Silvano Online
Silvano Online
Silvano Waterbedden en Boxpringbedden wint op alle fronten. Met ons eigen A merken van de Silvano Online collectie, kunnen we beter dan wie ook inspelen op uw wensen. Het resultaat is topkwaliteit tegen een zeer scherpe prijs. Bovendien staan wij als Silvano Online bekend om de uitgebreide keuze en de vakkundige eigen bezorg-, montage-, en servicedienst.

Geen opmerkingen, alles is prima verlopen!
Mijn ervaring dat ze het bed plaatste was dat jullie niet zelf het bed plaatste maar een extern bedrijf wat jullie in huren ! Dan moet je het er mee doen . Ging al even mis met het in elkaar zetten van de onderkant met de potjes van het bed . Plus dat de verlichting een beetje knullig is geplaatst . Had beter gekund ! Ook kwam ik er achter dat het schuim waar ik op lig niet in een stuk is gemaakt en aan elkaar is geplakt ! Is dit normaal ….en had een opmerking kwa water wat is normaal hoe veel water er ingaat . Ik had het iedee dat ze snel weg wilde en dat ik er zelf maar water bij moet gaan doen .plus dat ze nog een dop zouden na leveren dat ook niet is gedaan ! Deze was al stuk bij levering . Ik heb getekend dus wellicht hebben ze dit er niet bij gezet . Voor de rest een prima bed waar in ik goed slaap dus ben er goed tevreden over 😏
We kregen een probleem met de geur van het bed. Na telefonisch contact goede afviezen gekregen hoe dit te behandelen. Dit werd ook via mail nog eens bevestigd. Bleek dat een dag later 10% korting op alle middelen die we hadden besteld en betaald werd gegeven. Met terugwerkende kracht werd dit ook nog aan ons gegeven. Goede service en adviezen en zeer vriendelijke medewekers. Top bedrijf.
Snelle levering
Snelle levering
De repair kit was er snel en heeft meteen een eerste keer gediend. Het bed is weer droog, ik hoef niet meer op de zetel, dus ... top!
Snelle en goede levering van producten die je gewoon nodig hebt voor je waterbed.
Alles OK
Bestelling altijd compleet en snel geleverd. Top!
Perfecte service en klantvriendelijkheid