to-toscane.nl
to-toscane.nl
De grootste selectie zorgvuldig geselecteerde vakantiehuizen in Toscane en Umbrië sinds 1998. Bijna elke accommodatie op onze site heeft een zwembad en een terras en is zorgvuldig geselecteerd door ons team van experts. Bovendien, als u een van onze vakantiehuizen elders goedkoper vindt, garandeert onze Beste Prijsgarantie dat wij de prijs zullen matchen. Neem vandaag nog contact met ons op om aan je Italiaanse avontuur te beginnen!

Eenvoudig zoeken. Helder overzicht van resultaten. Snelle reactie
je kan niet echt vragen stellen over het complex
Duidelijke info, fraaie foto's.
Website is geweldig. Daar kunnen veel reisorganisaties een voorbeeld aan nemen. Foto’s en beschrijving geheel in overeenstemming met de werkelijkheid. Zeer volledige informatie. En v.w.b. de zoekfunctie werken de filters uitmuntend. Er wordt daadwerkelijk gefilterd op je zoekcriteria. Reactie op je boeking snel en duidelijk.
Daarna toegang tot fijne reis informatie. Wel werken daar bepaalde links niet meer, daar zou opnieuw een controle op kunnen worden uitgevoerd welke websites nog in bedrijf zijn.
Prettig contact. Zodanig dat we vrienden adviseren om met jullie in zee te gaan.
Goede overzichtelijke en duidelijke site met prachtige vakantiehuizen. Bij een vraag, keurig geholpen aan de telefoon en daarna werd dat nog eens bevestigd in de mail. Mail van de boeking kwam direct binnen en ook de aanbetalingsbevestiging was er meteen. Kortom, uiterst tevreden. Nu hopen dat we kunnen gaan en dat het in het echt net zo prachtig is als op de foto's!
tot nu toe tevreden
Het is een overzichtelijke website met niet meer informatie dan nodig is. Ik vind het prettig dat je meteen weet waar je aan toe bent qua prijzen van de huisjes, er komen niet nog heel veel kosten bij.
Het boeken ging gemakkelijk, prettig dat je in 2 delen kon betalen! Daarna kreeg je alle nodige informatie per mail opgestuurd, erg fijn!
Klantvriendelijk, hulpvaardig, begripvol en bereikbaar.
keurige en snelle reactie bij een verzoek tot omboeking.
Houden zo !