Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

MEDION.be
MEDION.be

Goed product is reeds mijn tweede bestelling PC en nu Monitor , duidelijk verzendingsverkeer en top afgeleverd , momenteel geen verbeteringen nodig volgens mij , goe bezig en GRTS Rik Van den Brande
correcte en vlugge bediening
2X MAAIL GEHAD DAT BESTELLING ONDERWEG WAS 2 DAGEN THUIS GE BLEVEN NIETS GEZIEN
Uitstekende afhandeling van de bestelling. Product ook van hoogstaande kwaliteit!
Ik ben heel tevreden van mijn medion laptop. Hij werkt heel snel
beste, al jaren tevreden over de producten van Medion, snelle afhandeling en vooral levering, aangenaam contact en zal altijd blijven kiezen voor Medion door de prijs kwaliteit !!!
Mijn oude laptop MEDION AKOYA er negen jaar meegegaan in heel intensieve gebruik. Dus ik kon geen andere merken kiezen bij aankoop van de nieuwe.
Ik ben zeer tevreden over jullie. Ik had een reparatie aan mijn toestel, heb een medewerker gesproken die mij de nodige info heeft verstrekt. Alles is perfect afgehandeld. Bedankt.
GEEN ENKELE STER!!! Ik wacht nu al SEDERT 1 AUGUSTUS OP MN LEVERING....TEVERGEEFS !!!
Dat is dus meer dan 6 WEKEN, laptop al op 27 JULI BETAALD !! Geen feedback, geen perspectief, geen verontschuldigingen ...NIETS !! Wat een firma is dit eigenlijk, ik oet et al AL die tijd zonder werkende laptop doen!!!
HOE KLANTONVRIENDELIJK KAN MEN ZIJN?
Maar elke dag krijg ik reklame van Medion om zaken aan te kopen ...echt beschamend !!!
Top ! très bon rapport qualité prix !!