Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!
Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!
PosterXXL
PosterXXL
posterXXL.nl is uw specialist voor het grote werk. Fotovergroting in topkwaliteit op de mooiste materialen, snel en safe bij u thuisbezorgd.

Top kwaliteit
Ik had graag gezien dat er nog een extra stap was in het aankoop traject over ophangsystemen. Ik dacht nu dat ik het erbij had besteld, maar dat was niet zo en moest ik het extra nog bestellen.
snel en goed voor een redelijke prijs
Mooie posters vlugge levering
Snelle levering hoge kwaliteit aanbevelingwaardig
Erg mooie foto's, mooie kwaliteit, snel in huis
Zeer slechte klantservice. Meerdere keren geprobeerd te bellen tijdens kantooruren en dan "gesloten" te horen krijgen. Per email 1 x reactie gehad, maar zonder resultaat. Slechts de reactie dat de besteltermijn op dat moment nog niet verstreken was.

Mijn pakket met Bestelnummer *** is besteld op 30 juni 2018. Het zou geleverd worden tussen 3-4 werkdagen. Het is nu 16 juli 2018 en nog steeds geen levering. Bij DHL is het pakket met Zendingnummer *** telkens "naar verkeerde bestemming gestuurd" of "gevonden tijdens inventarisatie" hetgeen een verkeerd geadresseerd label betekent, Navraag bij DHL bevestigt dat. Zij kunnen het pakket ook niet sneller leveren omdat hun systeem het niet kan processen. Het gaat om een poster die als afscheidskado dient. Deze gaat nu niet op tijd zijn voor het moment van aanbieden terwijl het ruim 2.5 week voordat het benodigd is besteld is. Poster XXL is niet te bereiken en ook niet faciliterend om dit probleem op te lossen. Zeer jammer dat dit kado dus niet aangeboden kan gaan worden.
PosterXXL Beste klant.
Bedankt voor uw beoordeling!
Wij betreuren de omstandigheden met betrekking tot de levering van uw bestelling. Uiteraard nemen wij dit soort klachten van onze klanten altijd serieus. Wij zullen uw klacht (anoniem) doorgeven aan onze pakketdienst. Ter tegemoetkoming sturen wij u een waardebon toe. Onze oprechte excuses voor dit ongemak.
Bij vraag.posterxxl.nl vindt u altijd de antwoorden op de meest belangrijke vragen over uw bestelling bij posterXXL en onze directe contactgegevens.

Corinne Visser posterXXL GmbH
Service Specialist Uw posterxxl.nl team
Een fotoboek is eenvoudig samen online te stellen. Kwaliteit van het drukwerk is prima, prijzen en verzending eveneens.
Op dit moment kan ik niets zeggen, want mijn bestelling is nog niet binnen.
PosterXXL Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling!
Onze productietijden kunt u bekijken op https://service.posterxxl.com/hc/nl/articles/200797167-Onze-levertijden. De verzending naar Nederland duurt dan nog ca 2 à 3 werkdagen.
Wij hebben vastgesteld dat wij uw product in 1 werkdag hadden geproduceerd. Wij hebben dan ook op tijd geproduceerd. Wij vinden het erg spijtig dat u van mening bent dat dit sneller had gekund. Dit is helaas onmogelijk, aangezien het in verschillende fasen wordt geproduceerd. Ook word reeds in het winkelmandje en in de opdrachtsbevestiging de voorziene levertijd aangegeven. Uw pakket is onderweg en zal binnen de voorziene levertijd worden bezorgd.
Wij danken u bij voorbaat voor uw begrip hiervoor.

Corinne Visser posterXXL GmbH
Service Specialist Uw posterxxl.nl team
Het bewerkingsprogramma voor het maken van de fotoboek werkt goed en duidelijk. De prijs is laag en altijd hetzelfde. De levering is op tijd en de informatie hieromheen is ook goed.
Verbeter voorstel de fotoboek is soms wel wat donker qua foto's. Bij het maken is lastig te zien of je ze foto's lichter zou moeten maken.