www.rietveldlicht.nl
www.rietveldlicht.nl
Rietveld Licht levert al meer dan 60 jaar verlichting met een uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding. Met een bijzonder uitgebreid assortiment, 2 jaar volledige garantie en grote eigen voorraden voor meer zekerheid. Rietveld is een begrip in heel Nederland als het om verlichting gaat. Tevens bieden wij u een laagste prijs garantie zonder kleine lettertjes of een reeks van voorwaarden!

Prachtige lampen snel thuisbezorgd.
Snelle afhandeling en levering
Goede en duidelijke website, snelle levering en vooral goede producten tegen redelijke prijzen.
Duurde een beetje lang.
Maar een goed product.
Lampen die ik bestelde werkte niet; nergens werd vermeld dat er slechts 2 typen LED lampen met dimmer zouden werken, andere LED ook met dimmer werkten niet.
Retourneren kon wel , maar op mijn (!!) kosten terwijl de fout toch echt bij Rietveld lag!
Slechte zaak; ik kom er niet meer.
Super snel geleverd, duidelijke omschrijving en bevestiging. Kwalitatief goed product.
Echter twee verschillende producten besteld (waarvan één bestelling terug gestuurd) omdat de ‘witte’ kleur een andere kleur heeft dan de ral kleur die op ons plafond zit. Kon ik nergens vinden bij de omschrijving. Hierdoor wel kosten gemaakt voor de retour zending.
Fijne webside, leuke produkten. snelle levering
Mooie lamp snelle levering
Prachtige lampen. Snel geleverd!!
Mooie lampen em goede levering.