Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Run2Day
Run2Day

snelle bezorging, leuke persoonlijke boodschap op briefje bijgevoegd
Ik mis tot op heden nog 2 artikelen en deze zouden ook gisteren (23 jan) bezorgd zijn??
Het gaat om bestelling #****:

Maat (US) m
1 € **,**
Online prima winkel.
Jouw bestelling #*** Geplaatst op 10 jan. 2023 21:30:36

Nog steeds niks ontvangen of gehoord, ondanks mail aan de klantenservice waarop ook geen reactie volgde,
Fijn dat ik mijn spullen op tijd had door het op te kunnen halen bij een POSTNL punt; en het persoonlijk geschreven briefje (waar ik zelf ook van ben) doet het m dan toch :-))!! Ik heb al loopplezier gehad van | met mijn nieuwe spullen, top!!
Er wordt de tijd voor je genomen, geluisterd naar wat je nodig hebt en daarop geadviseerd. Er wordt gekeken naar wat er wel kan (met de voorraad in andere winkels of magazijn) en altijd vriendelijk en enthousiast.

Ik kom hier graag voor mijn spullen.
Product voldoet aan de verwachtingen en was snel geleverd.
Goede en snelle service.
Vriendelijk personeel
Run2Day is een hele fijne en prettige winkel waar service voorop staat! Altijd behulpzaam en geduldig personeel in de winkel (Run2Day Rotterdam), geen vraag is te veel, en ze nemen echt de tijd voor je. Dit vindt ik zeker belangrijk aangezien je voor het juiste artikel de juiste informatie wilt. Ook online wordt alles goed uitgelegd kwa het product type, en als je een vraag hebt, wordt deze zeer snel beantwoord. Ook de levering van een online product heb ik zeer snel in huis. Ga zo door zou ik zeggen. Nog een opmerking? Nee niet zo zeer, maar misschien via de social media's een leuke give away actie?

Met vriendelijke groet,
******