Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

posterXXL
posterXXL
posterXXL.nl is uw specialist voor het grote werk. Fotovergroting in topkwaliteit op de mooiste materialen, snel en safe bij u thuisbezorgd.

Poster prima
ALLEEN GLAS DOOR DHL LEVERANCIER GEBROKEN!
Telefonisch contact gehad met uw bedrijf.
Er werd mij toegezegd dat ik kosteloos een geheel nieuw exemplaar zou ontvangen. Dat vind ik erg klantvriendelijk.
Daar wacht ik overigens nog wel op.
Alles geleverd volgens afspraak
Snelle levering. Product was niet helemaal naar wens. Wordt aan gewerkt
we waren niet tevreden over de canvas zelfs teleurgesteld, we kregen een tegoed cheque
service met een goeden randje, i

de zending was erg lang onderweg.
ik miste op de website een instructie hoe je een grote wandposter kunt ophangen. ik heb spuitlijm gebruikt wat heel goed werkt. Maar je ziet bij normaal papier wel alle oneffenheden van de achtergrond. dat had ik eigenlijk van tevoren willen weten.
resultaat is fantastisch, dus pluim
Super resultaat! Erg mooi geworden. Vragen op voorhand werden ook snel en goed beantwoord.
Waarom zijn de verzendkosten *** € voor een pakketje wat gewoon door de brievenbus komt?
Mooie kwaliteit voor een scherpe prijs. Ik bestel al meerdere jaren bij poster xxl tot volle tevredenheid. Telkens het standaard fotoboek met maar liefst tot 96 bladzijden. Ik kan dus veel beeldmateriaal kwijt. Ik maak van elk kalenderjaar een jaar-fotoboek. Levertijd is vlot.
Het ophangsysteem werd niet aangegeven tijdens het bestellen dus ging ik er vanuit dat het erbij zat. Niet dus. Super irritant want dat heb ik nu dus niet.
Ik ben erg tevreden over de retro fotobox die ik heb besteld. Minder tevreden met de poster die is geleverd. Uiteraard is te verwachten dat wanneer je een poster los in een kartonnen verpakking stopt zonder bescherming er vouwen in komen. Dat was dus ook het geval.
Levering was wel heel vlot.