Kramer Paardensport
Kramer Paardensport
Kramer Paardensport rijkleding van topkwaliteit, alles voor de stal en vele andere hippische producten voor paard en ruiter in de webwinkel van Kramer Paardensport. Jij kiest comfortabel vanuit thuis, wij leveren rechtstreeks aan jou.

De website is misleidend, er staat dat het leverbaar is en dat het 4 tot 6 dagen kan duren. Dat is voordat de bestelling naar de leverancier gaat. Die doet er dan nog is 4 tot 6 dagen over. Dan kom je bijna op 2 weken. Ik zou er nooit meer kopen.
Nadat de bestelling in eerste instantie, buiten de schuld van Kramer om, door DHL niet juist was afgeleverd, heeft Kramer zeer snel gehandeld, door de bestelling opnieuw te verzenden. Een top service!
Goede kwaliteit van het ontvangen artikel
Super goede service
Het kan soms wat lang duren voor je pakje er is, maar de producten zijn altijd van goede kwaliteit. Erg blij mee!
snelle en goede service en bezorging.
Snelle verwerking van order. Retourneren zou gratis moeten zijn. Dan zou ik veel meer bestellen. Nu weerhoudt mij dit van dekens, peesbeschermers, kleding Etc te kopen.
Mooie prijs kwaliteit verhouding. Goede levering. Producten zijn van goede kwaliteit en kramer biedt veel keus. Het leukste blijft de megastore, eindeloos shoppen!
Naar tevredenheid afgehandeld! Informatievoorziening goed en snelle levering.
Bestelling was snel verwerkt , jammer dat de verzend tijd lang is , als je snel iets nodig hebt zul je eerder geneigd zijn om naar een ruiterzaak te rijden