Sunny Cars Nederland
Sunny Cars Nederland
Sunny Cars wil graag dat je op je vakantie of zakenreis 100% zorgeloos kunt rondrijden. Wij bezitten zelf geen huurauto's, maar sluiten contracten af met lokale en internationale autoverhuurders die aan onze strenge kwaliteit- en service-eisen voldoen. Je kunt nu al een zorgeloze huurauto reserveren in 120 landen op meer dan 8.000 bestemmingen wereldwijd. Maar er is meer! Ons standaard product is all-inclusive, dat betekent dat alle verzekeringen inclusief zijn en je geniet van de allerbeste service. Benieuwd naar wat klanten over ons zeggen? Bekijk hier de meest recente reacties.

• Aantal sterren
    (10 naar 1)
  • Aantal sterren
    (1 naar 10)
Top
Wij huren al jaren een auto bij Sunny Cars. We zijn zeer tevreden!!!!
Vlotte afhandeling en dit zowel bij het afhalen als bij het inleveren van de wagen. Vervoer tussen luchthaven en autoverhuurbedrijf verliep vlot. Mooie en recente wagen.

Enig minpunt: adres van verhuurbedrijf (voor inleveren van de wagen) was onvindbaar op de gps!
Sunny cars bevalt me meestal heel goed, maar helaas ditmaal geen prettige invulling door het bedrijf in Alicante: de firma Dickmans aldaar is opvallend slecht georganiseerd, inefficient en niet klantgericht. Anderhalf uur na aankomst op het vliegeveld namen we da auto in ontvangst, na vol verbazing aan te zien hoe het bedrijf zijn zaken niet op orde heeft. De auto die we meekregen was beneden de maat: oud, matig onderhouden en met een sleutel zonder afstandbediening. Mogelijk hebben we ivm laat reserveren een achterblijvertje meegekregen, de rest van hun wagenpark leek een stuk nieuwer.
Sunny Cars Nederland Beste,

Bedankt voor je beoordeling. Het is voor ons heel waardevol om te weten waar onze klanten ter plaatse tegenaan lopen. Wat vervelend om te horen dat niet alles gegaan is zoals je zou mogen verwachten.

Als je een auto huurt, mag je verwachten dat deze in goede staat verkeert en veilig is. Wanneer je het idee hebt dat dit niet het geval is en je er ter plaatse niet uitkomt, kun je ons áltijd bellen. Ons nummer vind je op de voucher. Bij Sunny Cars staan wij voor een hoge kwaliteitsstandaard die wij ook aan onze partners stellen. Jouw ervaring met Dickmanns sluit hier uiteraard niet bij aan. Ik zal er dan ook voor zorgen dat er melding wordt gemaakt bij onze inkoopafdeling.

Nogmaals bedankt voor je review. Hopelijk mogen we je een volgende keer weer helpen om je dat rent-a-smilegevoel te geven waar wij altijd naar streven.

Hartelijke groet,

Sanne Uw sunnycars.nl team
Alles was goed geregeld !!!
Huur wagen op Tenerife was prima,
prijs/kwaliteit super, geen extra kosten, full verzekering, geen administratieve rompslomp
Het ging allemaal prima
Weer prima geregeld met Sunny Cars
Geen extra kosten bij aankomst .Gewoon aanmelden en ophalen
Wij hebben in Faro een auto opgehaald
Snelle service daar
We hebben alleen een kastje voor tol bijgekocht.
Jullie aanpak en invulling voldeed volledig aan onze verwachting.
Had wel al commentaar geleverd over de verhuurder in Malaga :
1. Fout aflevering adres op getekende overeenkomst !
Dit gaf problemen bij het afleveren
2 Bij afhalen werd ons medegedeeld.dat jullie failliet waren ! Leuk hoor.
Verder afhandeling correct.
Prima ervaring. Alleen heb ik lang moeten zoeken naar de auto bij ophalen in Valencia. De garage is erg groot en er hangen nummers zowel boven als onder. Het is wat dat betreft altijd even zoeken bij het ophalen.