Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Run2Day
Run2Day

Jantje R.
Al aan de telefoon heel goed geholpen.
Daarna ook in de winkel.
Iemand die heel deskundig was, maar ook vriendelijk en goed met me meedacht!
Perfect!
Emina B.
I love those greetings cards every time I get my order! Thank you all!!
Jaap O.
Ik had 2 shirts besteld en vervolgens bleek dat 1 toch niet geleverd kon worden. Kan gebeuren, maar toen het andere shirt bezorgd werd bleek dat er geen shirt in het pakket zat maar alleen wat mix voor sportdrank in zat. Hierdoor heb Ik dus geen shirt terwijl ik deze juist voor het afgelopen weekend nodig had. Kan natuurlijk gebeuren maar wel vervelend.
Monique H.
Ze nam de tijd en gaf goede adviezen
Petra J.
Nooit meer!!! Op de site staat dat je de bestelling terug naar de winkel kan brengen voor retour. Naar Haarlem gegaan voor retour. Zeer onvriendelijk, zelfs onbeschoft , te woord gestaan. Ik kon de schoenen beter zelf terug sturen omdat zij niet wist wanneer ze daar tijd voor zou hebben. Zij (de eigenaresse begreep ik) stond namelijk van 10.00 tot 18.00 uur in de winkel en de Bruna (waar het pakket afgegeven zou worden) had dezelfde openingstijden. Haar man (zoals ze zelf zei) was ook in de winkel aanwezig en samen lachten ze mij uit toen ik zei dat ik baalde dat ik dan voor niets een uur gefietst had. Bizarre ervaring.
bianca S.
Ik vond service beperkt om goed tot een passende schoenen te komen. Iets meer dan de vraag , “ hoe zitten ze is? “ is wel prettig. Voelen of de schoen goed zit etc.
ik heb nu een schoen waarbij mijn tenen tegen de de voorkant van de schoen aankomen met lopen. Ik ervaarde de service Meer technisch en meer op maat gesneden.
Run2Day B.
Snelle levering en makkelijk ophalen in de winkel
Maike K.
De schoenen werden mooi optijd geleverd en ze zijn perfect. Ik loop al jaren op de asics gt-4000
Edwin V.
Levering prima, alleen ik wilde telefonisch contact, ivm het retour sturen maar dat is mij tot nu toe niet gelukt, dus daar is nog wel een weg te gaan.
Verder is de leveringen prima!

Groet ***
Marcel B.
Prima afhandeling van aankoop op de site. En een personal touch met een handgeschreven kaartje bij de levering.