Sunny Cars Nederland
Sunny Cars Nederland
Sunny Cars wil graag dat je op je vakantie of zakenreis 100% zorgeloos kunt rondrijden. Wij bezitten zelf geen huurauto's, maar sluiten contracten af met lokale en internationale autoverhuurders die aan onze strenge kwaliteit- en service-eisen voldoen. Je kunt nu al een zorgeloze huurauto reserveren in 120 landen op meer dan 8.000 bestemmingen wereldwijd. Maar er is meer! Ons standaard product is all-inclusive, dat betekent dat alle verzekeringen inclusief zijn en je geniet van de allerbeste service. Benieuwd naar wat klanten over ons zeggen? Bekijk hier de meest recente reacties.

Volledig in orde!
Goede service- ter plaatse zou men iets klantvriendelijker mogen zijn - maar globaal genomen prima!
Zoals altijd, vlekkeloos...in Athene, mooie nieuwige auto's van Auto Union.
goed en snel behandeld. Ik was tevreden met jullie service. Wellicht handig om aan te geven dat mensen gewoon off line google maps kunnen dowloaden en die als route begeliding kunnen gebruiken. De banden van de auto waren onvoldoende opgepompt en dat mag ik toch wel verwachten van de leverancier.
Alles precies zoals verwacht. Geen verrassingen. Duidelijke communicatie.
Kwamen bij de verhuurder nog extra kosten bij. Dit kwam neer op 60 EUR. Hier waren wij niet van op de hoogte.

De auto (Opel Astra) was verder goed. Redelijk nieuw met weinig kilometers op de teller.
Prima geholpen met de auto verhuur.alleen verwarrend met de auto keus je kiest voor een bepaald automerk op de website maar krijgt een auto uit de categorie die je kiest en dat is niet het automerk die je graag wilt.
alles ging prima. Alleen hebben we alles geregeld, dan proberen ze toch nog iets aan te smeren,; we moesten betalen voor een 2e bestuurder.
Alles snel en correct afgehandeld
Positief: wat je mag verwachten van een verhuurder, fijn dat Sunnycars je attendeert op het feit dat je echt geen extra verzekering hoeft af te sluiten bij het ophalen van de auto. Dat probeert de verhuurder namelijk toch...
Verbeterpunt: het is nu niet mogelijk om als groep meerdere auto's te reserveren (bij contact vertelde de medewerker dat het systeem zo niet werkt). ZOu fijn zijn als dat wel kan.