SmartPhort
SmartPhort
Mobile phone and tablet repair house

De telefoon werd niet door SmartPhort zelf gerepareerd, maar door de fabrikant. De status meldingen op de site waren daardoor erg verwarrend (proces is daar blijkbaar niet op ingericht).
Ook duurde het maken daardoor in totaal meer dan twee weken.

Een melding dat het toestel naar de fabrikant gaat zou wel fijn zijn geweest.
Super snelle reparatie
Niet geheel tevreden. Mijn scherm is keurig gerepareerd. Alleen zou mijn telefoon op een bepaalde dag geleverd worden. Helaas een dag na die datum nog geen nieuwe status of aangepaste datum. De status was al bijna 2 dagen .. reparatiecontrole. Ik heb zelf maar eens contact opgenomen en mijn telefoon zou 3 dagen na de datum op de persoonlijke pagina geleverd worden. En dat zonder mij even te informeren. Reactie op mijn vragen was overigens wel snel en vriendelijk.

Na 2 dagen reparatiecontrole verwacht ik alleen niet dat als ik mijn telefoon weer heb dat de homebutton los en scheef zit, de voorcamera niet helemaal recht lijkt te zitten en de speaker aan de voorzijde los en scheef lijkt te zitten.

Ik moet nog contact opnemen. Maar ik wil nog even genieten van mijn eigen telefoon na anderhalve week.
Schadeafhandeling was super. De opgaalrevice en bezorging was echter belabberd. Misschien kunnen jullie een ander bedrijf hiervoor inschakelen. De telefoon werd niet opgehaald zoals tot 2 x toe afgesproken en ik moest hem zelf bij een Ups punt brengen. En ik kreeg de telefoon. Iet op zaterdag geleverd zoals afgesproken (er zat zelfs een sticker op het pakket dat het een zaterdaglevering betrof) maar pas maandag.
Ik was snel geholpen
Prina en snel gerepareerd.
Retour adres was niet correct gegaan, moest nu op zaterdag/zondag bij Halfords het product ophalen.
Op zich geen moeite en duidelijk gecommuniceerd.
Reparatie zelf top afgehandeld, zeer tevreden over. Zeer ontevreden over manier van op en afhalen van UPS, bezorger kwam niet om afgesproken tijden, was aan het bellen terwijl hij het pakketje afleverde en gedroeg zich zeer arrogant.
Vind jullie super snelle service engoede aflevering
Ik had mijn iPhone laten vallen en ik heb het gelijk vermeld. Het werd de volgende dag al opgehaald en het werd op de beloofde datum geleverd. Ik heb geen verbeter punten. TOP SERVICE!!!!
goed afgehandeld dus tevreden