Sunny Cars Nederland
Sunny Cars Nederland
Sunny Cars wil graag dat je op je vakantie of zakenreis 100% zorgeloos kunt rondrijden. Wij bezitten zelf geen huurauto's, maar sluiten contracten af met lokale en internationale autoverhuurders die aan onze strenge kwaliteit- en service-eisen voldoen. Je kunt nu al een zorgeloze huurauto reserveren in 120 landen op meer dan 8.000 bestemmingen wereldwijd. Maar er is meer! Ons standaard product is all-inclusive, dat betekent dat alle verzekeringen inclusief zijn en je geniet van de allerbeste service. Benieuwd naar wat klanten over ons zeggen? Bekijk hier de meest recente reacties.

Zeer tevreden
Het verhuren zelf verliep via Hertz, ondanks dat ik bij Sunny een auto had gehuurd. Dit zorgde aanvankelijk voor wat onduidelijkheid. Van Hertz kregen we beschadigde auto mee die bij een eerdere verhuring betrokken was bij een ongeval. Hierdoor was de auto flink beschadigd, ondanks dat deze vrijwel nieuw was. Onderweg motor storing en band was niet meer op spanning. Dit is onderweg allemaal verholpen door mij. Heb voor motor storing pechhulp ingeschakeld.
Ja, we hebben zorgeloos kunnen rijden met de huur auto. Ophalen en inleveren van de auto ging vlekkeloos. Je merkt goed dat de verhuur bedrijven, in ons geval dan in Portugal / Lissabon, de goede voorwaarden kennen van Sunnycars.
Alles zeer goed geregeld, snelle reacties op mails.
Veel beter als de andere dozen schuivers , positief verrast.
Volgende keer weer.
Alles verliep voor ons naar wens!!
Klein minpuntje. De info waar de autosleutel opgehaald kon worden klopte niet. We zijn even van het kastje naar de muur gestuurd. Verder was alles weer prima geregeld. Op naar de volgende keer
Voucher en contact van Sunny Cars leken prima, jammer genoeg blijft Alamo proberen je allemaal extra’s te verkopen, je moet alert blijven ook na een lange vliegreis.daarnaast beweerde Alamo dat het voucher niet klopte en niet geldig was. Pure intimidatie, leek het. Gelukkig heb ik hen kunnen overtuigen van het tegendeel Niet fijn!
Alles weer prima geregeld ondanks dat we het 3 keer moesten verzetten door COVID-19
Zo blij dat we dit weer in Nederland hadden geregeld want op Madeira was geen auto meer te huur.
Ik heb niet echt zorgeloos rond gereden in Italië . Dit kwam omdat de start al niet goed ging. Priority balie dicht op luchthaven Brindisi . Verder niet de geboekte auto beschikbaar , kreeg wel grotere auto gratis maar met heel veel krassen en deukjes. Verder werd er ***€ op mijn creditcard rekening gereserveerd? Dit was niet de afspraak ? Heb het geld nu wel retour maar het is toch geen prettig gevoel tijdens mijn vakantie. Man van Sicily by cars was ook erg onaardig .
Nete auto, goede instructies vooraf, geen rare verrassingen