Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Tuin-Tools.nl
Tuin-Tools.nl

De door mij in de middag bestelde zaagketting en zaagblad pasten niet bij elkaar . Tuintools reageerde direct door dit op te merken en te vragen of dit echt de bedoeling was : stelde voor anders de juiste er bij te zoeken en de passende set toe te zenden. Op mijn verzoek gebeurde het laatste.
En alles arriveerde de volgende ochtend en past perfect !
Vlotte levering en retourbetalingen worden ook vrij vlot afgehandeld.
Ik had grote moeite het juiste product te vinden en heb de gok genomen iets foutiefs te bestellen. Indien dat het geval was, zou de schade voor mij zijn. Echter u was zo atted mij eerst te bellen en zodoende kon het juiste product worden geleverd. Gelijk de volgende dag ontvangen. Dank daarvoor.
snelle levering, prima prijs-kwaliteit verhouding
Prima snelle correcte levering.
snel en adequaat
Via uw telefoonnummer ben ik geholpen door *** (naam goed gehoord?) en dat was geen succes. Hij had er weinig zin in en bij iedere vraag hoorde ik een diepe zucht en moest ik lang op een antwoord wachten. Blijkbaar was alles teveel.

Omdat ik op andere sites geen passende zaagketting kon vinden heb ik toch bij u besteld. En de levering ging prima! Erg snel, goed verpakt en niks op aan te merken. Compliment voor deze service.

Dus feedback met twee uitersten.
Zeer snelle levering
Goede klantenservice, prima prijs en snelle levering
Tevreden met de zaagketting en erg tevreden over de korte levertijd