Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Run2Day
Run2Day

Tako De Jong
Via de website heb ik nieuwe hardloopschoenen besteld aangezien de winkels dichtzijn. Helaas zijn de schoenen te groot, ondanks hetzelfde merk en type als mijn schoenen. Nu kom ik erachter dat ik de retourkosten zelf moet betalen. Dat is niet meer echt van deze tijd. Er zijn allerlei hardloopwebshops met hetzelfde aanbod en hierbij gelden geen verzendkosten als ik een retourzending heb. Uit loyaliteit naar Run2Day in deze lastige tijden bestel ik online, ik was ook liever naar een winkel gegaan, maar heb nu het gevoel dat ik word gestraft.
Rolf G
Zeer tevreden snelle levering
-M d
Geen bijzonderheden, gewoon goed.
Mirjam S
Zeer snelle service, volgende dag bezorgd en op de hoogte gehouden van diverse tussenstappen in het bestelproces via de mail.
Sandra G
Ik zocht hardloopschoenen met een bepaalde breedtemaat, Run2day bestelde ze voor mij en binnen 2 weken waren ze binnen. Top service!
Marcel S
Prima service en leuke persoonlijk aangeschreven wens ten aanzien van het gebruik. dit overtrof mijn verwachtingen!
Patric P
Primq
Rini Janse
de dame ,in ***, die mij heeft geholpen heeft dat super gedaan.
Anne v
Prima.
Marco V
Fijn geholpen aan de telefoon, ik wist al welke schoen ik wilde hebben maar twijfelde over maat. Uiteindelijk goed uitgekomen en de schoenen lopen super.