Sunny Cars Nederland
Sunny Cars Nederland
Sunny Cars wil graag dat je op je vakantie of zakenreis 100% zorgeloos kunt rondrijden. Wij bezitten zelf geen huurauto's, maar sluiten contracten af met lokale en internationale autoverhuurders die aan onze strenge kwaliteit- en service-eisen voldoen. Je kunt nu al een zorgeloze huurauto reserveren in 120 landen op meer dan 8.000 bestemmingen wereldwijd. Maar er is meer! Ons standaard product is all-inclusive, dat betekent dat alle verzekeringen inclusief zijn en je geniet van de allerbeste service. Benieuwd naar wat klanten over ons zeggen? Bekijk hier de meest recente reacties.

Super organisatie. Geen dure auto huur, goede auto's, communicatie is super. Geen extra kosten.
Hoe alles ging was prima. Alleen het verhuurbedrijf (Alamo) gaf een auto mee met een band die allang aan vervanging toe was. Na een paar uur op de weg een lekke band. Volgens Alamo komt dat voor eigen rekening. Prima, mits de banden onderhouden zijn en het lek daar niet aan ligt. Wat bleek, nieuwe band nodig. Band is ouder dan vijf jaar, uitgedroogd, bijna geen profiel en overal kleine scheurtjes. Kosten *** euro voor een nieuwe band en montage. Alamo was het eens dat dit niet correct is, maar verwijdt vervolgens naar Sunnycars. Vind dat niet netjes.
Makkelijk en overzichtelijk auto huren.
Geen gedoe bij de autoverhuurder over bijverzekeren enz.
Helemaal goed. Netjes contact. Alles soepel geregeld. Zorgeloos rijden.
De hele ervaring van Sunny heb ik minder ervaren als eerder voor corona. Ik kreeg een mail (een kleine 2 weken na mijn reservering en betaling) dat de auto die ik gereserveerd had niet beschikbaar was. Geen alternatief werd er in de mail aangeboden dus ik moest bellen met de klantenservice. Drie kwartier in de wacht. Een andere auto is toen toegewezen, die was beschikbaar. Kreeg ik een week later weer een mail dat deze niet beschikbaar was. Ik weer bellen, weer lang in de wacht. Toen bleek de mail per abuis verstuurd te zijn. Niet echt de service die ik gewend ben van Sunny Cars.
Het verhuurbedrijf zat niet in de aankomsthal zoals aangegeven maar ergens in een achteraf hoekje in de vertrekhal. 15 minuten over gedaan om het te vinden.
Had online check-in gedaan maar kon alles opnieuw opgeven. weer 10 minuten weg.
eigenlijk is alles goed verlopen, zowel bij het afhalen als bij het terug inleveren van de wagen
als er toch iets aan te merken viel, dan was de gps instelling naar "Hertz thrifty" (Faro Airport), daar werden we niet naar de juiste plaats gestuurd, maar het was er rusting (3h s'morgens) dus na rustig te kunnen rondzien toch terecht gekomen
Aangezien er druk was en wij ruimschoots op tijd, heeft het wat geduurd eer we effectief konden vertrekken! Men noteerde 13.30 toen we vertrokken, dat document heb ik nog. Op de dag van onze terugkomst waren we er een paar minuten na 13u. En toch moest ik ***€ betalen. En moesten we lang wachten op de shuffle, het stond er maar geen chauffeur te bespeuren. Geen enkel vorm van communicatie hierover. Anders was het zeker 5 sterren ipv 4.
Ik ben wel tevreden over Sunny Cars, maar niet over onderaannemer Hertz in Lissabon.
We hadden (zoals zoveel mensen) door de puinhoop op Schiphol drie uur vertraging toen we de huurauto kwamen ophalen. We waren uitgeput van alle ervaringen die dag en wilden alleen maar snel de auto en dan naar ons huisje. Maar we kregen een reprimande dat we 'te laat' waren van de zeer slecht Engels sprekende baliemedewerker. Uiteindelijk is het gelukt maar ik verbaas me over deze houding naar klanten én over het gebrekkige Engels van mensen die op een vliegveld werken!
Bij terugkeer bleek ik mijn paspoort in de huurauto te hebben laten liggen. Bellen naar het kantoortje: niemand neemt op tijdens kantooruren. Uiteindelijk gemaild. Ja, ze hadden het gevonden en zouden het opsturen (ook in gebrekkig Engels). Dat is nu drie weken geleden. Ik heb nog een paar keer gemaild wat de stand van zaken was, geen antwoord meer. Bellen heeft geen zin. Nu ga ik maar verder ervan uit dat mijn paspoort definitief kwijt is, hetgeen niet nodig was geweest.
Ik had een huurauto besteld met automaat. Eenmaal aangekomen op locatie bleek dat die bestelling niet doorwas gekomen. Er werd gezegd dat ik een Fiat 500 had besteld, handgeschakeld.

Volgens sunnycars was er geen Fiat 500 meer beschikbaar, de locale verhuurder zei dat die er wel was, maar geen automaat.

Ik kreeg een upgrade waar ik extra voor moest betalen.

Ik heb het gevoel gekregen dat ik ben besodemieterd. Eerst dat er gezegd is dat de auto die ik wou er niet was, dan met de versnellingsbak dat door was gekomen dat ik handgeschakeld had besteld, terwijl ik een automaat had besteld.