to-toscane.nl
to-toscane.nl
De grootste selectie zorgvuldig geselecteerde vakantiehuizen in Toscane en Umbriƫ sinds 1998. Bijna elke accommodatie op onze site heeft een zwembad en een terras en is zorgvuldig geselecteerd door ons team van experts. Bovendien, als u een van onze vakantiehuizen elders goedkoper vindt, garandeert onze Beste Prijsgarantie dat wij de prijs zullen matchen. Neem vandaag nog contact met ons op om aan je Italiaanse avontuur te beginnen!

De verplaatsing van onze reservering van 2020 naar 2021 is heel netjes opgepakt en gerealiseerd, terwijl het een tijd is van frustratie en grote drukte.
Veel dank en hulde voor de afhandeling.
Duidelijke informatie en communicatie.
Snelle reaktietijd.
Goede website, duidelijke informatie.
Vragen werden snel en goed beantwoord, telefonisch was de verbinding slecht maar verder was alles echt top!
Vlotte verwerking van mijn boeking
vlotte en professionele website. Directe opvolging wat een comfortabel gevoel geeft. Wij kijken alvast uit naar ons verlof deze zomer.
Duidelijke informatie en een goede feedback van mogelijkheden. Snelle reactie op onze vragen.
Nu nog een super reis en alles is top.
Website geeft uitgebreide informatie over de vakantiewoningen. Je kunt goed zoeken naar specifieke woningen. De communicatie verloopt snel en gestructureerdj.
Erg goede en snelle service. Een paar keer email contact gehad en vrij snel antwoord. Tot nu toe erg tevreden.
Zeer gebruiksvriendelijke website, supersnelle reactie op vragen via de mail, uiterst correcte service. Heerlijk huis geboekt in 2017, nu terug een huis geboekt ( afgelopen 2 jaar hebben we rondreizen door Afrika gemaakt, anders waren we al eerder teruggekomen