Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!

MEDION NL
MEDION NL

Verschrikkelijke klachtenservice die weigert contact op te nemen en alles terugstuurt naar de klantenservice. Inmiddels al wekenlang bezig over een defect product en het proces wordt alleen maar uitgesteld, de verantwoordelijkheid om contact op te nemen wanneer er geen reactie is wordt bij de klant neergelegd en je moet het maar uitzoeken. Product wordt opgehaald, zonder te weten of het volledige bedrag teruggestort gaat worden.
alles ok
Goede computers voor een goede prijs. Snelle levering. Wat probleempjes in het gebruik, maar dat kan ook aan mijn onervarenheid met Windows 11 liggen, hoewel het lijkt of er een defecte knoopcel op het moederbord zit. Makkelijk te vervangen mocht dat het geval blijken
Goede service en goede presentatie van producten.
Waardeloze telefonist bij de klantenservice. Helpt je totaal niet.
ik heb onlangs een Medion Akoya E27401 pc gekocht. Enige dagen later zag ik op de site dat hij die dag €*** goedkoper stond...Ik heb Medion gebeld, en het uitgelegd...kreeg 2 weken later keurig € *** teruggestort. Prima service!
Prima product, goede service!!
8 augustus heb ik een bestelling gedaan, waarvan er maar een product is afgeleverd. Daar heb ik melding van gemaakt en dan krijg ik een bericht dat ze het afsturen (niets ontvangen) weer melden (dan blijkt het nog in Duitsland te liggen) weer niets ontvangen, weer melden (klachtencommissie zal het afhandelen) weer geen reactie, dan maar bellen (nog even afwachten ze nemen contact met u op). Ze sturen je van het kastje naar de muur, maar nog steeds geen duidelijkheid of het nog te leveren product.
Klantnummer : ***
Hoe nu verder, dit is geen manier om met klanten om te gaan, zeker niet als het je eerste bestelling is. Waarom moeten wij niet tekenen voor wat we ontvangen, ze geven je een doos en weg wezen???
Ik hoop dat het snel opgelost gaat worden, normaal heb je een product binnen enkele dagen en nu zijn we al 16 dagen verder en nog geen teken van iets!!!
Gr Fam. ***
It was a very painful experience to pay! I tried different methods like Klarna, direct credit card and iDeal which were the ones suiting my needs. Finally only Paypal was processed.
Top service