Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Straluma
Straluma
Welkom bij Straluma.nl. Al sinds 1940 dé speciaalzaak in verlichting. Straluma heeft meer dan 9000 lampen in huis waarvan 80% direct uit voorraad leverbaar is. Alle bestellingen vanaf €50,- worden binnen Nederland gratis thuisbezorgd door PostNL, UPS of onze eigen bezorgservice. Retournering is gratis! Op al onze lampen bieden wij 2 jaar garantie. Door onze brede en uitgebreide productkennis kunnen wij u altijd een advies op maat geven. Zowel Online als in onze winkel in Barendrecht. Straluma is 7 dagen per week geopend.

Heb reeds een aantal bestellingen gedaan en het was prima in orde netjes verpakt en niets kapot.
Vandaar dat ik mijn vrienden en kennissen jullie aanbeveelt.
Kom graag weer terug.
Vr gr
Goede service. Lampen heel goed verpakt. We zijn heel tevreden.
Op de site van Straluma gezocht naar passende verlichting voor op zolder. Snel gevonden, 2 rails met spots. Nog even telefonisch contact gehad over de lampen die er in kunnen. Daarna besteld, snel in huis. Goed verpakt. Door een electricien laten plaatsen. Super licht geworden op onze zolder.😀👍
Mooie lamp, snel geleverd, goed meegedacht over welke lichtbron erbij zou passen.
Zeer tevreden met de bestellingen.
Goed product snelle levering en erg goed verpakt voor verzending.
Helemaal top
Goed verpakt snel geleverd we zijn er erg blij mee mooie lampen
Goede informatie, snelle reactie op vragen en supersnelle levering. Wat wil een mens nog meer
Mooi lampje (wel prijzig) en snel geleverd.
Erg tevreden over de moeite die er genomen is om de artikelen toch nog op tijd op mijn adres te krijgen. Bedankt hiervoor