to-toscane.nl
to-toscane.nl
De grootste selectie zorgvuldig geselecteerde vakantiehuizen in Toscane en Umbriƫ sinds 1998. Bijna elke accommodatie op onze site heeft een zwembad en een terras en is zorgvuldig geselecteerd door ons team van experts. Bovendien, als u een van onze vakantiehuizen elders goedkoper vindt, garandeert onze Beste Prijsgarantie dat wij de prijs zullen matchen. Neem vandaag nog contact met ons op om aan je Italiaanse avontuur te beginnen!

Prima snelle afhandeling van de boeking
De boeking plaatsen verliep heel vlot. Elke te zetten stap werd degelijk toegelicht. Mijn eerste boeking, "San Romolo in Barberino Val d'Elsa, diende eerst nog op beschikbaarheid gecheckt te worden zodat ik nog even geduld diende te oefenen, Ik werd daar keurig van op de hoogte gehouden, ... ook als bleek dat dit vakantiehuis niet meer vrij was voor onze data. Onze tweede boeking, Poggio a Ronco, ging wel onmiddellijk door en dat merkte ik meteen doordat m'n aanbetaling was uitgevoerd.
De omkaderende info bij de boeking voldoet ruimschoots. Een punt van verbetering: graag kregen wij bij de huisbeschrijving zicht op de exacte afmetingen van de bedden omdat een aantal leden van ons reisgezelschap nogal groot uitvalt.
Is alles zeer vlot gegaan.
Uitstekende behandeling, ik werd direct gebeld toen er een fout in het email adres zat. Keurig te woord gestaan en heel vriendelijk geholpen.
duidelijke site en snelle duidelijke boeking met snelle terugkoppeling. Niks mis mee!
prima
De backservice is erg goed, maar de telefonische bereikbaarheid kan een stuk beter.
De opdracht/boeking is accuraat behandeld.
Voordat we gingen boeken hebben we eerst telefonisch contact opgenomen met de organisatie omdat we aanvullende vragen hadden. Een zeer behulpzame medewerker stond ons te woord en heeft snel en correct alle vragen beantwoord en de boeking voor ons geregeld. Dit is onze eerste ervaring met To Toscane maar tot zover dus goed bevallen. Hopelijk is de door ons geboekte villa ook zoals in de omschrijving is aangegeven.
Accuraat, goed zicht op toekomstig verblijf, snelle verwerking en bijkomende info na betaling voorschot...
Werkt naar verwachting, duidelijk vragen en in enkele stappen geboekt