www.profotonet.nl
www.profotonet.nl

Goede kwaliteit, persoonlijk en kundige aandacht van klantenservice!
Altijd prachtige en verzorgde afwerking. Snelle levering, goed ingepakt en prima kwaliteit.
Geweldige service en prachtige kwaliteit van de foto's en de albums. Zelfs de bewaardoos voor de albums is erg mooi!
Een zeer vlotte service met prachtige foto's in de albums. Wat wil men nog meer!
na printfout, direct n nieuw exemplaar ontvangen
Profonet maakt prachtige fotoboeken prima kleuren en zeer goed fotopapier.
Een prachtig fotoboek besteld wat binnen twee werkdagen gereed lag. Het programma is gemakkelijk om mee te werken en geeft inspiratie om het fotoboek net even een luxere uitstraling te geven. Sowieso straalt het fotoboek kwaliteit uit dankzij de dikke bladzijde, onzichtbare naad en mooie kwaliteit van afdrukken. Voor mij geen andere aanbieders meer! Profotonet beveel ik iedereen aan!
Profotonet levert een super goede kwaliteit (losse) foto's.
Ik heb recentelijk ook een volledig foto album laten maken en dat was ook perfect.
Profotonet heeft een zeer goede klantenservice. Die vrij hoed bereikbaar is. Ze hebben kennis van hun producten en programma’s. Ik heb een fotoalbum besteld voor een klant en omdat het de eerste keer was bij Profotonet kon ik niet alles vinden wat ik zocht. Uiteindelijk bleek het meeste wel in het programma te zitten en is heel geduldig aan mij uitgelegd waar ik het kon vinden. In het offline programma kun je een proefdruk in pdf maken om je klant te sturen. Zij kunnen je dan nog feedback geven alvorens je besteld. Indien je dit wenst natuurlijk. Het album werd vrije snel geleverd, in 2 dagen verzonden en binnen drie verzenddagen in huis. Dat was een post NL dingetje. De kwaliteit is heel erg mooi. Standaard linnen kaft en platliggende bladen. Dir maakt het album heel professioneel. Zeker een aanrader.

Ik heb 1 dingetje voor verbetering op dit moment: in het offline programma zit een kleurenwaaier zodat je de achtergrond kleur van de pagina kunt aanpassen. Het zou praktischer zijn als je daar een kleurenpipet zou hebben dat je een passende kleur uit de foto’s op die pagina zou kunnen kiezen. Zo zijn ze sneller en preciezer aan te passen. Ik hoop echt dat dit in de toekomst nog komt.
Levering van fotoboek zou in 4 werkdagen zijn plus verzendtijd. Op de 3e werkdag was het biek al binnen. Pagina’s worden geprint zoals je ze thuis op het scherm ziet. Dikke Kwaliteit fotobladen zorgt voor lang kijkplezier. Ook vingerafdrukken blijven weg vanwege zijdeglans. Erg blij met het album en de service. De prijs is het waard.