www.profotonet.nl
www.profotonet.nl

In 2 dagen tijd een prachtig album van zeer hoge kwaliteit in een lederen box. Echte foto kwaliteit
Vlot geleverd, netjes contact opgenomen toen er iets niet klopte met de bestelling, keurig afgeleverd in mooie verpakking, goede kwaliteit prints en het belangrijkste, het bruidspaar was heel tevreden !
Goede service!
Na per ongeluk verkeerde boek besteld te hebben, deden ze er alles aan om het te annuleren. Zodat ik daarna het goede boek kon bestellen.
Uitstekende service en prachtige producten.
Gekregen wat ik heb besteld. Mooie degelijke foto's.
Had wat meer glans verwacht op Fuji Professional DPII Glossy Pearl oftewel een beetje flets.
Mooi professioneel gedrukt fotoboek dat snel geleverd wordt. Goede prijs kwaliteit verhouding.
Al jaren een zeer tevreden klant! Ik ben zeer tevreden van de kwaliteit, alles is goed en netjes afgewerkt. De kleuren van de foto's zitten juist en alles wordt zeer goed ingepakt voor verzending. Zeer snelle levering.
Gemakkelijk online bestellen maar tegelijkertijd heel snel feedback via email of telefoon als men als klant iets niet begrijpt of het wachtwoord kwijt is of toelichting nodig heeft.
Bestellingen ook heel goed afgehandeld binnen de angekondigde levertijden met tussentijds (email-)updates.

--> a.u.b. spelling en wordkeuze controleren (ik ben niet in Nederland geboren..)
Zeer mooi fotoboek. De klant is heel tevreden. Erg veel keuze in kaften, voor iedereen wat. Kwaliteit van het fotopapier is zeer goed. De proefstalen die ik eerst besteld heb waren zeer handig bij het kiezen van het soort fotopapier en de kaft. Dat is aan te raden.
Super blij met mijn fotoboek, de lay-flat pagina's zijn wonderbaarlijk plat waardoor mijn vakantie foto's nog beter uitkomen wanneer ze over beide pagina's lopen. De kwaliteit is de prijs dubbel en dwars waard.