Sunny Cars Nederland
Sunny Cars Nederland
Sunny Cars wil graag dat je op je vakantie of zakenreis 100% zorgeloos kunt rondrijden. Wij bezitten zelf geen huurauto's, maar sluiten contracten af met lokale en internationale autoverhuurders die aan onze strenge kwaliteit- en service-eisen voldoen. Je kunt nu al een zorgeloze huurauto reserveren in 120 landen op meer dan 8.000 bestemmingen wereldwijd. Maar er is meer! Ons standaard product is all-inclusive, dat betekent dat alle verzekeringen inclusief zijn en je geniet van de allerbeste service. Benieuwd naar wat klanten over ons zeggen? Bekijk hier de meest recente reacties.

Prima
Prima!
Zorgeloos vakantieplezier met een via sunnycars gehuurde auto op Fuerteventura!
Alles vlot. Maar de auto was niet in orde: deze was duidelijk achteraan aangereden. Overal gekrast, achterbumper viel eraf, zijdeur geplooid door aanrijding (dus wellicht ook chassis geplooid en total loss). Verhuurder liet weten pas 4u later een andere wagen te hebben. Achterbumper is onderweg opnieuw losgekomen en hebben we dus zelf opnieuw en beter moeten herstellen.
Ik boek al heel wat jaren bij Sunny Cars, steeds naar volle tevredenheid. De prijs/kwaliteit verhouding is prima en de all-in formule geeft veel rust als je onderweg bent.
Geen discussies aan de balie over verzekeringen; ideaal!
Alles vlot verlopen. Prima wagen, net en goed rijdend.
Goede service. Werden telefonisch ook onmiddellijk concreet geholpen, na oproep voor extra info. Waarvoor dank!
Zoals steeds is alles rimpeloos verlopen.
Boek al jaren via Sunny Cars, dit naar volle tevredenheid!
Zeer vriendelijke snelle pick-up bij Sunny Cars, de auto was volgens verwachting, schoon, als nieuw en reed voortreffelijk.