Smulderstextiel.be
Smulderstextiel.be

prima
Duidelijke website.
Vlotte levering.
Dekbadovertrek mooi. Jammer van enkele witte vlekjes erop/ fouten in de flanel.
Van de aankoop op zich ben ik tevreden. Er wordt echter reclame gemaakt dat je een textielpakket t.w.v. *** euro gratis krijgt. Dat heb ik niet ontvangen en elke communicatie hieromtrent lijkt niet te lukken. "Geen medewerkers beschikbaar om u verder te helpen"
Beste, bestelling werd volledig teruggestuurd. Het hoeslaken was beschadigd, afmeting bovenlaken was op de factuur juist vermeld, in werkelijkheid was het 30 cm te smal. UPS bevestigt dat pakket op 04 december bij jullie werd afgeleverd. We wachten momenteel nog op jullie antwoord. Aantal sterren tot heden helaas 0.
Mijn bestelling bleef na een week nog steeds als gesorteerd staan bij PostNL, waardoor ik via mail contact op nam met de klantendienst van Smulders. Dezelfde dag hebben ze al een nieuw pakket verzonden. Blij met de goeie service en de mooie en kwaliteitsvolle dekbedovertrekken! Ik hoop dat ze PostNL in gebreke stellen of dat het vermiste pakket alsnog gevonden wordt. Heel tevreden over Smulders!
Ben zeer tevreden over de snelle en goede service,en ook van de kwaliteit van de dekbedovertrekken.
De instapstrook van mijn flanellen denkovertrek is geen 260 lang zoals aangegeven en de print is niet zo mooi als op de foto jammer. Het is wel een echt zachte flanel , jammer dat hij niet in de droogkast mag
Heel snelle levering. uitstekende kwaliteit product
De 2e keer keer dat ik iets bestel en telkens is de verpakking aan flarden, niet gewoon gescheurd, maar echt flarden, karton hierdoor ook beschadigd, verpakking vol stof, vuil, verstorven plakband errond en lakens uiteraard ook vuil. Te duur bovendien voor de kwaliteit die ze leveren.
Stijlvolle, super zachte dekens. Product en kleur komen overeen met beschrijving op de website. Vlotte en betrouwbare service!