USfoodz B.V.
USfoodz B.V.
Bij USfoodz zijn we gek op typisch Amerikaanse producten. In de webwinkel vind je een uitgebreid assortiment aan dranken, snoep, snacks, ontbijt- en bakproducten terug.

Voldoet aan alle verwachtingen, bestelling wordt supersnel geleverd….wat ik wel graag zou willen zien zijn producten die in drogisterijen worden verkocht…zoals vicks nitequil of tylenol *
Bestelproces is goed en vlot verlopen.
Bestel niet hier! Je krijgt niet wat je besteld hebt. En ze leveren je bestelde Producten niet compleet. Wanneer je hier wat over zegt….reageren ze niet terug. Ook na je bestelling ontvang je geen bevestiging in je e-mail. Dus maak een screenshot voor dat je betaald, mocht je toch willen bestellen. MIJ ZIEN ZE NIET TERUG! En ze hebben 2 website waar ik van weer. Beide zijn puinhoop!
Goede prijs en snelle levering... MAAR: geen bevestiging, factuur of wat dan ook.... Opeens een levering!
Top producten snel geleverd
Dit is alweer de tweede bestelling waarbij ik een bericht krijg dat bepaalde producten niet op voorraad zijn. Ook heb ik steeds geprobeerd een account aan te maken, maar krijg de bevestigings mail maar niet in mijn inbox. (nee, zit ook niet in spam box) Wel jammer, want ik bestel graag bij jullie, maar op deze manier moet ik helaas bij een ander bestellen. Succes verder!
snel service
Good items
Mooi assortiment. Kreeg bij de laatste bestelling helaas geen bevestiging per e-mail. Da’s jammer, want dat vind ik wel zo prettig. Maar bestelling werd verder keurig afgehandeld. Ben dik tevreden over service.
er waren wat dingen fout gegaan maar dit is naar alle tevredenheid en heel snel opgelost.
Dus dik tevreden.