RAJA Nederland
RAJA Nederland
RAJA beschikt over 9 000 verpakkingsproducten om u de beste oplossing aan te bieden voor het verzenden, beschermen en opslaan van uw producten. Zo mag RAJA zich de Europse nr. 1 in de distributie van verpakkingsmateriaal noemen. Dankzij zijn consequent innovatiebeleid dat gepaard gaat met zijn jarenlange kennis en ervaring, beschikt RAJA over het rijkste aanbod en de ruimste keuze op de verpakkingsmarkt. Het doel van RAJA is niet enkel u het grootste aanbod en de beste prijzen aan te bieden, maar ook u van de beste dienstverlening te voorzien. Dit wil zeggen: de ruimste keuze, beschikbaarheid uit voorraad, gratis levering binnen 24 uur, professioneel en deskundig advies en ons uitgebreid aanbod aan producten op maat.

Altijd een fantastische en zeer snelle service.
Levering op tijd maar de dozen waren kapot. We hebben n mail en foto s gestuurd vorige week en tot op heden geen bericht van jullie ontvangen de doos van de spuitbussen was totaal kapot doppen van de bussen enz, zie foto s dit alles zo voor de deur gedumpt
Duidelijke communicatie en levering
prima
Zeer goede dienstverlening, bestellen ging snel en eenvoudig, net zoals de bezorging. Bedankt tot de volgende!
Prima en snel
Duidelijk, snel en alles volgens afspraak.
I have had good experience working with you for the last year. more recently there has been a few major errors that we where not happy with.
over all we trust your services and look forward to work with you resolving any problems that might arise
Door niet goed muteren verhuizing met een hoop smoesjes 1 week moeten wachten op een levering met dozen.
Bij een foutieve levering werd ik snel en vakkundig geholpen maar de herlevering van het ontbrekende artikel duurde 3 dagen.