Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

MEDION.be
MEDION.be

Goed toestel, gekocht om ons uit de nood te helpen wegens verbouwingen, dat we zeker na de werken ook nog zullen gebruiken. Prijs/kwaliteit/levertermijn waren TOP !
Het gaat om een niet ontvangen smartphone Motorola G60s, *** € (betaald op 27/4/22 - ordernummer: *** - klantnummer *** - leverbon: ***).
Volgens de tracking bij DPD (pakketlabelnummer ***) is de zending (verzendnummer: ***) alleen nog maar onderweg (28/4 Nunna?) en nog altijd niet in de ontvangstdepot.

Na ongeveer twintig telefoons krijg ik nooit contact met Medion - 02 nummer in België (behalve eenmaal - zie verder).
Ik heb ook al tien keer een mail gestuurd naar het contactcenter van Medion, de laatste mail met inhoud hieronder. Ik mocht deze na mijn bestelling sturen als ik over iets ontevreden was.
mijn negende mail:
‘Reeds NEGENDE mail- contact met Medion via het contactformulier over NIET ONTVANGEN SMARTPHONE Moto Motorola BETAALD OP 27/4/22 en alleen iedere keer automatisch non reply ontvangst-antwoord gekregen.

Ook niet te tellen telefoontjes op 0800 en op 02 telefoonnummer in België.
Maar telefonisch is Medion niet te bereiken noch op het 0800 nummer noch op het Belgische *** nummer (bij bellen, eerst een lange (digitale' belofte van contact, uitleg over privacy en over een enquête en tot slot de mededeling: gesprek met agent niet mogelijk. Wij bellen wel terug).
Ik werd echter nooit teruggebeld ook al gaf ik iedere maal mijn naam en telefoonnummer.
Wonder boven wonder toch één keer contact met agent gehad... op 11/5, (op *** nummer)
Antwoord van de AGENT: ja ik zie dat het lang duurt. Maar het is heel druk. Ik ga het doorgeven. Wacht enkele dagen af! een probleem met een transportfirma in Duitsland?’.

Ik heb nu enkele dagen afgewacht en niets ontvangen, ook geen bericht. Let wel: de smartphone is betaald op 27/4.
(19 dagen geleden!)

Als antwoord op mijn mails krijg ik dus alleen direct een no reply antwoord vol mooie beloften. Maar voor de rest gebeurt er niets. Ook de belofte om terug te bellen wordt niet vervuld.
via mail en telefoon contact dus onbereikbaar !!!
Prima service !
Betere verpakking, als ik de verpakking aan de buitenkant zag dacht ik onmogelijk zonder schade...blaasjesplastiek en dergelijke kunnen zeker helpen om schade te voorkomen.
Snelle correcte levering
vlot
snelle levering en correct product
Product, voldoet niet aan de verwachtingen, retour vorige week aangevraagd.
Ik wacht nog steeds op antwoord.
snelle en vlotte levering. duidelijke informatie bij het bestellen van het product.
Vlotte correcte levering van een prima product