voor onlineshops»

8.8 / 10

Gemiddelde van 6133 beoordelingen
(afgelopen 12 maanden)
Totaal aantal beoordelingen: 7864

Alle beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij Sunnycars NL

Top geregeld.

op 23.03.2017 om 18:27 uur

10 / 10

ophalen wagen verliep vlekkeloos.

op 23.03.2017 om 18:17 uur

8 / 10

Goede afhandeling zowel de boeking in Ned als ter plaatse.

op 23.03.2017 om 16:02 uur

8 / 10

Ik ben zeer tevreden over de service van Sunny Cars. Je kan met al je vragen terecht, je krijgt steeds correct en concreet antwoord. Dit vind ik een fijne manier van samenwerken.
    Bij onze laatste reis is mijn man ernstig ziek geworden en zijn we met de ambulance terug gekomen.
    De huurwagen stond op een andere locatie en moest teruggebracht worden. De communicatie met de plaatselijke verdeler liep wat stroef maar met 1 telefoontje naar Nederland werd het probleem opgelost. Zeer professioneel

op 23.03.2017 om 15:15 uur

8 / 10

Ik had vergeten voucher uit te printen, maar met één telefoontje werd dit direct door jullie opgelost.
    We hadden een fijne jonge goede auto Opel Mokka, alleen ontbrak een instructieboekje van de auto en een handleiding voor de navigatie. Dit gaf in het begin problemen wat tijd kostte voor wegrijden.

op 23.03.2017 om 11:58 uur

10 / 10

Zeer tevreden, auto op tijd afgeleverd en opgehaald bij appartement. Geen gezeur over extra verzekeringen etc.

op 23.03.2017 om 11:43 uur

10 / 10

Spiksplinternieuwe auto. Zaakjes snel gereggeld bij office in Faro.

op 23.03.2017 om 11:15 uur

alles ging goed

op 23.03.2017 om 10:31 uur

10 / 10

Zoals gewoonlijk was alles weer tiptop in orde. Hulde

op 23.03.2017 om 08:41 uur

10 / 10

Mooie en goede auto's met all-inn prijs, doordoor geen last van extra verzekeringen die ze proberen aan te smeren!

op 23.03.2017 om 08:16 uur

Sunnycars NL

• Sunny Cars wil graag dat je op je vakantie of zakenreis 100% zorgeloos kunt rondrijden. Wij bezitten zelf geen huurauto's, maar sluiten contracten af met lokale en internationale autoverhuurders die aan onze strenge kwaliteit- en service-eisen voldoen. Je kunt nu al een zorgeloze huurauto reserveren in 120 landen op meer dan 8.000 bestemmingen wereldwijd. Maar er is meer! Ons standaard product is all-inclusive, dat betekent dat alle verzekeringen inclusief zijn en je geniet van de allerbeste service. Benieuwd naar wat klanten over ons zeggen? Bekijk hier de meest recente reacties.

• Adres:

eKomi garandeert:

• Betrouwbare service
  • Veiliger online aankopen doen
  • Actualisering van de shopkwaliteit
  • 7217 keer positief beoordeeld!

meer »

Zilver
Waardering tussen 8.8 en 9.5
Goud
Waardering vanaf 9.6

Heeft u nog geen beoordelingslink ontvangen of heeft u vragen over uw beoordeling?

Ik heb een vraag over mijn beoordeling
Ik heb een beoordelingslink nodig
Ik wil graag een klacht indienen
Email:
Bevestigen e-mail: