RAJA België
RAJA België
RAJA, dat is uw partner voor verpakkingen, magazijnbenodigdheden, kantoorartikelen en zoveel meer. Als onestopshop kan u bij ons al uw aankopen eenvoudig groeperen: zo bespaart u geld én tijd tijdens het bestelproces. Bij RAJA zijn we ervan overtuigd dat er voor élk product een perfecte verpakking en verzendoplossing bestaat. Vanuit die overtuiging gaan we elke dag weer op zoek naar nieuwe mogelijkheden en milieuvriendelijke innovaties. Dit zorgt ervoor dat u bij ons kan profiteren van een ongezien groot aanbod. Dankzij onze grote distributiecentra zijn onze producten altijd op voorraad en snel verzonden in 24 uur. Advies nodig? Meer dan 200 RAJA-specialisten staan voor u klaar om u te begeleiden in het kiezen van de beste oplossingen.

besteld via web - heel vlotte en correcte levering
mijn contactpersoon belde me om te bespreken welke opties er zijn, daar enkele bestelde artikels niet op voorraad zijn. hij luisterde naar mijn noden en adviseerde me alternatieven, die konden worden omgeruild.
fijn dat er wordt mee gedacht.
Snel, juist en niet duur. Spontaan opgebeld geweest om onduidelijkheid weg te werken. Prima!
Steeds op tijd geleverd
Zeer ok
Enige minpuntjes zijn:
- Te hoge franco.
- Te hoge besteleenheden voor sommige artikelen.
IK BEN NOG STEEDS AAN HET WACHTEN OP MIJN VIERDE COLLI NA 2 TELEFOONS
Eenvoudig om te bestellen, snelle levering en factuur achteraf, top!
snelle en correcte service
Dezelfde dag nog een vriendelijke offerte en na 2 dagen een levering. Een bedrijf waarop je kan rekenen.