Vivera Waterbedden
Vivera Waterbedden
Door het unieke concept van Vivera geniet u van de beste waterbedden en accessoires voor de laagste prijs. Als producent met meer dan 15 jaar ervaring verkopen wij onze producten direct online. Omdat wij zonder tussenhandel werken, kunt u bovendien rekenen op de laagste prijzen.

Snelle levering
Snelle levering. Oude waterbed afgebroken. Nieuwe netjes geinstaleerd en afgewerkt. Bed slaapt uitstekend, en ziet er perfect uit. Prima gedaan!
De bestelling is snel en keurig afgehandeld.
Aan de telefoon ben ik ook netjes te woord gestaan, deskundig en vriendelijke.
Bestelling snel en correct geleverd.
Zeer tevreden.
Zeer snelle afhandeling en alles juist geleverd volgens afspraak.Beter kan niet.

Der website is duidelijk en de bestelling wordt snel afgerond.
Product is prima en voldoet volledig aan de verwachtingen. Echter de levering was een ramp. Tot twee keer toe is de zending niet aangekomen omdat ze het huisnummer vergeten waren op het pakketje te zetten. De eerste keer was het terug naar Vivera gestuurd en pas toen ik zelf ging bellen waar het bleef ontdekte ze dit. De tweede keer zag ik zelf bij DPD dat het weer fout ging en DPD het wou terug sturen naar de leverancier, echter heb ik toen contact opgenomen met DPD om te zorgen dat een dag later het alsnog geleverd werd. Bedankt DPD dat je bereid was dit telefonisch aan te passen.
Makkelijk bestellen en snel geleverd voor een gunstige prijs.
Makkelijk te bestellen en snelle bezorging
Snelle levering, zorgvuldig door contact vanuit bedrijf om te controleren of bestelling klopt