Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!

posterXXL
posterXXL
posterXXL.nl is uw specialist voor het grote werk. Fotovergroting in topkwaliteit op de mooiste materialen, snel en safe bij u thuisbezorgd.

Van de 6 posters had 1 een nagel afdruk en een andere poster een druksteeep naar beneden
Weer een goed product. Heel erg jammer dat niet meer besteld kan worden vanuit Nederland. Albelli is echt geen alternatief, niet qua prijs, en zeker ook niet qua assortiment.
Al vele jaren naar volle tevredenheid klant van POSTER XXL. Het
Snelle levering en hoge kwaliteit posters van eigengemaakte foto's. Zeer tevreden!! Van harte aanbevolen.
Waardeloos. Beschadigde poster ontvangen. Is onbruikbaar. Klacht ingediend en daar (vooralsnog) geen reactie op ontvangen.
Altijd top spul en goed verpakt
1. Om met de laatste mislukking te beginnen: ik bel u op 0900-3840100. Wordt hartelijk verwelkomt, maar vervolgens breekt u automatisch af. Ik heb u tot 3x toe gebeld met 3 verschillende toestellen, maar bij allemaal wordt de verbinding verbroken.
2. Nu mijn bestelde foto op forex, met bestelnummer NA-m6421-04920
a. Ik heb de fot besteld op 20 juni en betaald
b. Op 29 juni hebben jullie mijn foto verzonden
c. Op 30 juni krijg ik van DHL bericht dat mijn foto op vrijdag 1 juli wordt bezorgd.
d. Op vrijdagochtend krijg ik van DHL bericht dat mijn foto wordt bezorgd tussen 11.15-12:50 uur. Ik ben de hele vrijdag thuis geweest. Geen koerier van DHL gezien.
e. Er is die dag helemaal niemand geweest van DHL en ik maak hiervan een melding bij DHL, maar krijg via telefoon bericht dat zaterdag wordt bezorgd.
f. Ik krijg melding dat DHL op zaterdag 2 juli van 10:00-15:00 komt bezorgen
g. Ook meld ik het bij PosterXXL en krijg een reactie terug van Photogroup (2858088) waarin staat dat er met mij contact wordt opgenomen. Dat is niet gebeurd.
h. Zaterdagochtend 2 juli krijg ik melding van DHL dat tussen 10:55-12:25 het pakket met de foto wordt bezorgd. In dat tijdslot komt er inderdaad een buske aanrijden. Koerier stap uit, doet achterkant van zijn bus open en verzamelt een 7-tal pakketten. Hij loopt daarmee weg, richting toegang appartementencomplex waar ik woon. Ik raak hem even uit beeld omdat hij de hoek omloopt. Echter binnen een minuut is hij weer terug, legt zijn verzamelde pakketten op de passagiersstoel, loopt om zijn auto heen, stap in zijn busje, rijdt iets achteruit en vertrekt, zonder dat hij de 7-tal pakketten heeft afgeleverd. Dus ook andere mensen in mijn wooncomplex hebben niets ontvangen. Ik kon dat allemaal vanaf mijn balkon goed zien en heb foto’s van hem en zijn bus gemaakt.
i. Ik meld wederom dat het pakket door DHL niet is bezorgd en krijg van Photogroup (2859253) op zaterdag 2 juli kennisgeving dat z.s.m. contact wordt opgenomen. Dit is niet gebeurd.
j. Op maandag 4 juli krijg ik van DHL weer bericht dat ze weer komen om pakket af te leveren tussen 19:55-21:30. Ik heb 2 uur lang op mijn balkon gezeten om goed te zien of het busje van DHL kwam. Deze is niet geweest. We kreeg ik het bericht van de koerier: “we hebben elkaar gemist”. Maar hij is er dus niet eens geweest.
k. Op dinsdag 5 juli krijg ik weer bericht van Photogroup, na melding van mijn klacht, (2862827) dat er met mij contact wordt opgenomen. Dat is niet gebeurd.
l. Op 5 juli krijg ik van DHL bericht dat men mijn pakket diezelfde dag levert tussen 17:40-19:00 uur. Wederom heb ik gedurende dit tijdslot gebivakkeerd op mijn balkon om goed te kunnen zien of het busje van DHL er aan kwam. Ik heb hem niet gezien, en de koerier heeft ook niet aangebeld.
m. Direct daarna kreeg ik melding dat mijn pakket teruggestuurd wordt naar de verzender, zijnde GMBH PosterXXL.
n. Wederom kreeg ik daarna op dinsdag 5 juli bericht van Photogroup (2864888) dat ze met mij contact zouden opnemen.
o. Op 6 juli heb ik eindelijk contact kunnen krijgen met DHL. Daar hoorde ik de mevrouw zeggen dat ik nooit thuis zou zijn geweest volgens de berichtgeving van de koerier.
p. En dus vandaag op 7 juli probeer ik jullie klantenservice te bereiken, met het resukltaat vermeld als bij bovenstaande punt 1.

En bovendien krijg ik dus tijdens het schrijven van klachten via e-mail aan PosterXXL om jullie te beoordelen. Nou erg vrolijk ben ik niet.
Prachtige canvas besteld en aluminium foto.
Ik had een poster laten printen van een vrij donkere zwart/wit foto. De donkere delen zijn helemaal zwart dichtgelopen, en zijn er geen details meer zichtbaar, alleen zwarte vlekken. Helaas kon ik de poster gelijk weggooien.
Mooie prints, goede kwaliteit en snel!