usfoodz.nl
usfoodz.nl
Bij USfoodz zijn we gek op typisch Amerikaanse producten. In de webwinkel vind je een uitgebreid assortiment aan dranken, snoep, snacks, ontbijt- en bakproducten terug.

Top
Super snel bezorging!
Redelijk snel geleverd , vanwege Corona niet op de gestelde dat, maar toch snel. Goed verpakt en zonder schade aangekomen.
Keurig, alleen kan de site iets verbeteren door indien een artikel niet meer leverbaar is, Vrijwel direct bij bestellen aan te laten geven. Verder keurige communicatie en snelle levering!
Overzichtelijke website, makkelijk bestellen, keurig verzonden en zeer snelle levering. Zeker vaker bestellen.
Zet tevreden, al een aantal jaren klant, qualiteit blijft met 2 thumbs up. De big buy aankopen zijn altijd een geslaagde inkoop, dan kan er gedeeld worden met mijn familie.
Producten snel in huis. De producten waren goed verpakt en zagen netjes uit.
As an expat American who’s been living here in NL for almost 20 years, I have to say that your shop has the best selection of goods I’ve found, shipping is always fast, and new products are often added- a great shop! Thanks!
Super snelle service! De bestelde producten waren de volgende dag in huis. Ook alles goed en veilig verpakt.
Ik vind USFOODZ een heel fijn bedrijf waar veel niet-Nederlandse producten te vinden zijn.