Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!
Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!
www.profotonet.nl
www.profotonet.nl

Mooie kwaliteit en goede persoonlijke service. Ik werd gebeld dat het lettertype misschien te klein zou zijn of jullie het mochten aanpassen, heel blij met het meedenken!
Kwaliteit. Handing fotoalbumprogramma. Iets meer opties qua fonts mag. Goed ingepakte levering!
super kwaliteit, hele goeie service, fijn dat je kunt bellen.
verbeteringen: printen vh rood, ik zal al met de proef dat mijn rood niet goed zou worden maar heb het niet kunnen verhelpen, ook niet met helpdesk. dus nou heb ik 1 foto in mijn mooie fotoboek, dat niet overeenkomt met de werkelijke foto. dof rood. dat vind ik jammer.
2de verbeterpunt: als ik lettertype kies, wil ik graag zien hoe dat eruit ziet, zonder extern te gaan kijken...
ik ben heel blij met mijn fotoboek, is heel mooi geworden
www.profotonet.nl Bedankt voor je mooie 5 sterren.
Wat betreft je tweede punt, dat gaat eerdaags gelukkig veranderen. We krijgen een grootste software update en daarbij wordt ook direct zichtbaar wat een lettertype doet bij een tekst. Zijn wij zelf ook heel blij mee dat dit eindelijk is doorgevoerd. Uw profotonet.nl team
Profotonet levert topkwaliteit en een correcte service aan marktconforme prijzen.
Gaat het dan eens verkeerd, dan word je ogenblikkelijk met de glimlach geholpen.
Super dienstverlening, prachtige fotoalbums en onovertroffen klantenservice. Gewoon een topbedrijf!
Mijn bestelling is super snel verwerrkt en afgeleverd. Mooie kwaliteit.
snelle levering ,constante kwaliteit.
dit geeft rust
Fantastisch dat jullie de namen op het album controleerden. Het was goed, maar door jullie telefoontje had ik het idee dat jullie actief meedenken!

Super hoor!
Snelle levering, uploaden gaat goed, goede kwaliteit drukwerk.
Hele mooie kwaliteit en afwerking! Alleen de lasertekst is donkerder dan verwacht ik het grijze linnen. Misschien zouden jullie hier een beter voorbeeld van te voren van kunnen geven.