RAJA Nederland
RAJA Nederland
RAJA beschikt over 9 000 verpakkingsproducten om u de beste oplossing aan te bieden voor het verzenden, beschermen en opslaan van uw producten. Zo mag RAJA zich de Europse nr. 1 in de distributie van verpakkingsmateriaal noemen. Dankzij zijn consequent innovatiebeleid dat gepaard gaat met zijn jarenlange kennis en ervaring, beschikt RAJA over het rijkste aanbod en de ruimste keuze op de verpakkingsmarkt. Het doel van RAJA is niet enkel u het grootste aanbod en de beste prijzen aan te bieden, maar ook u van de beste dienstverlening te voorzien. Dit wil zeggen: de ruimste keuze, beschikbaarheid uit voorraad, gratis levering binnen 24 uur, professioneel en deskundig advies en ons uitgebreid aanbod aan producten op maat.

Joke U
goed afhandelen van mijn telefonische order
Patrick d
Snel en makkelijk telefonisch te bestellen en in de meeste gevallen de volgende dag geleverd.
Marino B
Fijne behandeling, snelle levering, denken altijd mee!
C P
Geweldige hulp bij het maken van de keuze. Communicatie met logistieke processen kan echt beter als het gaat om tijdige informatie. Wij zitten in een kleine straat, retouren moeten op de straat gezet. Dat klaarzetten kost tijd. Blokkeren van de weg. Het is onbekend welke dag er afgehaald wordt. Dat geeft echte problemen.
pakbon instructies mogen iets beter nagekomen worden maar verder niets te klagen
wij als klant zijn zeer tevreden met Rajapak.

***
Xander D.
Goed
Corbin B.
Helaas is ook deze bestelling bij Raja niet goed verlopen. Vorige keer verkeerde product ontvangen tot 3 keer toe en deze keer heeft de bestelling bijna 2 maanden op zich laten wachten door een fout bij Raja. Levertijd zou volgens de website 2 tot 3 weken zijn.
Helaas was het ondanks de directe betaling niet mogelijk om een factuur te krijgen. Factuur zou pas aangemaakt kunnen worden na verzending van de rollen tape. Helaas heeft dit dus zo'n 2 maanden op zich laten wachten... Geen Tape, geen factuur, wel betaald....
Bestelling is uiteindelijk wel gekomen maar er is tussendoor ondanks herhaaldelijke telefoontjes geen compensatie geboden, dat had de pijn misschien iets verzacht...
Helga N.
Er was bij een eerste bestelling een soort cadeau beloofd. Dat zat er helaas niet bij.
Yvonne B.
Het komt meermaals voor dat onze bestellingen bij RajaPack niet verwerkt/bevestigd worden. Pas na navraag wordt de order verwerkt.