Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!
Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!
Silvano Online
Silvano Online
Silvano Waterbedden en Boxpringbedden wint op alle fronten. Met ons eigen A merken van de Silvano Online collectie, kunnen we beter dan wie ook inspelen op uw wensen. Het resultaat is topkwaliteit tegen een zeer scherpe prijs. Bovendien staan wij als Silvano Online bekend om de uitgebreide keuze en de vakkundige eigen bezorg-, montage-, en servicedienst.

Zeer tevreden! Snelle en vlotte opvolging en levering. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.
Keurig ! Alles zoals afgesproken.
Mijn zus heeft 8 Jaar terug bij Silvano ook een waterbed gekocht. Ga er zelf nu ook aan geloven. Waterbed met alles er op en eraan besteld. Bestelling ging gemakkelijk en er is veel mogelijk. Netjes binnen de afgseproken tijd geleverd en geplaatst. Slaap er nu 6 weken op en ben tot nu toe zeer tevreden over alles.
Waterbed Boxspringlook zo ontvangen als samengesteld via de webshop. Fantastische dat dit tegenwoordig zo kan.
Prima bedrijf wordt netjes terg gebeld om ode door te nemen
Zeer snel en correct geleverd. Dank
Snelle levering
Mooi materiaal
Duidelijke gebruiksaanwijzing per email
Online vragen stellen via chat heel handig!
Ik ben goed tevreden over de algehele afhandeling van mijn bestelling, dat is inclusief de levering en montage. En ik heb reeds een paar maal de site aanbevolen aan kennissen die op zoek waren naar een nieuw bed.
Bed besteld via internet op zondag, via iDeal betaald, dag erna gebeld om bestelling te verifieren, 3 dagen later gebeld om een afspraak te maken voor plaatsen. Op de dag van levering waren ze netjes op tijd en binnen no-time klaar =D Wij slapen heerlijk op ons super deluxe, megagroot (200x220) en 100% gestabiliseerd waterbed!!
Duidelijke website, ik had een hoes nodig en deze past precies. Voor de zekerheid belt de winkel je op om te checken of je de goede maat hebt besteld. Snelle levering, prima service.