Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

NL - rameder.nl
NL - rameder.nl

Product precies zoals omschreven, goede kwaliteit. Netjes verpakt en verzonden. Top
Product besteld op 12 mei, wordt verzonden door DPD. Ik krijg geen berichten van DPD enkel een track and trace vanuit Rameder.
Artikel is nog steeds niet bezorgd. 3x gemaild naar Rameder, zonder reactie.
DPD heeft hier 2x voor de deur gestaan ( volgens T&T, terwijl ik thuis was!) en heeft niet afgelverd. Na 4 x contact met DPD lijkt het niet te zijn ingescand op de parcelshop. devies: wachten. Wederom

Graag contact vanuit Rameder hoe het door de webshop opgelost gaat worden.
goede trekhaak tegen een prima prijs. Wel wat onduidelijkheid over de bekabeling, maar het mailcontact hierover verliep uiteindelijk tot tevredenheid. Er werd goed meegedacht en meegewerkt aan een oplossing.
Goede kwaliteit en correcte levering echt top
Rameder zeker aan te bevelen, prijs, kwaliteit en snelle levering!
1 geen bericht van u ontvangen, na uw bericht dat u het ingepakt had; ook niet van de vervoerder.
2 uw systeem verwerkt de toevoeging aan het huisnummer niet correct; met zekerheid hebben wij 1 in het numerieke veld ingevuld en A in het alfanumerieke veld.
3 het pakket is afgeleverd op 1.
4 geen bericht ontvangen dat het pakket op 1 geplaatst is onder de carport.
5 geen bericht ontvangen dat het pakket op de betreffende datum is afgeleverd.
Graag uw reactie.

Groet, ***
Prima artikel, precies zoals beschreven. Netjes op de afgesproken tijd ontvangen.
Snelle service, prima product. Heb volgens mij alleen nog geen factuur ontvangen.
Ineerste instantie heb ik bij Rameder een Atera trekhaak gekocht voor mijn Tesla Model Y omdat deze ook in de Tesla Webshop wordt aangeboden. Na levering bleek een van de achterlichten van de fietsendrager niet te werken.

Zonder problemen omgeruild (ander merk, ander model) waarbij ik van het gehele proces goed op de hoogte werd gehouden. Ook de financiele afwikkeling zonder problemen en gedoe en snel uitgevoerd. Prima klantenservice!
Prima service, voor de aankoop zowel telefonisch als mail contact gehad. Goed advies en informatie gekregen! Jammer dat de bezorging langer duurde dan aangekondigd.