Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Straluma
Straluma
Welkom bij Straluma.nl. Al sinds 1940 dé speciaalzaak in verlichting. Straluma heeft meer dan 9000 lampen in huis waarvan 80% direct uit voorraad leverbaar is. Alle bestellingen vanaf €50,- worden binnen Nederland gratis thuisbezorgd door PostNL, UPS of onze eigen bezorgservice. Retournering is gratis! Op al onze lampen bieden wij 2 jaar garantie. Door onze brede en uitgebreide productkennis kunnen wij u altijd een advies op maat geven. Zowel Online als in onze winkel in Barendrecht. Straluma is 7 dagen per week geopend.

We hebben jullie bedrijf gevonden via internet, we vonden een erg mooie lamp op de site.
Besteld en de volgende dag al geleverd, top service en ik ben ook via een telefoongesprek erg vriendelijk te woord gestaan!
Bij Straluma dé lamp gevonden die we zochten voor de hal. Staal, zwart en met een mooi effect op de muur. Goede prijs, want ik heb ik ze ook voor veel meer elders gezien. Snelle levering en goed verpakt!
We dachten de juiste kroonluchter voor ons salon gevonden te hebben, dus bestelden we die. Dezelfde dag reeds reactie dat we enkele weken moesten wachten omdat ze een nieuwe bestelde bij de leverancier ipv toonzaalmodel. Bij levering vonden we toch dat de kleur niet helemaal onze smaak was en we hebben dan de retour aangemeld. Alles is duidelijk, zodra Straluma onze retour ontving kregen we hierover mail. Hartelijk voor de vriendelijke en zeer duidelijke service. Aan te raden en als we eens in de buurt zijn gaan we zeker een bezoekje brengen aan de toonzaal en zullen we hopelijk onze keuze vinden !.
Top service. Dure lamp besteld. Helaas was deze door DPD kapot bezorgd. Binnen een week had ik een nieuwe lamp en op mijn verzoek niet met DPD bezorgd.
Nu moeten ze eigenlijk niet meer bezorgen met DPD .
Zeer tevreden over de levering
snelle levering, netjes verpakt, produkt voldoet aan verwaachting
Mooi product
Goed verpakt voor vervoer
Ik kwam Straluma tegen via Google en zag de de lampen op hun site en was meteen verkocht.
Besteld, betaald en snel geleverd.
Super!!!
Correct verzonden, veilig ingepakt en uitgebreide beschrijving op de website.
Zeer tevreden
Hoi ik ben zeer te vreden hoe ze zijn bezorgd en het contact met jullie en ik ga zeker nog meer lampen bij jullie bestellen het was een goede ervaring om met jullie samen te werken
Gr ***