Rajapack België
Rajapack België
RAJAPACK beschikt over 8000 verpakkingsproducten om u de beste oplossing aan te bieden voor het verzenden, beschermen en opslaan van uw producten. Zo mag RAJAPACK zich de Europse nr. 1 in de distributie van verpakkingsmateriaal noemen. Dankzij zijn consequent innovatiebeleid dat gepaard gaat met zijn jarenlange kennis en ervaring, beschikt RAJAPACK over het rijkste aanbod en de ruimste keuze op de verpakkingsmarkt. Het doel van RAJAPACK is niet enkel u het grootste aanbod en de beste prijzen aan te bieden, maar ook u van de beste dienstverlening te voorzien. Dit wil zeggen: de ruimste keuze, beschikbaarheid uit voorraad, gratis levering binnen 24 uur, professioneel en deskundig advies, prijsgarantie van 6 maanden en ons uitgebreid aanbod aan producten op maat.

Chantal V
Perfecte opvolging na een vergissing. Oplossing voorgesteld en bijgestuurd op initiatief van Rajapack. Resultaat: volmaakte voldoening.
Ann D
Levering was zeker tijdig en in orde, maar ik denk dat wij de factuur nog niet hebben ontvangen.
Steven M
Zeer snelle service en kwaliteits volle producten maar niet de goedkoopste.
Denis H
Het is een vast product die we bestellen.
Sofie T
alles verloopt vlot, goede contactpersoon.
Erwin S
Alles goed verlopen
Paul P
Via *** hebben wij jullie bedrijf leren kennen. Onze eerste bestelling hebben wij de dag na bestellen ontvangen. Er zullen in de toekomst nog bestellingen volgen. Bedankt voor de goede service!
Bart B
Behulpzame "vertegenwoordiger" aan de lijn gehad. Vriendelijke mevrouw aan het onthaal.
Ellen G
Graag een track & trace code mailen voor de levering. Ik heb namelijk tot op heden nooit zo'n e-mail ontvangen.
Georges d
Zeer tevreden van de vlotte levering en de goede kwaliteit