RAJA België
RAJA België
RAJA, dat is uw partner voor verpakkingen, magazijnbenodigdheden, kantoorartikelen en zoveel meer. Als onestopshop kan u bij ons al uw aankopen eenvoudig groeperen: zo bespaart u geld én tijd tijdens het bestelproces. Bij RAJA zijn we ervan overtuigd dat er voor élk product een perfecte verpakking en verzendoplossing bestaat. Vanuit die overtuiging gaan we elke dag weer op zoek naar nieuwe mogelijkheden en milieuvriendelijke innovaties. Dit zorgt ervoor dat u bij ons kan profiteren van een ongezien groot aanbod. Dankzij onze grote distributiecentra zijn onze producten altijd op voorraad en snel verzonden in 24 uur. Advies nodig? Meer dan 200 RAJA-specialisten staan voor u klaar om u te begeleiden in het kiezen van de beste oplossingen.

Alles ok
steeds vriendelijke samenwerking en snelle afhandeling: top
Alles tip top in orde! van bestelling tot levering
alles perfect
Goede en snelle terugkoppeling.
Vriendelijke communicatie.
Service uitstekend maar zoals gemeld aan Ronald heeft men de kwaliteit van de enveloppen type TP310 , TP 334 en TP 350 naar een zeer pover niveau gebracht.En normaal gezien als je niet reclameert, aan dezelfde prijs ! Ik wens terug de oude kwaliteit want dit is niet oké!
veel fout van levering.
- verkeerd adres
- verkeerd colis
steeds correcte afhandeling van de bestellingen.
vlotte levering
DOEN WAT ZE BELOVEN