Q1Sanitair.nl
Q1Sanitair.nl

Online meubels gezien en vervolgens naar de winkel gegaan. We werden erg goed geholpen, goede service! Levering snel en op tijd!
wij hebben geen enkele klacht........zijn prima door het aanwezige personeel geholpen bij onze keuze voor onze nieuwe badkamer
Ik heb nu voor de tweede keer bij q1Sanitair iets gekocht. De eerste keer was vlak na de opening, een deel van de bestelling kon toen niet tijdig geleverd worden, dat was jammer. Toch was ik heel tevreden over de afhandeling van de rest van de bestelde artikelen. Daarom toch weer terug gegaan om een nieuw artikel te kopen. Heel aardig en deskundig personeel. Ik ben goed geholpen en de laatste keer was helemaal top! Een prima artikel, snel geleverd, kon niet beter!
uitstekend advies, goede producten en fijne prijs
Uitstekend!
De levering was netjes en snel.
Ik was eerst nog in de winkel in Den Haag geweest om te kijken hoe de badmeubelen eruit zagen. Het personeel heeft me vriendelijk geholpen. De prijs/kwaliteit verhouding is echt meer dan prima. Snelle levering ook.
Advies en prijs prima. Fijn meegedacht met twee maanden te late oplevering.
Ik ben zeer tevreden over de artikelen en de levering erg snel!! Top
Prima geholpen bij het kopen prima aangeleverd!