www.nachtrust.nl
www.nachtrust.nl
U bent van harte welkom in onze beddenwinkel te Beuningen. Maak kennis met onze uitgebreide collectie boxsprings en bedden van merken zoals: Auping, Tempur, Pullman, Kuperus, Serta, Merens, Vispring en Caresse. Onze winkel, gelegen in het complex Parador naast Mandemakers keukens, is zeer ruim opgezet en biedt u een slaapbeleving verdeeld over 1500m/2. Ervaar de sfeer in de winkel en ontdek uw persoonlijke stijl en comfort dat het beste bij u past. We bieden u de mogelijkheid om proef te liggen op onze schitterende bedden, boxsprings en matrassen en laat u adviseren door een van onze deskundige slaapadviseurs. Uiteraard bestaat er ook de mogelijkheid om op afspraak langs te komen. U kunt uw auto gratis voor de deur parkeren, kom langs en ervaar de unieke collectie bij onze beddenwinkel te Beuningen of shop online via www.nachtrust.nl.

Snelle levering en goede prijs kwaliteit verhouding
Ook een pluspunt, betalen bij de chauffeur ipv voor levering.
Zeer prettig contact, komt alle afspraken na en kundige monteurs.
Zeer behulpzaam bij het bestellen van de matrassen met kussens
Top bedrijf. Snel en betrouwbaar.
Beste matras ooit. Past zich perfect aan op elk lichaam.
Super goede levering, netjes op tijd en keurig gemonteerd. Alles werd ook keurig opgeruimd. Dan over de prijs die we betaalde voor ons luxe bed dat was voor ons de beste aanbieding vergelijken met andere winkels. Dus wij zijn een zeer tevreden klant.
Fijn geholpen!!de helft van de bestelling werd wel zo,n drie weken later bezorgd.Het wachten was wel de moeite waard *
Mijn eerste bestelling, telefonisch 2 Tempur zero g 400 lattenbodems liep fantastische, de 2de en laatste bestelling om welke deze enquête gaat denk ik loopt niet zoals ik gehoopt had. Levertijd is lang na bestelling op de webshop. Er volgde geen info over wanneer de kussenslopen kon verwachten en moest daar zelf achteraan mailen. We snel een reactie op de mail. Nu afwachten wanneer de bestelling geleverd wordt. Deze enquête is dus eigenlijk te vroeg. 3 Sterren hadden er 5 kunnen zijn als de 2de bestelling sneller geleverd was geworden of als er duidelijk communicatie was geweest omtrent de te verwachten lever datum / tijd
Duidelijke communicate, nette prijs en goede bezorging en installatie
uitgebreide collectie, heel vriendelijk en zakenkundig personeel. Heel goed geslaagd.***