Rietveldlicht.nl
Rietveldlicht.nl
Rietveld Licht levert al meer dan 60 jaar verlichting met een uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding. Met een bijzonder uitgebreid assortiment, 2 jaar volledige garantie en grote eigen voorraden voor meer zekerheid. Rietveld is een begrip in heel Nederland als het om verlichting gaat. Tevens bieden wij u een laagste prijs garantie zonder kleine lettertjes of een reeks van voorwaarden!

Prima
Ik heb heel mooie verlichting gekocht voor boven mijn werktafel. De lampstaaf is zo minimalistisch dat hij bijna niet opvalt maar geeft precies het goede licht.
Zo ging dat ook met bestellen.
Ik zag hem tijdens het googlen, bestelde en betaalde en ontving hem al snel. Precies zoals het hoort, niet meer en niet minder.
Prima dus.
Mooie stevige lamp, eenvoudige montage
Kon het zelf af
Zeer tevreden
Ik ben tevreden omdat de bestelling snel geleverd is en de geleverde producten van verwachte kwaliteit zijn.
Pracntige lamp, goed verpakt. Goed lichtadvies.
Alle onderdelen waren goed verpakt, maar wat ik miste was een duidelijke handleiding om de lamp in elkaar te zetten. Zelfs een handige klusser had er moeite mee.
Je krijgt wat je ziet voor een goede prijs.
Mooie producten, goede leverservice, producten zijn ook altijd met zeer veel zorg ingepakt. Enige tip die ik zou geven is de filtermogelijkheden van de website wanneer je op zoek bent naar een product. Deze kan nog geoptimaliseerd worden.
Super snel geleverd.
Heel erg tevreden met de lampen! Netjes verpakt en de volgende dag ontvangen.