Kramer Paardensport
Kramer Paardensport
Kramer Paardensport rijkleding van topkwaliteit, alles voor de stal en vele andere hippische producten voor paard en ruiter in de webwinkel van Kramer Paardensport. Jij kiest comfortabel vanuit thuis, wij leveren rechtstreeks aan jou.

Ik ben zeer tevreden over de spullen! Heel klantvriendelijk en goede service!
Everything is deliverd nicely packed and in short time.
Very beautiful, perfect fit
Zeer groot net, ik gebruik deze nu een aantal weken om een grote ronde baal heen. Heel stevig, is nog niet kapot en mijn paarden hebben andere netten altijd binnen enkele kapot kapot!
The delivery went perfect.
It's a beautiful pad.
It fits perfectly on my horse.
Snelle service
Zoals altijd erg tevreden over de service maar ook de producten van Kramer. Had nog nooit eerder een hoes voor onze trailer gekocht omdat die erg duur zijn in aanschaf. Ben erg blij met dit nieuwe artikel in jullie webshop! Zeer betaalbaar en van een mooie kwaliteit. Past goed op onze 2-paards Ifor Williams. In een droge periode er om gedaan, moet nog gaan ervaren hoe het zich houdt in de regen en in de winter.
netjes verpakt op de verwachtingsdatum. ik heb een keer gehad dat er iets verkeerd werd bezorgd dus meteen gebeld en netjes opgelost. echt een top winkel. ik bestel er dan ook vaak wat.
Prijs kwaliteit verhouding is goed
Levering zou vlotter mogen
Goede en duidelijke service. Het product is uitstekend, precies wat ik zocht en er van verwachtte.