voor onlineshops»

9 / 10

Gemiddelde van 6423 beoordelingen
(afgelopen 12 maanden)
Totaal aantal beoordelingen: 8380

Alle beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij Sunnycars NL

Super!

op 25.04.2017 om 09:05 uur

8 / 10

Ander merk en type auto stond klaar maar geen probleem.

op 24.04.2017 om 17:41 uur

8 / 10

alles was goed verzorgt zowel het ophalen als het weer inleveren

op 24.04.2017 om 13:24 uur

10 / 10

Hebben afgelopen jaar twee keer bij Sunny Cars geboekt. Goede afhandeling, beide keren prima service en ook prima auto's.

op 24.04.2017 om 12:32 uur

4 / 10

In Spanje werd mijn creditcard niet aanvaard
    Commentaar van sunnycars.nl:
    Beste, wij vinden het heel belangrijk om te weten hoe we onze klanten nog blijer kunnen maken. Beoordelingen krijgen we dus altijd graag. Wat een domper om je vakantie zo te beginnen. Als je het vliegtuig uitstapt, wil je natuurlijk gewoon zo snel mogelijk de ontspanning tegemoet scheuren in je huurauto. Als dat niet lukt, is dat natuurlijk een flinke teleurstelling. In de huurvoorwaarden staan de eisen die ter plaatse aan de creditcard worden gesteld. Het is me niet duidelijk of je creditcard daar wel of niet aan voldeed. Als dit wel het geval was, had je ons altijd kunnen bellen. Dat is de reden dat we ons noodnummer op de voucher zetten en voor huuraanvang per SMS nog eens sturen. Ik hoor graag of de informatie in de voucher wel strookte met het beleid ter plaatse. Zo niet, dan zullen we daar natuurlijk iets aan doen. Nogmaals bedankt voor je review. Hopelijk mogen we je een volgende keer weer helpen om je wel dat rent-a-smilegevoel te geven. Met vriendelijke groet, Pieta van Sunny Cars

op 24.04.2017 om 12:22 uur

10 / 10

De afhandeling van de reservering gaat heel soepel. Het ophalen op het vliegveld is snel en zonder opdringerige verkopers met kleine lettertjes. De auto voldoet volledig aan de verwachtingen.
    Het inleveren is al even simpel en klantgericht.

op 24.04.2017 om 10:37 uur

10 / 10

prima voor elkaar. Één opmerking: al sik een reservering maak dan vul ik alle gegevens in. Wanneer ik de auto ophaal moet ik al die gegevens opnieuw opgeven. Je zou verwachten dat die al waren doorgegeven en dus bekend zijn bij de verhuurder.

op 24.04.2017 om 10:02 uur

8 / 10

Prima auto lekkerdicht bij vertrekhal dus geen pendelbusje alleen veel te lange wachttijd bij balie in aankomsthal

op 24.04.2017 om 09:58 uur

10 / 10

Probleemloos en heel snel een topauto gekregen. Door voorregistratie in een paar minuten weg op vliegveld in Palma en bij inleveren ook maar een paar minuten.
    Je betaalt wat meer, maar geen gedoe en administratieve rompslomp. Ik blijf klant

op 24.04.2017 om 09:56 uur

8 / 10

Op zich erg tevreden met SunnyCars. Je weet van tevoren waar je financieel aan toe bent.
    Helaas nu twee keer de ervaring in Engeland dat we bij het ophalen van de auto bij Europcar gepushed werden om een upgrade te doen van de auto tegen meerkosten. Erg irritant

op 24.04.2017 om 09:34 uur

Sunnycars NL

• Sunny Cars wil graag dat je op je vakantie of zakenreis 100% zorgeloos kunt rondrijden. Wij bezitten zelf geen huurauto's, maar sluiten contracten af met lokale en internationale autoverhuurders die aan onze strenge kwaliteit- en service-eisen voldoen. Je kunt nu al een zorgeloze huurauto reserveren in 120 landen op meer dan 8.000 bestemmingen wereldwijd. Maar er is meer! Ons standaard product is all-inclusive, dat betekent dat alle verzekeringen inclusief zijn en je geniet van de allerbeste service. Benieuwd naar wat klanten over ons zeggen? Bekijk hier de meest recente reacties.

• Adres:

eKomi garandeert:

• Betrouwbare service
  • Veiliger online aankopen doen
  • Actualisering van de shopkwaliteit
  • 7700 keer positief beoordeeld!

meer »

Zilver
Waardering tussen 8.8 en 9.5
Goud
Waardering vanaf 9.6

Heeft u nog geen beoordelingslink ontvangen of heeft u vragen over uw beoordeling?

Ik heb een vraag over mijn beoordeling
Ik heb een beoordelingslink nodig
Ik wil graag een klacht indienen
Email:
Bevestigen e-mail: