www.profotonet.nl
www.profotonet.nl

Zeer goede service. Bij problemen bij het uploaden werd ik uitstekend en persoonlijk geholpen. Vervolgens zeer goede en vlotte toezending.
top kwaliteit
Profotonet is een van de weinige die erin slagen om een bladzijde je op voorhand bewerkt hebt in photoshop, mooi te centreren op de bladzijden in de fotoalbums.

En dat op zeer mooi fotopapier.

Zeer correct naar levering en prijs toe.
Tot later.

Vandaag het boek voor mijn schoonouders ontvangen. Hij is prachtig. Het kwam snel en de software is makkelijk mee te werken. De kleuren zijn prachtig.
Ik ben zeer tevreden met de service bij profotonet. Ik had de foto album zo snel mogelijk nodig toen had ik gebeld of het mogelijk was. Bianca had beloofd om alles te doen zodat ik op tijd thuis zal krijgen. En ja hoor, een dag van te voren kreeg ik het album binnen. Het album was een kadootje voor een tante uit Amerika. Album is op vrijdag binnen gekomen en haar vlucht was gepland voor zaterdag vroeg in de ochtend. Dus binnen 3 werkagen was ik voorzien. Een betere service bestaat niet. Zeer tevreden, daarom 5sterren!!!
Zojuist ons trouwalbum binnen gekregen. Ik heb deze zelf gemaakt en ben ontzettend blij met het resultaat. Ziet er prachtig en professioneel uit!
Ik ben zeer tevreden met het resultaat! Bedrukte fotokwaliteit is zelfde als de digitale. Hartelijk dank
Woensdag lag het fotoboek in de brievenbus dat ik zondagavond had besteld! Bizar snel dus. Het fotoboek is erg mooi geworden en ik had de platte pagina's qua binding niet verwacht.
Oma werd emotioneel van! Ze hebben zo een mooie herinnering aan het 50 jarig bruiloftsfeest.
Bij Profotonet zijn de medewerkers zeer deskundig en denken goed met de klant mee. Ook de kwaliteit van de producten is erg goed!
Hoogwaardige afdrukken met betrouwbare levering