Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

usfoodz.nl
usfoodz.nl
Bij USfoodz zijn we gek op typisch Amerikaanse producten. In de webwinkel vind je een uitgebreid assortiment aan dranken, snoep, snacks, ontbijt- en bakproducten terug.

Very great webstore, with great food items and non food items to choose from that aren't available in most Dutch stores in the netherlands. Sometimes great sales, wouldbe nice though if when you bought items that are past date that the pricing be much lower or the said item should be lowered before its past date at least by half price. other than that will continue to enjoy shopping here online for my foreign food snacks and the like.
Fijne webwinkel. Alleen jammer dat er een aantal producten uit de assortiment zijn gehaald. ( Quaker Oats Grids)
Ik vondt het heel slecht, omdat ik nog steeds mijn bestelling niet heb ontvangen. Ik vraag u vriendelijk om hier iets aan te doen. Ik zal anders echt een klacht moeten indienen en mijn geld terug eisen!
Fijn dat u suikervrije Jello producten hebt opgenomen in uw verkoop lijst. Graag meer zulke producten zoals Sumckers suikervrije jam, lite mayonaise, suikervrije Gingerail... Vetarme en suikerarme en zoutarme spullen zijn heel welkom.
prima verpakt en snelle levering!!
Hartelijk dank dat jullie de WASHINGTON BAKING SODA ARM & HAMMER HEBBEN BESTELD. Ik heb door medecine gebruik soms vlekken die er niet uitgaan. MAAR NU WEL. EEN ECHTE AANRADER.
Keurig netjes en op tijd ontvangen. Helaas geen order bevestiging ontvangen!
Alles naar behoren geleverd en vooral snel.
Al meerdere keren besteld bij Usfoodz. Echter deze keer kreeg ik geen bevestigingsmail nadat ik via ideal betaald had. Ze zijn niet telefonisch bereikbaar dus heb een bericht gestuurd via facebook. Zelfde middag nog reactie dat alles goed zou komen. Inderdaad de volgende dag kwam het pakketje binnen, en alles netjes ingepakt. Echter....de Mystery Oreo stond geen houdbaarheidsdatum op maar was zeker van zomer 2017 (stond een winactie op de verpakking) en de koekjes waren oud en muf. Sommige dingen zoals de Mike en Ike snoepjes en popcorn seasoning poeder zitten tegen de datum aan (juni 2018) en op de Hostess Ding Dongs Koekjes staat helemaal geen datum vermeld. Heb een mail grstuurd over de Oreo koekjes maar nog geen reactie gehad. Ik hoop op een oplossing, want dat kun je niet meer verkopen, zeker niet voor dat geld. Al met al : de bereikbaarheid kan beter en ze moeten gaan letten op de THT datum.
Graag na plaatsen van bestelling een bevestigingsmail sturen