Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

Sunny Cars Nederland
Sunny Cars Nederland
Sunny Cars wil graag dat je op je vakantie of zakenreis 100% zorgeloos kunt rondrijden. Wij bezitten zelf geen huurauto's, maar sluiten contracten af met lokale en internationale autoverhuurders die aan onze strenge kwaliteit- en service-eisen voldoen. Je kunt nu al een zorgeloze huurauto reserveren in 120 landen op meer dan 8.000 bestemmingen wereldwijd. Maar er is meer! Ons standaard product is all-inclusive, dat betekent dat alle verzekeringen inclusief zijn en je geniet van de allerbeste service. Benieuwd naar wat klanten over ons zeggen? Bekijk hier de meest recente reacties.

Alles was goed geregeld. Toen we op het vliegveld kwamen bij de Europecar balie, werden we snel geholpen. Geen rare dingen meegemaakt.
Ging vlot, soepel en keurige auto mee voor schappelijke prijs
We willen graag op de site zien bij welke aanbieder je je auto reserveert. Dit vragen we al jaren.
Verder prima service. Niet voor niks huren we al jaren via Sunnycars
Verhuur was prima geregeld met een schoen en vrij nieuwe auto, zelf s een gratis upgrade
Perfect geregeld, niets voor verbetering vatbaar.
De auto was oké ( fiat 500) en ook het halen en brengen naar/van het vliegveld verliep prima!
Auto ging na een paar dagen kapot, maar daar kunnen jullie ook niks aan doen.
En misschien kon je het bij het boeken al zien maar in neem de volgende keer alleen aanbieders waar je de auto met een volle tank terug moet brengen.
Prima auto en snelle service bij het ophalen en terugbrengen. Heldere huurvoorwaarden.
Service was weer dik in orde. Goede communicatie tijdens bestel- en betaalproces. Contact met de verhuurpartner ter plaatse was prima. Auto had reeds wat beschadigingen, maar daar moesten we ons geen zorgen over maken, werd ons verzekerd.
Ik heb een slechte ervaring, met Sunny cars,
ze verkopen een service(en laten je die betalen) die er helemaal niet is!
Ze bestellen n handgeschakelde auto, terwijl ik duidelijk gezegd heb dat ik een automaat nodig heb,
hiervoor moet ik dan als ik hem ophaal weer extra betalen. We spreken tell n bedrag af en het wordt zomaar ruim duurder.
Ook de bijrijder was niet verzekerd, en (volgens mij) verhuurd Sunny cars met 2e bestuurder gratis,
ook hier moest ik voor bijbetalen.
n dure grap de auto huren bij Sunny cars
Er klopt dus niet van Sunny Cars.