Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!
Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!
www.profotonet.nl
www.profotonet.nl

Super goede service. Kan niet anders zeggen.

Elke vraag wordt serieus genomen en er wordt steeds een zeer goede oplossing geboden.

En de fotoboeken zijn heel mooi.
zeer tevreden over de printkwaliteit en de afwerking van het boek. dank je.
Binnen een week ontving ik mijn fotoboek 30 x 30 op lustre papier ! Het is prachtig geworden! Heldere kleuren foto’s scherp, geweldig. Jarenlang heb ik mijn fotoboeken elders laten afdrukken. Maar ik moest ivm faillisement van het bedrijf op zoek naar een ander. Ik was gewend om te werken met “albumdisigner” , dat gaf de doorslag voor Profotonet te kiezen. Ik moet bekennen dat dit boek er qua kleuren frisser/scherper uitziet. Ik ben er blij mee. Het enige minpuntje is dat de prijs hoger ligt. Maar dan heb je er wel wat voor.

Ik zal jullie dus van harte aanbevelen!

Hartelijke groet,

***
Voor de eerste keer gebruik gemaakt van de diensten van Profotonet. Ik ben zeer tevreden met de professionele kwaliteit waarin (in dit geval een fotoalbum) de productie heeft plaatsgevonden. Bij alle vragen die ik in de oriëntatie van tevoren, en over het gebruik van de software had, werd zeer attent support geboden. Aanbevolen !
heel maal goed, snel betrouwbaar,
Professionele kwaliteit voor een goede prijs!
bedankt . ik vind uw producten heel goed
Goede kwaliteit! Snelle levering. Goed bereikbaar voor vragen en probleemoplossing.
Goede kwaliteit, snelle levering
prachtig album!
verbetering: volledige pagina's laten zien in het online voorbeeld