Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

to-toscane.nl
to-toscane.nl
De grootste selectie zorgvuldig geselecteerde vakantiehuizen in Toscane en Umbriƫ sinds 1998. Bijna elke accommodatie op onze site heeft een zwembad en een terras en is zorgvuldig geselecteerd door ons team van experts. Bovendien, als u een van onze vakantiehuizen elders goedkoper vindt, garandeert onze Beste Prijsgarantie dat wij de prijs zullen matchen. Neem vandaag nog contact met ons op om aan je Italiaanse avontuur te beginnen!

Het was makkelijk en ze belde ons achteraf nog op om te vragen of alles in orde was. Dat was heel fijn.
Duidelijke site en na het boeken gelijk een e-mail en telefoontje ontvangen of er nog vragen zijn. Leuk het persoonlijke contact. Ze gaan er ook gelijk mee aan de slag.
Prettige, snelle en geestige begeleiding
Snelle en goede service bij het boeken, zowel chat als telefonisch
Soepel
Na de reservering werd er binnen enkele dagen telefonisch contact opgenomen ter bevestiging en was er ook de gelegenheid om aanvullende vragen te stellen.
Omdat de boeking anders verliep dan ik verwacht had, overlegde ik met via het contactformulier.
Helder antwoord gekregen waardoor ik de stap genomen heb om te boeken.
Was heel eenvoudig om te boeken en daarna af te ahndelen.
Ontzettende fijne website, snel geholpen, goede adviezen, ook nog na de boeking fijne tips!
Per ongeluk het verkeerde huis geboekt, maar met behulp van To Toscane was het zo omgeboekt. Prima service!