Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Run2Day
Run2Day

rene s
Snelle levering goeie prijs kwaliteit verhouding
Kelvin Bergsma
De levering is niet vergelijkbaar met andere online winkels.
E.M.H. v
Ik kon een datum voor levering aangeven. Dat heb ik gedaan. De dag erop ontving ik een bericht dat het pakket geleverd zou worden, een dag eerder dan aangegeven en ik niet thuis was. Dezelfde dag ontving ik een bericht dat het pakket bij de buren was afgegeven. Maar: geen kaartje. Het kaartje was bij de buren in de bus gedaan en het pakket was verderop in de straat afgegeven. Dus: op de bezorging na alles prima.
Angele G
Run2day Venlo, zeer goede service, goed advies, zeer vriendelijk. Heel tevreden!
Richard v
Goede communicatie over wanneer het pakket verwacht kon worden. Goede verpakking en een duidelijke retourinstructie, dat in dit geval gelukkig niet noodzakelijk was.
Golnaz T
Makkelijk en snel
Claudia van Lit
Helaas heb ik mijn bestelling nog steeds niet mogen ontvangen terwijl alle goederen wel op voorraad waren tijdens het bestellen. Op 8 januari besteld en op 13 januari is mijn pakketje nog niet eens bij PostNL in behandeling. Beetje jammer dus en niet echt van deze tijd.
Anke v
Bestelling en levering prima. Vanmiddag voor het eerst op de bestelde hardlooopschoenen gelopen. Ik ben tevreden.
Jolanda D
Duidelijke webshop, je kunt snel selecteren. Helaas geen bericht ontvangen van de vertraging van de levering. Dat zou wel fijn zijn als je dat ontvangt. De nalevering kwam in de week zoals doorgegeven . Prettig contact gehad over de bestelling. Prima!
Run2Day Run2Day Utrecht
Orders worden opeens geannulleeed zonder duidelijke reden en toelichting en zonder een alternatief te bieden. Echt ondermaats.