Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

www.nachtrust.nl
www.nachtrust.nl
U bent van harte welkom in onze beddenwinkel te Beuningen. Maak kennis met onze uitgebreide collectie boxsprings en bedden van merken zoals: Auping, Tempur, Pullman, Kuperus, Serta, Merens, Vispring en Caresse. Onze winkel, gelegen in het complex Parador naast Mandemakers keukens, is zeer ruim opgezet en biedt u een slaapbeleving verdeeld over 1500m/2. Ervaar de sfeer in de winkel en ontdek uw persoonlijke stijl en comfort dat het beste bij u past. We bieden u de mogelijkheid om proef te liggen op onze schitterende bedden, boxsprings en matrassen en laat u adviseren door een van onze deskundige slaapadviseurs. Uiteraard bestaat er ook de mogelijkheid om op afspraak langs te komen. U kunt uw auto gratis voor de deur parkeren, kom langs en ervaar de unieke collectie bij onze beddenwinkel te Beuningen of shop online via www.nachtrust.nl.

kundig personeel
*** adviseert goed. Hij heeft mij op 5 Silvana kussens laten liggen en sindsdien ben ik erg tevreden met mijn kussen.
Ik heb 2 verkoelende moltons gekocht en was er nogal sceptisch erover ,maar jullie hebben gelijk ze werken goed ze zijn heerlijk verkoelend
Top
Mijn vragen zijn tot tevredenheid beantwoord
Bed hier gekocht online we wisten welke bed we graag wilde bestellen en wat een topbed bezorging was top monteurs waren professioneel en erg aardig.. telefonisch de verkoper gesproken ook zeer tevreden over. kortom een prima bedrijf die weet wat ze doen.
Goede service, fijn personeel, netjes geleverd, zeer tevreden met product!
Voor aankoop beloftes gedaan door verkoper *** over leverdatum, wat voor mij erg belangrijk was ivm ongeluk waardoor ik een seniorenbed moest. Toen in de mail bleek dat het later gepland stond, was het zo goed als onmogelijk om verkoper *** te spreken. Hij belde ook niet terug, ondanks meerdere malen vragen.
Slechte service!!
We zijn zeer goed geholpen, bij de aanschaf van een topdekmatras.
Eerst prettig telefonisch contact gehad voordat ik online bestelde. Erg vriendelijke monteurs.