Vivera Waterbedden
Vivera Waterbedden
Door het unieke concept van Vivera geniet u van de beste waterbedden en accessoires voor de laagste prijs. Als producent met meer dan 15 jaar ervaring verkopen wij onze producten direct online. Omdat wij zonder tussenhandel werken, kunt u bovendien rekenen op de laagste prijzen.

- Een video-handleiding zou m.i. handig zijn. De tekeningen en tekst zijn niet overal even duidelijk en actueel.
-Wij zijn heel blij dat verzending naar een adres buiten Nederland en Belgiƫ nu mogelijk is.
Al is de bestelroute nog een beetje omslachtig, wij zijn ontzettend blij dat we op deze manier nu toch op ons adres in Hongarije kunnen beschikken over een Vivera waterbed.
Hartelijk dank voor alle extra moeite, snelle online hulp en keurige verzorging/aflevering!
Alle 5 sterren ruimschoots verdiend!
Zeer tevreden vlotte afhandeling van de bestelling.Toppie!!
Prima service. Fijn dat een bestelling telefonisch wordt gecontroleerd. Fijn dat er actief wordt mee gedacht wanneer er problemen worden geconstateers
Top geregeld,binnen 24 uur in huis👍
Snel en vakkundig geleverd.
De beste waterbedden voor een zacht prijsje, top service
Prima service en snelle levering, niets op aan te merken.
En ook nog eens betaalbaar!
Super winkel , en altijd alles de volgende dag geleverd. Top. Stoer qualiteit
alles perfect verlopen
Al jaren klant bij deze firma. Goede service, snelle levering, vriendelijk en behulpzaam personeel. Website is overzichtelijk en bestellingen zijn makkelijk te doen. Deskundige installateurs en vooral het contact na een bestelling om nog even alles door te spreken is zeer fijn. Zo worden vergissingen zo veel mogelijk voorkomen.
Kortom, ik blijf nog wel een tijd klant.