Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

RAJA Nederland
RAJA Nederland
RAJA, dat is uw partner voor verpakkingen, magazijnbenodigdheden, kantoorartikelen en zoveel meer. Als onestopshop kan u bij ons al uw aankopen eenvoudig groeperen: zo bespaart u geld én tijd tijdens het bestelproces. Bij RAJA zijn we ervan overtuigd dat er voor élk product een perfecte verpakking en verzendoplossing bestaat. Vanuit die overtuiging gaan we elke dag weer op zoek naar nieuwe mogelijkheden en milieuvriendelijke innovaties. Dit zorgt ervoor dat u bij ons kan profiteren van een ongezien groot aanbod. Dankzij onze grote distributiecentra zijn onze producten altijd op voorraad en snel verzonden in 24 uur. Advies nodig? Meer dan 200 RAJA-specialisten staan voor u klaar om u te begeleiden in het kiezen van de beste oplossingen.

na even een sidestep in andere accountmanager, gelukkig weer terug bij de oude
Wij zijn zeer tevreden met de service en het meedenken van Rajapack
Zeer prettige ervaringen met RAJA,, duidelijke uitleg, snelle leveringen altijd op de afgesproken tijd.

Min puntje is dat de prijzen wat hoog zijn.

Maar overall een dikke 10
Het bestelproces is heel duidelijk en overzichtelijk, de klantenservice is echt top!
Wij bestellen via de mail bij onze contactpersoon ***. Hij reageert altijd snel en geeft goed advies. Bestelling worden snel geleverd en zijn altijd compleet. Wij zijn zeer tevreden over de service en producten die Raja aanbied.
Goede service en snelle levering
5 sterren lijkt mij genoeg.
Gewoon top, zoals altijd al jaren lang.
Gebruiksvriendelijk webshop en snelle service en levering +++
snelle service.
vaak de volgende dag al de bestelling in huis.