Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Straluma
Straluma
Welkom bij Straluma.nl. Al sinds 1940 dé speciaalzaak in verlichting. Straluma heeft meer dan 9000 lampen in huis waarvan 80% direct uit voorraad leverbaar is. Alle bestellingen vanaf €50,- worden binnen Nederland gratis thuisbezorgd door PostNL, UPS of onze eigen bezorgservice. Retournering is gratis! Op al onze lampen bieden wij 2 jaar garantie. Door onze brede en uitgebreide productkennis kunnen wij u altijd een advies op maat geven. Zowel Online als in onze winkel in Barendrecht. Straluma is 7 dagen per week geopend.

Zeer tevreden over de lamp,mooie kleur ook
Prima service van Straluma: bestelde artikel was alleen als showmodel beschikbaar en via mail keurig voorstel ontvangen voor verdere afhandeling ( nieuw besteld met kleine wachttijd).
De vriendelijke, uitnodigende, vakkundige en meedenkende begeleiding was uiterst comfortabel!
Hele leuke lamp, blij mee.
Website is wat traag. Verder prima site met goede omschrijvingen
Een fantastische winkel heb al jaren geleden alle verlichting bij Straluma gekocht.
Nu jaren later verhuisd naar Alkmaar en weer verlichting bij Straluma gekocht
Helaas niet meer in de buurt wonend om even te kijken in de prachtige winkel...
Dan maar online.
Goed advies in de winkel
Snelle en correcte levering
Alles keurig geregeld. Kwamen afspraken na. Mooie kwaliteit. Prettige bezorging. Dik tevreden.
Straluma is een mooie zaak met enorm veel verschillende lampen. Wij waren op zoek naar twee grote hanglampen (eetkamer en woonkamer) en wandlampen. Door de grote hoeveelheid zijn we niet geslaagd voor de hanglampen (te veel keus) en uiteindelijk met maar twee wandlampen naar huisgegaan. We zagen, bij wijze van spreken, door de lampen het licht niet meer.
Zeer goed geholpen en een deskundig advies,het product kwam jammer genoeg beschadigd aan gebeld en de anderen dag al een nieuwe ontvangen. Prima afgehandeld.