voor onlineshops»

4.4  /  5

Gemiddelde van 940 beoordelingen
(afgelopen 12 maanden)
Totaal aantal beoordelingen: 3440

Alle beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij Rajapack Nederland

5 /  5

Goede communicatie via de e-mail. Bestellingen worden snel verwerkt en geleverd.

op 18.01.2018 om 14:57 uur

5 /  5

Aanbod, voorraad, leverbetrouwbaarheid, response, Prima!!!

op 18.01.2018 om 13:55 uur

quick and professional support

op 17.01.2018 om 15:46 uur

Snelle afhandeling

op 17.01.2018 om 14:15 uur

5 /  5

Bestelling werd netjes afgeleverd en was goed en netjes verpakt! Heb wel enkele dagen op de bestelling moeten wachten maar dat zou kunnen zijn doordat ik de eerste keer bestelde.

op 17.01.2018 om 14:02 uur

heel tevreden

op 17.01.2018 om 12:22 uur

4 /  5

Ik ben nog niet zolang klant, maarn de toekomst zullen wij meer materialen bij u kopen. De afhandeling is goed en het papierwerk klopt ook, als je via de website besteld middels creditkaart.

op 17.01.2018 om 11:43 uur

*****

op 17.01.2018 om 11:42 uur

3 /  5

Een artikel verkeerd geleverd. Gemeld per e-mail maar (nog) geen terugkoppeling na enkele dagen. Snelle levering en uitgebreid assortiment. Hoge verzendkosten, maar dat is ook niet vreemd gezien de manier waarop er verzonden wordt.

op 17.01.2018 om 11:12 uur

5 /  5

Net als voorgaande jaren is onze vaste contactpersoon Daniel. Met veel toewijding en plezier word je iedere keer te woord gestaan. De levering is altijd correct en snel. Blijf zo doorgaan.

op 17.01.2018 om 09:02 uur

Rajapack Nederland

• RAJAPACK beschikt over 7250 verpakkingsproducten om u de beste oplossing aan te bieden voor het verzenden, beschermen en opslaan van uw producten. Zo mag RAJAPACK zich de Europse nr. 1 in de distributie van verpakkingsmateriaal noemen. Dankzij zijn consequent innovatiebeleid dat gepaard gaat met zijn jarenlange kennis en ervaring, beschikt RAJAPACK over het rijkste aanbod en de ruimste keuze op de verpakkingsmarkt. Het doel van RAJAPACK is niet enkel u het grootste aanbod en de beste prijzen aan te bieden, maar ook u van de beste dienstverlening te voorzien. Dit wil zeggen: de ruimste keuze, beschikbaarheid uit voorraad, gratis levering binnen 24 uur, professioneel en deskundig advies en ons uitgebreid aanbod aan producten op maat.

• Adres:

eKomi garandeert:

• Betrouwbare service
  • Veiliger online aankopen doen
  • Actualisering van de shopkwaliteit
  • 3123 keer positief beoordeeld!

meer »

Zilver
Waardering tussen 4.4 en 4.7
Goud
Waardering vanaf 4.8

Heeft u nog geen beoordelingslink ontvangen of heeft u vragen over uw beoordeling?

Ik heb een vraag over mijn beoordeling
Ik heb een beoordelingslink nodig
Ik wil graag een klacht indienen
Email:
Bevestigen e-mail: