voor onlineshops»

9.2 / 10

Gemiddelde van 1089 beoordelingen
(afgelopen 12 maanden)
Totaal aantal beoordelingen: 1706

Alle beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij straluma.nl

8 / 10

Keurige levering, 1 lamp was kapot, maar zeer correct nieuwe opgestuurd en daarna wilde u de kapotte pas retour!
    Contactpersoon aan telefoon zeer correct!
    Ga zo door ! 😀
    Commentaar van straluma.nl:
    Helaas sneuvelt er wel eens iets tijdens het transport, we trachten het zo goed als mogelijk te verpakken. Gelukkig hebben we het snel voor u kunnen oplossen. Bedankt voor uw beoordeling en we wensen u veel plezier van uw nieuwe lampen.

op 20.10.2017 om 15:43 uur

10 / 10

Onze bestelling is keurig afgehandeld.

Wij zijn heel erg tevreden.
    Commentaar van straluma.nl:
    Dat is fijn! Dank voor uw beoordeling en we zien u graag nog eens terug.

op 20.10.2017 om 12:59 uur

10 / 10

Straluma zelf heeft zich perfect aan de afspraak gehouden, helaas post.nl Niet 3 dagen gewacht.
    Grrr.
    Lampen zijn zeer mooi afgewerkt geen enkel foutje kunnen ontdekken hangen heel mooi recht.
    Zeer tevreden over.
    Waren goed verpakt.
    Commentaar van straluma.nl:
    Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Het is inderdaad jammer dat uw zending zo lang op zich heeft laten wachten, helaas kunnen wij daar geen invloed op uitoefenen. We hopen dat uw veel plezier mag beleven van uw nieuwe lampen.

op 20.10.2017 om 12:30 uur

8 / 10

snelle levering, goed verpakt en product voldeed aan mijn verwachtingen.
    Commentaar van straluma.nl:
    Top! Veel plezier van uw aankoop en graag nog eens tot ziens.

op 20.10.2017 om 10:18 uur

8 / 10

Enorm snelle en correcte levering
    Commentaar van straluma.nl:
    Graag gedaan! U bedankt voor uw beoordeling en wij wensen u veel plezier van uw aankoop.

op 20.10.2017 om 09:33 uur

10 / 10

Lamp bij jullie besteld. Echter deze was net uitverkocht. Kreeg hier netjes bericht over, mij werd gevraag of ik mijn geld terug gestort wilde hebben. Dit is keurig netjes gelijk gebeurd. Volgende x zeker weer bij jullie een bestelling.
    Commentaar van straluma.nl:
    Wij vinden het ook jammer dat de lamp net was uitverkocht. Uiteraard bent u de volgende keer meer dan welkom.

op 19.10.2017 om 19:23 uur

10 / 10

Het was een hele positieve ervaring, wij zijn bij jullie in de winkel geweest en keken onze ogen uit, prachtig! Vriendelijk en behulpzaam personeel!
    We zijn uitstekend geslaagd en blij met onze aankoop!
    Klein minpuntje, een gezellige koffiehoek op de begane grond.
    Commentaar van straluma.nl:
    Dank u wel voor uw positieve beoordeling en de vele complimenten. We kunnen u alvast melden dat de koffiehoek in de planning staat.

op 19.10.2017 om 16:34 uur

10 / 10

perfecte afhandeling, zeer goede behandeling en verpakking van mijn zeer mooie designlamp. Zal zeer zeker goede reklame maken voor Straluma.
    Commentaar van straluma.nl:
    Dank, dank dank, dit is de beste reclame die we ons kunnen wensen! Wij wensen u veel plezier van uw designlamp.

op 19.10.2017 om 11:50 uur

6 / 10

Bedrijf is vast prima, maar de schroeven zaten vast gelakt en met veel moeite en krassen weer los gekregen.
    Commentaar van straluma.nl:
    Bedankt voor uw beoordeling. U kunt gewoon even contact opnemen met onze klantenservice om het probleem op te lossen.

op 19.10.2017 om 07:40 uur

10 / 10

Mooie hanglampen gekocht met sfeervolle verlichting, 1 verlichting was helaas defect, maar door de goede service een nieuwe verlichting ontvangen. En dat binnen 1 dag.
    Commentaar van straluma.nl:
    Dank voor uw review. Gelukkig hebben we het snel kunnen oplossen, helaas gaat er wel eens iets kapot tijdens het transport. We zien u graag nog eens terug.

op 18.10.2017 om 19:50 uur

straluma.nl

• Welkom bij Straluma.nl. Al sinds 1940 dé speciaalzaak in verlichting. Straluma heeft meer dan 9000 lampen in huis waarvan 80% direct uit voorraad leverbaar is. Alle bestellingen vanaf €50,- worden binnen Nederland gratis thuis bezorgd door PostNL, UPS of onze eigen bezorgservice. Op al onze lampen bieden wij 2 jaar garantie. Door onze brede en uitgebreide productkennis kunnen wij u altijd een advies op maat geven. Zowel Online als in onze winkel in Barendrecht. Straluma is 7 dagen per week geopend.

• Adres:

eKomi garandeert:

• Betrouwbare service
  • Veiliger online aankopen doen
  • Actualisering van de shopkwaliteit
  • 1621 keer positief beoordeeld!

meer »

Zilver
Waardering tussen 8.8 en 9.5
Goud
Waardering vanaf 9.6

Heeft u nog geen beoordelingslink ontvangen of heeft u vragen over uw beoordeling?

Ik heb een vraag over mijn beoordeling
Ik heb een beoordelingslink nodig
Ik wil graag een klacht indienen
Email:
Bevestigen e-mail: