RAJA België
RAJA België
RAJA, dat is uw partner voor verpakkingen, magazijnbenodigdheden, kantoorartikelen en zoveel meer. Als onestopshop kan u bij ons al uw aankopen eenvoudig groeperen: zo bespaart u geld én tijd tijdens het bestelproces. Bij RAJA zijn we ervan overtuigd dat er voor élk product een perfecte verpakking en verzendoplossing bestaat. Vanuit die overtuiging gaan we elke dag weer op zoek naar nieuwe mogelijkheden en milieuvriendelijke innovaties. Dit zorgt ervoor dat u bij ons kan profiteren van een ongezien groot aanbod. Dankzij onze grote distributiecentra zijn onze producten altijd op voorraad en snel verzonden in 24 uur. Advies nodig? Meer dan 200 RAJA-specialisten staan voor u klaar om u te begeleiden in het kiezen van de beste oplossingen.

snelle service heel klantvriendelijk
*****
Super vlugge levering !
Opgebeld door de klantendienst: heel vriendelijke dame aan de lijn gehad.
Top!
Alles ging super vlot en correct. Top!!!
Super service!
Zeer snelle en vlotte afhandeling & levering
Dienstverlening zeeeeer goed. Levering zeeeeeeeeer slecht (DPD)
Alle medewerkers zijn steeds heel vriendelijke en behulpzaam, ze kennen de artikels goed en ze proberen mij altijd te helpen met het maken van een juiste keuze.
Ik ben heel tevreden van de service van rajapack. Naast het uitgebreide gamma met kwalitatief hoge producten staat de telefoonlijn steeds klaar tot onze beschikking waarbij wij altijd zeer snel worden geholpen met een gepaste oplossing. Daarnaast is de levering altijd zeer snel en zonder beschadigingen die ook is aangepast aan onze wensen.
Alles tiptop in orde, van bestelling tot levering.