Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

RAJA Nederland
RAJA Nederland
RAJA, dat is uw partner voor verpakkingen, magazijnbenodigdheden, kantoorartikelen en zoveel meer. Als onestopshop kan u bij ons al uw aankopen eenvoudig groeperen: zo bespaart u geld én tijd tijdens het bestelproces. Bij RAJA zijn we ervan overtuigd dat er voor élk product een perfecte verpakking en verzendoplossing bestaat. Vanuit die overtuiging gaan we elke dag weer op zoek naar nieuwe mogelijkheden en milieuvriendelijke innovaties. Dit zorgt ervoor dat u bij ons kan profiteren van een ongezien groot aanbod. Dankzij onze grote distributiecentra zijn onze producten altijd op voorraad en snel verzonden in 24 uur. Advies nodig? Meer dan 200 RAJA-specialisten staan voor u klaar om u te begeleiden in het kiezen van de beste oplossingen.

Uitstekend
Gewoon een bedrijf met voorraad en snelle levertijd
Makkelijk bestellen, goede snelle levering en goede prijs kwaliteitsverhouding.
geod
alles op zich prima, maar het proces om een creditnote te verrekenen is erg omslachtig en vereiste meerdere telefoontjes.
Goed, zoals altijd
Snelle levering en prima assortiment
de belofte voor 15:00 u besteld volgende dag geleverd ging voor ons niet helemaal op, werd pas een dag later, maar zeer tevreden, fijne magazijnbakken !!
prima producten, snelle levering
Factuur blijft te lang weg