Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

www.profotonet.nl
www.profotonet.nl

Bij Profotonet hebben we een trouwalbum besteld incl. twee kleinere albums voor onze moeders. De kwaliteit is echt super! Foto’s mooi afgedrukt op echt fotopapier. Als kaft hebben we een foto op linnen laten drukken en er een bewaarbox bijgenomen. Je betaalt wel meer dan bij andere standaard sites waar je een fotoalbum kan bestellen, maar dat is het meer dan waard. Vooral met zo’n mooie en belangrijke herinnering. Zeker een aanrader!
Mooie drukkwaliteit, de kleuren kloppen, papier is lekker dik. De app om je fotoboek in samen te stellen werkt ook prettig. Snelle levering. Wat mij betreft een mooie prijs-kwaliteit verhouding.
Top product. 20x30 album besteld. Kleuren zijn exact zoals op scherm.
Door mijn foutief invullen van de kaft van het boek hebben ze me voortreffelijk voortgeholpen waarvoor mijn dank
Nu reeds meerdere albums gemaakt en besteld, ik en mijn vrienden zijn tevreden met de kwaliteit en afwerking.
Ook de levering was even eens vlot.
Erg blij met zowel de afdrukkwaliteit als de kwaliteit van het papier.
Opnieuw een zeer snelle levering van een fotoalbum. Perfecte scherpe en kleurechte afdruk. Echte lay-flat binding
Goed programma voor het maken van een fotoalbum, snelle levering en zeer goede kwaliteit, zowel wat de afdrukken als de afwerking van het album betreft.
Ik raad Profotonet aan.
Super service: wilde nog wat aanpassen na bestellen fotoboeken, en zelfs toen ze al begonnen waren (een paar uur na versturen) kon ik nog wat aanpassen. Heel snelle reactie, behulpzaam en snelle levering.
Kwaliteit zoals gewoonlijk uitmuntend en zeer professioneel.
Aanrader!
Heel mooi fotoboek, kwaliteit is hoog, de schutbladen zijn zeker een pluspunt. De prijs is wel hoger t.o.v. Andere aanbieders van fotoboeken.
Snelle levering, stevig verpakt.