Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

www.nachtrust.nl
www.nachtrust.nl
U bent van harte welkom in onze beddenwinkel te Beuningen. Maak kennis met onze uitgebreide collectie boxsprings en bedden van merken zoals: Auping, Tempur, Pullman, Kuperus, Serta, Merens, Vispring en Caresse. Onze winkel, gelegen in het complex Parador naast Mandemakers keukens, is zeer ruim opgezet en biedt u een slaapbeleving verdeeld over 1500m/2. Ervaar de sfeer in de winkel en ontdek uw persoonlijke stijl en comfort dat het beste bij u past. We bieden u de mogelijkheid om proef te liggen op onze schitterende bedden, boxsprings en matrassen en laat u adviseren door een van onze deskundige slaapadviseurs. Uiteraard bestaat er ook de mogelijkheid om op afspraak langs te komen. U kunt uw auto gratis voor de deur parkeren, kom langs en ervaar de unieke collectie bij onze beddenwinkel te Beuningen of shop online via www.nachtrust.nl

top service!!
Ontzettend goed geholpen toen mijn bestelde hoeslaken niet op voorraad bleek te zijn! Zeer tevreden over de oplossing en zeer goed te woord gestaan! Een dikke pluim.
Prima prijs kwaliteit verhouding met gratis levering. Aanrader..
We zijn ontzettend vriendelijk geholpen en hebben een zeer goede keuze gemaakt we zijn erg blij met onze nieuwe matrassen en topper .
Het enige minpuntje was de fles wijn die we meekregen was niet te drinken zat kurk in
Heel vriendelijk en begripvol. Goede service
Prima service!
zeer tevreden, goede snelle monteurs.
Tot nu toe tevreden, en uitstekende behandeling en bezorging. Wachten op laatste bestelling.
Wij zijn super fijn geholpen en van goed advies voorzien niks was te veel ga zo door topie
Zondag ons nieuwe bed (een mooie aanbieding) gekocht bij Nachtrust, dinsdag al werd het bed geleverd en tot onze verrassing ook al met de 2 juiste matrassen (Stevig), dit bed word standaard alleen geleverd met 1 matras (stevig) en 1 matras (medium), aangezien onze voorkeur echter 2 stevige matrassen is hebben ze dit toch voor ons geregeld, zeer goed dus. We slapen nu al een maand prima op dit bed (Serta). Nachtrust, een dikke 10 dus.