Sunny Cars Nederland
Sunny Cars Nederland
Sunny Cars wil graag dat je op je vakantie of zakenreis 100% zorgeloos kunt rondrijden. Wij bezitten zelf geen huurauto's, maar sluiten contracten af met lokale en internationale autoverhuurders die aan onze strenge kwaliteit- en service-eisen voldoen. Je kunt nu al een zorgeloze huurauto reserveren in 120 landen op meer dan 8.000 bestemmingen wereldwijd. Maar er is meer! Ons standaard product is all-inclusive, dat betekent dat alle verzekeringen inclusief zijn en je geniet van de allerbeste service. Benieuwd naar wat klanten over ons zeggen? Bekijk hier de meest recente reacties.

Ik was positief over Sunny cars, maar nu maanden later krijg ik een brief thuis van Pagamento de Portagens om een boete te betalen van €***, omdat ik zonder abonnement of electro de tolweg genomen had. In mijn huurcontract van Sunny cars stond dat ik dat wel had. Ik heb het nog nagevraagd en dat werd mij bevestigd! Graag uw aandacht hiervoor. Ik hoor zeer gaarne van u. Met groeten, ***
Top service. Direct antwoord. Prima communicatie via telefoon en mail. De beste!!
Alles is gewoon goed geregeld. Geen verbeter punten.
Zeer tevreden met de snelheid en accuratesse bij het regelen van de huur; zeker gezien de korte periode tussen boeken en huren.
Ik huur regelmatig auto's via Sunny Cars in Kroatië en Cyprus en dat gaat eigenlijk heel gemakkelijk, duidelijk en efficiënt. I.v.m. wat Corona/Covid-19 maatregelen ben ik netjes gebeld en geïnformeerd. Alles loopt altijd soepel en ik zou eigenlijk niet weten wat er verbetert zou kunnen worden.
Meestal ben ik zeer tevreden van Sunny Cars. Deze keer was het minder. We hadden een auto gehuurd voor 1 week op Tenerife. Op de 3de dag kwam de algemene lock down wegens Covid-19. Toen ik naar een van de medewerkers telefoneerde wat ik moest doen, zei ze om de auto in te leveren op de vastgelegde dag. Later bleek dat ik eventueel een terugbetaling kon krijgen, moest ik de auto 4 dagen vroeger ingeleverd hebben. Toen ik bij terugkomst schreef of er eventueel enige vorm van terugbetaling was, kreeg ik als antwoord dat ik de auto dan maar vroeger moest ingeleverd hebben. De medewerker die ik telefonisch had gecontacteerd, had mij dus duidelijk niet de juiste info verstrekt. Spijtig, want tot op heden was ik steeds uitermate tevreden met de service.
***
helaas was ik deze keer niet tevreden dit itt eerdere ervaringen. de auto gaf de dag na aankomst op plaats van bestemming ene foutmelding. heb contact opgenomen met de hulpdesk en die gaven aan dat er een probleem met de batterij zou zijn en dat ik naar murcia (of alicante) moest om de auto om te wisselen. dit kostte mij een dag van mijn 4daags verblijf. bij aankomst in murcia bleek dat er geen enkel probleem was. een en ander had te maken met de positie v d sleutel in de auto.
prima
Boeken bij Sunny Cars geeft vertrouwen; je hoeft je geen zorgen te maken over het wel of niet afsluiten van verzekeringen die de autoverhuurders je vaak proberen aan te smeren. Bovendien zijn de tarieven aantrekkelijk. Deze specifieke keer kregen we wel een erg mooie upgrade; een 4-wiel aangedreven SUV ipv een compact car.
Het enige lastige; het was niet makkelijk om de juiste locatie van Kiruna in Zweden te vinden; hoewel het eerst mogelijk leek om in het centrum een auto op te halen bleek dat de luchthaven de beste manier was.
Maar we zijn weer erg tevreden over Sunny Cars!
Autohuur was goed geregeld. Inderdaad geen bijkomende kosten. Hadden kleine schade die zonder probleem werd opgelost.