usfoodz.nl
usfoodz.nl
Bij USfoodz zijn we gek op typisch Amerikaanse producten. In de webwinkel vind je een uitgebreid assortiment aan dranken, snoep, snacks, ontbijt- en bakproducten terug.

Snel geleverd en goed beschermd ingepakt.
Hele fijne webwinkel.
Top bedrijf voor liefhebbers van US producten
Heel erg tevreden en mijn bestelling was snel afgehandeld.Ik zie het niet nodig dat er verbetering moet komen
Alles prima!
Na lange tijd weer wat besteld. Maar het is altijd top. Snel reactie terug gehad op mijn mail. En pakket ook snel in huis!
Blij met al mijn spulletjes :)
Prima afhandeling van de bestelling
Snelle service
Veel van de chocolade producten zijn sterk verkleurd/wit uitgeslagen. 2 producten kon ik zelfs direct in de afvalbak gooien. Het betrof een zakje in chocolade gehulde pretzels. Dit was 1 grote aan elkaar gesmolten klomp geworden en niet eens meer herkenbaar als chocolade..zo wit!
Bij de vorige bestelling waren het de buttercups ( ik geloof dat ze zo heten) die volledig wit waren, en o eetbaar.
Heel jammer..e.n weggegooid geld!!
Ik had graag na de bestelling een e-mail ontvangen ter bevestiging van mijn bestelling.en ten tweede had ik graag een e-mail ontvangen om te laten weten wanneer ik mijn bestelling kon verwachten.
Voor de rest is alles netjes afgehandeld.
Levertijd is top. Free shipping is misleidend.