RAJA Nederland
RAJA Nederland
RAJA beschikt over 9 000 verpakkingsproducten om u de beste oplossing aan te bieden voor het verzenden, beschermen en opslaan van uw producten. Zo mag RAJA zich de Europse nr. 1 in de distributie van verpakkingsmateriaal noemen. Dankzij zijn consequent innovatiebeleid dat gepaard gaat met zijn jarenlange kennis en ervaring, beschikt RAJA over het rijkste aanbod en de ruimste keuze op de verpakkingsmarkt. Het doel van RAJA is niet enkel u het grootste aanbod en de beste prijzen aan te bieden, maar ook u van de beste dienstverlening te voorzien. Dit wil zeggen: de ruimste keuze, beschikbaarheid uit voorraad, gratis levering binnen 24 uur, professioneel en deskundig advies en ons uitgebreid aanbod aan producten op maat.

Harrison L
Als *** zijn wij tevreden met de structuren binnen Rajapack.
één medewerker, één aanspreekpunt, voor iedere situatie!
Marie H
zeer correct beleefd werk graag samen met jullie.
snel
Sander B.
Service, bij repartie, is heel onduidelijk, het product is ca 7 weken weg geweest en geen enkele update over de status kunnen krijgen ook niet bij meerdere malen na vragen.
Roshan G
Ik wordt altijd geholpen door ***. Altijd erg vriendelijk en zeer behulpzaam. Krijg altijd goed advies over artikelen die ik nog niet ken of hoef het niet op te zoeken. *** zorgt ervoor dat het goed komt. Erg betrouwbaar en een goed gesprek
Arjan d
Bestel al jaren bij Raja. Gaat altijd prima! Gaat er iets mis wordt het altijd netjes opgelost. De transporteur laat nog wel eens een steekje vallen waardoor producten beschadigd aankomen.
Erik v.
Prima
Wil P
***
Ans J
Snelle en correcte leveringen
Rose-Marie d
*** is serieus met zijn vak en wil graag goede service verlenen! Maar na 5 aanvragen nog geen nieuwe catalogus mogen ontvangen!!
E v
Direct contact met de juiste persoon en alles wordt snel geregeld. Top!