Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vleesch & Co
Vleesch & Co
Vleesch&Co streeft naar een betere wereld waarin we bewustere keuzes maken. Een duurzamere wereld waar blije en gezonde dieren vrij rondbanjeren in de natuur.

Uitstekende kwaliteit
Goed vlees. Ruime keus. Snelle bezorging.
Als de dieren een goed leven hebben gehad, voel ik me oké bij het eten van vlees. Mijn ervaring met dit bedrijf is goed. Echter, ik zou graag kleinere porties willen hebben. Ik ben alleen en als ik kip wil eten, moet ik meteen een stuk van 450 gram ontdooien. Ook zou ik het fijn vinden als de spekblokjes gerookt zijn.
Het vlees is is van heel goede kwaliteit en de logistiek van bestelling tot bezorging perfect. Van harte beveel ik iedere carnivoor aan het vlees van Vleesch & Co te eten.
Altijd blij als mijn diepvries lade weer is gevuld met het vlees van Vleesch & Co.
*****
Koop al enige jaren bij Vleesch & Co wild, gevogelte en vlees. Altijd hele mooie kwaliteit en prima smaak. Levering goed geregeld en de enkele keer dat er iets mis was werd dat zeer adequaat opgelost.
Kan er volgende keer een recepten boekje bij?
Producten goed volgens afspraak geleverd.
Ik ben meestal tevreden met de keuzes en service. De laatste keer dat ik geen beenmerg vond, zou geweldig zijn om het te hebben. Ook zwezeriken. Prijs is redelijk maar niet direct voordelig tov supermarkt, maar begrijpelijk. Ik ben volledig van plan om opnieuw te bestellen. Ik hoop van harte dat het onzinnige stikstofbeleid van de Nederlandse overheid wordt teruggedraaid en dat u met groot succes kunt blijven ondernemen. (origineel in het Engels machinaal vertaald)
Kwaliteitsvlees zonder toegevoegde stoffen (water en conserveringsmiddelen zoals in supermarkt vlees) en weinig zout wat belangrijk is voor een huisgenoot die zoutarm moet eten. Uiteraard duurder als normaal vlees, maar kwaliteit rechtvaardigd dit.
Goede kwaliteit vlees. Nooit problemen gehad met de bezorging. Top service!