RENT-A-SKIBOX
RENT-A-SKIBOX
RENT-A-SKIBOX is de specialist op het gebied van Verhuur van dakdragers, dakkoffers, fietsdragers, sneeuwkettingen en overige artikelen om uw (auto)reis te vergemakkelijken. U kunt bij ons terecht voor alles wat u nodig heeft om zorgeloos op vakantie te gaan.

Atijd super blij mee! Als groot gezin maken wij er graag gebruik van. Super handig en super simpel
Snelle service, altijd boxen op voorraad. Topbedrijf!!!!
Prima service. Enige aandachtspuntje is het eigen account, dat bij mij niet werkte.
Alles naar wens verlopen
Ik huur nu al een aantal jaren bij rent a skibox en ik kan zeggen dat ik zeer tevreden ben. Borg krijg je snel teruggestort en ik had me zelfs is een keer vergist in de huurperiode en toen kreeg ik er een dag bij zonder bij te betalen. Ik ben een tevreden klant. Ook de montage gaat soepel en je hebt nergens omkijken naar. De huurprijs is ook schappelijk.
Vriendelijk ontvangen bij de receptie, koffie aangeboden, niet lang hoeven te wachten op het monteren van de dakkoffer.
Site voor bestelling is duidelijk en overzichtelijk.
*** heeft een goede en deskundige service. Prettige mensen.
Echt super simpel! Via de site reserveren. Tijd afspreken. En vervolgens wordt de box vakkundig en snel gemonteerd door erg vriendelijk personeel. Dis gen twijfel of het wel goed vast zit. Terugbrengen ging net zo. En de borg was ook snel teruggestort. De box zelf was ook top. Lekker stil, geen gefluit van dd wind.
Snelle service en vriendelijk. Helaas telefonisch moeilijk te bereiken.
goede website.
makkelijk te bestellen.
goed behandeld tijdens halen en terug brengen van skibox.
zeer snelle terugbetaling van borg.
prima tevreden.
volgende keer weer bij jullie.