RAJA België
RAJA België
RAJA beschikt over 9 000 verpakkingsproducten om u de beste oplossing aan te bieden voor het verzenden, beschermen en opslaan van uw producten. Zo mag RAJA zich de Europse nr. 1 in de distributie van verpakkingsmateriaal noemen. Dankzij zijn consequent innovatiebeleid dat gepaard gaat met zijn jarenlange kennis en ervaring, beschikt RAJA over het rijkste aanbod en de ruimste keuze op de verpakkingsmarkt. Het doel van RAJA is niet enkel u het grootste aanbod en de beste prijzen aan te bieden, maar ook u van de beste dienstverlening te voorzien. Dit wil zeggen: de ruimste keuze, beschikbaarheid uit voorraad, gratis levering binnen 24 uur, professioneel en deskundig advies, prijsgarantie van 6 maanden en ons uitgebreid aanbod aan producten op maat.

Thomas C.
Als je een bestelling plaatst voor +_200 rollen toiletpapier, waarvoor je zelf achterna moet bellen om dan te horen te krijgen dat deze niet meer leverbaar zijn, enkel nog de duurdere variant, en dan vervolgend wordt je weer voorgelogen doordat een van de verkoopsters zegt dat je de andere rollen ZEKER morgen zal hebben als je dan voor de 2e keer belt, en vervolgens zijn deze er meer dan een dikke week later nog niet... Dit vind ik geen service.
Sven V
Ik heb op 17/3 mijn bestelling geplaatst, en deze reeds de dag erna in ontvangst mogen nemen 👍.

Echter heb ik nooit een bevestiging met prijzen mogen ontvangen, mét eventuele vermelding van verzendkosten. Voor de boekhoudkundige verwerking van onze orders is het immer handig als alle prijzen van in het begin correct in het order weergegeven worden (= tijdswinst financiële dienst).
Thomas P
Heel vlotte en professionele samenwerking, bedankt voor de bijkomende korting.
Luc B.
Er is tot op heden nog geen levering gebeurd en we krijgen geen antwoord op mail van dinsdagochtend 24/03 naar reden hiervoor!
Hugo B
Vlot en volgens afspraak - dank
Wouter G
Zeer stipte levering, vriendelijk contact, goeie kwaliteit van materiaal
Kevin C
Goede verkoper.
Altijd klaar voor raad en daad!
Kathleen S
OK voor mij
Nadia D
vlot en correct
Koen v
Prima en snelle service door ***. Gepaste opvolging van offerte en mooie start voor toekomstige projecten