Smulderstextiel.nl
Smulderstextiel.nl
dekbedovertrekken en hoeslakens

Snelle levering
In juni, de 22e om precies te zijn, heb ik online twee katoenen dekbedden bij Smulders Textiel besteld en betaald. Levering binnen 24 uur, zo werd beloofd.
Vergeet het maar! Volgende dag kreeg ik een mail dat de levering was vertraagd. Inmiddels bijna twee weken later hebben we nog altijd GEEN dekbedden binnen en GEEN mail meer ontvangen.
Telefonisch contact opnemen met Smulders Textiel blijkt NIET MOGELIJK 'vanwege het coronavirus', horen we op een bandje. Hoezo dat, als het coronabeleid alweer weken versoepelt? Waarom is dit bedrijf dan niet bereikbaar per telefoon? Een slechte smoes.
Tot nu toe heb ik dus zeer slechte ervaringen met deze onderneming en krijgt Smulders Textiel van mij één ster die staat voor 'zeer ontevreden'. Jammer dat nul sterren niet mogelijk is want ik ben extreem ontevreden.
Ik ben, als kritisch consument maar ook als journalist, zeer benieuwd hoe en hoe snel Smulders Textiel dit voor mij gaat oplossen.
snelle levering, goede kwaliteit en mooie verpakking
Snelle levering
Ik vind het aantal mailtjes die ik krijg nadat ik het dekbed besteld heb VEEL TE VEEL.
Het artikel is prima . 👍
Snelle levering
Snelle levering, Dekbed kwam op plaatje wel anders over dan in real, ik had een andere verwachting. Maar kwaliteit lijkt dik in order (eerst nog zien na het wassen)
Super mooi product! Ik ben er erg blij mee!
Perfecte snelle service en mooie kwaliteit beddengoed!
Wij zijn zeer tevreden.
Goedemorgen, alles wat ik heb besteld bij u is prima in orde en goed ingepakt zeer tevreden ben ik. Na een dag of twee heb ik het in huis. Bedankt.