Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

RAJA Nederland
RAJA Nederland
RAJA beschikt over 9 000 verpakkingsproducten om u de beste oplossing aan te bieden voor het verzenden, beschermen en opslaan van uw producten. Zo mag RAJA zich de Europse nr. 1 in de distributie van verpakkingsmateriaal noemen. Dankzij zijn consequent innovatiebeleid dat gepaard gaat met zijn jarenlange kennis en ervaring, beschikt RAJA over het rijkste aanbod en de ruimste keuze op de verpakkingsmarkt. Het doel van RAJA is niet enkel u het grootste aanbod en de beste prijzen aan te bieden, maar ook u van de beste dienstverlening te voorzien. Dit wil zeggen: de ruimste keuze, beschikbaarheid uit voorraad, gratis levering binnen 24 uur, professioneel en deskundig advies en ons uitgebreid aanbod aan producten op maat.

Bestellen via de website gaat prima.
Soms is het zoeken wat lastiger i.v.m. niet geheel bekend met welke zoekterm het beste werkt
Je wordt er heel goed geholpen, ze denken met je mee en zijn super vriendelijk.
Super snelle levering.
Lekker bezig
goed
Altijd vriendelijk, behulpzaam en meedenkend! Snelle service.
We zijn zeer tevreden met de aanname en afhandeling van onze bestellingen.
Goede snelle service/levering
Goede service, snelle levering.
Gelieve ons geen fysieke mailings te sturen - deze verdwijnen linea recta bij het oud papier ... beetje zonde!
Geen service ervaren, maar alles via internet. Dat is geen service, maar techniek. Dat werkte prima.
Ongevraagd order ophogen...Hmmmm