Sloterop.nl
Sloterop.nl
Sloterop biedt particulieren en kleine zelfstandigen snel en eenvoudig de mogelijkheid om professioneel hang- en sluitwerk te bestellen tegen een zeer betaalbare prijs en gunstige leveringsvoorwaarden.

de bestelling is goed afgehandeld,, alleen de aflevering van post nl was gepland op zaterdag en is pas dinsdag bezorgd, dat was minder!
Excellent service & products. I called Lex many times to ensure I got the right products for me & he was always helpful & knowledgable & patient - a big thank you!
*****
Snelle levering
Bij de bouwmarkt was het slot niet te vinden maar bij sloterop was makkelijk te zoeken en een duidelijk tekening met uitleg over wat de afmeting betekende. Geen verassing slot paste precies en de dag erop geleverd. Helaas niet het juiste merk afdekplaat maar je kan niet alles hebben.
Overzichtelijke website met voldoende keuze uit aangeboden artikelen. Goede prijs/kwaliteit verhouding en nimmer problemen bij leveringen ervaren. Geheel onafhankelijk, als kritisch consument en ervaren timmerman beveel ik Sloterop warm aan voor de aankoop van uw hang- en sluitwerk. henri Vervoort Eindhoven
Zeer voordelige en vlotte levering van Mauer sleutel
Goede voorlichting, overzichtelijk en veel keus. Ook vragen worden vlot beantwoord.
Meer dan prima adres dus.
Duidelijke site
Snelle afhandeling van de (on line) bestelling, doch retourneren is omslachtig.
Sloterop.nl Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor uw beoordeling.

Wij zijn ons er van bewust dat retourneren iets meer werk is dan u wellicht gewent bent. Echter verkopen wij een aantal producten die om verschillende redenen niet geretourneerd kunnen worden. Dit vereist dus enige vorm van controle op de retourzendingen voor deze geaccepteerd kunnen worden. Om vervelende situaties te voorkomen hebben we er dus voor gekozen om deze controle te doen voor de retourzending daadwerkelijk plaatst vindt.

Met vriendelijke groet, Uw sloterop.nl team