Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

to-toscane.nl
to-toscane.nl
De grootste selectie zorgvuldig geselecteerde vakantiehuizen in Toscane en Umbrië sinds 1998. Bijna elke accommodatie op onze site heeft een zwembad en een terras en is zorgvuldig geselecteerd door ons team van experts. Bovendien, als u een van onze vakantiehuizen elders goedkoper vindt, garandeert onze Beste Prijsgarantie dat wij de prijs zullen matchen. Neem vandaag nog contact met ons op om aan je Italiaanse avontuur te beginnen!

Website is heel overzichtelijk.
Vragen per email werden heel snel en heel adequaat beantwoord.
Alles prima verlopen via online boeking
Vriendelijke mensen dir precies weten waar je naar op zoek bent. Alles snel en duidelijk geregeld
Boeking verloopt prima, duidelijke mails met alle info!
Duidelijke info, interessant zijn de filters die het zoeken eenvoudiger maken.
Vlotte bestelling.
Jammer dat het enkel over Toscane gaat, Le marche en Umbria zouden ons ook interesseren. Misschien uitbreiden?
Na vraag over beschikbaarheid super snel en zelfs op zondag geholpen.
Goed aanbod, duidelijke en uitgebreide beschrijvingen van de woningen. Prima service en reageren snel op vragen.

Enige aandachtspunt vind ik de termijn / bedrag van aanbetaling en annuleringsvoorwaarden. Als k nu (aug 2019) boek voor zomer 2020, moet ik binnen 2 weken een heel groot bedrag aanbetalen. Hiervan zou ik zeggen: pas half jaar voor aankomst deel 1 en restant volgens huidige regels. Ook de aanuleringsvoorwaarden zouden langzaam aan afgebouwd moeten worden. Dus bijv tot 65 dagen 100%, van 65 dagen tot half jaar voor aankomst 25% en daarboven 10% of niets. Vind ze echt belachelijk.
Snel en netjes. Nu hopen dat het huisje ook zo is.
Wat een fantastische plek! Veel vakantiehuizen gezien maar la Vigna staat in top 3! Veel privacy, prachtige tuin met 3 terrassen, goed uitgeruste keuken, fijne bedden en de prive jacuzzi vanuit waar de Toscaanse sterrenhemel te bewonderen is maakt het af. Oh ja, het zwembad van montebuoni inclusief het uitzicht krijgt ook 5 sterren.
Alles efficiënt