Straluma
Straluma
Welkom bij Straluma.nl. Al sinds 1940 dé speciaalzaak in verlichting. Straluma heeft meer dan 9000 lampen in huis waarvan 80% direct uit voorraad leverbaar is. Alle bestellingen vanaf €50,- worden binnen Nederland gratis thuis bezorgd door PostNL, UPS of onze eigen bezorgservice. Retournering is gratis. Op al onze lampen bieden wij 2 jaar garantie. Door onze brede en uitgebreide productkennis kunnen wij u altijd een advies op maat geven. Zowel Online als in onze winkel in Barendrecht. Straluma is 7 dagen per week geopend.

Product snel geleverd en goed verpakt
Duidelijke site, bestelling was niet op voorraad, ik ben gebeld en de bestelling is geannuleerd. Afterpay optie is handig. Ik heb zelf niks meer hoeven doen. Zou er zeker weer bestellen.
Gebeld dat alleen showroommodel aanwezig was en wat mijn voorkeur had, nieuwe lamp besteld die keurige beschermd was ingepakt.
Service in de winkel was beperkt; de lamp die we zochten (tafellamp met één aansluitpunt, rond , voor op een rozet) hing inderdaad niet op de begane grond; maar we vonden deze wel op de 1e verdieping. Daar had de medewerker ons toch op kunnen wijzen?
Wij hebben dit keer online besteld omdat we al dezelfde lampen hadden en minpolen in een ander vetrek wilden. Heel makkelijk, snel geleverd zelfs rond de kerst en alles heel duidelijk
Goed geregeld, snelle service en een persoonlijk gevoel als ik iets bestel. Ik doe graag hier nog een keer aankopen. Fijn familie bedrijf.
Snelle en juiste levering
Mooie winkel goede service en goede afspraken. Vriendelijk personeel.
Snel en in goede staat ontvangen
Heel uitgebreid assortiment., met veel mooie, leuke en unieke lampen.