Silvano Online
Silvano Online
Silvano Waterbedden en Boxpringbedden wint op alle fronten. Met ons eigen A merken van de Silvano Online collectie, kunnen we beter dan wie ook inspelen op uw wensen. Het resultaat is topkwaliteit tegen een zeer scherpe prijs. Bovendien staan wij als Silvano Online bekend om de uitgebreide keuze en de vakkundige eigen bezorg-, montage-, en servicedienst.

De bestelling verliep prima en de geleverde spullen zijn ok. Het liep echter vreemd met de levering. Eerst kreeg ik een berich dat mijn pakket onderweg was, maar dat bleek niet zo te zijn. Het moest met een transporteur mee, omdat het volgens de bon een pakket van 150 kg betrof. Maandag ochtend werd aangebeld door een verraste chauffeur die ook niet begreep waarom de bestelde set softside waterbed randen als pakket van 150 kg op de transporbon stond en afgeleverd zou moeten worden met de laadklep. We zullen maar zeggen eind goed al goed, al duurde het waarschijnlijk langer dan nodig door dit alles.
Product voldoet prima.
Adequate levering
****
Ik heb een water kussen besteld en ben er zeer tevreden van
Prima kwaliteit producten, eenvoudige website en goede service
Snel en prima geleverd.
Voor de feestdagen verliep de communicatie vlot. Ze ontdekte een fout in mijn bestelling en werd goed aangepast. Het bed zou nog voor de feestdagen geleverd worden maar de communicatie verliep vanaf toen zeer moeilijk tot plots een paar weken na de feestdagen plots de bel ging met een vrachtwagen met mijn bestelling voor de deur. Gelukkig was ik thuis.
Het monteren verliep vlot met behulp van de het filmpje op de site.
Na 26 jaar in een gewoon waterbed geslapen te hebben is de Calipore toch wat aanpassen maar dat komt zeker goed. Totaal geen rugpijn.
prima en snelle levering. snelle communicatie als er iets misgaat bij de bestelling.
Prima werk ! Wel jammer dat ze mijn matras niet met warm water gevuld hebben! Konden we er sneller van genieten !
correcte snelle levering.