Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

MEDION.be
MEDION.be

Vlotte bestelling en levering. De omschrijving van het product op de website van Medion kwam overeen met uiteindelijk geleverd product.
Correct en snelle afhandeling
Levering correct afgehandeld. Ben tevreden.

2 x defecte nieuwe computer gehad...vele keren voor moeten bellen!!! Uiteindelijk 2 maanden verder ander type besteld kortingscode gekregen v ***%...pc werkt nu...nog nog wachten op mijn ***€ die ze gaan terug storten!!! Zoon helaas zijn verjaardagskado niet kunnen gebruiken voor zijn eindexamen...2 maanden later!!! Enkel klachtenservice vriendelijk aan de telefoon...de rest uren muziekje en afschepen..voor ons NOOIT geen MEDION meer.
Op medion valt niets aan te merken..jullie partners daarentegen is andere koek..De chauffeur van de Dpd die mijn bestelling diende af te leveren was uitermate onbeschoft,arrogant en op rand af verbaal agressief! Dpd is hiervan op de hoogte gebracht maar reacties blijven uit. Jullie moet toch beseffen dat dit ook slechte reclame is voor Uw bedrijf
Vlotte communicatie, vlotte levering
Pc was ok , wat me niet bevalt is dat pc na enkele dagen *** euro goedkoper geprijsd stond.
Snelle verzending, toestel werkt perfect, prijs kwaliteit+++++
Correct en vlug geleverd.
De bestelling werd vlot behandeld en snel verstuurd goede service en het toestel werkt naar believen geen opmerkingen over onze dochter is super tevreden