totaalBED
totaalBED
totaalBED is een familiebedrijf met 18 vestigingen in Nederland. Bij totaalBED kunt u terecht voor boxsprings, ledikanten, matrassen, bedbodems, kasten en textiel. Service, kwaliteit en vernieuwing gaan bij ons hand in hand! ✓ Uitgebreide garantie ✓ 90 nachten proefslapen ✓ Snel in huis ✓ Gratis bezorging & montage

Prima geholpen . Goed advies. Tussen de concurrenten in toch gekozen voor totaal bed. Prima afhandeling.
Prima service in de zaak. Goed advies gekregen. Tevreden met aankoop
Goede informatie. Vrijheid om enkele malen terug te komen om het matras nogmaals te testen.
Geen "verkoopppraatjes" .
We kregen goed advies en ook alle gelegenheid en tijd om verschillende matrassen uit te proberen.
Vriendelijk geholpen in de winkel en levering (incl. opzetten van de kledingkast) ging zonder problemen.
Goed advies, zeer geduldig, montage bed en vriendelijkheid bezorgers perfect.
Alleen jammer dat jullie mij aanspreken met de heer, jammer jammer
Heel erg goed geholpen in de winkel, de verkoopster dacht goed met ons mee en gaf goed advies. Snelle levering van het bed. Dus zeer tevreden! Enige puntje van kritiek, op de bestelling stond het verkeerde huisnummer (202A in plaats van 20/2A). Hier heb ik nog achteraan gebeld en dit zou aangepast worden. De bezorgers waren echter niet op de hoogte en stonden dus bij het verkeerde huis.
Zeer vriendelijke verkoop, geen opdringerige verkopers. Nemen de tijd en besteden aandacht. Bij aflevering zeer netjes te werk. Wordt goed geïnformeerd en nemen zelfs de verpakkingen mee.
Zeer tevreden over de service en bed.
Wij zijn heel tevreden . Goed geholpen in de winkel .en de bezorging ook perfect.