RENT-A-SKIBOX
RENT-A-SKIBOX
RENT-A-SKIBOX is de specialist op het gebied van Verhuur van auto- en reisgerelateerd artikelen zoals dakkoffers, skiboxen, dakdragers, fietsdragers, sneeuwkettingen en overige artikelen om uw (auto)reis te vergemakkelijken. U kunt bij ons terecht voor alles wat u nodig heeft om zorgeloos op reis te gaan.

Makkelijk en snel geregeld. Zowel bij het ophalen en monteren als bij het terugbrengen.
Prima service
Prima geregeld
top deze keer!! vorig jaar hoop ellende gehad! toch terug gekomen, gr ***
vriendelijk personeel met goede service. wij hadden een dakkoffer L genomen en waren er erg tevreden over. er konden 3 paar si's, 1 snowboard en 3 paar skischoenen in. dit schilde veel ruimte in onze achterbak.
prijs kwaliteit was goed.

zal ze zeker aanraden!
Prima service en afhandeling, steeds weer de afgelopen jaren. Dit jaar wel even schrikken toen bleek dat een van de dakbevestigingspunten van mijn dakdrager met daarop een hele grote dakkoffer kapot bleek te zijn en dus helemaal los zat. Dat beschouw ik overigens als een incident.
Wij zijn heel tevreden
Uitstekende service; er werd onmiddellijk telefonisch contact met me gezocht om de locatie voor het monteren te wijzigen.
Jammer dat jullie niet meer in Apeldoorn zitten!
Prima alles geregeld!
Bedrijf makkelijk bereikbaar. Dakkoffer stond klaar op de gewenste afhaal tijd. Correcte afwikkeling bij inlevering.
Service prima.