Sloterop.nl
Sloterop.nl
Sloterop biedt particulieren en kleine zelfstandigen snel en eenvoudig de mogelijkheid om professioneel hang- en sluitwerk te bestellen tegen een zeer betaalbare prijs en gunstige leveringsvoorwaarden.

Top!
Vlot geregeld! Bedrijf kunnen we aanbevelen.
DUCO ventilatierooster besteld en alles keurig afgehandeld. Sloterop is een betrouwbare leverancier.
Snel geleverd en netjes verpakt.
Goed product. Snelle levering.
Prima geregeld en snel geleverd
een uitstekende webshop, alles duidelijk weer gegeven, wat je zoekt vindt je ook zo niet kun je altijd bellen en staan ze voor je gereed, goede producten, ik zal hier zeker weer bestellen indien nodig
Prima service!
Een heel fiede service .prima spullen. Te veel vetaald na een paar dagen al op mijn rekening.perfect
Vooral voor een pakje dat via de brievenbus geleverd is, is 3 dagen levertijd wel erg lang.
Als de levertijd sneller was (bijvoorbeeld: voor 16:00 besteld; de volgende dag in huis) hadden jullie 5 sterren van mij gekregen.
Verder: fijn dat jullie er zijn. De prijs is goed en ik werd vriendelijk te woord gestaan toen ik nog wat bij wilde bestellen. Dat kon zonder extra bezorgkosten. Goede service!