RAJA België
RAJA België
RAJA beschikt over 9 000 verpakkingsproducten om u de beste oplossing aan te bieden voor het verzenden, beschermen en opslaan van uw producten. Zo mag RAJA zich de Europse nr. 1 in de distributie van verpakkingsmateriaal noemen. Dankzij zijn consequent innovatiebeleid dat gepaard gaat met zijn jarenlange kennis en ervaring, beschikt RAJA over het rijkste aanbod en de ruimste keuze op de verpakkingsmarkt. Het doel van RAJA is niet enkel u het grootste aanbod en de beste prijzen aan te bieden, maar ook u van de beste dienstverlening te voorzien. Dit wil zeggen: de ruimste keuze, beschikbaarheid uit voorraad, gratis levering binnen 24 uur, professioneel en deskundig advies, prijsgarantie van 6 maanden en ons uitgebreid aanbod aan producten op maat.

Al bij al goede service, wel een verkeerde levering bij de laatste bestelling.
Prima persoonlijk geholpen door Angelique ook na de verkoop stond ze ons nog te woord! Super!
Duidelijke website, snelle en correcte levering
Snelle levering, absoluut geen commentaar. echter zijn er een 7-tal kapotte bakjes geleverd.
hierover is ook mail verkeer geweest met Eric Krops, maar een week mater heb ik nog geen bericht
De zakken konden 5 kg bevatten maar ik zou dit toch reduceren tot 4 kg. Sommige handvaten braken toch door
Makkelijk bestEllen, snelle levering & prima producten, meer moet dat niet zijn!
vlot en snel
***
correct
Na bestelling 10 dagen geen reactie tot ik zelf telefonisch contact zoek. Oorzaak was blijkbaar feit dat ik een nieuwe klant was (Realesscope NV) en moest geregistreerd worden. Ik moest ook voor eerste bestelling vooruit betalen, hetgeen ook is gebeurd. Vervolgens was het wachten op levering tot ik terug contact opnam om te vragen of er nog een probleem was. En inderdaad, ik had borstels besteld maar men had er geen stelen voor. Uiteindelijk werd er geleverd wat men blijkbaar in voorraad had; op verzendnota staat niets aangeduid als backorder en er is evenmin sprake van kredietnota van goederen die ik betaald maar niet gekregen heb.