RENT-A-SKIBOX
RENT-A-SKIBOX
RENT-A-SKIBOX is de specialist op het gebied van Verhuur van auto- en reisgerelateerd artikelen zoals dakkoffers, skiboxen, dakdragers, fietsdragers, sneeuwkettingen en overige artikelen om uw (auto)reis te vergemakkelijken. U kunt bij ons terecht voor alles wat u nodig heeft om zorgeloos op reis te gaan.

Zeer behulpzaam en uitermate vriendelijk!
Prima service.
Weekend in Groningen gesloten minpuntje. Verder tevreden en naar wens.
Snel, goedkoop en goede service
Netjes geholpen, de skibox werd gemonteerd en gedemonteerd.
Zeer tevreden! Nette communicatie en goede afhandeling. Borg dezelfde werkdag retour
Snelle service. Kregen een prachtige nieuwe dakkoffer mee. Na inlevering stond de borg al weer heel snel op de rekening. Kortom een goed georganiseerd bedrijf
Ik heb de skibox gemakkelijk via de website kunnen reserveren. Op het afgesproken tijdstip werd de skibox netjes en vlot op de auto gemonteerd, terwijl ik in de loungeruimte kon genieten van een kopje heerlijke koffie. Ook het retourneren ging snel en zonder problemen. Goede service.
Op de afgesproken dag lagen de sneeuwkettingen klaar bij een partner (Hertz) hier in Emmen met een duidelijke handleiding.
Dit is de tweede keer dat ik een skibox huur. Vorige keer via Heerhugowaard werd alles uit handen genomen. Bij Hertz in Haarlem moest ik zelf met de auto heen en weer rijden naar de skibox opslag (buiten) en de reinigings straat om de box af te spuiten. Jammer dat ik mijn auto net die ochtend helemaal in de was had gezet en zo weer onder de druppels zat.