Silvano Online
Silvano Online
Silvano Waterbedden en Boxpringbedden wint op alle fronten. Met ons eigen A merken van de Silvano Online collectie, kunnen we beter dan wie ook inspelen op uw wensen. Het resultaat is topkwaliteit tegen een zeer scherpe prijs. Bovendien staan wij als Silvano Online bekend om de uitgebreide keuze en de vakkundige eigen bezorg-, montage-, en servicedienst.

Jacqueline B
Er hoeft niets veranderd te worden, iets wat goed is is gewoon goed
gerard v
de bestelling is correct verlopen.
Henk v
Over het geheel ben ik tevreden. De showroom ervaring was minder aangezien er een beperkt aantal waterbedden om te testen staan. Daar door heb ik waarschijnlijk een te lichte stabilisatie genomen. Oorzaak kan ook zijn dat ik een duo in de showroom heb getest en een mono besteld.
Carola d
Vlug geleverd en goed product.
Norbert H
Probleem met mn waterbed, lucht. Prima geholpen met pomp en toebehoren, middelen. Alles tegen heel schappelijke condities
patricia v
Ben goed geholpen erg tevreden
boes M
Zeer goed service als je een probleem hebt !!
Jan B
Snel en correct
shyra h
Goed geregeld, snel bezorgd.
Hans P
Speciaal om proef te liggen en het verschil te merken tussen de verschillende stabilisatie niveau's zijn we naar de winkel gereden. De bedden in de winkel zijn allemaal van het duo systeem en dat blijkt ook van invloed te zijn op de mate van stabilisatie. Uiteindelijk zijn we prima geholpen door ***.