NL - rameder.be
NL - rameder.be

Ik bestel een trekhaak die volgens de site op voorraad is en onmiddellijk leverbaar. Na betaling blijkt hij niet beschikbaar te zijn. 2 weken uitstel. Ok 2 weken later terug uitstel. Uiteindelijk meer dan 1 maand later krijg ik en na mijn vraag waar hij blijft, een factuur toegestuurd met leverdatum 19/03/2020 erop. Een paar dagen na de 19de nog niks ontvangen en terug een mail als antwoord dat hij onderweg is. Vandaag 29/3/2020 nog steeds niks geleverd. Ik denk dat het nu toch een beetje te gek aan het worden is, of komen ze hem te voet brengen ofzo! Dus ja ik ben ontevreden en hoop dat je hieraan iets gaat doen waarvoor dank.
Beste,
Ik nog steeds niets ontvangen, betaling is OK maar geen levering van u kant.
Graag controleren wat er aan de hand is.
Mvg,
***
Probleemloos bestellen en snelle levering.
Door een foute inschatting mijnentwege moest ik het product retourneren maar ook dat verliep vlekkeloos en correct.
Topproducten in hun gamma en uitstekende service!
Zeer snelle service, en zeer sterke prijzen..
Het product is prima, ik ben er heel blij mee.
Bedankt
*** Jammer dat er geen beschrijving bij is van de kleurcode bedrading van de wagen zelf waarop de elektrische fiche dient aangekoppeld te worden. In mijn geval voor een E220CDI van het jaar 2018. De kleurcode en de beschrijving van de functies van zowel links als rechts achterlicht bedrading zou veel problemen oplossen.
Jullie als leverancier kunnen aan die gegevens raken.
Wij particulieren en doe-het zelfers niet. Dus indien je deze gegevens hebt gelieve deze nog door te sturen.
Dank bij voorbaat.
Snel correct en goedkoop.
Prima
Snel geholpen en geleverd