Sunny Cars Nederland
Sunny Cars Nederland
Sunny Cars wil graag dat je op je vakantie of zakenreis 100% zorgeloos kunt rondrijden. Wij bezitten zelf geen huurauto's, maar sluiten contracten af met lokale en internationale autoverhuurders die aan onze strenge kwaliteit- en service-eisen voldoen. Je kunt nu al een zorgeloze huurauto reserveren in 120 landen op meer dan 8.000 bestemmingen wereldwijd. Maar er is meer! Ons standaard product is all-inclusive, dat betekent dat alle verzekeringen inclusief zijn en je geniet van de allerbeste service. Benieuwd naar wat klanten over ons zeggen? Bekijk hier de meest recente reacties.

aaa
Verbeterpunten: 1. Er zat geen druppel vloeistof in de ruitensproeiers en toen ik zelf voor vloeistof had gezorgd, bleken de sproeiers verstopt te zijn. 2. De huurauto is vier jaar oud en zit onder de kleine beschadigingen. Ik hoop niet dat ik daarvan de rekening krijg. Ik heb de autohuur verlengd tm 24 april a.s.
Netjes opgehaald op AirPort, auto stond al klaar, dus snel op pad. Was ook niet druk natuurlijk
Sunny Cars waren helemaal top!
Heb kleine schade gereden aan de huur auto waarvoor een belachelijk hoog eigen risico in rekening werd gebracht. Sunny Cars heeft binnen twee dagen alles terug betaald. Toppers!
Ik huur al jaren auto's op Madeira via Sunny Cars. Ik ben zeer tevreden. Ik heb ondertussen wel een voorkeur voor een bepaalde maatschappij gekregen. Ik kan gelukkig aan de en de voorwaarden zien welke verhuurder ik heb als ik een auto reserveer. Rij al een aantal jaar zorgeloos rond. Nu voor het eerst een keer (kleine beetje) schade gemaakt met parkeren maar geen probleem. Snel afgehandeld en goede communicatie gehad. Daarna weer met veel plezier van mijn vakantie kunnen genieten. Kortom Top

***
Alles ging prima
Mooie auto en goede sevice
Zoals afgesproken de gevraagde huurwagen mogen ontvangen op het vliegveld in Genua. Een klein puntje van kritiek mbt de huur van het kinderzitje. Op de site staat een bedrag vermeldt van € ***,--. Bij het boeken was dat gestegen naar € ***,-- en ter plekke bleek de uiteindelijke huurkosten € ***,-- te bedragen.
Bij inleveren van de sleutel was er geen enkele controle door het plaatselijke verhuurbedrijf.
Snelle en goede service.
Perfecte afhandeling, full verzekering top
Alles prima voor elkaar, maar twee opmerkingen: u vraagt uw klanten, terecht, bij betreden van uw bedrijf een mondkapje te dragen ter bescherming van uw medewerkers. Ik ben van mening dat uw baliemedewerkers ook een mondkapje zouden moeten dragen, ter bescherming van uw klanten. Tweede opmerking: ik vind dat het beslag op een bedrag van €*** op de bankrekening van een klant, als borg voor de huurauto, na beëindiging van de verhuur veel sneller moet worden opgeheven. Dat moet m.i. binnen 24 uur mogelijk zijn.