Straluma
Straluma
Welkom bij Straluma.nl. Al sinds 1940 dé speciaalzaak in verlichting. Straluma heeft meer dan 9000 lampen in huis waarvan 80% direct uit voorraad leverbaar is. Alle bestellingen vanaf €50,- worden binnen Nederland gratis thuis bezorgd door PostNL, UPS of onze eigen bezorgservice. Retournering is gratis. Op al onze lampen bieden wij 2 jaar garantie. Door onze brede en uitgebreide productkennis kunnen wij u altijd een advies op maat geven. Zowel Online als in onze winkel in Barendrecht. Straluma is 7 dagen per week geopend.

Wij hebben een lampje gekocht voor in de wc duidelijke internetsite met goede omschrijving. Goede en snelle levering en keurig verpakt. Nu onze verbouwing klaar is wordt het tijd dat hij opgehangen wordt en van het eindresultaat kunnen genieten.
Ga zo door en wie weet tot een volgende keer.
Het was wat ik verwacht had. Prima
De verlichting die ik heb gekocht zijn keurig afgeleverd en voldoen geheel aan mijn verwachtingen .
ik ben tevreden het was goed verpakten ik vond het erg mooi
Prima winkel. Heel veel keuze! Mooie dingen. Vlugge en correcte levering.
Super goede site, en levering de volgende dag, netjes verpakt, wij zijn uitermate tevreden.
Telefonisch prettig geholpen, snelle levering en een prachtige lamp van goede kwaliteit!
Goede service
Het snelle melden van leveringsproblemen vind ik zeer positief. Maar al te vaak gebeurt het dat je ergens anders hiervan niet op de hoogte wordt gebracht.
Goede service. Snelle bezorging. Nette lamp. Alles compleet. Onbeschadigd ontvangen met een duidelijke uitleg.