Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

www.nachtrust.nl
www.nachtrust.nl
U bent van harte welkom in onze beddenwinkel te Beuningen. Maak kennis met onze uitgebreide collectie boxsprings en bedden van merken zoals: Auping, Tempur, Pullman, Kuperus, Serta, Merens, Vispring en Caresse. Onze winkel, gelegen in het complex Parador naast Mandemakers keukens, is zeer ruim opgezet en biedt u een slaapbeleving verdeeld over 1000m/2. Ervaar de sfeer in de winkel en ontdek uw persoonlijke stijl en comfort dat het beste bij u past. We bieden u de mogelijkheid om proef te liggen op onze schitterende bedden, boxsprings en matrassen en laat u adviseren door een van onze deskundige slaapadviseurs. Uiteraard bestaat er ook de mogelijkheid om op afspraak langs te komen. U kunt uw auto gratis voor de deur parkeren, kom langs en ervaar de unieke collectie bij onze beddenwinkel te Beuningen of shop online via www.nachtrust.nl

verassend overzichtelijke showroom en prima hulp bij het maken van een keuze. Aflevering aan huis probleemloos
Iets te laat maar verder prima installatie van het bed. Nette mannen
Super service, snelle reactie op e-mails en vragen en de bezorging/montage verliep vlekkeloos.
Prima bedrijf, duidelijk contact en goede prijs-kwaliteitverhouding.

Dit was niet het eerste contact en niet het laatste.
Erg vriendelijke en geduldige werknemers met daarnaast een vlotte en communicatieve klantendienst die je steeds op de hoogte houdt. Top!
GOED EN TEVREDEN.
bestelling, prijs en levering excellent !
Uitstekende service en vriendelijk mensen. Prettig bedrijf.
Goed geadviseerd en alles keurig en netjes op tijd geleverd conform afspraak.
Ga zo door!
Wij hebben het advies bij onze aankoop als zeer vakkundig en prettig ervaren. Dit is de manier hoe ik benaderd wil worden als ik iets koop niet opdringerig maar ondersteunend ik zie verder geen punten die in mijn ogen anders zouden moeten.