Silvano Online
Silvano Online
Silvano Waterbedden en Boxpringbedden wint op alle fronten. Met ons eigen A merken van de Silvano Online collectie, kunnen we beter dan wie ook inspelen op uw wensen. Het resultaat is topkwaliteit tegen een zeer scherpe prijs. Bovendien staan wij als Silvano Online bekend om de uitgebreide keuze en de vakkundige eigen bezorg-, montage-, en servicedienst.

lucB
Snelle en correcte levering, zelfs sneller dan voorzien
Nancy v
Zeer goede service! Ondanks de grote drukte toch binnen 24 uur geleverd. Top watermatras!
Johan M
Goede sevice en snelle verzending
Nathalie V
De bestelling werd snel geleverd. Top!!
rocco s
ik ben heel content met de fibermaten die mijn rug goed ondersteunden en slaap heel lekker zacht
Bart E
Dit was mijn eerste maar zeker niet de laatste ervaring met silvano. Alles is zeer vlot verlopen van de gebruiksvriendelijke webshop met duidelijke uitleg tot de aankoop, betaling en levering. Hun gamma is uitgebreid en bij hun service hoort vriendelijkheid. Doe zo voort!
Ludwig V
Snelle en correcte levering
carin b
Heerlijk, elke avond als ik in bed stap wordt ik omringd door lavendel.
Ga de andere geuren ook proberen.
Leo A
Prima geregeld allemasl
Edwert S
We hebben een compleet nieuw bed gekocht via de website. De site is op zich heel duidelijk maar er kan nog verbetering plaatsvinden door nog duidelijker omschrijving en door aan te geven waar tussen de verschillende type bedden de verschillen zitten.

Levering en plaatsing in overleg uiteindelijk een week eerder dan de oorspronkelijke planning. Alles tot op heden geheel naar tevredenheid.