totaalBED
totaalBED
totaalBED is een familiebedrijf met 22 vestigingen in Nederland. Bij totaalBED kunt u terecht voor boxsprings, ledikanten, matrassen, bedbodems, kasten en textiel. Service, kwaliteit en vernieuwing gaan bij ons hand in hand! ✓ Uitgebreide garantie ✓ 90 nachten proefslapen ✓ Snel in huis ✓ Gratis bezorging & montage

*****
We werden top geholpen en erg vriendelijk .hr johan gaf ons het juiste advies en was niet opdringerig. Gaf ons echt het idee dat de klant nog steeds koning is. Ook overige personeel was zeer vriendelijk. En met een kopje koffie erbij winkel je prettig bij Totaal Bed
Prettig en goed geholpen in de winkel, geen negatieve opmerkingen.
Goed product tegen betaalbare prijs. Helaas kon het hoofdbord via het trapgat ondanks dat ik het goed had gemeten, stond een verkeerde afmeting op de bon. Hierdoor moest ik zelf zorg dragen dat het via het verhuisraam moest.
Een prettige ervaring met de verkoop in winkel. Helaas niet met de monteurs voor het plaatsen van de de kast en het bed. Wíj hebben de indruk dat er teveel werkdruk is want overleg en uitvoering viel ons tegen. Het opruimen en contact was wel goed, maar de wensen van de klant ontbrak de tijd van uitvoering.
we zijn perfect informatief behandeld.,MET oog en oor voor de klant
Het was prettig om via de chat af te spreken dat beide bestellingen op één dag geleverd konden worden.
Het is wel heel misleidend dat er boven elk mailtje (zelfs bij de factuur) staat "Gratis bezorging en montage", terwijl de bezorgers het bed vervolgens niet in elkaar zetten.
Netjes geholpen goed in elkaar gezet en vriendelijk en de borzorging op tijd 👍
Ontzettend tevreden over deskundigheid van de medewerkers. Ze hebben de tijd voor ons genomen en ook naar ons budget gekeken en meegedacht.
Wij zijn erg tevreden over de service.
Vriendelijk personeel.
Makkelijk contact en goed communicatie.
Al met al zeer tevreden.