Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

to-toscane.nl
to-toscane.nl
De grootste selectie zorgvuldig geselecteerde vakantiehuizen in Toscane en Umbriƫ sinds 1998. Bijna elke accommodatie op onze site heeft een zwembad en een terras en is zorgvuldig geselecteerd door ons team van experts. Bovendien, als u een van onze vakantiehuizen elders goedkoper vindt, garandeert onze Beste Prijsgarantie dat wij de prijs zullen matchen. Neem vandaag nog contact met ons op om aan je Italiaanse avontuur te beginnen!

Ik had een prettig persoonlijk voelend contact met To Toscane. Vlotte reacties op vragen, duidelijke antwoorden. Heel prima!
Uiterst vriendelijk en zeer behulpzaam.En zeer vlugge reacties op de vragen die we stelden
Op zoek naar een last minute accommodatie, werden wij getipt To Toscane te benaderen . Onze wensen via de chat opgegeven en binnen 2 uur accommodatie gevonden en geboekt !

Super service!
prettig reisbureau met duidelijke website en een duidelijke berichtgeving over mijn boeking en de interessante gegevens die er bij horen. We gaan al een aantal jaren met To Toscane op vakantie tot grote tevredenheid!
Zoals altijd ( wij boeken hier al jaren) een geweldige organisatie met zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers.
Telefonisch contact heel prettig. Ondanks dat flexibele data niet standaard waren bij het betreffende huis toch voor ons geprobeerd en gelukt. Eerst optie gekregen, daarna makkelijk om te zetten in een boeking. Snelle reactie en duidelijke informatie. Tot nu toe zeer goed, hopelijk gaat het verder ook zo.
Alles vlot verlopen
Ik heb mijn reservatie gedaan en had even een probleem,maar met de hulp van de chat is alles goed gelukt en ze waren super professioneel.
Ook had ik direct melding dat het bedrag was binnengekomen samen met de nodige info betreft het verblijf daar en de persoon die we moeten contacteren.
Jullie zijn een superteam 👍👍👍
Alles was duidelijk en boeken ging makkelijk.
Top service en meedenken