Smulderstextiel.be
Smulderstextiel.be

Correcte levering: snel en goed verpakt. Bestelde, zowel qua prijs als kwaliteit, volledig conform verwachting.
Smulderstextiel.be Fijn te vernemen dat u tevreden bent. Veel plezier met uw aankoop en graag tot ziens! Uw smulderstextiel.be team
Het bestellen en bezorgen top! Zou wel fijn zijn dat je dag zelf kunt bepalen als er niemand thuis is. Kwaliteit van het product kan ik nog niet beoordelen, is cadeau voor nieuwjaar.
Smulderstextiel.be Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij hebben de mogelijkheid op onze website om een andere bezorgdatum te kiezen.
Wij hopen u een volgende keer weer van dienst te kunnen zijn.

Uw smulderstextiel.be team
Levering heel snel en tevreden van product
Smulderstextiel.be Hartelijk dank voor uw reactie. Veel plezier met uw aankoop! Uw smulderstextiel.be team
Super snelle service. Hartelijk bedankt
op zondag bestelling ingegeven en maandag al ontvangen, beter kan niet, ook de artikelen waren goede kwaliteit. ik ben zeer tevreden
Smulderstextiel.be Hartelijk dank voor uw reactie, wat fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hopelijk tot een volgende keer! Uw smulderstextiel.be team
Zeer tevreden over het product alsook een perfecte levering aan huis.
Een dikke proficiat !
Smulderstextiel.be Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Veel plezier met uw aankoop! Uw smulderstextiel.be team
Zeer tevreden.
Smulderstextiel.be Hartelijk dank voor uw reactie. Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent. Uw smulderstextiel.be team
Kleuren van het dekbedovertrek zijn precies zoals op de foto .
Hoes van matrastopper is van hele goede kwaliteit !
Voor de bestelling per mail contact genomen voor meer info. Deze e-mail werd heel snel beantwoord met de nodige info. Daarna bestelling geplaatst en artikel werd de volgende dag geleverd. Een mail gekregen van de koerier met een tijdsblok wanneer het artikel geleverd zou worden, en het artikel werd binnen dit tijdsblok geleverd. Artikel voldoet perfect aan de beschrijving op de website. Ik ben heel tevreden, graag tot een volgende.
Smulderstextiel.be Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Wat ontzettend fijn dat u zo tevreden bent. Tot de volgende keer! Uw smulderstextiel.be team
Bestelling snel en correct afgehandeld. Zal in de toekomst zeker daar nog bestellen.
Smulderstextiel.be Hartelijk dank voor uw reactie. Veel plezier met uw aankoop en tot een volgende keer! Uw smulderstextiel.be team