Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Saake-shop.nl
Saake-shop.nl
Saake-shop.nl, sinds 2004 hét adres voor camera-accu's, opladers, geheugenkaarten en vele andere accessoires voor foto- en videocamera's. We leveren uitsluitend A-kwaliteitsproducten en altijd met garantie, óók op capaciteit. Wij leveren uit eigen voorraad, dus uw bestelling is lekker snel in huis. Altijd gratis verzending! Voor 18:00 besteld: dezelfde dag verzonden! Afhalen in Haarlem op afspraak mogelijk. Heeft u nog vragen? Altijd een snelle reactie op uw e-mail.

Vlugge levering.voldoet aan de verwachtingen
Goede prijs, op tijd in huis.
Mooie en vooral makkelijke site.
Goede omschrijving en leuke aanbiedingen
Ben blij met de batterijen, maar ze werden pas na een mail van mijn kant geleverd, omdat de winkel dacht 'dat de betaling niet was afgerond' en dat moest ik toen aantonen...Vreemd en onhandig dus en blijkbaar de zaken niet goed op orde.
Snelle verzending, product zoals verwacht
iedere week een interessant aanbod. Producten zijn goed , dienst verlening ok.
Een pakketje werd snel afgeleverd maar bevatte niet het bestelde product. Na een telefoontje met de servicedesk werd het goede product de volgende dag afgeleverd met een retoursticker voor het verkeerde product. Al met al tevreden over de afhandeling.
Uiterst tevreden over mijn bestelling
Correcte levering.
snelle levering nooit problemen
Prima website, heeft wel even geduurd voordat de spullen in huis waren.
Zoals met eerdere ervaringen bij Saake Shop, ook nu weer een snelle en correcte uitvoering van mijn bestelling.