Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

MEDION NL
MEDION NL

Leuk hebbeding voor dat geld. Hij ziet er mooi uit en je kunt hem koppelen aan je mobiel. De stappenteller werkt perfect. Installeren gaat vrij makkelijk laad hem wel eerst vol en dan via bleutooth koppelen. Ik ben er heel blij mee.
Ik koop al jaren producten bij Medion, en ben zeer tevreden over de kwaliteit, snelheid van leveren en 't eventuele contact met de service afdeling..
Praktisch dezelfde combimagnetron besteld omdat ik zeer tevreden was over deze.
Echt jaren lang plezier van de vorige gehad hopelijk nu weer.
Tevreden, mooi product. Jammer van de tijdelijke updates zoals word, kost behoorlijk veel geld om dit aan te schaffen.
Hoewel het bestelde product toch nog te ingewikkeld bleek voor het gebruik door mijn moeder (88) heb ik een zeer positieve klantervaring. Duidelijke site en bestelprocedure, Goede en duidelijke communicatie en uitgebreid met betrekking tot de levering..
Helaas dus retour maar ook dat is prima verlopen (en gratis) na vriendelijke tussenkomst van de medewerker. Het geld is tijdig terug gestort.
Wij zijn zeer tevreden met Medion.
Bestelling was goed gegaan en vlot
Voordelig en veel waar voor je geld.
Levertijden zijn te lang, verder ok.
Zeer snelle levering, product zoals omschreven. Site is makkelijk te doorlopen, en producten makkelijk te bestellen.6
Mooie spullen, goede kwaliteit. Jammer dat het wat langer duurde voor ik het in huis had