voor onlineshops»
Certificaat voor:
Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!
Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Beoordeling voor: PosterXXL

8.6 / 10

Gemiddelde van 2038 beoordelingen
(afgelopen 12 maanden)
Totaal aantal beoordelingen: 11196

Alle beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij PosterXXL

super geregeld.

op 18.10.2017 om 15:57 uur

10 / 10

Correcte verwerking en mooie kleuren

op 18.10.2017 om 11:15 uur

ziet er prima uit.
    de verzending heeft wat lang geduurt

op 17.10.2017 om 20:18 uur

super mooi product.

op 17.10.2017 om 16:30 uur

10 / 10

Dit was mijn tweede bestelling, weer alles goed verlopen, bestelling klopte, zeer tevreden.

op 16.10.2017 om 16:20 uur

8 / 10

Levering snel, goed beschermend verpakt en prima koerier. Niets op aan te merken.

op 16.10.2017 om 13:24 uur

2 / 10

Helaas moet ik zeggen, dat mijn order slecht is afgehandeld. In de bevestiging wordt gezegd, dat hij de 11e bezorgd zou worden, maar tot op dit moment heb ik niets ontvangen. 2 oktober besteld.
    Ik kan over de kwaliteit dus niets zeggen, want ik heb nog niks.
    Ik heb even getwijfeld of ik deze feedback wel moest invullen omdat ik nog niets heb, maar ik vind dit toch wel slechte service.
    Commentaar van posterxxl.nl:
    Beste klant.
    Bedankt voor uw beoordeling!
    Wij betreuren de omstandigheden met betrekking tot de levering van uw bestelling. Uiteraard nemen wij dit soort klachten van onze klanten altijd serieus. Wij zullen uw klacht (anoniem) doorgeven aan onze pakketdienst. Ter tegemoetkoming sturen wij u een waardebon toe.
    Bij vraag.posterxxl.nl vindt u altijd de antwoorden op de meest belangrijke vragen over uw bestelling bij posterXXL en onze directe contactgegevens.

Corinne Visser posterXXL GmbH
    Service Specialist

op 16.10.2017 om 10:19 uur

6 / 10

Alle bestellingen tot nu toe prima. Alleen bij deze bestelling is één foto bijzonder donker geworden en daar ben ik absoluut niet tevreden over.
    Commentaar van posterxxl.nl:
    Beste klant,
    Bedankt voor uw beoordeling!
    Het spijt ons dat u uw bestelling niet in de gewenste kwaliteit heeft ontvangen. Om uw klacht te kunnen onderzoeken en te behandelen verzoeken wij u vriendelijk om de verkeerde afdruk te fotograferen en ons deze foto's per e-mail toe te sturen. Bedankt.

Corinne Visser posterXXL GmbH
    Service Specialist

op 14.10.2017 om 14:43 uur

8 / 10

Prima afdruk op digibond. De bestelling verliep snel en efficient. Enig verbeterpunt: de verpakking had wat degelijker gekund, t.w. ook bubbeltjesplastic in de doos.

op 12.10.2017 om 20:58 uur

8 / 10

Hartelijk dank. Ik ben tevreden over het geleverde product. ook de levertijd was gelukkig sneller dan in de eerste email vermeld stond.

op 12.10.2017 om 12:17 uur

PosterXXL

• posterXXL.nl is uw specialist voor het grote werk. Fotovergroting in topkwaliteit op de mooiste materialen, snel en safe bij u thuisbezorgd.

• Adres:

eKomi garandeert:

• Betrouwbare service
  • Veiliger online aankopen doen
  • Actualisering van de shopkwaliteit
  • 10272 keer positief beoordeeld!

meer »

Zilver
Waardering tussen 8.8 en 9.5
Goud
Waardering vanaf 9.6

Heeft u nog geen beoordelingslink ontvangen of heeft u vragen over uw beoordeling?

Ik heb een vraag over mijn beoordeling
Ik heb een beoordelingslink nodig
Ik wil graag een klacht indienen
Email:
Bevestigen e-mail: