Rajapack Nederland
Rajapack Nederland
RAJAPACK beschikt over 7500 verpakkingsproducten om u de beste oplossing aan te bieden voor het verzenden, beschermen en opslaan van uw producten. Zo mag RAJAPACK zich de Europse nr. 1 in de distributie van verpakkingsmateriaal noemen. Dankzij zijn consequent innovatiebeleid dat gepaard gaat met zijn jarenlange kennis en ervaring, beschikt RAJAPACK over het rijkste aanbod en de ruimste keuze op de verpakkingsmarkt. Het doel van RAJAPACK is niet enkel u het grootste aanbod en de beste prijzen aan te bieden, maar ook u van de beste dienstverlening te voorzien. Dit wil zeggen: de ruimste keuze, beschikbaarheid uit voorraad, gratis levering binnen 24 uur, professioneel en deskundig advies en ons uitgebreid aanbod aan producten op maat.

Snelle response, orderbevestigingen. Meedenken. Leveringen conform afspraak. Kortom; ik ben tevreden met Rajapack als leverancier.
Snelle levering, kwaliteit is goed, makkelijke website
Ik had zeer veel moeite om alles via de website af te handelen. Met name het betaalproces liep niet. Ik ben geholpen door een van de medewerksters. Dit ging goed. Ondanks dat ik zeker 3x heb laten weten dat wij de factuur per mail wilden ontvangen, zowel via de site als mondeling, werd de factuur vandaag per post ontvangen.!!
Rajapack Nederland Beste klant,

we hebben uw verzoek nu doorgevoerd.
U zult uw facturen vanaf nu ontvangen via mail.

Mocht u nog verdere vragen hebben, aarzel dan niet en neem contact met ons op via 0800-224 24 24. Uw rajapack.nl team
Snel geleverd!
Prima verzorgd, vlot geleverd zoals altijd.
Duidelijke site, scherpe prijzen, snelle levering
Prima
Ik zie geen mogelijkheden voor verbetering. Het gaat TOP!
Overzichtelijk en snelle levering
Snelle levering, netjes verpakt