Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!
Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!
www.profotonet.nl
www.profotonet.nl

Mijn bestelde album was boven verwachting, mooi stevig fotopapier, mooie omslag en een dag sneller geleverd dan ik had ingecalculeerd. Super! Zeker voor herhaling vatbaar.
Prachtig fotoboek. Stevige kwaliteit, mooie linnen voorkant, prachtige afdrukken
Heel goede kwaliteit.
Snel antwoord op een vraag.
Van de bestelling langs uw kant geen enkel probleem,
Bpost zou een bericht moeten nalaten waar hij pakje heeft gelegd.
doe zo verder.

groetjes
***
Geweldige kwaliteit, goede feedback van de klantenservice, kortom helemaal TOP
Mooi fotoboek, goede kwaliteit fotopapier, levering ook in orde
Zeer accurate helpdesk. Mooi eindproduct.
Vind het erg jammer dat ik een foto album en losse foto’s heb besteld dat je hiervoor twee keer verzendkosten moet betalen omdat het niet met elkaar verzonden mag worden. Ik vind dat jullie dan moeten kijken om de spullen beter in de pakken.
www.profotonet.nl Begrijp dat je dat vervelend vindt, echter worden losse foto's vaak dezelfde dag al verzonden en een album redden we helaas niet in 1 dag. Als we hier alle producten op elkaar moeten laten wachten, krijg je sommige producten later dan verwacht en hebben we een grote opslagruimte nodig. Vandaar dat sommige producten niet tegelijk besteld kunnen worden. Bovendien maak je het album in een ander programma. Uw profotonet.nl team
Snel, goede kwaliteit.
www.profotonet.nl Fijn te lezen! Uw profotonet.nl team
Ik vind profotonet heel goed. Afdrukken en fotoboeken zien er prima uit. Niks op aan te merken. De service is ook top!
www.profotonet.nl Daar worden we blij van. :) Uw profotonet.nl team
Goed opmaak programma en snelle levering!