Rietveldlicht.nl
Rietveldlicht.nl
Rietveld Licht levert al meer dan 60 jaar verlichting met een uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding. Met een bijzonder uitgebreid assortiment, 2 jaar volledige garantie en grote eigen voorraden voor meer zekerheid. Rietveld is een begrip in heel Nederland als het om verlichting gaat. Tevens bieden wij u een laagste prijs garantie zonder kleine lettertjes of een reeks van voorwaarden!

een uitstekende webwinkel
Afgelopen weken heb ik, na onze verbouwing, meerdere mooie lampen besteld.
Gisteren heb ik per abuis een verkeerde lamp besteld. Ik vind het jammer dat ik nu de volledige kosten voor het retour zenden moet betalen. Dit weerhoud me om in de toekomst nogmaals bij Rietveld te bestellen.
Prima service en snelle levering
De lamp is erg mooi echter advies voor de lichtbron valt heel erg tegen. Bij de lamp ook een aanbevolen lichtbron gekocht maar deze gaf heel weinig licht. De andere aanbevolen lichtbron gekocht maar ook deze geeft erg weinig licht. Is een zwak sfeer lichtje. U begrijpt dat ik geen nieuwe lichtbron meer bij jullie durf te bestellen.
goede service / zoals het hoort
Mooie, praktische lamp. Makkelijk te bevestigen en functioneert prima. Vlotte levering ook.
Supergave lamp bij jullie gekocht voor in de keuken. Ik ben er heel blij mee!!!
Zeer tevreden, mooie lamp en zeer snelle levering.
Het is gewoon heel erg goed
Snelle levering goed verzorgd dik te vrede