Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

PosterXXL
PosterXXL
posterXXL.nl is uw specialist voor het grote werk. Fotovergroting in topkwaliteit op de mooiste materialen, snel en safe bij u thuisbezorgd.

Onze eerste bestelling bij jullie en zijn tevreden over de kwaliteit van de geleverde poster op canvas.
Ook de snelheid waarmee het product geleverd is
Prima service
Van de bestelling kan ik niets zeggen, maar ik neem aan dat die goed is net als vorige keren.

Alleen de bezorging door DHL gaat niet goed. Als er niemand thuis is vermeldt DHL "huisnummer bestaat niet" en gaat de bestelling retour Poster XXL.
En dat is onzin want ze hebben al diverse keren op dit adres Baarsveen 502 bezorgd.
Kan dat niet eens veranderen?
Snelle levering en kwaliteit is boven verwachting!
De bestelling is prima afgehandeld. Ik vond het fijn dat de foto's tegen dezelfde prijs in Frankrijk werden geleverd als in Nederland. Dat heb ik wel anders gezien.
de foto is onduidelijk en slecht gedrukt
Ik heb posters besteld, dit heb ik in het verleden al vaker gedaan, maar deze pisters waren van hele andere kwaliteit, dit viel mij tegen. Daarbij zat er een vouw in de verpakking waardoor in alle posters een kreukel zit. Voor dit de reclameren moet je echter erg veel handelingen verrichten, wat ik niet heb kunnen doen, omdat ik de verpakking weg heb gegooid.
Bestelling op zeer korte termijn ontvangen, in goede conditie.
Ik heb mooie posters ontvangen, van 30 jaar oude foto's. Prachtig!
Goede kwaliteit, netjes verpakt en redelijk snel bezorgd. Ik ben tevreden (foto op alu, 140x70 cm).