Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vivera Waterbedden
Vivera Waterbedden
Door het unieke concept van Vivera geniet u van de beste waterbedden en accessoires voor de laagste prijs. Als producent met meer dan 15 jaar ervaring verkopen wij onze producten direct online. Omdat wij zonder tussenhandel werken, kunt u bovendien rekenen op de laagste prijzen.

Snel geleverd ben erg tevreden
Goed geholpen aan de telefoon met kennis van zaken. Snelle levering van een nieuwe set matrassen.
We beginnen aan onze derde ronde op een waterbed. (Na 22 jaar derde set matrassen) nadat we een poosje een boxspring en 2 soorten matrassen uitgeprobeerd hebben zijn we tot de conclusie dat er niets beter slaapt dan een goed gestabiliseerd watermatras. Bovendien koel in de zomer en behaaglijk in de winter. Dank Vivera voor het prettige contact en de snelle levering. We slapen weer fantastisch.
Wij zijn erg tevreden over Vivera. De website is erg duidelijk en over alle onderdelen van het bed is informatie terug te lezen en je kunt er een video bij bekijken. Hierdoor hebben wij online zelf ons waterbed kunnen samenstellen. Ook erg fijn dat je na je bestelling gebeld word om je bestelling nog eens door te nemen zodat je er zeker van bent dat het goed gegaan is. Ook de monteur Nick, die ons bed inelkaar heeft gezet was erg vriendelijk en behulpzaam. Hij gaf duidelijk uitleg en stond open om onze vragen te beantwoorden. Door dit alles zijn wij erg tevreden en het bed is ook boven onze verwachting mooi geworden.
Zeer snelle levering altijd.
Ben heel tevreden.
Overzichtelijke site, prima prijskwaliteit verhouding, snel in huis
Snelle service, goede producten.
Ben snel geholpen aan mijn waterbed onderhoudsset. Binnen twee dagen netjes thuis bezorgd ! Ben dus een tevreden klant !
Heldere website met scherpe prijzen. Ik werd nog gebeld om te controleren of ik het juiste besteld had. Wat een prima vriendelijke service. Het werd vlot geleverd. Perfecte product kwaliteit. Ik vind dit bedrijf een aanrader.
Prima geregeld,bestel altijd bij jullie
Bestelling correct afgehandeld