NL - rameder.nl
NL - rameder.nl

Snelle levering, goed product
snelle afhandeling perfect .
alles is goed gegaan alleen de beschrijving van de kabelboom was bekropt. te weinig info hoe je de pennetjes losmaakt van de hoofdstekker in je zekeringkast
De trekhaak was erg snel binnen, binnen 5 dagen.
Passen deed hij ook erg goed, de elektra kwam ik wel uit.
Moet wel zeggen, de 30min die het zou duren heb ik niet gehaald. Was er 2 uur mee bezig. Maar het resultaat is perfect. Mooie prijs en goede pasvorm.
De prijs is goed maar de support is drama, een Bosal trekhaak gekocht met voertuigspecifieke kabelset erbij. Trekhaak was zo gemonteerd echter de kabelset veresit meer werk omdat er een deel helemaal naar voren moet worden getrokken. Uiteindelijk is alles volgens handleiding aangesloten maar het remlicht blijft het niet doen... Diverse malen gebeld met het nummer in Duitsland maar er is nooit iemand beschikbaar en ze bellen ook niet terug als je een boodschap inspreekt.
Verzending door DHL slecht !! Afgegeven op Noppenstraat 40. Ipv 86.. Zijn geen naaste buren, is ongeveer 200 mtr verder. Geen briefje in de bus. Gelukkig kende deze mensen ons en hebben contact met ons gezocht.
Goede pasvorm en perfecte levering!
Goede service en snelle levering
Alles goed verzorgd
Ik vond het onhandig dat er doorgegeven werd dat het pakket door UPS bezorgd zou worden, maar uiteindelijk met DPD aankwam. Aangezien ik het pakket bij een UPS-afhaalpunt heb laten bezorgen, geeft dit problemen.