Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Straluma
Straluma
Welkom bij Straluma.nl. Al sinds 1940 dé speciaalzaak in verlichting. Straluma heeft meer dan 9000 lampen in huis waarvan 80% direct uit voorraad leverbaar is. Alle bestellingen vanaf €50,- worden binnen Nederland gratis thuisbezorgd door PostNL, UPS of onze eigen bezorgservice. Retournering is gratis! Op al onze lampen bieden wij 2 jaar garantie. Door onze brede en uitgebreide productkennis kunnen wij u altijd een advies op maat geven. Zowel Online als in onze winkel in Barendrecht. Straluma is 7 dagen per week geopend.

Prima
Telefonisch goed geholpen met keuze van de beste LED-lamp voor de twee kamerlampen. Gaven precies de sfeer die we wilden. De (industriele) lampen zelf waren eenvoudig in elkaar te zetten en zijn van goede kwaliteit!
alles netjes snel afgehandeld en goed geleverd
zeker een aanrader
Het product wat we bij jullie gekocht hebben brengt zweer en rust in huis.
Snelle levering na bestelling. Toen bleek dat er helaas iets stuk was gegaan tijdens het vervoer, werd er direct een nieuwe lamp gestuurd.
Echt super goeie service!
Mooie spullen en kwaliteit zeer goed, en super snel bezorgd !
recentelijk 6 plafondlampen gekocht. tevreden over levering en kwaliteit. 1 lamp retour gestuurd de retourtaling snel en correct afgehandeld.
ik heb geen advies ik ben super tevreden over alles ga zo door
Makkelijk om te bestellen en de lamp is in uitstekende staat en op de verwachte tijd bezorgd.
Snelle en goed ingepakte levering.
Service prima!!