Rajapack Nederland
Rajapack Nederland
RAJAPACK beschikt over 7500 verpakkingsproducten om u de beste oplossing aan te bieden voor het verzenden, beschermen en opslaan van uw producten. Zo mag RAJAPACK zich de Europse nr. 1 in de distributie van verpakkingsmateriaal noemen. Dankzij zijn consequent innovatiebeleid dat gepaard gaat met zijn jarenlange kennis en ervaring, beschikt RAJAPACK over het rijkste aanbod en de ruimste keuze op de verpakkingsmarkt. Het doel van RAJAPACK is niet enkel u het grootste aanbod en de beste prijzen aan te bieden, maar ook u van de beste dienstverlening te voorzien. Dit wil zeggen: de ruimste keuze, beschikbaarheid uit voorraad, gratis levering binnen 24 uur, professioneel en deskundig advies en ons uitgebreid aanbod aan producten op maat.

Het duurde lang.
Rajapack Nederland Beste klant,

bedankt voor uw feedback, we werken er aan om in de toekomst uw bedrukte verpakkingen nog sneller te kunnen leveren. Uw rajapack.nl team
Prima ! bestel gemak, en snelle levering.
efficient en snel, we zijn zeer tevreden
Snel geleverd en een prima kwaliteit doos.
Er wordt vanuit gegaan dat er altijd iemand aanwezig is om pakket aan te nemen. Afgeven bij buren of op een pick-up punt was geen optie.
Rajapack Nederland Beste klant,

Bedankt voor uw feedback.
Omwille van veiligheidsredenen worden de orders enkel afgeleverd wanneer er ook daadwerkelijk iemand aanwezig is.
Indien u uw levering op een bepaald tijdstip wenst kunt u dit steeds doorgeven aan onze medewerkers. Uw rajapack.nl team
snelle goede en vriendelijke afhandeling van de orders door Robin
goede service en vlotte levering
netjes en snel
Snelle service, we zijn nog even nagebeld omdat het onze eerste bestelling bij Rajapack was. Prettig eerste contact.
snel bezorgd