Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!
Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!
www.profotonet.nl
www.profotonet.nl

Het is een mooi boek geworden. Dit is de 2e en er volgen nog meer.
Snelle levering van het boek!
Het softwareprogramma vind ik wel ouderwets.
Het grootste gemis vind ik dat er automatisch geen lijnen zichtbaar worden als je 2 foto's op de zelfde hoogte wilt hebben. Dit is zeer moeilijk zichtbaar.
Bij veel programma's van andere leveranciers zit dit er wel in.
Daarnaast kun je niet selecteren bij de foto's dat je alleen de niet geplaatste foto's wilt zien.

Je mag mij hierover genaderen.
Mooie kwaliteit van het 40 x 45 boek. En handige tool om het boek samen te stellen. Verbaasd over de hele snelle levering. TOP bedrijf en TOP service.
Bestelling is,vlug en correct afgeleverd
Fantastische producten, mij trouwalbums zijn altijd super snel binnen! Helemaal Top!!
In eerste instantie was ik tevreden met de printkwaliteit, maar iets minder over de afwerking. Echter na een aantal keer contact en doorspreken van de punten waarvan ik dacht dat ze beter zouden kunnen, werd ik blij verrast over het positief ontvangst van de feedback en het meedenken voor een oplossing. Top gedaan!
Goede kwaliteit en zorgvuldig verpakt. Achteraf betalen op rekening ook zeer prettig.
Hoge kwaliteit van de foto’s, snelle en vriendelijke dienstverlening. Helemaal top.
Alles perfect !
Ik heb kalenders besteld die wat de kwaliteit betreft in alles perfect zijn gemaakt. De foto's zien er geweldig goed uit.
Mooie producten en snelle levering. Telkens weer super tevreden.