totaalBED
totaalBED
totaalBED is een familiebedrijf met 21 vestigingen in Nederland. Bij totaalBED kunt u terecht voor boxsprings, ledikanten, matrassen, bedbodems, kasten en textiel. Service, kwaliteit en vernieuwing gaan bij ons hand in hand! ✓ Uitgebreide garantie ✓ 90 nachten proefslapen ✓ Snel in huis ✓ Gratis bezorging & montage

Ik ben erg tevreden over de snelle levering van mijn bestelling. Ook ben ik erg tevreden over de service van de medewerkers in de winkel. Ik heb totaalbed ook al aangeraden bij onze vrienden en kennissen! Kortom een welverdiende 5 sterren.

Groet,***
Super tevreden over uw verkoopmebewerkers in ***
Winkel is erg klantvriendelijk. Helpen je bij alles en zoeken alles voor je uit. Zal het iedereen aanraden.
Ook bevalt het bed erg goed. 100% tevreden.
Ons nieuwe matras van totaalbed heeft ons een dieper rusten gegeven. Opstaan zonder rugpijn geeft mij meer energie overdag. Fijn geholpen ook.....
Wij zijn in de winkel in *** goed geadviseerd en vriendelijk geholpen.

De levering verliep soepel en het bed is inmiddels met goede ervaringen in gebruik genomen.

Alles verliep goed en soepel.
Mooi bed, slaapt heerlijk, prima geleverd
Na een gemaakte internetafspraak, ben ik heel gastvrij ontvangen. Een hele vrolijke mevrouw, die echt de kennis in huis had, qua materialen, adviezen waren erg duidelijk! Niet opdringerig. Met als resultaat: een aankoop van een boxspring! En als afsluiting in de winkel een prachtig dekbedovertrek.
Prima, verkoper wou graag verkopen maar dat wil elke verkoper :).
Goed en vlot en vriendelijk geholpen, bezorging ook top en netjes.
Uitstekend bedrijf, goed personeel zowel in winkel als onderweg chauffeurs en installeren.