Vivera Waterbedden
Vivera Waterbedden
Door het unieke concept van Vivera geniet u van de beste waterbedden en accessoires voor de laagste prijs. Als producent met meer dan 15 jaar ervaring verkopen wij onze producten direct online. Omdat wij zonder tussenhandel werken, kunt u bovendien rekenen op de laagste prijzen.

Allereerst een prima service in de showroom te Apeldoorn. De uitleg over de matrassen en het uitproberen heeft ons goed geholpen bij het kiezen. De service van het monteren was erg handig, in een korte tijd was het bed gemonteerd en gevuld
Inmiddels liggen we er nu enkele weken op en het slaapt top!
Nadat ik mijn waterbed matras besteld had, werd ik gebeld om nog eens te checken of alles goed is. Erg fijn en geruststellend.
Op zich werd de bestelling goed uitgevoerd en er werd ook goed advies gegeven. Montage kan met meer beleid, minder rouwdouw dus.
Waarom wordt het oude waterbed niet meegenomen? Zoals dat ook bij witgoed gebeurt. Ik (en velen met mij denk ik) zijn graag bereid om daarvoor te betalen.
Wij zijn zeer tevreden , kunnen nu weer goed slapen wat het laatste jaar een groot probleem was. Zelfs ons hondje valt direct inslaap als hij op het bed ligt😂. Ook super geholpen aan de telefoon Christiaan heeft ons goed geholpen👍🏻👍🏻Als we een nieuw matras cq bed nodig hebben bestellen we deze bij jullie.
Mooie korting als je een groter aantal koopt. Prima levering.
Goed geholpen. Ik ben tevreden
Vinyl reparatiesetje voor waterbed besteld, simpel en goedkoop, gratis verzenden, was duurder dan het setje. Bij aflevering slecht verpakt en beschadigt. Niet gereclameerd
Persoonlijk advies bij aankoop in showroom zeer goed en correct.
Aankondiging van dag en tijdstip van installatie: top!
Installatie door monteur :Top!.
Product ervaring: zeer tevreden.

Verbeterpunt: We hadden wat moeite met het vinden van de showroom in het gebouw in***

Aan 'Doen wat men beloofd' wordt door Vivera voldaan!
Op vragen komt adequaat antwoord!
Levering en montage op afgesproken tijd door bekwame, nette en vriendelijke monteur.
Dank je N***
Supersnelle afhandeling en prettig om met een medewerker nogmaals de bestelling door te nemen. Wij zijn zeer tevreden over de bestelling. Het is onze derde waterbed maar eerste keer online bestelling. Dit was toch even spannend maar is door de goede afhandeling prima verlopen. De installatie thuis en de service door de installateur was helemaal top!