voor onlineshops»

9 / 10

Gemiddelde van 516 beoordelingen
(afgelopen 12 maanden)
Totaal aantal beoordelingen: 1819

Alle beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij Kramer Paardensport

tevreden.netjes verpakt,snel geleverd

op 18.08.2017 om 15:44 uur

6 / 10

Ik vind het aangeboden assortiment erg ruim. Ook heel fijn dat er IJslander producten worden aangeboden.
    Negatief vind ik dat de verzendkosten hoog zijn en dat retourneren niet kostenloos is.
    Ik heb laatst twee producten van 22 euro gekocht. Eén product was te groot en ik moest een maat kleiner hebben. Daardoor heb ik voor één product twee maal verzendkosten én de kosten van de retour op mij moeten nemen. Als Kramer dit veranderd, bijvoorbeeld bij een lager totaal bedrag (bv. €35) geen verzendkosten en kostenloos retourneren zou ik persoonlijk veel vaker iets bestellen.

op 18.08.2017 om 09:40 uur

8 / 10

Het bestelde komt netjes overeen met hoe het beschreven staat. Goede kwaliteit/projsverhouding. De bijgesloten brochure ervaarde ik als een mooi extra kado. Ga zeker nog een keer hier uit bestellen

op 18.08.2017 om 00:06 uur

goede snelle service

op 17.08.2017 om 12:53 uur

10 / 10

Een heel toegankelijke website en klantenservice. Als ik een vraag heb bel ik liever ipv mailen. Dat is bij dit bedrijf gewoon mogelijk zonder lange telefoonmenu's. De leveringstijden vallen me ook mee, vaak heb ik mijn aankopen al binnen vier werkdagen in huis. En ideaal, er zit al retouretiket bij elke levering zodat ik maar weinig handelingen hoef te doen om te retourneren. Complimenten!

op 17.08.2017 om 11:56 uur

10 / 10

Super klantenservice, een klein onderdeeltje was kapot van een Schleich speelgoed trailer. We hebben een nieuw onderdeel toegestuurd gekregen en daar is veel moeite voor gedaan! Super!

op 16.08.2017 om 11:21 uur

10 / 10

bestelling is snel verstuurd en ontvangen. Pasvorm en maat was goed, deze kwam overeen met de maattabel.

op 15.08.2017 om 16:44 uur

8 / 10

Goede kwaliteit en erg snel geleverd.😃

op 15.08.2017 om 13:06 uur

8 / 10

Ik heb een grote bestelling gedaan met verschillende artikelen. Veel keus alleen jammer dat sommige artikelen waren uitverkocht toen ik de definitieve bestelling deed. Maar dat zal met de sale te maken hebben gehad.
    Werd vriendelijk aan de telefoon geholpen. Het bedrag van de retourzending was erg snel op mijn rekening gezet. Ik vond het ook prettig dat hierover gemaild werd, retourzending ontvangen, nieuw artikel verzonden en dergelijke.

op 15.08.2017 om 12:01 uur

10 / 10

Super leuke en betaalbare spullen en bestellingen zijn zeer snel binnen, ook retourzendingen zijn goed geregeld.

op 15.08.2017 om 10:37 uur

Kramer Paardensport

• Kramer Paardensport rijkleding van topkwaliteit, alles voor de stal en vele andere hippische producten voor paard en ruiter in de webwinkel van Kramer Paardensport. Jij kiest comfortabel vanuit thuis, wij leveren rechtstreeks aan jou.

• Adres:

eKomi garandeert:

• Betrouwbare service
  • Veiliger online aankopen doen
  • Actualisering van de shopkwaliteit
  • 1674 keer positief beoordeeld!

meer »

Zilver
Waardering tussen 8.8 en 9.5
Goud
Waardering vanaf 9.6

Heeft u nog geen beoordelingslink ontvangen of heeft u vragen over uw beoordeling?

Ik heb een vraag over mijn beoordeling
Ik heb een beoordelingslink nodig
Ik wil graag een klacht indienen
Email:
Bevestigen e-mail: