Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

www.profotonet.nl
www.profotonet.nl

Mooie fotoboeken, heel snel geleverd en topservice!
Kwaliteit is wederom super, evenals de service!
correcte en snelle levering, zeer goed aanspreekpunt in contactcenter, mooie afdrukken, stevig boek, kan direct geen verbeteringen aanwijzen, misschien wat prijzig ten overstaan van concurrentie.
Top!
Makkelijk je eigen album maken. Snel geleverd ook! Tevreden met het eindresultaat
In het verleden reeds verscheidene keren foto's laten afdrukken op verschillende formaten en materialen, steeds zeer tevreden over. Nu eens twee boekjes samengesteld en ook deze overtroffen mijn verwachtingen op vlak van kwaliteit en leveringssnelheid.
Dik tevreden over het fotoboek, het is precies zoals ik wil.
prachtige weergave van de foto's precies zo als geupload
dik papier (misschien zelfs iets te dik)
Echt hele hoge kwaliteit en razend snel in de brievenbus
Ik ben erg tevreden met hoe het album eruit is komen te zien. Wat ik alleen jammer vind is dat ik proefsamples van Premium Albums thuis heb liggen en niet eens makkelijk een kaft kan kiezen. Uiteindelijk is het gelukt, maar er zijn in het proces een aantal foto's versprongen dus dat ik jammer.
Reeds vele jaren klant , eerste bestelling dateert van 2011, en steeds opnieuw een uitstekende kwaliteit en service. Ook gemak van betaling . Eén enkele keer een
blad in de fotoboek dat kleefde en zonder enig probleem , totaal gratis en zonder gedoe, een nieuw exemplaar gekregen. Raad iedereen aan die een professioneel resultaat beoogt met profotonet te werken.