Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

NL - rameder.nl
NL - rameder.nl

De levering van de trekhaak liet op zich wachten , toen was de trekhaak zoek , ik heb dus met spoed ergens anders een trekhaak moeten halen om mijn klant te vreden te stellen .
een week later wordt de trekhaak geleverd en ik dus een retour aanvraag ingediend maar tot op heden geen reactie
Winkelen ging goed,maar ik ben echter ontvreden over de bezorging mijn bestelling. Bij track en trace kwam ik achter dat de pakket zou 15 /04/2024 bezorgd zijn terwijl ik niks heb ontvangen maar ook geen briefje was achtergelaten waar de pakket is gebleven.Na herhaalde contact op te nemen met DPD dat de pakket in een kledingwinkel zou zijn dat ik niks van wis. Dat duurt mij in totaal 5 dagen mijn pakket te krijgen. Ik zou feedback geven aan verbetering over boven genoemnde klacht.
De levering van de goot t.b.v. mijn fietsendrager was compleet en snel aangeleverd.
Perfect goede communicatie
Rameder.nl lijkt mijn een Nederlands bedrijf. Achter af blijkt dit een Duits bedrijf niets mis mee, een nadeel geen Nederlands telefoonnummer te vinden dan bel je naar Duitsland kan je alleen Duits of Engels praten. Deze talen beheers ik niet dus dan via e-mail maar gaat ook niet echt lekker krijg op simpele vragen maar moeizaam antwoord vrijdag middag nog op een e-mail gereageerd maar nog maandag nog geen reactie. Waarom geen Nederlands aanspreekpunt?
De levering duurde te lang. 7 werkdagen onderweg. De verpakking was geopend.
De leveringstijd vond ik wel erg lang. De verpakking was op een enkele plek redelijk beschadigd. Ook van de dragers was het kunststof omhulsel op diverse plekken beschadigd. Omdat het gebruik van de dragers daardoor niet in de weg stond heb ik het maar zo gelaten, anders had ik ze terug gestuurd.
Snelle service en goede prijs kwaliteit verhouding ik zou het zeker aanbevelen
Goede prijs en snelle levering
Slecht, ik heb nog steeds niets ontvangen, krijg geen reactie wanneer mijn bestelling komt. Kortom diep telleurgesteld geld kwijt en geen bestelling