Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!

MEDION NL
MEDION NL

top service zaterdagavond besteld maandag bezorgd
Eenvoudige bestelling levering ok product voldoet aan verwachtingen.
Ben een beetje(veel) teleurgesteld omdat ik 4x heb gebeld en met niemand kon praten, 3xmail gestuurd en krijg geen reactie. Wat moet ik nu.
Snelle levering maar bestellen was wel een gedoe. Hotline is bv nooit in gebruik.
hele slechte service moeilijk bereikbaar doe er al een week over om een retourvocher te krijgen gisteren contact gehad na een week en vervolgens de dag erop nog geen retourvocher echt slecht.
Ik zou deze site van medion niet aanraden vooral niet als het gaat over service want dit is echt slecht.
Bestelling werd zeer snel bezorgd. Ik mis alleen mijn aankoopbon. Die zat niet bij de bestelling. Alleen een pakbon.
Super Sevice tot nouw toe👍
Ik heb 2 medion luchtzuiveraars besteld de ene was defect de andere heeft het 1 week gedaan, klantenservice niet bereikbaar
Geweldige service. Artikel middags 17.45 uur besteld, Volgende morgen om ong. 1.00 uur bij mij thuis bezorgd. Eerdere ervaring ook zeer positief. Hulde aan Medion. Aanrader voor iedere consument.
Tevreden over het product maar wordt verstuurd in originele doos. Verzending via DPD een drama, doos aan alle kanten en hoeken kapot.