Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Straluma
Straluma
Welkom bij Straluma.nl. Al sinds 1940 dé speciaalzaak in verlichting. Straluma heeft meer dan 9000 lampen in huis waarvan 80% direct uit voorraad leverbaar is. Alle bestellingen vanaf €50,- worden binnen Nederland gratis thuis bezorgd door PostNL, UPS of onze eigen bezorgservice. Retournering is gratis. Op al onze lampen bieden wij 2 jaar garantie. Door onze brede en uitgebreide productkennis kunnen wij u altijd een advies op maat geven. Zowel Online als in onze winkel in Barendrecht. Straluma is 7 dagen per week geopend.

Wij zijn erg tevreden over onze bestelling,snelle en keurige bezorging,later de klanten service nog gebeld met een vraag en daar ook netjes te woord gestaan door de medeweker.
Ga er zeker nog eens een bestelling doen
prima service
Zeer attente contacten en wijzigingen. Levering volgens afspraak.
Super leuke winkel om in te winkelen. Vriendelijk personeel met kennis van wat ze verkopen. Samengevat top en als we weer wat nodig hebben komen we zeker terug bij jullie. Dank voor jullie goeie service.
Snelle correcte afwikkeling
Prima webshop. Veel keuze.
Niet te duur snelle levering top bedrijf
Beste, wacht nu al 4 weken op me lampenbollen,vind wel erg lang duren
Lamp incompleet geleverd, nagebeld en zou opgelost worden. Zit al 4 weken te wachten op een glasplaat die mijn halogeen wandlamp afdekt. Niks meer van gehoord. Ga morgen maar weer eens nabellen. Slechte zaak voor zo'n dure lamp. Was mijn 2e maar laatste koop bij jullie.
Mooie producten en supersnelle levering.