Waterbed Kampioen
Waterbed Kampioen
Bij Waterbed Kampioen koopt u waterbedden rechtstreeks van de fabrikant tegen de laagste prijs!

Ik wilde online conditioner bestellen, helaas werkte iDeal niet. Na een paar keer geprobeerd te hebben (in het weekend) heb ik het opgegeven. Ik werd gebeld en na uitleg kreeg ik een concrete bestellink en kon ik alsnog mijn conditioner bestellen.
Topservice
zeer tevreden
Bestelling goed afgehandeld. 1 Checkvraag moet er eigenlijk bij:'Gaat u van een enkele naar 2 losse matrassen?' Hierdoor moest ik een extra verwarmingselement nabestellen. Over de vervoerder was ik niet blij: geen bezorging op zaterdag en nabestelling werd in de schuur gegooid, terwijl er mensen thuis waren.
onze bestelling is naar wens verlopen. wij zijn zeer tevreden over u zaak,. geen poespas of flauwe kul, gewoon goed!
alles perfekt in orde en goede opvolging
perfecte service
Ik zou zeggen ga zo door!!!
Heb echt niks aan te merken op jullie, super snelle reactie via de email en je word netjes geholpen in de showroom..

Zeker een aanrader 👍👍👍
Correcte afhandeling.
Dag na mijn bestelling heb ik telefoontje gehad om te checken als mijn bestelling correct was en dag nadien van de plaatsing dienst om een dag af te spreken. Een week na bestelling was nieuwe matras geïnstalleerd ! Knap service en scherpe prijzen. Een minpunt, installateur neemt de oude matras niet mee.
Jullie bedrijf helemaal top
Bezorging zwaar onder de maat
Zou andere bezorgdienst adviseren
Mvg ***