Straluma
Straluma
Welkom bij Straluma.nl. Al sinds 1940 dé speciaalzaak in verlichting. Straluma heeft meer dan 9000 lampen in huis waarvan 80% direct uit voorraad leverbaar is. Alle bestellingen vanaf €50,- worden binnen Nederland gratis thuis bezorgd door PostNL, UPS of onze eigen bezorgservice. Retournering is gratis. Op al onze lampen bieden wij 2 jaar garantie. Door onze brede en uitgebreide productkennis kunnen wij u altijd een advies op maat geven. Zowel Online als in onze winkel in Barendrecht. Straluma is 7 dagen per week geopend.

Wij hadden eerst één vloerlamp besteld en vonden hem heel mooi . Wij hebben er toen nog een besteld zodat wij nu alllebei dezelfde lampen naast onze stoelen hebben, we zijn erg tevreden over de service en snelle bezorging!
Via de site 3 mooie lampen besteld. Er werd daarna meteen contact opgenomen omdat er maar 2 beschikbaar waren;
1 showroom en 1 nieuw exemplaar. Helaas werd geen showroom korting gegeven. Daarna wel goed advies over de led lampen en snoer wat erbij nodig was.
Alles werd vlot verstuurd en verrekend.
We gaan binnenkort tóch een keer naar de winkel om andere lampen voor ons huis te zoeken. Nu eerst de verbouwing van de beneden verdieping afmaken!
Prima service online besteld oplossing gevonden voor transport.
Alles prima geleverd in super goede staat.
Super content
Supersnelle levering.
snelle levering alles duidelijk en goede kwaliteit van het geleverde product HEEL MOOIE LAMP!!!
Zeer snelle levering
Grote keuze aan correcte prijs
Goed verzorgd jij levering
Op de site van Straluma vond ik de lampen die ik zocht en ook nog voor een redelijke prijs. Het bestellen ging gemakkelijk en de levering was snel. De lampen hangen en hebben precies de uitstraling die ik voor ogen had.
goede service, ook per telefoon, monteur was ook oke
Had van een bepaald type lamp 2 zwarte besteld. Men heeft me heel snel per mail verwittigd dat er in de zwarte kleur maar 1 meer beschikbaar was omdat de tweede een beschadiging bleek te hebben en of het goed was om beiden in een andere kleur te leveren.
Zeer klantgericht! Mooier producten