Certificaat

Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

SmartPhort
SmartPhort
Mobile phone and tablet repair house

Meer

Minder


Authentieke beoordelingen

  • Beoordelingsdatum
    (nieuwste eerst)
  • Beoordelingsdatum
    (oudste eerst)
  • Beoordeling
    (hoogste eerst)
  • Beoordeling
    (laagste eerst)
Great service. Thanks.
Ik kreeg een linkje waar ik eea moest invullen en daarna maanden niks gehoord. Had geen idee of er iets en wat er zou gebeuren.
We hebben het als erg vervelend ervaren helaas. We zijn blij dat het opgelost is alleen de persoon die dit voor ons moest regelen heeft naar onze mening niet haar best gedaan om het snel op te lossen. Als het aan haar had gelegen dan hadden we nog eens 2 weken zonder kookplaat gezeten.
Miele heeft aangegeven dat dit exemplaar niet rerepareerd kon worden omdat de kookplaat te beschadigd zou zijn. Wij hebben dit zelf ook aangegeven bij jullie. Helaas is hier geen gehoor aan gegeven. Tijdens de reparatie is er wat mis gegaan en is de verkeerd glasplaat besteld of door jullie of door Miele. Gelukkig had Miele nog wel een nieuwe liggen en deze is uiteindelijk met goedkeuring vanuit jullie geplaatst alleen ging het met moeite en moest er wel korting op zitten gaven jullie aan.
Nadat de kookplaat is geplaatst die week erna kregen wij de rekening deze zou door jullie betaald moeten worden helaas is dit ook 2 a 3 keer fout gegaan waar weet ik niet maar de factuur was nog niet betaald.

Gelukkig is het uiteindelijk wel betaald maar het is wel erg vervelend dat het elke keer mis gaat en dat net bij dezelfde klant (wij dus).

Wij kunnen gelukkig weer koken
Ik heb begrepen dat smartphort een tussenpersoon is geweest met de monteur en die is prima bevallen
Het gehele proces had iets vlotter gekund, uiteindelijk wel een tijdje mijn macbook gemist. Op het begin heeft hij even een tijdje stil gelegen bij Smartphort, er werd om een activering via Icloud gevraagd die ik een dag later direct heb uitgevoerd. 11 dagen later kreeg ik pas een verzoek om de reperatie een go te geven. daarna wel binnen 3 dagen mijn laptop weer op de mat! altijd ook fijne telefonisch contact gehad. Teun is een fijne gozer.
Binnen twee dagen wordt aangegeven door jullie. In mijn geval duurde het meer dan twee weken vooraleer er contact werd opgenomen. Vervolgens nog drie weken wachten op een monteur (leverde overigens keurig werk). Bij de monteur €*** afgetikt, blijkbaar ook weer onterecht. Kan nu weken wachten op mijn geld. Kortom geen beste beurt!
Wij zijn geweldig geholpen door Smartfore
Ik had wat lange wachttijd ..daar werd gelijk
Gehoor aangegeven en werk v gemaakt
Fijn bedrijf MVG ***
Ik heb in total 3x erg gedetailleerde formulieren ingevuld, elke keer heb ik heel aandachtig de problemen aangegeven. Het voornaamste probleem was dat de vaatwasser het niet deed.

Toen de monteur kwam, hij had niet de juiste informatie doorgekregen. Hij liet op zijn notities zien dat hij had doorgekregen dat de vaatwasser lekt. Hierdoor moest de monteur andere spullen hebben dan wat hij het meegenomen.

Dit vertraagde de boel nog een keer. In totaal heeft het bijna 2 maanden geduurd.

Dus, 1x formulier invullen, informatie correct doorgeven en meer beschikbaarheid van monteurs zodat wachttijd wat korter kan.
Snelle en vriendelijke service! Hartelijk bedankt! :-)
Snelle reacties.

Loading...

Het eKomi zegel