Sunny Cars Nederland
Sunny Cars Nederland
Sunny Cars wil graag dat je op je vakantie of zakenreis 100% zorgeloos kunt rondrijden. Wij bezitten zelf geen huurauto's, maar sluiten contracten af met lokale en internationale autoverhuurders die aan onze strenge kwaliteit- en service-eisen voldoen. Je kunt nu al een zorgeloze huurauto reserveren in 120 landen op meer dan 8.000 bestemmingen wereldwijd. Maar er is meer! Ons standaard product is all-inclusive, dat betekent dat alle verzekeringen inclusief zijn en je geniet van de allerbeste service. Benieuwd naar wat klanten over ons zeggen? Bekijk hier de meest recente reacties.

Alles was bijzonder vlot: pick-up en terugbrengen.
Reservering ging vlot maar nam toch heel wat tijd in beslag. Waarom worden gegevens van vroegere niet gebruikt?
De service ter plaatse was behoorlijk. Verzorgde wagen.
Afhandeling bij vertrek correct.
Helaas was de auto een rammel Bak kwam een vreemd geluid vanuit de motorkap er rammelde iets Ik heb bij teruggave het opgemerkt.
Het is jammer dat voor af de aflevering niet een goede controle wordt uitgevoerd dat de conditie van het product komform de verwacfting van consument is of moet zijn.
Iets begrijp Ik niet dat er vooraf geen informatie is verstrekt dat er bedrag van € *** moest worden betaald voor het kastjes tbv de tolweg terwijl Ik gekozen heb zonder bij horende kosten alsnog extra bedrag moest worden betaald het was ook niet echt jonge auto 48.000 km tenopzichte wat Ik gewend ben bij huuraoto dat in veel situatie een zgn jonge auto is.
Sunny Cars zelf is perfect. De partner ter plaatse niet. De gekozen categorie was niet beschikbaar. De dame achter de balie had meer aandacht voor haar smartphone waardoor ze me wilde overtuigen van een betere auto. Uiteindelijk bleek deze nóg minder passend. Toen ik terug naar de balie ging voor een wissel werd me dit niet in dank afgenomen. Uiteindelijk, na flink aandringen, een redelijke auto meegekregen (waar ik ook nog voor moest bijbetalen). Al met al niet de ervaring die ik ben gewend van Sunny Cars en de partners.
Snelle Service en goede communicatie
Perfect geregeld, en een fijne auto stond direct klaar door de express service.
Het was niet echt duidelijk bij welke maatschappij wij ons moesten aanmelden aangezien sunny cars niet over eigen desks beschikt
De medewerkers van Sunny staan altijd klaar met een vriendelijk antwoord waar je mee uit de voeten kunt. Service is ook 24/7 bereikbaar, geeft een rijk gevoel klant te zijn bij Sunny. Huur al diverse jaren bij Sunny, gemiddeld 2 a 3 keer per jaar, dit jaar zal het ook wel weer 3 maal worden. Ben net terug van Ijsland en heb al reservering staan eind mei voor Santorini, maar ik ga ook nog naar Oahu, Maui en the Big Island, kortom islandhoppen naar Hawaii . Blij met Sunny die wereldwijd dezelfde service en dekking biedt !!
Prima verhuurbedrijf. Let op met fuel service. Indien je geen gebruik maakt hiervan, zullen er *** in rekening gebracht worden. Helaas door een spoed vlucht verhinderd om de tank vol te gooien, maar zoals aangegeven is dit vooraf mee te verhuren.
Makkelijk en duidelijk via site te boeken, p e rsoneel aan balie Mega drive Innsbruck is vlot, duidelijk en prettig.