Vivera Waterbedden
Vivera Waterbedden
Door het unieke concept van Vivera geniet u van de beste waterbedden en accessoires voor de laagste prijs. Als producent met meer dan 15 jaar ervaring verkopen wij onze producten direct online. Omdat wij zonder tussenhandel werken, kunt u bovendien rekenen op de laagste prijzen.

Ik ben tevreden over de service. Het waterbed stond binnen een paar dagen op zijn plaats. Vlak voor kerst. Wel werd niet alles meteen meegeleverd, maar dat werd een paar dagen later alsnog bezorgd. We konden daarnaast ook nog profiteren van een actie die eigenlijk een paar dagen na het kopen van ons bed inging. Dat was heel fijn en had strikt genomen niet gehoeven. Kortom zeer tevreden!
snelle levering en verzend kosten vrij
Service is zeer goed .kwaliteit op eerste oog is goed .hebben nu paar dagen een nieuwe waterbedzak ,de pakketjes waren ook super verpakt en leuke aanbiedingen gratis erbij gekregen .
Snelle en correcte afhandeling.
Zoals altijd snelle service.
Prima! Snelle levering voor een scherpe prijs!
Correcte ondersteuning bij het bepalen van de configuratie van het bed. Zeer vriendelijke, vakbekwame en hulpvaardige medewerker.
Conform bestelling geleverd. Door snelle levering was tijdstip levering niet bekend. Pakket was nog in depot volgens de informatie . Daarom bij de buren geleverd. Geen probleem.
Wij zijn zeer tevreden over Vivera waterbedden. Wij werden in de showroom vriendelijk ontvangen waarna een uitgebreide uitleg over de verschillende soorten waterbedden volgde. Ook konden we op de bedden proef liggen zodat je de juiste keuze maakte van stabilisatie. Onder genot van een kopje koffie hebben wij meteen het bed besteld maar je kan er ook thuis nog even rustig over na denken en dan daarna via internet je bestelling plaatsen. Binnen 2 dagen werd ons bed bezorgd en de chauffeur heeft geholpen het naar binnen te tillen want het zat in een hele grote doos .De uitleg over het installeren van het bed vind je in een bijlage in je mail. Dus alles is goed verzorgd.
supertevreden!!
zeer duidelijke informatie op de website, makkelijk samenstellen van de order, zeer vriendelijk en correct geholpen aan de telefoon!!
we slapen weer heerlijk!!