Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

to-toscane.nl
to-toscane.nl
De grootste selectie zorgvuldig geselecteerde vakantiehuizen in Toscane en Umbrië sinds 1998. Bijna elke accommodatie op onze site heeft een zwembad en een terras en is zorgvuldig geselecteerd door ons team van experts. Bovendien, als u een van onze vakantiehuizen elders goedkoper vindt, garandeert onze Beste Prijsgarantie dat wij de prijs zullen matchen. Neem vandaag nog contact met ons op om aan je Italiaanse avontuur te beginnen!

Informatie is gestructureerd weergegeven, soms mogen de foto's wel wat 'eerlijker'; het is niet altijd goed te zien hoe de indeling in het echt is, bijvoorbeeld de verbinding tussen de verrschillende kamers. De informatie die we bij de boekingsbevestiging kregen over de moeilijke toegangsweg mag bijvoorbeeld al in de algemene omschrijving: Er is 1 recensie over casa emilia, hopelijk komt onze recensie daar in positieve zin bij ;).
Geweldige service! Heel behulpzaam en vriendelijk. En zelfs in het weekend zijn ze bereikbaar! Ook specifieke wensen worden geregeld. En bereikbaar op alle kanalen (mail, chat en telefonie).
ik had een huis geboekt, en later bleek dat dit huis al door de eigenaar toegezegd was aan iemand anders. ik werd gebeld en kreeg de mogelijkheid om een ander huis voor dezelfde prijs te reserveren.
héél prettig.
Geweldige service! Heel persoonlijk en super meedenkend. En zelfs in het weekend Top contact! Echt een top team!
We zijn geweldig goed en snel geholpen bj t boeken en vergelijkenvan verschillende huizen en de kenmerken vd streek. Top!
Ik ben zeer tevreden over hoe de boeking tot stand is gekomen. Na het vinden van een huisje, hadden wij nog wat vragen. Gebeld, geen tijden in de wacht, wat bij veel boeking bureaus het geval is. Binnen een paar uur een keurige mail met de antwoorden, waardoor we de boeking definitief konden maken. Na de boeking nog een aanvullende mail met specifieke tips voor het huisje, dus zijn erg tevreden en kijken uit naar de vakantie.
Goede website, duidelijke info en ook de info site na het boeken is fantastisch, het is de eerste keer dat ik hier boek maar ben blij verrast. Dank u voor deze fijne ervaring.
Zeer behulpzaam. Steeds snelle reactie.
erg vriendelijke en attente contactpersonen bij telefonisch contact
Boeken via To Toscan gaat zeer eenvoudig. De beschrijvingen en afbeeldingen van de te huren accomodaties zijn helder en compleet en de support na het boeken is ook goed.

De annuleringsvoorwaarden zijn wel wat ongunstiger, maar heeft ons uiteindelijk niet weerhouden om ook voor een 2de keer accomodaties te boeken via To Toscane.