Straluma
Straluma
Welkom bij Straluma.nl. Al sinds 1940 dé speciaalzaak in verlichting. Straluma heeft meer dan 9000 lampen in huis waarvan 80% direct uit voorraad leverbaar is. Alle bestellingen vanaf €50,- worden binnen Nederland gratis thuis bezorgd door PostNL, UPS of onze eigen bezorgservice. Retournering is gratis. Op al onze lampen bieden wij 2 jaar garantie. Door onze brede en uitgebreide productkennis kunnen wij u altijd een advies op maat geven. Zowel Online als in onze winkel in Barendrecht. Straluma is 7 dagen per week geopend.

The personal is very friendly and helpful. The show room is very impressing. The lamp I bought is from good quality and the price is good.

Thanks a lot,***
Mooie lamp, volgens verwachting, netjes op tijd geleverd
Breed assortiment goede service leuke aanbiedingen.
Ik ben zeer tevreden, snelle service. Lampen retour gedaan en nieuwe besteld. Alles snel geregeld en geld snel teruggestort!
Online-bestelling in de winkel afgehaald.

Bestellen en betalen via de site ging soepel, lamp is prima. De afhandeling in de winkel verliep echter zeer traag. Printen van de factuur duurde erg lang. Dames achter de balie waren vriendelijk maar wekten de indruk niet echt op de hoogte te zijn van hoe het computersysteem werkt.

Samengevat: een reeds betaalde lamp afhalen in een verder lege winkel hoeft geen 20 minuten te duren.
De lampen die ik besteld had zij precies wat ik er van verwachten.
Ze waren ook keurig verzorgd verzonden
Dus ik ben zeer tevreden.,
Wij hebben recent een nieuw appartement volledig ingericht met verlichting van straluma , iedere keer zocht ik overal op internet , maar kwam steeds terug bij hun terecht omdat ze mooie up to date lampen hebben en omdat de bestelling en levering steeds snel en vlekkeloos verlopen was met een correcte prijs
Super levering voor een aantrekkelijke prijs
Prima ontvangen en geholpen.
Ondanks het feit dat door eigen schuld twee glazen van de lamp waren gebroken, kregen wij per omgaande tegen een sterk gereduceerde prijs, twee nieuwe glazen toegestuurd.