to-toscane.nl
to-toscane.nl
De grootste selectie zorgvuldig geselecteerde vakantiehuizen in Toscane en Umbrië sinds 1998. Bijna elke accommodatie op onze site heeft een zwembad en een terras en is zorgvuldig geselecteerd door ons team van experts. Bovendien, als u een van onze vakantiehuizen elders goedkoper vindt, garandeert onze Beste Prijsgarantie dat wij de prijs zullen matchen. Neem vandaag nog contact met ons op om aan je Italiaanse avontuur te beginnen!

Duidelijke website met mooi huizen aanbod en goede en snelle manier van selecteren mbv de filter knop. Vlotte betaling en voldoende betaalkaart mogelijkheden. Kortom geen tips voor verbetering.
Vrij laat toch nog via deze To-Toscane een leuke vakantiebestemming kunnen vinden. Accurate en goede afhandeling van de reservering.
Snel antwoord op m’n vragen, meegedacht en oplossingsgericht ..
Zeer vlotte service! Schitterende vakantiehuizen! kunnen niet wachten tot onze vakantie.
Nu net de aanbetaling gedaan, tot nu toe gaat alles super smooth. Mailtjes worden beantwoord binnen halve dag en super goeie communicatie. De hulp en livechat via mail en website is ook super handig. Tot nu toe: bedankt to toscane!!!

***
Overzichtelijke site en snelle reactie, prima
Goede service, mooie locaties.
Kortom, een juiste invulling voor onze vakantiewensen
Ik ben erg tevreden over de vlugge afhandeling van mijn dossier.
Ik kan op dit moment alleen feedback geven op het uitzoeken, navragen en reserveren van een vakantiehuisje. We hebven nog nier gebruik gemaakt van “ons” huisje, dat komt later dit jaar pas als we vakantie hebben.
Bij vragen over Toscane, het uitzoeken en de betaling, kon ik direct een chat starten met een medewerker van To-Toscane, zelfs in de avonduren kwam er gewoon iemand online! Heel fijn, want ik had overdag niet veel gelegenheid tot contact opnemen. Dit heb ik zelfs 3 x gedaan.

De mogelijkheid om te reserveren gedurende 3 dagen was een uitkomst! We konden op die manier nog goed de data van alle reizigers checken en of en wanneer er vluchten waren.

Kortom: erg prettig geholpen.
Ik kijk uit naar onze vakantie!

Ik ben snel en vriendelijk door ***geholpen. We hebben een fijn huis gehuurd met maatwerk op de datum en prijs. Fijn dat de bemiddeling zo soepel verliep.