RAJA België
RAJA België
RAJA beschikt over 8.800 verpakkingsproducten om u de beste oplossing aan te bieden voor het verzenden, beschermen en opslaan van uw producten. Zo mag RAJA zich de Europse nr. 1 in de distributie van verpakkingsmateriaal noemen. Dankzij zijn consequent innovatiebeleid dat gepaard gaat met zijn jarenlange kennis en ervaring, beschikt RAJA over het rijkste aanbod en de ruimste keuze op de verpakkingsmarkt. Het doel van RAJA is niet enkel u het grootste aanbod en de beste prijzen aan te bieden, maar ook u van de beste dienstverlening te voorzien. Dit wil zeggen: de ruimste keuze, beschikbaarheid uit voorraad, gratis levering binnen 24 uur, professioneel en deskundig advies, prijsgarantie van 6 maanden en ons uitgebreid aanbod aan producten op maat.

Frederik C
aanpassen van huisnummer en btw-nummer verliep moeizaam - heb ik bij de bestelling bij opmerkingen moeten zetten
Greta U
Super vriendelijk en snel geholpen via de telefoon.
Heel vlug en correct geleverd.
Stan S
Top service!
Kristien V
goede productkennis medewerker Raja en meedenkend om oplossing te vinden voor bv nieuw soort verpakking
Stijn R
snelle en duidelijke prijsopgave, vlotte levering.
Nathalie C
Service beantwoordt aan onze verwachtingen
Ilse P
Het enige minpunt is, dat wanneer ik op de tracking link klik, ik een boodschap krijg dat het een onveilige site is.
alles perfect en snel verlopen
Jozef v
De telefonische bestelling is zeer vlot gegaan
De levering van de bestelling is zoals was aangegeven de volgende dag geschied.
Magda J
De chatsessies met Chris verlopen zeer vlot. Hij reageert snel en dat is wat je van een chatversie verwacht.