Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!

MEDION BE (NL)
MEDION BE (NL)

Snelle afhandeling en levering
Een snelle en correcte afhandeling en een goede service
Correcte levering, stevig verpakt. Product is zoals beschreven.
Zeer tevreden. Prijs/kwaliteit = 10/10 !
Zeer goed en zeer snel geleverd
gemakkelijke website, duidelijk, zeer snelle en correcte levering.
toestel doet wat het moet doej!
Games op de hoogste graphics en super snel, goede kwaliteit in verhouding met de prijs.
Zogezegd smart tv gekocht van medion. Er is weinig smart aan helaas. Enkel de drie apps die medion erop zet kan je gebruiken: Netflix, YouTube, Amazon films. Zelf bijkomende apps installeren (bv. Telenet) kan niet, ook al is er een menu “voeg apps toe”.
onbetrouwbare webshop en klantendienst.
ik bestelde een tv die op stock was, 2 dagen later kreeg ik melding dat de bestelling gecontrolleerd was en afgeleverd aan dpd (levertijd op site 2 a 4 dagen).
Na 2,5 weken had ik nog steeds niks ontvangen. Na indienen klacht (kan niet per mail enkel via de website) kreeg ik een mail dat het pakket niet opgehaald was door dpd en dat ze dit asap in orde zouden brengen.
Een week later nog steeds niet geleverd. Dan maar zelf gebeld met de klantendienst die doodleuk weet te melden dat de tv die 3 weken geleden al in het magazijn klaar lag voor dpd "uitverkocht" is en dat ze het geld zullen terugstorten.

Een aanraden voor wie graag tijd verspeeld (nu hopen dat ze iets preciezer met hun bankzaken omspringen of ik kan en nog voor enkele weken zoet)
Alles verliep naar verwachting. Levertermijn, verpakking, alles OK = tevreden klant.