Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Straluma
Straluma
Welkom bij Straluma.nl. Al sinds 1940 dé speciaalzaak in verlichting. Straluma heeft meer dan 9000 lampen in huis waarvan 80% direct uit voorraad leverbaar is. Alle bestellingen vanaf €50,- worden binnen Nederland gratis thuisbezorgd door PostNL, UPS of onze eigen bezorgservice. Retournering is gratis! Op al onze lampen bieden wij 2 jaar garantie. Door onze brede en uitgebreide productkennis kunnen wij u altijd een advies op maat geven. Zowel Online als in onze winkel in Barendrecht. Straluma is 7 dagen per week geopend.

Snelle levering!
Netjes op tijd geleverd, goed verpakt en onbeschadigd eigenlijk zo het hoort en dat is erg aangenaam.
Online besteld snelle service en goed verpakt. Pas ook in winkel geweest hielpen goed.
Mooi product, gunstige prijs, snelle levering!
Ruime keus, makkelijk bestellen, hoewel de website niet helemaal goed werkte. Het bijbestellen van een passende lichtbron lukte niet op de manier die werd aangeboden. Verder snelle bezorging en het plaatje komt overeen met de werkelijkheid.
Niet alleen is het assortiment ruim en prachtig thematisch uitgestald het personeel is zeer klantvriendelijk en professioneel.
Prima geholpen. Tip >> Geef aan dat de remote controle in de piepschuim verpakking zit.
Had de verpakking al bijna in de afval container gedaan.
blijf zo doorgaan. Zeer tevreden.
Levering volgens afspraak. Lamp voldoet exact aan onze verwachting. Ben zeer tevreden.
Zeer correcte service.
Vlotte levering.
Mooi lampen, voldoen aan alle verwachtingen