voor onlineshops»

9.2 / 10

Gemiddelde van 1055 beoordelingen
(afgelopen 12 maanden)
Totaal aantal beoordelingen: 1521

Alle beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij straluma.nl

8 / 10

Goede service
    Commentaar van straluma.nl:
    Dank u! Veel plezier van uw aankoop.

op 18.08.2017 om 13:01 uur

10 / 10

Concurerende prijzen, veel keus, snelle levering.
    Commentaar van straluma.nl:
    Hartelijk dank voor uw complimenten. We zien u graag nog eens terug.

op 18.08.2017 om 11:08 uur

10 / 10

Duidelijke website met alle informatie die je nodig hebt tot de juiste productkeuze. Tevens wordt er een lichtbron aanbevolen. Daarom nu een prachtige lamp besteld die overal was uitverkocht maar toch geleverd kon worden door Straluma. De volgende dag al bezorgd met een professionele Straluma verpakking die goed tegen het transport beschermd was. Ik ben overtuigd en zal mij de volgende keer zeker weer wenden bij Straluma. Bedankt namens een blije klant !
    Commentaar van straluma.nl:
    Dank u wel voor alle complimenten in uw beoordeling. Wij hopen dat u veel plezier mag beleven van uw nieuwe lamp en u bent een volgende keer weer van harte welkom.

op 18.08.2017 om 10:25 uur

10 / 10

Uw bedrijf komt beloften na, de bestelling was de volgende dag keurig optijd binnen. Heel prettig! Website ook heel overzichtelijk en een riante keuze.
    Commentaar van straluma.nl:
    Dank voor het schrijven van deze positieve review. Hier zijn we zeer content mee.

Met vriendelijke groet,

op 18.08.2017 om 09:20 uur

10 / 10

Overzichtelijke webwinkel. Vlotte afhandeling van de bestelling. Goed verpakte produkten. Prima zo.

op 17.08.2017 om 17:09 uur

10 / 10

Ik had een lamp besteld en een halve dag later nog eenzelfde. Beide lampen apart waren net onder het bedrag waarbij je gratis verzenden had, dus ik snapte, dat ik twee keer verzendkosten moest betalen (twee aparte bestellingen). Straluma was echter zo aardig, om de twee bestellingen samen te voegen en omdat ik boven het bedrag kwam, kreeg ik mijn al betaalde verzendkosten teruggestort. Hartstikke netjes dus! Heel fijn.

op 17.08.2017 om 16:56 uur

10 / 10

Supersnelle en correcte service. Niets op aan te merken!

op 17.08.2017 om 10:27 uur

10 / 10

Overzichtelijke site. Heb 3 industriele lampen gekocht, [waren showroommodellen] en kreeg een telefoontje of ik akkoord ging dat het showroommodellen waren. Dat noem ik service. Ene dag besteld en volgende dag in huis en heel goed verpakt. Ben zeer tevreden.

op 16.08.2017 om 18:42 uur

10 / 10

Heb een drietal lampen besteld en iedere keer werd ik keurig behandeld en zelfs teruggebeld als iets niet op voorraad was. Keurig te woord gestaan door medewerker volgens mij ***. Ook per mail werd keurig de voortgang gemeld.

Alleen de verpakking vond ik verschrikkelijk, alhoewel ik begrijp dat dit nodig is om schade te voorkomen. De hoeveelheid plastic is enorm, zou dit niet met papier op te lossen zijn?

op 15.08.2017 om 22:49 uur

10 / 10

De bestelde kapstokken werden snel geleverd en waren goed verpakt. Prima in orde!

op 15.08.2017 om 22:13 uur

straluma.nl

• Welkom bij Straluma.nl. Al sinds 1940 dé speciaalzaak in verlichting. Straluma heeft meer dan 9000 lampen in huis waarvan 80% direct uit voorraad leverbaar is. Alle bestellingen vanaf €50,- worden binnen Nederland gratis thuis bezorgd door PostNL, UPS of onze eigen bezorgservice. Op al onze lampen bieden wij 2 jaar garantie. Door onze brede en uitgebreide productkennis kunnen wij u altijd een advies op maat geven. Zowel Online als in onze winkel in Barendrecht. Straluma is 7 dagen per week geopend.

• Adres:

eKomi garandeert:

• Betrouwbare service
  • Veiliger online aankopen doen
  • Actualisering van de shopkwaliteit
  • 1444 keer positief beoordeeld!

meer »

Zilver
Waardering tussen 8.8 en 9.5
Goud
Waardering vanaf 9.6

Heeft u nog geen beoordelingslink ontvangen of heeft u vragen over uw beoordeling?

Ik heb een vraag over mijn beoordeling
Ik heb een beoordelingslink nodig
Ik wil graag een klacht indienen
Email:
Bevestigen e-mail: