Kramer Paardensport
Kramer Paardensport
Kramer Paardensport rijkleding van topkwaliteit, alles voor de stal en vele andere hippische producten voor paard en ruiter in de webwinkel van Kramer Paardensport. Jij kiest comfortabel vanuit thuis, wij leveren rechtstreeks aan jou.

Tevreden met de jas en vliegenmasker maar was teleurgesteld met rijbroek. Niet uw normaliter top klasse prroducten want volgens mij was de rijbroek "tweede-hands". Ritssluiting was open en paarden haartjes en kreukels aanwezig op rijbroek.
De producten zijn erg fijn. Goede kwaliteit voor een mooie prijs. Vooral omdat de nadruk ligt op natuurlijk.
Mooie producten, goede levering
Fijn groot assortiment betaalbare producten redelijke tot goede kwaliteit, verzenden duurt lang en kost ook bij grote bestellingen geld, retour sturen kost ook geld maar maten en dergelijke zijn vaak raar dus zou vanuit Nederland fijn zijn om meerdere maten te kunnen bestellen en gratis retour te kunnen doen.
Alle door mij bestelde producten, rijbroek, shirt, jodphur laarsjes, werden snel geleverd en pasten prima. Ik had een extra lange rijbroek besteld en deze was perfect.
Fast response to email.
A wide range.
Friendly customer service

Less, shipping to the Netherlands takes a long time.
Kramer heeft mooie kleding en spullen van goeie kwaliteit. De poducten worden op tijd en goed geleverd.
Met retourneren heb ik geen ervaring, heb nog nooit wat terug hoeven sturen.
Kortom....Zeer tevreden.
Alles zeer gemakkelijk te voltooien en vlotte verzending, zeer deugdelijk verpakt en een mooi product.
Met andere woorden, zeer tevreden
Snelle levering, goede prijs-kwaliteitverhouding. Eenvoudig retourneren.
Bestelling heel snel binnen gekregen