RAJA Nederland
RAJA Nederland
RAJA beschikt over 8800 verpakkingsproducten om u de beste oplossing aan te bieden voor het verzenden, beschermen en opslaan van uw producten. Zo mag RAJA zich de Europse nr. 1 in de distributie van verpakkingsmateriaal noemen. Dankzij zijn consequent innovatiebeleid dat gepaard gaat met zijn jarenlange kennis en ervaring, beschikt RAJA over het rijkste aanbod en de ruimste keuze op de verpakkingsmarkt. Het doel van RAJA is niet enkel u het grootste aanbod en de beste prijzen aan te bieden, maar ook u van de beste dienstverlening te voorzien. Dit wil zeggen: de ruimste keuze, beschikbaarheid uit voorraad, gratis levering binnen 24 uur, professioneel en deskundig advies en ons uitgebreid aanbod aan producten op maat.

Peggy S
Goede en snelle afhandeling.
Leo G
Goede accountmanager snelle en goede service met dank aan ***
Johannes H.
Voldoende assortiment. goeie accountmanager
Dick v
Ben dit keer niet na gebelt wat prettig is.
Cees P
Doorgaan met de meer dan uitstekende service en klanten behandeling, aanlevering van goederen en info verstrekking.
George A
Snelle service
Dave K
Snel en goed
Marcel K
We worden altijd keurig geholpen aan de telefoon en ze denken ook mee voor wat betreft de aanbiedingen of alternatieven.
De enige opmerking die we hebben is dat bij levering er toch regelmatig artikelen niet op de zending zit en deze moeten dan alsnog nageleverd worden.
A A
Goed en snel regeling
Sarah O
Via de mail goed contact gehad en tevreden over de service die jullie ons geboden hebben.