Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

www.nachtrust.nl
www.nachtrust.nl
U bent van harte welkom in onze beddenwinkel te Beuningen. Maak kennis met onze uitgebreide collectie boxsprings en bedden van merken zoals: Auping, Tempur, Pullman, Kuperus, Serta, Merens, Vispring en Caresse. Onze winkel, gelegen in het complex Parador naast Mandemakers keukens, is zeer ruim opgezet en biedt u een slaapbeleving verdeeld over 1500m/2. Ervaar de sfeer in de winkel en ontdek uw persoonlijke stijl en comfort dat het beste bij u past. We bieden u de mogelijkheid om proef te liggen op onze schitterende bedden, boxsprings en matrassen en laat u adviseren door een van onze deskundige slaapadviseurs. Uiteraard bestaat er ook de mogelijkheid om op afspraak langs te komen. U kunt uw auto gratis voor de deur parkeren, kom langs en ervaar de unieke collectie bij onze beddenwinkel te Beuningen of shop online via www.nachtrust.nl.

goed advies niet te duur
Dag, ik heb heel lang een pobleem gehad met een auping matras. daar is veel over gecommuinceerd, maar uiteindelijk heeft uw collega *** van de *** mij perfect geadviseerd en het probleem verholpen. Ik heb een nieuwe matrs en deze ligt perfect! groet, ***
Shopping was good, product as described. Only complaint is about the shipping, there was no tracking code until requested, and the delivery date was updated only after the actual delivery.
We hebben een heel mooi bed bij Nachtrust gekocht, maar de matrassen die erbij geadviseerd werden pasten niet, toen zijn nieuwe matrassen met extra bijbetalen van ***,--gekocht en ook deze passen niet en hierdoor slapen we in diepe kuilen. De klanten service laat elke niet of heel laat wat horen en het probleem word niet opgelost. Technische man is langs geweest en heeft het probleem gezien en erkend en nog steeds is er niets opgelost. We slapen slecht en zijn zeer teleurgesteld in het bedrijf en raken het vertrouwen kwijt. We nemen aan dat de situatie nog goed opgelost gaat worden. het gaat om dure matrassen van Vispring en voor ons heel veel geld.
Toe toch bleek dat we een ander type matras van Vispring nodig hadden werd dit keurig afgehandeld.
Hoeslakens besteld.
levering duurde even maar was het wachten waard
Super service en snelle levering wat willen we meer.top
Prachtige winkel goed geholpen en een heel mooi bed afgeleverd en in elkaar gezet Toppie👍
Fijn contact met planning. Netjes bezorgd volgens afspr keurig nette bezorgers. Kortom….. prima.
Onze ervaring met het adviseren en kopen, maar ook met het omruilen van de gekochte matrassen was zeer correct en klant vriendelijk, maar ook had de verkoper kennis van de kwaliteiten
Door uw verkoper werden de juiste vragen gesteld, alhoewel we al wisten welke type matras wij wilde hebben die welliswaar ( bleek later) niet voor onze koude slaapkamer geschikt bleken te zijn
We konden binnen de tijd de matrassen omruilen voor twee andere matrassen die ondanks de lage temperatuur in onze slaapkamer beter geschikt zouden zijn.
Dit is even afwachten omdat we ze nog niet hebben.
Al met al is uw bedrijf aan te bevelen voor advies en kopen van matrassen.