Kramer Paardensport
Kramer Paardensport
Kramer Paardensport rijkleding van topkwaliteit, alles voor de stal en vele andere hippische producten voor paard en ruiter in de webwinkel van Kramer Paardensport. Jij kiest comfortabel vanuit thuis, wij leveren rechtstreeks aan jou.

Goede en snelle service
alles netjes geleverd alleen heel de doos kapot.
gelukkig geen breekbare dingen
Duidelijke site en makkelijk bestellen. Alleen met de VIP klant valt tegen, het is gratis verzenden maar verder geen vip deals ofzo, jammer.
Ik heb 3 weken geleden heucops besteld. 5 zakken.
Na 1 week 1 zak binnen en de rest terug naar magazijn gestuurd. Vandaag 2 zakken binnengekregen. Dus nu totaal 3 zakken en mia ik er nog 2.

Dit is niet de 1e x dat mij dit overkomt.
Wrangler broek voor mijn man gekocht, hij is van de oude stempel en wilde een broek van het oude type, dus geen nauwe pijpen en wel wat stretch erin. Dit was bij jullie te koop en voor een leuke prijs. Ik heb een week later nog 2 broeken bij jullie besteld. Toppertjes.
Prima service.
Antwoord op vragen ook snel en correct.
Prima, snel. Echter een deel van de bestelling kon niet geleverd worden en daar kwam ik achter doordat er een bedrag gestort was. Fijn dat dat zo snel ging, maar ik was liever geinformeerd. Heb nu een alternatief nabesteld. Dit had mogelijk in een levering gekund.
Super bedrijf! Zou wel leuk zijn als jullie ook af en toe van die 25% keuze kortingssites zouden doen. Dat mis ik soms een beetje. En een lager bedrag waarbij de verzendkosten komen te vervallen.
Geweldige artikelen, leuke prijs, snelle verzending!!
Heel tevreden!