RAJA België
RAJA België
RAJA beschikt over 9 000 verpakkingsproducten om u de beste oplossing aan te bieden voor het verzenden, beschermen en opslaan van uw producten. Zo mag RAJA zich de Europse nr. 1 in de distributie van verpakkingsmateriaal noemen. Dankzij zijn consequent innovatiebeleid dat gepaard gaat met zijn jarenlange kennis en ervaring, beschikt RAJA over het rijkste aanbod en de ruimste keuze op de verpakkingsmarkt. Het doel van RAJA is niet enkel u het grootste aanbod en de beste prijzen aan te bieden, maar ook u van de beste dienstverlening te voorzien. Dit wil zeggen: de ruimste keuze, beschikbaarheid uit voorraad, gratis levering binnen 24 uur, professioneel en deskundig advies, prijsgarantie van 6 maanden en ons uitgebreid aanbod aan producten op maat.

Thomas J
Vriendelijk onthaal en accuraat advies.
Snelle afhandeling van orders.
Francis T
Snelle levering wordt geapprecieerd.
Sarah C
De medewerkers zijn vriendelijk en helpen goed. De producten voldoen aan onze wensen, maar de levering is problematisch verlopen. Er was vertraging op de levering en er was ons zelfs gemeld dat we gesloten waren, terwijl we zker op en waren rond 11h.
Hein B
Heel gebruiksvriendelijke website, snelle levertijden, klantendienst altijd bereikbaar. Meer moet dat niet zijn!
Omar B
Bestelling ging vlot, maar levering laat te wensen over.
Levering werd op midden van de straat afgeleverd, bedoeling/betaling was levering in de winkel.
Dozen waren beschadigd(beuken, voetafdrukken door gewicht omdat er op de dozen werd gestapt.
Dirk P.
Perfect
Gunther O
overzichtelijke site, opvolging door besteldienst en een vlotte levering. Perfect!!!
Luc B
Alles verliep zeer vlot.
Ellen V
een correcte afhandeling dank u
Barbara B
Interessant dat er een key account is die de klant bijgevolg goed kent.