Rajapack Nederland
Rajapack Nederland
RAJAPACK beschikt over 8800 verpakkingsproducten om u de beste oplossing aan te bieden voor het verzenden, beschermen en opslaan van uw producten. Zo mag RAJAPACK zich de Europse nr. 1 in de distributie van verpakkingsmateriaal noemen. Dankzij zijn consequent innovatiebeleid dat gepaard gaat met zijn jarenlange kennis en ervaring, beschikt RAJAPACK over het rijkste aanbod en de ruimste keuze op de verpakkingsmarkt. Het doel van RAJAPACK is niet enkel u het grootste aanbod en de beste prijzen aan te bieden, maar ook u van de beste dienstverlening te voorzien. Dit wil zeggen: de ruimste keuze, beschikbaarheid uit voorraad, gratis levering binnen 24 uur, professioneel en deskundig advies en ons uitgebreid aanbod aan producten op maat.

Nicole v
Zoals altijd prima levering door onze vaste contactpersoon ***! Gewoon doorgaan.
Victoria K
Correct en snel geholpen en goede levering
Marcelo D
zeer tevreden snelle leveringen dus niks meer aan doen
Tess C
Mr *** from your sales was very kind and friendly to help. Transaction went very smooth and in less than 20 minutes I received information that I needed.
Harrie K
Keurig op tijd geleverd
Bram v
levering van de laatste bestelling was niet zo goed maar over het algemeen zeer tevreden, anders ware nhet 5 sterren geweest
Rob L
Zeer snelle correcte levering! Zeer tevreden.
Peter B
Supersnel en meedenkend. Top
Wim v
duidelijk, snel en compleet
Marco L.
Had de bestelling voor donderdag besteld,
maar alles werd woensdag al geleverd, toen ik niet thuis was. En naar mijn oude adres, terwijl het nieuwe adres op de bon staat. Verder alles ok.