Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

www.profotonet.nl
www.profotonet.nl

Voor de tweede keer dit jaar weer een groot (45*30 cm :-) fotoboek besteld bij Profotonet.nl. Wederom ben ik zeer tevreden met het resultaat. Prachtige afdrukken, precies op kleur en belichting (ik werk op een gecalibreerde monitor). Perfecte afwerking en degelijk verpakt. Ook het programma om je boek te maken is fijn, geeft 100% controle over wat er gebeurt met je foto's.

Als het echt mooi moet zijn dan denk ik niet al te lang na en kies voor de pro's van Profotonet.nl!

***
De kwaliteit van de afdrukken is zo goed dat het zelfs zichtbaar wordt of de kwaliteit van een camera tegenvalt.
Perfecte afwerking en levering. De foto's zien er zelfs beter uit dan ik had verwacht en dit op een prachtig glanzend papier.
Fantatische kwaliteit!
maybe you can deliver better covers for albums
Ik heb recent een fotoalbum besteld met een linnen cover en glossy lay flat pagina’s. Ik kan niet goed oordelen over de album software aangezien ik de spreads zelf in PS gemaakt heb. Het resultaat van de drukkwaliteit is erg goed en de levering vlot. In de eerste instantie zaten er wat kleine vervuilingen op vier pagina’s. Na contact met de klantenservice werd dit snel en vriendelijk opgelost door het album opnieuw in productie te nemen. Binnen enkele dagen had ik een vervangend album in huis. De geleverde service was top en in lijn met mijn verwachting bij een afdrukcentrale als Profotonet.
Puntje van feedback, als er iemand als kwaliteitcontrole door het album had gebladerd had de klacht voorkomen kunnen worden.

Ik zal zeker weer opnieuw een boek laten drukken door Profotonet.
Uitstekende kwaliteit, mooie bladen, heldere afdrukken
Ik heb l vele malen producten van Profotonet mogen ontvangen en ik ben daar heel blij mee. Het is tot ' in de puntjes' uitgewerkt, op een goede wijze verpakt en verzonden. Bovendien, de snelheid waarmee U werkt is bijzonder en heeft mijn vijf sterren waardering.
Wat dan na zoveel roem overblijft:
GA ZO DOOR EN U HEEFT ER EEN KLNT BIJ VOOR ALTIJD...
met vriendelijke groeten
***
Afgelopen week heb ik een trouwboek gemaakt bij Profotonet. Het boek is van hoge kwaliteit en prachtig geworden.
Ik ben zeer tevreden!
Nadat de foto album te donker was geworden door de foto's die ik aangeleverd had kreeg ik gelijk een nieuwe :-) Zeer klant vriendelijk en heel erg tevreden over de kwaliteit.