reedijkautoparts.nl
reedijkautoparts.nl
Groot- en detailhandel in allerlei automaterialen

Makkelijk zoeken op de website en een hele snelle levering
super! even goede tech info. besteld en volgende dag in huis!
Toegankelijke website, veel producten en uitstekende prijzen.
Communicatie is top en levering snel
Goede support met het uitkiezen van het juiste produkt.
Zeer klantvriendelijk.
goed produkt, snelle levering
Snelle afhandeling en netjes meegedacht over een verzendoplossing
Helemaal top.
Op zoek naar een paar moeilijk te vinden onderdelen, meteen aan de telefoon goed geholpen. Die man wist waar hij het over had!!
Hij belde zelfs later nog of het pakket ook bij de buren bezorgd kon worden, omdat hij begrepen had, dat ik het snel nodig had. Goede service!!
Keurig op tijd geleverd.
De bezorging verliep moeizaam. Allereerst moet je bellen om een nieuwe afspraak te maken voor een volgende bezorging en daarna is het pakje blijkbaar afgelopen vrijdag bezorgd, echter heb ik geen briefje in de bus bij wie in de straat het is afgeleverd, maar lig niet bij ons huis. Ik wacht nog even af of 1 van de buren het langsbrengt, maar anders is het zoek.
Ik heb bestelt vervolgens krijg ik keurig een mailtje met u bestelling is onderweg. Maar vervolgens wordt er niks geleverd en krijg ik wel mailtjes van de bezorger dat ik niet thuis ben en dat er een briefje in de brievenbus licht maar niks. ***
Vriendelijke mensen die gelijk naar een oplossing zochten.
Snelle levering goederen.
Een aanrader!!!