Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vivera Waterbedden
Vivera Waterbedden
Door het unieke concept van Vivera geniet u van de beste waterbedden en accessoires voor de laagste prijs. Als producent met meer dan 15 jaar ervaring verkopen wij onze producten direct online. Omdat wij zonder tussenhandel werken, kunt u bovendien rekenen op de laagste prijzen.

snelle levering
Super tevreden.
Een bedrijf die doet wat het zegt.
Makkelijk bestellen, snel geleverd en een perfecte prijs/kwaliteit
de showroom was geen doorsnee showroom, dat was even wennen, maar het advies was prima, er werd tijd genomen om te proberen en te adviseren. De levering was ook prima, netjes en vlot gewerkt en opgeleverd. Nog een laatste praktisch advies en slapen maar, de bedden slapen heerlijk, sinds het waterbed word ik 's nachts niet meer wakker en slaap ik de hele nacht weer door.
Product is correct en op korte tijd geleverd.
Snel en vakkundig geholpen, klasse !!!!
100% conform verwachting en afspraak
Snelle en makkelijke uitleg en goede service
Zeer correcte prijzen. Super ondersteuning!
Snelle levering.Wat zou ik nog meer kunnen wensen?
Bij het transport van de bestelling was het pakket dusdanig beschadigd dat de levering onvoldoende was. Met het sturen van 1 mail bericht werd het snel en naar volle tevredenheid opgelost.
Alles perfect.houden zo