Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

PosterXXL
PosterXXL
posterXXL.nl is uw specialist voor het grote werk. Fotovergroting in topkwaliteit op de mooiste materialen, snel en safe bij u thuisbezorgd.

Foto mooi,goed afgedrukt. Er werd ons geadviseerd een andere maat te laten afdrukken dan dat wij eigenlijk wilden. De afmeting van de foto werd 50-60, dat kwam de foto te goeden,maar nu kunnen we moeilijk een lijst voor de foto vinden ☺️
Keurig netjes en precies het juiste product en mooie nette prijs
Website werkte handig. De posters zien er goed uit. Pakketje was een beetje lang onderweg en ik ben nooit zo onder de indruk van de service van DHL (al ging het dit keer goed). Levertijden zijn onhandig overdag.
afbeeldingen op canvas in goede orde ontvangen echter heb hierbij bestelde ophang systeem ontbreek. Graag zou ik deze nog nageleverd willen hebben.
Snelle levering. Prima kwaliteit.
bevestigingsmateriaal niet aanwezig
na mijn klacht van de eerste levering ben ik goed geholpen en is de herlevering helemaal goed...
foto zijn op mooi papier afgedrukt. ( 70X50 ) goed verpakt en snel verzonden , kortom prima .
Wacht nog steeds op telefoontje. Het canvas doek was van slechte kwaliteit. Foto was onduidelijk. Hopelijk wordt ik gauw teruggebeld
Top levering, snel en goed afgeleverd