www.profotonet.nl
www.profotonet.nl

Ik heb al meerdere fotoalbums besteld bij Profotonet en ik ben zeer te spreken over de geleverde kwaliteit en over de service. Eén keer was een album niet helemaal volgens de kwaliteit die ik gewend ben, maar dat is snel en naar tevredenheid hersteld door Profotonet.
Ik kom zeker weer terug bij Profotonet voor toekomstige albums.
Prima statusberichten laten je toe je bestelling makkelijk op te volgen. Correcte levering op tijd en uitstekend drukwerk! Voor het betere fotowerk :-)
De software is makkelijk te begrijpen, ook al ben je zelf geen pro. Ruime keuze aan opties voor de albums. Ik heb ons trouwalbum gemaakt bij profotonet (premium album) Het album is prachtig geworden en zelfs nog een leuk briefje erbij met felicitaties voor ons huwelijk! De kwaliteit van het album is fantastisch.
Geweldige en snelle service, vriendelijke en behulpzame klantenservice. Prachtige kwaliteit album en prints. Zeker aan te raden!
Vlotte levering en goede kwaliteit
De software voor het maken van een fotoboek werkt erg prettig. Na bestelling heb ik het boek snel ontvangen, de kwaliteit is prima en het boek was goed verpakt! Groeten van een zeer tevreden klant!
Snelle en accurate service. Goede kwaliteit van afdruk. Toegankelijke software voor het aanmaken van een album.
Profotonet levert snel en de producten zijn van hoogwaardige kwaliteit.
Kwalitatief zeer goed, punctueel. Meer dan voldoende aanbod.
prachtige fotoboeken prijs kwaliteit top !

mooie layouts achtergronden kaders etc ! te veel om op te sommen .