to-toscane.nl
to-toscane.nl
De grootste selectie zorgvuldig geselecteerde vakantiehuizen in Toscane en Umbrië sinds 1998. Bijna elke accommodatie op onze site heeft een zwembad en een terras en is zorgvuldig geselecteerd door ons team van experts. Bovendien, als u een van onze vakantiehuizen elders goedkoper vindt, garandeert onze Beste Prijsgarantie dat wij de prijs zullen matchen. Neem vandaag nog contact met ons op om aan je Italiaanse avontuur te beginnen!

ik vind de werkwijze een beetje omslachtig. Je doet de boeking via de chat en vervolgens moet je toch via de site gaan boeken. Verder werden de chats netjes afgehandeld door de medewerkers.
to-toscane.nl Hartelijk dank voor uw beoordeling. De reden dat de boekingen via de website gemaakt dienen te worden is om de veiligheid van de transacties te waarborgen. Uw to-toscane.nl team
Prettig, snelle reacties en een compleet aanbod. Zowel in de huizen als alles wat er nog meer in Toscane mogelijk is.

We hopen dat de vakantie net zo plezierig wordt als de voorbereiding!
Duidelijke website met mooi huizen aanbod en goede en snelle manier van selecteren mbv de filter knop. Vlotte betaling en voldoende betaalkaart mogelijkheden. Kortom geen tips voor verbetering.
Vrij laat toch nog via deze To-Toscane een leuke vakantiebestemming kunnen vinden. Accurate en goede afhandeling van de reservering.
to-toscane.nl Hartelijk dank voor uw beoordeling, goed om te horen dat u blij was met onze vakantiehuizen en diensten. Uw to-toscane.nl team
Snel antwoord op m’n vragen, meegedacht en oplossingsgericht ..
Zeer vlotte service! Schitterende vakantiehuizen! kunnen niet wachten tot onze vakantie.
Nu net de aanbetaling gedaan, tot nu toe gaat alles super smooth. Mailtjes worden beantwoord binnen halve dag en super goeie communicatie. De hulp en livechat via mail en website is ook super handig. Tot nu toe: bedankt to toscane!!!

***
Overzichtelijke site en snelle reactie, prima
Goede service, mooie locaties.
Kortom, een juiste invulling voor onze vakantiewensen
Ik ben erg tevreden over de vlugge afhandeling van mijn dossier.