Sunny Cars Nederland
Sunny Cars Nederland
Sunny Cars wil graag dat je op je vakantie of zakenreis 100% zorgeloos kunt rondrijden. Wij bezitten zelf geen huurauto's, maar sluiten contracten af met lokale en internationale autoverhuurders die aan onze strenge kwaliteit- en service-eisen voldoen. Je kunt nu al een zorgeloze huurauto reserveren in 120 landen op meer dan 8.000 bestemmingen wereldwijd. Maar er is meer! Ons standaard product is all-inclusive, dat betekent dat alle verzekeringen inclusief zijn en je geniet van de allerbeste service. Benieuwd naar wat klanten over ons zeggen? Bekijk hier de meest recente reacties.

Zoals steeds weer goed geregeld
Goede service en auto! Ontvangst stipt in hotel.
Het was top, Na eerdere vakanties met steeds bijkomende kosten bij aankomst op de luchthaven was er nu geen enkel probleem. De prijs was zoals afgesproken op moment van de huurovereenkomst en alles lag netjes klaar we konden zo vertrekken
De reservering verliep vlot, hadden zelf een upgrade van voertuig ter plaatse. Geen discussies of verkooppraatjes aan de verhuurbalie in verband met verzekeringen.
De key en collect service verliep minder vlot, systeem staat nog niet op punt. Problemen met het digitaal verwerkingsproces van de identiteitskaart.
Prima service, duidelijke all in service
Ik heb een zeer goede ervaring met sunny cars alles is goed afgehandeld
De ontvangst en aflevering was prima maar de auto was matig, het is geen auto geschikt op Kreta, de auto de bergen op gng hij terug naar 25/30 km per uur in zijn twee, ik weet het was een kleine auto maar die heb ik meer gehad daar en dat ging prima,ik had een oude Fiat Panda
Goede, vriendelijke en correcte service.
Alles prima geregeld.
wederom top ervaring. geen bijkomende kosten van verzekeringen die per aanbieder sterk wisselen, snelle pick-up op airport.