Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

skor.nl
skor.nl
SKOR is een one-stop-shop voor alle voetbalmaterialen, van voetbaldoelen tot dug-outs en van teamkleding tot trainingsmaterialen. SKOR wil alleen topkwaliteit, daarom ontwikkelt SKOR producten in hun eigen fabriek met de nieuwste technieken en beste materialen. Met 10.000M² is SKOR de grootste leverancier van de Benelux. Kwaliteit en service zit in het DNA, daarom biedt SKOR tot wel 10 jaar garantie. Profiteer van de gratis verzending bij bestellingen vanaf €50,-.

Faust v.
goede kwaliteit vriendelijke service :)
Peter v.
Prima, direct geleverd
Erwin D.
Mooie handschoenen misschien wel boven verwachting Ze zitten ook erg comfortabel.

De verzending was ook snel!
Jos R.
Al onze producten worden beschikbaar gesteld door sportbedrijf Lystad. Ik heb hier al vaker opmerkingen gemaakt over de kwaliteit van de vlaggestokken en vlaggen. Vlaggestokken breken heel gemakkelijk en de vlaggen rafelen binnen 1jaar omdat ze niet omgezoomd zijn. Verder vind ik de constructie van P doelen met de harde kunststofprofielen waarin de netten met behulp van rubbers op hun plaats gehouden worden. De netten scheuren af op de scherpe randen van de profielen. Binnen het jaar scheuren de netten hierop af.
Sandra V.
Na 3 weken nog steeds niets mogen ontvangen
Suzan v.
Producten zijn goed. Ik zou wel graag van de pakketdienst een track en tracé ontvangen, nu kunnen wij bv niet de levering verplaatsen als wij niet thuis zijn.
Manu M.
Product top kwaliteit en snel geleverd.
Aanrader
Cor v.
Prima service, snelle levering en concurrerende prijzen
Nick T.
Ik ben onlangs in contact gekomen met SKOR voor de aanschaf van diverse voetbalmaterialen voor ons team, en ik kan met volle overtuiging zeggen dat mijn ervaring fantastisch was!

Ten eerste, de kwaliteit van de voetbalmaterialen is ongeëvenaard. Van de voetballen tot de trainingshesjes en de doelen, alles is gemaakt van hoogwaardige materialen die duurzaamheid en langdurig gebruik garanderen. Onze spelers hebben nog nooit zo enthousiast gereageerd op nieuw materiaal; de ballen hebben een perfecte grip en stuiteren precies zoals ze zouden moeten, en de trainingshesjes zijn comfortabel en ademend, zelfs tijdens de meest intense trainingen.

Wat deze aankoopervaring echter echt uitzonderlijk maakte, was de service. Vanaf het moment dat ik de website bezocht, voelde ik me goed begeleid en geïnformeerd. De klantenservice is buitengewoon behulpzaam en reageerde snel op al mijn vragen. Ze gaven deskundig advies over welk materiaal het beste zou passen bij onze specifieke behoeften en budget, zonder enige vorm van opdringerigheid.

Daarnaast was de levering snel en efficiënt. De bestelling werd binnen de beloofde termijn geleverd, en alles was zorgvuldig verpakt om ervoor te zorgen dat de producten in perfecte staat aankwamen. Het was duidelijk dat er veel zorg en aandacht was besteed aan elke stap van het proces.

Wat ik ook bijzonder waardeer, is de nazorg. Na de levering ontving ik een vriendelijke follow-up om te controleren of alles naar wens was en of er nog iets anders was waarmee ze konden helpen. Dit toont echt aan dat ze geven om hun klanten en hun tevredenheid.

Kortom, als je op zoek bent naar kwalitatieve voetbalmaterialen en een service die je verwachtingen overtreft, dan hoef je niet verder te zoeken. Deze website biedt alles wat je nodig hebt en meer. Wij zullen zeker terugkomen voor toekomstige aankopen en ik raad iedereen van harte aan hetzelfde te doen!
Ferno K.
Makkerlijke bestelling, snelle levering en hele fijne en prettige keepershandschoenen. Heel tevreden mee.