Poliswijzer.nl
Poliswijzer.nl
Poliswijzer.nl is eigendom van Bensure BV. Als zusterbedrijf van de bekende vergelijkers Bellen.com, Gaslicht.com en LookingforBooking.com maken wij onderdeel uit van de Bencom Group. Daarmee hebben we sinds 1998 kennis en ervaring op vergelijkingsgebied. Poliswijzer.nl is primair gericht op consumenten. Miljoenen Nederlanders die op zoek zijn naar een goedkope en passende verzekering vinden via Poliswijzer.nl het beste aanbod.

Prima tips van de helpdesk. Autoverzekering is zo snel gevonden.
Het is geen makkelijke keuze,want er zijn gewoon teveel aanbieders en dat is geen goede zaak; wanneer je eventjes een potje jam gaat halen sta je voor een vak met 25 merken...............en da's niet makkelijk om dan de juiste te pakken. Zo'n gevoel is het kiezen van een verzekering.

Groet
***
Overzichtelijke site en uniek door de crashtest voor autoverzekeringen. Dat heb ik niet eerder gezien in een vergelijker.
overzichtelijk
Behoorlijk uitgebreide zorgverzekeringen met elkaar vergeleken. Behoorlijke prijsverschillen voor eenzelfde pakket. Mooi hoe jullie alles in kaart brengen.
Goed advies en een goed werkende website-vergelijker. Top!
duidelijk, helder en snel
Wat eenvoudig in gebruik is deze site. Tand 250 of 500? Even spelen met de sliders en Poliswijzer liet me direct het verschil in premie zien. Daarna was de keus makkelijk. Perfect!
De meest betrouwbare site die er is. In een paar minuten *** euro bespaard. klik - klik - kassa! Bedankt Poliswijzer!
Net zoals Gaslicht.com is ook hier een zeer goede service gegeven bij het zoeken naar een andere polisverzekering.