voor onlineshops»

9 / 10

Gemiddelde van 7251 beoordelingen
(afgelopen 12 maanden)
Totaal aantal beoordelingen: 9284

Alle beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij Sunnycars NL

10 / 10

Gebruiken reeds jaren Sunnycars en zullen dat blijven doen.
    Topbedrijf
    Snel correct en duidelijk

op 26.05.2017 om 14:49 uur

10 / 10

Het huren van een auto via Sunnycar is simpel en snel geregeld. Wel iets duurder dan rechtstreeks maar altijd met alle verzekeringen inclusief. Ideaal.

op 26.05.2017 om 14:03 uur

8 / 10

Alles altijd netjes inclusief. Echter 1 minpuntje wij hadden het Premium pakket maar er was echter geen premiumbalie en ook het contract lag niet klaar met de vooraf ingevulde gegevens. Premium pakket slaat dus nergens op.
    Commentaar van sunnycars.nl:
    Beste, Wat fijn dat je deze ervaring met ons deelt. Zo kunnen we proberen een gepaste oplossing voor je probleem te vinden. Wat vervelend om te horen dat niet alles gegaan is zoals je zou mogen verwachten. We begrijpen dat je het begin van je vakantie anders voor je gezien had. Ondanks dat je het Premium Pakket/de Express Service geboekt hebt, heb je geen voorrang gekregen bij het ophalen van de huurauto. Dat is natuurlijk absoluut niet de bedoeling. Ik raad je aan hierover contact op te nemen met onze afdeling Customer Care (customercare@sunnycars.nl). Zij zullen je met een gepaste oplossing benaderen. Nogmaals onze excuses voor de vervelende situatie. Hopelijk mogen we je in de toekomst weer als klant van Sunny Cars verwelkomen. We zullen er dan zoals gebruikelijk alles aan doen om je een zorgeloos autohuuravontuur te bezorgen. Met vriendelijke groet, Pieta van Sunny Cars

op 26.05.2017 om 13:52 uur

8 / 10

Heel tevreden over de service van Sunny cars! Nadat huurauto no. 1, een Suzuki Alto (overigens niet geschikt voor bergachtig gebied!) het wegens een accuprobleempje begaf, kregen wij binnen een half uur een andere auto, een Nisaan Micra die ook nog eens veel beter trok!
    Goede service, volgende keer weer Sunny Cars!

op 26.05.2017 om 13:46 uur

10 / 10

Prima auto - prima autoverhuurder - binnen 15 minuten na aankomst kon de auto ingeladen worden - lekker jonge auto (audi A1) hier was niets op aan te merken

op 26.05.2017 om 13:19 uur

8 / 10

Mijn laattijdige online reservatie werd met prioriteit afgehandeld waarvoor dank.
    Kosten voor aflevering en ophalen van de wagen werden door Sunny Cars als gratis bestempeld, verhuurder van de wagen daarentegen verrekende hiervoor ** euro contant te betalen.
    Commentaar van sunnycars.nl:
    Beste, bedankt voor het delen van je verhaal. Wij streven altijd naar verbetering en reviews helpen ons daarbij. Wat jammer om te horen dat je toch voor onverwachte kosten bent komen te staan. Zoals je weet, past dit helemaal niet bij de zorgeloze autohuur waar wij voor staan. Als in de voorwaarden staat dat ophalen/afleveren gratis is, zou de lokale wagenparkleverancier hier geen extra kosten voor in rekening moeten brengen. Ik zie in de huurvoorwaarden inderdaad staan dat de adresaflevering in dit geval kosteloos had moeten zijn. Wanneer er iets ter plaatse anders loopt dan verwacht, kun je ons áltijd bellen op het noodnummer dat op de voucher staat en dat we voor huuraanvang per SMS toesturen. Voor nu raad ik je aan contact op te nemen met onze afdeling Customer Care (customercare@sunnycars.nl). Mijn collega's zullen dan nagaan of de kosten inderdaad voor de adresaflevering zijn geweest en kunnen zonodig bemiddelen. Hopelijk hebben jullie ondanks dit voorval een heerlijke vakantie gehad. Een volgende keer bezorgen we je graag weer gewoon die Sunny Smile die je van ons gewend bent. Met vriendelijke groet, Pieta van Sunny Cars

op 26.05.2017 om 12:45 uur

8 / 10

Goed en makkelijk geregeld, al zou het handig zijn wanneer niet 17 stellen allemaal om 10:00 uur hun ophaal moment hadden kunnen plannen. Auto was prima dame achter de balie was alles aardigst.

op 26.05.2017 om 12:35 uur

10 / 10

Hele goede service van Sunnycars. Het grote voordeel van Sunnycars is dat de autohuur een totaalpakket betreft incl. alle relevante verzekeringen

op 26.05.2017 om 12:24 uur

8 / 10

Alles was geregeld en papieren lagen klaar zoals afgesproken. zeer jonge auto.

op 26.05.2017 om 09:56 uur

10 / 10

De Suv Renegade Jeep was eens zeer comfortabele wagen om de rondreis mee te maken. Misschien was een korte handleiding wel nuttig om alle functies te kennen, maar we waren zeer tevreden over het rijcomfort en de bagageruimte, die ruim genoeg was voor een rolstoel

op 26.05.2017 om 09:50 uur

Sunnycars NL

• Sunny Cars wil graag dat je op je vakantie of zakenreis 100% zorgeloos kunt rondrijden. Wij bezitten zelf geen huurauto's, maar sluiten contracten af met lokale en internationale autoverhuurders die aan onze strenge kwaliteit- en service-eisen voldoen. Je kunt nu al een zorgeloze huurauto reserveren in 120 landen op meer dan 8.000 bestemmingen wereldwijd. Maar er is meer! Ons standaard product is all-inclusive, dat betekent dat alle verzekeringen inclusief zijn en je geniet van de allerbeste service. Benieuwd naar wat klanten over ons zeggen? Bekijk hier de meest recente reacties.

• Adres:

eKomi garandeert:

• Betrouwbare service
  • Veiliger online aankopen doen
  • Actualisering van de shopkwaliteit
  • 8543 keer positief beoordeeld!

meer »

Zilver
Waardering tussen 8.8 en 9.5
Goud
Waardering vanaf 9.6

Heeft u nog geen beoordelingslink ontvangen of heeft u vragen over uw beoordeling?

Ik heb een vraag over mijn beoordeling
Ik heb een beoordelingslink nodig
Ik wil graag een klacht indienen
Email:
Bevestigen e-mail: