Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Waterbed Kampioen
Waterbed Kampioen
Bij Waterbed Kampioen koopt u waterbedden rechtstreeks van de fabrikant tegen de laagste prijs!

Prima bedrijf, de order intake belt nog even na om de order helemaal te doorlopen en daarbij was het nog mogelijk om onderdelen toe te voegen die via een link betaald kunnen worden. Alles correct geleverd en helemaal naar naar wens.
Heb een bestelling gekocht goede prijs en snelle bezorging. Volgende keer Kopp ik weer als ik iets nodig heb.
Waterbed luxe Pro gekocht. De volgende dag al geleverd. Uitstekende uitleg bij verkoop in Apeldoorn.

Zeer tevreden!!
Fijn bedrijf, reageren altijd binnen no-time. Bellen je heel snel als je online iets besteld hebt, en ze hebben een vraag er over. Super service. Had vorig jaar een lek in mijn waterbed, en kreeg meteen (zonder daar extra voor hoeven te betalen) een nieuwe opgestuurd. Daar zat toen ook nog kosteloos zo'n flesje bij die je bij je water moet doen als je hem weer gaat vullen. Zeer tevreden en zou dit bedrijf echt aanraden.
Heel goed , super snel en niet te duur
goed bedrijf, er was iets mis gegaan met de bestelling, gebeld en dezelfde dag hersteld, top
Mooie producten en super snelle en klantvriendelijke afhandeling
Mede dankzij het bezoek aan de show room een goede ervaring
Een waterbed aangeschaft voor rugklachten, stijfheid in de ochtend. Na twee dagen wennen, heerlijk slapen, fit en stijfheid verdwenen! Kwaliteit en afwerking top!
Prettig was de uitleg bij het installeren van de verwarming. Kom zeker weer terug bij jullie.