Sunny Cars Nederland
Sunny Cars Nederland
Sunny Cars wil graag dat je op je vakantie of zakenreis 100% zorgeloos kunt rondrijden. Wij bezitten zelf geen huurauto's, maar sluiten contracten af met lokale en internationale autoverhuurders die aan onze strenge kwaliteit- en service-eisen voldoen. Je kunt nu al een zorgeloze huurauto reserveren in 120 landen op meer dan 8.000 bestemmingen wereldwijd. Maar er is meer! Ons standaard product is all-inclusive, dat betekent dat alle verzekeringen inclusief zijn en je geniet van de allerbeste service. Benieuwd naar wat klanten over ons zeggen? Bekijk hier de meest recente reacties.

IK heb via Sunny Cars een auto geboekt voor onze vakantie op CuraƧao. Dat ging allemaal vrij gemakkelijk en we werd regelmatig op de hoogte gehouden. Ik kreeg voor het vertrek nog een mail met een aantal tips. Was zeer prettig en ik raad iedereen aan om bij Sunny Cars een auto te boeken.
de auto was prima, de communicatie rondom de reservering verliep vlekkeloos.
Duidelijke en heldere communicatie. Ook op de locatie verliep het soepel en snel. Geen "kleine lettertjes" o.i.d. waardoor je voor onverwachte zaken komt te staan.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Niet de goedkoopste maar wel goed geregeld. Europcar heeft de huur ook snel en goed afgehandeld: binnen 1 dag het inlever rapport (buiten kantooruren ingeleverd) over de mail ontvangen en de borg terug. Bij het ophalen deed de persoon wel moeite om duurdere auto's en een verzekering voor taxikosten te verkopen. Ben daar niet op in gegaan. Verder heel tevreden.
Zeer goede service, met een gerust hart de baan op met een goede auto.
Snelle en professionele afhandeling in Malaga. Vriendelijke dame die heeft gezorgd en ook adviseerde dat wij een grotere auto moesten huren vanwege de lange afstanden die wij gingen rijden. Deze auto was perfect! Snel, geruisloos en met alles in de auto. Erg tevreden!!
zorgeloos rijden in een huurauto
Prima geregeld, scherpe prijzen.
Het was supergoed geregeld! Enige minpuntje het formulier dat wij terplaatse ondertekende was in het italiaans waardoor wij niet exact begrepen waarvoor wij tekenden....miss tip om overal ook een engelse tekst neer te laten leggen...
Was weer prima geregeld.Goede auto bij Sixt. keurige afhandeling, alleen deze keer voor de eerste keer "Volle tank gekregen en niet vol afleveren voor Euro *** afgekocht..
Is minder gunstig dan full/full.