Sunny Cars Nederland
Sunny Cars Nederland
Sunny Cars wil graag dat je op je vakantie of zakenreis 100% zorgeloos kunt rondrijden. Wij bezitten zelf geen huurauto's, maar sluiten contracten af met lokale en internationale autoverhuurders die aan onze strenge kwaliteit- en service-eisen voldoen. Je kunt nu al een zorgeloze huurauto reserveren in 120 landen op meer dan 8.000 bestemmingen wereldwijd. Maar er is meer! Ons standaard product is all-inclusive, dat betekent dat alle verzekeringen inclusief zijn en je geniet van de allerbeste service. Benieuwd naar wat klanten over ons zeggen? Bekijk hier de meest recente reacties.

Zeer tevreden
De bestelde Nissan Quasqai was niet voorhanden, het werd een Peugeot 2003. Voor 4 (stevige) volwassenen niet ruim, zeker met twee koffers en 4 keer handbagage. Zowel de ruimte als het motorvermogen was erg krap en naar mijn mening geen gelijkwaardig alternatief voor de bestelde Nissan (die ik privé ook rij)
De uitleg over de auto was wat chaotisch, met name door het aanbod van extra verzekering, waar ik niet op in ben gegaan. Toen kwam het verhaal over de snelweg tol. Ik heb de tolbatch geaccepteerd tegen *** euro, met de gedachte dat dit een borg was. Bij inlevering van de auto bleek dat de *** euro was voor het gebruik, er volgt nog een afrekening (*** euro borg wordt ingehouden).
Het inleveren ging verder goed.
Basis op orde. Online inchecken had geen meerwaarde.(alles moest alsnog worden ingevuld) Extra opties waren niet brekend bij verhuurder.
Prima auto! Goed en snelle service bij Innsbruck Airport
snelle afhandeling en prima service
Shuttle service prima en geen wachttijden zoals op vliegveld
alles was prima enkel de ruitenvloeistof was op , dat was een minpunt want er lag veel zout op de weg
Wij ervaren de service van Sunnycars regulier als positief.
In Sicillie eind vorig jaar een mooie MX5 cabriolet gehuurd.

Bij de laatste auto die via Easy Car Rental voor ons in
Aruba door Sunnycars werd bemiddeld zijn echter zeker niet positief. We werden we pas na lang wachten en bellen op het vliegveld opgehaald.
We arriveerden daardoor pas om 3 minuten over zes bij het kantoor waarna wij een toeslag moesten betalen voor het afhalen van een auto na zes uur!

Vervolgens kregen van een norse medewerker een oude auto mee met rondom krassen, beschadigingen, doffe lak en roest.
Ook binnen was de auto muf en beschadigd. Heel jammer.
Zeer duidelijke echte all-in-voorwaarden en tarieven.
Correcte en heldere communicatie per mail, sms en telefoon.
Nooit 'gedoe' met de lokale autoverhuurder.
Ik huur al jaren naar volle tevredenheid via Sunny. Eén keer is er sprake geweest van schade aan de huurauto door mijn eigen schuld. Dat is toen door de lokale verhuurder in Kroatië snel en soepel geregeld. Vervolgens heeft Sunny het eigen risico op zeer korte termijn gerestitueerd.
Goede informatie voor je de auto haalt.