RENT-A-SKIBOX
RENT-A-SKIBOX
RENT-A-SKIBOX is de specialist op het gebied van Verhuur van dakdragers, dakkoffers, fietsdragers, sneeuwkettingen en overige artikelen om uw (auto)reis te vergemakkelijken. U kunt bij ons terecht voor alles wat u nodig heeft om zorgeloos op vakantie te gaan.

Eenvoudig en snel bestellen. In de bevestiging stond een ander afleveradres dan gekozen, binnen 2 minuten was dit met een vriendelijke dame aan de helpdesk veranderd. Ophalen en retourneren snel en klantvriendelijk bij Hertz Amsterdam. Borg in een paar dagen weer op de rekening. Absoluut voor herhaling vatbaar!
Zoals gebruikelijk zeer accuraat en goed geholpen.
Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel bij zowel reservering als plaatsing. Als ik in de toekomst nog eens een dakkoffer nodig heb kom ik zeker terug!
Top service. In de ochtend tot de conclusie gekomen dat ik dakdragers nodig had, enkele uren later kon ik ze al komen halen. Netjes gemonteerd door vriendelijk personeel.
Fijne snelle afhandeling en aardige werknemers!
Duidelijke website voor bestelling, veel overzicht en toelichting. Snelle hulp bij zowel op- als afbouw van het dakkoffer.
Perfect geregeld, eenvoudig te boeken, snelle afronding van de borg. Kortom TOP!
Graag volgende keer aangeven welke stekker aan de fietsdrager zit en verloopstekker bijvoegen voor jeagerstekker.
RENT-A-SKIBOX Beste heer/mevrouw,

Dank voor uw bericht. Wij stellen het zeer op prijs dat u de moeite heeft genomen om een review te plaatsen.

Op onze website wordt bij de artikelinformatie van de fietsdragers aangegeven dat de fietsdragers een 7-polige elektrische aansluiting hebben. In het geval de auto een afwijkend aansluiting heeft dient u zelf zorg te dragen voor een geschikte adapter.

Met vriendelijke groeten
Tom - Klantenservice Rent-a-skibox
Uw rent-a-skibox.nl team
Bij Rent-a-Skibox hoef je alleen maar te kiezen wat je wilt huren via het goede, duidelijke en efficiente keuzemenu, waarna je je nergens meer zorgen om hoeft te maken. Je krijgt zelfs een superhandige mail met tips en een tijdschema wat je wanneer mag verwachten.

Na een tweede jaar een dakkoffer gehuurd te hebben bij rent-a-skibox, doen we het volgend jaar weer!
Snel geregeld en borg terug