Q1Sanitair.nl
Q1Sanitair.nl

Snelle adequate levering complimenten
Bij Q1sanitair online een badkamermeubel met spiegelkast en kolomkast besteld. Best spannend om dat online te doen zonder het gezien te hebben in de winkel, maar dankzij de video-service van Q1 waarbij iemand in de showroom alles goed liet zien via de camera en alle opties met ons langsgelopen is, hebben we het aangedurfd. Het selectieproces op de site is erg handig, je kan geen fouten maken met onderdelen die niet bij elkaar passen en ziet meteen alle opties die je er bij kan of moet bestellen. Het was even wachten door een wat lange levertijd op het badkamermeubel. Maar uiteindelijk werd alles al in elkaar gemonteerd geleverd, dit is even onhandig met tillen, maar scheelt wel weer een hoop werk. Door toch even de deurtjes en lades los te maken viel het tillen uiteindelijk ook erg mee. De kwaliteit is voor de prijs echt prima en voldoet volledig aan onze verwachtingen. Ziet er allemaal keurig uit en voelt degelijk aan. Bij het monteren had ik een vraag die ik aan de servicedesk stelde. Ik kreeg direct iemand aan de lijn, die mij meteen liet terug bellen die dag door iemand die het antwoord wist. Toen ik het folie van de spiegel trok bleek er toch een barst te zitten. Nu ook weer gebeld met de servicedesk, die alleen even een foto wilde zien via de mail en direct diezelfde dag nog een nieuwe opgestuurd heeft. Wat een superservice!
De prijs kwaliteit verhouding is echt prima de klant vriendelijkheid is in mijn ogen super.
Voor alle vragen 100% goed.

Een prima product, wordt dagelijks gebruikt.

Wij zeer tevreden.

Fam. ***.
Mooi assortiment met zeer concurrerende prijzen, d.w.z. aanzienlijk goedkoper dan andere bekende sanitairzaken. Snelle levering (vanuit voorraad) van bestelde badkamermeubel met wasbakken.
Het ophangsysteem wat bij de kast werd geleverd is niet diep genoeg om de kast te dragen als je die aan de muur bevestigt. Heel vreemd!
Nette service, goede communicatie, levering conform afspraak. Kortom een voorbeeld voor anderen!
We hadden al gauw besloten om ons badkamer meubel bij Q1sanitair te kopen de prijs en de kwaliteit en de snelle levertijd was voor ons de doorslag !!! Bij de levering was het Badkamer meubel prima verpakt en ook netjes verzorgt op een pallet !!! Wij vinden Q1 sanitair een echte aanrader
Ik kan niet anders zeggen dat we een prima service hebben gehad.
Snel een mooi product ( spiegel ) geleverd