Waterbed Discount Europe
Waterbed Discount Europe

Marjolijn K
Goede en snelle levering
BM D
vriendelijke benadering na vraag, snelle levering top
Wim v
Snelle en correcte levering. Goede prijs kwalieitverhouding
Lia S
Na een foutieve bestelling van mijn kant dit maandagochtend telefonisch zonder probleem aangepast en dinsdagmiddag het juiste pakket ontvangen. Het verzoek van de review was er eerder dan dat ik mijn levering had ontvangen.

Prima service wat mij betreft!
Jan v
Nieuwe duel watermatrassen aangeschaft bij waterbeddiscount Mexamoll 2 vinyl. Inmiddels 2 nachten super goed op geslapen. Snelle levering ook binnen 2 dagen. Ben zondermeer tevreden over waterbeddiscount.
petra p
prima levering goed verpakt
maar slechte service als je het wachtwoord vergeten bent en om dan je wachtwoord te resetten
compleet geen reactie of mail
Trudie M
netjes bezorgt op de afgesproken tijd. Het watermatras ligt er in, ik ben er blij mee
BertV
U schrijft: heeft het product al een aantal dagen in huis. Dat is niet waar, is vanmiddag afgeleverd door de bezorger. Toen ik bestelde ging ik ook uit van dinsdag. Helaas mocht dat niet zo zijn.
Marleen L
Nog niets binnen
Carl V
Ik ben zeer tevreden over Waterbeddiscount , zowel over de artikels als de vriendelijke hulp.