Rajapack Nederland
Rajapack Nederland
RAJAPACK beschikt over 8800 verpakkingsproducten om u de beste oplossing aan te bieden voor het verzenden, beschermen en opslaan van uw producten. Zo mag RAJAPACK zich de Europse nr. 1 in de distributie van verpakkingsmateriaal noemen. Dankzij zijn consequent innovatiebeleid dat gepaard gaat met zijn jarenlange kennis en ervaring, beschikt RAJAPACK over het rijkste aanbod en de ruimste keuze op de verpakkingsmarkt. Het doel van RAJAPACK is niet enkel u het grootste aanbod en de beste prijzen aan te bieden, maar ook u van de beste dienstverlening te voorzien. Dit wil zeggen: de ruimste keuze, beschikbaarheid uit voorraad, gratis levering binnen 24 uur, professioneel en deskundig advies en ons uitgebreid aanbod aan producten op maat.

Ronald v
***
Mark v.
Bestelling telefonisch opgenomen en verzonden hierbij is een code verkeerd ingetoetst en hebben we het verkeerde product ontvangen hierover gebeld en het goede product zou ons toegestuurd worden en het verkeerd product zou opgehaald worden retour gezonden.
Tot op heden niets meer vernomen, dit was bij de vorige bestelling ook al het geval dat er toegezegd wordt het op te lossen maar dan blijft het verder heel stil van jullie kant uit alleen als ik weer contact opneem.
Bart B
Snelle reactie en levering
Maurice J
Goede klantrelatie met ***
M. V
Uitstekende service en makkelijk telefonisch te bestellen
Mike S
Ben zeer tevreden, heb altijd contact met ***. Die altijd zeer vriendelijk en plezier helpt en mij van dienst is
Niels W
Altijd even vriendelijk en behulpzaam. Ook al bestellen wij niet vaak, toch krijgen we het gevoel dat we dagelijks contact hebben. heel prettig.
Ralph D
Zeer tevreden over ons contact persoon Serhat. Behulpzaam, vriendelijk en meedenkend.
Jesse S
De snelheid van levering is geweldig. Ook na elke bestelling worden wij gebeld door Anouar Loihabi, om te bevestigen of onze bestelling klopt. Fijn om onze eigen contactpersoon te hebben bij Rajapack waarmee wij goed contact hebben!
Michelle Y
Bestelling werd bij aflevering niet volledig geleverd, maar 2e pallet werd netjes de volgende dag nageleverd.