Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

MEDION NL
MEDION NL

Pc bestelt komt aan in een te grote doos , dicht geplakt met een plakbandje waardoor hij open staat . ik miste niets gelukkig ,behalve dan een gebruiks- aanwijzing welke ik ook niet kon vinden op de site . Kreeg van helpdesk zo`n algemene gebruiks aanwijzing . al met al viel het wat tegen .
Op 26-11 een bestelling geplaatst en afgerekend, op 28 11 melding dat de bestelling klaarstaat op opgehaald te worden door DPD en dat DPD contact opneemt over de levering. Op 2-12 gemeld dat DPD nog niets heeft laten horen en dat de bestelling nog steeds niet is geleverd. Op 8-12 een email ontvangen van Medion met de vraag of de service is bevallen. Op 8-12 de hotline gebeld, want nog niets ontvangen en dus niet tevreden... kan de hotline me niet te woord staan ... Hoezo service??????
Een dikke nul dus. Wel laten betalen, maar niet leveren en dan ook nog eens niet reageren of bereikbaar zijn.
tevreden, echter een langere aux kabel van 1.50m kon niet extra geleverd worden. was vreemd.
Alles prima afgehandeld.
Ik ben zeer tevreden meer kan ik er niets van zeggen super
De bestelling is perfect verlopen, maar de vraag die ik daarna via een contact formulier heb gesteld ivm met aansluiting op de P.C. is na een week nog steeds niet beantwoord.
Zeer te vrede
Bestelling naar behoren en snel geleverd. Zeer tevreden.
bestelling tot op heden niet ontvangen,dus graag wil ik dit dus wel in mijn brievenbus zien
De bestelling is goed aangekomen , maar de omdoor was ingedeukt en er zat Mediontape op . Niet echt veilig !!!!