NL - rameder.nl
NL - rameder.nl

Geleverd conform bestelling en zonder poespas, houden zo.
Ik heb een trede voor vw Crafter besteld en tot vandaag nog niet geleverd gekregen , meerdere malen gemaild maar geen reactie , wat een slechte sales
levering etc. OK. maar tijdens montage bleek een lasmoer stuk (de schriefdraad) heb er een nieuwe op moeten lassen
Prima verzending
Goed verpakt
En een super goed product ( Yakima fietsendrager, TOP !! )
Vooralsnog niet tevreden omdat pakket nog steeds niet is afgeleverd. Ik heb tussentijds afleveradres gewijzigd, +
14.05.2021 05:06 Berkel en Rodenr ...
We hebben je pakket niet volgens afspraak kunnen bezorgen. Onze excuses hiervoor.
Onjuiste adresgegevens ontvanger.
12.05.2021 13:10 Berkel en Rodenr ...
Afleverpoging was niet succesvol.
Geen acceptatie van goederen / afhaling
Eerst ‘geen acceptatie’, daarna onjuist adres. Er is niemand aan de deur geweest en gewijzigd adres is juist, 😩😡. Nu ligt dit aan DPD en niet aan jullie, maar toch
Goed advies. Vriendelijk te woord gestaan. Snelle levering. Top.
Trekhaak goed verpakt en compleet geleverd, fijne service.
Het enige wat beter kon ( wat bij Brink trekhaken standard was) is het leveren van een slot waardoor de afneembare kogel afgesloten kon worden.
Nu kan het zo verwijderd worden!
Bericht toen t artikel leverbaar was, en na t bestellen ook binnen een paar dagen in huis.
Top service
besteld op zondag , donderdag nog niks gehoord.
gebeld en kreeg te horen dat mijn btw nummer niet klopt en er zou een e-mail verstuurd zijn . nooit iets gekregen . zou op donderdag nog verstuurd worden zodat vrijdag in huis zou zijn.op de site staat dat geleverd word door ups maar werd geleverd door dpd op woensdag 28-4. Voorheen altijd tevreden maar deze keer toch wel teleurgesteld.Pakketlabelnummer ***
Verzendnummer i
Toon verzendnummer
Afleverstatus Uw pakket is geleverd op 28.04.2021, om 12:57.
Prijs kwaliteit goed alleen duurde erg lang bijna 2 weken voor deze binnen was als je er niet op zit te wachten en je weet het vooraf is het niet erg