voor onlineshops»

4.4  /  5

Gemiddelde van 877 beoordelingen
(afgelopen 12 maanden)
Totaal aantal beoordelingen: 2729

Alle beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij Rajapack Nederland

5 /  5

Super snelle levering en mooie doosjes

op 25.04.2017 om 11:39 uur

4 /  5

De dozen waren super. Snel en keurig verpakt.
    Het A4 papier was iets minder... de verpakkingen van alle losse pakken papier zijn gescheurd.

op 25.04.2017 om 09:12 uur

5 /  5

Snelle levering en goede service!

op 25.04.2017 om 09:09 uur

4 /  5

Erg leverbetrouwbaar en snelle leveringen.
    Helaas veel te duur om alle andere spullen ook te bestellen, Maar voor de spoedjes zeker de moeite.

op 25.04.2017 om 09:02 uur

ben prima geholpen

op 25.04.2017 om 08:29 uur

5 /  5

We zijn zeer tevreden over Rajapack. De contacten zijn altijd zeer vriendelijk en professioneel. Levering snel en netjes.

op 25.04.2017 om 08:00 uur

5 /  5

Altijd super vriendelijk en snel! Regelen alles en denken mee.

op 25.04.2017 om 07:39 uur

5 /  5

Normaal heb ik er een hekel aan om dit soort evaluaties in te vullen. Ze komen te vaak voor en ik heb wel wat anders te doen maar....de snelle levering en de zeer klantgerichte begeleiding van Rajapack waren zo opvallend goed dat ik voor dit bedrijf graag een uitzondering maak. Er werd uitstekend meegedacht via de telefoon zodat wij als museum de juiste keuze konden maken en de volgende dag was alles al in huis! De artikelen voldeden helemaal aan de verwachtingen. Complimenten aan Rajapack. U heeft er een klant bij!

op 24.04.2017 om 16:39 uur

4 /  5

Door binnendienst zeer correct geholpen. De bestelling werd echter een dag later afgeleverd, doordat De Klok niet binnen de aangegeven tijd (tussen 14.00 en 17.00) kon afleveren. Dit werd overigens goed opgepakt door de binnendienst en ik ben hierover goed geïnformeerd.

op 24.04.2017 om 09:24 uur

5 /  5

Levering prima uitgevoerd. We doen niet vaak zaken, maar als het plaatsvindt, gaat dat naar volle tevrendenheid.

op 24.04.2017 om 08:12 uur

Rajapack Nederland

• RAJAPACK beschikt over 7000 verpakkingsproducten om u de beste oplossing aan te bieden voor het verzenden, beschermen en opslaan van uw producten. Zo mag RAJAPACK zich de Europse nr. 1 in de distributie van verpakkingsmateriaal noemen. Dankzij zijn consequent innovatiebeleid dat gepaard gaat met zijn jarenlange kennis en ervaring, beschikt RAJAPACK over het rijkste aanbod en de ruimste keuze op de verpakkingsmarkt. Het doel van RAJAPACK is niet enkel u het grootste aanbod en de beste prijzen aan te bieden, maar ook u van de beste dienstverlening te voorzien. Dit wil zeggen: de ruimste keuze, beschikbaarheid uit voorraad, gratis levering binnen 24 uur, professioneel en deskundig advies en ons uitgebreid aanbod aan producten op maat.

• Adres:

eKomi garandeert:

• Betrouwbare service
  • Veiliger online aankopen doen
  • Actualisering van de shopkwaliteit
  • 2497 keer positief beoordeeld!

meer »

Zilver
Waardering tussen 4.4 en 4.7
Goud
Waardering vanaf 4.8

Heeft u nog geen beoordelingslink ontvangen of heeft u vragen over uw beoordeling?

Ik heb een vraag over mijn beoordeling
Ik heb een beoordelingslink nodig
Ik wil graag een klacht indienen
Email:
Bevestigen e-mail: