Straluma
Straluma
Welkom bij Straluma.nl. Al sinds 1940 dé speciaalzaak in verlichting. Straluma heeft meer dan 9000 lampen in huis waarvan 80% direct uit voorraad leverbaar is. Alle bestellingen vanaf €50,- worden binnen Nederland gratis thuis bezorgd door PostNL, UPS of onze eigen bezorgservice. Retournering is gratis. Op al onze lampen bieden wij 2 jaar garantie. Door onze brede en uitgebreide productkennis kunnen wij u altijd een advies op maat geven. Zowel Online als in onze winkel in Barendrecht. Straluma is 7 dagen per week geopend.

Wat een groot assortiment, super. Klantenservice beter op de hoogte brengen van betaal mogelijkheden. wij hadden achteraf betalen ingevuld en kl.service zij dat men wachten met uitleveren omdat de betaling niet binnen was. Daardoor duurde de uitlevering langer dan nodig.
Ik ben dik tevreden. Twee maal lampenvoet besteld en de bestelling zag er keurig verpakt uit. Veel zorg aan besteed, bedankt hiervoor.
Prima service en goede kwaliteit
Mooi op tijd geleverd en perfect verpakt..
Ik zou dit aan iedereen aanbevelen.
Ik ben zeer tevreden over de geleverde lamp👍👍
Veel keus, snelle levering. Goede service toen bij een bestelling een beschadiging was.
Mooie lampen gekocht. Voldoen aan de verwachtingen. Vlotte service
Ik heb de lamp besteld en daarna ging alles goed.
Geen ervaring in de winkel.
zeer vlotte en correcte service zonder problemen.
Prima helpdesk met vaak dezelfde prettige contactpersoon; de door ons gewenste artikelen waren niet meer voorradig maar werden toch nabesteld op ons verzoek. Flexibele organisatie.
Prima winkel, vlotte levering, mooie lampen!