Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Saake-shop.nl
Saake-shop.nl
Saake-shop.nl, sinds 2004 hét adres voor camera-accu's, opladers, geheugenkaarten en vele andere accessoires voor foto- en videocamera's. We leveren uitsluitend A-kwaliteitsproducten en altijd met garantie, óók op capaciteit. Wij leveren uit eigen voorraad, dus uw bestelling is lekker snel in huis. Altijd gratis verzending! Voor 18:00 besteld: dezelfde dag verzonden! Afhalen in Haarlem op afspraak mogelijk. Heeft u nog vragen? Altijd een snelle reactie op uw e-mail.

Snelle levering en het goede product
Alle toebehoren voor mijn fotocamera heb ikhier gekocht en tot hiertoe heb ik geen klachten, integendeel het is kwaliteit aan een mooie prijs. Ik kijk steeds uit naar de wekelijkse promoties. Het is top.Proficiat.!
Het is een zeer betrouwbaar bedrijf, goede aanbiedingen, top kwaliteit, een zaak die er mag zijn, zij doen waar ze voor staan ! de snelheid van leveren, top !
Zoals altijd voldeed ook dit artikel n alle verwachtingen.
ja ik ben zeer te verden
Het voorbeeld voor vele webshops hoe klantvriendelijk hoort te zijn. Als klant word je vriendelijk, geduldig en respect vol geholpen. Ook hun grote aanbod is het vermelden waard.
conform en snel
Correcte en vlugge levering
Prima service. Goede communicatie. Doet wat beloofd wordt.
Producten van goede kwaliteit en snel geleverd!