voor onlineshops»

8.8 / 10

Gemiddelde van 6059 beoordelingen
(afgelopen 12 maanden)
Totaal aantal beoordelingen: 7477

Alle beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij Sunnycars NL

alles ok

op 27.02.2017 om 00:15 uur

8 / 10

snelle transfer, maar ter plekke van verhuurder toch flinke wachttijd aan de balie.
    Ook bij terugkomst was er te weinig personeel om huurautoos in te nemen, te checken en mensen naar vliegtuig te brengen (er was maar 1 persoon) Het kwam wel helemaal goed, we hadden voldoende tijd over.
    Prima huurauto
    Verhuurder was in een klein steegje, en lastig terug te vinden, tomtom kende het adres niet!

op 24.02.2017 om 19:14 uur

10 / 10

goede auto met stipte aflevering door de verhuurde in mijn hotel

op 24.02.2017 om 15:19 uur

10 / 10

Als Keddy Europcar niets ten onrechte inhoudt van die *** EUR borg van mijn creditcard is alles goed.
    Er is geen reden om iets in te houden en ik heb nauwelijks met de auto gereden.
    In feite ging dus alles prima.

Eén opmerking: ik kwam aan in het donker bij het ophalen van de wagen, heb dan vrij veel foto's gemaakt van de auto. Door de glans van de auto in combinatie met de noodzakelijke flits zouden kleinere krassen niet zichtbaar zijn. Dit zou dus eventueel voor problemen kunnen zorgen.
    In mijn geval geen probleem, de auto was 99,99% krasvrij.

op 24.02.2017 om 14:36 uur

10 / 10

Geen enkel probleem in Maleisie. Behalve dat het afhaaladres op de luchthaven van Kuala Lumpur niet klopte. Maar toevallig waren we naar de verkeerde gegaan, dus dat kwam goed uit. De mensen van Europcar hebben het probleem goed opgelost dor voor ons de auto op te halen. Met terug brengen ging alles goed door hun goede instructie.

op 24.02.2017 om 13:15 uur

10 / 10

Sunnycars is ons ontzettend goed bevallen: gemakkelijk bereikbaar, meedenkend, vlot in het uitkeren van schade

op 24.02.2017 om 09:22 uur

Prima geregeld

op 24.02.2017 om 08:25 uur

10 / 10

Niet tevreden een mailonlangs gestuurd dart we een verkeerde auto kregen bij Avis Tenerife Zuid wij hadden
    betaald voor een SUV auto.
    Tot heden niets gehoord en verwachten wel een compensatie als regelmatige gebruiker van Sunny Cars enmaakt voldoende reclame over Sunny Cars bij vrienden en kennissen .
    Commentaar van sunnycars.nl:
    Beste, reviews zijn voor ons van grote waarde. Bedankt dat je je verhaal met ons hebt willen delen. Wat vervelend om te horen dat niet alles gegaan is zoals je zou mogen verwachten. We begrijpen dat je je vakantie anders voor je gezien had.Ik zie dat mijn collega de klacht vorige week naar onze afdeling Customer Care gestuurd heeft. Het kan soms even duren voor zij aan een klacht toekomen. Ze doen er echter alles aan om zo snel mogelijk te antwoorden. Onze excuses voor de vervelende situatie. Hopelijk mogen we je in de toekomst weer als klant van Sunny Cars verwelkomen. We zullen er dan zoals gebruikelijk alles aan doen om je een zorgeloos autohuuravontuur te bezorgen. Met vriendelijke groet, Pieta van Sunny Cars

op 24.02.2017 om 08:01 uur

8 / 10

Ik vond het minder comfortabel dat ik deze maal de auto moest ophalen via een contactpersoon.
    Het was niet echt duidelijk en comfortabel, en ook niet echt veilig om tussen een 'mensenmassa' je creditcard en andere gegevens te laten manipuleren.
    Het terugbrengen was dan nog eens op een andere plek en tot mijn verbazing aan een kantoor dat pas een half uur later openging ( = stress om daarna in te checken)
    Mensen van Marbella Rent a Car waren wel vriendelijk.

op 24.02.2017 om 07:19 uur

8 / 10

Goede communicatie met aangesloten verhuurbedrijven. De aanvraag voor een huurauto gaat supersnel.

op 23.02.2017 om 21:52 uur

Sunnycars NL

• Sunny Cars wil graag dat je op je vakantie of zakenreis 100% zorgeloos kunt rondrijden. Wij bezitten zelf geen huurauto's, maar sluiten contracten af met lokale en internationale autoverhuurders die aan onze strenge kwaliteit- en service-eisen voldoen. Je kunt nu al een zorgeloze huurauto reserveren in 120 landen op meer dan 8.000 bestemmingen wereldwijd. Maar er is meer! Ons standaard product is all-inclusive, dat betekent dat alle verzekeringen inclusief zijn en je geniet van de allerbeste service. Benieuwd naar wat klanten over ons zeggen? Bekijk hier de meest recente reacties.

• Adres:

eKomi garandeert:

• Betrouwbare service
  • Veiliger online aankopen doen
  • Actualisering van de shopkwaliteit
  • 6857 keer positief beoordeeld!

meer »

Zilver
Waardering tussen 8.8 en 9.5
Goud
Waardering vanaf 9.6

Heeft u nog geen beoordelingslink ontvangen of heeft u vragen over uw beoordeling?

Ik heb een vraag over mijn beoordeling
Ik heb een beoordelingslink nodig
Ik wil graag een klacht indienen
Email:
Bevestigen e-mail: