Kramer Paardensport
Kramer Paardensport
Kramer Paardensport rijkleding van topkwaliteit, alles voor de stal en vele andere hippische producten voor paard en ruiter in de webwinkel van Kramer Paardensport. Jij kiest comfortabel vanuit thuis, wij leveren rechtstreeks aan jou.

ik was iets vergeten te bestellen. bestelling was al afgerond. ik heb een mailtjegestuurd en kreeg reactie dat ze geen artikelen meer konden toevoegen. ik zou een bon krijgen voor gratis verzending zodat ik alsnog het artikel kon bestellen. aardige geste, maar ik heb nooit een bon gekregen...
Goed en snel afgehandeld
Bestelling liep zoals het was voorspeld. Ik had geen retouren dus daar geen ervaring mee.
Prettig en snelle verzending. Goed product!
Het is een zeer goede webshop
Duidelijke website, Heel blij met mijn mooie hoofdstel, precies wat ik verwachtte, netjes en snel geleverd.
levertijd erg lang, bijna een week terwijl op de site stond dat product leverbaar en op voorraad was.
Aangegeven dat er spoed bij was i.v.m. medische redenen paard, maar daar werd geen gehoor aan gegeven.
Uiteindelijk tevreden over het geleverde product.
Kramer Paardensport Beste klant, hartelijk dank voor de feedback. Zoals op onze website staat aangegeven vragen wij tot ca 6 werkdagen geduld. Dit omdat alle zendingen vanuit Duitsland worden verzonden en wij geen invloed hebben op DHL. Spoedbestellingen hebben wij helaas niet ter beschikking. Uw kramer.nl team
Snelle en keurig verpakte levering.
Kwalitatief goed materiaal. (Hoofdstel Felix B├╝hler.) En voor een betaalbare prijs.
Ik had een rijbroek besteld en deze is perfect geleverd zoals aangegeven. De broek zit perfect en is van uitstekende kwaliteit.
uitgebreide assortiment, snelle levering,