Poliswijzer.nl
Poliswijzer.nl
Poliswijzer.nl is eigendom van Bensure BV. Als zusterbedrijf van de bekende vergelijkers Bellen.com, Gaslicht.com en LookingforBooking.com maken wij onderdeel uit van de Bencom Group. Daarmee hebben we sinds 1998 kennis en ervaring op vergelijkingsgebied. Zorgverzekering vergelijken via https://www.poliswijzer.nl/zorgverzekering is heel eenvoudig. Met onze unieke crashtest is autoverzekering vergelijken via https://www.poliswijzer.nl/autoverzekering ook een fluitje van een cent geworden.

Geen enkel probleem
Fijn geregeld en met een groot voordeel, bedankt !
Goed dienst
Heel tevreden over het afsluiten van de verzekering.
...
het is de goedkoopste en makkelijk om over te schrijven nu alleen nog kijken of het echt zo goed werkt, maar daar ga ik wel van uit
tevreden
***
Gemakkelijk, duidelijk en overzichtelijk
Ik vond de optie om een vorige verzekering te vergelijken met andere verzekeringen niet overzichterlijk. Ik had daarbij liever gelijk een helder overzicht gekregen over wat je wel en niet kan verwachten, in plaats van het doorklikken naar polissen. Ik vind dat ONVZ dit vrij overzichtelijk doet. ***