Sunny Cars Nederland
Sunny Cars Nederland
Sunny Cars wil graag dat je op je vakantie of zakenreis 100% zorgeloos kunt rondrijden. Wij bezitten zelf geen huurauto's, maar sluiten contracten af met lokale en internationale autoverhuurders die aan onze strenge kwaliteit- en service-eisen voldoen. Je kunt nu al een zorgeloze huurauto reserveren in 120 landen op meer dan 8.000 bestemmingen wereldwijd. Maar er is meer! Ons standaard product is all-inclusive, dat betekent dat alle verzekeringen inclusief zijn en je geniet van de allerbeste service. Benieuwd naar wat klanten over ons zeggen? Bekijk hier de meest recente reacties.

Prima
Prima!
Telefonisch e.e.a. afgestemd t.a.v. de reservering i.v.m. late aankomst. Is goed en prettig geregeld
Tevreden over geleverde auto. Was gloed nieuw.
Prima service. Enige nadeel is dat de huurauto nogal wat schade had.
Ophalen en terugbrengen van huurauto is prima verlopen.
Zeer tevreden met de service van Sunnycars. Je wordt bijzonder snel geinformeerd via de mail en gaat met het gevoel van ''alles goed geregeld'' op pad. Wij hadden de Premium Service afgesloten en waren op de luchthaven Alicante direct aan de beurt, in tegenstelling tot een stuk of tien andere wachtenden. Verhuurder was Keddy by Europcar. Wat tegenviel was de staat van de gehuurde auto. Met Premium Service mag je een auto jonger dan 1 jaar verwachten en/of max 25.000 km. We kregen een intensief gebruikte auto van drie jaar met 55.000 op de teller en met veel butsen en schrammen. Op zich niet zo'n probleem, maar wel als essentiele zaken als een rubber van de ruitenwisser aan bestuurderszijde gescheurd is. Een mailtje naar Sunny Cars hierover betekende direct een teruggave van de premie voor Premium Service, dat dan weer wel! Inleveren van de auto ging erg snel, temeer daar de afhandelaar kennelijk weet dat je toch rondom verzekerd bent en dat er weinig te sjoemelen valt.
Al met al gaan wij een volgende keer zeker weer met Sunny in zee; het geeft ons een prettig en beschermd gevoel!
Zeer tevreden met de service van Sunnycars. Je wordt bijzonder snel geinformeerd via de mail en gaat met het gevoel van ''alles goed geregeld'' op pad. Wij hadden de Premium Service afgesloten en waren op de luchthaven Alicante direct aan de beurt, in tegenstelling tot een stuk of tien andere wachtenden. Verhuurder was Keddy by Europcar. Wat tegenviel was de staat van de gehuurde auto. Met Premium Service mag je een auto jonger dan 1 jaar verwachten en/of max 25.000 km. We kregen een intensief gebruikte auto van drie jaar met 85.000 op de teller en met veel butsen en schrammen. Op zich niet zo'n probleem, maar wel als essentiele zaken als een ruitenwissersproeier niet werken. Was geen kwestie van een leeg vloeistoftankje, maar de pomp die niets deed. Een mailtje naar Sunny Cars hierover betekende direct een teruggave van de premie voor Premium Service, dat dan weer wel! Inleveren van de auto ging erg snel, temeer daar de afhandelaar kennelijk weet dat je toch rondom verzekerd bent en dat er weinig te sjoemelen valt.
Alles goed geregeld!! Jammer dat Europcar *** euro van de waarborg in hield voor 6 liters Benzine terwijl ik de auto vol getankt had en vervolgens nog 16 km gereden heb.
Doet niks af aan de hulpvaardigheid van Sunnycars.
Één en al TOP, niks op aan te merken.
alles naar tevredenheid. Kan geen punten ter verbetering aanvoeren.