NL - rameder.nl
NL - rameder.nl

Had een fietsendrager van Harpo besteld, waren even niet op voorraad, maar heb hem inmiddels. Toch nog snel geleverd perfecte drager voor 2 e-bike. Het in elkaar zetten was een makkie eigenlijk kan je het niet fout doen. Blij mee.
Prima oroducten en snelle levering.
gemakkelijk online bestellen geleverd volgens afspraak.
jammer dat minpuntjes van de fietsdrager niet benoemd zijn op de website.
dan had ik misschien voor een ander model gekozen.
verder is de fietsdrager wel zoals vermeld op de website.
Prima bestelling werd goed opgepakt levering ging uiterst soepel goed geïnformeerd afspraak goed nagekomen ga zo door👍
Goede en vlotte levering voor een scherpe prijs.
De bestelling uiteindelijk wel geleverd gekregen maar het heeft erg lang geduurd. Telefonisch slecht bereikbaar. Op mailtjes werd niet gereageerd. Nadat ik naar verschillende e-mail adressen een mail gestuurd had kreeg ik eindelijk antwoord. Dit heeft ruim 3 weken geduurd. Met de producten zelf is niks mis. Netjes geleverd, goed verpakt en een duidelijke handleiding.
Snelle levering, en alles past perfect
ik ben helemaal niet tevreden, ik heb 2 maal een vraag mail gestuurd over het type haak welke ik nodig had.
En heb later omdat ik geen antwoord kreeg op de gok besteld.
Ik heb naderhand wel nogmaals een mail gehad over welk type voertuig e.d., deze heb ik beantwoord, maar daarna ook weer geen reactie op gekregen.
Dus kortom ik ben niet tevreden.
De bestelling is goed gegaan alleen mankeerder er iets aan de trekhaak, er waren verkeerde moeren aan de trekhaak gelast (M12 ipv M10), hierdoor paste de bouten (M10) niet. Dit is een slechte zaak natuurlijk.
Snel en correct geleverd