Sunny Cars Nederland
Sunny Cars Nederland
Sunny Cars wil graag dat je op je vakantie of zakenreis 100% zorgeloos kunt rondrijden. Wij bezitten zelf geen huurauto's, maar sluiten contracten af met lokale en internationale autoverhuurders die aan onze strenge kwaliteit- en service-eisen voldoen. Je kunt nu al een zorgeloze huurauto reserveren in 120 landen op meer dan 8.000 bestemmingen wereldwijd. Maar er is meer! Ons standaard product is all-inclusive, dat betekent dat alle verzekeringen inclusief zijn en je geniet van de allerbeste service. Benieuwd naar wat klanten over ons zeggen? Bekijk hier de meest recente reacties.

zeer tevreden
Autoverhuurder was niet aanwezig bij onze aankomst aldaar. Ca. 10-15 minuten moeten wachten op hete asfaltweg. Na dramatische ervaring in Bilbao Spanje zomer vorig jaar met Sunny Cars is het vertrouwen weer enigszins hersteld.
Goede, vriendelijke en snelle service, ook bij het terugbrengen. Auto was prima.
Goedeservice!!
Prima service van Sunny Cars. Alles keurig vooraf geregeld, geen gedoe met extra verzekeringen. De autoverhuurder bevindt zich iets buiten het vliegveld (geen "Kantoor op luchthaven"), waardoor het een klein stukje lopen is naar de ophaallocatie. Hier de auto vlot op kunnen halen en zorgeloos rondgereden.
Zorgeloos kunnen rondrijden, wel wat beschadigingen bij de auto wat vooraf moeilijk te zien/beoordelen is
Alles ging zeer vlot! Verzekering volledig in orde. Op voorhand online inchecken is zeer praktisch! Ik boek nooit meer ergens anders.
Prima ontvangst mbt de sleutel overdracht, moesten wel even zoeken naar het contactpunt op de luchthaven. Auto stond netjes klaar, geen persoonlijke auto overdracht, dit beviel me niet, ivm autocheck.
Bij inlevering auto, keurig en snel afgehandeld.
Top en tevreden over het algemeen.
Geen feedback voor jullie, wel voor Leasys. Waren zeer onvriendelijk, konden zogenaamd geen woord Engels en vertelden ons dat we ipv een overeengekomen borg van *** ineens *** borg moesten betalen. Zodra ik met sunnycars aan de telefoon hing konden ze opeens wel Engels en was de borg van *** ook opeens weer akkoord toen ik de telefoon aan Leasys had gegeven.
Goede auto en geen gedoe met extra "noodzakelijke" verzekeringen bij afhalen auto.