Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

www.nachtrust.nl
www.nachtrust.nl
U bent van harte welkom in onze beddenwinkel te Beuningen. Maak kennis met onze uitgebreide collectie boxsprings en bedden van merken zoals: Auping, Tempur, Pullman, Kuperus, Serta, Merens, Vispring en Caresse. Onze winkel, gelegen in het complex Parador naast Mandemakers keukens, is zeer ruim opgezet en biedt u een slaapbeleving verdeeld over 1500m/2. Ervaar de sfeer in de winkel en ontdek uw persoonlijke stijl en comfort dat het beste bij u past. We bieden u de mogelijkheid om proef te liggen op onze schitterende bedden, boxsprings en matrassen en laat u adviseren door een van onze deskundige slaapadviseurs. Uiteraard bestaat er ook de mogelijkheid om op afspraak langs te komen. U kunt uw auto gratis voor de deur parkeren, kom langs en ervaar de unieke collectie bij onze beddenwinkel te Beuningen of shop online via www.nachtrust.nl

Wij zijn super fijn geholpen en van goed advies voorzien niks was te veel ga zo door topie
Zondag ons nieuwe bed (een mooie aanbieding) gekocht bij Nachtrust, dinsdag al werd het bed geleverd en tot onze verrassing ook al met de 2 juiste matrassen (Stevig), dit bed word standaard alleen geleverd met 1 matras (stevig) en 1 matras (medium), aangezien onze voorkeur echter 2 stevige matrassen is hebben ze dit toch voor ons geregeld, zeer goed dus. We slapen nu al een maand prima op dit bed (Serta). Nachtrust, een dikke 10 dus.
Het is een heerlijke matras, het duurt wel een paar dagen
voor dat het lekker slaapt. In het begin is het een beetje hard, maar je kan nog steeds goed slapen. Ben door de mensen van Nachtrust, heel erg goed geholpen. Prima service.
Zeer vriendelijk en gedreven personeel, zeker niet opdringerig. contact betreft levering verliep ook zeer naar wens.
Door attent terug te bellen bleef het contact in stand en kwam de koop bij jullie terecht. Zeker ook omdat toen een mooi prijsvoorstel werd gedaan.
Aflevering punctueel op de gestelde datum.
We waren op zoek naar een Serta bed (gold).
We kregen in een andere zaak voor het zelfde bed een prijs.
In Beuningen aangekomen kregen we echt een veel betere prijs.
Super geholpen en alles netjes volgens afspraak geleverd.
Keurig geholpen, ***,- voordeel ten opzichte van Amsterdam ennnn nog een fles goede champagne.. zou een ieder op zoek naar een goed bed adviseren hier eens binnen te stappen..
Prima voorlichting, eerlijke prijzen en correcte aflevering.
Goede uitleg, niet te duur en goede service
Prime service, ,installatie team netjes en behulpzaam
!
prima service!