Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

RAJA België
RAJA België
RAJA, dat is uw partner voor verpakkingen, magazijnbenodigdheden, kantoorartikelen en zoveel meer. Als onestopshop kan u bij ons al uw aankopen eenvoudig groeperen: zo bespaart u geld én tijd tijdens het bestelproces. Bij RAJA zijn we ervan overtuigd dat er voor élk product een perfecte verpakking en verzendoplossing bestaat. Vanuit die overtuiging gaan we elke dag weer op zoek naar nieuwe mogelijkheden en milieuvriendelijke innovaties. Dit zorgt ervoor dat u bij ons kan profiteren van een ongezien groot aanbod. Dankzij onze grote distributiecentra zijn onze producten altijd op voorraad en snel verzonden in 24 uur. Advies nodig? Meer dan 200 RAJA-specialisten staan voor u klaar om u te begeleiden in het kiezen van de beste oplossingen.

opvolging - communicatie - voor bestellingen waar drukwerk bij komt kijken, kan soms beter. levertermijnen zijn daarbij vaak niet helemaal duidelijk. voor standaard producten verloopt de service goed en zeer vlot
Snelle service en levering
ik werd proactief gecontacteerd ivm de geplaatste bestelling en kon zo alsnog de bestelling aanpassen zodat portkosten vermeden konden worden
Bovengemiddeld
Zeer vlot en persoonlijk antwoord op m'n vragen via vragenformulier + meezoeken naar oplossingen waardoor ik snel en correct geholpen ben.
fout bij levering werd open gecommuniceerd en zeer klantvriendelijk opgelost
Snel en zoals verwacht
snelle levering & kwaliteit van de producten
Zodra er een Offerte gevraagd wordt bij Angelique dan krijgen wij vrij wel altijd een snelle reactie van haar met offerte in bijlage in de mail, zijn er onzekerheden dan gaat ze ook altijd telefonisch contact met ons opnemen. De levering gebeurd ook altijd op de afgesproken datum, klantendienst zijn vriendelijk en behulpzaam. Momenteel zijn we tevreden. Alleen een klein puntje: De manier van verpakken op de pallet is niet altijd even handig. Soms komen de dozen buiten de pallet waardoor er dozen geplooid raken tijden transport en dan het andere moment wordt er geleverd op 2 paletten naast elkaar met daar de dozen erop wat het voor onze magazijnier wel heel moeilijk maakt deze uit de camion te krijgen. Voor de rest echt geen opmerkingen. Ook de kwaliteit van de producten zijn goed.
de bestellingen lopen zeer vlot.
steeds voldoende informatie.