Rajapack België
Rajapack België
RAJAPACK beschikt over 8000 verpakkingsproducten om u de beste oplossing aan te bieden voor het verzenden, beschermen en opslaan van uw producten. Zo mag RAJAPACK zich de Europse nr. 1 in de distributie van verpakkingsmateriaal noemen. Dankzij zijn consequent innovatiebeleid dat gepaard gaat met zijn jarenlange kennis en ervaring, beschikt RAJAPACK over het rijkste aanbod en de ruimste keuze op de verpakkingsmarkt. Het doel van RAJAPACK is niet enkel u het grootste aanbod en de beste prijzen aan te bieden, maar ook u van de beste dienstverlening te voorzien. Dit wil zeggen: de ruimste keuze, beschikbaarheid uit voorraad, gratis levering binnen 24 uur, professioneel en deskundig advies, prijsgarantie van 6 maanden en ons uitgebreid aanbod aan producten op maat.

Silvia M.
ZEER GOED
Ronald L
Snelle levering en duidelijke catalogus
Karo'line V
***
Karine v.
Levering gebeurt op tijd
Winkelen op de site is overzichtelijk
Shari S.
Snel, gemakkelijk en goedkoop
Nicolas B
***
Lynn M.
De bestelling kon ik gewoon via email afhandelen. Deze werd heel vlug verwerkt en, zoals gevraagd in mijn email, kreeg ik heel vlot een telefonische bevestiging van de bestelling.
Enige minpuntje dat ik kan opnoemen, is dat de beloofde levering niet gebeurde op de voorziene dag. Na een telefoontje de dag daarop is de levering alsnog doorgegaan, maar dan op een tijdstip waarop ik eigenlijk niet beschikbaar was (dit had ik wel degelijk telefonisch vermeld). Chauffeur was echter al ter plaatse, dus heb ik een collega moeten sturen om het gebouw te openen en de levering te ontvangen.
An d.
Bestellen verloopt vlot, leveringen ook maar de voorgestelde kadoos zoals op jullie website en mails aangegeven worden niet altijd automatisch meegegeven (hangt blijkbaar af van de persoon die de bestelling behandelt)
Hans d.
Op bestelling stond heel duidelijk en expliciet vermeld op welke datum er moest geleverd worden.
Hiermee is totaal geen rekening mee gehouden.
Peter B.
vriendelijk bij telefonisch bestellen, snelle correcte levering, wat wil een mens nog meer :)