Sunny Cars Nederland

(10 naar 1)
  • Aantal sterren
    (1 naar 10)
Anoniem
transfer service, nl ophalen bij vliegveld Thessaloníki , naar de plek waar de auto"s stonden verliep goed maar! de plek waar we opgehaald werden was niet duidelijk.
Anoniem
Zeer tevreden over service en snelle wijze van toezenden benodigde gegevens. Verbetert kan worden navraag bij verhuurder over diverse zaken indien noodzakelijk, ik bedoel hiermee de tijdstermijn.
Anoniem
Had Comfort afgesproken maar ondanks dat ik alles had ingevuld en tijdig ingestuurd was het bij ophalen van de auto nogmaals nodig alles in te vullen.
Bovendien werd ik lastig gevallen met een aanbieding.
Of een Fiat 500L ipv de geboekte Seat Leon, of in dit geval een Merces B klasse met bijbetaling van > EUR 200,-. Het laatste maar gedaan want de Fiat liever niet.
Al met al vervelend maar jullie niet direct aan te rekenen
Sunny Cars Nederland Beste, wat fijn dat je deze ervaring met ons deelt. Zo kunnen we proberen een gepaste oplossing voor je probleem te vinden. Wat vervelend om te horen dat niet alles gegaan is zoals je zou mogen verwachten. We begrijpen dat je het begin van je vakantie anders voor je gezien had. Ondanks dat je het Premium Pakket/de Express Service geboekt hebt, heb je geen voorrang gekregen bij het ophalen van de huurauto. Dat is natuurlijk absoluut niet de bedoeling. Ik raad je aan hierover contact op te nemen met onze afdeling Customer Care (customercare@sunnycars.nl). Zij zullen je met een gepaste oplossing benaderen. Hopelijk hebben jullie ondanks dit voorval een heerlijke vakantie gehad. Een volgende keer bezorgen we je graag weer gewoon die Sunny Smile die je van ons gewend bent. Met vriendelijke groet, Pieta van Sunny Cars Uw sunnycars.nl team
Anoniem
Super betrouwbaar. Geweldig geregeld en zeer vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon.
Anoniem
Meerdere malen auto gehuurd bij Sunny Cars. Snel geregeld. All in prijs. Geen gezeur of "gedreig" met extra verzekeringen of kosten. No Nonsens en snel geregeld. Steeds goede bijna nieuwe auto's gehad.
Anoniem
makkelijk on-line geregeld. goede tips vlak voor vertrek
Anoniem
Alles prima verlopen, snelle afhandeling op de luchthaven zowel bij ophalen als terugbrengen auto, auto zelf meer dan in orde (slechts een goede 6.000 km op te teller) ... Wij hadden wel een premium pakket genomen ...
Anoniem
Top service. Vriendelijk en snel geholpen bij de balie. Kregen bij het ophalen van de auto zelfs een gratis upgrade naar n grotere auto!
Anoniem
Perfecte auto all-inn, zodat je zonder verdere zorgen van jouw vakantie kunt genieten.
De transfer van vliegveld Faro naar autoverhuurder liet te wensen over: één busje voor 6 personen voor zo'n 30 autohuurders, waardoor lange wachttijd ontstond (2uur na landing
Anoniem
Prima ontvangst op de luchthaven van Allicante. Goed Engels sprekende man. Er is niet met ons gesproken over een extra aanvullende verzekering omdat hij zag dat wij alles al geregeld hadden via sunny cars. Na het in ontvangst nemen van de sleutels binnen 10 minuten in de auto en onderweg naar onze vakantiebestemming. Wij hadden een VW Polo verwacht maar kregen een Peugeot 208 met 6000 km op de teller, dus lekker nieuw. Voor een volgende keer maken wij zeker weer gebruik van Sunny Cars.