Sunny Cars Nederland
Sunny Cars Nederland
Sunny Cars wil graag dat je op je vakantie of zakenreis 100% zorgeloos kunt rondrijden. Wij bezitten zelf geen huurauto's, maar sluiten contracten af met lokale en internationale autoverhuurders die aan onze strenge kwaliteit- en service-eisen voldoen. Je kunt nu al een zorgeloze huurauto reserveren in 120 landen op meer dan 8.000 bestemmingen wereldwijd. Maar er is meer! Ons standaard product is all-inclusive, dat betekent dat alle verzekeringen inclusief zijn en je geniet van de allerbeste service. Benieuwd naar wat klanten over ons zeggen? Bekijk hier de meest recente reacties.

Prima
Prima
Great service
Afgeleverde auto was niet in orde. Waarschuwing motorprobleem en niet-werkend dimlicht linksvoor. Uur na bellen werd netjes een andere auto geleverd bij het hotel. Deze auto was tenminste 10 jaar oud en had 90.000 kilometers gelopen. Stonk in het begin ook. Overigens geen problemen mee gehad.
Almo probeerde me het eigen risico af te laten kopen, ook probeerde zij mij een volle tank vooraf af te laten rekenen. Verder klaagde de receptioniste dat zij alle gegevens opnieuw moest invullen, hoewel wij dit allen al ingevuld hadden.
Dit maakt het proces om de auto mee te krijgen, onnodig lang. We moesten dus allen wachten!
Goed
Al met al ben ik, zoals ieder jaar, tevreden met de service en dienstverlening van Sunny Cars. Dit jaar had ik echter wel een erg oude, afgeleefde Toyota Aygo. Ik heb daarover ook contact met u gehad. Ik had dit niet verwacht. Nadere informatie inwinnend weet ik nu in elk geval dat ik een volgend keer wel weer het premium pakket moet afnemen, wan in zo'n oud autootje wil ik niet meer rijden tijdens mijn vakantie.
Zeer onvriendelijk.
Bij aankomst op vliegveld Girona naar Europcar om auto op te halen. Er werd ons aangeraden om een navigatiesysteem erbij te huren. DIt was echter alleen een GPS systeem. Achteraf blijkt dit ook nog alleen te werken met een Apple iPhone. Ik ben alleen in het bezit van een Samsung. Dus uiteindelijk euro *** voor niks betaald. Waarschijnlijk een beetje misleiding maar als het gewerkt had zouden wij er wel tevreden mee zijn geweest. Misschien dat Sunny Cars hierin nog wat kan betekenen?
Factuur van Europcar nog in aanwezig.

Met vriendelijke groet.
***
Ondanks all-in rental begon de verhuurder ter plaatse, Europcar, met de opmerking dat ik me eigenlijk moest bijverzekeren omdat schade bij hen maar tot *** euro was gedekt. Extra schade zou ik dan direct moeten betalen en dan via SunnyCars achteraf maar moeten verrekenen was hun antwoord...
Tevens probeerden ze me een upgrade te verkopen.
Zaken waar ik allemaal niet op zit te wachten. Dat is immers waarom ik bij SunnyCars boek.

Ook kreeg ik de tank 7/8 vol mee (wel genoteerd overigens door Europcar).
Na 3 km te hebben gereden, werd dat al 6/8. Ik tank de auto ook maar 6/8 vol, maar krijg nu een rekening voor 1/8 brandstof.