to-toscane.nl
to-toscane.nl
De grootste selectie zorgvuldig geselecteerde vakantiehuizen in Toscane en Umbrië sinds 1998. Bijna elke accommodatie op onze site heeft een zwembad en een terras en is zorgvuldig geselecteerd door ons team van experts. Bovendien, als u een van onze vakantiehuizen elders goedkoper vindt, garandeert onze Beste Prijsgarantie dat wij de prijs zullen matchen. Neem vandaag nog contact met ons op om aan je Italiaanse avontuur te beginnen!

algemeen duidelijke site en vlot verlopen, met een onterechte foutmelding bij het invullen van mij e-mail
Vriendelijke en accurate hulp
Prima website, duidelijke informatie en foto's. Het boekingsproces maar ook de betaling is eenvoudig en snel. Opvolging daarna is ook goed.
Zeer snelle reactie, zeer vriendelijk personeel, goede voorstellen indien het gewenste niet meer kan.
Professionele guidance om huisjes te zoeken, goede en overzichtelijke structuur
Prima geregeld allemaal!
Veel inzicht door de vele foto´s....heldere prijzen.
Uitgebreide informatie over het huis, de omgeving, de steden in de buurt etc.
De wijze waarop wij zijn geholpen tijdens onze zoektocht naar een fijne vakantielocatie was buitengewoon, persoonlijk, correct en snel!
Perfecte en vriendelijke hulp via de chat!!
Duidelijke beschrijving, goede foto's