to-toscane.nl
to-toscane.nl
De grootste selectie zorgvuldig geselecteerde vakantiehuizen in Toscane en Umbrië sinds 1998. Bijna elke accommodatie op onze site heeft een zwembad en een terras en is zorgvuldig geselecteerd door ons team van experts. Bovendien, als u een van onze vakantiehuizen elders goedkoper vindt, garandeert onze Beste Prijsgarantie dat wij de prijs zullen matchen. Neem vandaag nog contact met ons op om aan je Italiaanse avontuur te beginnen!

Makkelijk en overzichtelijk reserveren.
Fij dat Emma meekeek met de chat.
Beantwoorden van vragen snel, vriendelijke en accuraat.
Top geregeld!
prima service

op de website zou het handig zijn om "favorieten" te kunnen opslaan omdat je anders het overzicht verliest
to-toscane.nl Hartelijk dank voor uw beoordeling, onze website word veranderd vanaf juni en dan kunt u uw recent bekeken vakantiehuizen terug kijken. Wij wensen jullie alvast een hele fijne vakantie! Uw to-toscane.nl team
handige tool via Facebook, zag een advertentie waarop ik gelijk via de telefoon contact op heb genomen, afhandeling verliep na het aanmaken van een account zeer vlot, vakantie in 10 min geboekt.
ik tel de dagen af!
Ik ben heel goed geholpen door ***, de persoon die achter de chat zat, ook al was het laat in de avond.
Vorig jaar september, op de snelweg in Duitsland, bestemming Toscane, maar nog geen logeeradres. Via google op de site van To-Toscane terecht gekomen en super goed geholpen via de chat en telefonisch. 'S avonds zaten met een glas wijn op het terras van één van de appartementen in Montebuoni, waar we een heerlijk verblijf hebben gehad. We hebben net weer geboekt voor de zomer.
to-toscane.nl Hartelijk dank voor uw beoordeling, wij waarderen het enorm! Wanneer jullie weer willen genieten in Toscane dan weten jullie ons te vinden. Tot de volgende keer!

Met vriendelijke groeten, Uw to-toscane.nl team
Prima bedrijf. Erg hulpvaardig,!
Goede site. Makkelijk te boeken
Informatieve website, snelle afhandeling en goede voorlichting.