Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

NL - rameder.nl
NL - rameder.nl

Ik heb mijn bestelling terug gestuurd omdat deze voor ons iets te laat kwam. Pakket is opgehaald door dpd en het aankoopbedrag is na ontvangst terug gestort. Over de retourzending mail intact gehad. Ik kreeg snel antwoorden en heb hen dan ook bedankt voor de goede service.
Best price for the Thule Wingbar Evo. Delivered without issues in 5 days.
Levering van een trekhaakkogel. Was snel binnen tegen een prima prijs
Na een missende onderdeel krijg ik het snel nageleverd dus komt het toch goed.
Ik vond hier nog een nieuwe trekhaak voor mijn 31 jaar oude Ford Escort en zeer betaalbaar. Nergens anders meer te krijgen . Voor de zekerheid toch even nagevraagd en ik kreeg zeer rap goed en uitgebreid advies. Snelle goeie levering!!
Netjes en in de afgesproken leveringsdatum afgeleverd.
snel geleverd de dak drager is van goede kwaliteit ook snel in elkaar gezet past perfect op mijn Mitsubischi outlander 2019 prijs is ook zeer gunstig vergeleken bij andere bedrijven super bedankt .
Ik heb een aantal jaren geleden( 3 jaar) ook een trekhaak bij jullie bedrijf gekocht en dat was toen helemaal prima. Wij hebben nu een andere auto gekocht en wederom bij uw bedrijf een trekhaak gekocht en ook dit keer is het prima. Alleen vraag ik mij af of er geen type code plaatje / sticker bij de trekhaak hoort waarop ik / men kan zien wat de kogeldruk / aanhanger gewicht etc. mag zijn.
de bestelling is goed afgehandeld , product voldoet aan de verwachting
snel geleverd ,goede info
Snelle levering en goede prijs ten opzichte van de concurrentie