Poliswijzer.nl
Poliswijzer.nl
Poliswijzer.nl is eigendom van Bensure BV. Als zusterbedrijf van de bekende vergelijkers Bellen.com, Gaslicht.com en LookingforBooking.com maken wij onderdeel uit van de Bencom Group. Daarmee hebben we sinds 1998 kennis en ervaring op vergelijkingsgebied. Zorgverzekering vergelijken via https://www.poliswijzer.nl/zorgverzekering is heel eenvoudig. Met onze unieke crashtest is autoverzekering vergelijken via https://www.poliswijzer.nl/autoverzekering ook een fluitje van een cent geworden.

Handige en eenvoudige vergelijker. Autoverzekering was zo gevonden.
Prima tips van de helpdesk. Autoverzekering is zo snel gevonden.
Het is geen makkelijke keuze,want er zijn gewoon teveel aanbieders en dat is geen goede zaak; wanneer je eventjes een potje jam gaat halen sta je voor een vak met 25 merken...............en da's niet makkelijk om dan de juiste te pakken. Zo'n gevoel is het kiezen van een verzekering.

Groet
***
Overzichtelijke site en uniek door de crashtest voor autoverzekeringen. Dat heb ik niet eerder gezien in een vergelijker.
overzichtelijk
Behoorlijk uitgebreide zorgverzekeringen met elkaar vergeleken. Behoorlijke prijsverschillen voor eenzelfde pakket. Mooi hoe jullie alles in kaart brengen.
Goed advies en een goed werkende website-vergelijker. Top!
duidelijk, helder en snel
Wat eenvoudig in gebruik is deze site. Tand 250 of 500? Even spelen met de sliders en Poliswijzer liet me direct het verschil in premie zien. Daarna was de keus makkelijk. Perfect!
De meest betrouwbare site die er is. In een paar minuten *** euro bespaard. klik - klik - kassa! Bedankt Poliswijzer!