RENT-A-SKIBOX
RENT-A-SKIBOX
RENT-A-SKIBOX is de specialist op het gebied van Verhuur van auto- en reisgerelateerd artikelen zoals dakkoffers, skiboxen, dakdragers, fietsdragers, sneeuwkettingen en overige artikelen om uw (auto)reis te vergemakkelijken. U kunt bij ons terecht voor alles wat u nodig heeft om zorgeloos op reis te gaan.

Vriendelijk personeel, keurig en netjes geholpen. Ook de afwikkeling is prima verlopen. Voor herhaling vatbaar!
Geweldig goed geholpen, zowel telefonisch voor informatie als bij het monteren en demonteren van de box.
Ik huur al een aantal jaren een dakkoffer voor de vakantie en ben zeer tevreden over de ontvangst en de service hiervan.
Ik had dakdragers besteld voor de vakantie.
Bij een garage hier in de buurt binnen 10 min gemonteerd op de afgesproken tijd.
Na de vakantie even langs gereden en weer snel gemonteerd. Alles paste, alles compleet, lekker snel.
EN....nog steeds ruimte in mijn garage.
Vlot online geregeld, duidelijke website. Prima service bij ophalen en terugbrengen dakkoffer. Geen "gedoe", alles cf afspraak. En borgsom al na 1 dag retour.
Super goede service echt top
En we hadden auto reiswieg gehuurd echt super handig dit is de 2 de keer dat we deze autoreiswieg huren zal de volgende keer zo weer doen kleintje heeft heerlijk geslapen in de auto

Raad iedereen aan

Bedankt voor de goeien service
Super geholpen zoal aan de telefoon als bij het ophalen en inleveren.

Uiteraard kom ik zeker terug
Zeer tevreden met het huren van de dakkoffer. Het afhalen ging soepel werd vriendelijk geholpen. Alleen jammer dat ik met de dag van het terugbrengen dit voor 16.00 uur moest doen terwijl opening tijden tot 18.00 uur was omdat er anders geen voldoende personeel was. Moest daar wel rekening mee houden met het weggaan van mijn vakantie bestemming.
super!
Makkelijk reserveren.
telefonisch een afspraak kan nog wel verbeterd worden. Handiger als dat ook online had gekunt.
montage prima, product zeer handig.
Borg ook vlug terug gestort, heel prettig.
Ik zou het zeker aanbevelen!
Was top geregeld, meneer achter de balie (zelfde man als die de montage deed) was bijzonder aardig en de-/montage was prima geregeld.