Poliswijzer.nl
Poliswijzer.nl
Poliswijzer.nl is eigendom van Bensure BV. Als zusterbedrijf van de bekende vergelijkers Bellen.com, Gaslicht.com en LookingforBooking.com maken wij onderdeel uit van de Bencom Group. Daarmee hebben we sinds 1998 kennis en ervaring op vergelijkingsgebied. Zorgverzekering vergelijken via https://www.poliswijzer.nl/zorgverzekering is heel eenvoudig. Met onze unieke crashtest is autoverzekering vergelijken via https://www.poliswijzer.nl/autoverzekering ook een fluitje van een cent geworden.

test
Overzichtelijke site met als extra mogelijkheid het kunnen vergelijken tussen 3 pakketten.
Overzichtelijk
Poliswijzer is een goede en gemakkelijke manier om je keuze te bepalen. Bovendien scheelt het ook nog eens in je portemonnee.
Was makkelijk om polissen te vergelijken. Ik zou duidelijker willen zien dat Poliswijzer onafhankelijk is en dat verzekeraars niet hoeven te betalen om zichtbaar te zijn op Poliswijzer.
Overzichtelijk en snel geregeld!
Duidelijk en gebruiksvriendelijk
Eeen duidelijke site.
Je loopt er stap voor stap door en wordt onderweg steeds geadviseerd.
Kortom zeer gebruiks vriendelijk voor iedereen.
Tot nu met tevredenheid.
Supersnel