usfoodz.nl
usfoodz.nl
Bij USfoodz zijn we gek op typisch Amerikaanse producten. In de webwinkel vind je een uitgebreid assortiment aan dranken, snoep, snacks, ontbijt- en bakproducten terug.

*****
bestelling was netjes geleverd alleen het was erg teleurstellend dat er een aantal producten misten die wel op de factuur stonden. geprobeerd contact te zoeken via de mail alleen de mail komt niet aan op het adres dat staat beschreven op de site:(
Snel geleverd! Goed gecommuniceerd over hetgeen niet meer voorradig was, erg tevreden!
Best groot assortiment, duidelijke site, makkelijk besteld en snel geleverd !
Ik ben ontzettend blij met jullie webshop met heel veel heerlijke treats, die ik niet hoef te missen nu ik niet meer naar de VS ga. Natuurlijk zou ik meer soorten producten willen zien. Maar ik ben al zeer tevreden met wat jullie aanbieden.
Ik ben ook zeer tevreden met jullie service. Snelle antwoorden op mails, volgende dag aflevering van mijn bestelling, en goede oplossingen als er een product niet meer in voorraad is.
Dank je wel en ga zo door!
Geachte ***
Ik Ben heel bij met m"n bestellingen

Maar ik vind dat ik recht heb op de verzendkosten die ik bij alle 2 de bestellingen moest bij betalen.!
Het waren alle 2 bestellingen van ruim boven de €***
Ik denk zo nog even heel goed na,voor ik nooit weer bestel!
***
I loved the website and really wanting to try more products.
Super happy with the processing time - order was shipped the same day.
PostNL delayed delivery for two days though.

Thanks!!
Your website is terrible to negotiate.
US FoodZ had precies het artikel dat ik zocht. Uiteindelijk veel meer gekocht dan ik wilde, maar het was het waard. Een product bleek niet op voorraad. USFoodz heeft dit opgelost door een ander artikel aan te bieden. Dat artikel wilde ik echter niet en kreeg zonder pardon een artikel dat ik wel wilde. Heb ze ook hartelijk bedankt.
Zeer service- en klantgericht bedrijf. Zal er zeker vaker bestellen.
Ze reageren ook snel op mails. Als klant vind ik dat heel prettig. Zo wordt internet shoppen en stukje persoonlijker.
Erg tevreden, één groot nadeel: waarom steeds het uiterlijk van de verpakking en het volume van het product steeds aanpassen? Werkt zéér verwarrend bij het bestellen!