Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Saake-shop.nl
Saake-shop.nl
Saake-shop.nl, al 13 jaar hét adres voor camera-accu's, opladers, geheugenkaarten en vele andere accessoires voor digitale foto- en videocamera's.<br><br> We leveren uitsluitend A-kwaliteitsproducten en altijd met garantie, óók op capaciteit.<br><br> Wij leveren uit eigen voorraad, dus uw bestelling is lekker snel in huis. Gratis verzending vanaf 39 Euro en daaronder slechts 2,50 Euro verzendkosten.<br><br> Voor 19:00 besteld: dezelfde dag verzonden!<br><br> Afhalen in Haarlem op afspraak mogelijk.<br><br> Heeft u nog vragen? Altijd een snelle reactie op uw e-mail.

Zeer vlotte verzending van mijn studiopapier! Winkel met ruim assortiment, de kleur die ik moest aanvullen was beschikbaar en tevens een kleur uitgezocht om mijn kleurenaanbod mee uit te breiden.

Fijn dat de prijs inclusief verzenden was, bij veel winkels moest ik al 3 rollen bestellen om geen verzendkosten te hebben, het werd mij dan veel te prijzig. Óf ze hadden de kleur die ik nodig heb niet op voorraad.
Accu voor mijn camera gekocht bij Saake shop, mooie prijs en prima kwaliteit.
Snelle levering. Heel tevreden.
Ik ben zeer tevreden over Uwe diensten inzake mijn aankopen
Goede communicatie en snelle levertijden
Al meerdere keren bij Saake besteld tot volle tevredenheid scherpe prijzen en snelle levering Toppie!
Quick service!
Prijs/kwaliteit dik in orde.verzending
Kan ietje sneller
Anders 8 op 10
Product als beschreven, snelle verzending
heerlijk en makkelijk in ruim en kwalitatief assortiment wat de batterijen betreft en snelle levering !