Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

to-toscane.nl
to-toscane.nl
De grootste selectie zorgvuldig geselecteerde vakantiehuizen in Toscane en Umbriƫ sinds 1998. Bijna elke accommodatie op onze site heeft een zwembad en een terras en is zorgvuldig geselecteerd door ons team van experts. Bovendien, als u een van onze vakantiehuizen elders goedkoper vindt, garandeert onze Beste Prijsgarantie dat wij de prijs zullen matchen. Neem vandaag nog contact met ons op om aan je Italiaanse avontuur te beginnen!

Het boeken gaat eenvoudig en snel. Er wordt snel bevestigd en nadere informatie opgestuurd.
Voor de eerste keer in zee gegaan met To Toscane en ik moet zeggen het boeken ging snel en goed.
Alles goed
Ik ben zeer tevreden over de respons op vragen, de suggesties en de boeking. De boeking verloopt gemakkelijk. Een tip ter verbetering is de aankomsttijd. Je kunt per uur aangeven vanaf 16.00 tot 22.00 terwijl het niet altijd mogelijk is de op jouw gewenste tijd aan te komen. Ik zou duidelijker aangeven dat de aankomsttijd ook afhankelijk is van de host, alhoewel dit eigenlijk niet zo klantgericht is.
Erg fijne site met veel nuttige informatie over de bestemmingen en accommodaties. Ook na de boeking nog veel nuttige aanvullende informatie en tips ontvangen. Erg tevreden!
Wij boeken al jaren bij To Toscane. Een zeer prettig en ervaren team die altijd de afspraken nakomen
alles tot hiertoe vlot verlopen
Snelle reactie gekregen. Duidelijke mails en zeer vriendelijk te woord gestaan.
Mooie site, helpen je verder, prima geregeld, ben natuurlijk wel benieuwd naar het vakantiehuis of het de verwachting waar maakt.
Vriendelijke en vlotte verwerking van onze boeking.