Straluma
Straluma
Welkom bij Straluma.nl. Al sinds 1940 dé speciaalzaak in verlichting. Straluma heeft meer dan 9000 lampen in huis waarvan 80% direct uit voorraad leverbaar is. Alle bestellingen vanaf €50,- worden binnen Nederland gratis thuis bezorgd door PostNL, UPS of onze eigen bezorgservice. Op al onze lampen bieden wij 2 jaar garantie. Door onze brede en uitgebreide productkennis kunnen wij u altijd een advies op maat geven. Zowel Online als in onze winkel in Barendrecht. Straluma is 7 dagen per week geopend.

• Aantal sterren
    (10 naar 1)
  • Aantal sterren
    (1 naar 10)
Verkeerde lamp gestuurd , afwikkeling retourbedrag uitstekend.
Snelle levering. Afspraak nagekomen.
bestelling vlot geleverd. keurig verpakt. geen kritiek. ga zo door.
Uitstekend materiaal en heel vlug bezorgd. Wat moet je meer hebben
Straluma Zodat u er snel van kunt genieten in deze donkere dagen voor kerst! Wij wensen u fijne feestdagen en we zien u graag nog eens terug.

Met vriendelijke groet, Uw straluma.nl team
Mooi product, tijdig geleverd. Zelfs aan het inpakken van het pakket is veel zorg en aandacht besteed; een heel mooi pakketje dat je graag ontvangt.
Straluma We doen ons best :-) Bedankt voor uw complimenten, graag nog eens tot ziens.

Met vriendelijke groet, Uw straluma.nl team
Prima leveringen en service.
Straluma Dank u wel, wij wensen u veel plezier van u w aankoop.

Met vriendelijke groet, Uw straluma.nl team
Snelle levering, prijs/kwaliteit in orde
Straluma Dank voor uw beoordeling en voor het vertrouwen in Straluma. Veel plezier van uw aankoop en we zien u graag weer eens terug.

Met vriendelijke groet, Uw straluma.nl team
Straluma zou op de websie moeten aangeven of daarin vermelde artikelen in de winkel worden ten toon gesteld of niet.. Nu kan het voorkomen dat een klant komt kijken en dan is er niets.
Ook de terugstuurregeling/voorwaarden zouden duidelijk vermeld moeten worden als een artikel via de website word besteld.
Straluma Bedankt voor uw review. We staan altijd open voor kritiek voor aanpassingen op onze website, maar in alle eerlijkheid weet ik niet zo goed wat we hier aan moeten veranderen. U wilt 2 lampen bestellen die beiden niet op voorraad zijn, dit wordt duidelijk met dikke rode letters aangegeven op de website en u krijgt per mail dezelfde melding te zien. Wat betekent dat deze lampen ook niet aanwezig zullen zijn in onze showroom anders had u deze melding niet gezien.
En de voorwaarden van retourneren staan duidelijk vermeld in de "footer" (onderste balk van de website) onder het kopje klantenservice, welke bij vrijwel alle webshops op die plaats te vinden is.

Met vriendelijke groet, Uw straluma.nl team
De website werkte niet naar behoren. Ipv een melding te krijgen dat een bep. artikel niet leverbaar was of niet op voorraad, bleef het aantal, in dit geval 1, maar in beeld staan. Vervolgens er achteraan gebeld. Werd later wel netjes teruggebeld en werd er een vervangend artikel aangeboden. De verzendkosten zijn niet in rekening gebracht. Dat was wel bijzonder klantvriendelijk!
Straluma Dank u wel voor uw beoordeling en excuses voor het ongemak. We hopen dat u veel plezier mag beleven van uw nieuwe lamp.

Met vriendelijke groet, Uw straluma.nl team
Ik zocht op een lamp op Google .vond hem kocht er 2 van en had binnen korte tijd in huis. Vond het erg attent dat jullie in de gaten hadden dat de betaling niet lukte. (Dit kwam omdat ik via mijn mobiel zocht en niet kon telebankieren via mijn mobiel ) jullie boden mij julliw hulp aan thuis heb ik m'n bestelling afgemaakt. De lampen hangen erg mooi en ik krijg mooie complimenten. Geweldig . Ik ben er blij mee!
Straluma Wat leuk dat u complimenten krijgt over uw nieuwe verlichting. En dank voor uw complimenten naar onze servicemedewerkers, ze doen hun uiterste best om alles zo vlekkeloos mogelijk te laten verlopen. Bij deze wensen wij u nog lang plezier van uw nieuwe lampen en natuurlijk zien wij u graag nog eens terug.

Met vriendelijke groet,
Uw straluma.nl team