Rietveldlicht.nl
Rietveldlicht.nl
Rietveld Licht levert al meer dan 60 jaar verlichting met een uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding. Met een bijzonder uitgebreid assortiment, 2 jaar volledige garantie en grote eigen voorraden voor meer zekerheid. Rietveld is een begrip in heel Nederland als het om verlichting gaat. Tevens bieden wij u een laagste prijs garantie zonder kleine lettertjes of een reeks van voorwaarden!

Ben heel erg tevreden met de wandlamp die ik bij jullie heb gekocht. Wat ik wel heel slecht vond, waren de schroeven die erbij zaten. Deze waren zo slecht dat ik ze niet eens in de plug in de muur kon draaien, want hij draaide al snel door. Echt jammer, van verder een mooie kwaliteit lamp.
Mooie sierlijke staande schemerlampen, goed verpakt.
Snelle levering en uitstekend verpakt .
Voldoet volledig aan mijn verwachtingen.
snel afhandeling
Snelle levering. Retourbeleid, welke ik niet nodig had, niet echt klant vriendelijk.
Ze hebben een ruime keuze. Mooie lampen. Levering is snel en netjes. Erg blij met mijn lampen.
prima aankoop, snelle afhandeling
Duidelijke website en lamp voldoet aan beschrijving. Lampen waren zeer zorgvuldig verpakt. Top bedrijf.
Zeer tevreden over de correcte levering goed verpakt en volgens afspraak snel geleverd.
Prachtige lamp.