to-toscane.nl
to-toscane.nl
De grootste selectie zorgvuldig geselecteerde vakantiehuizen in Toscane en Umbrië sinds 1998. Bijna elke accommodatie op onze site heeft een zwembad en een terras en is zorgvuldig geselecteerd door ons team van experts. Bovendien, als u een van onze vakantiehuizen elders goedkoper vindt, garandeert onze Beste Prijsgarantie dat wij de prijs zullen matchen. Neem vandaag nog contact met ons op om aan je Italiaanse avontuur te beginnen!

Snelle reactietijd en heldere communicatie.
Super service en correcte afhandeling van de reservatie. Ondersteuning ter plaatse lijkt ons ook een pluspunt , laat ons nu nog hopen dat we daadwerkelijk op vakantie kunnen en dan zullen we écht weten hoe alles is verlopen en kunnen we nóg meer gericht uitleg veschaffen !
we hadden per ongeluk een verkeerde vakantieperiode geboekt en dit is zeer snel en heel professioneel gecorrigeerd!! hartelijk dank daarvoor, nu kunnen we met een gerust hart uitkijken naar onze vakantie!
Perfecte afhandeling ?
Na het stellen van een welbepaalde vraag zeer snel accuraat antwoord gekregen.
Wij boeken sinds een paar jaar een vakantiehuis via To-Toscane naar volle tevredenheid. Je merkt dat de vakantiehuizen aan strenge voorwaarden moeten voldoen, teleurstelling is dus uitgesloten. De lokaties zijn geweldig. To-Toscane heeft een topservice en ze denken graag met je mee. Een aanrader!
Het contact ervaar ik als persoonlijk. De informatie op de site duidelijk en vooral eerlijk. Dat is erg prettig!
Helder, overzichtelijk, correct, informatief en snelle afwikkeling
Vragen worden snel snel en duidelijke antwoord.
Heel fijne organisatie om iets bij te boeken, denken mee en snelle reactie steeds. Geven de juiste info
goede en duidelijke website.
Duidelijk omschreven wat de regeling is bij een COVID19
waardoor toegang tot het gebied niet meer mogelijk is