Kramer Paardensport
Kramer Paardensport
Kramer Paardensport rijkleding van topkwaliteit, alles voor de stal en vele andere hippische producten voor paard en ruiter in de webwinkel van Kramer Paardensport. Jij kiest comfortabel vanuit thuis, wij leveren rechtstreeks aan jou.

Is het in de toekomst mogelijk dat je een review bij het product kan plaatsen met een eigen foto. Dit maakt het soms gemakkelijker om de maat in te schatten.
Even snel een passende deken besteld. Zo als altijd snel en goede kwaliteit, en snel binnen.
Ik ben zeer ontevreden en Krämer is mij kwijt als klant. Ten eerste vind ik dat je veel te snel verzendkosten moet betalen. Gewoonlijk is dat boven de *** niet meer nodig. Daarnaast ging nu het verzenden mis, het pakket bleef bij DHL hangen. Dit werd heel erg slecht opgepakt. Eigenlijk kwam het erop neer dat ik zelf maar met DHL moest gaan bellen. Uiteindelijk is er een tweede pakket verzonden. Ik heb dus bijna 2 wkn op mijn schoenen moeten wachten en dat is niet van deze tijd.
Daarnaast verwacht je dan excuses. De meeste webwinkels sturen dan in ieder geval nog iets leuks mee. Het gaat niet om het feit dat je wat krijgt maar om het gebaar.
Krämer is mij kwijt als klant.
Liever wat sneller verzenden aub! Of dat dat zit in kramer of in de logistieke afhandeling van dhl dat weet ik niet.
Voor het leuke duurd het net iets te lang
Ik houd nu wel rekening met wat ik bestel ivm levertijden
Bestelling is perfect afgehandeld
Goede kleding - modieus
Super goed bedrijf !! Ze blijken ook een uitstekende service verlening te hebben, daar kunnen sommige grote con-collega paardenwinkels nog een voorbeeld aannemen!! Mogelijke wat vaker een actie zou leuk zijn, een artikel naar keuze met korting of zo.
Klwaliteit prijs verhouding is goed. Mooie/ functionele producten onder andere van Stonedeek die betaalbaar zijn.
Bestelling wordt altijd netjes op tijd afgeleverd. Er is een supermooie verhouding prijs kwaliteit. Altijd erg tevreden
Prima bedrijf. Gekozen product zonder problemen binnen de beloofde tijd thuis bezorgd.