Sunny Cars Nederland
Sunny Cars Nederland
Sunny Cars wil graag dat je op je vakantie of zakenreis 100% zorgeloos kunt rondrijden. Wij bezitten zelf geen huurauto's, maar sluiten contracten af met lokale en internationale autoverhuurders die aan onze strenge kwaliteit- en service-eisen voldoen. Je kunt nu al een zorgeloze huurauto reserveren in 120 landen op meer dan 8.000 bestemmingen wereldwijd. Maar er is meer! Ons standaard product is all-inclusive, dat betekent dat alle verzekeringen inclusief zijn en je geniet van de allerbeste service. Benieuwd naar wat klanten over ons zeggen? Bekijk hier de meest recente reacties.

Geland op schiphol. Niet de auto die ik had gevraagde, ook autoverhuur niet open toen ik aan kwam. Dus niet naar mijn vlucht nummer gekeken bij de boeking.
Het blijft irritant dat het plaatselijk bedrijf je een duurdere auto wil aansmeren met eenbijbetaling van *** Eur per dag.
Een zeer goede service en een betere auto gekregen dan besteld.
Zeer goede ervaring. De geboekte auto was er niet meer. Ik kreeg een grotere en luxere auto zonder te hoeven bijbetalen.
Perfecte service niks op aan te merken.
Eerst een dure auto gehuurd voor 11 dagen en toen opgebeld dat we dé goedkoopste auto willen huren voor een maand en die hebben ze voor ons opgezocht. Kreeg een mail met betaling mogelijkheid en geregeld is het . Volledige dekking *** euro klaar . Perfecto lekker Ibiza rond reizen .
We hebben anderhalf uur moeten zoeken achter de wagen want deze bleek bij Budget Cars onderverhuurd tenzij.
Zogezegd 24/24 op een noodnummer te bereiken wat dus totaaal niet waar blijkt te zijn. Noodnummer was niet te vinden.
Ook op de website kan je je boeking niet oproepen of raadplegen wat ook niet meer van deze tijd is vind ik.
Eens we de auto hadden gevonden was er zeker niets aant merken. Maar toch spijtig want dat was al een domper op het begin van onze vakantie.
Ik zou zeker nog boeken bij SUNNY cars maar vind wel dat ze hier iets mee moeten doen.
Prima geregeld
Altijd zorgeloos rijden met Sunny Cars. Geen vervelende verkooppraatjes aan de balie van de verhuurbedrijven. Gewoon de sleutel ophalen en rijden maar.
Probleemloze,fijne autohuur...!
Makkelijk boeken en ophalen bij verhuurder.
Alleen jammer dat je minimaal drie dagen moet boeken, terwijl we de auto mar twee dagen nodig hadden i.v.m. ziekenhuisbezoek.
Ook was er automatisch flex service opgezet, terwijl het een boeking binnen 24 uur betrof. Dit is na een telefoontje wel meteen gecorrigeerd. Normaal werd dit altijd gevraagd.
Maar we zijn weer tevreden.