Kramer Paardensport
Kramer Paardensport
Kramer Paardensport rijkleding van topkwaliteit, alles voor de stal en vele andere hippische producten voor paard en ruiter in de webwinkel van Kramer Paardensport. Jij kiest comfortabel vanuit thuis, wij leveren rechtstreeks aan jou.

Op zich nette levering en duidelijke communicatie, ik vind alleen dat verzending erg lang duurt. De reden om via internet te bestellen is voor mij naast de grotere keuze, dat je bestellingen snel ontvangt.
Zeer goede service en klantvriendelijkheid, aan de eigen merk Steeds zou ik toch wat meer kwaliteit willen zien.
Mijn bestelling is goed afgehandeld, alleen jammer dat de bestelling zo lang moet duren dat het bezorgd word. Omdat het vanuit moerdijk naar duitsland moet en weer terug. ***
Maar ik ben wel tervreden met de bestelling
Perfect
***
zoals altijd: snel geleverd, goede toestand
Snelle levering ook in moeilijke tijd, net voor kerst. Goed verzorgd en goed verpakt, top! Als verbetering zou ik graag zien dat je achteraf kunt betalen, dat is in deze tijd een extra zekerheid.
***
👍🏻☺️
Zeer tevreden! Snelle levering.