to-toscane.nl
to-toscane.nl
De grootste selectie zorgvuldig geselecteerde vakantiehuizen in Toscane en Umbrië sinds 1998. Bijna elke accommodatie op onze site heeft een zwembad en een terras en is zorgvuldig geselecteerd door ons team van experts. Bovendien, als u een van onze vakantiehuizen elders goedkoper vindt, garandeert onze Beste Prijsgarantie dat wij de prijs zullen matchen. Neem vandaag nog contact met ons op om aan je Italiaanse avontuur te beginnen!

Duidelijke info, aantrekkelijke website met correct werkende knoppen. Dat is bij andere websites niet altijd het geval bv voor het kiezen van de datum. Mooie foto’s, hopelijk stemmen ze overeen met de realiteit.
Super vlotte reservatie.
Snelle reactie en antwoord op de vragen via chat.
Boeking verliep bijzonder soepel, ook snelle reactie en afwikkeling financiele procedure. Tot nu toe geen opmerkingen!
Zeer klantvriendelijk. Denken mee om de juiste oplossing te vinden.
Goede en overzichtelijke informatie. Prima aanbod.
Dit is de 3e keer dat ik een vakantie geboekt heb via To-Toscane en 1 van de redenen is dat dot bedrijf service hoog in het vaandel heb staan. Vragen worden dezelfde dag nog op een correcte en vriendelijke manier beantwoord en ze doen wat ze beloven. De vakantiehuizen zijn in werkelijkheid nog mooier dan op de site te zien is. Wij zijn verslingerd geraakt aan Toscane en dit komt mede door de fijne accomodaties die wij tot nu toe bij To-Toscane geboekt heb. Ik zou geen enkel verbeterpunt kunnen bedenken voor dit bedrijf. Mijn complimenten!
Snelle service en persoonlijke benadering, prima
Mijn boeking is tot dusver naar tevredenheid verlopen. De lakmoesproef moet wel nog komen... zal het vakantiehuisje waar voor zijn geld bieden?
Uitstekend
Duidelijke site met zeer mooie vakantieadressen