Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

Sunny Cars Nederland
Sunny Cars Nederland
Sunny Cars wil graag dat je op je vakantie of zakenreis 100% zorgeloos kunt rondrijden. Wij bezitten zelf geen huurauto's, maar sluiten contracten af met lokale en internationale autoverhuurders die aan onze strenge kwaliteit- en service-eisen voldoen. Je kunt nu al een zorgeloze huurauto reserveren in 120 landen op meer dan 8.000 bestemmingen wereldwijd. Maar er is meer! Ons standaard product is all-inclusive, dat betekent dat alle verzekeringen inclusief zijn en je geniet van de allerbeste service. Benieuwd naar wat klanten over ons zeggen? Bekijk hier de meest recente reacties.

Goed
+ geen onverwachte kosten
+ tijdige aflevering van auto
+ professionele locale verhuurder
Enorm goed geregeld en dat weet de plaatselijke autoverhuurder ook. Heel relaxt werd de auto afgeleverd bij het hotel en er werd ook meteen gezegd dat we ons nergens zorgen over hoefden te maken, dat alles verzekerd is. Ondanks niet aangeven dat we een vierjarige kleuter bij ons hadden en dus een zitje wensten, kregen we direct een stoelverhoger erbij. Geen probleem!!!
Super aardige gast , en dus enorm content!
Prima Auto, goed mee gereden door Polen.
Alleen niet helemaal duidelijk hoe ik de sleutels in moet leveren op vliegveld. Deze moest in een vak worden geplaatst. Hier heb ik jullie over geïnformeerd per telefoon.
Erg fijne huurauto gehad op Gran Canaria.
Zorgeloos rond gereden, de aanname van de auto was prettig en snel. Al met al voor herhaling vatbaar als we ooit nog is deze kant op komen.
Alles was perfect. Prima auto’s. Goed geregeld.

Ben nog wel in afwachting van de schade kwestie. Die door de lokale verhuurder aan ons werd toegeschreven. Dit niet tegen een bewijs.
Het was heel fijn.... geen gedoe bij het ophalen van de sleutel, ook inleveren ging heel vlot. Geen medewerkers die probeerden me een afkoopsom te laten betalen f een grotere auto te laten huren, etc... de auto was prima in orde. De app was informatie, heel goede aanvulling al voordat je op reis gaat. Erg prettige ervaring.
Goede auto, vlotte overdracht op luchthaven.
Goed geregeld en snelle service. Geen gedoe!