Straluma
Straluma
Welkom bij Straluma.nl. Al sinds 1940 dé speciaalzaak in verlichting. Straluma heeft meer dan 9000 lampen in huis waarvan 80% direct uit voorraad leverbaar is. Alle bestellingen vanaf €50,- worden binnen Nederland gratis thuis bezorgd door PostNL, UPS of onze eigen bezorgservice. Retournering is gratis. Op al onze lampen bieden wij 2 jaar garantie. Door onze brede en uitgebreide productkennis kunnen wij u altijd een advies op maat geven. Zowel Online als in onze winkel in Barendrecht. Straluma is 7 dagen per week geopend.

Duidelijke website. Duidelijke bevestigingsmail en bericht toen verzonden. Snelle levering.
Zocht een product wat gezien bij een bouwmarkt, maar daar niet meer leverbaar, even getwijfeld of te bestellen zo ver van huis, maar was snel en netjes bezorgd, dus was achteraf erg positief.
snelle levering, mooie lampen
Goede service, snelle verzending, mooie prijzen. Ik zou niets veranderen
Lampen besteld, deze werden keurig verpakt en snel verzonden.
Ik had 1 retour zending en dit was heel snel per mail onderhandelt en het retour bedrag snel terug gestort. Telefonisch ook keurig geholpen. Vandaar 5 sterren.
3 Super mooie lampen gekocht !
Na mijn online bestelling werd ik telefonisch benaderd aangezien ik een fout had gemaakt bij het bestellen van het aantal ledlampjes. Er werd advies gegeven welke ik het beste kon gebruiken. En kreeg nog wat geld terug aangezien hun oplossing goedkoper was. Dat is pas klantenservice
na telefonisch contact vanwege meerdere bestellingen extra korting gekregen en deze werd ook netjes uitbetaald
Je kon op het *** filmpje al goed zien, hoe de lamp eruit ziet als hij brand, SCHITTEREND!
Ben er dan ook heel blij mee!!
Mooie lampen en snel verzonden
Zeer tevreden
Mooie lamp en prima geleverd
De bestelling is goed en correct geleverd en het artikel is goed