Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Run2Day
Run2Day

Leonieke S.
Prima hulp en advies. Prachtige schoenen.
Run2Day H.
Mijn bestelling is na 4 dagen nog niet aangeboden aan PostNL, laat staan afgeleverd bij de vestiging van mijn keuze.
Utrecht U.
Gezellig was t: mede doordat ik 3x terugkwam kort achter elkaar. Los daarvan heeft de medewerker echt met me meegedacht over het snel leveren van de schoen en bood aan om vrijblijvend een trailschoen te laten bezorgen van Muzino, heel erg fijn, ik ben erg nieuwsgierig naar die schoen maar wil hem niet zomaar bestellen, dus dit is top service!
Jos F.
Redelijk goed advies van verkopet met kennis van zaken. Werkte alleen volgens de te volgen werkwijze op de site: geen schoenencheck, wel analyse.
Run2Day A.
Prachtig horloge wat meer dan voldoende info geeft over mijn sportieve activiteiten.
Sietse v.
Het kopen / afhandelen met Run2Day ging super, en toen most PostNL het komen bezorgen... Dat was een zeer negatieve ervaring. Meerdere vertragingen en geen mogelijkheid tot een wijziging van het bezorgmoment hadden tot gevolg dat het pakketje uiteindelijk werd bezorgd op een moment dat ik niet aanwezig was. Gelukkig was er een vriendelijke buur die het huis in de gaten kon houden om de bezorging te accepteren.
Natasja H.
Schoenen besteld die na twee dagen binnen zouden zijn. Na 2 weken nog steeds niet gebeld, zelf maar eens gebeld en niks te vinden én niet te bestellen… hoe dan
Dennis K.
Helft van de bestelling geleverd.
(Nog) geen reactie op mail gehad over waarom de helft maar geleverd is
Harald R.
Makkelijk en snel. Eerst in de winkel geweest maar helaas de maar niet op orde; vandaar internet bestelling. Persoonlijke noot op het kaartje is leuk.
Naomi B.
Goed geholpen, vriendelijke mensen