Sunny Cars Nederland
Sunny Cars Nederland
Sunny Cars wil graag dat je op je vakantie of zakenreis 100% zorgeloos kunt rondrijden. Wij bezitten zelf geen huurauto's, maar sluiten contracten af met lokale en internationale autoverhuurders die aan onze strenge kwaliteit- en service-eisen voldoen. Je kunt nu al een zorgeloze huurauto reserveren in 120 landen op meer dan 8.000 bestemmingen wereldwijd. Maar er is meer! Ons standaard product is all-inclusive, dat betekent dat alle verzekeringen inclusief zijn en je geniet van de allerbeste service. Benieuwd naar wat klanten over ons zeggen? Bekijk hier de meest recente reacties.

goed
Perfect
Top
Goed
Top
Ik huur alleen bij sunny cars .
Vlak voor de reis kreeg ik een formulier waarin ik alle gegevens kon invullen welke noodzakelijk waren voor het snel krijgen van de auto's. Dit inderdaad gedaan, maar bij Autounion in Thessaloniki moest dit hele verhaal weer opnieuw. Dus dat was zonde. Ook moest ik bijbetalen vanwege het feit dat ik 75+ ben,. Daarnaast kreeg ik een auto mee die niet helemaal vol was. Toen we de auto inleverde moest ik hem helemaal aftanken. Daar ging met persen nog 2,5 liter in. Dus ook enigszins kinderachtig. Over Sunny Cars zijn we voor de rest tevreden.
In alle opzichten een prima traject van auto uitzoeken, administratieve verwerking, afhalen op airport en weer inleveren. Ook de app met info is heel duidelijk en informatief. Had een kwestie die noopte tot wijziging hoofdberijder en dat is ook op afstand snel en tot volle tevredenheid opgepakt en opgelost.
Alles pwrfect geregeld door jullie, complimenten! Ook de app met tips en parkwermogelijkheden is super praktiach en efficient!..

Enige minpunt was ophalen auto vliegevld bij aankomst. Verhuurder ecovia/autovia nors/onvriendelijk en we MOESTEN werst 4 handtekeningen digitaal zetten zonder te weten waarvoor.
Contract met 4 pagina's kregen we pas daarna te zien. Met sleutel in hand daarna ook nog zelf even zoeken naar auto op parkeerplaats.
Alles zeer vlot verlopen. Zorgeloos rond gereden met de huurauto!