Straluma
Straluma
Welkom bij Straluma.nl. Al sinds 1940 dé speciaalzaak in verlichting. Straluma heeft meer dan 9000 lampen in huis waarvan 80% direct uit voorraad leverbaar is. Alle bestellingen vanaf €50,- worden binnen Nederland gratis thuis bezorgd door PostNL, UPS of onze eigen bezorgservice. Retournering is gratis. Op al onze lampen bieden wij 2 jaar garantie. Door onze brede en uitgebreide productkennis kunnen wij u altijd een advies op maat geven. Zowel Online als in onze winkel in Barendrecht. Straluma is 7 dagen per week geopend.

wij hebben diversen lampen gekocht en zijn daarbij in de zaak subliem geholpen en later ook nog na?bestellingen gedaan die per post gekomen goed verpakt en in een dag thuis bezorgt kortom geweldig !en ook heel veel keuse natuurlijk zeer belangrijk, althans voor ons ***
Snelle levering, duidelijke omschrijving en concurrerende prijzen
Super tevreden
Straluma heeff mij geweldig geholpen. Ik had zelf een verkeerde bestelling gedaan en wilde dit retouren maar dit ging super snel en zonder problemen. Kortom een hele goeie klantenservice en uiteindelijk heel blij met het resultaat.
Van bestelling tot aflevering prima geregeld, de lamp doet wat hij moet doen en staat prima op zijn plek te schijnen.
Ben zeer tevreden over mijn bestelling. Vlot, goede informatie, volgen van pakket, telefoon bij uitverkoop van product. Toffe ervaring met jullie bedrijf.
Ik ben superblij met de nieuwe lamp. Hij is precies wat ik in gedachten had. Heel erg leuk bij mijn setje ronde tafeltjes. De lamp zat keurig verpakt en de kwaliteit is ook heel mooi. 😁
Ik had een verkeerd adres doorgegeven en werd netjes gebeld omdat de postcode niet met het adres correspondeerde. Pakket op tijd ontvangen, wel had de instructie iets uitegebreider gemogen voor het monteren van de lamp.
Duidelijke communicatie, snelle levering. Er was iets niet op voorraad. Daar werd ik duidelijk over geïnformeerd en nog binnen de verwachte leveringstijd geleverd. Zo hoort het!
Onlangs een aantal lampen besteld zeer tevreden over de levering hier van, ook heb ik heel gemakkelijk een bestelling kunnen veranderen van 1 artikel naar een ander artikel, vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon