Vivera Waterbedden
Vivera Waterbedden
Door het unieke concept van Vivera geniet u van de beste waterbedden en accessoires voor de laagste prijs. Als producent met meer dan 15 jaar ervaring verkopen wij onze producten direct online. Omdat wij zonder tussenhandel werken, kunt u bovendien rekenen op de laagste prijzen.

prettig zoals je af en toe een mail ontvangt met producten om je waterbed te onderhouden - een goed reminder !
Het bestellen gaat makkelijk en snel.
Tevreden
Vlotte en correcte service
bereikbaar, vriendelijk en hulpvaardig
Zeer tevreden over dit bedrijf. Doen wat ze zeggen en geven duidelijke uitleg en advies. Erg klantvriendelijk. Goed materiaal.
Bestelling betrof een nieuwe tijk voor een waterbed, goed functionerend bestelproces en snelle vakkundige levering en installatie, prima!
leuk steeds de herinnering te krijgen voor het onderhoud van het waterbed! goeie, prijsgerichte, kwaliteit van het product, en snelle levering!!!!
Al eerder Vivera waterbedden besteld naar volle tevredenheid. Nu weer! Supersnelle bestelling en ditmaal mét installatie. Prima afgehandeld. We zouden geen enkele verbetering kunnen aangeven!
We zijn zeer tevreden. De website was al erg duidelijk, maar ik had nog wat vragen en ben telefonisch prima geholpen met de keuzes bij een nieuw bed. De bestelling werd vlot geleverd en de monteur deed zijn werk snel en goed. Ook hij was zeer vriendelijk en behulpzaam.
Wij hebben een jaar geleden een waterbed gekocht en toen is alles wat er afgesproken is ook nagekomen , dus perfect. Na dat kregen wij lekkage en dat is niet leuk en hebben we op de bank geslapen . We hebben dit gemeld bij Vivera en na hun een paar foto’s te hebben gestuurd is alles in een stroomversnelling opgelost en kregen we de volgende dsg een nieuw watermatras thuisgestuurd . Alles is super geregeld en de garantie die op papier wordt gegeven wordt zonder problemen nagekomen . Mijn complimenten hiervoor en ik beveel Vivera aan bij mensen die een waterbed gaan kopen.