Straluma
Straluma
Welkom bij Straluma.nl. Al sinds 1940 dé speciaalzaak in verlichting. Straluma heeft meer dan 9000 lampen in huis waarvan 80% direct uit voorraad leverbaar is. Alle bestellingen vanaf €50,- worden binnen Nederland gratis thuis bezorgd door PostNL, UPS of onze eigen bezorgservice. Retournering is gratis. Op al onze lampen bieden wij 2 jaar garantie. Door onze brede en uitgebreide productkennis kunnen wij u altijd een advies op maat geven. Zowel Online als in onze winkel in Barendrecht. Straluma is 7 dagen per week geopend.

Ik ben tevreden met mijn bestelling.
Goede service en perfecte communicatie.
Ook prima en vriendelijk geholpen door de klantenservice.
Uitstekende service en snelle levering. Bij levering bleek de lamp/fitting kapot te zijn. Gebeld en de volgende dag keurig nieuwe nagestuurd.
Dat noem ik topservice.
Succes
Geweldige winkel met super lieve medewerkers die alles voor je willen doen
Ook wat online besteld in de mooie webshop, wat zeer handig werkt en makkelijk is
Komen uit t midden van t land en gaan er graag shoppen
Duidelijke site en snel antwoord bij vragen
Al wat besteld was snel geleverd ( wat niet noodzakelijk was) goed verpakt, en volledig
Ik werd gelijk gebeld ivm een bestelling die wat langer ging duren, vond ik heel prettig
Vlot de bestelling kunnen plaatsen, een vlotte klantenservice en een goed geschatte levering. Zeer handige website!
Ik heb onlangs 2 lampen gekocht. Super snelle levering en goed verzorgd.
Straluma Dank u wel voor uw aankoop en voor deze 5 sterren beoordeling. We zien u graag nog eens terug.

Met vriendelijke groet, Uw straluma.nl team