Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

MEDION.be
MEDION.be

Ik ben tevreden over de toestellen die ik al gekocht heb bij Medion,
Waar ik niet over tevreden ben is het leveren aan huis van DPD.Ik kreeg bericht dat het op donderdag jl zou geleverd worden tussen 11h11 en 12 h13? Wij zijn gans de dag thuis gebleven en kregen een bericht dat ze ons gemist hebben? Nadien kreeg ik een bericht dat het afgevoerd is in een parel adres.ik heb een taxi moeten nemen om mijn bestelling te gaan halen.Dit is niet wat ik van Medion had verwacht.
Au déballage de mon écran TV, l'écran de celui-ci était cassé. Débourser près de ***€ pour devoir réemballer et réexpedier cette TV qui devait être un cadeau n'est pas agréable. J'attends toujours des nouvelles concernant l'expédition d'une autre TV.
De dab+ radio werkt perfect en is helemaal niet duur. We zijn zeer tevreden. Medion is heel betrouwbaar.
De BT party speaker die ik bestelde is volgens zijn prijs zeker van goede kwaliteit, kan opgeladen worden en afspelen, belichting mocht nog iets meer met de muziek meegaan . 1 min puntje is dat de radio moeilijk ontvangst heeft .
yep op tijd geleverd, tegen goed prijs.
bon produit essais concluant mais micro trop faible obligé d'acheter un casque avec micro
Vlot geleverd.
Informatie betreffende het geleverde toestel is foutief aangegeven op webshop. Er is sprake van 2 x 150 watt uitgangsvermogen daar waar dat maar 2 x 15 Watt is.
Totaal ontevreden dus en koop niet meer aan via Medion.
Zeer tevreden dank u
Heel tevreden met toestel en afhandeling !!!!!