RENT-A-SKIBOX
RENT-A-SKIBOX
RENT-A-SKIBOX is de specialist op het gebied van Verhuur van auto- en reisgerelateerd artikelen zoals dakkoffers, skiboxen, dakdragers, fietsdragers, sneeuwkettingen en overige artikelen om uw (auto)reis te vergemakkelijken. U kunt bij ons terecht voor alles wat u nodig heeft om zorgeloos op reis te gaan.

prima service, degelijke montage van de dakdragers die ik had gehuurd,
er was wat verwarring over de tijd van ophalen maar dit werd goed opgelost
Alles supergoed geregeld. Vooral bij de Dealer waar ze de dakdragers erop hebben gezet. Heel vriendelijk en goed geholpen.
Goede service goed geregeld .
Via de website makkelijk een dakkoffer met dakdragers besteld. Montage afspraak was snel gemaakt en de boel werd zeer nauwkeurig netjes gemonteerd en uitgelegd. Sleuteltjes en inbus meegekregen om eventueel tussendoor in de week aan te draaien. Volgende keer huren we weer!
Weinig verbetering, gemonteerd voor mijn zwangere vrouw die hem op kwam halen
Voor de eerste keer een skibox gehuurd en makkelijk, snel en super vriendelijk personeel! Wij konden met onze hebben en houden goed op reis
Duidelijke website met goede visuele uitleg.
Verschillende bevestigings punten worden goed aangegeven middels tekst en plaatjes.
Service bij montage adres was snel en kundig.
Keurige afhandeling, inbouw werd professioneel en volgens afspraak uitgevoerd evenals de demontage en inname.
Werden snel geholpen. En er was ter plaatsen een optie om een ander groter dak koffer te nemen. Medewerkers waren klantvriendelijk
De bestelling is afgehandeld zoals beloofd, in goed overleg is de skibox gemonteerd. Ik werd vriendelijk behandeld en het geld was al na 1 dag teruggestort
Ik zie niet dat er verbetering behaald kan worden.
Vanaf bestelling tot afhandeling is alles perfect gegaan, waarvoor mijn dank