Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Straluma
Straluma
Welkom bij Straluma.nl. Al sinds 1940 dé speciaalzaak in verlichting. Straluma heeft meer dan 9000 lampen in huis waarvan 80% direct uit voorraad leverbaar is. Alle bestellingen vanaf €50,- worden binnen Nederland gratis thuisbezorgd door PostNL, UPS of onze eigen bezorgservice. Retournering is gratis! Op al onze lampen bieden wij 2 jaar garantie. Door onze brede en uitgebreide productkennis kunnen wij u altijd een advies op maat geven. Zowel Online als in onze winkel in Barendrecht. Straluma is 7 dagen per week geopend.

Nog weinig te zeggen over lamp zelf. Die zit nog in doos. Gaan pas over 2 mnd verhuizen. Maar bestellen en informatie ging prima. Vandaar nog geen 5 sterren omdat ik de lamp nog niet heb uitgepakt.
Website is heel overzichtelijk en als je een lamp hebt uitgekozen, wordt er gelijk aangegeven welke lichtbronnen er bij kunnen, zodat je deze ook direct aan je winkelmandje kunt toevoegen. Lamp is schitterend en van heel mooie kwaliteit. Zeer tevreden en volgende keer zal ik zeker weer naar Straluma gaan.
Er was iets mis met het lampje Rebel. Een super strak klein tafel spotje.
Om het toch te laten stralen, moesten we het lampje bij het snoer een beetje kapot maken. Vervolgens straalde Rebel de hele avond. Missie geslaagd, maar in principe ben je dan de garantie kwijt. Logisch.
Mail gestuurd en ik werd direct gebeld door Straluma. We mogen het lampje kosteloos omruilen en dat aanbod blijft 2 jaar gelden. Ik zeg: top Straluma. Dit is 100% klantvriendelijkheid!
Ik ben goed telefonisch ik geholpen en ook via de site .
De lamp was goed en veilig verpakt.
Top! Ik zal zeker weer een lamp bij julie bestellen.
De bestelde lamp is naar behoren goed geleverd ,er ontbraken 2 kleine inbus schroefjes en zijn keurig nageleverd .
Top berijf.
We hebben zo'n ontzettend mooie lamp ontvangen! We krijgen heel veel complimenten! Schijnt heel mooi op het plafond en naar beneden. Bestelling was snel binnen. Twee andere lampjes helaas retour moeten doen, omdat ze niet dimbaar zijn. (zelf niet op gelet bij bestellen) Want de kleur was perfect geweest bij de andere lamp. Retouren ook snel afgehandeld overigens.
De lampen hangen te stralen, het staat prachtig samen met de 2 schemerlampen op de kast die hetzelfde patroon hebben prachtig.
Nu nog in m.n slaapkamer, maar eerst sparen!
Maar ben heel blij uw site gevonden te hebben.
Een goede service en vriendelijk aan de telefoon als je vragen hebt
Snelle levering een kwalitatief geweldige lamp!
Beste Straluma,

Op tv kijk ik altijd heel graag naar De Grote Tuinverbouwing op SBS6. Ik vind altijd dat ze daar zulke mooie lampen gebruiken. Na een zoektocht op internet vond ik een hele mooie hanglamp voor boven de eettafel op jullie website. Ineens kwam ik erachter dat jullie de lampen leveren voor De Grote Tuinverbouwing, dat maakte het voor mij nog leuker. Ik bestelde bij jullie een prachtige industriële/landelijke lamp. Ik ben zeer tevreden over de manier van communiceren. Ik had nog een vraag over de lichtbronnen voor in de lamp, en ik ben duidelijk en vriendelijk te woord gestaan door jullie medewerker. De bezorging van de lamp verliep prima en snel en het zat ook nog eens ontzettend mooi ingepakt met Straluma papier. De factuur en pakbon zaten netjes opvouwen met een Straluma pen erbij. Alles bij elkaar ben ik ontzettend tevreden, dus als je graag een mooie lamp wil van een goede kwaliteit is het zeker aan te raden een kijkje te nemen bij Straluma!
*****