Silvano Online
Silvano Online
Silvano Waterbedden en Boxpringbedden wint op alle fronten. Met ons eigen A merken van de Silvano Online collectie, kunnen we beter dan wie ook inspelen op uw wensen. Het resultaat is topkwaliteit tegen een zeer scherpe prijs. Bovendien staan wij als Silvano Online bekend om de uitgebreide keuze en de vakkundige eigen bezorg-, montage-, en servicedienst.

gerrit v
zeer tevreden met het waterkussen bevalt prima
MarcG
Bij mijn laatste bestelling had ik problemen om datgene te vinden wat ik echt zocht............ Voordien producten aangeschaft welke mij via mail aangereikt werden en hierheen ook geleid werd.
Irina K
Uitstekende service, vragen kun je ook online stellen. Ik heb verkeerde soort matras besteld, mocht ik kosteloos retourneren en gelijk nieuw bestellen. Top!
Edmond D
Goede service snellen aflevering.
Precies wat we zochten.
Goeden prijs kwaliteit verhouding.
Van J
Ben zeer tevreden
Carolien M
Snelle levering, goed verpakt.
Stef P
Snelle verzending goede side om te bestellen
L. S
👍Tevreden over kwaliteit van de geleverde hoeslakens. Het blijft altijd een gok als je iets online besteld!
JW O
De website is duidelijk, de levertijd (5 tot 7 dagen in dit geval) wordt eerlijk vermeld, de prijs is redelijk, dus vier sterren. De kwaliteit van het geleverde matras kan ik nu nog niet beoordelen, dat zal de tijd leren.
De service kan ik nu ook nog niet beoordelen want daarvan heb ik nog geen gebruik hoeven maken.
Gerrit B
Verkoop prima, levering 1,5 week na koop