Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

RENT-A-SKIBOX
RENT-A-SKIBOX
RENT-A-SKIBOX is de specialist op het gebied van Verhuur van auto- en reisgerelateerd artikelen zoals dakkoffers, skiboxen, dakdragers, fietsdragers, sneeuwkettingen en overige artikelen om uw (auto)reis te vergemakkelijken. U kunt bij ons terecht voor alles wat u nodig heeft om zorgeloos op reis te gaan.

Makkelijk reserveren en geheel geïnstalleerd. Super service.
Vergeten de huursom te betalen. Dit gemist in de mail. Werdt hier over gebeld. Super service. Deze alsnog optijd betaald en met de koffer op vakantie kunnen gaan.
Vlotte behandeling en afwerking bij terugkomst. Prettig personeel.
Alles op afstand online en alles loopt toch gesmeerd en afspraken worden prima nagekomen. Montage en demontage gaat perfect. Materiaal is kwalitatief helemaal in orde. Blij met keuze voor rent a skibox
Hele duidelijke website die tal van mogelijkheden biedt.
Met vlotte afwikkeling en duidelijke instructies.
Terugbetaling borg in een mum van tijd geregeld.
Hoewel begrijpelijk vind ik het persoonlijk jammer dat er een minimale huurtermijn van 8 dagen is.
Verder beslist top!
Snelle en goede montage en demontage van de de dakkoffer.
Makkelijk te reserveren via de website. Lokatie om te installeren in de buurt van eigen woonplaats. Ruime keuze in locaties (partners om te installeren) en in dakkoffers.
Verbeterpunt: bij maat van de dakkoffer controle uitvoeren of die daadwerkelijk past en niet te groot is waardoor kofferbak niet open kan.
Het was voor mij de eerste keer dat ik een skibox huurde. Had geen idee wat ik precies op mijn auto kwijt kon qua formaat en wist ook niet wat voor dakdragers ik nodig had. Ik vond het prettig dat ik via de telefoon een passend advies kreeg.
Ook het daadwerkelijk aanvragen van de skibox was eenvoudig. Het ophalen van de skibox kon op een door mij zelf gekozen tijdstip. De medewerker van het autobedrijf zette de skibox er keurig op en legde uit waar ik op moest letten bij het gebruik. De gehuurde skibox was echt een toegevoegde waarde op de vakantie. Wat ons verraste is dat je helemaal niet merkte tijdens het rijden dat hij erop zat. Zou zo weer een skibox huren bij jullie! Bedankt!
Goede website,alles goed afgehandeld.
Top gasten.
Altijd prima en snelle service en fijne communicatie met collega ***