Kramer Paardensport
Kramer Paardensport
Kramer Paardensport rijkleding van topkwaliteit, alles voor de stal en vele andere hippische producten voor paard en ruiter in de webwinkel van Kramer Paardensport. Jij kiest comfortabel vanuit thuis, wij leveren rechtstreeks aan jou.

Super tevreden, goede producten, redelijke prijs en een super snelle levering!!
Fijne zaken doen alleen voordat het pakket thuis was duurde wel even.
****
Duidelijke en overzichtelijke webshop.
Al een aantal keer besteld en de bestellingen komen altijd netjes en correct aan.
De prijs/ kwaliteit verhouding van het merk Felix Buhler is helemaal top.
leuke producten, goede service, snelle verzending!
Zeer snelle levering en goede kwaliteit van de spullen
De bestelling was snel in huis en prima verpakt.
Ik bestel nu al jaren bij Krämer. Alles wordt altijd super netjes verpakt (verzendkosten zeker waard), het assortiment is echt van super kwaliteit. Alles gaat altijd wel een jaar mee (en vaak zelfs langer als je goed voor je spullen zorgt).

Ik heb Krämer al bij meerdere paardenvrienden aangeraden als online winkel. De rijbroeken zitten geweldig, de schoenen en laarzen zijn heel fijn. Je kunt er super leuke dekjes kopen en andere accessoires voor je paard (of voor jezelf).

Kortom echt super bedrijf! Ook de Megastore in Duitsland is heel fijn om langs te gaan, fijn personeel en ook goed ingericht.

Ik ben al jaren en zal de komende jaren ook zeker een klant blijven bij Krämer.
Een snelle en vakkundige afhandeling. Helaas dat de korting op het internetaccount nog niet verwerkt kon worden na de aankoop in de winkel. ***.
Kramer heeft een zeer uitgebreide collectie artikelen voor de ruitersport. Ik vind er altijd wat ik nodig heb, of juist niet, voor zulke aantrekkelijke prijzen en mooie aanbiedingen dat ik het niet kan laten liggen.
De spullen worden snel en goed verpakt verzonden. De perfecte online winkel voor alle paardenbenodigdheden wat mij betreft.