Straluma
Straluma
Welkom bij Straluma.nl. Al sinds 1940 dé speciaalzaak in verlichting. Straluma heeft meer dan 9000 lampen in huis waarvan 80% direct uit voorraad leverbaar is. Alle bestellingen vanaf €50,- worden binnen Nederland gratis thuis bezorgd door PostNL, UPS of onze eigen bezorgservice. Retournering is gratis. Op al onze lampen bieden wij 2 jaar garantie. Door onze brede en uitgebreide productkennis kunnen wij u altijd een advies op maat geven. Zowel Online als in onze winkel in Barendrecht. Straluma is 7 dagen per week geopend.

Prachtige stoere lamp, snel en netjes geleverd.
2plafonlampen gekocht 1 schroefdraad deed het niet gebeld andere dag al een andere lamp super service
Goed. Productbeschrijving op de website is perfect. Snelle levering.
Er is duidelijk gecommuniceerd over de lamp die ik wilde bestellen. Deze was op het moment niet in voorraad en de levertijd was lang door de vakantie periode.
Om mij tevreden te stellen (ik had de lamp op korte termijn nodig..) is voorgesteld om het showroommodel aan mij te verkopen , ondanks dat deze dan ook niet meer (enkele weken ) in de winkel zou hangen. Bovendien was deze zo goed als nieuw, werd er gezegd .
De lamp (De Kelly) heb ik 3 dagen later ontvangen en zag er zoals belooft nieuw uit. Goede service en snelle levering !
Winkelpersoneel was vriendelijk en behulpzaam. Uiteindelijk het advies gekregen een deel van de bestelling via internet te bestellen ivm langere levertijd op een artikel (was al netjes aangegeven van tevoren).

Gedurende het proces zijn we netjes ok de hoogte gehouden en we worden gebeld toen het artikel binnen was om af te stemmen wanneer het uitkwam om de bestelling te leveren.
De lamp zat goed verpakt in de doos, ik ben zeer tevreden hoe het is gegaan met de bestelling en de levering.
De service is goed en een ruime collectie
Ik ben zeer tevreden over de snelle levering (binnen 24 uur) van mijn bestelde artikelen. Ik heb gebruik moeten maken van een omruiling. Dit tot zeer tevredenheid. Binnen 24 uur opnieuw geleverd. De betaling is zeer correct en snel verlopen. Ik zal zeker klant blijven.
Alles was perfect en vliegensvlug.
Groot assortiment, duidelijke website, levering snel.