Q1Sanitair.nl
Q1Sanitair.nl

Keurig geholpen in de winkel, verstand van zaken.
Vlot en netjes geleverd. Erg tevreden.
We hebben bij q1sanitair zowel het sanitair voor badkamer en wc inclusief vloer en wantegels gekocht in het filiaal in Ugchelen ***. Daarnaast hebben we daar ook de plavuizen gekocht voor de woonkamer en keuken. We zijn goed en vlot geholpen in de winkel. We hadden een speciale wens voor een type douchecabine en na wat speurwerk konden ze die ook leveren. Niets geen gedoe met vroegtijdige aanbetalingen. De levering ging eenvoudig maat helaas was er 1 pak tegels stuk gegaan bij het vervoer, dag later waren die alweer in huis. Ook andere kleine problemen (extra tegels die we nodig hadden door wat te krap te bestellen als een ontbrekend dopje, alles was binnen een dag geleverd of opgelost). We zijn erg tevreden over zowel de verkoop als aftersales. Wat een prettig bedrijf om zaken te doen. Bedankt!
Keurige levering goed product
Vriendelijk snel en alles in orde
Mooi toch
Prima producten, lage prijs, uitstekend snelle levering
De bestelling is op tijd en compleet aangeleverd. Alles is conform afspraak gegaan en de spiegels hangen netjes in de badkamer ! Wij zijn tevreden over onze aankoop en de manier van afhandeling.

Zeer tevreden over Q1 sanitair, zowel showroom Groningen als klantenservice. Goederen prima afgeleverd. Hadden probleem met clicksysteem wasbak, vrijdagmiddag e-mail gestuurd om ca 16.00 uur, en 10 minuten later al beantwoord met de mededeling dat er een nieuwe werd toegestuurd. Dinsdag werkte alles uitstekend. Heel blij met badmeubel, 2 kasten, regendouche en verwarmde spiegel met opzet lamp. Top
prima 100% tevreden
Duidelijke website.
Correcte en vlotte levering.
Ruim opgezette en open winkel (den Bosch), vriendelijk personeel dat met je mee probeert te denken en goede prijs/kwaliteit verhouding.
Van begin tot einde was alles duidelijk en helder. Ook de levering was goed.
meubels worden as week gemonteerd, dus mochten daar nog service punten uit voort komen ga ik er vanuit dat dit met dezelfde goede service wordt opgepakt.