Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

RAJA Nederland
RAJA Nederland
RAJA, dat is uw partner voor verpakkingen, magazijnbenodigdheden, kantoorartikelen en zoveel meer. Als onestopshop kan u bij ons al uw aankopen eenvoudig groeperen: zo bespaart u geld én tijd tijdens het bestelproces. Bij RAJA zijn we ervan overtuigd dat er voor élk product een perfecte verpakking en verzendoplossing bestaat. Vanuit die overtuiging gaan we elke dag weer op zoek naar nieuwe mogelijkheden en milieuvriendelijke innovaties. Dit zorgt ervoor dat u bij ons kan profiteren van een ongezien groot aanbod. Dankzij onze grote distributiecentra zijn onze producten altijd op voorraad en snel verzonden in 24 uur. Advies nodig? Meer dan 200 RAJA-specialisten staan voor u klaar om u te begeleiden in het kiezen van de beste oplossingen.

goeie dag

wij hebben een pakket ontvangen maar er zit een bon bij die niet voor ons is.

***
er is denk ik ergens wat fout gegaan
eerlijk duidelijk en direct, precies zoals het hoort
gewoon TOP
Leveren altijd op tijd. Indien we iets met spoed nodig hebben, kan dit altijd
I'm still waiting for my package, even after calling and explaining I'm only here during office hours 09:00-16:00. When is my order going to be delivered?
Erg makkelijk om te bestellen en snelle levering! Top
Duidelijke omschrijving op de website en makkelijk te bestellen
Goederen waren niet op voorraad, daarna niet geleverd op de afgesproken dag. Zelf moeten bellen, toen wel geleverd maar zonder de beloofde bluetooth speaker.
ik zit al geruime tijd te wachten op gepersonaliseerd tape
Eerder bestelde producten zijn makkelijk en snel terug te vinden, snel verzonden en goed verpakt!