Rajapack België
Rajapack België
RAJAPACK beschikt over 7500 verpakkingsproducten om u de beste oplossing aan te bieden voor het verzenden, beschermen en opslaan van uw producten. Zo mag RAJAPACK zich de Europse nr. 1 in de distributie van verpakkingsmateriaal noemen. Dankzij zijn consequent innovatiebeleid dat gepaard gaat met zijn jarenlange kennis en ervaring, beschikt RAJAPACK over het rijkste aanbod en de ruimste keuze op de verpakkingsmarkt. Het doel van RAJAPACK is niet enkel u het grootste aanbod en de beste prijzen aan te bieden, maar ook u van de beste dienstverlening te voorzien. Dit wil zeggen: de ruimste keuze, beschikbaarheid uit voorraad, gratis levering binnen 24 uur, professioneel en deskundig advies, prijsgarantie van 6 maanden en ons uitgebreid aanbod aan producten op maat.

Alles in orde
Ruim aanbod en bestellingen worden correct behandeld en snel afgewerkt.
Er komt een code mee met de promotie , kan die niet automatisch aan de klantennummer gekoppeld worden.

zeer snelle service en interactie
heel vriendelijke en vlotte bediening! chapeau
snel en wel geleverd , volgens afspraken
perfect
Vlotte levering.
Bestellingen worden prompt afgehandeld, als er iets niet klopt krijgen we persoonlijke feedback. Alles prima geregeld. Ook als iets dringend is en we het zelf gaan afhalen.
alles verloopt prima tot nu toe