to-toscane.nl
to-toscane.nl
De grootste selectie zorgvuldig geselecteerde vakantiehuizen in Toscane en Umbriƫ sinds 1998. Bijna elke accommodatie op onze site heeft een zwembad en een terras en is zorgvuldig geselecteerd door ons team van experts. Bovendien, als u een van onze vakantiehuizen elders goedkoper vindt, garandeert onze Beste Prijsgarantie dat wij de prijs zullen matchen. Neem vandaag nog contact met ons op om aan je Italiaanse avontuur te beginnen!

Ik ben snel en vriendelijk door ***geholpen. We hebben een fijn huis gehuurd met maatwerk op de datum en prijs. Fijn dat de bemiddeling zo soepel verliep.
mooie website en duidelijke omschrijving van de aangeboden huisjes. Ook de afbeeldingen spraken ons aan om een goede keuze te maken wat bij ons past.
Zeer duidelijke procedure boeking en vriendelijk te woord gestaan bij telefonisch contact. Prachtige site met prima tips.
Tot nu toe is alles snel en correct afgehandeld. We gaan er van uit dat dit zo blijft.
Ik ben heel tevreden over de snelle en juiste informatie die ik vroeg. U hebt me goed geadviseerd !Daardoor heb ik onmiddellijk gereserveerd
Duidelijke site, veel foto's, gemakkelijk zoeken, snelle reactie op chat en mail
Vriendelijke service, veel online informatie,
hele snelle reacties via de chat!
Zeer duidelijk website met mooi overzicht woningen. Boeken is makkelijk en snel.
Tot hiertoe alles prima en efficient verlopen!
We zijn tevreden.
Heel plezierige website, gebruiksvriendelijk. Aan telefoon duidelijke informatie. Omdat ik niet bekend was met de organisatie en ik de eerste keer niemand telefonisch kon bereiken, vroeg ik me even af of de organisatie bonafide was, maar na terug gebeld te zijn, was deze vrees weggenomen.