Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

MEDION NL
MEDION NL

Hhb
Functioneel veelzijdig product met mooie vormgeving. Bevalt prima
Jammer dat de radiodekking via DAB bij een aantal zenders te wensen over laat, maar dat ligt vermoedelijk aan het netwerk of een regionale dekking
Helaas zijn de poorten van het geleverde apparaat niet werkend. Helaas geeft medion zich niet thuis bij de klacht.
Very happy with the laptop. I just wonder why the touchpad is so large. When I typed my hand or wrist would accidentally brush the touchpad. I have turned it off as I use only a mouse.
Graag wel vermelden als het product een herinstallatie van een oude Windows 10 laptop is. Pas na proberen om de Windows 11 in home modus te zetten, zag ik het bouwjaar en dat het eerst een Windows 10 laptop was, best prijzig voor een oude laptop
Goede kleine laptop met krachtige batterij.
Prima voor gebruik in huis
Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.
2 magnetrons met schade geleverd gekregen. Moet ze zelf retour sturen omdat ze niet op gehaald worden. 2 weken moeten wachten op retour labels. Terug gestuurd en ik zou op de hoogte gehouden worden maar niks meer gehoord
Het is een hele mooie smart tv die doet wat hij moet doen. Het is alleen jammer dat de gaten om hem aan een muurbeugel te bevestigen erg klein zijn, waardoor de muurbeugel niet goed bevestigd kan worden. Dit heb ik opgelost met kleinere boutjes en ringetjes, maar het is niet ideaal.Ook is het jammer dat in uit-stand een fel blauw lampje blijft branden. Dit is niet fijn op een slaapkamer.
Goed product met goede omschrijving/handleiding. Uitstekende kwaliteit/ prijs verhouding. Ik beveel het aan!
goede service en vlotte en netjes verzorgde levering.