Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Straluma
Straluma
Welkom bij Straluma.nl. Al sinds 1940 dé speciaalzaak in verlichting. Straluma heeft meer dan 9000 lampen in huis waarvan 80% direct uit voorraad leverbaar is. Alle bestellingen vanaf €50,- worden binnen Nederland gratis thuisbezorgd door PostNL, UPS of onze eigen bezorgservice. Retournering is gratis! Op al onze lampen bieden wij 2 jaar garantie. Door onze brede en uitgebreide productkennis kunnen wij u altijd een advies op maat geven. Zowel Online als in onze winkel in Barendrecht. Straluma is 7 dagen per week geopend.

Perfect afgeleverd, duidelijke handleiding, aanrader!
goede service bij behandeling van de bestelling.
Het gehele proces is naar tevredenheid verlopen, van bestelling tot bezorging van de lamp. Het is trouwens een schitterende lamp.
Ik ben nooit in een winkel geweest maar heb laatst (weer) een lampje besteld en die was dus blijkbaar niet voorradig. Daar ben ik meteen netjes over gebeld en geïnformeerd. Heel fijn!
Vraag naar bestelling die niet voorradig was bleek niet meer leverbaar terwijl dit in eerste instantie wel gezegd was
Wij zijn zeer tevreden. We werden geholpen door een vriendelijke, deskundige medewerker. Wij vroegen advies bv over de lampen (hadden er diverse nodig). Vooral over welke bollen we nodig hadden, kregen we goed advies. Ze liet voorbeelden zien en liet zien hoe te dimmen via de lichtknop.
👍👍
Snelle levering, mooi product
Mooie lamp snel leverbaar.
Online bestelling gedaan. Snel geleverd en keurig verpakt.