Rajapack België
Rajapack België
RAJAPACK beschikt over 8.800 verpakkingsproducten om u de beste oplossing aan te bieden voor het verzenden, beschermen en opslaan van uw producten. Zo mag RAJAPACK zich de Europse nr. 1 in de distributie van verpakkingsmateriaal noemen. Dankzij zijn consequent innovatiebeleid dat gepaard gaat met zijn jarenlange kennis en ervaring, beschikt RAJAPACK over het rijkste aanbod en de ruimste keuze op de verpakkingsmarkt. Het doel van RAJAPACK is niet enkel u het grootste aanbod en de beste prijzen aan te bieden, maar ook u van de beste dienstverlening te voorzien. Dit wil zeggen: de ruimste keuze, beschikbaarheid uit voorraad, gratis levering binnen 24 uur, professioneel en deskundig advies, prijsgarantie van 6 maanden en ons uitgebreid aanbod aan producten op maat.

Eva v
HEEL VLOTTE SERVICE, OOK TELEFONISCH GESPREK WAS HEEL VLOT
Sonja G
Soms is het moeilijk om de juiste doos te vinden in de voor selectie
Annick D
website is duidelijk en overzichtelijk
Sven V
Alles naar wens
Dirk v
Beste.
Reeds lang klant en steeds tevreden.
goed
Francine v
Hele goede en zeer snelle service.
Braye M
Zoals altijd top! service
Gerda L
Snelle levering.
Eddy H
Bij één van de vorige 'geschenkacties' kon je kiezen tussen verschillende geschenken naargelang de aankoopwaarde. Ik plaatste een mooie bestelling en wat bleek... het geschenk waar ik recht op had was niet meer voorradig het was toen de eerste of de tweede dag van die actiemaand. Is dit een eeuwen oude verkooptruc? Ik was zwaar teleurgesteld.