Wij hebben begin november 22
2 matrassen en 1 nieuwe topper aangeschaft, aangezien de oude een jaar of 10 mee gaan toch al wel een kuil krijgen. Afgezien van de lange levertijden hebben we de matrassen nog in 22 in gebruik mogen nemen wat ons na enkele dagen erg tegen viel! De kuilvorming was nog heftiger als onze oude matrassen en werden beide met pijn wakker in de ochtend. Na dat we terug zijn gegaan naar de winkel in Harderwijk die ons naar huis stuurde met een telefoon nummer van de service afdeling, die ons vervolgens weer naar de winkel stuurt...
Hebben wij een stevigere topper mogen proberen van de winkel, dit gaf voor ons niet de oplossing helaas. In overleg toch maar voor een stevig matras gekozen en aanspraak gedaan op de gratis omruil garantie (die overigens wel 50euro kost) na een week of 10 wachten hebben wij de stevige matrassen binnen gekregen, deze matrassen zijn inderdaad harder maar geven voor ons nog niet de steun die we nodig hebben, sterker nog na een aantal dagen is de pijn terug en zelfs de kuil in het bed is er weer deze is duidelijk zichtbaar!!
Kortom we zijn veel geld kwijt en we hebben een bed maar slapen al de tijd steeds op ons oude bed aangezien de rugklachten onze werkdag belemmeren.
Onze vertouwen in deze winkel is ver te zoeken.