Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!

posterXXL
posterXXL
posterXXL.nl is uw specialist voor het grote werk. Fotovergroting in topkwaliteit op de mooiste materialen, snel en safe bij u thuisbezorgd.

Prima prints
voor mij als student fotografie is handig om in overleg prints te kunnen maken.
Ik ben zeer tevreden over PosterXXL . Door een vergissing van mijn kant een Acryl-Alu dibond paneeltje besteld voor buitenplaatsing. Na 2,5 maand bleek dit te verkleuren, was niet voor buiten geschikt. Kosteloos een nieuw Alu- Dibond paneel besteld. Alleen de verzendkosten betaald. Geweldige service!!!
levertijd wat lang
Tot nu toe ben ik tevreden.
De bestelling is keurig behandeld en prachtig uitgevoerd
bestelling snel afgehandeld en goed verzonden.kwaliteit ook goed
Zeer slechte kwaliteit foto’s. De prijs is veel te hoog qua verhouding van de kwaliteit
Zie aanvraag ***. Kwaliteit is niet goed t.o.v. voorgaande jaren er is iets veranderd bij jullie aangezien ik nog steeds met dezelfde photoshop templates werk. Ook jpg bestanden toegevoegd aan de ticket.
Kwaliteit afdruk is prima. Ik heb wel problemen gehad met betaling met creditcard, mails daarover werden snel beantwoord.
Supermooie foto's, mooi geleverd, snel bezorgd en ik heb de polaroid-foto's nergens goedkoper kunnen vinden. Ik raad posterXXL van harte aan voor de polaroid-foto's!