Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

www.nachtrust.nl
www.nachtrust.nl
U bent van harte welkom in onze beddenwinkel te Beuningen. Maak kennis met onze uitgebreide collectie boxsprings en bedden van merken zoals: Auping, Tempur, Pullman, Kuperus, Serta, Merens, Vispring en Caresse. Onze winkel, gelegen in het complex Parador naast Mandemakers keukens, is zeer ruim opgezet en biedt u een slaapbeleving verdeeld over 1500m/2. Ervaar de sfeer in de winkel en ontdek uw persoonlijke stijl en comfort dat het beste bij u past. We bieden u de mogelijkheid om proef te liggen op onze schitterende bedden, boxsprings en matrassen en laat u adviseren door een van onze deskundige slaapadviseurs. Uiteraard bestaat er ook de mogelijkheid om op afspraak langs te komen. U kunt uw auto gratis voor de deur parkeren, kom langs en ervaar de unieke collectie bij onze beddenwinkel te Beuningen of shop online via www.nachtrust.nl.

Mijn ervaring was prettig. Er was voldoende tijd en uitleg en we werden vriendelijk geholpen.
Nalevering van kussen liep even mis. Maar dat is allemaal goed opgelost
Fijne medewerkers, het is zaak die z’n afspraken nakomt.
De winkelervaring geef ik een 5, de afleverervaring een 2.
Eén man, ook al is ‘t ie sterk en heel erg aardig, kan niet alleen een heel erg zwaar matras van 160x200 naar boven tillen. We hebben uiteindelijk iemand van de straat geplukt die zo aardig was te helpen. Maar dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn.
De betaling ging ook niet heel erg soepel. De digitale apparaten hadden er pas na heel pogingen zin in.
Het pakketje van de firma Pullman had de chauffeur vergeten af te geven. Telefonisch afgesproken dat hij het weer bij Nachtrust in Beuningen af zou geven alwaar ik het op zou komen halen. Toen ik dat kwam doen was er veel consternatie maar geen pakketje. In een later telefoontje was het gevonden en zouden ze het met de pakketpost naar mij opsturen. Helaas, tot op heden nog niks ontvangen.
Ten overvloede, ik verwijt de chauffeur niks, hij was aardig en behulpzaam.
En het matras is fantastisch!
met een vriendelijke groet, *****
Goede zak
Ontspannen gesprek en goed advies. Geen opdringerige verkoop. Neem de tijd voordat U beslist werd er geadviseerd. Dat met zoveel beddenzaken als buren.
Goed persoonlijk en vriendelijk advies.
Zeer tevreden over het leveren en plaatsen van ons nieuwe boxspring.
Toen het product toch niet geheel naar wens bleek stond ik versteld van de inspanning van Nachtrust om mij alsnog een tevreden klant te maken. Petje af en veel dank
Goed meegedacht, snelle communicatie, tijdige levering en prettige medewerkers. En een heerlijk bed ook nog eens!
Toppie
Prettig geholpen geen negatieve ervaringen