Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

www.profotonet.nl
www.profotonet.nl

Wederom super blij met de kwaliteit van de fotoboeken en goede service!
Super geholpen toen mijn fotoboek beschadigd aankwam. Topservice en kwaliteit
Duidelijke software en schitterend afgedrukt, conform gecalibreerd beeldscherm. Mooi ingebonden.
Zeer mooie en goede kwaliteit albums.
Top service wanneer iets niet goed is, word meteen geregeld.
Snelle service, en een prachtig fotoboek, goede kwaliteit en prachtige kleuren. De prijs van het boek absoluut waard!
Foto opmaak programma is goed maar kan beter. Mis een aantal zaken om het wat makkelijke te maken. Heeft ook te maken dat ik opmaken gewent ben in andere (professionele) programma's. Afdruk kwaliteit is zeer goed. Kleuren en scherpte zijn uitstekend. Zeker de moeite waard als je een echt mooi album wil hebben.
Super afdrukken in prachtig album maar niet goedkoop.
Maar als fotografie je hobby is mag het wat kosten!
Mooie drukkwaliteit, en snelle levering. Fijn programma echter ik had moeite met uitlijnen. Dacht dat netjes te hebben gedaan maar bleek toch niet geheel succesvol. Mocht op kosten van profotonet een nieuw album laten drukken, aangepast en wel. Super service!
Mooie albums, supersnel geleverd. Telefonisch vriendelijk te woord gestaan en goed geholpen. Ik kom terug!
Ik heb een fotoalbum besteld en ben zeer tevreden over het resultaat. Snelle levering en kleuren zoals ik had ingesteld. Goed verpakt en netjes bezorgd.