usfoodz.nl
usfoodz.nl
Bij USfoodz zijn we gek op typisch Amerikaanse producten. In de webwinkel vind je een uitgebreid assortiment aan dranken, snoep, snacks, ontbijt- en bakproducten terug.

Makkelijk shoppen, breed assortiment en nog snel geleverd ook! Heerlijk snoepen en alles heel door goede verpakking! Jammer dat k geen 10 sterren kan geven, is het meer dan waard!
It's a great service for those of us from the US living in NL and missing certain items that we just can't find here. Delivery is very fast. Customer service has always answered my questions quickly and in a very courteous and friendly manner. They are also very responsive via their Facebook page. Really, my only complaint is I wish they carried a bigger selection of items, especially Hidden Valley ORIGINAL salad dressing mix (not just the DIP mix), and Crystal Light PINK LEMONADE (not raspberry lemonade)
Slecht contact, maken beloftes niet waar en betaalmogelijkheden werkte niet. Eens, maar nooit weer.
Alles goed ontvangen. Heerlijk producten hebben we weer in huis. THANK You!
Geweldige betaalbare producten.
Ik vind je bedrijf heel goed, er zijn een paar dingen die ik zou willen dat je op voorraad zou houden. Voorbeeld: Jello Instant Vanilla pudding suikervrij, samen met andere smaak. Ook als je *** grits aan je voorraad zou kunnen toevoegen zou dat ook geweldig zijn. Bedankt,
Super snelle service en top producten. Ook een klein extraatje . Ik ga zeker vaker bestellen
Ik heb al vaak bij USFoodz besteld. Ze hebben veel wat in Nederland bijna niet te krijgen is in de meeste winkels. Het is best aan de prijzige kant dat is dan ook de reden dat ik niet al te vaak hier iets kan bestellen. Pakketten worden altijd goed ingepakt en snel geleverd.
Goed en groot assortiment, redelijke prijzen, en een duidelijke webshop.
Op het moment zou ik geen verbeterpunten weten.
Super winkel om het Amerikaanse gevoel in huis te halen.
Prima service, snelle verzending.