totaalBED
totaalBED
totaalBED is een familiebedrijf met 18 vestigingen in Nederland. Bij totaalBED kunt u terecht voor boxsprings, ledikanten, matrassen, bedbodems, kasten en textiel. Service, kwaliteit en vernieuwing gaan bij ons hand in hand! ✓ Uitgebreide garantie ✓ 90 nachten proefslapen ✓ Snel in huis ✓ Gratis bezorging & montage

Bij verschillende zaken binnengelopen en bij totaalbed uiteindelijk geslaagd; verkopers die je niet wat aan willen praten maar vriendelijk te woord willen staan.
Wij hebben gekozen voor een extra groot bed met beide een eigen matras en we slapen heerlijk!
M.i. de beste prijs kwaliteitsverhouding.
Goed en snel geleverd, berzorg tijd aankomstdag was vroeger dan stond ingepland. Gelukkig hadden wijk het net optijd klaar voor dat ze het bed konden plaatsen. Wij zijn zeer tevreden.
goed afgehandeld. Ik ben tevreden.
We zijn geweldig geadviseerd in Lelystad door mevr.Betty..Heel prettig en vakkundig
Wij hebben een heerlijk bed bij jullie gekocht. De bezorging en betaling gingen perfect. Wij zijn in de winkel ook fijn geholpen, met goede uitleg. Hartelijk dank hiervoor.
Snel en vooral professioneel geholpen. Daarnaast er vooor gezorgd dat we na een week het bed al geleverd kregen!

We gingen eigenlijk naar de concurrent (een paar deuren verderop). Daar was het ontvangst al vreemd? We werden niet aangekeken we hoorde haar alleen zeggen dat het “nu ze naar huis wilde het ineens druk werd?”.

Gelukkig zijn we dus een deurtje verder gegaan!
Deskundige verkopers.
Vriendelijk en vlot geholpen.
Keurig en snel geleverd en alles in elkaar gezet.
goed behandeld in de winkel,wachttijd op levering viel mee.monteurs die de bestelling brachten waren vriendelijk.
Prima geholpen in de winkel in Deventer, snelle levering, correcte en snelle montage van kast en ledikant.
In filiaal Veenendaal zijn we Heel vriendelijk en deskundig te woord gestaan!