Waterbed Kampioen
Waterbed Kampioen
Bij de Waterbed Kampioen koopt u waterbedden rechtstreeks van de fabrikant tegen de laagste prijs!

zeer vriendelijke dienstverlening en prima afgeleverd. Zeker aan te raden
Alles ok, niks aan te merken. Goede service. Bedankt :-)
Vorige donderdag een herstelkit besteld. We zijn alweer donderdag en nog steeds niets ontvangen. Ik heb in het verleden geen klachten gehad en snelle levering maar nu het dringend nodig is heb ik het na meer dan een week nog steeds niet ontvangen
Goed bedrijf. Snelle bezorging
Alles prima eregeld
Heerlijk slapen met geweldig comfort en uitstekende service. Ik zou niet weten wat er beredder zou kunnen.
Goede service, keurig op tijd bezorgd. Netjes nog gebeld of ik het juiste artikel heb besteld.zeer tevreden.
Omdat mijn oude watermatras op was heb ik via de website een nieuw matras besteld met toebehoren. Ik werd dezelfde dag nog even gebeld door een aardige medewerker om samen de bestelling door te nemen. Ik had mij vergist in de maat, dat werd keurig aangepast. Alles dezelfde dag opgehaald en thuis opgebouwd. Bestelling was volledig en het opbouwen ging eenvoudig met de uitgebreide handleiding.

Kwaliteit is buitengewoon, heel veel beter dan mijn oude matras welke 7 jaar terug 2x zo veel heeft gekost.

Ik beveel waterbedkampioen.nl aan voor iedereen wie op zoek is naar een nieuw bed en/of matras.
Super net en vakkundig bedrijf, zeker een aanrader!!
We zijn erg tevreden.. onze waterbed was lek en gebeld.. de volgende dag al een plaksetje... super!