Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!
Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!
Sayila.nl
Sayila.nl
Sayila heeft een groot assortiment sieraden, kralen, bedels en hangers en alle benodigdheden om zelf sieraden te maken. Snelle bezorging!

Ben zeer tevreden over de bestelling.
Goedkoop en mooie engeltjes.
Snelle levering.
Top
Bij de geleverde bestelling ontbraken er een aantal onderdelen. De bestelling werd al na 2 dagen geleverd, pas na 3 dagen kreeg ik een mail waarin stond dat de bestelling was verzonden. Weer een dag daarna kreeg ik een mail dat de bestelling niet compleet was en ik het geld voor de ontbrekende onderdelen kreeg terug gestort. Ik had liever in de webshop al gezien, of voor het verzenden van de bestelling te horen gekregen dat ik hem niet compleet zou krijgen omdat er bepaalde producten niet op voorraad waren. Dan had ik nog wat anders kunnen bestellen. Nu moest ik bepaalde onderdelen dan maar bij een andere webshop bestellen waarbij ik natuurlijk ook weer verzendkosten moest betalen.
Duidelijke site en snelle levering!
Ik was verrast hoeveel artikelen ik kon vinden die ik nodig heb, geweldig! Het bestellen gaat makkelijk en de levering is uitstekend, binnen 2 dagen is het er. Bij mn laatste bestelling miste er iets, en dat kreeg ik na een telefoontje de volgende dag nagestuurd! Prima!👍
Prima
snelle levering. super
ruim assortiment, goed verpakt en snel ontvangen.
Vlotte bezorging van het produkt.
Prima service
Goede producten en snelle levering. Als ik weer iets nodig heb kom ik zeker terug.