Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

posterXXL
posterXXL
posterXXL.nl is uw specialist voor het grote werk. Fotovergroting in topkwaliteit op de mooiste materialen, snel en safe bij u thuisbezorgd.

waanzinnig mooie kwaliteit afduk en dat was voor mij belangrijk ivm de uitbundige kleuren en de grootte van de afdruk * 40 x 60)

ben er erg blij mee en bovendien zeer snel en zorgvuldig verpakt bezorgd
Afhandeling en kwaliteit top iets aan de dure jant
Goede levering en onbeschadigd aangekomen. Maar er loopt een grote steep door de poster. Alsof de verf op was.
snelle levering met top kwaliteit
Voor gezin veel geld uitgegeven voor ingelijste foto, na een week kwam deze overbelicht binnen. Dit kan gebeuren echter als wij hierover een email verzonden met de foto en het origineel verwachten wij als minst een reactie om dit te verhelpen. Jammer genoeg komt er geen reactie. Zonde van de ** euro :(
Prima afdruk; snel geleverd. Bezorging door DPD is dramatisch. Werd op een totaal verkeerd adres voor de deur gezet, terwijl de mensen wel thuis waren.
Prima gegaan, snel en keurig
Helaas kon ik niet van te voren zien hoe de foto's afgedrukt zouden waardoor 1 foto niet passend was en we weg hebben kunnen gooien.

Superleuke slippers laten maken om cadeau te geven aan mijn dochter! Ze is 18 jaar geworden en gaat voor de eerste keer alleen met hasr vriendinnen op vakantie … daar horen natuurlijk unieke slippers bij om haar “happy holidays!” te wensen 😁
Ook al haar vriendinnen vonden het ook een súper vet cadeau! 😊
Snel geleverd en van prachtige kwaliteit, zeeeer tevreden en blij mee!
Snel geregeld. Zondags besteld en donderdag al in huis.