Smulderstextiel.nl
Smulderstextiel.nl
dekbedovertrekken en hoeslakens

Zeer goede service, terugzenden en opnieuw bestellen omdat nieuwe topper toch een andere dikte had dan ons verteld was, is totaal geen probleem. Zeer vriendelijke en deskundige telefonische hulp gekregen. Heb al veel besteld in het verleden en zal dit beslist blijven doen in de toekomst.
Erg tevreden met de bestelling en levering
Het waren dure handdoeken en gastendoekjes, maar veel naden waren al los bij aankomst en na 3x wassen kan ik sommige gastendoekjes al weggooien. Prijs-kwaliteit verhouding is slecht. Misschien een tip voor andere klanten, eerst controleren voordat het opgestuurd wordt.
*****
Excellent products and excellent service?
Alles is volgens afspraak gegaan
Mijn bestelling was er heel snel. En wat is het mooi!!! De kleuren zijn heel mooi vol en de stof voelt heel prettig aan, het is fijn dat de extra strook aan de onderkant lekker lang is en over de volle breedte.
2 verschillende soorten dekens besteld voor over de kussens van onze loungeset. Kwaliteit en kleur helemaal zoals verwacht!
Alles verliep goed, maar wat ik al had verwacht was de bezorging niet op maandag (zoals beloofd op zondag), maar op dinsdag. Donsdek helemaal naar wens.
Goede kwaliteit, snelle levering