Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

Sunny Cars Nederland
Sunny Cars Nederland
Sunny Cars wil graag dat je op je vakantie of zakenreis 100% zorgeloos kunt rondrijden. Wij bezitten zelf geen huurauto's, maar sluiten contracten af met lokale en internationale autoverhuurders die aan onze strenge kwaliteit- en service-eisen voldoen. Je kunt nu al een zorgeloze huurauto reserveren in 120 landen op meer dan 8.000 bestemmingen wereldwijd. Maar er is meer! Ons standaard product is all-inclusive, dat betekent dat alle verzekeringen inclusief zijn en je geniet van de allerbeste service. Benieuwd naar wat klanten over ons zeggen? Bekijk hier de meest recente reacties.

Zeer tevreden
Goed
Vlotte incheck.
Super fijne service & snelle en makkelijke communicatie
het kantoor is 5 min lopen vanaf het vliegveld snelle service werden zo snel geholpen even een handtekening en buiten stond een auto klaar een zeer mooie VW .bij het inlever kantoor geen probleem auto geparkeerd op de plek iets verder bij het kantoor en de sleutels in de dropbox gedaan zo simpel kan het gaan 1 tip bij het het aftanken het is mooier als je de auto vol mee krijgt dan is het vanzelf sprekend vol terug brengen verder geen discussie gr ***
Top
Helemaal goed geregeld. Geen gedoe met ophalen en inleveren, gewoon op alle gebieden prettig.
Zoals altijd fantastische service. Ja, je betaalt iets meer dan wanneer je direct bij een Hertz o.i.d. boekt, maar in mijn ervaring proberen dat soort partijen maar al te vaak je extra geld af te troggelen. Met Sunny Cars daarentegen ben je verzekerd van een goed verzorgde reis met complete dekking, en snelle behulpzame Nederlandstalige klantenservice die elke keer weer weten te presteren. Ik boek al jaren enkel nog via Sunny Cars, elke keer weer top. Dank!
Wat een fijne ervaring! Alles verliep soepel in de reservering en ook in de communicatie. Zonder problemen een goede huurauto kunnen ophalen op de plaats van bestemming wat allemaal goed was geregeld en met een vriendelijke service.

Wij hebben vertraging gehad met onze vliegreis waardoor we de auto pas veel later konden ophalen dan de afgesproken tijd. Ook hier is de service van SunnyCars erg goed. Een telefoontje en alles werd geregeld met de verhuurmaatschappij ter plaatse.

Wij gaan zeker een volgende keer wederom huren via SunnyCars met het All-in pakket.
Topservice