Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

NL - rameder.be
NL - rameder.be

Zeer snelle levering. Zondag besteld en dinsdag al geleverd. Dakdragers zien er goed uit en passen perfect. Zeker een aanrader
Het steken. Van de trekhaak was appeltje eitje juist mocht het iets duidelijker in het plannetje over hoe je je binnenbekleding los maakt en de aansluiting van de bijgeleverde kabelboom
Maar verder ging het zeer vlot en is van uitstekende kwaliteit
top product, gemakkelijke montage
•••••
Website overzichtelijk, juiste fietsdrager besteld , levering correct, product is conform ! Aanrader …
Geen levering ontvangen,op DPD website is deze nog onderweg naar depot,heb dit gemeld,dien nu diverse formulieren in te vullen voor DPD,zij moeten bewijzen dat deze geleverd is,de wereld op zijn kop
Ik bestel een item op stock, dit wordt pas 24u later overgemaakt aan DPD. DPD slaagt erin om er meer dan een week over te doen om het pakje te leveren... Gevolg, ik ben andere dakdragers gaan kunnen gaan kopen. Oplossing: retourneren. Als je rameder googelt staat er "gratis 30 dagen retour", Maar in de herroepingsregels staat dat deze periode slechts 14 dagen geldt en dat je zelf opdraait voor deze kosten. Pure *** dus!
Helpdesk is heel behulpzaam, jammer genoeg niet in het Nederlands maar in het Engels en Duits werkt het perfect.
Het pakket werd incompleet verstuurd. Ik mis een 4e aanhechtingspunt van de g3 infinity dakdrager. Ook zat er een pak geopende kleurpotloden bij ?? Ze reageren niet op mails. Aan de hoeveelheid slechte recencies te zien denk ik niet nog geholpen te worden door deze charlatans.
Correcte levering