RAJA Nederland
RAJA Nederland
RAJA beschikt over 9 000 verpakkingsproducten om u de beste oplossing aan te bieden voor het verzenden, beschermen en opslaan van uw producten. Zo mag RAJA zich de Europse nr. 1 in de distributie van verpakkingsmateriaal noemen. Dankzij zijn consequent innovatiebeleid dat gepaard gaat met zijn jarenlange kennis en ervaring, beschikt RAJA over het rijkste aanbod en de ruimste keuze op de verpakkingsmarkt. Het doel van RAJA is niet enkel u het grootste aanbod en de beste prijzen aan te bieden, maar ook u van de beste dienstverlening te voorzien. Dit wil zeggen: de ruimste keuze, beschikbaarheid uit voorraad, gratis levering binnen 24 uur, professioneel en deskundig advies en ons uitgebreid aanbod aan producten op maat.

Gerard O
Snel en makkelijk te bestellen. Helemaal als het herhalingsbestellingen zijn op basis van historische orders of van een zelf samengestelde inkooplijst, levertijd is snel, prijs en kwaliteit erg goed
Wim V
Altijd een passende oplossing voor goed prijzen
Alexandra v
Snelle levering
Peter B
Snel geregeld
Jeanette O
Prima service en vragen stellen via de chat werkt ook prima. Je wordt nog netjes gebeld of de bestelling goed geplaatst is en er wordt snel geleverd.
Rinus K
Ik word steeds zeer snel en vriendelijk geholpen. Ook in deze drukke tijden komt mijn bestelling altijd de dag erna toe. Super service!
Joke U
goed
Jurgen R.
Bezorging liet pallet en dozen voor een gesloten losdeur achter en vertrok zonder dat wij wisten dat er gelost was terwijl en minstens 5 medewerkers aanwezig waren in het pand. Schandalig gewoon.