Sloterop.nl
Sloterop.nl
Sloterop biedt particulieren en kleine zelfstandigen snel en eenvoudig de mogelijkheid om professioneel hang- en sluitwerk te bestellen tegen een zeer betaalbare prijs en gunstige leveringsvoorwaarden.

Kwam via een algemene zoekopdravht bij de site van Sloterop. Kon niet alles vinden in het assortiment maar de prijzen van de artikelen die ik moest hebben waren laag. Verder geen hoge afhandelingskosten maar de standaard verzendkosten. Ik had mijn bestelling snel in huis. Absoluut een aanrader.
Ik werd gek goed geholpen met advies
De zending was snel en perfect
Het geleverde voldeed helemaal aan de verwachting
Snelle levering voor een super prijs
Prima afhandeling van de order.
Goed bedrijf en snelle levering.
Snelle service, juiste producten geleverd. Eigenlijk precies wat je normaal gesproken verwacht van een webshop. Daarnaast was de prijs ook nog eens concurrerend.
Prima
Goede afhandeling en snelle levering.
snelle en juiste levering
Toen bestelling afgeleverd was bleek er wat niet bij te zitten. Na een mail over manco resterende artikel volgende dag in huis. Waar gewerkt word maakt men fouten maar dit werd dus snel opgelost. Prima service.