smulderstextiel.nl
smulderstextiel.nl
dekbedovertrekken en hoeslakens

Ben zeer tevreden
smulderstextiel.nl Prettig te weten dat u zeer tevreden bent. Hartelijk dank voor uw beoordeling! Uw smulderstextiel.nl team
Grote keuze op de overzichtelijk site. Snelle levering. Keurig verpakt.
smulderstextiel.nl Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn te vernemen dat u tevreden bent. Veel plezier met uw aankoop. Uw smulderstextiel.nl team
Mijn dochter was erg blij met haar nieuwe dekbed overtrek. Mooie kwaliteit.
smulderstextiel.nl Fijn te vernemen dat uw dochter blij is met het dekbedovertrek. Hartelijk dank voor uw beoordeling en graag tot ziens! Uw smulderstextiel.nl team
Nette en snelle afhandeling van het hele proces.
Ook met het veranderen na afloop van het factuuradres.
smulderstextiel.nl Hartelijk dank voor uw beoordeling. Dienstverlening staat hoog bij ons. Uw smulderstextiel.nl team
goede kwaliteit
smulderstextiel.nl Hartelijk dank voor uw beoordeling! Uw smulderstextiel.nl team
prima service, snelle levering en een prima kwaliteit. mijn complimenten!!!!!
smulderstextiel.nl Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Tot een volgende keer! Uw smulderstextiel.nl team
service was goed.
smulderstextiel.nl Hartelijk dank voor uw reactie. Fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hopelijk tot een volgende keer. Uw smulderstextiel.nl team
dit was mijn eerste kennismaking met Smulderstextiel en het is mij prima bevallen.
smulderstextiel.nl Hartelijk dank voor uw reactie. Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent. Veel plezier met uw aankoop. Uw smulderstextiel.nl team
Besteld en heel snel bestelling ontvangen in perfecte staat.
smulderstextiel.nl Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat u tevreden bent. Uw smulderstextiel.nl team
De dekbed hoes is erg mooi van kleur en print. Kreukt helaas wel veel!
Het onderlaken heb ik bijpassend in de kleur mint besteld. Ik had voor matras hoogte 25 cm gekozen omdat ik 23 cm heb. Na de eerste 20 graden was is hij toch tekort!
Ik mocht hem kosteloos retour zenden maar vind geen grotere in een bijpassende kleur! Baal hier wel erg van.

Snelle levering.
smulderstextiel.nl Hartelijk dank voor uw reactie. Wat jammer om te lezen dat u geen bijpassend hoeslaken kunt vinden in de juiste maat. Onze excuses. Uw smulderstextiel.nl team