Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!

totaalBED
totaalBED
totaalBED is een familiebedrijf met 22 vestigingen in Nederland. Bij totaalBED kunt u terecht voor boxsprings, ledikanten, matrassen, bedbodems, kasten en textiel. Service, kwaliteit en vernieuwing gaan bij ons hand in hand! ✓ Uitgebreide garantie ✓ 90 nachten proefslapen ✓ Snel in huis ✓ Gratis bezorging & montage

Wij hebben begin november 22
2 matrassen en 1 nieuwe topper aangeschaft, aangezien de oude een jaar of 10 mee gaan toch al wel een kuil krijgen. Afgezien van de lange levertijden hebben we de matrassen nog in 22 in gebruik mogen nemen wat ons na enkele dagen erg tegen viel! De kuilvorming was nog heftiger als onze oude matrassen en werden beide met pijn wakker in de ochtend. Na dat we terug zijn gegaan naar de winkel in Harderwijk die ons naar huis stuurde met een telefoon nummer van de service afdeling, die ons vervolgens weer naar de winkel stuurt...
Hebben wij een stevigere topper mogen proberen van de winkel, dit gaf voor ons niet de oplossing helaas. In overleg toch maar voor een stevig matras gekozen en aanspraak gedaan op de gratis omruil garantie (die overigens wel 50euro kost) na een week of 10 wachten hebben wij de stevige matrassen binnen gekregen, deze matrassen zijn inderdaad harder maar geven voor ons nog niet de steun die we nodig hebben, sterker nog na een aantal dagen is de pijn terug en zelfs de kuil in het bed is er weer deze is duidelijk zichtbaar!!

Kortom we zijn veel geld kwijt en we hebben een bed maar slapen al de tijd steeds op ons oude bed aangezien de rugklachten onze werkdag belemmeren.

Onze vertouwen in deze winkel is ver te zoeken.
Het bed is snel neergezet, bediening is eenvoudig.
Echter toen ik om de (de-)montage handleiding vroeg (die mij was toegezegd dat die erbij zou zijn) vertelde de goede man dat die er niet was maar at het een eenvoudig klik systeem was, ook de motoren. Ja eenvoudig als je weet hoe het gaat. Ik wil de montage handleiding ivm verhuizing.
Bed is lekker hoog maar ik heb het gevoel hogere instap dan in de showroom (door de pootjes ?).
Ik slaap wel beter, ik wordt weer vroeger en toch uitgerust wakker. helaas voor mijn vrouw is het snurken niet over (alleen als ik het bed hoofdeinde heel hoog zet.
ik heb de matras nu zoon 3 maanden ik had daarvoor een matras van Ikea die niet goed lag want je Voelde de veren er binnen een week doorheen gelukkig kon ik deze nog brengen dus ik dacht ga een duurder halen en kwam uit op totaalbed werd goed geholpen , helaas na 3 maanden slapen op dit matras alle veren voelbaar op de drukpunten (Heup) ( schouders )in welke slaaphouding ook dit kon volgens de verkoopster nooit voelbaar worden bij dit matras.
Op advies toch aangeschaft met de tijd van proefslapen al na 1 maand voelbaar dit kwam omdat je lichaam aan het matras moet wennen
Tot op heden is het niet beter geworden en alleen maar erger natuurlijk word het zolang uitgesteld en is je proefslapen van 90 dagen ook meteen en zit je toch weer met een matras die niet goed is had zekermeer verwacht van dit matras voor prijs van €****
goed advies en mooie kwaliteit !
Prima service en advies
In de winkel kreeg ik een goed advies. Ze nemen de tijd om de verschillen te ervaren. Naast een ' bedgevoel' was er ook ruimte voor technische uitleg.

De leerling verliep zoals afgesproken en nu een maand later lig ik iedere nacht heerlijk in mijn nieuwe bed te slapen.
Wij op zich zeker tevreden over het bed. Mooi en voor een groot gedeelte stevig alleen…na een aantal weken is het hoofdgedeelte los geschoten. Deze moet nu met extra beugels vastgezet worden. Verder een mooi bed
Verkoper Mike, is een super leuke verkoper en eerlijke meningen heeft tie,
En het bed zelf is mooi maar wel erg wennen, verder is het prima
Goede uitleg en omschrijving van het product ontvangen
Tevreden over de matrassen die wij bij Totaalbed hebben gekocht,min puntje was de afspraak qua prijs,maar zijn er toch uit gekomen.