RAJA België
RAJA België
RAJA beschikt over 8.800 verpakkingsproducten om u de beste oplossing aan te bieden voor het verzenden, beschermen en opslaan van uw producten. Zo mag RAJA zich de Europse nr. 1 in de distributie van verpakkingsmateriaal noemen. Dankzij zijn consequent innovatiebeleid dat gepaard gaat met zijn jarenlange kennis en ervaring, beschikt RAJA over het rijkste aanbod en de ruimste keuze op de verpakkingsmarkt. Het doel van RAJA is niet enkel u het grootste aanbod en de beste prijzen aan te bieden, maar ook u van de beste dienstverlening te voorzien. Dit wil zeggen: de ruimste keuze, beschikbaarheid uit voorraad, gratis levering binnen 24 uur, professioneel en deskundig advies, prijsgarantie van 6 maanden en ons uitgebreid aanbod aan producten op maat.

Luc D.
Na mijn bestelling opgebeld met de vraag om een artikel in aantal te verhogen om het logistiek VOOR JULLIE makkelijker te maken en daar staat amper iets tegenover. Was hier niet echt met gediend.
Koen M.
Ik had nog een extra item willen aankopen dat in uitverkoop stond op jullie site. Na contact via "chat" kon dit plots niet meer.
Ik heb daar toch mijn vragen bij. (is dit een lokmiddel?)
Paul L
gemakkelijke site, af en toe scherpe prijzen, en hé jullie hebben wat ik nodig heb en het staat er de dag later
Rosane S.
pallet was zodanig geschikt en groot dus dat het niet binnen kon in apotheek en koerier heeft die gewoon buiten laten staan.en trek er dus uw plan mee.....in al die jaren heb ik dit nog nooit meegemaakt!
David V
Te duur!!!
Anniek C
alles top!
Diederiek V
Ik ben over het algemeen tevreden over de producten en service. De prijzen verhogen wel steeds, en momenteel heb ik de ruimte niet om te vergelijken, maar is bedoeling dat administratieve kracht bijkomt om dat te evalueren.
Carla v
Voor mij alles perfect en duidelijk bij het inzetten van een bestelling
Frederik M.
Rollen tape waren defect. Filmpje van gemaakt en doorgemaild. Wil terugsturen en graag een retourlabel (Bpost, DPD, whatever...) ontvangen omdat er hier niet altijd iemand aanwezig is en ik geen dag tussen 8-18h kan garanderen dat hier iemand is. De transporteur voor niks laten komen is zonde van zijn tijd en ecologisch onverantwoord voor enkele rollen tape. Nu dreig ik dus zelf te moeten opdraaien voor de verzendkosten retour van defecte producten die ik van jullie ontving.
Joris S
Vlot telefonisch contact en correcte opvolging. Onze leadtime was heel kort en jullie hebben ons op zeer korte termijn professioneel verder geholpen.