www.toolsnmore.nl
www.toolsnmore.nl
Tools-n-More B.V. / Omvormer.nú verkoopt sinds 2004 via onze winkel in Leiden (en 3 webwinkels) een zeer uitgebreid assortiment (garage)gereedschappen, omvormers / acculaders en PE / PVC dekzeilen en nog veel meer.

Snelle en correcte bezorging
Dit bedrijf komt afspraken na , bestellen is ontvangen en niet zoals de meeste bedrijven 14 dagen wachten op je spullen.
Top bedrijf.
SNELLE LEVERING EN PRIMA PRODUCT
Goede prijs en snelle levering.
waardeloos bedrijf je krijgt heel andere producten dan je bestelt hebt ze adverteren met producten die ze helemaal niet hebben, en als je ze er op aanspreekt krijg je alleen maar onzin verhalen te horen over containers uit china ze proberen dan ook met allerhande smoesjes onder hun verantwoordelijkheid uit te komen en bieden totaal geen oplossing terug sturen ja dat mocht kan ik weer een rit naar het postagentschap maken, maar of je de verzkosten 2x vergoed krijgt ik betwijfel het heb dan ook totaal geen vertrouwen in Tools-n-More en zal het ook iedereen afraden daar iets te kopen, ben benieuwt of ze nog een oplossing bieden mvgr *****
Goed product gekocht voor een goede prijs. Leverdatum was onbekend, maar de vraag hierover per mail werd direct beantwoord. Ik ga hier vaker iets kopen.
Bedankt.
9 augustus 2021

Aan Tools -n-More.

Geachte: Heer.

Ik heb bij u datum 30 augustus een bestelling gedaan/ betref; een stempel voor 14 mm (6B) voor monteren van zeilogen.

Naar aanleiding van u gevraagde oordeel.

ik wil u graag een oordeel geven.

alle eerst wil ik u bedanken voor de snelle levering.

Betref de stempel het is een prachtig product en ik werk er graag mee.daar ben ik zeer teveden oven.

van daar ik vijf sterren aan u bedrijf geef.

met de vriendelijke groet.

***

Snel geleverd en goed verpakt. Apparaat werkt prima.
Ik ben goed geholpen. ik ben zeer tevreden!