Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Straluma
Straluma
Welkom bij Straluma.nl. Al sinds 1940 dé speciaalzaak in verlichting. Straluma heeft meer dan 9000 lampen in huis waarvan 80% direct uit voorraad leverbaar is. Alle bestellingen vanaf €50,- worden binnen Nederland gratis thuisbezorgd door PostNL, UPS of onze eigen bezorgservice. Retournering is gratis! Op al onze lampen bieden wij 2 jaar garantie. Door onze brede en uitgebreide productkennis kunnen wij u altijd een advies op maat geven. Zowel Online als in onze winkel in Barendrecht. Straluma is 7 dagen per week geopend.

alles naar wens.
De lampen waren erg mooi, mijn man baalde als een stekker erg kleine schroefjes niet makkelijk te installeren en sommige plastic kap bovenaan erg jammer qua prijsklasse en model oogt erg goedkoop. Mijn man zegt dat er eens goed nagedacht moet worden om het functioneel te maken qua ophangsysteem ....mannen hebben grotere handen en zulke kleine schroefjes werkt niet
Tijdens bezoek in de winkel uitstekend lichtadvies gehad voor ons in aanbouw zijnde woning. Bestellingen gedaan. Worden prima op de hoogte gehouden als artikelen niet op voorraad zijn en wanneer het weer geleverd kan worden. Zijn zeer tevreden.
Ondanks dat ik deze keer helaas niet geslaagd ben bij jullie zal ik altijd als eerste aan Straluma denken als het om verlichting gaat! Mooie showroom, vriendelijk en behulpzaam personeel, ook als je een produkt retourneerd.
Ik ben ondanks de drukte, vrij snel en goed geholpen
Zeer tevreden! Vriendelijk geholpen door de klanten service. De lampen waren netjes en zorgvuldig verpakt. De lampen zijn van goede kwaliteit precies zoals beschreven op de website.
Snelle levering. Goed verpakt de lampen
Via internet besteld ... volgende dag bestelling afhalen op afhaalpunt , super snel ...top !
Alles tiptop in orde, prima service en prima levering
Snelle en correcte afhandeling!