Poliswijzer.nl
Poliswijzer.nl
Poliswijzer.nl is eigendom van Bensure BV. Als zusterbedrijf van de bekende vergelijkers Bellen.com, Gaslicht.com en LookingforBooking.com maken wij onderdeel uit van de Bencom Group. Daarmee hebben we sinds 1998 kennis en ervaring op vergelijkingsgebied. Zorgverzekering vergelijken via https://www.poliswijzer.nl/zorgverzekering is heel eenvoudig. Met onze unieke crashtest is autoverzekering vergelijken via https://www.poliswijzer.nl/autoverzekering ook een fluitje van een cent geworden.

***
Gemakkelijk, duidelijk en overzichtelijk
Ik vond de optie om een vorige verzekering te vergelijken met andere verzekeringen niet overzichterlijk. Ik had daarbij liever gelijk een helder overzicht gekregen over wat je wel en niet kan verwachten, in plaats van het doorklikken naar polissen. Ik vind dat ONVZ dit vrij overzichtelijk doet. ***
Nog even snel overgestapt. In 3 minuten geregeld. Top!
Uiterst gemakkelijk om over te stappen, op basis van de heldere en objectieve informatie die poliswijzer biedt!
Hartstikke snel, makkelijk en een flinke besparing voor het nieuwe jaar!
Zeer tevreden. Persoonlijke hulp!
Super makkelijk, maar twee tabs open om bijvobreeld twe polissen te kiezen met verschillende voorwaarden gaat niet. Het systeem lijkt dan de instellingen bij het herladen tussen de tabs te synchroniseren. Verder de beste vergelijker ever! ;-)
Gemakkelijk af te sluiten. Goede ervaring.
Ja heel gemakkelijk, fijn dat ze met je meedenken. Een medewerker (ene Arthur) heeft alles heel correct uitgezocht voor mijn moeder, mijn dochter en voor mijzelf. Dank daarvoor! Hij heeft zelfs een nog goedkopere gevonden voor mijn dochter. Zeer vriendelijk en geduldig geholpen! Warme douche voor hem!