Kramer Paardensport
Kramer Paardensport
Kramer Paardensport rijkleding van topkwaliteit, alles voor de stal en vele andere hippische producten voor paard en ruiter in de webwinkel van Kramer Paardensport. Jij kiest comfortabel vanuit thuis, wij leveren rechtstreeks aan jou.

van bestelling tot en met aflevering is alles goed verlopen
Ik had een dekje besteld, deze is iets aan de kleine kant voor mijn 18" zadel met extra lang zweetblad. Het dekje ziet er wel heel mooi uit, over de kwaliteit ben ik tevreden.
ik ben zeer tevreden
Ik heb geen goede ervaring met mijn eerste bestelling bij jullie. Allereerst vind ik het vervelend dat er geen mogelijkheid was tot het gebruik van afterpay. Maar mijn grootste punt van kritiek betreft het feit dat ik inmiddels al twee weken geleden mijn bestellint retour gestuurd heb en ik hier nog steeds geen bevestiging van heb ontvangen en daardoor ook nog geen geld retour heb gekregen. Ik heb geen idee waarom dit zo lang moet duren. Ik hoop dat het snel geregeld wordt.
Jullie hebben een ruim assortiment met merken die niet overal te krijgen zijn, dat is mooi. Maar de levertijden zijn lang en de terugbetalingen van retouren helemaal! Ik heb 2 weken geleden een jas geretourneerd en ik moet nog steeds het geld terugkrijgen, zo waardeloos! Om die reden wil ik ook niet meer iets bij Kramer bestellen. Het duurt allemaal veel te lang.
Fijne degelijke artikelen na enkele dagen in huis. Groot assortiment voor een leuke prijs.
Levertijd tov andere bedrijven is vrij lang.
Nu 10 dagen geleden dat ik een aantal producten retour heb gezonden, welke ook zijn aangekomen en daar nog niets over gehoord.
Snelle levering. Goede producten
Handig, snel en makkelijk.
Goede afwikkeling
Vriendelijk aan de Telefoon