Sunny Cars Nederland
Sunny Cars Nederland
Sunny Cars wil graag dat je op je vakantie of zakenreis 100% zorgeloos kunt rondrijden. Wij bezitten zelf geen huurauto's, maar sluiten contracten af met lokale en internationale autoverhuurders die aan onze strenge kwaliteit- en service-eisen voldoen. Je kunt nu al een zorgeloze huurauto reserveren in 120 landen op meer dan 8.000 bestemmingen wereldwijd. Maar er is meer! Ons standaard product is all-inclusive, dat betekent dat alle verzekeringen inclusief zijn en je geniet van de allerbeste service. Benieuwd naar wat klanten over ons zeggen? Bekijk hier de meest recente reacties.

zeer goede ervaring met sunny cars, alsook met de lokale verhuurder (Whynotrentacar in Funchal)
enige minpuntje : ophaalpunt op luchthaven ter plaatse, dat was even zoeken en informeren
vriendelijke dienstverlening, nette auto, vlotte afhandeling
ik ben zeer tevreden auto heeft het prima gedaan was wel al een beetje afgeleefd maar alle beschadigen stonden netjes op papier en bij inlevering van de auto geen enkel probleem
De autohuur was prima geregeld. De gekozen auto was fijn en als klap op de vuurpijl mocht ik de auto inleveren bij de luchthaven.
Auto huur liep via Avis die mij een “ upgrade “ gaf. Auto bleek vol krassen en beschadigingen die niet waren vermeld..Heb de schade op laten nemen voor vertrek. Ook viel na een week de sier strip van de wielkast aan de rechter achter zijde van de auto af waarschijnlijk tijdens het rijden want hij bleek ineens weg te zijn. Verder heb ik probleemloos met de auto gereden
Bij terug inleveren van de auto 2ren zij alleen geïnteresseerd in de sleutel en aangezien ik haast had heb ik de innemer niet specifiek gewezen op het ontbreken van de sier strip
Heb op dit moment ook nog geen afrekening van Avis ontvangen
Heb vooraf €*** borg gestort met credit kaart Ter dekking van kosten voor gebruik tolvignet en tolkosten en mogelijk benzinekosten ( met volle tank afgeleverd)
Zou graag willen weten hoeveel Avis mij uiteindelijk in rekening brengt en waarvoor
Beste, onze huurauto werd geleverd door "Marbenjo". Bij aankomst luchthaven Malaga, 09/03/20 voorziene uur, was geen vertegenwoordiger Marbenjo te bespeuren. Zelf telefonisch moeten contacteren om onze aanwezigheid te melden, shuttle heeft ons komen oppikken. Klantvriendelijkheid staat niet hoog in hun vaandel, noch bij aflevering voertuig of binnenbrengen. Bedrijf is redelijk ver gelegen van de luchthaven, niet evident om terug te vinden bij terug brengen voertuig (niet vertrouwd met ingebouwde GPS, eigen GPS kende de straat niet). Door de alom gekende reden onze vakantie moeten inkorten. Terugreis op 18/03/20. Voertuig alzo maar 10 dagen gebruikt (***). Bestaat de mogelijkheid tot recuperatie van de 5 resterende dagen (*** €) in de vorm van een tegoedbon ? Alvast bedankt. Mvg.
Prima
Zonder zorgen heerlijk gebruik gemaakt van een huurauto.
Geen problemen gehad.
Suggestie: hoewel dat ook op het informatieblad Marokko is vermeld, is het goed klanten te wijzen op de aanzienlijke borg die wordt vastgelegd op de creditcard. Ik was daardoor een groot deel van de bestedingsruimte kwijt, wat niet handig is in een tijd dat er extra tickets voor repatriering moeten worden geboekt.
Verder duurt het lang voordat de borg weer wordt vrijgegeven.
Heel erg tevreden over Sunnycars, weer uitstekend zonder extra kosten en gedoe een auto gehuurd via jullie!
Ondanks dat het “pakket” volledig was, werd toch geprobeerd nog een “roadassistant” bij te boeken.

Andere vraag; door de omstandigheden hebben we de auto na 4 dagen retour gedaan. Is hier mogelijk nog een restitutie of tegoed voor mogelijk?