Vivera Waterbedden
Vivera Waterbedden
Door het unieke concept van Vivera geniet u van de beste waterbedden en accessoires voor de laagste prijs. Als producent met meer dan 15 jaar ervaring verkopen wij onze producten direct online. Omdat wij zonder tussenhandel werken, kunt u bovendien rekenen op de laagste prijzen.

De bestelling is helemaal perfect afgeleverd.
Goede service, snelle levering en een super product. Wij hebben een heerlijk waterbed en heb in jaren niet zo goed geslapen.
We doen een bewuste bestelling (op vrijdag) en hebben deze direct betaald. Volgens de website zou de bestelling dan direct geleverd worden. Maar dan word ik (op maandag) teruggebeld (slechts één keer) en moet dan op een mail reageren voordat de bestelling geleverd wordt. Een beetje vreemd. Al met al zit er enkele dagen vertraging op de levering en dat terwijl ik de bestelling niet uit luxe doe maar uit noodzaak.
Als ik niet wist wat ik zou willen, had ik wel gebeld om advies. Nu heeft het dagen extra geduurd voordat ik weer fatsoenlijk kon slapen.
Het product is van prima kwaliteit, maar de belactie was niet nodig
Jaren geleden hier een waterbed gekocht, zeer tevreden met het bed. Bestel ieder jaar een onderhoudspakket wat snel geleverd wordt. Al met al een zeer betrouwbaar bedrijf
snelle en correcte levering. Geen 5 sterren omdat persoonlijke overhandiging aan de deur blijkbaar teveel moeite was. Bezorger heeft wel aangebeld, maar was binnen 3 seconden alweer verdwenen. Pakje werd voor de deur neergezet.
Wij zijn zeer tevreden over de firma Vivera in Apeldoorn.
Prettig en deskundig geholpen en geïnformeerd over de verschillende waterbedden,de bestelling en de levering. Bed voldoet aan alle verwachtingen. We slapen eindelijk weer heerlijk, na een tijd op traagschuim matrassen gelegen te hebben. Met en watermatras lig je lekker IN bed en niet OP bed en het korte zachte wiegen na draaien, vinden wij alleen maar fijn!
Kortom, alle volle 5 sterren dik verdiend ♡♡♡♡♡
Super prijs kwaliteit verhouding! Fijne gebruiksvriendelijke website met uitgebreide info over de mogelijkheden en snel en efficiënt klantcontact, zowel telefonisch als per e-mail.
ik ben zeer tevreden over contakt en levering
Netjes op tijd geleverd en in elkaar gezet door allervriendelijkst monteur
Duidelijke website waar je keuzes worden uitgelegd.
Je wordt nadien telefonisch gecontacteerd om alles 'ig even te overlopen.