Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

MEDION NL
MEDION NL

Snelle levering, en een fantastische ventilator voor weinig geld.
Duidelijke webshop, geen opmerkingen.Bestelling correct verwerkt en uitgevoerd. producten (2 ventilatoren) in goede staat ontvangen.Levering via DPD duurde ruim 3 dagen, kan misschien wat sneller, maar is ok.
MEDION® AKOYA S17403 | Intel Core i5 | Windows 10 Home | Ultra HD Graphics | 17,3" inch Full HD | 8 GB RAM | 512 GB SSD | Performance laptop
Het apparaat heeft het vanaf het begin niet goed gedaan, iedere keer foutmeldingen, blauw scherm. Diverse keren gebeld, geen goede feedback. Verwezen naar Microsoft opnieuw geïnstalleerd. Nog steeds problemen. Nu geen Bluetooth en WiFi meer. Krijg het niet meer aan de praat. Andere laptop gekocht, na al deze ellende
Uitstekende tablet 10
Het apparaat is super. Alleen de bezorging van dpd is verre van ideaal. Ik kreeg vrijdags rond 12.00 uur bericht dat het apparaat in de auto zat en bezorgd zou worden. Tot savonds thuis gebleven. Geen pakket! Rond 22.00 uur kreeg ik bericht dat er geen tijd meer was. Maandag zou het bezorgd worden. Ik tot 15.00 uur gewacht nog niets. Ik moest weg. Dus ik dacht er zal wel een bericht in de brievenbus komen. Niets! Kom ik met de lift boven staat het pakket voor de deur, iedereen had het kunnen meenemen. Vind ik niet prettig.
In Nederland zou Medion beter werken met DHL of PostNL. DPD heeft er namelijk een handje van om te komen wanneer ze weten dat je er niet bent.

Voorbeeld: ik stel in het weekend in via de DPD-website dat het pakket niet op maandag maar op dinsdag bezorgd moet worden. Op maandagmiddag krijg ik vervolgens een e-mail: 'U was niet thuis, uw pakket ligt op het depot.'
Resultaat: een pakket van 30+ kilogram zelf 2 etages tillen omdat de pakketbezorger niet kan of wil lezen.
Eenvoudig en goed te bestellen, zeer snel geleverd
Ik ben zeer tevreden over medion web en zij producten. Verbeterpunt de achteraf betaling is wel voorverbetering vatbaar het kan niet zozijn dat een betaling per bank niet teverwerken is en dat je dan een betaling bewijs moet op sturen en dat er dan nog een onderzoek moet plaats vinden
De bestelling was zoek. Lang moeten telefoneren om de bestelling weer zichtbaar te krijgen. Nauwelijks feetback wanneer zou komen. Geen mogelijkheid om pakket te volgen.
Het was jammer genoeg een vervelende bestelling. Het resultaat is ook nog dat bij gebruik fastscan van canaldigitaal niet aanwezig is en in feite afgesteld is op volledig Duits gebruik.
Groetjes
***
Snelle afhandeling van bestelling en prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed te noemen. Afspraken worden goed nagekomen.