usfoodz.nl
usfoodz.nl
Bij USfoodz zijn we gek op typisch Amerikaanse producten. In de webwinkel vind je een uitgebreid assortiment aan dranken, snoep, snacks, ontbijt- en bakproducten terug.

Top!
Goed verpakt en op tijd geleverd.
meer verschillende cereals
Snel en goed geleverd
Superlekkere spullen verkopen jullie! Jammer dat er niet altijd evenveel aanwezig is als bij de vorige aankoop maar toch super tevreden! Zal hier de volgende keer zeker weer bestellen!
Snelle en goede service
Pas na 3,5 weken ontvangen. Maar het al er ergste is dat de houd datum ,maar 1maand geldig van de 5 potten packing pouder.
Ik vind dit vreselijk. Ik heb de 1ste en de laatste keer besteld bij u. Nooit meer !!!!
goede service snelle respons via klantenservice, snelle bezorging !
Hello,

Ik ben niet te vreden omdat ik dingen heb besteld en nooit binnen zijn gekomen? Ik kreeg bericht van post.nl dat me pakket is afgeleverd bij de buren terwijl ik zelf de hele dag thuis was een me buren ook we zaten de hele dag voor de deur en heb tot heden nog steeds niks binnen en ik zou niet weten wat ik moet gaan doen
De inhoud van alles is heerlijk. Alleen jammer dat het niet goed vervoerd is want 2 blikjes lekten dus kunnen weggooien.