Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

Silvano Online
Silvano Online
Silvano Waterbedden en Boxpringbedden wint op alle fronten. Met ons eigen A merken van de Silvano Online collectie, kunnen we beter dan wie ook inspelen op uw wensen. Het resultaat is topkwaliteit tegen een zeer scherpe prijs. Bovendien staan wij als Silvano Online bekend om de uitgebreide keuze en de vakkundige eigen bezorg-, montage-, en servicedienst.

Yvette M.
Prima
Irma R.
Goede website om tebestellen wat je nodig hebt. Snelle levering en netjes verpakt.
Roelof R.
Wederom een snelle en correcte afhandeling van de bestelling.
J.C. d.
goede molton voor een goede prijs
Aad V.
Prima prijs kwaliteit verhouding.
Leo S.
Alles goed geregeld.
Bart V.
Wij zijn bijzonder tevreden over het geleverde product.
Op uw site schept u de verwachting dat indien voor 20.00u wordt besteld de producten de volgende dag worden geleverd indien deze op voorraad zijn. Wij hadden uitsluitend voorraad producten besteld maar helaas vond de levering na vele malen telefonisch contact pas een week later plaats. Dit bleek door uw transporteur "MainFreight" te zijn veroorzaakt. Wanneer je een verwachting schept van levering de volgende dag dan is de teleurstelling groot als dat een week blijkt. Opvallend vonden wij wel de goede telefonische bereikbaarheid.

Ik vertrouw u hiermee naar wens te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,
***
Monique P.
Top site alles overzichtelijk en met duidelijke met uitleg!
Goeie prijzen
Één minpuntje vokr ons is dat je na de bestelling niets meer hoort over de levering wij zitten nu al 4 weken te wachten staat levertijd 2 tot 3 weken en nog steeds niets gehoord al een paar keer gebeld maar ze weten niets!
Roelof R.
Snelle en correcte behandeling
Christophe M.
Goed product en snelle levering .