Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Run2Day
Run2Day

Auke N
Prima site snelle levering
M S
Snel afgeleverd👍
Ruth V
Ik heb hier 2 jaar geleden mijn hardloopschoenen gehaald en had topservice, zeer blij met de schoenen, gebruik ze nog steeds!
Onlangs wat besteld, ik zou een melding krijgen als het pakketje was verzonden maar kreeg geen bericht. Het was een cadeau dus was bang dat het niet op tijd zou komen dus heb gebeld. Werd goed geholpen en had het pakketje al de volgende dag! Heel blij mee.
Sander Winters
De bestelling is niet eens geleverd. Totaal geen info wanneer er wordt bezorgd. Track and trace code bestaat niet. Wachtwoord reset op website werkt niet.
Boudewijn S
makkelijk shoppen online en de retourservice via de winkel is perfect.
M du Mortier
Jammer dat bij retour zenden via post nl de verzendkosten voor eigen rekening zijn.
Manuel L
Prima service. Ik kreeg snel antwoord via chat op mijn vraag over de levertijd. Helaas was mijn bestelling niet zichtbaar na inloggen, wat eigenlijk wel zo zou moeten. De service zou nog beter zijn als schoenen ook na ze uitgeprobeerd te hebben geretourneerd mogen worden. Dit is bij *** voor members bijvoorbeeld wel het geval wat de drempel om iets nieuws uit te proberen aanzienlijk verlaagt. Even binnen rondlopen is toch iets heel anders dan een 10k run. Zowel om het gevoel van comfort als snelheid te kunnen ervaren.
Carola Walta
Twee (fijne!) loopshirtjes besteld, die apart van elkaar bezorgd werden zonder dat ik daarvan op de hoogte was gesteld. Ik dacht dus dat er eentje niet leverbaar was, maar toen zag ik ‘s avonds in mijn mail dat de andere de volgende dag bezorgd zou worden. Dat vond ik een beetje slordig. Verder prima 👍
Sam M
Snelle verzending en een gesmaakte persoonlijke boodschap. Het zit hem in de kleine dingen, ook bij grote aankopen! ***
David v
Vaporfly's gekocht en de volgende dag geleverd. Bij de inschrijving voor de nieuwsbrief zag ik niet de benodigde kortingscode. Hier een mailtje voor verstuurd en het wordt alsnog verrekend.