Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

posterXXL
posterXXL
posterXXL.nl is uw specialist voor het grote werk. Fotovergroting in topkwaliteit op de mooiste materialen, snel en safe bij u thuisbezorgd.

de bestelling is keurig afgehandeld; op tijd en netjes verpakt!!
Prima
Goedendag,

Ik ben zo teleurgesteld jn jullie bedrijf! Tot op heden heb ik nog geen reactie ontvangen van de soor mij gestuurden majltjes!!
Moet ik jullie dan gaan complimenteren? Nee!’ Ik ben op zoek naar een ander bedrijf wel serieus neemt ! Nu bwn ik veel geld kwijt en kan ik mijn klant niet geheel tevreden atellen omdat ik het overnieuw moet doen!! Dat had allemaal niet gehoeven als jullie administratie en produktie gelijk laten lopen. Ben echt boos! Groetjes, ***
Veel mailen foto's maken, ik krijg iets toegestuurd waar ik niet om gevraagd heb, en dan maar 2 stripjes, ook geen prijs van het nieuwe product, hoe wordt het bevestigd het met de nopjes....er zit geen stop op dus de forexplaat kan eraf glijden. Ik zie dat er een rekening staat met verzendkosten bij mijn account. Het zogenaamde product dat niet meer geleverd wordt staat gewoon nog op de site. De originele bestelling staan 5 alu-ophangsysteem die niet genoemd worden. Ik heb wel de forex ontvangen met het alu-ophangsysteem. Ik vind het een kastje naar de muur mailtjes, excuses genoeg, echte oplossing niet echt. Dus dan maar geld terug!!! Even voor de goede orde, ik verkoop foto's met dit systeem, voor mij als kunstenaar is dit erg vervelend. En ik wil ook best het gehele bedrag betalen voor de Alu-ophangsysteem als dat een probleem is?

DE OPLOSSING GEDEELTE GELD TERUG, EN HET OPHANGSTYSTEEM IS GEWOON TE KOOP. NIET BETROUWBAAR!!! UW HELPDESK!!
Eerder gaf de website een tip over de resolutie of het aantal pixels van de foto. Nu twijfelde ik een beetje van te voren. Maar omdat er geen melding kwam, gokte ik dat het wel goed zat. Nu ik het eindresultaat weet had ik het niet gedaan of een andere foto gekozen.
Goede kwaliteit, snelle levering en goed verpakt.
De bestellingsapp werkt prima. Alleen is het enorm lastig om aan informatie te komen m.b.t. de kwaliteit. Zo wilde ik antwoord hebben op de vraag of de fotosticker geschikt is om in weer en regen te gebruiken op een camper. Dit i.v.m. verkleuring en beschadiging. Kon hier niets over terugvinden (lamineren ???) Na een hulpvraag via een bijgevoegd e-mailadres kreeg ik uit Duitsland geen antwoord op deze vraag. Ze wisten het eenvoudig genoeg niet.
Weer een heel mooie poster!
Goed
Bestelling is snel geleverd. De print op de stevige linnen tas is haarscherp.