Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Run2Day
Run2Day

De service was belabberd. Ik krijg een mail met een mooie aanbieding van Saucony schoenen, mijn maat. Eerst krijg ik de verkeerde maat (2 maten te klein) thuisgestuurd, daarna nogmaals geprobreerd en nu niet meer beschikbaar. Nog steeds bezig om geld terug te krijgen van beide keren. Slecht.
Wat een uitmuntend dienstverlening van Run2day Amersfoort. Ik had de verkeerde maat artikel besteld. Gebeld met filiaal Amersfoort of ze toevallig een andere maat hadden, en ja dat hadden ze. Gelijk naar de winkel gekomen. Artikel was netjes gereserveerd voor mij. Opgehaald en retour daar meteen ook verwerkt. Ik ben super dankbaar voor deze dienst en medewerking. Mijn zoon had haast met de aankoop voor een wedstrijd zondag a.s. we zijn op tijd en de korte broek past perfect! Dank jullie wel!
Ik heb mijn bestelling nog niet eens binnen ook geen post nl vermelding. 9 van de 10 webshops leveren bij bestelling in het weekend op dinsdag af. Dus ben benieuwd wat dit gaat worden. Dus tot nu toe valt het tegen
Professioneel advies, op een leuke manier geholpen
Perfect
Prima en snelle levering conform bestelling.
Bestelling was snel binnen en kon ik ophalen bij de winkel. Personeel is vriendelijk!
*****
Awesome experience 👍
Super uitgebreid assortiment en supersnel de producten thuis