NL - rameder.be
NL - rameder.be

I order my tow bar still not here calld 3 times every time say wi will give you a update for deposit still no call or mail for a update is a shame that the service is so bad and keep me waiting without any update to get my money back
Zeer snelle levering, goed materiaal, goede info over het plaatsen van de trekhaak
Vlotte en snelle behandeling van de bestelling.
Bestelling was zeer vlot en snel geleverd.

Het zou handig zijn moest er een manier zijn om producten te vergelijken, verschillende merken en prijzen voor een product met hetzelfde doel (waarom zou men dan de duurdere merken nemen als het hetzelfde is als de goedkopere)

Voor de rest, prima website, veel keuze, top!
Bestellen was goed maar de verzending kon stukken beter. Ik heb ook zelf moeten informeren wanneer de levering moest doorgaan en die werd dan zelfs nog niet geleverd op de beloofde dag maar de dag erna.
Voor het boren van de gaten op de juiste plaatsen in de auto was geen enkele referentie voorzien of plan meegegeven..
Dit bemoeilijkt de plaatsing.
Groeten
***
Alles in orde en goed verpakt
Alles was goed geen opmerkingen
Alles dik in orde.
Betaalbare prijs en aanvaardbare levertijd.
Wij vinden de prijs die we hebben betaald te hoog voor wat we hebben gekregen. En dan hadden we nog korting gekregen! Anders waren we helemaal bedrogen uitgekomen. De fietsendrager bevat veel lichte plastieken onderdelen, waardoor hij niet echt degelijk is. Hij werd nochtans beschreven als een stabiele, veilige en betrouwbare fietsendrager met een draagvermogen van 60 kilo (voor elektrische fietsen).
Daarenboven werd hij beschadigd geleverd: één van de lichten was afgebroken.
Onze aankoop is ons dus helemaal niet bevallen!