voor onlineshops»

9.4 / 10

Gemiddelde van 95 beoordelingen
(afgelopen 12 maanden)
Totaal aantal beoordelingen: 1856

Alle beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij Waterbed Discount Europe

10 / 10

In de showroom een bed gekocht. Goed advies en samen met een adviseur de bestelling online doorgenomen. Montage goed. Tevreden met mijn nieuwe waterbed.

op 18.10.2017 om 11:48 uur

10 / 10

GOED ! GOED ! GOED ! VAN MIJ 5 STERREN. GA ZO DOOR !

op 17.10.2017 om 13:07 uur

10 / 10

Dindag besteld en woensdag rond 10:00 uur had ik mijn samengestelde bestelling al binnen. Profesioneel verpakt. Kan niet anders zeggen dat dit een TOP online webwinkel in waterbedden is.

op 17.10.2017 om 11:59 uur

10 / 10

Fijn bedrijf om waterbed artikkelen online te bestellen. Super Prijs , snelle levering, kwaliteit zeer zeer goed.

op 17.10.2017 om 11:53 uur

10 / 10

Goede kwaliteit, snel geleverd. Klantenservice heeft mij goed advies gegeven. Alles klopte zoals besproken. Bedankt ! Wij slapen weer heerlijk.

op 17.10.2017 om 10:04 uur

10 / 10

Watermatras is van Top kwaliteit. Snel geleverd. Ook de beddentijk is lekker dik. D.m.v. het opbouwboekje was dit makkelijk zelf te doen.

op 09.10.2017 om 09:34 uur

10 / 10

Zondag om 15:00 uur besteld. Werd Maandag netjes gebeld door een vriendelijke medewerker om de bestelling door te nemen. Waterbed is geleverd. 3 dagen na aflevering van het waterbed werd ik nogmaals gebeld als wij tevreden waren . Dat noem ik nou nog eens klantenservice. Waterbed Discount krijgt van mij een 10

op 09.10.2017 om 09:25 uur

10 / 10

Waterbed Discount is voor mij de waterbedden leverancier. Alles kan bij dit bedrijf. We hadden wat wensen die aangepast moesten worden. Geen probleem. Waterbed is gemonteerd en super blij mee.

op 09.10.2017 om 09:19 uur

10 / 10

Goed telefonische advies, snelle levering. Alles past goed, en ik slaap er goed op.

op 29.09.2017 om 11:31 uur

10 / 10

Vervangings watermatras 100% passend geleverd voor mijn bestaande waterbed. Ligt er als gegoten in. Kwaliteit super goed. Levering binnen 24 uur met UPS. Bedankt !

op 22.09.2017 om 15:12 uur

eKomi garandeert:

• Betrouwbare service
  • Veiliger online aankopen doen
  • Actualisering van de shopkwaliteit
  • 1833 keer positief beoordeeld!

meer »

Zilver
Waardering tussen 8.8 en 9.5
Goud
Waardering vanaf 9.6

Heeft u nog geen beoordelingslink ontvangen of heeft u vragen over uw beoordeling?

Ik heb een vraag over mijn beoordeling
Ik heb een beoordelingslink nodig
Ik wil graag een klacht indienen
Email:
Bevestigen e-mail: