www.profotonet.nl
www.profotonet.nl

Snelle levering, mooi album. Alleen vind ik de pro software echt niet gebruiksvriendelijk.
Via profotonet ons trouwalbum gemaakt, foto’s waren door een bevriende fotografe gemaakt en zelf heb ik deze bewerkt en verwerkt in een digitaal album van profotonet. De reden dat ik voor hun heb gekozen is, omdat ik een goede ervaring had met hun fotoafdrukken als professioneel fotografe en ook omdat zij de enige betaalbare waren die de optie bieden om ook bij de grote albums de bladzijden platliggend te maken, dit is gewoon vele malen mooier.. De kwaliteit is echt goed, mijn man en ik zijn zeer tevreden, ook de service is erg goed, bij vragen heb je snel antwoord en denken ze graag met je mee.
Goede kwaliteit en snelle levering. Prettig programma om mee te werken.
Goede service, snelle levering, kwaliteit! Bij contact ook zeer behulpzaam en meedenkend.
Dik papier van goede kwaliteit, heel fijn bij het bewerken. Enige minpunt is dat op sommige vooraf ingestelde layouts de foto's niet apart kunnen worden bewerkt.
Prachtige fotoboeken en snelle levering!
Hele goede en snelle service. Indien er vragen zijn, is de reactie heel snel, per mail en telefonisch. De prijs/kwaliteit is ook uitstekend. Echt een aanrader!
Super mooi! en snel geleveerd ook!
Ondersteunend programma mag wat gebruiksvriendelijker. B.v. hulplijnen voor het positioneren van de foto's en het manipuleren van een foto binnen een raam.
Goede afdrukken
Snelle aflevering
Duidelijke site
Minpuntje maken fotoalbum wat lastig