Silvano Online
Silvano Online
Silvano Waterbedden en Boxpringbedden wint op alle fronten. Met ons eigen A merken van de Silvano Online collectie, kunnen we beter dan wie ook inspelen op uw wensen. Het resultaat is topkwaliteit tegen een zeer scherpe prijs. Bovendien staan wij als Silvano Online bekend om de uitgebreide keuze en de vakkundige eigen bezorg-, montage-, en servicedienst.

Waterbed besteld in de Showroom bij de fabriek in Bocholt. Was ongeveer 30 min. v.a. Arnhem. Echt de moeite waard om daar een kijkje te nemen. Veel keuze en we konden alles testen. Waterbed hebben we nu ongeveer 3 weken en wij willen nooit meer anders. Bedankt Silvano !
Watermatras past als gegoten, nog beter zelfs dan mijn oude van een andere firma. Maandag besteld en Dinsdag al in huis.
Twee waterbedden besteld bij Silvano. Tot nu toe zeer tevreden !
Super bedijf ! Snel geleverd ! Kwaliteit ! Altijd Silvano !!!
Waterbed Box Split gekocht. Ben er erg tevreden mee !
Snel, Goed, Kwalitiet en de klantenservice krijgt van mij een 10 ! Kunnen veel online bedrijven wat van leren :-))
Ik heb veel vergeleken online, kwam toch elke keer bij Silvano uit omdat hun veel meer keuze te bieden hebben.
Waterbed vorige week ontvangen. Slaapt heerlijk, en alles is goed afgewerkt. Watermatras is ook echt van zeer hoge kwaliteit.
De artikkelen van Silvano zijn altijd goed. Tot nu toe nog nooit problemen gehad. 6e keer dat ik hier wat bestel. Altijd snel en optijd.
TIP TOP Waterbed. Precies zoals ik besteld heb.
Goed, snel en compleet ! Wat wil je nog meer. Ik werd na mijn bestelling zelfs nog even gebeld als alles duidelijk was me mijn nieuwe bestelde waterbed. Altijd zo door gaan !