to-toscane.nl
to-toscane.nl
De grootste selectie zorgvuldig geselecteerde vakantiehuizen in Toscane en Umbriƫ sinds 1998. Bijna elke accommodatie op onze site heeft een zwembad en een terras en is zorgvuldig geselecteerd door ons team van experts. Bovendien, als u een van onze vakantiehuizen elders goedkoper vindt, garandeert onze Beste Prijsgarantie dat wij de prijs zullen matchen. Neem vandaag nog contact met ons op om aan je Italiaanse avontuur te beginnen!

Zeer goede en snelle communicatie.
Mooie duidelijke omschrijving, en het boekingsproces ging uiterst makkelijk. 1 dag later alle documenten en veel extra info over land en streek ontvangen.
Het aanbod aan huizen is van top kwaliteit en de site is zeer gebruikers vriendelijk
Super!
Ik heb heel fijn contact gehad met de mensen van To Toscane! zeker voor herhaling vatbaar!
Hele overzichtelijke website, snelle reacties op mijn vragen. Zeer tevreden zover
*** reageerde constant super snel, was enorm flexibel en heeft erg fijn geholpen.
Onze bestelling werd perfect afgehandeld.
zeer klantvriendelijk en behulpzaam!
Bedankt, we hebben er zin in,

met vriendelijke groet,

***
To toscane heel goed contact mee. De eigenaar van het huis zeer vriendelijk. Super mooi huis op top locatie. Alles keurig verzorgd.