to-toscane.nl
to-toscane.nl
De grootste selectie zorgvuldig geselecteerde vakantiehuizen in Toscane en Umbrië sinds 1998. Bijna elke accommodatie op onze site heeft een zwembad en een terras en is zorgvuldig geselecteerd door ons team van experts. Bovendien, als u een van onze vakantiehuizen elders goedkoper vindt, garandeert onze Beste Prijsgarantie dat wij de prijs zullen matchen. Neem vandaag nog contact met ons op om aan je Italiaanse avontuur te beginnen!

Veel inzicht door de vele foto´s....heldere prijzen.
Uitgebreide informatie over het huis, de omgeving, de steden in de buurt etc.
De wijze waarop wij zijn geholpen tijdens onze zoektocht naar een fijne vakantielocatie was buitengewoon, persoonlijk, correct en snel!
Perfecte en vriendelijke hulp via de chat!!
Duidelijke beschrijving, goede foto's
Door de hoeveelheid opties en weinig kennis over de regio zag ik door bomen het bos niet. Vis chat advies gevraagd en per mail hele mooie lijst opties ontvangen waar ons droomhuis bij zat. Goede service!

Qua tips:
- kunnen filteren op populair bij gezinnen met kinderen in leeftijd xyz zou helpen
- kunnen filteren op boerderijdieren zou helpen
Duidelijke, mooie site. Nette en vlotte communicatie na de boeking.
Mijn bestelling is heel goed afgehandeld. De informatie op de website is duidelijk en transparant. De website straalt vertrouwen uit.
Goede service, op de hoogte van de omgeving, nuttige tips. Een volgende keer zou ik weer via To-Toscane reserveren.
Zeer tevreden ! Website is prachtig ..... "overvloedige" correcte informatie, een plezier om een bestemming te vinden. Reservering en betaling gebeuren heel vlot.
Vragen worden snel beantwoord ......
In één woord : schitterend
Vragen worden snel beantwoord ......
In één woord : schitterend