RENT-A-SKIBOX
RENT-A-SKIBOX
RENT-A-SKIBOX is de specialist op het gebied van Verhuur van auto- en reisgerelateerd artikelen zoals dakkoffers, skiboxen, dakdragers, fietsdragers, sneeuwkettingen en overige artikelen om uw (auto)reis te vergemakkelijken. U kunt bij ons terecht voor alles wat u nodig heeft om zorgeloos op reis te gaan.

top zeer klantvriendelijk ,zal zeker mijn aanbevelingen krijgen voor het huren van een skibox.

met vr gr ***
Ik heb dagdragers gehuurd en ben zeer tevreden. Duidelijke mail over de gang van zaken, prima service en bij wijzigingen (op mijn verzoek) stelde Rent-a-skibox zich heel flexibel en meegaand op. Top!
Great support, fast and clean service. Totally recommended!
Gemakkelijk en snel geregeld.
Prima service en goede kwaliteit materialen
The service is perfect, je wordt netjes te woord gestaan en perfect geholpen. Zou het iedereen aanbevelen.
Bij het ophalen van onze gehuurde fietsendrager bleek dat een onderdeel niet meer functioneerde. Door Rent-a-skibox is samen met ons naar een passende oplossing gezocht en is Rent-a-skibox ons tegemoet gekomen in de prijs. Het is fijn om te zien dat het bedrijf garant stond om een eventuele verkregen boete voor ons te betalen, mocht dit het geval zijn.

Voor ons een zeer goede ervaring.
Prima koffer goede service
Heldere en snelle communicatie en redelijke verhuurprijs!
Snelle service op het afgesproken tijdstip.
Goed werk geleverd.