Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!

Puurnatuur.nl
Puurnatuur.nl
PUUR geluk met je dier.

Mijn pakket is tot nu toe niet geleverd door DPD. Op 17/11 kreeg ik een mail dat het tussen 11:23 en 12:23 geleverd zou worden op mijn werk (Labo Rigo, Bosdel 89, 3600 Genk-B) Is niemand komen opdagen en verder ook geen 2de poging geweest en zoals gewoonlijk met DPD totaal geen communicatie en ze zijn heel moeilijk bereikbaar. Dus ik heb geen flauw idee waar mijn pakje nu zit.
Ze laten ook geen briefje in de bus achter. En dat is minstens de 6de keer dat ik dit gedoe heb met DPD...
Elke webshop zou duidelijk moeten aangeven via wie ze leveren en als het DPD is dan bestel ik gewoon niet meer...
Het is natuurlijk niet jullie fout dat DPD er telkens weer zo een zooi van maakt, maar jullie werken wel met die idioten (trouwens de parcelshop hier in de buurt die ook met hen werkt krijgt ook dagelijks klachten over hen, ze antwoorden blijkbaar nog niet eens meer op haar telefoons...)
Hoe moet dit nu weer opgelost worden???
er is geen informatie over de bestelling, is deze verzonden of niet? Ik weet het niet. Er is een week verstreken sinds de betaling en ik weet niets en ik weet niet wanneer de bestelling wordt afgeleverd. Ik ben zeer teleurgesteld.
Wij hebben het product tot nu toe nooit ontvangen dus ik heb er geen mening over
Snelle levering en altijd op voorraad.
Bestellen en betalen ging vrij snel maar het pakketje leveren blijkt een heel ander verhaal.. na 2 e-mails te hebben verstuurd krijg ik gewoon geen antwoord en is er nog steeds geen pakket!! Maar heb wel betaald.
Snel.en product zoals getoond. Goede communicatie via email over levering van pakket.
Mijn ervaring was prima, nadat ik eerst een vraag heb gesteld werd me duidelijk om welk product het ging en kon ik zelf ook wat onderzoek doen alvorens het te bestellen.
prima shop
Mooi bedrijf met mooie producten!
Fijne website, hele fijne producten. We zijn overgestapt van medicatie van de huisarts naar Puur Tranquil tegen angsten. Onze hond heeft haar vertrouwen weer terug. Ze is super levendig, geniet van wandelingen en voelt zich weer vrij om te spelen met andere honden. We kunnen dit iedereen met een angstige hond aanbevelen.