totaalBED
totaalBED
totaalBED is een familiebedrijf met 22 vestigingen in Nederland. Bij totaalBED kunt u terecht voor boxsprings, ledikanten, matrassen, bedbodems, kasten en textiel. Service, kwaliteit en vernieuwing gaan bij ons hand in hand! ✓ Uitgebreide garantie ✓ 90 nachten proefslapen ✓ Snel in huis ✓ Gratis bezorging & montage

Niets op aan te merken.
De verkoopster was niet opdringerig en gaf vakkundig advies.
Bezorgers waren beleefd en werkte netjes tijdens de montage van het bed.
Vlotte en keurige assistentie bij aankoop. Bij bezoek aan de winkel was er een sterke wind en werd ons aangeraden de auto niet direct voor het winkelpand te parkeren omdat er gevaar bestond dat gevelbeplating zouden losraken. Bezorging op gemelde tijd en goederen netjes afgeleverd.
Aflevering kan beter. Poten stonden niet helemaal recht en achterpaneel wat losjes gemonteerd.
Snel, snel niet altijd goed.
Prima geholpen
De artikelen waren prima. Precies wat ik verwachtte.
Wij hebben een fantastisch bed uitgezocht, recent ontvangen en deze overtreft onze verwachtingen. IIn de winkel werden we op de juiste wijze geïnformeerd over het bed. Waar we niet goed over zijn geïnformeerd is de levertijd. Deze kwam kwam uiteindelijk op 17 weken. Echt absurd. Slecht geïnformeerd over de voortgang en uiteindelijk werd er weer verscholen achter COVID. Tip: geef klanten vooraf een reëel verwachtingsbeeld en niet dat een klant moet bellen en horen dat de levering 5 weken later wordt. Tweede tip. Het verschuilen achter COVID moet eens ophouden, sterker door de enorme werkloosheid in Europa mag je eigenlijk verwachten dat een bed sneller geleverd wordt.
Keurige medewerkers. Goed op afspraak geleverd.
Bedankt voor de zeer goede service. De levering was zoals afgesproken..Zeer vriendelijke bezorgers .Perfect geholpen.Zal zeker iedereen aanraden
Zeer goed geholpen in de winkel, duidelijk en goed advies. Levering had helaas wat vertraging door covid19. Het bed is fantastisch, ligt heerlijk! Prima service en netjes gemonteerd.
netjes geholpen en ons de keuze gelaten en indien nodig advies gegeven