Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

www.profotonet.nl
www.profotonet.nl

Snelle service en een prachtig fotoboek ontvangen! Hele mooie kwaliteit!
Ik heb een fotoalbum besteld en ben heel erg tevreden.
11/10 voor kwaliteit, kleuren zijn perfect, papier ideaal mat en linnen cover ook echt mooi.
Ik ga zeker terug komen :) Bedankt!
Fijn programma om de fotoboeken mee te maken. Snelle leveringen en mooie kwaliteit.
Prachtige prints en supersnelle levering!
Altijd goede levering!
Steeds Kwalitatieve verpakking, zowel van foto afdrukken als Canvas als Dibond, kortom, alles OK.

Steeds ook tussendoor mail met stand van zaken / verzending ook.

Doe zo verder!
Sinds ca. 3 jaar bestel ik mijn foto-albums bij Profotonet. Dit omdat ik de kwaliteit van de meer commerciële en goedkopere aanbieders schrikbarend achteruit vond gaan. Bij Profotonet zijn de foto’s en de foto-albums zoals je ze graag wilt hebben. Mooie, dikke kwaliteit papier met práchtige volle kleuren. Dat wat je mag verwachten als je met een wat betere camera fotografeert ! Ook losse foto’s zijn práchtig. En vragen of problemen worden zonder problemen, naar volle tevredenheid opgelost. Bij telefonisch contact word je vriendelijk en geduldig geholpen. En dat met snelle levertijden
Alleen onder het kopje “achtergronden” zou ik graag wat (nog!) meer keuzemogelijkheden zien, t.b.v. begrafenissen. Dus bv wat stemmig en/of stralend, naar het licht toe...
Verder dik tevreden!
Hoge kwaliteit en veel mogelijkheden voor redelijke prijzen. Niet de goedkoopste maar wel de beste en supersnel!!
Zoals ik al op *** aangaf: geweldige kwaliteit, verzending en service. Hiermee is knoeien met een dure (A2) inkjetprinter totaal zinloos en heb je gewoon weer topkwaliteit fotopapier!

Uit eigen ervaring:

Profotonet is beter dan Albelli en Apple.
De fotoboeken van Profotonet zijn van een zeer hoge kwaliteit, waarbij de software om deze te maken gebruiksvriendelijk en erg flexibel is. Om na enkele dagen het eindresultaat dan in handen te krijgen is geweldig, al de mooie herinneringen in een boek waar niemand van af kan blijven! De service welke geboden wordt is van een vergelijkbaar niveau, al met al is de wellicht iets duurdere prijs in vergelijk met de concurrentie het meer dan waard.