totaalBED
totaalBED
totaalBED is een familiebedrijf met 22 vestigingen in Nederland. Bij totaalBED kunt u terecht voor boxsprings, ledikanten, matrassen, bedbodems, kasten en textiel. Service, kwaliteit en vernieuwing gaan bij ons hand in hand! ✓ Uitgebreide garantie ✓ 90 nachten proefslapen ✓ Snel in huis ✓ Gratis bezorging & montage

we zijn op een prettige manier ontvangen en er is fijn meegedacht over de voor ons beste keuze.
Ben zeer tevreden over hoe ik ben voorgelicht . en snelle en zeer vriendelijke personeel die het afgeleverd hebben toppy
Het bed is door de monteur snel in elkaar gezet, een ervaren iemand die ook goede uitleg gaf en elke nacht is het een genot om op te slapen. Ik ben heel erg tevreden met mijn keuze en de goede uitleg van de verkoper.
De mevrouw in de winkel heeft ons goed geholpen over de uitleg van het bed.
Maar toen we de volgende dag nog wat vragen hadden over de dubbelsplit topmatras ,kreeg ik de indruk dat ze het niet zo leuk vond .(
Mijn vraag was of je niet beter 2 topmatrassen kon kopen omdat wij met oude topmatras wat klachten hadden over omdraaien in bed van als de ene zich om draait dat de ander meebeweegt.

Volgens de mevrouw was dat geen enkel probleem ,maar nu we het bed hebben merken wij toch dat dit hinder geeft .En de topmatrassen zouden meer gaan schuiven.
ik heb ook wat problemen met in /en uit bed gaan omdat het voor mij iets te hoog is
Goed advies bij verkoop door meneer Frans. Volgens afspraak compleet geleverd en netjes geplaatst. Mooi bed en ligt goed. Aanrader!
Vanaf aankoop tot levering ben ik enorm content.Weet nu wel dat ik aan het " nieuwe " moet wennen!
Het product was geheel conform de verwachting. De service bij het installeren van het bed was boven verwachting. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam.
We kregen een verkeerde lattenbodem geleverd. De bezorger kwam daar gelukkig achter bij Levering. Het omruilen naar de goede lattenbodem heeft ruim 3 weken geduurd. Nu staat het bed in onderdelen verspreid door ons huis voor ruim 3 weken, omdat 2 verschillende hoogtes en een gezamenlijke matras niet samen gaan. Dit weekend kunnen we het bed eindelijk in elkaar gaan zetten. Hopelijk bevalt het bed.
Goed geadviseerd in de winkel. Zeer tevreden!
Goede service en uitleg bij de koop van het bed en de rest.