to-toscane.nl
to-toscane.nl
De grootste selectie zorgvuldig geselecteerde vakantiehuizen in Toscane en Umbrië sinds 1998. Bijna elke accommodatie op onze site heeft een zwembad en een terras en is zorgvuldig geselecteerd door ons team van experts. Bovendien, als u een van onze vakantiehuizen elders goedkoper vindt, garandeert onze Beste Prijsgarantie dat wij de prijs zullen matchen. Neem vandaag nog contact met ons op om aan je Italiaanse avontuur te beginnen!

vlotte en professionele website. Directe opvolging wat een comfortabel gevoel geeft. Wij kijken alvast uit naar ons verlof deze zomer.
Duidelijke informatie en een goede feedback van mogelijkheden. Snelle reactie op onze vragen.
Nu nog een super reis en alles is top.
Website geeft uitgebreide informatie over de vakantiewoningen. Je kunt goed zoeken naar specifieke woningen. De communicatie verloopt snel en gestructureerdj.
Erg goede en snelle service. Een paar keer email contact gehad en vrij snel antwoord. Tot nu toe erg tevreden.
Zeer gebruiksvriendelijke website, supersnelle reactie op vragen via de mail, uiterst correcte service. Heerlijk huis geboekt in 2017, nu terug een huis geboekt ( afgelopen 2 jaar hebben we rondreizen door Afrika gemaakt, anders waren we al eerder teruggekomen
We zijn tevreden. Zou verder niet weten wat verbeterd kan worden!
Veel goede info en vooral veel foto’s
Snelle en correcte service. Vragen worden professioneel en heel persoonlijk beantwoord. Wij zijn heel tevreden over de afhandeling van onze bestelling.
Prima website en service via de chatfunctie
Tot nu nu komen ze erg goed over. Het reeds geboekte appartement bleek achteraf niet beschikbaar, maar er werd ons meteen een upgrade aangeboden voor dezelfde prijs.