totaalBED
totaalBED
totaalBED is een familiebedrijf met 18 vestigingen in Nederland. Bij totaalBED kunt u terecht voor boxsprings, ledikanten, matrassen, bedbodems, kasten en textiel. Service, kwaliteit en vernieuwing gaan bij ons hand in hand! ✓ Uitgebreide garantie ✓ 90 nachten proefslapen ✓ Snel in huis ✓ Gratis bezorging & montage

Bij het uitzoeken van het bed werden wij goed, snel en professuoneel geholpen. Er werd goed gekeken naar onze wensen en wij hebben uitgebreid vele bedden getest.

Klein verbeter punt:
Bij het maken van de werkelijke bestelling wordt alles op een formulier geschreven en de totaal som wordt handmatig berekend.
Dit zou eigenlijk digitaal moeten en dat wanneer je het bed selecteerd dat gelijk alle opties hierbij zichtbaar worden. Dus welk matras welke pootjes en dergelijke. Wij hebben nog achter onze bestelling aan gebeld omdat hierbij niet beschreven was dat het om het stevige matras ging. Dat had met digitale verwerking voorkomen kunnen worden.

Levering is precies volgens planning verlopen.
Personeel was netjes en in no-time stond alles klaar.
Al met al wij zouden deze winkel zeker aanraden.
Geweldige advisering. Levering en montage geheel volgens afspraak
Aardige medewerkster, nam de tijd.
Altijd goed
Zeer tevreden met de 1 persoons boxspring. Snelle levering en mijn kind slaapt er als sneeuwwitje.
We werden uiterlijks vriendelijk geholpen met goede adviezen en er werd meer dan voldoende tijd genomen om tot een goed advies te komen.
Vriendelijke verkoopster die alle tijd had, goede voorlichting gaf en ons ook de tijd gaf rustig te overleggen.
Aardig, vriendelijk en duidelijk personeel.
Voldoende en ervaren informatie.
Niet dwingend.
Ik vind dat er door de medewerkster in de winkel goede raad en advies is gegeven m.b.t mijn wensen.
Prima voorlichting over welk bed het best bij ons past. Levering conform de afspraak.Ook netjes de verpakkingen weer mee terug genomen.