Sunny Cars Nederland
Sunny Cars Nederland
Sunny Cars wil graag dat je op je vakantie of zakenreis 100% zorgeloos kunt rondrijden. Wij bezitten zelf geen huurauto's, maar sluiten contracten af met lokale en internationale autoverhuurders die aan onze strenge kwaliteit- en service-eisen voldoen. Je kunt nu al een zorgeloze huurauto reserveren in 120 landen op meer dan 8.000 bestemmingen wereldwijd. Maar er is meer! Ons standaard product is all-inclusive, dat betekent dat alle verzekeringen inclusief zijn en je geniet van de allerbeste service. Benieuwd naar wat klanten over ons zeggen? Bekijk hier de meest recente reacties.

ik had een vraag gesteld in het nederlands maar krijg antwoord in het duits
De instructie klopte niet. Ik heb lang staan wachten op een shuttle die me naar de locatie bracht. Ik ben uiteindelijk gaan lopen. Auto werd geleverd met lege tank waardoor ik gelijk moest tanken. Het was wel heel goedkoop dus over de prijs zal ik absoluut niet klagen. Toch had ik achteraf liever iets meer betaald want ik dacht een wat betere auto te rijden (Hyunday i10 terwijl het een Fiat uno was). Al met al een beetje een tegenvaller.
Wij hebben een auto op 3 september 2019 gehuurd bij Bari Airport in Italië. Auto staat buiten op daarvoor bestemde parkeerplaats. Het was 22:30 uur 's-avonds, donker en het regende behoorlijk. Auto bekeken op schade, niets kunnen vinden op het eerste zicht. Toen wij auto terugbrachten werd deukje op dak van de auto geconstateerd. Was deze aanwezig bij in gebruikname, gezien weersomstandigheden en beperkt zicht die avond? Misschien hadden wij deukje wel ontdekt als betreffende auto zich in een parkeergarage had bevonden (droog en voldoende belicht) Wij moesten op de avond van vertrek op 11 september 2019 wel even €***,- aftikken bij het verhuurbedrijf. Thuis procedure gevolgd om dit bedrag terug te claimen, hier zit je natuurlijk niet op te wachten.
Verder was de auto prima en voldeed aan onze verwachtingen.
Alles is prima verlopen. De auto was o.k. en degelijk uitgerust.
Alleen de shutle van luchthaven Napels naar verhuurbedrijven is wat chaotisch (zoals alles in Napels luchthaven).
Erg tevreden.
Vooral de vooraf geregelde autoverzekering is erg plezierig in een land met veel bergdorpjes en bijbehorende smalle straatjes. Ook geen gedoe met benzine afrekenen (vol mee en vol terug)
Het was goed verzorgd, ondanks de drukte op het vliegveld van Lissabon, 1 opmerking het reservoir voor ruitenwisservloeistof was leeg, is toch echt wel nodig in Portugal met al dat stof.
buitengewoon goed geregeld. Melden bij de balie, papieren tekenen en wegwezen.ALLES is afgedekt dus geen schimmige aanbiedingen voor extra verzekeringen. Voor herhaling vatbaar. Sterker nog, ik boek alleen nog maar via sunny cars!
De afhandeling bij de balie duurde erg lang, we kregen een grotere auto en daarvan was de borg meteen ook een stuk duurder. Dat kon wel met de creditkaart, maar daar was ik toch niet op berekend. Keurig netjes een verslag met foto’s gekregen van de schades aan de auto, fijn om een balie extra te hebben op de parkeerplaats voor vragen! Alles was keurig geregeld verder en bij inlevering meteen met een ipad alles weer netjes ingevuld en afgehandeld. De afhandeling ging super snel!
Heel tevreden over de auto!
Bij aankomst in aankomsthal Malaga stond een medewerker van de autoverhuur (lokaal bedrijf via sunny cars) ons al op te wachten. Hij verwees ons naar de plek waar een shuttlebusje voor ons stond, die ons meteen naar het autoverhuurbedrijf reed. Glanzende en schone auto meegekregen. Reed prettig. Inname auto ging snel, waarna we meteen alweer met een shuttle busje met aardig personeel naar de luchthaven werden gebracht. Zeer tevreden! Zou een volgende keer weer via Sunny Cars huren.
Alles was prima geregeld. Ophalen via shuttledienst, ophalen huurauto en sleuteloverdracht. Vreemd was dat het bedrijf Hiper op Mallorca een bonnetje eiste van de laatste keer tanken. Was mij ontgaan. Na controle van tank was alles in orde.