RAJA België
RAJA België
RAJA beschikt over 8.800 verpakkingsproducten om u de beste oplossing aan te bieden voor het verzenden, beschermen en opslaan van uw producten. Zo mag RAJA zich de Europse nr. 1 in de distributie van verpakkingsmateriaal noemen. Dankzij zijn consequent innovatiebeleid dat gepaard gaat met zijn jarenlange kennis en ervaring, beschikt RAJA over het rijkste aanbod en de ruimste keuze op de verpakkingsmarkt. Het doel van RAJA is niet enkel u het grootste aanbod en de beste prijzen aan te bieden, maar ook u van de beste dienstverlening te voorzien. Dit wil zeggen: de ruimste keuze, beschikbaarheid uit voorraad, gratis levering binnen 24 uur, professioneel en deskundig advies, prijsgarantie van 6 maanden en ons uitgebreid aanbod aan producten op maat.

Linda R
Ik ben super geholpen door Chris. Goed advies en heel vriendelijk.
Marc Z
mooi en duidelijke site ; handig zoekfunctie om zelf de afmetingen in te geven
Patrick S
- goed professioneel contact (Davy)
- snelle levering
Vera v
Alles ok, geen problemen
Karoline V.
TEST RAJA
Hans S
Niets op aan te merken
Glenn v.
Een pakketje met verschillende maten van dozen zodat we is kunnen testen welk voor ons het ideale formaat is
Fontana C.
Na het sturen van een mail wordt de klant dezelfde dag nog geïnformeerd (telefonisch en/of schriftelijk) en de uitleg is heel duidelijk.
Rein B
Snelle,correcte levering
Lana T
Wij zijn heel tevreden van de klantenservice bij RajaPack maar wijn vinden het erg vervelend dat wij telkens na elke bestelling worden gebeld om te checken of wij nog iets willen toevoegen aan onze bestelling om het franco bedrag te bereiken.