Sloterop.nl
Sloterop.nl
Sloterop biedt particulieren en kleine zelfstandigen snel en eenvoudig de mogelijkheid om professioneel hang- en sluitwerk te bestellen tegen een zeer betaalbare prijs en gunstige leveringsvoorwaarden.

De site en telefonisch heeft ons goed geholpen
***
precies volgens opdracht
Defecte 3-puntsvergrendeling werkte niet goed meer en moest worden vervangen. Een ingewikkeld ding voor een leek, maar de technische informatie op de site was compleet en goed te vinden. Het was mogelijk om de het grendeldeel apart te bestellen, zonder de accessoires die ik al had. Sloterop was ook nog eens de goedkoopste.
Besteld en al na een paar dagen ontvangen in stevige verpakking. Prima service!
Bestelling direct geleverd, goede verpakking, artikel zoals vermeld op de site.
Prima materiaal, op tijd en volgens afspraak afgeleverd. De bestelling was door een vergissing van Sloterop verkeerd verzonden( deels door te kleine scharnieren) maar na telefoontje snel en adequaat opgelost. Een probleem werd dus correct en vlot geregeld, zonder gedoe.
Het bestelproces verliep helder en naar wens.
Super service!
Tijdens transport waren onderdelen uit de doos verdwenen door een gat in de verpakking.
Contact gezocht en nog dezelfde dag werden gemiste onderdelen kosteloos zonder probleem nagezonden.
Helemaal top!
Ik werd door uw site op een dwaalspoor gebracht inzake de maatvoering. ik was de eerste. Ik vond de aangeboden coulance erg slecht. Evenals de reactie op mijn voorstel de informatie op de site aanbrengen passen.

Verder een prima product. Alleen 28 mm te smal
snel geleverd!