Sunny Cars Nederland
Sunny Cars Nederland
Sunny Cars wil graag dat je op je vakantie of zakenreis 100% zorgeloos kunt rondrijden. Wij bezitten zelf geen huurauto's, maar sluiten contracten af met lokale en internationale autoverhuurders die aan onze strenge kwaliteit- en service-eisen voldoen. Je kunt nu al een zorgeloze huurauto reserveren in 120 landen op meer dan 8.000 bestemmingen wereldwijd. Maar er is meer! Ons standaard product is all-inclusive, dat betekent dat alle verzekeringen inclusief zijn en je geniet van de allerbeste service. Benieuwd naar wat klanten over ons zeggen? Bekijk hier de meest recente reacties.

Uitstekend, alleen geen vole tank, gebeurt regelmatig valt mij op, is lastig ommet de zelfde hoeveelheid brandstof terig te geven
Ervaringen met reservering uitstekend! Heb voor jullie gekozen omdat ik al uitstekende ervaringen had uit het verleden. Zelf gemaakte fout bij datum werd door jullie snel en op zeer prettige wijze hersteld.

Ervaringen met lokale verhuurder iets minder (geen volle tank, wilde laten betalen voor extra bestuurder, moest deposit betalen dat toch weer meteen werd terugbetaald. Deden erg moeilijk met verstrekken factuur toen wij auto inleverden met kapotte band en daar wel gewoon voor wilden betalen.). Maar alles (zelf) opgelost o.a. door de uitstende informatie die jullie verstrekken.
Mijn ervaring is zeer goed
Prettige auto
zeer vlotte service op vliegveld bij halen en brengen
Alles perfect geregeld; wel aan de dure kant.
Prima organisatie.doet wat het beloofd
mijn ervaring met Sunnycars is steeds goed geweest.
Maar deze reservering was met hindernissen: het begon met een moeilijkheid voor het registreren van gegevens.
is opgelost geraakt. Dan in Alicante , kon ik door het registreren snel de sleutels krijgen: no way , gewoon in de rij een half uur aanschuiven; Dan merk ik op dat de wagen 68000 km heeft gereden waar sunnycars 25000 of een jaar voorhoud. Misschien was de wagen nog maar 11 maanden en 30 dagen oud. Toch niet een opsteker gezien de voorwaarden. Verder is alles gewoon normaal verlopen. Bij een volgende reservering zou ik liever terug een "normaal" verloop kennen.
Goeie service, prijs kwaliteit verhouding!
Ik heb lang getwijfeld via welk platform een auto te huren in Barcelona.
Ik kan zeggen dat ik heel tevreden ben met de service en de transparantie die Sunne cars biedt.
Voor mij was het belangrijk om:
- geen overbodige verzekeringen te nemen
- aan de balie bij het afhalen van de wagen geen verplichte extra verzekering te moeten nemen
- over de grens te mogen gaan naar Andorra

Ik ben zeer goed telefonisch geholpen geweest door Sunny cars zelf, heb geen extra verzekeringen moeten nemen en bovendien hebben wij een upgrade naar een automatic gekregen en hebben ze mijn voorkeur naar Diesel kunnen waarmaken.
Geen enkel negatieve ervaring
De reservering vanuit Nederland was prima geregeld,
alleen in Schotland konden ze het contract niet vinden en heb ik zelf nog achter de computer moeten plaatsnemen om mijn gegevens in te vullen .Na afhandeling prima auto meegekregen.