Silvano Online
Silvano Online
Silvano Waterbedden en Boxpringbedden wint op alle fronten. Met ons eigen A merken van de Silvano Online collectie, kunnen we beter dan wie ook inspelen op uw wensen. Het resultaat is topkwaliteit tegen een zeer scherpe prijs. Bovendien staan wij als Silvano Online bekend om de uitgebreide keuze en de vakkundige eigen bezorg-, montage-, en servicedienst.

Barbara Slingerland
De meeste producten zijn erg goed!
De relax lavendel werkt bij ons helaas niet.
Telefonisch is toegezegd dat we twee andere geuren kregen om te proberen. Die hebben we helaas niet meer ontvangen.
Yvonned
In 1 woord, GEWELDIG.
** heeft mij een gevoel gegeven alsof ik werkelijk in een beddenzaak was. En dat op het internet. Dankjewel ***
Fred O
Zeer eenvoudige bestelmogelijkheid. Snelle levering. Prima.
Wiel C
prima service, snelle en goede levering!
monique m
Goede informatie, snelle correcte levering
Sylvia V
Vriendelijke reacties. Werd direct geholpen ivm lek watermatras. Helaas door corona werd het transport wat opgehouden. Dit was echter niet de schuld van Silvano.
Ik koop al heel wat jaren bij Silvano en telkens een zeer goede service! Dit blijf ik voorlopig dus ook doen.
Wilfried S
In het verleden heb ik ook het waterbed van jullie aangekocht omdat jullie snel zijn en kwaliteit leveren.
Helaas is het ditmaal niet zo efficiënt verlopen. Om het warmte-element te vervangen en meteen ook een conditioner te bestellen kreeg ik een enorme doos aan waarin alleen het warmte-element zat maar zonder conditionor en bedankingskaart. Maar na een email stond de volgende dag een klein pakketje voor de deur! Het is wel zéér klantvriendelijk! Dankjewel daar voor.
Rico V
Snel geleverd en geen verzendkosten. Perfect
Ilse V
Supper snelle levering. Heel goede bedovertrekken. Blijven goed zitten.
Kleuren blijven mooi naar meermaals te wassen en de vorm ook. Heb lang gezocht naar fatsoenlijke bedovertrekken. Maar hoef niet meer te zoeken. Weet waar ik ze kan bestellen.
Joke v
Goede kwaliteits-prijs verhouding. Snelle levering