Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!
Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!
Waterbed Discount Europe
Waterbed Discount Europe

Carl V
Ik ben zeer tevreden over Waterbeddiscount , zowel over de artikels als de vriendelijke hulp.
bart s
snelle en juiste levering
Henk v
geen opmerkingen
Ria V
Heb mijn bestelling pas vandaag ontvangen het past precies om het matras ben tevreden
Irma d
Reeds diverse malen een bed besteld bij Waterbeddiscount. Bij standaard bedden snelle levering. Zeer tevreden.
Waterbed bekeken bij de showroom in Dinxperlo. Kreeg goed en profesioneel advies. Zelf online besteld. Mijn waterbed werd vakkundig gemonteerd en kreeg ook nog uitleg van de monteur. Slaap er inmiddels 6 weken op. Wil nooit meer anders.
Marijke d
Snel geleverd!
Heb 8 Jaar een Waterbed van Waterbed Discount. Elke avond tevreden en blij als ik naar mijn bed ga. Had een klein probleempje met het waterbed. Heb de klantenservice een foto toe gestuurd. Binnen een dag had ik het nieuwe artikkel liggen wat ik moest hebben. Dat noem ik nog eens service. Mijn volgende bed bestel ik zeker weer bij Waterbed Discount. BEDANKT !!!!!!!!!!!!

Prima telefonisch bereikbaar bij vragen, vriendelijk en vakkundig te woord gestaan. Bestelling zelfs op zaterdag afgeleverd. Zeer tevreden !
prima service,ik werd zelfs gebeld om te vragen of mijn bestelling klopte,zeer vriendelijk,en een prachtige kwaliteit.supersnel geleverd!!!!!

echt top!!!!!!