RAJA Nederland
RAJA Nederland
RAJA beschikt over 9 000 verpakkingsproducten om u de beste oplossing aan te bieden voor het verzenden, beschermen en opslaan van uw producten. Zo mag RAJA zich de Europse nr. 1 in de distributie van verpakkingsmateriaal noemen. Dankzij zijn consequent innovatiebeleid dat gepaard gaat met zijn jarenlange kennis en ervaring, beschikt RAJA over het rijkste aanbod en de ruimste keuze op de verpakkingsmarkt. Het doel van RAJA is niet enkel u het grootste aanbod en de beste prijzen aan te bieden, maar ook u van de beste dienstverlening te voorzien. Dit wil zeggen: de ruimste keuze, beschikbaarheid uit voorraad, gratis levering binnen 24 uur, professioneel en deskundig advies en ons uitgebreid aanbod aan producten op maat.

Jasper v
Bij vragen perfecte telefonische assistentie en altijd zeer snelle levering. Erg tevreden!
Ralf H
Duidelijk afspraken, tijdige levering en als er iets misgaat dan wordt er altijd naar een goede oplossing gezocht.
Afdeling I.
Vriendelijke medewerkers, snelle reactie op mijn offerte aan vraag. Heel goed! De opvolging daarentegen liet nogal op zich wachten, ik heb ruim een week moeten wachten op mijn dozen door miscommunicatie. De dozen zelf zijn perfect, goede kwaliteit!
Caroline W.
Wij hebben een palletwikkelmachine besteld en ik hoor nul over de ontwikkelingen wanneer deze verwacht wordt. Alleen als ik zelf er achter aan belde kreeg ik iets te horen. Toen was de afspraak dat de machine op 15 maart geinstalleerd zou worden maar er kwam niemand. Steeds moet ik zelf bellen en zelf in oplossingen denken. Ik mis een proactieve houding van Rajapak compleet en ben hier echt niet over te spreken. Zeer slecht.
Sven B
Ik ben blij met jullie
Wim H
Goed telefonisch bereikbaar, eenvoudig bestelproces
Sacha d
Beste, super tevreden, *** is een fantastisch contact. Betrouwbaar, zeer professioneel en sympathiek. Super!
Joris B
Super
Adrienne S
In februari hebben wij een etagewagen besteld. Hier hoorde wij een hele tijd niets van. Op mailtjes werd niet gereageerd en als wij belde zouden wij terug gebeld worden, wat ook niet gebeurde. Dit zijn wij niet van jullie gewend. De bestelling die ik daarna via de mail plaatste werd weer prima afgehandeld. Wij hopen maar dat het met de etagewagen een incident was en het de komende tijd allemaal weer goed gaat.
Ryan v
Een vriendelijke, snelle en zeer goede service.