tenhoven-bomen
tenhoven-bomen
Verdient uw tuin iets unieks? Hier ons assortiment aan "bijzondere bomen"! Bomen zijn essentieel voor de echte groenbeleving. Bomen creëren schaduw, hoogte en diepte in de tuin. Zonder een boom blijft een tuin vlak en karakterloos. Wij hebben een unieke variatie aan bomen.

FAJ K.
Het hele proces, van bestellen tot planten en uw medewerker, allemaal erg goed geregeld.
Adriana v.
De vlotte levering in de ochtend en de goede kwaliteit van het plantmateriaal
Keurig op de hoogte gehouden van proces.
Goede nazorg /info op website over de producten.
Yolanda R.
Prachtige struiken en veel keuze in soorten. Makkelijk besteld en keurig thuis bezorgd. Planten met gezond wortelstelsel.
Arjan N.
*** is goed
Fred C.
een mooi product, goede communicatie en hulp bij vragen!
Hans B.
Contact met het bedrijf en het uiteindelijke resultaat zijn zeer bevredigend. Na afscheid te hebben moeten nemen van onze oude esdoorn staat er nu in onze tuin weer een mooie ''Bloodgood'' te pronken. Wat ons betreft hoeft er niets verbeterd te worden!
Marieke V.
Van begin tot eind klantvriendelijk! Eerst goed advies bij het uitzoeken van een boom. Daarna ook soepel contact en meedenken over de levering. Levering een aanplant met tips ook snel en vakkundig. Ruime keuze en ook mooie grote bomen. Aanrader dus!
Alice H.
Overzichtelijk site en nette, vlotte bezorging. Boom is mooier dan verwacht. Echt top!
Silvia H.
High quality trees and a very responsive email communication. We got a good guidance to plant and to care for our new tree.