www.rietveldlicht.nl
www.rietveldlicht.nl
Rietveld Licht levert al meer dan 60 jaar verlichting met een uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding. Met een bijzonder uitgebreid assortiment, 2 jaar volledige garantie en grote eigen voorraden voor meer zekerheid. Rietveld is een begrip in heel Nederland als het om verlichting gaat. Tevens bieden wij u een laagste prijs garantie zonder kleine lettertjes of een reeks van voorwaarden!

top!
Snelle levering. Goede kwaliteit. De lampen zijn uitermate sfeervol.
Snelle en correcte levering
Lamp is heel snel (1 dag) en netjes geleverd. Alleen hadden we de verkeerde peertjes erbij besteld. Zelf gedaan natuurlijk... maar ik had verwacht dat de eerste lampjes die aanbevolen werden na het bestellen vam de lampekap ook de meest geschikte zouden zijn voor onze aankoop. Dat was helaas niet zo. Zou wel service zijn als je die als eerste te zien kreeg!
Snelle afhandeling en bezorging van het produkt.
Heel veel mensen vinden de lampen " Wow " en wij iook.
Ruim aanbod. Goede aflevering
Super mooi artikel. Doet het goed en geeft mooi licht. We zijn er helemaal blij mee.
Fijne webwinkel, maar ook de fysieke winkel is fijn. Mooie producten voor een goede prijs.

Goede service ook. De bestelde lampen waren na enkele maanden defect en zijn kosteloos vervangen. Bezorging gaat ook razend vlot, zelfs in tijden van corona.

Al met al ben ik een blije klant
Duidelijke webshop, bestelling, betaling en vlotte levering zijn goed verlopen