Sunny Cars Nederland
Sunny Cars Nederland
Sunny Cars wil graag dat je op je vakantie of zakenreis 100% zorgeloos kunt rondrijden. Wij bezitten zelf geen huurauto's, maar sluiten contracten af met lokale en internationale autoverhuurders die aan onze strenge kwaliteit- en service-eisen voldoen. Je kunt nu al een zorgeloze huurauto reserveren in 120 landen op meer dan 8.000 bestemmingen wereldwijd. Maar er is meer! Ons standaard product is all-inclusive, dat betekent dat alle verzekeringen inclusief zijn en je geniet van de allerbeste service. Benieuwd naar wat klanten over ons zeggen? Bekijk hier de meest recente reacties.

Helemaal goed gegaan!!!!!
Al jaren maak ik gebruik van huurauto's via Sunny Cars. Uitstekende communicatie en alles perfect geregeld.
Zoals altijd, alles goed geregeld met Sunny Cars
Alles prettig geregeld! Geen discussies aan de balie. Ook als de verhuurder weer iets nieuws verzint zoals schoonmaaktarief, staat Sunnycars achter je!!
alles prima geregeld !
Uitstekende dienstverlening van het begin tot het eind.
Wij kregen een grotere auto dan was afgesproken en nogwel een diesel ipv. een benzine wagen
Premium service is goed bevallen - werd snel gehopen.
Auto was goed.
Nu alweer de vierde of vijfde keer dat we gebruikmaken van Sunny Cars. Echt heerlijk zonder gezeur gewoon een auto huren en je geen zorgen hoeven te maken of alles wel verzekerd is. Super concept!
alles goed verlopen en tevreden.
Slecht een tip: Terugbrengen van auto bij luchthaven Faro moet beter bewegwijzerd worden!
vriendelijk
alles was OK