Sunny Cars Nederland
Sunny Cars Nederland
Sunny Cars wil graag dat je op je vakantie of zakenreis 100% zorgeloos kunt rondrijden. Wij bezitten zelf geen huurauto's, maar sluiten contracten af met lokale en internationale autoverhuurders die aan onze strenge kwaliteit- en service-eisen voldoen. Je kunt nu al een zorgeloze huurauto reserveren in 120 landen op meer dan 8.000 bestemmingen wereldwijd. Maar er is meer! Ons standaard product is all-inclusive, dat betekent dat alle verzekeringen inclusief zijn en je geniet van de allerbeste service. Benieuwd naar wat klanten over ons zeggen? Bekijk hier de meest recente reacties.

Heel gemakkelijk te regelen en een fijne auto. Ons bevalt het all-in concept heel erg goed.
We zijn heel tevreden over de service, communicatie en afhandeling van Europecar in Playa del Ingles waar de huurauto van Sunnycars geleverd werd. Alles verliep perfect.
Prima ervaring alleen op het vliegveld van Malaga werd mij verteld dat ik € 1500 eigen risico en niet goed verzekerd was.

Ik heb toen nog een verzekering voor € 150 af moeten sluiten.

Dit gebeurd dus vaker in deze landen , daar zouden jullie beter op moeten inspelen bij de boeking dat alles is geregeld!
Transparant en perfect geregeld!
Het zou fijn zijn als bij geannuleerde vlucht sunnycars de optie zou bieden het huurcontract te verlengen of in ieder geval contact met de verhuurder heeft. Wat een geregel, tijd, geld en ergernis heeft dit gekost.
Helaas was het ophalen van de auto en afhandeling van de overeenkomst ter plaatse niet zoals we hadden verwacht. De lokale partner sprak geen Engels en ook het contract was er alleen in het Spaans. Ook al spreek ik een woordje Spaans, met dit soort zaken zou het wel erg fijn zijn alles in het Engels af te kunnen wikkelen. We vertrouwden echter op de relatie tussen Sunny Cars en de lokale partij en gelukkig is alles goed gegaan.
De auto verhuur ging goed , fijne auto . Bij het inleverpunt in Kaapstad ben ik beroofd van mijn mobiel , of door degene die de deur open deed of door degene die de auto controleerde , een zeer vervelende ervaring dus met veel verloren tijd bij de car rental ( inleverpunt) en bij het politie bureau.
We zijn er 100% zeker van dat het daar is gebeurd omdat we daar met de navigatie op de mobiel zijn gekomen en direct daarna was hij weg . Dus niet al het personeel wat daar werkt is betrouwbaar .
De manager en andere personeelsleden hebben ons proberen te helpen maar dat loste de vermissing niet op . Al met al zeer vervelend dus wij zijn helaas niet blij met sunny cars ( inleverpunt was europcar)
Deze keer was er gekozen voor een budget auto. Sleutel ophalen bij een automaat en helemaal aan het einde van de terminal je auto ophalen.
Deze Budget auto's zijn wat oudere auto's maar nog steeds goed wel met veel krasschades. / of deuken.Echter heeft dit wel een groot voordeel op de te betalen prijs.
Prima
Fijn dat alle verzekeringen etc in deze huur zijn inbegrepen. Geen omkijken naar evt aanvullende verzekeringen. Snelle afhandeling op Johannesburg, heerlijke auto gereden (Toyota fortuner 4x4) voor bijna drie weken. De 4x4 was af en toe ook echt nodig op sommige zandwegen.