RAJA Nederland
RAJA Nederland
RAJA beschikt over 8800 verpakkingsproducten om u de beste oplossing aan te bieden voor het verzenden, beschermen en opslaan van uw producten. Zo mag RAJA zich de Europse nr. 1 in de distributie van verpakkingsmateriaal noemen. Dankzij zijn consequent innovatiebeleid dat gepaard gaat met zijn jarenlange kennis en ervaring, beschikt RAJA over het rijkste aanbod en de ruimste keuze op de verpakkingsmarkt. Het doel van RAJA is niet enkel u het grootste aanbod en de beste prijzen aan te bieden, maar ook u van de beste dienstverlening te voorzien. Dit wil zeggen: de ruimste keuze, beschikbaarheid uit voorraad, gratis levering binnen 24 uur, professioneel en deskundig advies en ons uitgebreid aanbod aan producten op maat.

Krzystzof B
Goed en snel advies. Mogelijkheid voor levering plannen.
John B
Top prijzen, top kwaliteit en vooral de top service van ***!
Sacha d
Beste, wij bestellen al jaren bij Rajapack en de samenwerking ( met Cyriel) is super. Super service!
Tonny W
Goede service en prijs en snelle levering.
Jeroen W.
Aanlevering van de producten gaat laatste 2 keer niet goed. Spullen in grote dozen die openscheuren en spullen erin ook deels licht beschadigd. Vooral zware producten zoals pakken papier.
Johan T
snelle levering, fijn contactpersoon maar de prijzen zijn behoorlijk hoog.
Casper G.
top
De bestelling wordt altijd snel geleverd
Radjkoemar D
volgens mijn college voldoet het aan de eisen
Lisette B
Snelle levering bevestiging na bestelling en snelle levering. Enige minpunt is verpakken van lading niet altijd naar behoren.