Sunny Cars Nederland
Sunny Cars Nederland
Sunny Cars wil graag dat je op je vakantie of zakenreis 100% zorgeloos kunt rondrijden. Wij bezitten zelf geen huurauto's, maar sluiten contracten af met lokale en internationale autoverhuurders die aan onze strenge kwaliteit- en service-eisen voldoen. Je kunt nu al een zorgeloze huurauto reserveren in 120 landen op meer dan 8.000 bestemmingen wereldwijd. Maar er is meer! Ons standaard product is all-inclusive, dat betekent dat alle verzekeringen inclusief zijn en je geniet van de allerbeste service. Benieuwd naar wat klanten over ons zeggen? Bekijk hier de meest recente reacties.

Snel, efficiënt en een prima auto!
Super service bij de reservatie en wijzigingen die ik heb moeten doorvoeren door Corona.
Al 30 jaar maken wij gebruik van jullie service. Altijd goed bevallen. Zelfs ook toen er een kleine schade aan de auto was. Werd keurig afgehandeld.
Goede en correcte service!
Bij aankomst vind ik wel dat de verhuurder ter plaatse beter moet inschatten hoeveel mensen hij moet ophalen zodat je niet moet wachten tot hij eerst 2 andere groepjes weg heeft gebracht
Ik heb mijn all in autohuur geweldig ervaren! Alles was goed geregeld, heel fijn geholpen telefonisch en de all in formule is ook fijn en zorgeloos. Het zou ook fijn zijn als jullie iets kleinere auto’s met automaat zouden verhuren. Want met de kleine Ibiza wegen was het soms best spannend als je klein gewend bent:-). That’s all.
Alles was goed geregeld. Geen klachten. Kregen zelfs een grotere auto mee dan besteld.
Prima opvolging en service
Prima geregeld
Auto leverancier Sicily by car:
GEEN "priority check-in / express service" aanwezig en GEEN formulieren reeds ingevuld zoals van te voren besproken voor fast vertrek...
Terwijl alles thuis reeds was ingevuld voor een Online Check-in.