Vivera Waterbedden
Vivera Waterbedden
Door het unieke concept van Vivera geniet u van de beste waterbedden en accessoires voor de laagste prijs. Als producent met meer dan 15 jaar ervaring verkopen wij onze producten direct online. Omdat wij zonder tussenhandel werken, kunt u bovendien rekenen op de laagste prijzen.

Eerst langs geweest in Apeldoorn, daar erg goed advies gekregen en direct alles besteld. Daarna gebeld door monteur om een afspraak te maken wanneer het waterbed geplaatst kon worden. Alles is precies volgens afspraak verlopen, dit bedrijf verdient z├ęker 5 sterren, trouwens het waterbed ook! Niks aan moeten wennen, slaapt fantastisch! Dit is mijn eerste waterbed, maar zou niks anders meer willen.
telefonisch super goede begeleiding na de bestelling over het bestelde product
Wat een heerlijk bed en wat een goede service. Een online bestelfoutje van mezelf werd ontdekt doordat de bestelling zekerheidshalve nog telefonisch werd doorgelopen. En de oplossing was zelfs nog in mijn voordeel!
De levering en monteren ging ook helemaal goed. Aardige monteur die de tijd neemt om goed uit te tekenen waar het bed moet staan. Binnen korte tijd stond het bed en kreeg ik uitgebreid uitleg over onderhoud en wat ik de eerste dagen kan verwachten.
Ik ben meer dan tevreden en zou iedereen aanraden een bed bij Vivera te bestellen!!
All my questions were answered and in English. The website was super easy to navigate and Crystal Clear in what to do. Delivery as promised was the very next day.
Goed advies en service
Degelijk materiaal - vlot contact - supersnelle verzending.
Prima!
Duidelijke website en snelle levering
Prima service.
Alles is afgehandeld zoals op de site is aangegeven. Ik kon zelfs op mijn verzoek het bestelde waterbed ophalen zodat ik het gelijk kon vervangen.
Goede middag,ik ben zeer tevreden over de goede en snelle
werkwijze hoe U bedrijf werkt,super snel en betrouwbaar,
Super tevreden,dank U wel voor goede aflevering.
Met vriendelijke groet
***