Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vleesch & Co
Vleesch & Co
Vleesch&Co streeft naar een betere wereld waarin we bewustere keuzes maken. Een duurzamere wereld waar blije en gezonde dieren vrij rondbanjeren in de natuur.

Ik vind het heel jammer dat de porties zo groot zijn. Het zou heel prettig zijn dat er 1 persoonsporties van ongeveer 100 gram geleverd kunnen worden. Dus qua kwaliteit beveel ik het aan maar vind de porties erg onhandig
zeer goed product
Kwaliteit van het vlees is fantastisch en de service die Bauke levert is ook geweldig! Fijn dat er af en toe een recept of een advies meekomt als je daar om vraagt en dat er wordt meegedacht als je veel gasten hebt of als je laat bent met bestellen. Supertof!!!!
Als eerste is de webshop overzichtelijk en er is veel keuze. Ook de grote van de verpakkingen vind ik goed. De bestelling is goed en degelijk verpakt. Je kunt alles zo in de vriezer doen. Zeer vlotte levering met een goede track & trace. En het belangrijkste is natuurlijk het vlees. Het is zeer smakelijk en mals. Bij het bakken en stoven slinkt het vlees ook minder als wat ik gewend was met vlees uit de supermarkt. Echt een dikke plus!
Mooi vlees, goed
Ik koop het rundvlees .. zeer lekker en perfect houdbaar door de verpakking.
Bottenbouillon besteld en deze is van uitstekende kwaliteit!
Jullie hebben erg mooi en lekker vlees van dieren die een goed leven hebben gehad, dit is voor mij de belangrijkste reden dat ik met Vleesch en co in zee ben gegaan.
Goede service!
De kwaliteit is wat we gewend zijn, we vinden alleen dat bij de oranje hoen kipfilet en kippendijfilet, op verzoek in porties van 200 gr geleverd moeten kunnen worden, we zij al wat ouder en 400gr is voor ons echt te veel, en 2 dagen achter elkaar kip dat wil je ook niet. Bovendien proberen we niet vaker dan 3 keer per week vlees te eten. Verder zijn we heel content met de producten.