voor onlineshops»

9.4 / 10

Gemiddelde van 503 beoordelingen
(afgelopen 12 maanden)
Totaal aantal beoordelingen: 2109

Alle beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij www.profotonet.nl

10 / 10

Prima bestelservice en afhandeling.
    Zeer nette (en goed verpakte) levering van de produkten.

op 17.01.2017 om 16:22 uur

Mooie afgewerkte fotoboeken.
    Snelle levering.
    Prettige afhandeling aan de balie.

op 17.01.2017 om 12:28 uur

Uitstekend. Prima software. Mooie kwaliteit van het album

op 16.01.2017 om 19:00 uur

10 / 10

Al een aantal keer wat besteld. Snel en goed verpakt geleverd. Hoge kwaliteit producten. Een aanrader!

op 16.01.2017 om 13:32 uur

8 / 10

Er mooi fotoboek geworden.

op 16.01.2017 om 11:09 uur

10 / 10

Ik was erg tevreden over de kwaliteit van het geleverde werk. Ook de verpakking was goed beschermend. Een klein puntje ter verbetering. Omdat ik verschillende producten had besteld werden die in 2 deelzendingen verzonden. Ik vond het jammer dat niet alles tegelijk werd verstuurd. Scheelt in de verzendkosten en het verpakkingsmateriaal. Wellicht is het mogelijk alles -iets later- tegelijk te verzenden. Ik had geen haast. Misschien kan dat eventueel optioneel door de klant worden aangegeven: wél of niet tegelijk.
    Commentaar van profotonet.nl:
    Bedankt voor de tip! Het is voor nu allemaal redelijk geautomatiseerd en dus niet mogelijk in ons proces, maar ik ga het zeker onthouden.

op 15.01.2017 om 17:00 uur

10 / 10

Prachtige afwerking en goede en vriendelijke service.

op 14.01.2017 om 12:26 uur

10 / 10

Overzichtelijk en eenvoudig aanmaken en bestellen van kalender. Voldoende keus uit diverse templates. Product voelt en oogt professioneel, mooi stevig papier, kleur en contast prima.

op 14.01.2017 om 05:30 uur

4 / 10

Met enige regelomaat bestel ik bij u afdrukken en daar ben ik normaalgesproken zeer tevreden over. Ik heb bij u de laatste periode een foto op 50 x 75 cm en 50 x 70 cm laten afdrukken. De foto heb ik twee jaar geleden al eens bij u laten afdrukken op 20 x 30 cm en dat zag er toen prima uit. Voor het afdrukken was deze foto iets opgeplust qua kleur en dat kwam gewoon goed uit op papier (want dan verlies je weer wat).
    De eerste afdruk op 50 x 75 was donkerder en bevatte meer kleur. Daarom heb ik die foto wat lichter gemaakt en opnieuw ingestuurd. De tweede afdruk is inderdaad iets lichter, maar heeft nog meer overdreven kleuren en is gewoon lelijk. Ik vind dit extra vervelend, omdat ik de tweede afdruk op 50 x 70 op een plaat heb laten lijmen, dus daarvoor ben ik 40 euro verder. Kan hier nog iets aan gedaan worden? Hoe kan dit in het vervolg voorkomen worden?
    Commentaar van profotonet.nl:
    Beste Paul, bedankt voor je bericht. Jammer dat je niet eerst contact met ons hebt opgenomen hierover voordat je deze beoordeling hier gaf. Ik wil het graag voor je uitzoeken en oplossen, ook zonder het hier in het openbaar te 'verantwoorden'. De foto van 2 jaar geleden van de 20x30 hebben wij niet meer in ons systeem, wel de laatste twee vergrotingen en daar zie ik inderdaad wat kleurverschil in, ook in het kleurprofiel wat er bij zit, die is ook verschillend, waardoor je andere effecten krijgt. Ik ga even contact opnemen met je via de mail, dan komen we er zeker uit en hoop ik je een mooi nieuw product wat wel naar wens is af te kunnen leveren. Hartelijke groet, Gea

op 14.01.2017 om 01:00 uur

10 / 10

ziet er mooi uit, software kan wel beter

op 13.01.2017 om 14:50 uur

eKomi garandeert:

• Betrouwbare service
  • Veiliger online aankopen doen
  • Actualisering van de shopkwaliteit
  • 2033 keer positief beoordeeld!

meer »

Zilver
Waardering tussen 8.8 en 9.5
Goud
Waardering vanaf 9.6

Heeft u nog geen beoordelingslink ontvangen of heeft u vragen over uw beoordeling?

Ik heb een vraag over mijn beoordeling
Ik heb een beoordelingslink nodig
Ik wil graag een klacht indienen
Email:
Bevestigen e-mail: