Vivera Waterbedden
Vivera Waterbedden
Door het unieke concept van Vivera geniet u van de beste waterbedden en accessoires voor de laagste prijs. Als producent met meer dan 15 jaar ervaring verkopen wij onze producten direct online. Omdat wij zonder tussenhandel werken, kunt u bovendien rekenen op de laagste prijzen.

Na de montage bleek er 's nachts toch een kleine lek in het watermatras te zitten, een fabrieksfout wat volgens de monteur sporadisch voorkomt.De volgende ochtend gebeld en op advies van de monteur in eerste instantie geplakt en een aantal dagen daarna werd een nieuw watermatras geinstalleerd. Ook moest er een nieuwe verwarmingsplaat komen, want de monteur vond de oude niet snel genoeg verwarmen. Ik had gehoopt hier korting op te krijgen i.v.m. de lekkage en daardoor overlast, maar helaas werd dit niet toegezegd. Jammer, anders had ik 5 sterren gegeven. Maar over het algemeen erg tevreden en een supervriendelijke en relaxte monteur (***)!
super snelle service en duidelijke website.
Heldere website, snelle service, concurrerende prijs.
Zeker met de gratis extra's. Ik werd na plaatsen bestelling gebeld met check vragen over de bestelling. Oa over wijze van maat nemen en eventueel aanvullende zaken. Als advies, niet om iets extra's te verkopen.

Kwaliteit van watermatras is ook prima.

Kortom, zeer aan te bevelen !
Zeer tevreden. Van zowel de kwaliteit als de snelheid waarmee het geleverd is. Prijzen zijn ook gunstig. Ik zou het zeker opnieuw doen.
prima bedrijf met vlotte levering
Zeer makkelijke en vlotte bestelling.
Het is aangenaam en efficiƫnt om via telefoon dan de bestelling te doorlopen om kleine details en of fouten op te lossen.

De bestelling was de dag nadien bij mij thuis...

Zeker de 5 sterren waard.

***
Zeer tevreden over het snelle advies en de goede service m.b.t. de vervanging van onze tijk van ons 10 jaar oude waterbed.
Product voldoet 100 aan de beschrijving
Snelle en goede levering.
Watermatras en verwarmingselement besteld. Goede kwaliteit, scherpe prijs en snelle levering. Prima service en contact.
Heel tevreden over Vivera.