voor onlineshops»

9.4 / 10

Gemiddelde van 497 beoordelingen
(afgelopen 12 maanden)
Totaal aantal beoordelingen: 2250

Alle beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij www.profotonet.nl

8 / 10

Profotonet werkt snel en netjes.
    Persoonlijk contact was prettig en correct.
    Verzending met TNT post heeft een vertraging gegeven van vijf dagen! Foto's kwamen uiteindelijk aan in een beschadigde doos, gelukkig was de inhoud onbeschadigd!
    Door medewerker goed opgelost door een nieuwe zending rechtstreeks naar mijn klant te sturen zodat zij de foto's nog op tijd kregen.

op 24.05.2017 om 13:58 uur

10 / 10

Prima. Al jaren. Nu een zwart-wit fine art fiba print besteld die er super uitzag (mooi mat!) en een kleurenprint op fujipearl die perfect uitpakte met het grijze haar van Paul Weller...

op 23.05.2017 om 23:56 uur

10 / 10

heel vriendelijk personeel en mooie fotoboeken ook de mailservice is snel en goed.

op 23.05.2017 om 21:48 uur

10 / 10

Wat ik van Profotonet vind als bedrijf is natuurlijk lastig, ik ken er geen enkel persoon om maar iets te noemen.
    Mijn ervaring met de bestellingen van foto's is daarentegen uitermate positief (bewoordingen als, gewoon goed of zoals het hoort, zijn niet meer voldoende tegenwoordig); snelle levering, in een goede beschermende verpakking bezorgd en overeenkomstig het beeld zoals ik dat op mijn monitor zag. Dat is wat je wilt!

op 23.05.2017 om 12:17 uur

10 / 10

Twee verbeteringen zou ik willen zien bij de fotoboeken. Een betere toegang tot de instructie pagina.

Op de album een extra lijn die de afloop van de kantrug aangeeft zodat je daar niet met tekst of iets anders over heen gaan.

Verder ben ik erg tevreden over de service en kwaliteit van de fotoboeken.

op 23.05.2017 om 12:08 uur

10 / 10

Snelle en correcte afhandeling van de bestelling. Het bestelde product voldoet voor 100% aan mijn verwachtingen. Doe zo voort !

op 23.05.2017 om 12:06 uur

Excellent as before.

But ..... maybe a little less perfect than previously: The alignment on a 30*45 page is now out by a millimetre or so on three of my 72 pages (i.e. horizontal edges are 1 mm off horizontal across a 45 cm edge).

This wasn't the case for my similar purchases in 2013 and 2014.

op 22.05.2017 om 21:52 uur

10 / 10

Dit keer geen album besteld, maar een canvas. Ik vind jullie service en kwaliteit uitstekend!

op 20.05.2017 om 12:42 uur

10 / 10

Prachtig album vandaag geleverd!
    Professionele afwerking! Super!

op 18.05.2017 om 21:35 uur

10 / 10

Prima kwaliteit en goede, snelle service.

op 16.05.2017 om 14:34 uur

eKomi garandeert:

• Betrouwbare service
  • Veiliger online aankopen doen
  • Actualisering van de shopkwaliteit
  • 2170 keer positief beoordeeld!

meer »

Zilver
Waardering tussen 8.8 en 9.5
Goud
Waardering vanaf 9.6

Heeft u nog geen beoordelingslink ontvangen of heeft u vragen over uw beoordeling?

Ik heb een vraag over mijn beoordeling
Ik heb een beoordelingslink nodig
Ik wil graag een klacht indienen
Email:
Bevestigen e-mail: