Waterbed Kampioen
Waterbed Kampioen
Bij de Waterbed Kampioen koopt u waterbedden rechtstreeks van de fabrikant tegen de laagste prijs!

het product dat ik besteld heb heeft lang op zich laten wachten. Meer dan 2 weken heeft het geduurd vooraleer ik het had.
De gekochte tijk pastte niet om de schuimranden en de nieuwe diverder van mijn waterbed. En dat terwijl de divider die meegeleverd was bij de nieuwe matrassen wel dezelfde hoogte had als de schuimranden. Maw de tijk was te kort of de divider te hoog. Nogal vreemd in 1 koop. Deze zijn dus ook te hoog voor bij de nieuwe matrassen. Een teleurstelling dus. Nu opgelost door andere schuimranden te gebruiken maar die blijven niet goed zitten bij mijn huidige bed dus ales puilt uit. Lelijk en geeft teveel druk op de tijk.
Zou 't zo telefonisch nooit meer bestellen.
Zeer fijn contact met ***, de medewerker aan de telefoon. Een vakdeskundige man, prettig gesprek.
Het bed is super. Stevig en helemaal top.
Perfekt geholpen na dat ik de bestelling had geplaatst volgende dag gebeld om alles even goed nalopen dat alles klopt.
TOP
Prima en snelle service
Snelle levering
de flesjes waren in een dag. Top!!!
Bij aankomst onbrak eea aan mijn bestelling.
De verpakking was opengesneden en daarna weer dichtgeplakt. Ik werd telefonisch zeer vriendelijk en correct te woord gestaan en de ontbrekende artikelen werden meteen nagestuurd.
Complimenten; ik hoor wel eens andere reacties!
Ik ben zeer tevreden over het bedrijf, snelle levering.
Snelle levering en niet duur