totaalBED
totaalBED
totaalBED is een familiebedrijf met 22 vestigingen in Nederland. Bij totaalBED kunt u terecht voor boxsprings, ledikanten, matrassen, bedbodems, kasten en textiel. Service, kwaliteit en vernieuwing gaan bij ons hand in hand! ✓ Uitgebreide garantie ✓ 90 nachten proefslapen ✓ Snel in huis ✓ Gratis bezorging & montage

Ome Frans super vent, waren er in winkels maar van dit soort. Kennis van zaken, vriendelijk en toch super eerlijk.
Waar moet ik beginnen? In eerste instantie was het een hele opdracht om de juiste bedpoten te krijgen (7 mails en 3x gebeld) en toch de verkeerde poten bij levering. Het bed heb ik mee terug gestuurd. Excuses ze zouden zsm leveren met de juiste bed poten.
Vervolgens is het bed geleverd met schade en vlekken. Voor de vlekken heb ik een schoonmaakkit gekregen en de schade zou ik moeten poetsen met een natdoekje en dan zou de schade aan de stof wonderbaarlijk verdwijnen. Ik heb gelukkig +/- €500 achter gehouden de vraag na deze oplossing was of ik het bedrag nog even wilde betalen.
Tot op heden geen oplossing voor de schade aan de stof! Ook niets meer vernomen na mijn e-mail. Kortom BESTEL HIER NIET!!!
In eerste instantie een verkeerde maat matras en een minder stevig matras meegeleverd, achter af wel het juiste matras verkregen, maar voor ons onbegrijpelijk hoe zo iets kan gebeuren, dit kost Totaalbed veel geld om dit te herstellen, en geeft ergenis bij de kopers,.
Goed advies en fijne mensen
Top kwaliteit en geweldige service!
We zijn vooral erg tevreden met de snelle afhandeling van de schade in het trappengat, veroorzaak bij het naar boven brengen van het bed, Top service!!
prima voorlichting verkoper. goede informatie over levertijd en tijdstip levering bed.
goede uitleg in de winkel, nemen echt de tijd voor je wat ik erg belangrijk vind
levering ging ook goed. en snel top ga zo door!

Groet ***
We hebben een goed en fijn advies gekregen. De boxspring voldoet aan de verwachtingen.
We zijn zoooooo blij met ons nieuwe bed.
We slapen weer heerlijk