reedijkautoparts.nl
reedijkautoparts.nl
Groot- en detailhandel in allerlei automaterialen

Helemaal top.
Op zoek naar een paar moeilijk te vinden onderdelen, meteen aan de telefoon goed geholpen. Die man wist waar hij het over had!!
Hij belde zelfs later nog of het pakket ook bij de buren bezorgd kon worden, omdat hij begrepen had, dat ik het snel nodig had. Goede service!!
Keurig op tijd geleverd.
De bezorging verliep moeizaam. Allereerst moet je bellen om een nieuwe afspraak te maken voor een volgende bezorging en daarna is het pakje blijkbaar afgelopen vrijdag bezorgd, echter heb ik geen briefje in de bus bij wie in de straat het is afgeleverd, maar lig niet bij ons huis. Ik wacht nog even af of 1 van de buren het langsbrengt, maar anders is het zoek.
Ik heb bestelt vervolgens krijg ik keurig een mailtje met u bestelling is onderweg. Maar vervolgens wordt er niks geleverd en krijg ik wel mailtjes van de bezorger dat ik niet thuis ben en dat er een briefje in de brievenbus licht maar niks. ***
Vriendelijke mensen die gelijk naar een oplossing zochten.
Snelle levering goederen.
Een aanrader!!!
***
prima service, bestelling geplaats, betaald, alleen TNT liet het afweten. is netjes opgelost door Reedijk auto parts.

Ik kon een set afhalen dichtbij mijn zaak bij een collega van de firma Reedijk auto parts.

jammer dat TNT er een potje van maakt voor de firma Reedijk auto parts .

Goed geholpen en snel geleverd top.
Super communicatie en ook snelle levering.
Goed contact en snelle service bij het vervangen van de slotbouten sleutel.
Prima service.