usfoodz.nl
usfoodz.nl
Bij USfoodz zijn we gek op typisch Amerikaanse producten. In de webwinkel vind je een uitgebreid assortiment aan dranken, snoep, snacks, ontbijt- en bakproducten terug.

Snelle levering, goed verpakt.
bestelling heel snel ontvangen. kleine vergissing in de ontvangen goederen en direct na een korte mail, direct antwoord en een zeer nette afhandeling. Echte aanrader om eens kennis te maken met Amerikaanse producten.
Snelle levering tegen redelijke prijzen.
- snelle levering
- netjes verpakt
- leuke extra

Vraagje gaan jullie ook tater tots in het assortiment toevoegen?

Ben een zeer tevreden klant ***
Snelle levering. Goede producten. Ik vind het alleen allemaal een beetje te duur. Importkosten zijn hoog, maar dan nog..Als je USA producten zoekt hebben ze wel een redelijk grote keus.
Snel afhandelen en levering van bestelling. Aangeraden
Snelle service! Top. Wel vind ik het persoonlijk jammer dat je minimaal €***,- aan artikelen moet bestellen. Ik betaal dan ook verzendkosten, dus waarom een minimaal bestel bedrag?

De site is heel fijn in gebruik en jullie zijn zeker een aanrader.
Producten, waarmee je maanden doet om op te krijgen (condiment, Heinz Relish), geleverd waarvan houdbaarheidsdatum bijna (10/10/2019) bereikt is.
Ruim assortiment , goeie service , snel in huis , netjes in doos
Doet wat het moet doen! Snelle levering lekkere spullen!