Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

to-toscane.nl
to-toscane.nl
De grootste selectie zorgvuldig geselecteerde vakantiehuizen in Toscane en Umbrië sinds 1998. Bijna elke accommodatie op onze site heeft een zwembad en een terras en is zorgvuldig geselecteerd door ons team van experts. Bovendien, als u een van onze vakantiehuizen elders goedkoper vindt, garandeert onze Beste Prijsgarantie dat wij de prijs zullen matchen. Neem vandaag nog contact met ons op om aan je Italiaanse avontuur te beginnen!

Wat een topservice! Er werd samen met mij gekeken naar wensen en opties, er is zorgvuldig met onze wensen omgegaan en gekeken wat bij ons past.
Zeer klantgericht, heel fijn!
Over het algemeen zeker tevreden over de boekingsservice. Na email met de vraag of er ook buiten zaterdagen kon aangekomen/vertrokken worden, werd ik direct opgebeld. Vriendelijke dame met voorstel en praktisch meedenken om het logement al even in optie te nemen. Ook data nadien nog aanpassen was eenvoudig.
Heel duidelijke site en beschrijving, mooie foto's, na het boeken heel vlug bevestiging gekregen.
Het boeken ging heel simpel en snel.
Een dag later werd ik gebeld, had ik nooit verwacht, was verrast, maar het is heel fijn.
Tot nu toe heel tevreden
Snelle , heldere en vriendelijke respons. Effectieve acties en info
Goede website
Ruim aanbod van fraaie vakantiebestemmingen in Toscane en in diverse prijsklassen. Alle locaties zijn goed gedocumenteerd met foto's, zodat je een goede beoordeling kan maken.
Eenvoudig boeken en snelle vriendelijke reactie met duidelijke info
Ook het zoeken van een geschikte accommodatie was simpel
Mooie locaties en het boeken gaat heel makkelijk. Alles staat duidelijk vermeld wat je mag verwachten. Duidelijk en overzichtelijk. Mooie en duidelijke foto’s van de locaties. Dat geeft een goede impressie van waar je naartoe gaat. Nu mogen we het nog gaan ervaren of het ook daadwerkelijk allemaal zo is ;-).
Duidelijk, overzichtelijk en gemakkelijk. Mooie foto’s, goeie recensies en boeken zonder moeite.
Snel, vriendelijk en persoonlijk!
Na een goede ervaring vorig jaar ook nu weer heel prettig!