totaalBED

• Aantal sterren
    (10 naar 1)
  • Aantal sterren
    (1 naar 10)
Netjes en vriendelijk behandeld in de winkel. Bestelling is op tijd afgeleverd. Er zit echter verschil in de stof van het bed / achterwand en nachtkastjes. Volgens de klantenservice ( die dit verschil alleen beoordelen op foto's die wij op moesten sturen)komt dit doordat de stof niet overal dezelfde kant op wordt genaaid. Wij hadden het fijn gevonden als dit bij de aankoop was gezegd.
Top kwaliteit meubelen, qua afwerking en gebruik.

Vriendelijke klanten service, duidelijk en helder en snel.

Website komt helemaal overeen als in werkelijkheid.
Bijzonder klantvriendelijke en professioneel kundig geholpen tijdens het proces in het zoeken naar een goed bed afgestemd op onze wensen.
schitterend bed, Ligt heerlijk. Nette monteurs die alle rommel meenamen en het bed keurig en snel in elkaar gezet hebben. Helemaal tevreden.
Levertijd was ook prima, eerder dan andere winkels.
Goede voorlichting, zeer klantvriendelijk en meedenken over afleverdatum ivm ziekte partner, daardoor heel snel bezorgd, zeer tevreden over geleverd produkt. kortom CHAPEAU !!!!!
Goede afhandeling en keurig afgeleverd.
Pinnen bij levering. Prima!
Top. Goede service en afhandeling bij een klacht.
Duidelijke internetsite en een snelle en adequate afhandeling voor een concurrerende prijs.
We zijn bij drie verschillende bedden zaken geweest, maar de tijd en aandacht die de verkoopste voor ons had, gaf direct een goed gevoel. Alle mogelijkheden hebben we doorgeven en het resultaat is ons heerlijke bed. 2 meter bij 2,20 meter.

De levertijd was top, daar waar anderen snel richting 13 weken gingen, was ons bed er met 4 weken. Plaatsen was binnen 20 minuten gedaan en sinds dien slapen we echt heerlijk. Zoals bij veel goede dingen, geldt ook hier: we hadden dit veel eerder moeten doen.

Super veel dank voor alle service en tijd! Jullie zijn top!
Zeer goed tevreden,ook de bezorging.