Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Straluma
Straluma
Welkom bij Straluma.nl. Al sinds 1940 dé speciaalzaak in verlichting. Straluma heeft meer dan 9000 lampen in huis waarvan 80% direct uit voorraad leverbaar is. Alle bestellingen vanaf €50,- worden binnen Nederland gratis thuisbezorgd door PostNL, UPS of onze eigen bezorgservice. Retournering is gratis! Op al onze lampen bieden wij 2 jaar garantie. Door onze brede en uitgebreide productkennis kunnen wij u altijd een advies op maat geven. Zowel Online als in onze winkel in Barendrecht. Straluma is 7 dagen per week geopend.

Snelle levering en een goede kwaliteit
Goede service en correct en een mooie hanglamp
Het product voldeed volledig aan mijn verwachtingen. Het werd netjes en super snel geleverd.
Goed tevreden product zoals omschreven. Erg blij mee..
Super vlotte service, in mijn bestelling zat een barstje en kreeg van jullie een berichtje met foto en de vraag wat ik wou. Dan beslist om een maatje kleiner te nemen en meteen is er voor gezorgd dat dit in orde kwam. Alsook de kredietnota was meteen geregeld. Super service!
Ze belde netjes dt er een kleurverschil zat tussen 2 artikelen en gaan dit naleveren
Snelle levering, achteraf betalen. Goede service.
Klant vriendelijk echt een aanrader.
Een prima service, omdat ik keurig werd gebeld dat het iets langer kon duren, voordat ik de lamp zou ontvangen. De reden daarvoor was, dat hij niet op voorraad was.
Wij hebben pas geleden een lamp gekocht via de website van Straluma. Het bestelproces was makkelijk en wij werden goed op de hoogte gehouden. De lamp werd door Straluma op afgesproken datum geleverd. Keurig verpakt. Wij zijn heel tevreden.
Ik ben heel blij met mijn nieuwe lamp. De levering duurde wat lang en nadat ik belde is het showmodel met mijn goedvinden opgestuurd. Heel goed ingepakt en het is nu genieten