USfoodz
USfoodz
Bij USfoodz zijn we gek op typisch Amerikaanse producten. In de webwinkel vind je een uitgebreid assortiment aan dranken, snoep, snacks, ontbijt- en bakproducten terug.

Ik heb mijn bestelling vlot en goed ontvangen. En ik ben ook tevreden mijn het product. Het precies wat ik had verwacht. Mijn dank.
Veel variatie, makkelijk bestellen, snelle levering. Ook geen verzendkosten bij een normale bestedings bedrag

Als verbetering zou ik voorstellen om nadat er iets in het winkelmandje is gedaan terug te keren naar hetzelfde plek i.p.v. weer helemaal bovenaan
Gemak van bestellen en de snelle levering waren voor mij doorslaggevend.
Vind het te wenig American products n te veel of the selfde. Van drank te syrup en niet genog products als voorbeeld, goed kleuren, vegetable oil niet coconut oil, wij kan hier komen. Jullie heeft stops Met gold medal flour n pillsbury flour. Jullie mag wel meer marketing doen als meer nodig American products
netjes verpakt en de goede producten ontvangen.
Ik hou van usfoods, altijd goede service en snelle levering.
Ik heb afgelopen donderdag 04-01-18 besteld en vandaag op 10-01-18 NOG NIETS ONTVANGEN!!!!!!!!! Jullie hebben wel mijn centen, maar ik niet de goederen en dan vraag je mijn méning??????? Als ik ze vandaag niet heb....noooooooit weer!!!!!!!!!!!
Snel en netjes bezorgd.
Lekkere producten
Snelle levering
Groot assortiment, nette prijzen, SUPER klantenservice!