Rajapack België
Rajapack België
RAJAPACK beschikt over 8000 verpakkingsproducten om u de beste oplossing aan te bieden voor het verzenden, beschermen en opslaan van uw producten. Zo mag RAJAPACK zich de Europse nr. 1 in de distributie van verpakkingsmateriaal noemen. Dankzij zijn consequent innovatiebeleid dat gepaard gaat met zijn jarenlange kennis en ervaring, beschikt RAJAPACK over het rijkste aanbod en de ruimste keuze op de verpakkingsmarkt. Het doel van RAJAPACK is niet enkel u het grootste aanbod en de beste prijzen aan te bieden, maar ook u van de beste dienstverlening te voorzien. Dit wil zeggen: de ruimste keuze, beschikbaarheid uit voorraad, gratis levering binnen 24 uur, professioneel en deskundig advies, prijsgarantie van 6 maanden en ons uitgebreid aanbod aan producten op maat.

Sandra R
Super Service !
Jacqueline K
Steeds dezelfde contactpersoon, hij weet meteen wat wij in het verleden al gehad hebben.
Altijd vriendelijk en behulpzaam.
Geert C.
het cadeau was niet mee geleverd ! (Bureau onderlegger)
Charles-Eric W
Zeer snel levering,
Goede prijs kwaliteit
Gerda V
ik ben zeer tevreden over de , ik heb alleen één minpuntje . dat is als je er iets gratis bij krijgt ,wordt dat niet meegeleverd en dan moet je na bellen en na twee maal doe dat niet meer . Terwijl er mooie dingen bij zitten . Bij mij laatste bestelling was het er ook niet bij , dat vindt ik jammer .
Quintelier L
Zeer duidelijke en snelle webshop
Prima bezorging in sneltempo
Proficiat
Filip I
snel antwoord, correct advies
Minnekeer I
correct alles gevonden
Katrien D
vriendelijke dame aan de lijn, vlotte levering.
Steven C
Makkelijk besteld via de site, snel geleverd, factuur naderhand ontvangen en onm. betaald.