to-toscane.nl
to-toscane.nl
De grootste selectie zorgvuldig geselecteerde vakantiehuizen in Toscane en Umbrië sinds 1998. Bijna elke accommodatie op onze site heeft een zwembad en een terras en is zorgvuldig geselecteerd door ons team van experts. Bovendien, als u een van onze vakantiehuizen elders goedkoper vindt, garandeert onze Beste Prijsgarantie dat wij de prijs zullen matchen. Neem vandaag nog contact met ons op om aan je Italiaanse avontuur te beginnen!

Boeken gaat heel vlot.
Overzichtelijke website. Veel keuze.
Bij boeken goede respons en begeleiding.
Ik ben zeer tevreden
Prima, helder
Hele goede service, konden zonder problemen omboeken naar volgend jaar. Goed bereikbaar en vriendelijke reactie. Wij boeken zeker vaker.
snel en duidelijk
Prima bedrijf, uitstekende service, snelle reactie.
Goed aanbod om vakantie te kunnen annuleren vanwege coronavirus en meteen mee te denken over een ander gelijkwaardig vakantiehuis volgend jaar. (qua ligging en prijs). Van de drie aangedragen opties (die allemaal prachtig waren) hebben we één uitgekozen en meteen geboekt voor volgend jaar.
Proces zeer soepel digitaal, duidelijke beantwoording van vragen en zelfs ondanks Corona perikelen, heel prettig en transparant geholpen!
Super aanbod aan vakantie woningen in Toscane die net even anders zijn. Vriendelijke service, oog voor detail. Flexibiliteit met omboeken in tijden van Corona.
altijd een vlugge feedback op de verstuurde mails. Bij omwissling van verlof periode van aanvankelijk juli 2020 naar juli 2021(wegens corona) om daarna aanvankelijk toch bij onze eerste datum te blijven vormde geen enkele probleem! Super!