Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

posterXXL
posterXXL
posterXXL.nl is uw specialist voor het grote werk. Fotovergroting in topkwaliteit op de mooiste materialen, snel en safe bij u thuisbezorgd.

De poster is na 10 dagen nog niet binnen en klantenservice is slecht te bereiken
Bestel proces,levering geen opmerkingen. In tegenstelling met eerdere bestellingen ben ik niet geheel tevreden over de afdruk.
Al paar keer besteld hier, altijd topkwaliteit en als er iets op te lossen valt gebeurd dit uiterst vriendelijk en correct.
De order is redelijk snel afgehandeld maar ik had begrepen dat ik een afdruk op doek en niet op karton zou krijgen. Ook de omlijsting is anders dan bij eerdere afdrukken. Het geheel ziet er wel goed uit maar gezien mijn eerdere orders had ik iets anders verwacht.
Fotokwaliteit van de poster op kunststof is goed. De dikte van de plaat is wel een stuk dunner geworden dan de vorige keer. Dit was het enige bedrijf dat foto's op kunststof met de maat 50x75 cm levert. Liever nog had ik de verhouding 16:9 gezien maar die vindt je nergens op kunststof.
Helaas was het ophangsysteem niet compleet. De bevestiging voor de muur ontbrak terwijl de bevestiging voor aan de plaat dubbel aanwezig was. Beetje slordig.
Betrouwbaar en levert kwaliteit
Te donker afgedrukt, alleen mooi met een lamp erop gericht.
Uitstekend, ik ben zeer tevreden.
Nette uitvoering en verpakking. Ik ben blij met de acryl (plexiglas) uitvoering van mijn foto's. Eerst schrok ik van de kleur, maar er zit een blauwe folielaag overheen. Gelukkig was het allemaal prima!
Zag er keurig uit en werd snel bezorgd.