Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Straluma
Straluma
Welkom bij Straluma.nl. Al sinds 1940 dé speciaalzaak in verlichting. Straluma heeft meer dan 9000 lampen in huis waarvan 80% direct uit voorraad leverbaar is. Alle bestellingen vanaf €50,- worden binnen Nederland gratis thuisbezorgd door PostNL, UPS of onze eigen bezorgservice. Retournering is gratis! Op al onze lampen bieden wij 2 jaar garantie. Door onze brede en uitgebreide productkennis kunnen wij u altijd een advies op maat geven. Zowel Online als in onze winkel in Barendrecht. Straluma is 7 dagen per week geopend.

Wij hebben een mooie lamp besteld voor onze berging. Onze bestelling werd keurig op tijd geleverd! Netjes ewn pen erbij van Straluma! In een woord: fantastisch!
Het bestellen is eenvoudig en snel.
Fijn is ook dat het artikel naar postpunt van een winkel in de buurt gestuurd kon worden. Het artikel zelf viel qua degrlijkheid tegen.
Snelle levering van mijn bestelling
Snelle levering, product goed verpakt
Geweldige service en uitermate snelle levering. Ik heb uw firma bij diverse vrienden en bekenden aanbevolen. Kom graag een keer naar uw vestiging toe.
Overzichtelijke shop, de lamp werd zelfs door eigen koerier bezorgd.
Prima service.
*****
Goedemorgen, wij zijn heel tevreden over de bestelling bij Straluma.. het product bevalt uitstekend.
Ook een kort telefonisch kontakt was prima.
Dankjewel. En succes met alles.
***
Goede kwaliteit, prima verpakt verzonden
Mooi produkt en supersnel geleverd,voldoet precies aan de omschrijving.