Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

RENT-A-SKIBOX
RENT-A-SKIBOX
RENT-A-SKIBOX is de specialist op het gebied van Verhuur van auto- en reisgerelateerd artikelen zoals dakkoffers, skiboxen, dakdragers, fietsdragers, sneeuwkettingen en overige artikelen om uw (auto)reis te vergemakkelijken. U kunt bij ons terecht voor alles wat u nodig heeft om zorgeloos op reis te gaan.

- Snelle service!
- Het opzetten van de bagagekoffer ging snel, maar er werd geen rekening met de achterklep zodat deze bij het openen tegen de dakkoffer aankwam en lichte lakbeschadigingen opleverde
- Terugstorten borgsom duurde te lang, we moesten er achteraan bellen
- Dakkoffer op zich was goed, maar al aardig aan de oude kant: lichte beschadigingen
- Verder lekte de koffer een beetje
- Al met al voldoende
Voor het reserveren gesproken met montage servicepunt. Daar overleg gehad ivm met huurauto.
Reserveren, monteren, afhandeling. Allen probleemloos. Erg eenvoudig.
Dakkoffer was snel gemonteerd, waardoor we snel op vakantie konden. Ook snel gedemonteerd waardoor ik weet snel thuis was :-).
Bij het ophalen werd ik snel geholpen en is de dakkoffer keurig gemonteerd. Automatische achterklep is ook afgesteld. Bij terugbrengen weer snel geholpen.
Prima geholpen, zeker voor herhaling vatbaar..
Opgehaald in Hoofddorp, hele vriendelijke man! Top service, en zou zeker volgende x weer bij jullie huren.
Redelijke prijs, snel geleverd via lokale garage.
Gemakkelijk te reserveren. En een mooie ruime box.
Al de tweede keer voor ons dat we de dakkoffer via Rent a Skibox in Hengelo hebben gehuurd en het bevalt heel goed. Goed bereikbaar, goede klantenservice en flexibel in de tijd van monteren en afhalen. Snel en eenvoudig. Echt top! Volgend jaar komen we zeker weer terug.
Super goed en snel geregeld.