Sunny Cars Nederland
Sunny Cars Nederland
Sunny Cars wil graag dat je op je vakantie of zakenreis 100% zorgeloos kunt rondrijden. Wij bezitten zelf geen huurauto's, maar sluiten contracten af met lokale en internationale autoverhuurders die aan onze strenge kwaliteit- en service-eisen voldoen. Je kunt nu al een zorgeloze huurauto reserveren in 120 landen op meer dan 8.000 bestemmingen wereldwijd. Maar er is meer! Ons standaard product is all-inclusive, dat betekent dat alle verzekeringen inclusief zijn en je geniet van de allerbeste service. Benieuwd naar wat klanten over ons zeggen? Bekijk hier de meest recente reacties.

's Avonds laat gereserveerd om 's anderendaags om 9u00 een auto te huren. Alles kwam in orde. Goede service.
Al ieder maal goede ervaring gehad.
Alles OK volgens verwachting.
alles vlot verlopen. geen extra "verassingen" meer, alhoewel de verhuurder toch nog eens probeerde om iets extra "aan te smeren"...
Niets op aan te merken, geeft een comfortabel gevoel.
Wij huren al jaren onze wagen bij Sunny Cars en hebben slechts enkele keren voor een kleine verrassing gestaan. Dit had dan eerder te maken met de lokale verhuurfirma op de luchthaven dan met Sunny cars (o.a. lokale taksen, afhalen wagen buiten bepaalde uren, ...). Voor de rest absoluut geen opmerkingen.
Recent hadden wij nog een schadegeval en ook dat werd perfect be- en afgehandeld door Sunny cars. Alleen jammer dat wij niet konden beschikken over een 1 op 1 vervangwagen (***). Gezien we ergens in een uithoek van Polen zaten, was ook dit eerder te wijten aan de lokale huurfirma dan aan Sunny cars.
De medewerking en bereidheid tot zoeken van de meest geschikte oplossing van het Sunny cars personeel was en is lovenswaardig.
Kortom een zeer tevreden klant die ook in de toekomst wagens zal blijven huren bij Sunny cars.
Ter info: wagens werden gehuurd in Spanje (inclusief Tenerife), Polen, USA, Turkije, ...
prima recente wagen
Alles duidelijk en goed geregeld
De huurauto was prima in orde, zoals altijd als ik bij Sunnycars cards huur is het prettige vooral dat er verder geen eigen risico meer is. Het fijne daarvan is dat je geen discussie hebt over eventuele schade die wel of niet door jou is gemaakt.

Prettig verhuurbedrijf, attente mensen. Slechts kleine suggesties te rebellerend van hun service. wij voegen om een device waarmee je electronisch je tol kan betalen. Wij kwamen er achter dat dat wel heel handig is. Want als je daar niet km vraagt en je gaat rijden op de snelweg dan heb je het probleem dat bij uitsluitned elektronische poortjes, je niet betaalt maar dan wordt er natuurlijk wel een bepaalde registratie van je auto gemaakt. Ik vraag me af of dit niet veel duurder is dan via het device betalen zoals wij hebben gedaan. Autobedrijf attendeert daar niet vanzelf op. Dat zou wel handig zijn.
Auto keurig. Service prima. Zowel bij ophalen als terugbrengen erg netjes geholpen.
Geen opmerkingen, behalve dat we een parkeerschijf misten.