totaalBED
totaalBED
totaalBED is een familiebedrijf met 22 vestigingen in Nederland. Bij totaalBED kunt u terecht voor boxsprings, ledikanten, matrassen, bedbodems, kasten en textiel. Service, kwaliteit en vernieuwing gaan bij ons hand in hand! ✓ Uitgebreide garantie ✓ 90 nachten proefslapen ✓ Snel in huis ✓ Gratis bezorging & montage

Super vriendelijk personeel in de winkel en bij levering
De ervaring in de winkel was oke. Echter bij levering bleek ik een andere ladenkast te hebben ontvangen dan in de showroom stond. Achteraf prima, maar dat was dus niet de bedoeling. Was misschien ook wel handig geweest als de verkoopster alle mogelijkheden had laten zien voor de kast. Bij levering is er het een en ander niet goed gegaan. Bedbeslag was niet goed en bij het herstel daarvan, bleek dat er nog onderdelen aan de kast gemonteerd hadden moeten worden. Voor mij als leek niet te achterhalen, maar daarvoor vertrouw je dus een monteur. Bedbeslag moet nu nogmaals goed geleverd worden. drie maal is scheepsrecht hoop ik.
We (moeder+zoon) zijn geholpen door een professionele, kundige medewerkster. In mijn beleving zou er meer aandacht voor de lattenbodem moeten zijn. Het voeteneind kan omhoog, maar we missen de knik in de knie-holte (voeten moeten wel naar beneden). De verstelbare-functie wordt nu niet gebruikt. Verder is het bed te hoog. Als m'n moeder op bed zit, komen haar voeten niet bij de grond. Dit ervaart ze als vervelend met opstaan (ze is 85 en heeft heupproblemen). Hier is reeds contact over geweest met de klantenservice. Fijn dat jullie langs komen!
Ik zou geen veranderingen of verbeteringen kunnen aangeven.
Ik ben zeer tevreden!
Een goed product en netjes alles geplaats . Na levering van de nachtkastjes netjes door gegeven.
Geduld, goede hulp en vriendelijk.
In eerste instantie een prettige verkoper. Achteraf voelen wij ons verkeerd geadviseerd en in de maling genomen. Nadat ik 6-7 matrassen geprobeerd heb, wordt eigenlijk helemaal niet uitgelegd wat de verschillen waren en wordt ook niet getoond voor welke ik nu gekozen heb. Was dat eigenlijk wel dezelfde die nu bij mijn bed besteld is? Op basis van de expertise van de verkoper lieten wij ons 2 verschillende matrassen adviseren, we konden tenslotte toch nog ruilen en samen uitproberen. Er wordt niet vooraf gezegd dat je daar wel 50 euro voor moet betalen, dat lees je later in het contract pas. Je koopt dus een bed voor bijna 2400 euro en de "service" bestaat uit 50 euro voor een "gratis ruilmatras" EN de wachttijd is gewoon wederom 6-8 weken. Standaard matrassen zijn dus ook niet eens op voorraad blijkt nu. Dus na 9 weken wachten op de levering van ons bed nog eens 6-8 weken wachten voordat wij 2 gelijke matrassen hebben.......
het bed is er nog steeds niet maar dat komt door de vervoerder, Dita heeft ons daar heel goed door heen geholpen dus chappoo is voor haar!
Wij zijn heel tevreden! Klantvriendelijk en ook de service achteraf is prima.
Alles goed geregeld.