RENT-A-SKIBOX
RENT-A-SKIBOX
RENT-A-SKIBOX is de specialist op het gebied van Verhuur van dakdragers, dakkoffers, fietsdragers, sneeuwkettingen en overige artikelen om uw (auto)reis te vergemakkelijken. U kunt bij ons terecht voor alles wat u nodig heeft om zorgeloos op vakantie te gaan.

Duidelijke website en goede service.
Besteld box bleek na bestelling niet voorradig (misschien live reserveringssysteem) dus “moest” kiezen voor grotere en deze ook afrekenen. Vlak voor montage leek een onderdeel niet op tijd bij de dealer aan te komen (wel geïnformeerd en op tijd opgelost). Medewerkers waren keurig en hebben alles volgens afspraak opgelost. Misschien wat met mijn tips doen om de volgende keer 5 sterren te krijgen.
Prima geregeld en goede service bij *** in Koog aan de Zaan.
Netjes ontvangen en daarna prima hulp met de opbouw van de koffer.
Bij terugkomst prima ontvangst en goede hulp.
Binnen 2 dagen borg terug.
Perfect.
prima geholpen en snelle borgafhandeling, top!
Ik ben zeer tevreden over het telefonisch contact en de bestelling
Prima service en snel borgsom terug.
Ik heb gebeld om mijn skibox te reserveren en te overleggen welke box het beste bij onze auto past. Ik werd heel vriendelijk geholpen en er werd een goede uitleg gegeven.

De medewerkers van autogarage vullings waren ook erg vriendelijk en behulpzaam en we werden snel geholpen.

Het is zeker een aanrader om via rent-a-skibox een skibox te huren.
eenvoudig, goede service op afhaallocatie, alle benodigde informatie ook per mail overzichtelijk ontvangen
Box pas 1 wk van tevoren zonder problemen gereserveerd. Ondanks hoogseizoen. Ophalen en afleveren ging heel snel. Konden hem zelfs ongepland 1 dag eerder op zondag inleveren. Dus heel flexibel allemaal.