Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Straluma
Straluma
Welkom bij Straluma.nl. Al sinds 1940 dé speciaalzaak in verlichting. Straluma heeft meer dan 9000 lampen in huis waarvan 80% direct uit voorraad leverbaar is. Alle bestellingen vanaf €50,- worden binnen Nederland gratis thuisbezorgd door PostNL, UPS of onze eigen bezorgservice. Retournering is gratis! Op al onze lampen bieden wij 2 jaar garantie. Door onze brede en uitgebreide productkennis kunnen wij u altijd een advies op maat geven. Zowel Online als in onze winkel in Barendrecht. Straluma is 7 dagen per week geopend.

zeer correct
Ik ben tevreden over de lamp en ook de levering

Het product was heel goed verpakt
Ben zeer tevreden.
Bij winkelbezoek werden we snel en goed geholpen
Onze bestelling via de site was er snel en super goed verpakt
Dank u wel‼️
Wij hebben een twee mooie bamboelampen besteld op een rails. Hierover hebben wij contact gehad met Straluma. Het contact was meer dan goed, goede service en dito levering.
Voorafgaand aan onze bestelling hebben wij Straluma bezocht om een lamp uit te zoeken. Aan de hand van de foto's die we van de lamp gemaakt hadden hebben we thuis bekeken of de lamp overeen kwam met onze wensen. We hebben toen de lamp via de webshop besteld en conform de toezeggingen die ook ontvangen.
Mooie winkel waar je een goed beeld kan krijgen van verschillende soorten lampen en de belichting. Dat geeft toch een betere impressie dan alleen online. Er is een ruim en gevarieerd aanbod met mooie en diverse lampen. De lamp is snel verzonden en netjes en goed verpakt. De gekozen lampenset hangt en ik ben er erg blij mee!
Makkelijk benaderbaar en goede service
mooie lamp. conform advertentie. hangt naar volle tevredenheid.
Mooi produkt, erg veilig ingepakt, transportschade haast onmogelijk. Omschrijving van het lampje had beter gekund, met name de dim functie, je moet de lamp 5 keer aanraken 3xaan 2x uit om de laatste stand te vinden en al eindig je in de middenstand, als je niet meteen doortikt begint ie weer op z'n aller felst.