Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Run2Day
Run2Day

Judith M
Bestellen via de website gaat makkelijk. De producten worden snel en netjes verpakt verstuurd. Helaas klopte de omschrijving van een product niet. Er stond dat de capuchon in de kraag kon worden opgeborgen, maar dat is niet mogelijk. Ook kwam een foto van een legging niet overeen met de geleverde legging. Verder zou jullie service nog beter worden als de retourzending gratis zou zijn.
Jasper S
Mooie webwinkel. Ik had wel wat moeite met het betaalscherm. Ik heb een deel van mijn aankoop betaald met een Sport & Fit Cadeau bon, maar ik had hulp van de servicedesk nodig om te snappen hoe dat in zijn werk ging. Erg intuïtief zijn de schermen voor het betalen met cadeau bonnen niet.
Merel Z
Kwaliteit van producten is altijd goed. Had laatst een onvolledige bestelling geleverd gekregen - was wel snel weer opgelost, dus goede klantenservice.
Run2Day V
Goed advies en vriendelijke mensen.
Henriette H
Duidelijke site en vlotte levering , daarin ook duidelijk aangegeven hoe de bezorging werkt
Anja O
Vriendelijk, deskundig, goede service en prima artikelen
Niels L
Website voldoet aan verwachtingen en bezorging was snel en accuraat
Walter M
Prima, snel verzonden.
Utrecht Utrecht
Alles is misgegaan bij de aankoop van hardloopschoenen. Ik heb ze nog steeds niet in huis -wel betaald- omdat ze niet te vinden waren in de opslag van de winkel terwijl ze wel waren opgestuurd naar de winkel. De rest laat ik maar onvermeld
Frits D
Snelle levering en goede prijs. Bijgeleverde informatie uitstekend. Kortingscode/bonnen worden gewaardeerd.