www.nachtrust.nl
www.nachtrust.nl
U bent van harte welkom in onze beddenwinkel te Beuningen. Maak kennis met onze uitgebreide collectie boxsprings en bedden van merken zoals: Auping, Tempur, Pullman, Kuperus, Serta, Merens, Vispring en Caresse. Onze winkel, gelegen in het complex Parador naast Mandemakers keukens, is zeer ruim opgezet en biedt u een slaapbeleving verdeeld over 1500m/2. Ervaar de sfeer in de winkel en ontdek uw persoonlijke stijl en comfort dat het beste bij u past. We bieden u de mogelijkheid om proef te liggen op onze schitterende bedden, boxsprings en matrassen en laat u adviseren door een van onze deskundige slaapadviseurs. Uiteraard bestaat er ook de mogelijkheid om op afspraak langs te komen. U kunt uw auto gratis voor de deur parkeren, kom langs en ervaar de unieke collectie bij onze beddenwinkel te Beuningen of shop online via www.nachtrust.nl.

Wij zochten via interenet en kwamen terecht bij Uw bedrijf. Al onze vragen werden beantwoord via de goede site en via telefonisch contact. Wij zijn heel blij met onze aankoop en heel tevreden over de totale afhandeling.
Goed advies.
Correcte afhandeling.
Zeer vriendelijk geholpen
Hadden er verstand van
Wel voor de dure matrassen van Pullman gegaan
Maar leuke korting gehad en de matrassen slapen heerlijk en dat is onbetaalbaar
Geleverd volgens afspraak
Netjes geholpen. Geen onzin verhalen. Alles volgens afspraak geregeld en afgeleverd.
er wordt in oplossingen gedacht
Snelle service (telefonisch en per email), coulant in prijs en garanties, betrouwbaar in leveringsafspraken.
Niveau Klantvriendelijkheid zo handhaven
Wij zijn netjes en correct behandeld .
De levering was op de aangegeven tijd bezorgd .
Deze zaak is aan te bevelen bij iedereen die iets wil kopen .
Geweldig bed van Serta, opbouw en verdere afwikkeling waren oké.
Tempur matras gekocht, geweldige afhandeling hiervan. Afgeleverd en oude meegenomen. Ik had pijn in schouder en heup 's morgens. Nu is dit echt afgelopen. Is dus echt een geweldig matras.
Actie tempur matrassen besteld en snel en keurig verpakt ontvangen.
Heel tevreden over de afhandeling van deze order