Sunny Cars Nederland
Sunny Cars Nederland
Sunny Cars wil graag dat je op je vakantie of zakenreis 100% zorgeloos kunt rondrijden. Wij bezitten zelf geen huurauto's, maar sluiten contracten af met lokale en internationale autoverhuurders die aan onze strenge kwaliteit- en service-eisen voldoen. Je kunt nu al een zorgeloze huurauto reserveren in 120 landen op meer dan 8.000 bestemmingen wereldwijd. Maar er is meer! Ons standaard product is all-inclusive, dat betekent dat alle verzekeringen inclusief zijn en je geniet van de allerbeste service. Benieuwd naar wat klanten over ons zeggen? Bekijk hier de meest recente reacties.

prijs/kwaliteit prima. wel misleidend dat het verkooppunt toch extra verzekeringen probeert aan te smeren. Gelukkig had Sunnycars ons een mail gestuurd voor de vertrekdatum dat je dat beslist niet hoeft te doen. Dit stelden wij zeer op prijs want anders is het toch verwarrend bij het ophalen bij het servicepunt v.d. auto.
Onder aan de streep prima ervaring. Gedurende het proces wel war stroperig bij aanpassingen.
Vlotte communicatie en regeling via mail.Ter plaatse vlotte en correcte afhandeling van de documenten, vriendelijk onthaal en propere deftige wagen ontvangen.
Alles prima, makkelijk en goed geregeld! We hebben in een goede Renault Clio rondgereden op het eiland voor een heel betaalbare prijs. Ook het ophalen en inleveren ging snel en zonder problemen.
Alles was in orde, juist de gevraagde wagen krijgen we zelden. Voor de rest 👍👍👍
Zolang ik regelmatig reis kom ik altijd bij Sunny Cars uit en is alles tot in de puntjes geregeld!
Ik kies altijd voor sunny cars omdat ik hun servoce zeer hoog waardeer. Snel met reageren en ook problemen oplossen.

Ik had vorige week een huur auto die over een uur ingeleverd moest worden. Door omstangidheden
Kon ik niet vliegen en had de auto nog nodig. Samen met partner ***. Was ik binnen 20minuten weer buiten.met hetzelde auto. Zeer profesdioneel en tevreeden met beide sunny cars en ***
Ik maak al jaren gebruik van de service van Sunny Cars en ik ben er zeer tevreden over.
Zeer tevreden op alle vlakken van de geleverde service. Zeker een aanrader.
Het was perfect