Saake-shop.nl
Saake-shop.nl
Saake-shop.nl, al 13 jaar hét adres voor camera-accu's, opladers, geheugenkaarten en vele andere accessoires voor digitale foto- en videocamera's.<br><br> We leveren uitsluitend A-kwaliteitsproducten en altijd met garantie, óók op capaciteit.<br><br> Wij leveren uit eigen voorraad, dus uw bestelling is lekker snel in huis. Gratis verzending vanaf 39 Euro en daaronder slechts 2,50 Euro verzendkosten.<br><br> Voor 19:00 besteld: dezelfde dag verzonden!<br><br> Afhalen in Haarlem op afspraak mogelijk.<br><br> Heeft u nog vragen? Altijd een snelle reactie op uw e-mail.

Goede prijstelling, goede website, snelle levring.
Onze eertste prima ervaring met Saake!
Veel keuze snelle probleemloze levering. Goede prijs.
Snelle levering en Prijs kwaliteit in ***
Ik koop al vele jaren hier mijn huismerk accu's voor diverse fotocamera's. Deze zijn zeer voordelig en doen beslist niet onder voor de veel duurdere originelen. Snelle levering en een goed alternatief voor een scherpe prijs, een prima webshop!
Juiste levering en niet beschadigd.
Ruim assortiment, heldere website, prima prijs/kwaliteit verhouding en snelle levering.
Snel antwoord op vraag gesteld via de website. Goed advies, snelle verzending. Batterijlader functioneert uitstekend en zeer snel.
Site is overzichtelijk en na bestellen product binnen 24 uur beschikbaar. Beter kan toch niet?
de batterijen waren netjes ingepakt en verzord en mooi op tijd afgeleverd.
Prima produkt en snel geleverd