Kramer Paardensport
Kramer Paardensport
Kramer Paardensport rijkleding van topkwaliteit, alles voor de stal en vele andere hippische producten voor paard en ruiter in de webwinkel van Kramer Paardensport. Jij kiest comfortabel vanuit thuis, wij leveren rechtstreeks aan jou.

*****
Producten zijn prima prijs kwaliteit. Het retourneren is duur, vandaar dat ik een voldoende geef. Dit weerhoud mij om iets te bestellen als ik niet zeker ben welke maat ik moet hebben.
fijne site, met goede producten
Top!! Dik tevreden!! Mijn favoriete winkel!!
Kramer is echt een topwinkel! De producten die zij verkopen zijn kwalitatief goed, de kledingmaten kloppen en de producten die op de site worden weergegeven zien er in ''het echt'' hetzelfde uit. Bestellingen worden goed afgehandeld en de service is eveneens goed! Het enige nadeel is het VIP-arrangement. Je betaalt een bedrag per jaar voor ''speciale'' aanbiedingen en gratis verzendkosten. De aanbiedingen die je krijgt, zijn teleurstellend. Tevens krijg je zeer zelden een aanbieding. In één jaar werd er 2 keer een mail verstuurd met de speciale aanbiedingen, wat bestond uit 3 producten (bijvoorbeeld: een deken met wat korting, vliegenmasker e.d.). Hier had ik meer van verwacht.
Dus voor het VIP-arrangement valt wat te wensen over. Het zou leuk zijn als er bijvoorbeeld dekjes, kleding, halsters e.d. werden aangeboden met wat korting.
Verder is er absoluut niets te klagen en is Kramer mijn favoriete winkel voor al mijn paardenspullen!
Mooie prijs en kwaliteitsverhouding.
Super service!
Mooie producten. Goede kwaliteit prijs verhouding.
Minpuntje. Ik zocht een mooi halster. En dat is in de katalogus lastig zoeken. Via internet gaat het wel goed.
Keurig en op tijd afgehandeld.
Fijne schoenen tot nu toe, nog niet zo lang in gebruik.