Smulderstextiel.nl
Smulderstextiel.nl
dekbedovertrekken en hoeslakens

De afhandeling v.d. bestelling was prima. Telefonisch contact erg vriendelijk. Maar: in eerste instantie had ik Beddington (?) splitlakens besteld. Daar was nog maar 1 paar van en het merk Ambiante zou net zo goed zijn, maar een stuk goedkoper. Net zo goed is niet waar, de katoen is half zo stevig. Wat wel een voordeel is, is dat bij dit merk de split in het laken extra stevig is afgewerkt. Dus eindresultaat: half/half.
Vriendelijke groet.
Ik ben zeer tevreden over het bestellen van een dekbedovertrek. Ik vertelde het tegen mijn huishoudelijke hulp. Zij bestelt daar al langer. Ook zij is zeer tevredwn over jullie. Vooral zo doorgaan. Zal zeker weer bij jullie bestellen.
Snelle afhandeling en bezorgen op tijd grote keuze in overtrekken en aantrekkelijke prijzen
U gaf aan dat het artikel beschikbaar was en vervolgens heb ik weken moeten wachten voor het hier afgeleverd werd. Ik zal niet snel weer een bestelling bij jullie doen
Prima site en afhandeling, alleen moest ik al lang wachten op de bestelling en door leverproblemen duurde dit nog langer. Vreemd, want alles is in de sale, dus beschikbaar lijkt me. Jammer
zeer te vreden over de producyyen en af handeling
prima ,geen comentaar
prima service
Mooie dekbedovertrekken en van goede kwaliteit
Zeer goed op de hoogte gehouden over de verzending die wat later was omdat artikel niet op voorraad was.
Nette verzending.
Goede communicatie vind ik de basis voor online bestellingen!