www.nachtrust.nl
www.nachtrust.nl
U bent van harte welkom in onze beddenwinkel te Beuningen. Maak kennis met onze uitgebreide collectie boxsprings en bedden van merken zoals: Auping, Tempur, Pullman, Kuperus, Serta, Merens, Vispring en Caresse. Onze winkel, gelegen in het complex Parador naast Mandemakers keukens, is zeer ruim opgezet en biedt u een slaapbeleving verdeeld over 1500m/2. Ervaar de sfeer in de winkel en ontdek uw persoonlijke stijl en comfort dat het beste bij u past. We bieden u de mogelijkheid om proef te liggen op onze schitterende bedden, boxsprings en matrassen en laat u adviseren door een van onze deskundige slaapadviseurs. Uiteraard bestaat er ook de mogelijkheid om op afspraak langs te komen. U kunt uw auto gratis voor de deur parkeren, kom langs en ervaar de unieke collectie bij onze beddenwinkel te Beuningen of shop online via www.nachtrust.nl.

Snelle en correcte levering.
De voorlichting is uitstekend, de levertijd is 100% zoals toegezegd, de aflevering is tot tevredenheid.

****
alles is gegaan zoals afgesproken ook het oude bed is netjes afgevoerd!!!!!!service is prima en vriendelijk personeel hartelijk dank
snelle levering - vlot contact aan de telefoon - heel vriendelijk
***
Een goede service, prima bezorging.
Een aanrader.
Ik ben zeer tevreden, over de kennis en het advies van de verkoper. (oudere man met veel ervaring).
Persoonlijke benadering heb ik heel erg gewaardeerd. .
Snelle bezorging en goede kwaliteit.
Zeer snelle levering, zeer klantvriendelijk
Goede adviezen en snelle levering!