Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

www.profotonet.nl
www.profotonet.nl

Fantastische service (als er iets niet goed is krijg je zonder gedonder gewoon een nieuw boek). Zeer goede kwaliteit. En betalen achteraf is in deze tijd ook een luxe. 1 groot punt van kritiek: Het uitlijnen van de foto's op een pagina. Dat is een precies en priegelig werkje. Een goede 'Snap to Grid', waarbij je de gridgrootte kunt aanpassen is zeer wenselijk. dan zie je direct of ze perfect op lijn staan in plaats van elke keer weer in te zoomen.

MVG,
***
Profotonet heeft een snelle levering, het programma werkt fijn en de kwaliteit is erg goed. Ik zou ze zeker aanraden voor het afdrukken van fotomateriaal.
Hele goede service, hele mooie albums maar wat aan de dure kant. Het zou tof zijn moesten jullie af en toe kortingen geven bv na het bestellen van een album, korting op de volgende of gratis verzendingkosten. Voor de rest zeer tevreden!
Prijs/kwaliteit zoals het hoort ! Snelle levering
Er is iets mis gegaan bij de eerste bestelling. Dit heeft het klantenteam erg netjes voor mij opgelost.
Een prachtig boek, hoge kwaliteit papier en zelfs kwalitatief mindere foto’s komen zeer goed uit. Een aanrader om bij profotonet je boek te laten maken!
Profotonet heeft mijn verwachtingen meer dan waar gemaakt! Het fotoboek werd snel geleverd en de foto's waren in hoge kwaliteit afgedrukt. Ik ben zeer tevreden!
Profotnet is een zeer professionieel bedrijf die weet waar ze mee bezig zijn.
Mijn vaste leverancier voor fotoafdrukken en ik wil niet meer anders!
Super mooi afdrukken en snel levering
Top kwaliteit en snelle levering