Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

MEDION.be
MEDION.be

Mijn bestelling was een tv + beugel , samen besteld samen betaald , bij TPD was er wat misgelopen met leveren de tv was kwijt over TPD ben ik niet tevreden , ik heb met medion contact opgenomen en ze hebben het meteen opgelost, als je belt luisteren ze en ze nemen de tijd , helpen je met alles , zeer goede service , een aanrader.
8/11 nieuwe computer besteld, werd 12/11 geleverd maar het zakje met ontvochtigkorreltjes bleek opengegaan te zijn tijdens het transport waardoor het toestel vol zat met allemaal (precies) steentjes uit dit zakje. Meteen retour willen sturen maar heb moeten wachten tot maandag (na 2x bellen) vooraleer ik de retoursticker in mijn mailbox kreeg. toestel is 18/11 ginder terug ontvangen maar ik krijg buiten het volgen van track en trace geen ontvangstbevestiging of een bevestiging dat er een nieuw toestel wordt teruggestuurd. Ondertussen al zeker 6 keer gebeld en ik krijg altijd hetzelfde antwoord 'u zal een retourbevestiging krijgen en dan een nieuwe track en trace als we een nieuw toestel verzonden hebben'. ik wil gewoon een nieuw toestel zonder transportschade en zo snel mogelijk omdat we dit nodig hebben, maar het was niet de bedoeling dat we hierop bijna een maand gaan moeten wachten want dan had ik beter ergens anders besteld waar de service veel sneller verloopt...
Ik ben zeer tevreden van Medion, dit is ook al mijn derde computer zodat ik ook terug bestel,
Dank u wel
Ben zeer tevreden over de afhandeling.
het produkt voldoet volledig aan de verwachtingen
maar de levering liet de wensen over we waren thuis toch lag het doosje op de oprit het was zelf bijna overreden door de buur
Product perfect zoals beschreven ,stipt binnen de termijn geleverd,wel geen mail gekregen zoals beloofd dag voor levering
Snel geleverd. Duidelijke communicatie over leveringstijdstip. Goed ingepakt. Werkt prima.
satisfait merci
Problemen gehad met de levering, 2 van de 3 artikels perfect geleverd een 3de 5 dagen moeten op wachten door dat de transporteur DPD één levering verkeerd had gerouteerd .Nog thans is alles dezelfde dag besteld en werd het door Medio als één bestelling beschouwd. DPD heeft zo wie zo geen goede reputatie in België. Is slechte reclame voor Medion aangezien ze beloven om binnen de 3 dagen te leveren . Aan het pakketnummer is ook niet te zien wat er juist gaat geleverd worden ( in mijn geval waren het 3 aparte leveringen )

Je plaatst een bestelling op een dinsdagavond. DPD moet de levering verzorgen. Je krijgt een track&trace code maar deze code blijkt niet te werken. Wanneer je daar melding van maakt dan komt er geen reactie. Een Medion telefoonnummer probeert men zo goed mogelijk te verbergen, zodat je telefonisch GEEN contact zou opnemen. Dan heb je 1 TV met soundbar gekocht en de vrijdag levert men slechts 1 van de 2 paketten. Je maakt een melding en je krijgt een ticket maar niemand geeft feedback omtrent jouw status. Uiteindelijk levert men 1 week nadien de TV. Pas wanneer je TV geleverd is dan krijg je antwoord vanuit de helpdesk.