usfoodz.nl
usfoodz.nl
Bij USfoodz zijn we gek op typisch Amerikaanse producten. In de webwinkel vind je een uitgebreid assortiment aan dranken, snoep, snacks, ontbijt- en bakproducten terug.

Heel betrouwbare zaak. Goederen worden heel snel geleverd. Bestel hier al jaren.
Van de 4 verschillende producten die ik besteld heb waren er twee ver over de houdbaarheidsdatum heen.
Erg jammer dat er geen oplossing kwam…….
Goede service, alles netjes op tijd in huis. Je wordt goed geïnformeerd over je bestelling!
Snel besteld, snel geleverd, Alleen ben ik soms teleurgesteld als er bepaalde dingen niet op voorraad zijn. Verder ben ik heel tevreden.
Alles was top!
Ik heb deze website al jaren in my favorites, ik zie de producten en selectie jaar over jaar minder worden. Het echte Amerikaanse product is steeds meer weg. (Ik had bv een product in een Nederlandse verpakking) Prijzen zijn redelijk hoog en andere aanbieders kunnen een deel van de markt overnemen. Wordt tijd voor een her positionering.
De order was op tijd en OK maar de doos was slordig verpakt, niet netjes sluitend. Gaf een beetje de indruk van online business van 10 jaar geleden en dat is jammer voor deze site met heel veel
Potentie.
Alles naar tevredenhei
snelle levering
Super service. Alles in huis binnen 2 dagen. Dank je wel.
Snelle levering, goede service. Het enige puntje is dat spullen soms open in de doos zitten. Zoals een bakje ontbijt granen