Q1Sanitair.nl
Q1Sanitair.nl

Correcte en snelle orderafhandeling
Geweldige service.
Nieuwe kraan lekte en er werd een nieuwe gestuurd!
Snel en zonder kosten!
Zeer tevreden hoe wij zijn geholpen! Kleurverschil in de producten, die we konden terugbrengen en ons geld konden terugkrijgen ondanks een deel 4 maanden geleden is gekocht. Uiteraard hebben we onze nieuwe producten wederom bij Q1S gekocht. Topbedrijf.
We hebben hier ons douchemeubel gekocht en zijn niet alleen erg te spreken over de kwaliteit maar nog meer over de totaalprijs die zeer aantrekkelijk is. Verder zijn we heel goed geholpen qua advies in de vestiging Dordrecht door verkoper Jan.

We komen zeker nog eens terug
snelle en goede service ik kan nu heerlijk genieten in mijn nieuwe badkamer
Super vriendelijk geholpen door Owen in Zwolle, ook heel snel beslist.zondag’s uitgezocht en woensdag ‘s al geleverd. Het sanitair is netjes en goed afgeleverd. Wij zijn erg blij met onze badkamer, en ziet er top uit. Dus wij kunnen sanitair.nl iedereen aanbevelen
Snelle en goede service! Goed afgeleverd en een mooie douchewand zeer professioneel kunnen installeren.
Ik heb fijn bad gevonden bij Q1Sanitair voor een goede prijs. De levering verliep vlot en de communicatie was goed. Mocht je dus badmeubelen nodig hebben, dan kan ik Q1Sanitair aanraden!
Prima bezorging maar ook op de website is goed.
Zeer tevreden over dit bedrijf! In de avond gebeld en te woord gestaan. Het kon al de volgende dag bezorgd worden als ik wilde. De firma die het bracht deed het keurig volgens afspraak. Alles zeer zorgvuldig verpakt. Hele goede kwaliteit meubels! Zeker voor herhaling vatbaar!