www.nachtrust.nl
www.nachtrust.nl
U bent van harte welkom in onze beddenwinkel te Beuningen. Maak kennis met onze uitgebreide collectie boxsprings en bedden van merken zoals: Auping, Tempur, Pullman, Kuperus, Serta, Merens, Vispring en Caresse. Onze winkel, gelegen in het complex Parador naast Mandemakers keukens, is zeer ruim opgezet en biedt u een slaapbeleving verdeeld over 1000m/2. Ervaar de sfeer in de winkel en ontdek uw persoonlijke stijl en comfort dat het beste bij u past. We bieden u de mogelijkheid om proef te liggen op onze schitterende bedden, boxsprings en matrassen en laat u adviseren door een van onze deskundige slaapadviseurs. Uiteraard bestaat er ook de mogelijkheid om op afspraak langs te komen. U kunt uw auto gratis voor de deur parkeren, kom langs en ervaar de unieke collectie bij onze beddenwinkel te Beuningen of shop online via www.nachtrust.nl

Prettige en goede begeleiding in de juiste keuze van het matras/bed.
Bezorging en montage van het bed geschiedde keurig. Er bleek een vlek op het hoofdbord te zitten, dit werd prima opgelost door een ander hoofdbord hiervoor te leveren. We werden per e-mail goed op de hoogte gehouden wat er ging gebeuren en wanneer het nieuwe hoofdbord geleverd zou worden. Kortom, een prettige ervaring met Slaapkenner Beuningen
Super geholpen, van begin tot eind.....super bed super mensen, super kwaliteit, super service.
kunnen veel bedrijven nog van leren!!!!

uiterst tevreden!!!

***
* Onderbouwd advies, rustige en vriendelijke medewerkers.
* Wij hadden zelf een verkeerde bedmaat doorgegeven. Een van de medewerkers is gaan bellen met de leverancier en heeft dit opgelost. Zodoende kregen we toch nog het gewenste formaat bed.
* Montage en levering vakkundig, vriendelijke medewerkers.
Goede en snelle service. Plaatsen van het bed was prima! En dat alles tegen een superscherpe prijs. Bedank nog voor het bloemetje.
Top service en producten
Zeer tevreden over het geheeld. Personeel in de winkel als ook de bezorging uitstekend verlopen
Na enkele goede gesprekken en adviezen besloten om een Serta boxspring met elektrisch verstelbare bodem aan te kopen. Deze is keurig op tijd geleverd en gemonteerd op 11 januari 2019. Wij zijn zeer tevreden over levering en montage. Ook het advies van het te gebruiken dekbed e.d. was zeer goed. Wij slapen heerlijk.
Dus nogmaals bedankt voor de adviezen , correcte levering en de mooie bos bloemen 1 dag later.
Alles helemaal goed geregeld. Bed gied geïnstalleerd, rommel weer mee teruggenomen en bosje bloemen de dag erna bezorgd!
Ik ben uiterst tevreden over de service van dit bedrijf. Ze wisten mij het bed tegen een scherpe prijs te bieden en vervolgens is deze heel netjes afgelverd en gemonteerd.
Een aantal dagen na levering ben ik zelfs blij verrast met een bosje bloemen.
Fijn geholpen door een deskundige medewerker die de juiste adviezen gaf, nadat hij goed had geluisterd naar onze wensen.