NL - rameder.nl
NL - rameder.nl

Bestelling goed afgehandeld alleen jammer van de kwaliteit
Super tevreden over bestelling en levering. Toen de doos aan kwam schrok ik even. Deze was aan alle kanten los en gescheurd. Doordat het magazijn de losse delen vast geplakt had aan de trekhaak zat alles er nog bij. Super!
De bestelling is prima over gekomen.
Ruimte keuzemogelijkheid, efficient geregeld via internet en keurig bezorgd.
Snelle levering. Productselectie op de website is prima. In een keer alle benodigde onderdelen in huis.
Everything perfect. Quick delivery.
Het mechanische deel was goed, de beschrijving wat zeer summier.

Het elektrische deel en beschrijving rond uit slecht.
Er was niks gerelateerd aan het type auto. Kleurcodering was totaal anders waardoor er het geen niet deed wat het moest doen. Ik heb zelf opnieuw een schema gemaakt.

Alles koste bij elkaar erg veel tijd om te realiseren (10 uur)
bestelde trekhaak voor VW kever 1200 lang model; werd heel snel geleverd (DPD zelfs 1 dag eerder dan was gevraagd, gelukkig waren we thuis).
De hele doos van de verpakking was open en beschadigd - de inhoud was nog wel compleet - conclusie: voor een dergelijk zwaar voorwerp moet de verpakking steviger zijn en ook dusdanig dat in de verpakking de inhoud niet heen en weer kan worden bewogen door teveel ruimte.
Super snelle afhandeling van de bestelling.
Goedemiddag
Wij hebben een trekhaak besteld op 26.04 die werd pas