Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!
Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!
Waterbed Discount Europe
Waterbed Discount Europe

Waterbed bekeken bij de showroom in Dinxperlo. Kreeg goed en profesioneel advies. Zelf online besteld. Mijn waterbed werd vakkundig gemonteerd en kreeg ook nog uitleg van de monteur. Slaap er inmiddels 6 weken op. Wil nooit meer anders.
Marijke d
Snel geleverd!
Heb 8 Jaar een Waterbed van Waterbed Discount. Elke avond tevreden en blij als ik naar mijn bed ga. Had een klein probleempje met het waterbed. Heb de klantenservice een foto toe gestuurd. Binnen een dag had ik het nieuwe artikkel liggen wat ik moest hebben. Dat noem ik nog eens service. Mijn volgende bed bestel ik zeker weer bij Waterbed Discount. BEDANKT !!!!!!!!!!!!

Prima telefonisch bereikbaar bij vragen, vriendelijk en vakkundig te woord gestaan. Bestelling zelfs op zaterdag afgeleverd. Zeer tevreden !
prima service,ik werd zelfs gebeld om te vragen of mijn bestelling klopte,zeer vriendelijk,en een prachtige kwaliteit.supersnel geleverd!!!!!

echt top!!!!!!
Fijne webshop om aankopen te doen. Tot nu toe altijd goed en optijd.
Eerst een foute levering. Werd wel goed opgelost. Dus tevreden
Dinsdag rond 16:00 uur besteld, volgende dag werd mijn bestelling al aangeboden. Goed verpakt, en kwaliteitsproducten.
Showroom in Dinxperlo geweest en goed advies gekregen. Daar hadden ze Meer mogelijkheden dan wat er online wordt aangeboden. Waterbed Staat er nu 3 weken. Gekregen zoals besteld, Professionale Montage. Slaap er erg goed op. Kan iedereen deze webshop aanbevelen.
Zeer tevreden met mijn aankoop ! Bed was goed en makkelijk zelf te monteren. Levering was sneller dan aangegeven. Afwerking en kwaliteit zeer goed. Ben er erg blij mee .