totaalBED
totaalBED
totaalBED is een familiebedrijf met 18 vestigingen in Nederland. Bij totaalBED kunt u terecht voor boxsprings, ledikanten, matrassen, bedbodems, kasten en textiel. Service, kwaliteit en vernieuwing gaan bij ons hand in hand! ✓ 5 jaar garantie ✓ 90 dagen omruilgarantie op alle (top)matrassen ✓ 80% uit voorraad leverbaar ✓ Gratis bezorging & montage

• Aantal sterren
    (10 naar 1)
  • Aantal sterren
    (1 naar 10)
Prettig en kundig geholpen
Snelle levering.
Ontzettend goede service tegen een scherpe prijs. Duidelijke afspraken en vakkundige medewerkers. zowel in de winkel als tijdens het leveren en monteren van het bed. een echt aanrader
In de winkel in Nijmegen een zeer goed en vooral prettig advies gekregen. Alles straalde vertrouwen uit, temeer omdat bij andere beddenzaken we andere wat "mindere" ervaringen hadden. Ook de aflevering van onze boxspring was in hele goede handen. 2 werknemers plaatsten ons bed in een half uurtje op professionele wijze. Er werd zorgzaam omgesprongen met de onderdelen, zodat alles zonder schade naar de bovenverdieping werd getransporteerd. Ook het contact tussentijds verliep met email en telefoon op duidelijke wijze. Kortom perfect.
Goed voorgelicht en tot nog toe zeer tevreden.
In de winkel een uitstekend advies gekregen. De levering ging sneller dan verwacht en was prima.
De bestelling is prima afgehandeld,erg aardige en snelle mannen bij de aflevering van mijn bed.en de verkoper was heel kundig ,dus ik ben heel tevreden!!
Ik ben zeer tevreden met de bestelling. Ik had ook niet anders verwacht!😉
Uitstekend geholpen ik de winked. Ja telefonische aankomdiging van de levering keurig volgens afspraak geleverd en zeer vakkundig genoteerd. Uitstekend!
Ondanks dat de bezorgers ietsje later waren dan geplanned een erg prettige ervaring gehad. Er werd netjes vooraf gebeld dat ze wat later zouden zijn en sindsdien hebben we heeeerlijk geslapen op ons nieuwe bed!
wij zijn zeer tevreden met onze aankoop.
bovendien zijn we heel prettig geholpen tijdens
onze aan koop,en over hetafleveren.