to-toscane.nl
to-toscane.nl
De grootste selectie zorgvuldig geselecteerde vakantiehuizen in Toscane en Umbrië sinds 1998. Bijna elke accommodatie op onze site heeft een zwembad en een terras en is zorgvuldig geselecteerd door ons team van experts. Bovendien, als u een van onze vakantiehuizen elders goedkoper vindt, garandeert onze Beste Prijsgarantie dat wij de prijs zullen matchen. Neem vandaag nog contact met ons op om aan je Italiaanse avontuur te beginnen!

Na vraag over beschikbaarheid super snel en zelfs op zondag geholpen.
Goed aanbod, duidelijke en uitgebreide beschrijvingen van de woningen. Prima service en reageren snel op vragen.

Enige aandachtspunt vind ik de termijn / bedrag van aanbetaling en annuleringsvoorwaarden. Als k nu (aug 2019) boek voor zomer 2020, moet ik binnen 2 weken een heel groot bedrag aanbetalen. Hiervan zou ik zeggen: pas half jaar voor aankomst deel 1 en restant volgens huidige regels. Ook de aanuleringsvoorwaarden zouden langzaam aan afgebouwd moeten worden. Dus bijv tot 65 dagen 100%, van 65 dagen tot half jaar voor aankomst 25% en daarboven 10% of niets. Vind ze echt belachelijk.
Snel en netjes. Nu hopen dat het huisje ook zo is.
Wat een fantastische plek! Veel vakantiehuizen gezien maar la Vigna staat in top 3! Veel privacy, prachtige tuin met 3 terrassen, goed uitgeruste keuken, fijne bedden en de prive jacuzzi vanuit waar de Toscaanse sterrenhemel te bewonderen is maakt het af. Oh ja, het zwembad van montebuoni inclusief het uitzicht krijgt ook 5 sterren.
Alles efficiënt
Duidelijke vermelding op website en afhandeling
Mooi selecrie van vakaniehuizen in toscane. makkelijke website.
Volgend jaar voor de 1ste keer naar Toscane, na wat googelen de leuke site van To Toscane tegengekomen. Daar vond ik waar we op naar zoek zijn, nl. een klein huisje voor 2 met een zwembad en in een mooie streek... Deze site had dit te bieden voor ons.
We kijken er al naar uit....
Duidelijke website, snelle reactie, fijne telefonische hulp.
Snelle reactie op vragen. Communicatie erg goed. Goede service!