Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

MEDION NL
MEDION NL

Snelle levering, goed verpakt. Ben weer zeer tevreden met mijn Akoya laptop. Ik koop al jaren bij Medion mijn pc of laptop omdat ze altijd maar mijn wens zijn. Nooit geen problemen en is er wat is,is de service prima!
Verbetering, geen
Trage en onvolledige afhandeling van bestelling
Goede middag,
Ik heb op 8 oktober een laptop bij u besteld. Een dag later werd bevestigd dat die binnen 1 - 3 werkdagen geleverd zou worden. 14 oktober heb ik gebeld met de afdeling verkoop en gevraagd wanneer er geleverd zou worden. Track & Trace werkte niet. Donderdag 15 oktober kreeg ik een telefonische bevestiging dat er iets fout was gegaan en dat dit aan de klachten afdeling was doorgegeven. Ik zou binnen max twee dagen gebeld worden met de oplossing. Helaas, vandaag 19 oktober, 11 dagen na de bestelling nog geen laptop en geen bericht over de te verwachten levering. Klantnummer: ***. Bestelnummer: ***. Gaat men bij Medion tegenwoordig zo met vaste klanten om? Hoop van u te horen. M.v.g.
8 oktober een laptop besteld via de website van medion. Inmiddels is het 19 oktober en laptop nog steeds niet binnen. Aantal keren gebeld ( keuze menu van 7 min) en wachttijd van 20 min. Iemand kunnen spreken. Heeft niet kunnen oplossen en doorgestuurd naar klachten afdeling. Moest 2 werkdagen wachten want hij mocht niet meteen doorverbinden. Na 2 werkdagen heeft de klachten afdeling gebeld met de mededeling dat ze een onderzoek gaan starten........... oke,, zal wel. Ik wilde mijn order annuleren maar dat kon ook niet. Ik kon beter wachten en als de laptop binnen was terugsturen. Dus actite weer bij mij neergelegd. Waar spullen uit china binnen 2 weken in NL zijn, lukt het medion niet om uit Duitsland na inmiddels 11 dagen te leveren. Weer een lesje geleerd dat je gewoon altijd bij *** moet bestellen. Nooit meer via Medion dus. Ik niet en de rest van de famlilie en vrienden ook niet. Jammer voor jullie NPS!
ben zeer tevreden over product /levering
rek.nr. klopte niet, moesten 3 nullen voor. na 2 dagen bevestiging betaling, niets meer, gebeld..... stond nog in duitsland, na 5 dagen mail zou verzonden worden, weer niets gehoord, wel track en trace gekregen stond dinsdagmorgen nog in Oirschot en 2 uur later stonden ze met pakje aan de deur, dus track en trace werkt ook niet. IN totaal 9 dagen geduurd, dus nooit meer
Prima robotstofzuiger ik ben er heel blij mee.
In januari 2004 stond ik 's morgens vroeg in de rij bij Aldi voor een Medion. Ik heb hem nu vervangen door een nieuwe Medion. Moge hij weer 16 jaar trouwe diens bewijzen!
Goeie overzichtelijke site, producten zijn duidelijk omschreven, en niet te duur.

Levertijd mag wat sneller en een vermelding wanneer het product ongeveer geleverd gaat worden zou wel handig zijn, nu staat er niks over een levertijd.
Snelle levering en prefecte laptop voor een en heel gunstige prijs.
Heel blij mee