Rajapack Nederland
Rajapack Nederland
RAJAPACK beschikt over 8000 verpakkingsproducten om u de beste oplossing aan te bieden voor het verzenden, beschermen en opslaan van uw producten. Zo mag RAJAPACK zich de Europse nr. 1 in de distributie van verpakkingsmateriaal noemen. Dankzij zijn consequent innovatiebeleid dat gepaard gaat met zijn jarenlange kennis en ervaring, beschikt RAJAPACK over het rijkste aanbod en de ruimste keuze op de verpakkingsmarkt. Het doel van RAJAPACK is niet enkel u het grootste aanbod en de beste prijzen aan te bieden, maar ook u van de beste dienstverlening te voorzien. Dit wil zeggen: de ruimste keuze, beschikbaarheid uit voorraad, gratis levering binnen 24 uur, professioneel en deskundig advies en ons uitgebreid aanbod aan producten op maat.

Marie Jose M
Fijn geholpen aan de telefoon
Klaas G R
prima contact en snelle levering
Marian K.
levering in 2 delen binnengekregen, omdat 1 deel verkeerd naar andere klant was verzonden.
Noor B
Snelle levering, prima!
Sieta d
Ik ben zeer tevreden over het doen van mijn bestelling bij Rajapack. Omdat ik een vaste verkoopmedewerker spreek en hij goed op de hoogte is van onze bestelwensen gaat het bestellen gemakkelijk en goed.
Henk H
Geen op- of aanmerking
Annelies W
Snelle levering, goede klantenservice
Stanley V.
snelle levering
Johan T
dezelfde contact persoon, al jaren vaste prijzen en snelle levering
Hans L
Contact met medewerker *** is altijd leuk en constructief. Levering snel.
Ga zo door!