Silvano Online
Silvano Online
Silvano Waterbedden en Boxpringbedden wint op alle fronten. Met ons eigen A merken van de Silvano Online collectie, kunnen we beter dan wie ook inspelen op uw wensen. Het resultaat is topkwaliteit tegen een zeer scherpe prijs. Bovendien staan wij als Silvano Online bekend om de uitgebreide keuze en de vakkundige eigen bezorg-, montage-, en servicedienst.

G K
De bestelling ging prima en het werd snel bezorgd.
Chris M
Snelle service en correct
Jacky D
Bestelling was ok en vlug geleverd. Hoge kwaliteit.
Ann K
de site is super klantvriendelijk met alle mogelijke informatie die je wil. Ook is er de mogelijkheid, en die hebben we gebruikt, om te chatten, zodat we onze bestelling vlot konden afwerken zonder nog met vragen te blijven zitten! Dikke pluim voor jullie!
Ingrid V
Een jaar geleden 2 waterbedden gekocht online.We zijn heel tevreden.Vlugge levering en vriendelijk personeel die de bedden heeft komen plaatsen.
R T
Waterkussen besteld...snel en makkelijk.
Alleen op het laatst bij afrekenen ging er iets fout met i deal, maar...bleek toch betaald te zijn.
simone d
In jullie mail staat een taalfout. Maar het waterkussen is heel goed. Is er een adres in belgie waar we de waterbedden kunnen bekijken en uitproberen?
Dank,
E.
Hans O
Zeer goede services geleverd.
Jos W
Alles is prima verlopen. Alleen is het wat overdreven om maar liefst 7 e-mails te verzenden:
1. Bedankt voor uw bestelling + factuur
2. Nogmaals bedankt en we houden u op de hoogte
3. Order is klaar voor verzending (van een onbekende afzender die zich Standaard noemt en een eigen ordernummer gebruikt dat ik op geen enkele manier kan linken aan mijn bestelling)
4. Je bestelling is verstuurd
5. Status van bestelling is Voltooid (maar ik heb nog niets ontvangen)
6. Verzoek om beoordeling te geven (nog steeds niks ontvangen)
Pakketje is later die dag bezorgd
7. Jouw order is bezorgd (wederom van de onbekende afzender met onbekende eigen order-code)

De intentie om mij op de hoogte te houden is goed, maar de implementatie is wat knullig.
Roger v
Tot hiertoe super goede service hele goede uitleg gekregen en geholpen had geen ervaring met online te bestellen , gisteren besteld en is al verstuurd nu nog hopen dat bpost ook zo is