tenhoven-bomen
tenhoven-bomen
Verdient uw tuin iets unieks? Hier ons assortiment aan "bijzondere bomen"! Bomen zijn essentieel voor de echte groenbeleving. Bomen creëren schaduw, hoogte en diepte in de tuin. Zonder een boom blijft een tuin vlak en karakterloos. Wij hebben een unieke variatie aan bomen.

Goede website met overzichtelijke informatie. Maakt keuzes maken makkelijk. Nette levering en prima mogelijkheid om zelf te planten of dit te laten doen. Totale kosten goed inzichtelijk.
Prachtige bomen geleverd door Ten Hoven Bomen. De magnolia's bloeien al.
Jullie zeggen waarom jullie iets doen en, bovenal, jullie doen wat jullie zeggen. Daarom: Hoedje af!!!
Netjes bedrijf om zaken mee te doen. Snelle levering en volgens tijd opgave.
Mooie grote gele mangnolia boom besteld en keurig conform verwachting geleverd qua product en tijd. Goede ervaring met Ten Hoven gehad dus :)
Volgens afspraak geleverd en goede kwaliteit
Er was even verwarring over de orderbevestiging, maar verder prima op tijd en goed geleverd. Product ziet er verder prima uit.
Ik heb zes bomen besteld. Die zijn netjes volgens planning geleverd. De bomen zijn van een goede kwaliteit, mooie maat en zeer goed doorwortelde kluit in een grote pot.
Bomen geleverd en goed te volgen via track and tracé en interactief met maps. Verbeterpunt was dat er wel er maar 1 zakje aarde per boom werd gebracht, dat is wat karig als je hebt gemeld dat je graag goede grond wil..
De boom die ik geleverd kreeg is ook precies de boom die ik bestelde qua afmeting enz., is goed verpakt afgeleverd en ook bezorging was uitstekend.