Run2Day
Run2Day

- het plastic mapje om de formulieren is niet echt nodig
- toen ik koos voor: ophalen in een r2d winkel, kon ik geen winkel aanklikken. Dus een andere locatie gekozen
Ik ben al jaren tevreden over run2day. Echter de laatste keer gaf ik aan hardloopschoenen van max. *** euro te wensen, de verkoper zei pas bij het afrekenen dat het *** euro was. Dit vond ik niet netjes.
De wens van de klant dient m.i. doorslaggevend te zijn bij een aankoop. Ik zal wel terugkomen bij Run2day, maar hopelijk wel bij goed luisterende verkopers.
Op jullie website kreeg ik een popup met ***% korting wanneer ik mij zou aanmelden met mijn email voor een mailinglijst, wat ik gedaan heb maar vervolgens kreeg ik geen kortingscode - met 300 euro afrekenen ben ik dus *** euro misgelopen door deze fratsen
Fijn geholpen en goede tips!
Goede service.
Duidelijke website en informatie over de schoenen.
Snelle levering
Tevreden met de schoenen
De eerste keer dat ik online bestel. Uitstekende snelle service, met een persoonlijk berichtje van het Run2Day team. Bedankt!
Bij on-line bestellen de maat overgenomen van de factuur van vorig jaar. Bij levering bleken de schoenen te klein. Online staan blijkbaar US-maten en op de factuur de UK-maat. Niet handig.
Zonnebril was precies zoals omschreven en verwacht!
Zeer professioneel, competente en aardige medewerkers die ook hardlopen. Als hardloper waardeer ik advies die ik heb gekregen enorm.