Sunny Cars Nederland
Sunny Cars Nederland
Sunny Cars wil graag dat je op je vakantie of zakenreis 100% zorgeloos kunt rondrijden. Wij bezitten zelf geen huurauto's, maar sluiten contracten af met lokale en internationale autoverhuurders die aan onze strenge kwaliteit- en service-eisen voldoen. Je kunt nu al een zorgeloze huurauto reserveren in 120 landen op meer dan 8.000 bestemmingen wereldwijd. Maar er is meer! Ons standaard product is all-inclusive, dat betekent dat alle verzekeringen inclusief zijn en je geniet van de allerbeste service. Benieuwd naar wat klanten over ons zeggen? Bekijk hier de meest recente reacties.

Het was heel goed geregeld! Ik zou dit bedrijf bij iedereen aanbevelen!
De communicatie met Sunny Cars was perfect. Alles was goed geregeld.
Bij het ophalen van de auto werd toch aangedrongen om een aanvullende verzekering af te sluiten. Wij konden dat doorzien, maar hoe reageren andere op dit advies?
De gehuurde auto had gladde banden en daar hebben we de verhuurder op aangesproken. Hij gaf aan dat het nog wel kon. Wij gingen naar het noorden en kwamen in de sneeuw terecht. Niet echt fijn als je weet dat de banden slecht zijn. Een ongeluk zit dan in een klein hoekje.
Weer prima geregeld
Makkelijk, volledig, snel en top service!
Uiterst tevreden over de diensten van sunny cars.Enkel wel een bemerking over de ophaling van het voertuig. (bij Auto Europa/Sicily Cars)Dit nam meer dan een uur in beslag! Eerst moet men een code scannen (wat nieuw is en ook nog niet erg bekend bij de klanten) om een afroepnummer te bekomen.Daar bleek dat er nog 10 wachtenden voor mij waren en dat de wachttijd 50 minuten bedroeg!!! Er was slechts 1 van de 4 desks bemand!!! Ik veronderstel dat de verhuurfirma wel weet hoeveel huurders zij kunnen verwachten en bijgevolg de bemanning van hun desks beter kan organiseren.Daarna de bus open naar de parking. De totale tijd ,vooraleer ik de wagen in mijn bezit had,was meer dan 1.30u.!!!De verdere verhuur verliep probleemloos.
Goede en schone auto, relatief snelle check-in en nog snellere teruggave.
Alles ging vlot en het was erg duidelijk van ophalen tot terug brengen
Topservice
Reserveren en ophalen auto was bijzonder eenvoudig. Al het papierwerk al geregeld, heel fijn!

Verbeterpunt (met huurauto's in t algemeen): ik kon moeilijk vooraf inschatten hoeveel ruimte de auto had voor bagage, zeker met een baby erbij wel van belang. Meer info hierover zou hulpzaam zijn
Alles verliep vlot, andere wagen dan aangegeven, maar nieuw en iets groter!