to-toscane.nl
to-toscane.nl
De grootste selectie zorgvuldig geselecteerde vakantiehuizen in Toscane en Umbrië sinds 1998. Bijna elke accommodatie op onze site heeft een zwembad en een terras en is zorgvuldig geselecteerd door ons team van experts. Bovendien, als u een van onze vakantiehuizen elders goedkoper vindt, garandeert onze Beste Prijsgarantie dat wij de prijs zullen matchen. Neem vandaag nog contact met ons op om aan je Italiaanse avontuur te beginnen!

Is mijn eerste ervaring met To Toscane. Ik ben erg benieuwd naar de accommodatie. Het boeken ging erg gemakkelijk
het boeken ging vlot via de website.
Daarna snel feedback gekregen.
Al eerder geboekt bij jullie en net als vorige keer alles super vlot verlopen. Ik ben dik tevreden.
Duidelijk informatie. Zeer snelle reactie op informatieve vragen, zelfs in het weekend.
Snelle en accurate administratieve afhandeling. Snelle bevestiging. Handige app met veel informatie over bestemming.
Alles goed geregeld
Duidelijk en correct
(Graag willen wij een recentie plaatsen voor ***)
Ik vind de locaties prachtig gelegen en veel foto’s zodat je echt een goede indruk krijgt van de kamer, tuin, zwembad…er wordt duidelijk beschreven hoe alles werkt en wat de omgeving te bieden heeft. Ik kreeg een snelle reactie en officiële bevestiging en dat is erg fijn! We kijken enorm uit naar deze week op deze prachtige locatie!!!!
prima, acteert vlot. wat verbeter zou moeten worden is het optie proces. Dit blokkeert geen betalingen of reserveringen, nog is het duidelijk of een optie is verkregen met een automatische mail.
Uitermate tevreden over de afhandeling van de laatste boeking, over de herboeking en over de annulatie tgv corona.
Goede ondersteunt met boeken, snelle reactie en coördinatie. Top