Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

MEDION NL
MEDION NL

Over Medion zelf ben ik tevreden, maar dat het 9 dagen duurt via DPD vind ik zelf heel lang duren ondanks de Corona

Mvg.
***
Onduidelijke beloftes op site. Moet je wel extra goed lezen. Klantenservice nou niet echt vriendelijk en spreken elkaar tegen.
Bestelde pas na week ontvangen.
Zeer vlotte en korrekte levering. Pakketje is goed te volgen. Ik zou hier zeker weer iets bestellen.
2x een televisie gekregen met een scherm vol barsten en scheuren. Het afhandelen van het retourneren en de communicatie is zeer slecht. Ik ben zeer ontevreden over hoe het verloopt
Mijn bestelling (twee Xiaomi Redmi Note8T smartphones) is vlot en correct uitgevoerd. Ook het bestelde apparaat is volgens mijn eerste indruk zondermeer een goed toestel, z'n prijs dubbel en dik waard.
Goede kwaliteit en goede service, zeer zeker aan te bevelen.
Snelle en prima levering
Besteld een robot stofzuiger, komt hij na een kleine week binnen is er een ijsblokjes machine Geleverd. Op vrijdag
Ik gelijk bellen is in het systeem gezet en zou binnen 24 een ticket krijgen voor retour sturen naar reparatie centrum
Maandag had ik de ticket en maandag direct retour na een week wachten nog geen robot stofzuiger ook geen reactie
Erg jammer dat je de klant laat wachten terwijl niet schuld is van klant
Had graag gezien dat de service beter was en direct het goede artikel gestuurde zou worden
Voorals nog nog langer wachten op de stofzuiger slechte service zo
De bestelling zit al 2 weken ergens vast in Duitsland. Ik heb meerdere malen contact opgenomen hierover met Medion, maar zonder succes om de bestelling verder te krijgen.
Vlotte levering van een prima product