Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Run2Day
Run2Day

Hester G
Prima, snelle afhandeling
Ilka van de Werve
Vorige week tijdens de sale een bestelling geplaatst, vrij snel daarna gehoord dat het geannuleerd zou worden omdat de site voorraad niet overeen kwam met de daadwerkelijke voorraad. Dat kan een keer gebeuren dacht ik, met name omdat het snel kan gaan met een sale. Deze week kwam het product opnieuw beschikbaar, dus bestelde ik het opnieuw (ik dacht gewoon dat iemand zijn/haar bestelling had geretourneerd en het dus daarom weer beschikbaar was), maar wederom werd het vrij snel daarna geannuleerd om dezelfde reden als de week ervoor. Blijkbaar zit er een fout in de systemen dat niet opgelost wordt en dat maakt het niet betrouwbaar genoeg om opnieuw te gaan bestellen.
Linde Lotte v
Breed assortiment, goede prijzen en hele snelle levering.
Nynke V
Snel en efficiënt
Leonie A
Super fijn contact via de chat met de medewerker over de maat. Snelle levering en de schoenen zitten super.
Judith M
Nette en snelle levering. Goede producten.
Jammer dat 1 bestelling in drieën kwam. Het had prima in 1 plastic verpakking gepast.
Ik had bezorging op donderdagochtend aangevinkt en toen kwam het al dinsdagochtend. Op zich niets mis mee, maar dan heeft die optie weinig nut.
En ik vind het jammer dat de retourkosten voor eigen rekening zijn. Maar dat staat aangegeven, dus dat is vooraf duidelijk.
Jordy H
Snel geleverd en goed geholpen door *** via de chat.
martijn franken
op de website was alles duidelijk en goed te vinden . levering was vlot , alleen de produkten die ik had bestel waren de batterijen leeg voor 1e gebruik.
D P
Snelle levering! Handig dat een kleine bestelling in een plastic zak zit ipv te grote kartonnen doos. De bestelling kon gewoon door de brievenbus!
Elmer Molendijk
***