Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

MEDION NL
MEDION NL

Bij het product staat direct leverbaar, na 10 werkdagen maar is gebeld of er al wat onderweg was.
Ivm logistieke problemen was dit niet het geval, annuleren kan bij Medion niet, ik kon het product wel terugsturen maar ik had nog niks ontvangen.
Na drie weken wachten het product eindelijk ontvangen.
Medewerking en communicatie zeer slecht.
Wij bestellen nooit meer iets bij Medion
Het product zeg ik niks van, maar besteld op 19 december en 6 keer er achteraan moeten gaan voor levering, slechte website om updates te krijgen de mensen overigens aan de telefoon zeer vriendelijk en behulpzaam, maar kansloos in hun eigen ERP systeem
Om te zien wat de status van levering is.
Jammer
Super slechte service, heb eerst bijna een maand op mijn bestelling moeten wachten, vervolgens wordt het nieteens thuis bezorgd. Maar bij een ophaalpunt, en ook niet deftig verpakt maar gewoon het artikeldoos. Super spijt van mijn aankoop bij jullie,
De bestelling is zeer goed afgehandeld, maar maak je een foute in het afleveradres, dan is dat niet meer te corrigeren, helaas ...

Dat zou je moeten kunnen wijzigen binnen 1 dag na de ontvangst van de orderbevestiging ...
levering duurde ruim 3 weken dus veel te lang
ook is de vervoerder ruw met mijn pakje omgegaan
de binnenbescherming was zelfs kapot gegaan en er zit een deuk in de omhuizing van de magnetron
Smart tv prima product lage prijs.
Levering 3weken ipv 3 tot 5 werkdagen vond ik wel wat lang!
Communicatie over de te late levering is er niet, bereikbaarheid slecht.
Vind wel dat de levering lang op zich liet wachten half december besteld en 2 week van januari gekregen. En zelf achteraan gegaan. Dit hadden jullie als bedrijf moeten doen. Wel erg tevreden met mijn aankoop.
Jammer van de storing bij jullie in het logistieke systeem net bij de feestdagen
Product is prima, 10 tot 15 werkdagen voor een product wat op voorraad is, is echter wel erg lang.
De DPD bezorg optie is behoorlijk beroerd. Er is geen tijdige communicatie over wanneer het pakket bezorgd gaat worden. Je krijgt wel 2 voor 12 een mailtje waarin staat dat ze langs komen. Laten bezorgen bij een ophaal punt was ook pas mogelijk na de 2e bezorg poging. Zodra je hebt gekozen voor deze afhaal optie, werkt de track en tracé niet meer. Kansloos dus…..
Ondanks de tijdelijke logistieke problemen rond de kerstdagen van 2021 is mijn notebook keurig netjes bij mij afgeleverd.

Medion heeft met man en macht gewerkt om de logistieke problemen in het magazijn op te lossen en heeft mij een keurig nette e-mail verstuurd met een excuus voor de vertraging.
Een klantvriendelijk bedrijf waar ik klant bij blijf.