Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

skor.nl
skor.nl
SKOR is een one-stop-shop voor alle voetbalmaterialen, van voetbaldoelen tot dug-outs en van teamkleding tot trainingsmaterialen. SKOR wil alleen topkwaliteit, daarom ontwikkelt SKOR producten in hun eigen fabriek met de nieuwste technieken en beste materialen. Met 10.000M² is SKOR de grootste leverancier van de Benelux. Kwaliteit en service zit in het DNA, daarom biedt SKOR tot wel 10 jaar garantie. Profiteer van de gratis verzending bij bestellingen vanaf €50,-.

Ferno K.
Makkerlijke bestelling, snelle levering en hele fijne en prettige keepershandschoenen. Heel tevreden mee.
M B.
Superr.
Jo I.
ik heb ng niet zoveel ervaring met SKOR
Ton K.
Als *** zijn we altijd op zoek naar partners waar we materialen kunnen aanschaffen. Wij hebben de samenwerking met Skor als positief ervaren. Goed bereikbaar, open en duidelijk contact. Gunstige prijzen en kwalitatief goed product waarmee we onze klant weer tevreden hebben kunnen stellen.
Femmie M.
Fijne sleeves. Goede kwaliteit
Alleen de verzendkosten zijn wel heel erg hoog.
€*** voor een kleine verpakking
Saskia R.
Mijn dochter vind de broeken van SKOR heel fijn zitten. Ze gebruikt hem voor de sport maar doet hem ook aan naar school.
Björn B.
Bestelling ging super simpel en enkele dagen nadien werd de bestelling geleverd. Top service
A. d.
Erg snel geleverd, product meer dan goed
Patrick v.
Fijne afhandeling!
Miranda C.
Meer dan perfecte service, snelle levering. Omdat het bestelde artikel uitverkocht was werd ik gebeld, en omdat ik niet bereikbaar was ook gemaild. Na akkoord gegeven te hebben op een uitstekend alternatief, werden er nog 2 cadeautjes bij de bestelling gedaan en ik had de bestelling heel snel is huis. 5 sterren is het maximale, voor mij krijgen ze een 10 met een griffel