Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

Q1Sanitair.nl
Q1Sanitair.nl

In de winkel te 's-Hertogenbosch zijn wij zeer prettig geholpen door de heer ***. Hij heeft ons erg goed geadviseerd m.b.t. de keuze van de badkamer.
Ook fijn is dat Q1 sanitair de bestelde artikelen 18 maanden gereserveerd houdt en dat wij te allen tijde wijzigingen konden aanbrengen.
De bestelling is keurig op de afgesproken datum bezorgd.
Bij installeren van de badkamer bleek dat de door ons bestelde plafondsteun voor de douchewand niet aan te brengen was omdat er een draaibaar gedeelte bevestigd moest worden. Deze zonder problemen terug kunnen brengen naar de winkel in
's-Hertogenbosch. Wel even moeten wachten op restitutie van het door ons betaalde bedrag.
Verder zijn wij erg tevreden over de geleverde producten en de service van Q1 sanitair.
We zijn heel prettig geholpen, goede service.
Dus zijn we super tevreden en vinden het jammer deze zaak niet eerder te hebben gevonden.
Snelle levering en goede prijs/kwaliteit verhouding. Goede service ook bij vragen.
alles was goed . klasse .
Goede uitleg gehad in de winkel in Tilburg.Verkoper was niet opdringerig.Pluspunt ook was dat alkes op voorraad was.
De transporteur hield ons goed op de hoogte.
Materiaal niet beschadigd.
Al met al een dikke pluim voor de hele organisatie.
GA ZO DOOR!!!!
Mvg ***.
ruim informatie gekregen in de winkel, vlotte afhandeling en bezorging . Echtbeen aanrader!
Vriendelijke deskundige medewerkers, duidelijke communicatie
Uitstekende service,

Snelle levering.
Correct behandeld
Snelle afhandeling; alles volgens afspraak geleverd