voor onlineshops»

8.8 / 10

Gemiddelde van 6087 beoordelingen
(afgelopen 12 maanden)
Totaal aantal beoordelingen: 7118

Alle beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij Sunnycars NL

10 / 10

super geregeld, goede service, goed contact. Ook bij vragen, bijzonderheden.
    Enige dat mij niet duidelijk was, was de pechhulp. De autoverhuurder bood ter plekke aan om dat af te sluiten omdat zij zeiden dat dit NIET in het Sunnycars contract zat. Was geen wereldbedrag, maar ik kon niet overzien of dat klopte. Was dat idd niet verzekerd? Of heb ik het dubbel verzekerd? Op zo'n moment heb ik niet zo'n zin om zoiets uit te zoeken en ik heb het extra betaald aan de balie, iets van *** euro voor 4 dagen dacht ik

op 17.01.2017 om 17:27 uur

10 / 10

Wij nebben zeer goede ervaring met Sunny Cars, afgelopen dec. geconfronteerd met een schade, buiten onze schuld om, na een telefoontje naar Nederland zijn wij gerustgesteld en de schade is prima afgehandeld.

op 17.01.2017 om 16:40 uur

10 / 10

Zeer tevreden, correct en goede service. De huurauto was zeer geschikt voor de reis en in goede staat.

op 17.01.2017 om 15:21 uur

10 / 10

Zeer goed geholpen in Spanje, auto opgewaardeerd voor het bedrag van €***

op 17.01.2017 om 14:53 uur

10 / 10

Wij maken heel vaak gebruik van Sunny Cars en eigenlijk altijd zeer tevreden. Echter, de laatste tijd komt het wel wat vaker voor dat de auto's minder goed zijn dan dat ze twee jaar geleden waren. Dit ligt neem ik aan aan de autoverhuurbedrijven die ingeschakeld worden.

op 17.01.2017 om 13:36 uur

6 / 10

Het afhalen van de huur auto, werd door de medewerkster die de auto naliep voordat die meegegeven werd totaal niet vriendelijk gedaan en de benzine tank was niet vol.
    Bij het afleveren was het zeer druk doordat er maar 1 medewerkster zat terwijl er auto's afgehaald werden en ook ingeleverd.

op 17.01.2017 om 11:37 uur

10 / 10

Ik boekte last minute een auto in Málaga. Het gaf mij een goed gevoel dat ik in het Nederlands te woord werd gestaan en dat er geen bijkomende kosten waren. Het ophalen en terug brengen verliep soepel op de luchthaven. De auto was schoon en representatief voor een heel mooie prijs! Zeer aan te bevelen.

op 17.01.2017 om 10:50 uur

10 / 10

Zeer goede ervaring, alles goed en duidelijk geregeld.

op 17.01.2017 om 10:18 uur

10 / 10

Snelle en vriendelijke service en ik houd van de zekerheid dat je niet gefopt wordt bij het ophalen van je auto in het buitenland!

op 17.01.2017 om 10:16 uur

8 / 10

Alles prima, vond auto halen en auto wegbrengen wel erg lang duren.

op 17.01.2017 om 10:02 uur

Sunnycars NL

• Sunny Cars wil graag dat je op je vakantie of zakenreis 100% zorgeloos kunt rondrijden. Wij bezitten zelf geen huurauto's, maar sluiten contracten af met lokale en internationale autoverhuurders die aan onze strenge kwaliteit- en service-eisen voldoen. Je kunt nu al een zorgeloze huurauto reserveren in 120 landen op meer dan 8.000 bestemmingen wereldwijd. Maar er is meer! Ons standaard product is all-inclusive, dat betekent dat alle verzekeringen inclusief zijn en je geniet van de allerbeste service. Benieuwd naar wat klanten over ons zeggen? Bekijk hier de meest recente reacties.

• Adres:

eKomi garandeert:

• Betrouwbare service
  • Veiliger online aankopen doen
  • Actualisering van de shopkwaliteit
  • 6515 keer positief beoordeeld!

meer »

Zilver
Waardering tussen 8.8 en 9.5
Goud
Waardering vanaf 9.6

Heeft u nog geen beoordelingslink ontvangen of heeft u vragen over uw beoordeling?

Ik heb een vraag over mijn beoordeling
Ik heb een beoordelingslink nodig
Ik wil graag een klacht indienen
Email:
Bevestigen e-mail: