reedijkautoparts.nl
reedijkautoparts.nl
Groot- en detailhandel in allerlei automaterialen

Super snelle service! Bedankt
Super goed geregeld top
Product totaal anders dan het voorbeeld. Had besteld 5mm spacers 4x100 naafgat 54.1 met centreerrand maar kreeg een universeel product 4 en 5x100 zonder centreerrand wat ervoor zorgt dat er nu altijd wel wat onbalans optreed na het monteren. Nu dus ongeschikt voor circuit gebruik.
reedijkautoparts.nl Beste klant,

Al onze 5mm spacers / spoorverbreders die in de webshop staan zijn niet voorzien van een door gecentreerde rand. Dat is op de foto's als het goed is ook te zien. De trillingsproblemen kom vaak voort doordat de naaf van de auto niet genoeg vlees meer over heeft. Daardoor kan het zijn dat de velg niet meer centreert. Graag komen wij alsnog met u tot het gewenste product en als er nog vragen zijn, zijn we zeker bereid deze te beantwoorden. Neem hiervoor vrijblijvend contact met ons op.

Met vriendelijke groet,

Reedijk Auto Parts B.V. Uw reedijkautoparts.nl team
Super snelle en perfecte afhandeling.
Zeer snelle levering van prima onderdelen
Super snelle en correcte reactie..
Snelle service en levering!
Zeer vriendelijk en snel geholpen!!!
Zeer tevreden.
Snelle levering en keurig op de hoogte gehouden.

Zal hier als ik nog eens wat nodig heb zeker weer bestellen
Eerste bestelling kwam niet aan. Fout lag niet bij Reedijk.
Zonder enig probleem zelfde dag niet item kostenloos opnieuw gestuurd. Topservice