Silvano Online
Silvano Online
Silvano Waterbedden en Boxpringbedden wint op alle fronten. Met ons eigen A merken van de Silvano Online collectie, kunnen we beter dan wie ook inspelen op uw wensen. Het resultaat is topkwaliteit tegen een zeer scherpe prijs. Bovendien staan wij als Silvano Online bekend om de uitgebreide keuze en de vakkundige eigen bezorg-, montage-, en servicedienst.

Martin W
Duidelijke site en snelle levering
Agnes V
Prijs/kwaliteit is prima!
Verzending is perfect.
Jan V
Er was een foutje in de bestelling geslopen, welke wel op tijd bij mij geleverd was.
Na een eenvoudig mailtje kreeg ik promt een verontschuldiging e' de belofte dat de fout onmiddellijk zou recht worden gezet.
De volgende dag stong post nl hier met het ontbrekende materiaal.
Dit vind ik top! Fouten kunnen gemaakt worden bij de beste, maar die doen er dan alles aan om deze recht te zetten.
Bedankt team Silvano.
J.O. V
Na wat begin strubbelingen een uitmuntend contact gehad met ***.
Naar volle tevredenheid zaken gedaan.
Enige opmerkingen mijnerzijds over de werking van de site werden positief opgenomen, en er wordt aan gewerkt.
Goed om hier zaken te doen.
Ronald v
Keurig, kundig en correcte info.
Annet Rodijk
Het werd snel geleverd. prima
Tineke S
Prima advies van medewerkster
Jan D
Product is uitstekend, jammer dat de toegezegde service (voor 20.00 uur besteld) niet werd gehaald. Vrijdag besteld en pas dinsdag bezorgd. Neemt niet weg dat we best tevreden zijn over het geheel. Vandaar 4 ipv 5 sterren
Paul C
Website is overzichtelijk en stijlvol (geen schreeuwende kleuren).
Wanneer je een artikel aanklikt, is er goede aanvullende informatie.
Veel mogelijkheden om je bed of matras aan persoonlijke voorkeur aan te passen.
Levering van de produkten is snel.
Prima prijs/kwaliteit
Ik zal hier zeker opnieuw kopen
BL
Snelle service