Sunny Cars Nederland
Sunny Cars Nederland
Sunny Cars wil graag dat je op je vakantie of zakenreis 100% zorgeloos kunt rondrijden. Wij bezitten zelf geen huurauto's, maar sluiten contracten af met lokale en internationale autoverhuurders die aan onze strenge kwaliteit- en service-eisen voldoen. Je kunt nu al een zorgeloze huurauto reserveren in 120 landen op meer dan 8.000 bestemmingen wereldwijd. Maar er is meer! Ons standaard product is all-inclusive, dat betekent dat alle verzekeringen inclusief zijn en je geniet van de allerbeste service. Benieuwd naar wat klanten over ons zeggen? Bekijk hier de meest recente reacties.

Jammer is dat er dan toch nog *** euro van je rekening wordt afgetrokken, dat bleek dan achteraf omdat je de auto ophaalt buiten openingstijden. De telefoniste zei dat de openingstijden op de voucher stonden. Toen zei het probeerde op te zoeken, moest ze me inderdaad gelijk geven dat dat er toch niet op stond. Ze bood haar excuses aan, maar ik heb liever mijn 25 euro terug. Ik had jullie speciaal uitgezocht om geen addertjes onder het gras te krijgen naderhand, maar dat blijkt autoverhuurbedrijven blijkbaar niet mogelijk.
Sunny cars service is prima, helaas moesten we de auto ophalen bij Hertz, daar werden we een partij onbeschoft behandeld. Werden gedwongen om een all risk verzekering te nemen. Gelukkig, na een telelfoontje naar Nederland door Sunnycars sterk afgeraden. Bedankt voor de feedback en fijne service. Heel fijn dat jullie snel hebben gereageerd.
Goeie service. Boeken was redelijk makkelijk. Snelle afhandeling bij aankomst en vertrek.

Ik vind papieren stukken prettiger dan digitaal. Op reis heb je vaak geen printer in de buurt en dan ben je aangewezen op je telefoon voor de reserveringsgegevens.

Ik heb de borg nog niet teruggestort gekregen. Dat kan misschien sneller
Alles was uitstekend geregeld
We huren al jaren bij SunnyCars vanwege de verzekeringen en goede auto’s. Helaas was deze keer de auto een stuk minder goed dan alle anderen die we gehad hebben!
Hopelijk volgende keer meer succes!
Al meerdere keren via SunnyCars een auto gehuurd. Telkens goede service en afspraken worden nagekomen. Tot op heden nog geen punten ter verbetering tegengekomen.
Prima en alles duidelijk uitgelegd bij het afhalen van de auto.
Perfecte auto.
Er kan niets verbeterd worden, wat goed is, is goed.
2 auto's gehuurd in Israel voor ons gezin.
via Hertz gelopen prima ervaring qua auto en service
Makkelijke en betrouwbare boeking via sunny cars. Fijn dat er nog een reminders per mail komt vlak voor vertrek met de nodige informatie. De afhandeling door de (lokale) verhuurder roept wel eens vragen op (voorbeeld: een auto gehuurd bij Hertz had veel meer beschadigingen en krassen dan aangetekend waren op de papieren en bij aflevering van de auto werd er echt gezocht naar krasjes die niet aangeven waren).
*****