Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

MEDION BE (NL)
MEDION BE (NL)

Ik heb mijn levering nog steeds niet ontvangen.
correcte prijs
Overzichtelijke info op site, correcte levering.
Een qwerty en een azerty toetsenbord (zou misschien een keuze optie kunnen zijn van de klant bij bestelling)? Voor bepaalde toepassingen heb ik nog steeds een dvd reader/writer nodig!!! Spijtig dat deze ontbreekt (voor de prijs van het qwerty toetsenbord dat ik niet kan gebruiken en eigenlijk al onmiddellijk kan wegdoen was een dvd reader/writer veel beter geweest!
goede ontvangt
Klacht geuit betreft een kapot tv toestel na anderhalf jaar na aankoop, in begin wat moeilijk allemaal betreft de garantie, maar na een x aantal mails alles netjes geregeld, toestel na een maand gewisseld en nog een kleine korting bekomen bij een nieuwe aankoop. Nu heel tevreden.
Niet gelukkig bij leverring beeldscherm stuk ik heb gebeld en ik wacht nog steeds tot ze hem terug komen halen en ik eis mijn geld terug ze gingen iets laten weten wanneer ze hem komen halen maar nog niets
Mvg *****
Perfecte levering
Product was aangekocht als verrassing voor een blokkende student (herexamen). Na 4 mails met “uw aankoop” kwam het product DOA (zware gebroken tvscherm) aan. Groot was m’n ontgoocheling. Om het product terug te sturen was het nog eens 2 dagen wachten. Waarschijnlijk zal ik dus een nieuwe tv hebben, op 14 dagen na aankoop. Zonder compensatie of enig medeleven. Onduidelijk, want product is retour. Wie weet wanneer/of/wat/hoe product geleverd zal worden??? Zwaar ontevreden dus!
Ik had toch niet de juiste filtertjes voor mijn robotstofzuiger!
Is verdomd moeilijk om de juiste te vinden! Ik vond zelfs mijn Type van mijn robot niet terug!
Precies dat jullie deze al eruit gehaald hebben! Hij is nog maar een paar jaar uit!