RENT-A-SKIBOX
RENT-A-SKIBOX
RENT-A-SKIBOX is de specialist op het gebied van Verhuur van dakdragers, dakkoffers, fietsdragers, sneeuwkettingen en overige artikelen om uw (auto)reis te vergemakkelijken. U kunt bij ons terecht voor alles wat u nodig heeft om zorgeloos op vakantie te gaan.

Ben zeer tevreden over de gang van zaken m.b.t. het uitzoeken en vervolgens huren van de juiste sneeuwkettingen. Een volgende keer huur ik weer graag bij Rent-A-Skibox
Vriendelijk en adequaat geholpen
prima service!!
Goede service en duidelijke website.

Als tip wil ik meegeven om een bord van Rent a Skibox aan de buitenkant van het pand *** neer te zetten.
Bij aankomst op lokatie in *** was het aan de buitenkant slecht te zien of Rent a Skibox op die locatie zit.
Prima service! Eenvoudig online reserveren. Duidelijke communicatie. Snelle montage door ervaren medewerker. De borg stond binnen een dag weer op mijn rekening. Helemaal tevreden!
Snelle en goede service
Alles goed geregeld en goed geholpen
Goed en duidelijk om juiste te huren.
Goede en duidelijke mail ivm huren, het monteren van het gehuurde, en na terug brengen zeer snel afgehandeld en teruggave van de borg.
Dus super tevreden en zeker aan te raden bij kenissen en vrienden, volgende keer weer hier huren.

***
Goede service
Goede service, goede communicatie.