Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Poliswijzer.nl
Poliswijzer.nl
Poliswijzer.nl is eigendom van Bensure BV. Als zusterbedrijf van de bekende vergelijkers Bellen.com, Gaslicht.com en LookingforBooking.com maken wij onderdeel uit van de Bencom Group. Daarmee hebben we sinds 1998 kennis en ervaring op vergelijkingsgebied. Zorgverzekering vergelijken via https://www.poliswijzer.nl/zorgverzekering is heel eenvoudig. Met onze unieke crashtest is autoverzekering vergelijken via https://www.poliswijzer.nl/autoverzekering ook een fluitje van een cent geworden.

Prima
ja, makkelijk
helder overzichtelijk ,en handige schuifregelaars voor instellingen
Vriendelijk te woord gestaan.
Ja. de 100% vrije keuze van zorgverlener verandert soms in een lager percentage dan 100%; mij niet geheel duidelijk
Het kan zijn dat het makkelijk was, ik had de poliswijzer al wel een tijdje in de mailbox staan. Ik ging net nog even vergelijken en veranderen en maakte mijn keuze.
werkt prima
Prima
De site werkt heel soepel en je kan op ongelooflijk veel zaken filteren. Ik vond de speurtocht naar een nieuwe zorgverzekering met behulp van poliswijzer.nl een eitje.
Ik ben tevreden; wel svp rechtzettten mijn naam H Bos ( naam mijn echtgenote luidt Bos Faber)