NL - rameder.nl
NL - rameder.nl

Goed product tegen een normale prijs en snelle leverimg
Goed product tegen een normale prijs en snelle leverimg
Tevreden
Website duidelijk. Maar optionele kabelsets bij de trekhaken worden niet weergegeven, terwijl die er wel zijn.(zeker bij andere leveranciers).
Communicatie omtrent leveringen (opgespliste leveringen) is ronduid slecht. In de huidige economie behoort een levering indien voorradig binnen 48 uur geleverd te zijn. Dit duurde nu ruim een week. Hierdoor kon ik niet plannen voor inbouw en was bijna genoodzaakt om elders alsnog een trekhaak te bestellen.
Na telefonisch contact met een redelijke kortaf pratende dame die geen nederlands sprak was het nog steeds niet duidelijk wanneer ik uiteindelijk mn levering kreeg.
Dus zeker voor verbetering vatbaar.
Alleen de bezorging door UPS is niet goed verlopen, men is niet bij ons huisadres geweest. Heeft het pakket bij het centrale punt afgeleverd. Ook geen briefje on de bus.
Bestelling gedaan snel verwerkt perfect verpakt beschrijving duidelijk makkelijk kunnen monteren.
zeer tevreden
betere levering van electrosets waaronder west trekhaak stekkerdozen voor 13 polige aansluiting
Zeer onder de indruk vanwege accuratesse,kwaliteitsprodukt, klantvriendelijkheid,snelle levering en alle info vooraf.

Zeker aan te bevelen bij vrienden/kennissen
snelle en goede afhandeling van het bestelde.
alleen bezorgdienst was minder, afgegeven bij buren, maar geen notitie bij welke, moesten zelf uitzoeken waar mijn pakket bezorgt was.
Snel service