Sunny Cars Nederland
Sunny Cars Nederland
Sunny Cars wil graag dat je op je vakantie of zakenreis 100% zorgeloos kunt rondrijden. Wij bezitten zelf geen huurauto's, maar sluiten contracten af met lokale en internationale autoverhuurders die aan onze strenge kwaliteit- en service-eisen voldoen. Je kunt nu al een zorgeloze huurauto reserveren in 120 landen op meer dan 8.000 bestemmingen wereldwijd. Maar er is meer! Ons standaard product is all-inclusive, dat betekent dat alle verzekeringen inclusief zijn en je geniet van de allerbeste service. Benieuwd naar wat klanten over ons zeggen? Bekijk hier de meest recente reacties.

Top
Top
Belangrijkste punt is dat in de documentatie de verzekeringsvoorwaarden goed zijn uitgelegd. Dat voorkwam dat we bij het huren een extra verzekering moesten betalen ter afdekking van het eigen risico
tevreden, geen discussie over niet- nemen van supplementaire verzekering.
Alles is vlekkeloos verlopen!
Prima!
Je weet zeker dat je goed en volledig verzekerd bent,
Wij zijn heel tevreden met Sunny Cars. Met de expres service ben je meteen aan de beurt bij de balie en is alles al ingevuld. Alle verzekeringen zijn al geregeld, zodat je bij de balie niet hoeft na te denken (er wordt ook niets meer gevraagd). Het geeft een gerust gevoel dat alles verzekerd is.
Goede en snelle service
Zeer tevreden maar wel enige ergernis over het aandringen van aanvullende verzekeringen bij het ophalen van de auto.
Prima auto. Goede service op vliegveld.
Minpuntje: auto met volle tank inleveren , met bon van tankstation op 10 km van vliegveld.
Wij zijn geen tankstation meer tegengekomen op die afstond.
Dit kostte ons dus wat extra geld