totaalBED
totaalBED
totaalBED is een familiebedrijf met 18 vestigingen in Nederland. Bij totaalBED kunt u terecht voor boxsprings, ledikanten, matrassen, bedbodems, kasten en textiel. Service, kwaliteit en vernieuwing gaan bij ons hand in hand! ✓ 5 jaar garantie ✓ 90 dagen omruilgarantie op alle (top)matrassen ✓ 80% uit voorraad leverbaar ✓ Gratis bezorging & montage

Goede service. Zeer vriendelijk en deskundig personeel in de winkel. Sneller levering en netjes gemonteerd.
Goed geholpen en super snel geleverd. Top
Wij zijn tevreden, de leveren was snel en netjes! Helaas paste het hoofdbord niet door het trappengat maar deze is netjes aangepast en binnen de vermelde tijd gemonteerd! Dank! Deze actie zou helemaal leuk zijn om te winnen! Mvg ***
Eind 2017 heb ik een bed gekocht bij Totaalbed tijdens de black-Friday deals.

Eerst ben ik zelf op onderzoek uitgegaan en daarna de aankoop gedaanmet partner.

ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben over hoe ontvangen werd en uit eindelijk geleverde bed.

Aan de hand van onze wensen gingen wij op zoek naar een geschikt bed met de verkoper.

Dit ging op een prettige manier en ik ben zeer tevreden over keuze.

Begin januari is het bed geleverd en ik ben zeer positief over het bed en heb nu een betere nachtrust.

Groet,

***

Wij hebben een positief beeld van de zaak en zijn door de verkoper goed geholpen en kregen daarbij een goed advies. Ook de bezorging van de matras verliep uitstekend. Al met al een goede zaak waar we zeker terug zullen komen.
Erg goede Service in de prima verzorgde showroom
Na wat andere bedden zaken bezocht te hebben uiteindelijk terug bij TotaalBED. En het matras ligt nog steeds heerlijk.
Zeer snelle en correcte levering
Terwijl we bij TotaalBed naar binnen gingen om ons alleen maar te oriënteren op nieuwe bedden, werden we zó prettig te woord gestaan en geholpen, dat we binnen een half uur: een top-matras + twee nieuwe hoofdkussens + folders en goede ideeën / adviezen voor een nieuwe slaapkamer rijker waren! Super fijn, super prettig. Dat noem ik nou: meedenken met de klant en de klant serieus nemen.
Prima uitleg. Kennis van de producten. Prima prijs en de levering verliep ook naar wens. Bed ligt ook fijn, trouwens.
Zeergoed geholpen zo als alteit en een goede kwalitijd 👍