Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!
Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!
Waterbed Discount Europe
Waterbed Discount Europe

Uns waren zwei Wasserbett-Matratzen aufgrund des Alters kaputt gegangen und suchten sofortigen Ersatz.
Die Webseite von WaterbedDiscount wirbt intensiv mit "vor 17:00 Uhr bestellt, am nächsten Tag geliefert" und Artikel ist mit "Lager" gekennzeichnet. Erst auf Rückfrage erfährt man, dass die Ware erst angefertigt wird - mind. 5 Tage Dauer. Dann wieder erneute Anrufe nötig, jedesmal ist die Ware nicht versandt worden. Einzige Antwort "Kann ich auch nichts für" und Personal wird unverschämt. Am Ende rund 2 Wochen Lieferzeit! Das ist unlauterer Wettbewerb! Finger weg und nie wieder!
Fijn en betrouwbaar bedrijf om al je online aankopen hier te doen. Kon makkelijk bestellen en betalen. Werd goed op de hoogte gehouden betreft de status van mijn bestelling. Binnen 24 uur had ik mijn watermatras binnen. Over de Kwaliteit ben ik zeer te spreken. Gewoon alles goed :-)
Waterbed is maandag profesioneel gemonteerd. Verpakking werd netjes terug genomen. Wij zijn tevreden van begin tot eind.
Goed advies en behulpzame telefoniste. Werd na levering nog gebeld als alles na tevredeheid is ontvangen. Dat noem ik nog eens service.
Dinsdag rond 16:00 uur besteld en Woensdag al geleverd. Kwaliteit van het watermatras is zeer goed. Super bedrijf ! Voor mij altijd Waterbed Discount ! Bedankt
Ik kon makkelijk mijn bestelling plaatsen. Waterbed is snel geleverd en gemonteerd. Naderhand ook kussens en dekbed besteld. Ook dit werd binnen 24 uur geleverd. Erg tevreden, en vooral over de kwaliteit.
Wij hebben 6 januari een waterbed matras besteld en nog steeds niks gekregen..
We hebben jammer genoeg wel betaald.
Telefonisch niet bereikbaar en op de mails reageren ze niet..

We bestellen hier nooit meer..

En voor het geval dat het bedrijf dit ook leest.. wil.ik graag de bestelling annuleren en ik wil graag mijn geld terug!!!!!
Waterbed Discount Europe Door beschadiging bij transport is uw bestelling naar ons retour gekomen. Uw bestelling heeft een tijdje in een depo gestaan van DHL. Wij zijn hiervan niet op de hoogte gehouden en konden daarom niet snel schakelen. Onze excusses voor het ongemak. Wij hebben per direct een nieuwe bestelling naar u toe gestuurd. Uw waterbeddiscount.info team
Goed telefonische advies gekregen. De status van mijn bestelling was goed te volgen. Levering profesioneel verpakt. Producten goed en makkelijk te plaatsen.
Het waterbed is snel geleverd en gemonteerd. Ladenonderbouw die wij mee hebben besteld is erg handig. Tevreden !
Vervangings watermatras past perfekt in mijn huidige waterbed. Snel geleverd en was goed zelf te doen.