Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

PosterXXL
PosterXXL
posterXXL.nl is uw specialist voor het grote werk. Fotovergroting in topkwaliteit op de mooiste materialen, snel en safe bij u thuisbezorgd.

prima afgeleverd vond alleen de kwaliteit van bewerkte foto's onder de maat. Prijs kwaliteit verhouding prima. Zag er goed uit. Sommige foto's niet helemaal op maat afgedrukt.
uitstekende service en snelle verwerking van orders. afwerking zelf is van goede kwaliteit.. echt tevreden!!
groot aantal fotoboeken besteld. mijn kortingscode werkte eerst niet en daar ben ik goed mee geholpen.
Alle fotoboeken zijn snel gearriveerd, zit echter wel een kleine printfout in. op enkele pagina's is op dezelfde locatie een groene stip te zien. Heb nog niet kunnen checken of dit in alle boeken het geval is.
verder altijd zeer tevreden met de producten
Groeten
Goede levering. Kwalitatief goed.
Het beoordelen van de kwaliteit van de foto is niet helemaal goed gegaan. Mijn foto was goed, maar de foto is uiteindelijk gepixeleerd.

Had gehoopt dat het scherper zou zijn.
ik vindt het een prima bedrijf,,,
met een vlotte bezorging
ik zou heel graag de foto,s in het boek een mooiere glans geven,,vandaar de drie sterren
Zag er goed uit alleen jammer dat de foto niet in het midden staat nu heb ik een kader met aan de ene kant 2cm en de andere kant 4 cm
goede kwaliteit en prijs. jammer dat verzendkosten vrij hoog zijn / geen gratis verzending vanaf een bepaald bedrag. jammer dat verzending vrij lang duurt, maar dat staat wel al vermeld op de website.

goede kwaliteit, snelle levering
De keuze van het opstellen van het fotoboek diverse mogelijkheden. De prijs voor het aantal bladzijde wat je kan doen. De fotokwaliteit en papier van het gehele fotoboek. Ik ben zeer tevreden en ziet er erg goed uit. Ik zou het zeker aanraden. Snelle levering en erg klantvriendelijke site. Ga zo door.