RENT-A-SKIBOX
RENT-A-SKIBOX
RENT-A-SKIBOX is de specialist op het gebied van Verhuur van auto- en reisgerelateerd artikelen zoals dakkoffers, skiboxen, dakdragers, fietsdragers, sneeuwkettingen en overige artikelen om uw (auto)reis te vergemakkelijken. U kunt bij ons terecht voor alles wat u nodig heeft om zorgeloos op reis te gaan.

Online alle gegevens ingevuld. Naderhand erachter gekomen dat de skibox toch te groot was, dit tijdig aangegeven en er werd geen enkel probleem van gemaakt. Reeds betaalde bedrag keurig teruggekregen bij het borg bedrag. Monteur van bevestigingslocatie was erg vriendelijk en heeft een topservice geleverd!
Prettige reis gehad met het koffer en daksteunen! Zeer zeker voor herhaling vatbaar
Goede en tijdige service.
Prima en eenvoudig te regelen. Top!!
alles duidelijk en helder.
Goede afspraak en vriendelijke bediening
Prima geholpen ondanks Corona, perfecte ski-box
Eenvoudig een afspraak gemaakt via de site.
Snelle en vakkundige montage van de dakkoffer op de auto onder het genot van een kopje koffie.

Zeer positief over het gebruik van de dakkoffer en de service bij de locatie in Utrecht.
De borg was na terugkomst snel teruggestort
Met een kind heb je ineens veel meer bergruimte nodig, en dat bood Rent a ski box! Super vriendelijk geholpen door *** in Haarlem! Zeer klantvriendelijk, hielp met het plaatsen van de ski box, en haalde hem er ook weer voor ons af! Wel de lusten en niet de lasten van het opslaan van een ski box. Volgende keer huren wij er zeker weer een, en al helemaal bij *** in Haarlem!
Dank voor de goede zorgen!

Groet,
***