RENT-A-SKIBOX
RENT-A-SKIBOX
RENT-A-SKIBOX is de specialist op het gebied van Verhuur van dakdragers, dakkoffers, fietsdragers, sneeuwkettingen en overige artikelen om uw (auto)reis te vergemakkelijken. U kunt bij ons terecht voor alles wat u nodig heeft om zorgeloos op vakantie te gaan.

Het is een topbedrijf, de middag voordat we op wintersport gingen begaf onze eigen skibox het, dus met handen in het haar de helpdesk gebeld of ze nog iets hebben staan, binnen 2 minuten een positief en super vriendelijk antwoord gekregen.
Ze zouden zodra ik de order online geplaatst heb het meteen er doorheen zetten zodat ik die dezelfde middag de box nog op kon halen bij hun distributie punt in Zoetermeer en alle beloftes netjes na gekomen en de vakantie gered.
Ook bij montage was ik binnen 10 minuten weer weg ivm dat iedereen gelijk wist wat hij moest doen en we super snel geholpen zijn.
Volgend jaar maken we zeker weten weer gebruik van deze uitmuntende service.
Bij de montage was ik er zelf niet bij, maar volgens mijn vrienden verliep dit uitstekend.

Liepen alleen tegen het probleem van de verzendkosten aan, terwijl wij zelf naar locatie wilden rijden.

Gelukkig is dit allemaal netjes opgelost en verrekend met de borg.

Uitstekende service!
Ik belde kort van tevoren voor dakdragers en kreeg een zeer snelle reactie. Goed geholpen!
Prima alles geregeld!
Snel en fijne service
Heldere website. De reservering ging gemakkelijk. Ik vond het prettig een mailtje te ontvangen met naast de bevestiging ook duidelijk uitgelegd welke stapjes in gang zouden worden gezet.
Zeer snelle service, ondanks dat wij zelf redelijk last-minute sneeuwkettingen nodig hadden. Goede hulp toen wij vragen hadden bij welke te bestellen, en dus snel op locatie op te halen. Heel prettig!
Snelle goede service, zeer vriendelijk
Een typisch voorbeeld van een bedrijf dat, in mijn bescheiden mening, enkel voor de korte termijn profit gaat. De klant (extra) kosten doorberekenen zonder daadwerkelijk dienstverlening te leveren, en vervolgens een slechte afhandeling van klachten. Dit zorgt ervoor dat mijn volgende skibox & sneeuwkettingen niet bij Rent-a-Skibox gehuurd worden.
Lichtpuntje: De service bij de installatie is wel degelijk prima.
Goed bereikbaar en flexibel bij het plannen van afspraken. De volgende keer weer huren bij Rent-a-skibox!