totaalBED
totaalBED
totaalBED is een familiebedrijf met 18 vestigingen in Nederland. Bij totaalBED kunt u terecht voor boxsprings, ledikanten, matrassen, bedbodems, kasten en textiel. Service, kwaliteit en vernieuwing gaan bij ons hand in hand! ✓ Uitgebreide garantie ✓ 90 nachten proefslapen ✓ Snel in huis ✓ Gratis bezorging & montage

Geholpen met het kiezen van een matras door verkoopster *** Deskundig en vriendelijk, dacht echt mee en zorgde voor snelle levering. Ik ben erg tevreden over de service en het matras ligt geweldig!
We hebben de kast zelf uit de winkel gehaald,kregen een kopje koffie aangeboden.
Mooie kast en de nabestelde planken werden netjes thuis afgeleverd.
Prima.
Wat een heerlijk bed! Voor het eerst geen rugklachten bij het wakker worden. Het ligt stevig maar niet te hard en door de topper is het super makkelijk opmaken!
Goeie sirvice ik kom het bedrag in termijnen betalen dat vond ik heel fijn en werd goed geholpen in de winkel top winkel zeker een aanrader
Service en advies was goed, levertijd minimaal en belangrijkste van alles: ik slaap al een aantal dagen in een heerlijk bed!
Het bed is heerlijk, en de uiteindelijke levering ervan verliep erg snel! Jammer dat we langer dan de afgesproken 4-6 weken op het bed hebben moeten wachten.
Overall it's good.
Het Bed slaapt heerlijk en ik stap er beter uit. Ook het opmaken gaat gemakkelijker.
Levertijd zou 5 weken zijn maar na een paar dagen werd ik gebeld of het ook goed was als de levering in 3 weken al was! Super service in de winkel, en binnen 10 minuten was het bed naar boven gebracht en kundig gemonteerd. Ze hebben ook alles netjes achtergelaten en papier en plastic meegenomen! Ik ben niets anders dan uitermate tevreden over totaalbed en raad ze bij iedereen aan! Bedankt!!
Mooie en functionele kast , ruim binnen de afgesproken levertijd en keurig gemonteerd