Q1Sanitair.nl
Q1Sanitair.nl

Heb goede service gehad van de verkopers
De bestelling is in goede staat ontvangen
Ben tevreden over de afhandeling van alles.
Gewoon goed.
Goede kwaliteit,levering volgens afspraak.
Mooi snelle levering
Wat een geweldige service en communicatie betreffende levering. Trrack en trace en detijd van levering. Kwaliteit produkt top.
Zeer goede ervaring met Q1sanitair. We hebben online ons meubel samen laten stellen en vervolgens kon het na twee werkdagen al geleverd worden. Vriendelijke bezorger, hielp met het meubel binnenzetten en was keurig op tijd.
Top, goeie service snelle levering
We waren zeer tevreden over de opstelling van de showroom en de assistentie ter plekke. We zijn in Sittard gewest.
Goed geholpen in Groningen, en blij met de door ons samen gekozen producten. Eindresultaat is erg mooi geworden.
Duidelijke website. Toch langs gegaan in Zeist en daar uitstekend advies gekregen. TOP!!
Fijn bedrijf, materialen al in vroeg stadium gereserveerd. Regelmatig een herinnering gekregen dat de reservering nog steeds stond. Met hierbij het verzoek dit te bevestigen. Tot op het laatste moment de levering kunnen plannen waardoor je alles niet al te lang in huis hebt staan. De betaling ook pas laat hoeven doen. Kortom hartstikke tevreden!