Q1Sanitair.nl
Q1Sanitair.nl

Vriendelijk snel en alles in orde
Mooi toch
Prima producten, lage prijs, uitstekend snelle levering
De bestelling is op tijd en compleet aangeleverd. Alles is conform afspraak gegaan en de spiegels hangen netjes in de badkamer ! Wij zijn tevreden over onze aankoop en de manier van afhandeling.

Zeer tevreden over Q1 sanitair, zowel showroom Groningen als klantenservice. Goederen prima afgeleverd. Hadden probleem met clicksysteem wasbak, vrijdagmiddag e-mail gestuurd om ca 16.00 uur, en 10 minuten later al beantwoord met de mededeling dat er een nieuwe werd toegestuurd. Dinsdag werkte alles uitstekend. Heel blij met badmeubel, 2 kasten, regendouche en verwarmde spiegel met opzet lamp. Top
prima 100% tevreden
Duidelijke website.
Correcte en vlotte levering.
Ruim opgezette en open winkel (den Bosch), vriendelijk personeel dat met je mee probeert te denken en goede prijs/kwaliteit verhouding.
Van begin tot einde was alles duidelijk en helder. Ook de levering was goed.
meubels worden as week gemonteerd, dus mochten daar nog service punten uit voort komen ga ik er vanuit dat dit met dezelfde goede service wordt opgepakt.
Fijne moderne zaak.
We zijn goed geholpen en de levering was zoals afgesproken en compleet.
Niets op aan te merken.
Prima service.Niet opdringerig. Wordt goed meegedacht. Ben zeer tervreden