Rajapack België
Rajapack België
RAJAPACK beschikt over 7500 verpakkingsproducten om u de beste oplossing aan te bieden voor het verzenden, beschermen en opslaan van uw producten. Zo mag RAJAPACK zich de Europse nr. 1 in de distributie van verpakkingsmateriaal noemen. Dankzij zijn consequent innovatiebeleid dat gepaard gaat met zijn jarenlange kennis en ervaring, beschikt RAJAPACK over het rijkste aanbod en de ruimste keuze op de verpakkingsmarkt. Het doel van RAJAPACK is niet enkel u het grootste aanbod en de beste prijzen aan te bieden, maar ook u van de beste dienstverlening te voorzien. Dit wil zeggen: de ruimste keuze, beschikbaarheid uit voorraad, gratis levering binnen 24 uur, professioneel en deskundig advies, prijsgarantie van 6 maanden en ons uitgebreid aanbod aan producten op maat.

zeer snelle levering grote keuze
Vlotte service en goede levering van de goederen.
enorme inzet van contact om juiste oplossing te vinden voor het gezochte item
alles ok en vriendelijke chaufeur
Heel tevreden van het bedrijf, snel en accuraat.
De toeleverancier heeft de materialen afgeleverd zonder dat we aanwezig waren, maar veilig achter de haag gelegd.
Tip : zoals je van papierwaren op sites een staal kan opvragen voor de dikte, is het misschien een idee voor de verschillende zakdiktes, foliediktes ook een staal op te sturen...
snelle levering
nogal duur, wij de firma Du Pont BVBA in Pulderbos bestellen eigenlijk wel veel, maar krijgen geen betere prijzen!
Alles verloopt correct en zeer snel
Wij zijn tot nu toe steeds zeer tevreden geweest.
Zeer snelle afhandeling, verpakkingsmateriaal top !