Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Silvano Online
Silvano Online
Silvano Waterbedden en Boxpringbedden wint op alle fronten. Met ons eigen A merken van de Silvano Online collectie, kunnen we beter dan wie ook inspelen op uw wensen. Het resultaat is topkwaliteit tegen een zeer scherpe prijs. Bovendien staan wij als Silvano Online bekend om de uitgebreide keuze en de vakkundige eigen bezorg-, montage-, en servicedienst.

Alex R.
Het drie jaar geleden gekochte waterbed bleek te lekken. Nadat een nieuwe watermatras onder garantie was opgestuurd bleek ook deze binnen drie weken te lekken!
Slechte kwaliteit!
Mathew G.
Goede service, snelle levering en een prima product. Ik ben blij met deze leverancier..
Petra J.
Hoeslaken gekocht, goede kwaliteit en snelle levering!
Kris D.
Bestelling ging heel vlot en levering werd correct en stipt uitgevoerd.
Petra H.
Ik vind het een waardeloos bedrijf je wordt ***
Door een telefoongesprek wordt je voorgelicht over een watermatras en als het niet bevalt na 100 dagen proef slapen kan je hem terug sturen dat kost je dan *** Euro daar kun je het mooi voor proberen
Maar als het je dan niet bevalt en je belt voor een retour adres dan kan het ineens niet meer dan krijg je een wazig antwoord dat je een duurder bed moet kopen dus dat retourneren kan helemaal niet
Een waardeloze voorlichting
En je wordt gewoon ***
guido d.
altijd alles op tijd geleverd
Nathalie S.
Fijne site en goede service, overzichtelijk en goed 👍 ik ben tevreden
Wil M.
Bestelde waterbedhoezen snel ontvangen en mooie kwaliteit
Veronica K.
Het lijkt onmogelijk om iets te retourneren. Heb geen printer, dus kan een retourlabel niet uitprinten. Uitgelegd dat ik niet kan autorijden door een arm uit de kom en afhankelijk ben van iemand die me ergens heen kan rijden. Er is gezegd maak er een foto van op je telefoon , die kunnen ze scannen bij Primera. Gedaan. Scan pakt het niet, terwijl een foto van retour voor Bol.com wel gewoon door de scan herkend wordt. Er worden allerlei beloftes gedaan, zoals o.a. dat er een retourlabel per post naar mij toe gestuurd zou worden, n dat de kosten hiervan worden afgetrokken van het retourbedrag. Dit was bijna een week geleden en tot nu toe geen retourlabel per post ontvangen. Daarna een mail dat ik nog maar eens moet proberen met een foto, wat ik al eerder had gedaan en die ook niet herkend werd door de scan van Primera.
Dus dit lijkt me eigenlijk een beetje zwendel wat betreft iets bestellen maar het onmogelijk wordt gemaakt om het te kunnen retourneren als het niet bevalt. Waardeloze service
Rita v.
!!