voor onlineshops»

4.4  /  5

Gemiddelde van 919 beoordelingen
(afgelopen 12 maanden)
Totaal aantal beoordelingen: 2500

Alle beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij Rajapack Nederland

5 /  5

Via website bestelling gestart, na 3 artikelen call-center gebeld; super service! Met artikelnummers direct aantallen en kosten te verefieren, goede kennis van producten en advies!

op 16.01.2017 om 13:33 uur

1 /  5

Verkeerde goederen geleverd. Oorzaak: inhoud doos wijkt af van wat er op het etiket staat vermeld.
    11-01-16 via website gemeld. Geen reactie.
    12-01-16 telefonisch gemeld. Geen reactie.
    16-01-16: nog steeds geen reactie.
    E.e.a. verdient geen hoofdprijs.
    Factuur zal betaald worden als alles is gecorrigeerd,
    Commentaar van rajapack.nl:
    Geachte klant,

Bedankt voor uw reactie op uw bestelling. Misschien is er contact geweest met een andere medewerker binnen uw onderneming, maar op 12/01 werd de foute levering vermeld in ons systeem en werd een omruiling ingezet. We bellen u gelijk op om dit nogmaals met elkaar af te stemmen.

Met vriendelijke groeten, Rik de Waal, Klantendienst Rajapack

op 16.01.2017 om 13:14 uur

5 /  5

Alles is prima gegaan, kan geen minpunt bedenken dus 5 sterren, toch?

op 16.01.2017 om 13:07 uur

super snel geleverd.

op 16.01.2017 om 09:13 uur

5 /  5

Correcte behandeling. Levering op tijd. Meedenken, op eigen initiatief, om voor ons een kostenbesparing te bewerkstelligen.

op 15.01.2017 om 19:26 uur

5 /  5

Top bedrijf, bestelling goed afgeleverd en al de volgende dag meteen.

op 13.01.2017 om 08:59 uur

4 /  5

Snel en netjes geholpen aan de telefoon met het doorgeven van een bestelling. Prima!

op 13.01.2017 om 08:23 uur

helemaal top

op 11.01.2017 om 17:26 uur

helemaal top

op 11.01.2017 om 17:26 uur

4 /  5

De producten zijn altijd direct leverbaar. En meestal worden ze de volgende dag al bezorgt. Heel soms gaat dat wel eens fout, maar als je daarover contact opneemt, wordt je altijd vriendelijk te woord gestaan. En dan heb je alsnog de volgende dag de dozen in huis.

Wij zijn al jaren klant van Rajapack en kunnen dat ook iedereen aanraden. Vooral hun "standaard" dozen hebben een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. En zoals gezegd, normaal gesproken de volgende dag al in huis!

op 11.01.2017 om 11:33 uur

Rajapack Nederland

• RAJAPACK beschikt over 7000 verpakkingsproducten om u de beste oplossing aan te bieden voor het verzenden, beschermen en opslaan van uw producten. Zo mag RAJAPACK zich de Europse nr. 1 in de distributie van verpakkingsmateriaal noemen. Dankzij zijn consequent innovatiebeleid dat gepaard gaat met zijn jarenlange kennis en ervaring, beschikt RAJAPACK over het rijkste aanbod en de ruimste keuze op de verpakkingsmarkt. Het doel van RAJAPACK is niet enkel u het grootste aanbod en de beste prijzen aan te bieden, maar ook u van de beste dienstverlening te voorzien. Dit wil zeggen: de ruimste keuze, beschikbaarheid uit voorraad, gratis levering binnen 24 uur, professioneel en deskundig advies en ons uitgebreid aanbod aan producten op maat.

• Adres:

eKomi garandeert:

• Betrouwbare service
  • Veiliger online aankopen doen
  • Actualisering van de shopkwaliteit
  • 2285 keer positief beoordeeld!

meer »

Zilver
Waardering tussen 4.4 en 4.7
Goud
Waardering vanaf 4.8

Heeft u nog geen beoordelingslink ontvangen of heeft u vragen over uw beoordeling?

Ik heb een vraag over mijn beoordeling
Ik heb een beoordelingslink nodig
Ik wil graag een klacht indienen
Email:
Bevestigen e-mail: