Straluma
Straluma
Welkom bij Straluma.nl. Al sinds 1940 dé speciaalzaak in verlichting. Straluma heeft meer dan 9000 lampen in huis waarvan 80% direct uit voorraad leverbaar is. Alle bestellingen vanaf €50,- worden binnen Nederland gratis thuis bezorgd door PostNL, UPS of onze eigen bezorgservice. Retournering is gratis. Op al onze lampen bieden wij 2 jaar garantie. Door onze brede en uitgebreide productkennis kunnen wij u altijd een advies op maat geven. Zowel Online als in onze winkel in Barendrecht. Straluma is 7 dagen per week geopend.

Top ga zo door
Prima service en concurrerend geprijsd
Top hoe dat jullie met de vragen /ruilingen omgaan van de klanten!! Dikke tien verdienen jullie!!
Bedankt voor de zeer attente hulp en oplossingen!!
Ga zo door medewerkers van Straluma!!
Bedankt!!!! Wij waren hier super blij mee!!
Met vriendelijke groet Wim en Cora Ambachtsheer
Lamp voldoet volledig aan de verwachtingen. Levering snel en alles zeer degelijk ingepakt.
Hele fijne winkel met goede service. Voor het eerst ook iets online besteld en op de levering was niks aan te merken. Product in goede orde ontvangen.
Vlotte levering, prima kwaliteit!
Aan de telefoon had ik een vraag over een lamp, goede beschrijving en uitleg gekregen, en de dag erop bezorgd, precies wat ik wilde, erg mooi.
Prima.Snel geleverd
makkelijk te volgen via track en trace , goed ingepakt, komt overeen met dat op het site .
top geholpen en geregeld zeer vriendelijk