Tuin-Tools.nl
Tuin-Tools.nl

perfect geregeld
IK BEN ZEER TE VREDEN OVER DE SNELE LEVERING
Zeer goed geregeld was voor mij de eerste keer om wat te bestellen via internet.
Artikel goed verpakt en juist ontvangen.
Zeer snelle en correcte levering.
de service is goed, alleen heb ik een opmerking ivm het in elkaar zetten van de machine.
in het videofilmpje wordt heel eenvoudig gedaan bij het inklikken van de beugel, eerst de ene kant, dat gaat gemakkelijk, dan de andere kant, je moet wel heel sterk zijn om in te klikken.
de ruimte is 5 centimeter, dus zo eenvoudig is dat niet, maar uiteindelijk toch gelukt.
dit wilde ik nog wel even kwijt.
Snel geleverd!
Ik had een probleem met het aanbrengen van maaidraad van 3 mm in de meegeleverde draadkop van de bosmaaier. Er werd de tijd genomen om dit te checken en ik kreeg een goed advies. De levering van een nieuwe draadkop ging vervolgens vlot. Mijn tip voor TuinTools: meldt op de site bij de bosmaaier (eigen merk, basic) ook welk type maaikop wordt meegeleverd.
De filmpjes over aanbrengen maaimes en maaikop zijn erg behulpzaam en duidelijk.
Goed en op tijd ontvangen
Snelle correcte levering van de bestelling.
Veel keuze, snelle levering, goede info tijdens de bestelling (bevestiging, verzending).