Smulderstextiel.be
Smulderstextiel.be

Bestelling volledig betaald, levering niet oké. Deel van bestelling niet op voorraad. Meer dan 1 maand wachten...dit zou bij de bestelling kenbaar moeten gemaakt worden, zodat je de keuze hebt om iets te bestelling dat niet op voorraad is. Dan had ik iets anders besteld!
kwaliteit mijn zoons heb die ook via mij gekocht heel blij
Vlotte levering.
Wat ik heel prettig vind, is dat de bestelling zeer snel geleverd wordt. Alles is zeer duidelijk en je krijgt direct een bevestigings email. Het enige nadeel, dat ik kan noemen, dat het moeilijk kiezen is uit zoveel dekbed overtrekken. Een zeer tevreden klant.
Mooie dekbed overtrekken
Heel goede kwaliteit en op tijd geleverd.
***
zeer lange levertermijn
Mooi design. Heerlijk zacht. Ideaal om onder te slapen
Ons eerste contact met Smulders textiel is enorm goed meegevallen. Na het plaatsen van mijn bestelling werd ik direct verwittigd dat het item pas binnen een kleine maand zou beschikbaar zijn en dat ik mijn levering kon wijzigen of mijn geld terug laten storten. De latere levering was voor mij echter geen probleem. Toen de firma na een aantal weken zag dat de geplande leveringsdatum zou overschreden worden, werd ik weer netjes verwittigd. Uiteindelijk werd de dekbedovertrek vroeger geleverd dan voorzien. Was exact wat we besteld hadden. Netjes verpakt. Ik vind het een heel correcte firma die zorgvuldig alles opvolgt.