Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Sayila.nl
Sayila.nl
Sayila heeft een groot assortiment sieraden, kralen, bedels en hangers en alle benodigdheden om zelf sieraden te maken. Snelle bezorging!

In eerste instantie kwam mijn bestelling niet. Na mailcontact snel antwoord gekregen. Uiteindelijk bleek dat mijn bestelling bezorgd was op een verkeerd adres, terwijl er wel goed geadresseerd was. Bestelling kwam dus iets later, maar zonder dat Sayila daar schuld aan had.
Producten zoals omschreven en zoals op afbeeldingen, goede prijs kwaliteit verhouding, zeer snelle verzending, goed verpakt!! Ik ben zeer tevreden!
Duidelijke informatie, zeer uitgebreid assortiment, snelle levering.
Ik had gevraagd om snelle levering, dat is gelukt ik had hetgeen ik besteld had de volgende dag al in huis
mooie website heel veel, daarom een klein beetje onoverzichtelijk,ik zou meer van hetzelfde bij elkaar zetten en nioet 5 paginas uit elkaar
bv ik was op zoek naar platte oorknopjes waar je iets op kan maken,maar de knopjes zitten er niet bij maar die kan je ook niet zomaar vinden.
als je die als aanbeveling eronder zet is het duidelijk welke je moet hebben en als je alle knopjes/sluitingen bij elkaar zet is dat ook beter zichtbaar
positieve aanbeveling.
vriendelijke groet ***
ps heb winkelwagen alweer vol maar moet goed zoeken wat allemaal bij elkaar hoort
Goede prijs kwaliteit verhouding. Snelle verzending
We bestelden oorbelclips zodat mijn dochter haar eigen oorbellen kon maken.
Ze werden meteen opgestuurd en waren er de volgende dag.
De clips waren van goede kwaliteit, maar mijn dochter vond ze wel iets te strak zitten.
Bij Sayila is er heel veel keus en alltijd n supersnelle afhandeling. Bij n bestelling krijg je vaak binnen n uur een bevestiging dat het is ingepakt, en de volgende dag ligt het in je brievenbus. Topper!
Nou dit is mijn eerste keer dat ik bij jullie iets besteld. Hoekje komen er nog meer te volgen voor mijn hobby paracorden
Altijd snelle levering en netjes verpakt!