Vivera Waterbedden
Vivera Waterbedden
Door het unieke concept van Vivera geniet u van de beste waterbedden en accessoires voor de laagste prijs. Als producent met meer dan 15 jaar ervaring verkopen wij onze producten direct online. Omdat wij zonder tussenhandel werken, kunt u bovendien rekenen op de laagste prijzen.

Snelle levering👍
Zeer tevreden over het bedrijf. Uitstekend geholpen met de keuze wbt het waterbed, goede uitleg.
Bestelling keurig afgehandeld en netjes op de afgesproken dag bezorgd.
Wij zijn zeer tevreden over Vivera waterbedden.
Voor ons geen verbeterpunten, was prima in orde zo

tot nu toe nog tevreden
Snelle levering
Besteld en snel binnen. En voordelig
na bestelling gedaan te hebben gebeld en gechekt of de bestelling juist was dit was top, de levertijd was een dag langer als aangegeven maar dit was geen probleem,moet wel wennen aan dit nieuwe waterbed,de verwarming is anders als vroeger
Snel antwoord,
Goede hulp,
Snel geleverd,
Juiste prijs.
Merci
Snelle levering
We zijn heel tevreden over de producten en de bestellingen worden correct afgehandeld
Zeer professioneel, het waterbed werd keurig in elkaar gezet en er werd goed advies gegeven. De extra hoeslaken die wij gratis zouden krijgen, voor een bezoek aan showroom, zat er niet bij. Maar na een telefoontje werd deze de volgende dag thuis bezorgd. Al met al prima bedrijf. We slapen als roosjes nu.