RENT-A-SKIBOX
RENT-A-SKIBOX
RENT-A-SKIBOX is de specialist op het gebied van Verhuur van auto- en reisgerelateerd artikelen zoals dakkoffers, skiboxen, dakdragers, fietsdragers, sneeuwkettingen en overige artikelen om uw (auto)reis te vergemakkelijken. U kunt bij ons terecht voor alles wat u nodig heeft om zorgeloos op reis te gaan.

De skibox was snel geplaatst en er na 2 weken ook net zo snel weer afgehaald. Helemaal prima.
Ook de borg was snel weer teruggestort wat heel fijn is.
Reserveren was heel gemakkelijk. Bedrijf waar de box erop gezet werd, was de service prima. Ik zou het volgende keer zo weer doen. Ook de borg was binnen een paar werkdagen teruggestort.
Tevreden: Goede service, nette prijs en mooie skibox. Wij komen zeker nog een keer terug!

Eventuele verbetering: de locatie van de skiboxen zelf voelt wat guur aan...
Het verbaasde me dat ik extra moest betalen voor schoonmaak. De dakkoffer werd nl direct in het rek geplaatst om weer uit geven.
Verder prima.
Zeer vriendelijke personeel, goede serviceā€¦ aanrader
Bij ophalen en terug brengen werd ik goed geholpen door een vriendelijke medewerker. Ze hebben alles netjes geregeld.
Goede en snelle service. Alles was duidelijk en overzichtelijk, zonder zorgen op vakantie geweest!
Alles op tijd en service van hertz goed
De zaak was goed schoon
Alleen zaten er niet afgedichte gaten in de trekhaakbox waardoor ik die gelukkig zelf heb ontdekt en heb afgeplakt
Vandaar 2 sterren minder
Verder helemaal top
Goede dienstverlening, duidelijke communicatie en geen verrassingen achteraf. Installatie & de-installatie zeer professioneel uitgevoerd.
Via rent-a-skibox een dakkoffer en dakdragers gehuurd voor de zomervakantie. Reuze handig. Alles wordt voor je gemonteerd, en na afloop gedemonteerd. Je hebt er zelf geen omkijken naar.