totaalBED
totaalBED
totaalBED is een familiebedrijf met 22 vestigingen in Nederland. Bij totaalBED kunt u terecht voor boxsprings, ledikanten, matrassen, bedbodems, kasten en textiel. Service, kwaliteit en vernieuwing gaan bij ons hand in hand! ✓ Uitgebreide garantie ✓ 90 nachten proefslapen ✓ Snel in huis ✓ Gratis bezorging & montage

Het bed is snel neergezet, bediening is eenvoudig.
Echter toen ik om de (de-)montage handleiding vroeg (die mij was toegezegd dat die erbij zou zijn) vertelde de goede man dat die er niet was maar at het een eenvoudig klik systeem was, ook de motoren. Ja eenvoudig als je weet hoe het gaat. Ik wil de montage handleiding ivm verhuizing.
Bed is lekker hoog maar ik heb het gevoel hogere instap dan in de showroom (door de pootjes ?).
Ik slaap wel beter, ik wordt weer vroeger en toch uitgerust wakker. helaas voor mijn vrouw is het snurken niet over (alleen als ik het bed hoofdeinde heel hoog zet.
ik heb de matras nu zoon 3 maanden ik had daarvoor een matras van Ikea die niet goed lag want je Voelde de veren er binnen een week doorheen gelukkig kon ik deze nog brengen dus ik dacht ga een duurder halen en kwam uit op totaalbed werd goed geholpen , helaas na 3 maanden slapen op dit matras alle veren voelbaar op de drukpunten (Heup) ( schouders )in welke slaaphouding ook dit kon volgens de verkoopster nooit voelbaar worden bij dit matras.
Op advies toch aangeschaft met de tijd van proefslapen al na 1 maand voelbaar dit kwam omdat je lichaam aan het matras moet wennen
Tot op heden is het niet beter geworden en alleen maar erger natuurlijk word het zolang uitgesteld en is je proefslapen van 90 dagen ook meteen en zit je toch weer met een matras die niet goed is had zekermeer verwacht van dit matras voor prijs van €****
goed advies en mooie kwaliteit !
Prima service en advies
In de winkel kreeg ik een goed advies. Ze nemen de tijd om de verschillen te ervaren. Naast een ' bedgevoel' was er ook ruimte voor technische uitleg.

De leerling verliep zoals afgesproken en nu een maand later lig ik iedere nacht heerlijk in mijn nieuwe bed te slapen.
Wij op zich zeker tevreden over het bed. Mooi en voor een groot gedeelte stevig alleen…na een aantal weken is het hoofdgedeelte los geschoten. Deze moet nu met extra beugels vastgezet worden. Verder een mooi bed
Verkoper Mike, is een super leuke verkoper en eerlijke meningen heeft tie,
En het bed zelf is mooi maar wel erg wennen, verder is het prima
Goede uitleg en omschrijving van het product ontvangen
Tevreden over de matrassen die wij bij Totaalbed hebben gekocht,min puntje was de afspraak qua prijs,maar zijn er toch uit gekomen.
zeer tevreden over hoe wij geholpen bij de aankoop van een nieuw bed , en ook over de plaatsen .