voor onlineshops»

9.4 / 10

Gemiddelde van 1202 beoordelingen
(afgelopen 12 maanden)
Totaal aantal beoordelingen: 6193

Alle beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij Waterbed Kampioen

6 / 10

levering goed op tijd .
    maar geen mail gekregen voor dag of uur
    Commentaar van waterbedkampioen.nl:
    Beste heer/ mevrouw,

Bedankt voor het achterlaten van uw review.

Helaas kan het voorkomen dat er geen track and trace door de pakketdienst wordt verstuurd. U geeft echter 3 uit 5 sterren wat wij beschouwen als onvoldoende.

Wij hopen daarom dat u de beoordeling zou willen aanpassen omdat de zending toch op tijd is afgeleverd. Dit zouden wij zeker kunnen waarderen.

Met vriendelijke groet,

op 16.11.2017 om 17:44 uur

Het ging vlot en goed

op 16.11.2017 om 15:34 uur

8 / 10

Prima site met veel uitleg. Bestelling verliep bijna perfect. Levertijd in België iets langer als vermeld op site. Maar dat lag mss omdat het op een vrijdag was. Dankzij online chat direct en snel goede info gekregen. Ook na de bestelling, ter bevestiging opgebeld worden voor alsnog een korting op diezelfde bestelling! Centjes correct en binnen de week terug gekregen!

op 15.11.2017 om 16:38 uur

8 / 10

Goed gegaan chauffeur belde van te voren of we thuis waren. Netjes en snel. Bedankt

op 15.11.2017 om 12:53 uur

10 / 10

Ik vond het een heel groot pluspunt dat ik door een medewerker ben gebeld om te controleren of ik wel de juiste tijk had besteld. Dat was inderdaad zo, maar heel alert.

op 14.11.2017 om 12:33 uur

snelle service!

op 14.11.2017 om 10:58 uur

10 / 10

Super goed , vriendelijk geholpen, duidelijke uitleg.wij hebben zelf geïnstalleerd mijn man zei dat het makkelijk zou zijn als de gaatjes van de softside rand voorgeboord zou zijn om de schroefjes makkelijk te verdelen zijn. Nu moet je ze zelf verdelen. Bezorging super.

op 14.11.2017 om 07:15 uur

10 / 10

We zijn zeer tevreden over dit bedrijf ,afspraken correct nagekomen. ook een pluim voor het montage bedrijf netjes en vakkundig gewerkt.

op 13.11.2017 om 14:28 uur

8 / 10

Aardige verkoper, aardige en vakkundige monteur, we zijn tot op heden zeer tevreden.

op 13.11.2017 om 08:35 uur

10 / 10

prima geholpen ook door de dame aan de telefoon, en het bed is prima geïnstalleerd en ben door de installateur goed bij gepraat hoe om te gaan met het bed

op 13.11.2017 om 08:32 uur

Waterbed Kampioen

• Bij de Waterbed Kampioen koopt u waterbedden rechtstreeks van de fabrikant tegen de laagste prijs!

• Adres:

eKomi garandeert:

• Betrouwbare service
  • Veiliger online aankopen doen
  • Actualisering van de shopkwaliteit
  • 6160 keer positief beoordeeld!

meer »

Zilver
Waardering tussen 8.8 en 9.5
Goud
Waardering vanaf 9.6

Heeft u nog geen beoordelingslink ontvangen of heeft u vragen over uw beoordeling?

Ik heb een vraag over mijn beoordeling
Ik heb een beoordelingslink nodig
Ik wil graag een klacht indienen
Email:
Bevestigen e-mail: