Vivera Waterbedden
Vivera Waterbedden
Door het unieke concept van Vivera geniet u van de beste waterbedden en accessoires voor de laagste prijs. Als producent met meer dan 15 jaar ervaring verkopen wij onze producten direct online. Omdat wij zonder tussenhandel werken, kunt u bovendien rekenen op de laagste prijzen.

Goede service, heel tevreden over bestelgemak, houden zo.
Ben erg tevreden over het verkregen advies en over de medewerker die ons te woord heeft gestaan. Levering de volgende dag, supersnel!
Het was gemakkelijk online te bestellen en snel geleverd
We werden goed geholpen en het bed werd snel geleverd. 1 puntje was dat het bed geplaatst werd en het bij ons niet helemaal was geland dat het bed na plaatsen niet meer verplaatst kon worden dus misschien een tip om duidelijk met de klant af te stemmen waar het bed komt en eventueel nog een x om bevestiging vragen. Hierdoor staat ons waterbed nu iets te dicht bij de kast.
Op de site heel duidelijk om zelf uw bed volgens eigen wensen samen te stellen.
Is reeds ons 2e waterbed van Vivera en zeer tevreden over kwaliteit - service - snelle levering. TOP
Heb steeds goed ervaring met het bedrijf, steeds correkt en tijdig zoals opgegeven. geen minpunten.
goeie service, na bestelling persoonlijk contact om alles te overlopen met heel veel duidelijke uitleg met achteraf de zekerheid dat we het goeie en juiste product hebben besteld. vlotte en snelle levering en correcte afhandeling van betalen. feedback - lees tijdig contact om het onderhoud te herinneren vind ik een prima pluspunt! kortom: super service !!! bravo, dikke pluim!
alles in orde
correcte service meer moet dat niet zijn , wij zijn zeer tevreden grtz***
Zeer goed geholpen en erg fijn dat je op zaterdag of zondag een afspraak kan maken ondanks dat de winkel dicht is. Dit zorgt er voor dat de aandacht alleen bij ons blijf wat wij als zeer prettig ervaarde. Alles werd goed uitgelegd en als je nog geen ervaring hebt met een waterbed is dit zeer belangrijk. De levering en plaatsing was al na 3 werkdagen. Echt super Top