Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Straluma
Straluma
Welkom bij Straluma.nl. Al sinds 1940 dé speciaalzaak in verlichting. Straluma heeft meer dan 9000 lampen in huis waarvan 80% direct uit voorraad leverbaar is. Alle bestellingen vanaf €50,- worden binnen Nederland gratis thuisbezorgd door PostNL, UPS of onze eigen bezorgservice. Retournering is gratis! Op al onze lampen bieden wij 2 jaar garantie. Door onze brede en uitgebreide productkennis kunnen wij u altijd een advies op maat geven. Zowel Online als in onze winkel in Barendrecht. Straluma is 7 dagen per week geopend.

Prima
Grootte assortiment en uitstekende service.
Prima service
Goed geholpen en goede prijs/kwaliteit verhouding
Gegevens lamp klopte niet. Baalde enorm. Lang gezocht naar lamp met 150 snoer.
Kreeg hem binnen 90 cm snoer. Gebeld, ja hebben ze in fabriek verkeerd gedaan. Kon los snoer krijgen. Kon ik niks mee.
Snelle levering, goed verpakt! Zwembad voor de kids, mooie kwaliteit ! Kinderen hebben er al heel veel plezier aan beleefd
Bestelling keurig op tijd verzonden.
Ging om fittingen. 1 zit in de Straluma-lamp-de andere zijn reserve. We nemen aan dat die ook tiptop in orde zijn. 😉
Ik heb 2 Italiaanse lampen van straluma bij jullie besteld en werd vanwege in voorraad snel geleverd.
Een lamp deed het niet. Hebben we over gebeld maar kon niet meer retour gezonden worden, omdat hij aan de achterkant was geopend om eerst zelf te kijken of het te repareren was. Dat was jammer.
Ik wilde aanvankelijk nog een lamp voor de slaapkamer bestellen van het zelfde merk, maar nu zit ik te twijfelen.
Retour is netjes afgehandeld product zag er verzorgd verpakt uit, werkte helaas niet maar service is top!
Precies zoals verwacht dus tevreden. Heb al eerder artikel besteld en ben nu nog op zoek naar een wandlamp., assortiment hier is groet genoeg dus die vind ik hier wel!