Vivera Waterbedden
Vivera Waterbedden
Door het unieke concept van Vivera geniet u van de beste waterbedden en accessoires voor de laagste prijs. Als producent met meer dan 15 jaar ervaring verkopen wij onze producten direct online. Omdat wij zonder tussenhandel werken, kunt u bovendien rekenen op de laagste prijzen.

bij de stelling stond vandaag besteld morgen in huis!!! nou dat is niet gelukt
zeer teverden. lekker snelle service. Prima kwaliteit.
Herhaling bestelling handig evenals herinneringsmail aanschaf conditioner
We zijn erg tevreden met Vivera. De kwaliteit van het bed is perfect, daarnaast is de klantenservice erg behulpzaam en vriendelijk. Het bed werd ook veel sneller geleverd dan verwacht. Al met al top.
Prima! Leuk contact gehad, goed advies, erg snelle en nette levering. Top!
Hele vlotte communicatie, kreeg duidelijk antwoord op mijn vragen. Supersnelle service én uitstelende kwaliteit. We slapen veel beter dan op onze originele waterzakken van zeker 4 keer de prijs die we nu betaalden. We komen zeker terug voor de dochters hun bed!
Ik heb in september 2017 een waterbed gekocht bij vivera.
De installatie monteur kwam op afgesproken dag, hefbed stond zo en kon en s'avonds al in slapen. De levering was al binnen een paar dagen. Ik was in de winkel in Apeldoorn geweest om te proberen welke stabiliteit ik het prettigst vind.
Het bed staapt voortreffelijk. Kortom is vivera erg aan te bevelen.
Snelle en perfecte levering.
Bestelling en betaling verliep vlot.
De levering was wat minder (veel te maken met de chauffeur en de manier van pallet verpakking).
Geen montage documenten gevonden.
Mooi bed !
Vivera Waterbedden Beste heer/mevrouw, bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Hiermee kunnen wij onze service nog meer verbeteren! U beoordeeld ons met 3 uit 5 sterren wat wij beschouwen als niet voldoende. Vanmiddag hebben we contact met u gehad en u heeft aangegeven wel tevreden te zijn over het waterbed, maar er waren wat problemen bij de levering. We hebben u een gepaste oplossing geboden waar u akkoord mee bent gegaan. Wij zouden het waarderen indien u uw review of het aantal gegeven sterren zou willen aanpassen. Indien u de beoordeling wilt aanpassen kunt u dit doen door te reageren op dit bericht met het juiste aantal sterren. Alvast bedankt voor de moeite! Met vriendelijke groet, Vivera waterbedden Uw viverawaterbedden.nl team
Net zoals tijdens de aankoop van ons waterbed. Nu ook weer top service bij het bestellen van de waterconditioner. Binnen 1 dag thuis en ook nog voordelig.
Wij zijn zeer tevreden en slapen nog steeds geweldig.