Rajapack Nederland
Rajapack Nederland
RAJAPACK beschikt over 8000 verpakkingsproducten om u de beste oplossing aan te bieden voor het verzenden, beschermen en opslaan van uw producten. Zo mag RAJAPACK zich de Europse nr. 1 in de distributie van verpakkingsmateriaal noemen. Dankzij zijn consequent innovatiebeleid dat gepaard gaat met zijn jarenlange kennis en ervaring, beschikt RAJAPACK over het rijkste aanbod en de ruimste keuze op de verpakkingsmarkt. Het doel van RAJAPACK is niet enkel u het grootste aanbod en de beste prijzen aan te bieden, maar ook u van de beste dienstverlening te voorzien. Dit wil zeggen: de ruimste keuze, beschikbaarheid uit voorraad, gratis levering binnen 24 uur, professioneel en deskundig advies en ons uitgebreid aanbod aan producten op maat.

goed
René v
Ik bestel al jaren en meestal is het netjes de andere dag ook in huis, dus prima zo.
Davor C
Snelle levering, uitstekende service!
Roland G
Mijn contactpersoon *** regelt mijn bestellingen. Hier ben ik zeker tevreden mee. Goede communicatie en servicegerichtheid.
John B
*** is a professional
Serdal E
geen opmerking
Rianne L
We zijn zeer tevreden over rajapack
Dit komt vooral door de vriendelijkheid en behulpzaamheid van dhr***
En de snelle service.
Nillesen F
Prima verlooen
Cees P
goede service en adequate leveringen,
Alan K
Snelle levering en volgens afspraak.