Kramer Paardensport
Kramer Paardensport
Kramer Paardensport rijkleding van topkwaliteit, alles voor de stal en vele andere hippische producten voor paard en ruiter in de webwinkel van Kramer Paardensport. Jij kiest comfortabel vanuit thuis, wij leveren rechtstreeks aan jou.

Zeer klantvriendelijk en leuke collectie
ik had schoenen en een broek besteld. dd week 42, vrijdag 19e okt).
ik ontving alleen de schoenen en een mail dat resterende bestelling de week erop geleverd zou worden.(week 43)
Daarna een mail dat de broek niet meer op voorraad was en dat geld terug gestort zou worden.
ik heb nog niets ontvangen.(week45, vrijdag 9 nov)
snelle levering en goede kwaliteit. ik ben fan van ***!
wachtende op nazending van de hinden badjas hopen dat die nog komt. aangezien ik al betaald heb.
De bestelling wordt prima verwerkt en ik ben tevreden over de producten. Ook retour sturen wordt netjes afgehandeld.
Ik had problemen met het ingeven van de code zodat ik korting krijg ik heb meteen een mail gestuurd en gebeld tevens is mijn pakket af gezonden zonder mijn korting onlangs ik meteen gereageerd heb ik vind het erg slordig van het service team en heb dat ook te kennen gegeven waarna ze mij een nieuwe kortingā€˜s bon gegeven hebben onlangs vond ik het onplezierig om te bestellen zal dit niet meer doen en gaan graag naar de winkel indien ik in de buurt. maar mijn ervaring is niet positief betrekking servers en levering vriendelijke groet
Ik had een bestelling gedaan voor een recuptex jasje voor honden in maat 50. Deze viel helaas veel te klein uit, hij was 47 ipv 50 cm, en er was geen inruil mogelijk volgens de retourbon. Hierdoor moest ik een maat groter bestellen, maat 55. Dit is wel echt 55 cm en dus eigenlijk te groot voor mijn hond. Deze heeft een ruglengte van 50 cm.
Misschien is het een idee om maattabellen bij de jasjes te zetten die exact kloppen met de centimeters.
Een vriendelijke en makkelijke website ik winkel er graag
Bestelling is naar tevredenheid afgehandeld
mooi op tijd geleverd