Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Straluma
Straluma
Welkom bij Straluma.nl. Al sinds 1940 dé speciaalzaak in verlichting. Straluma heeft meer dan 9000 lampen in huis waarvan 80% direct uit voorraad leverbaar is. Alle bestellingen vanaf €50,- worden binnen Nederland gratis thuisbezorgd door PostNL, UPS of onze eigen bezorgservice. Retournering is gratis! Op al onze lampen bieden wij 2 jaar garantie. Door onze brede en uitgebreide productkennis kunnen wij u altijd een advies op maat geven. Zowel Online als in onze winkel in Barendrecht. Straluma is 7 dagen per week geopend.

Product was niet leverbaar en heb telefonisch contact gehad. Werd vriendelijk te woord gestaan. De lamp staat inmiddels in bestelling en ben in afwachting van de levering.
Goed geholpen en snelle levering
Alles netjes aangekomen
Ben zeer tevreden
Top bedrijf....... scherpe prijzen en eenvoudig bestellen, ok had een probleem met een product, nieuw besteld, oude gratis retour met heel goede instructies en de credit met en paar dagen ontvangen...... Een aanbeveling!
Geweldige service netjes verpakt en afgeleverd ,helemaal tevreden ook met mijn vin voor aan het plafond en bureaulamp echt klasse.
Heldere informatie op de website . Vlotte levering van een kwaliteitsprodukt
Lamp besteld ,prima bezorging
Super fijne service en probleem oplossende firma.
Lamp/ventilator defect kreeg meteen een nieuwe opgestuurd. En kon de defecte retour sturen. Top.
Snelle reactie op mail!!
Goede service!
En prachtige lampen!
Alleen verpakkingen te groot voor het artikel, veel plastic aan opgevuld
mooie verlichting en de retourzending perfect
Enorme keus. Ik had al eerder lampen e.d. bij jullie gekocht en wederom heel erg tevreden. Snelle levering en keurig en veilig verpakt. Gewoon zo door blijven gaan!