voor onlineshops»

8.8 / 10

Gemiddelde van 321 beoordelingen
(afgelopen 12 maanden)
Totaal aantal beoordelingen: 668

Alle beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij pinkorblue.be

8 / 10

Vlotte afhandeling, perfecte en snelle reactie bij niet werken van track and trace. Enne een mooi voordeel gedaan (ook niet onbelangrijk)
    Commentaar van pinkorblue.be:
    Beste klant, bedankt voor jouw feedback. Fijn om te horen, dat je zo tevreden bent. We proberen onze klanten natuurlijk altijd zo goed en snel mogelijk te helpen, als er problemen voordoen. We zien je graag nog eens terug in onze webshop. Groejes, jouw pinkorblue-team

op 16.11.2017 om 11:45 uur

10 / 10

duidelijke productomschrijving, vlotte bestelling en vlotte levering- palles prima.

op 16.11.2017 om 11:28 uur

*****

op 16.11.2017 om 11:24 uur

10 / 10

Het pakketje was eerst teruggestuurd, doordat het adres niet specifiek genoeg was. Na een kort telefoontje werd het mij gewoon nog eens opgestuurd en binnen de week had ik mijn bestelling al ontvangen. Heel tevreden, prima service!
    Commentaar van pinkorblue.be:
    Beste klant, bedankt voor je feedback. Fijn dat het pakketje goed bij jou is aangekomen. Ik wens je veel plezier van het product. Groeten, jouw pinkorblue-team

op 16.11.2017 om 10:29 uur

8 / 10

mooie keuze en interessante prijzen,

spijtig voor het wachten naar de bestelling omdat er geen +/-uur gegeven is.
    ganse dag gewacht en s avond levering verzet naar volgende dag.

op 16.11.2017 om 10:06 uur

Snelle levering
    Commentaar van pinkorblue.be:
    Beste klant, bedankt voor je feedback. Fijn dat jij tevreden bent. Groeten, jouw pinkorblue-team

op 15.11.2017 om 22:31 uur

10 / 10

Overzichtelijke site, goede prijzen en snelle levering.
    Commentaar van pinkorblue.be:
    Beste klant, bedankt voor je feedback. Leuk om te lezen dat jij tevreden bent. Graag tot snel in onze webshop. Groeten, jouw pinkorblue-team

op 15.11.2017 om 20:04 uur

8 / 10

Zeer snelle reactie bij versturen bericht om te informeren naar levering. 👍
    Commentaar van pinkorblue.be:
    Beste klant, bedankt voor je feedack. Wij proberen de klant altijd zo goed mogelijk te helpen. Fijn dat jij positief bent over onze service. Groeten, jouw pinkorblue-team

op 15.11.2017 om 19:38 uur

8 / 10

Correct en stipte afhandeling van mijn bestelling ! Wat wil een mens nog meer
    Commentaar van pinkorblue.be:
    Beste klant, bedankt voor jouw feedback. Veel plezier met het product en wie weet, tot een volgende keer! Groeten, jouw pinkorblue-team

op 15.11.2017 om 19:13 uur

6 / 10

Tevreden over de producten. Jammer genoeg duurt de levering lang en is niet goed op te volgen wanneer het pakket geleverd zal worden.. Vermoedelijk omdat de levering vanuit Duitsland gebeurt.
    Commentaar van pinkorblue.be:
    Beste klant, bedankt voor je feedback. Toen jij bestelde hadden wij inderdaad een langere levertijd. Dit stond ook in het winkelwagentje. Sorry als dit niet duidelijk was. Ik hoop dat het product goed bevalt. Groeten, jouw pinkorblue-team

op 15.11.2017 om 19:12 uur

pinkorblue.be

• Pinkorblue.be is een webshop gespecialiseerd in baby-, peuter- en kinderproducten. Aangezien wij tot één van de grootste online baby shops uit Duitsland behoren, brengen we veel ervaring en een snel groeiend assortiment met ons mee. Met meer dan 15.000 artikelen heb je bij ons ruime keuze uit producten voor je kleine; van autostoelen, speelgoed tot aan fopspenen en mode.

• Adres:

www.pinkorblue.be [babymarkt.de GmbH]
    Wulfshofstraße 22 - Indupark
    44149, Dortmund, Duitsland

• Beveel ons aan:
  • Website:
  • Contact:
    Tel: 0800 – 490 06 (Gratis)
    E-mail:

eKomi garandeert:

• Betrouwbare service
  • Veiliger online aankopen doen
  • Actualisering van de shopkwaliteit
  • 590 keer positief beoordeeld!

meer »

Zilver
Waardering tussen 8.8 en 9.5
Goud
Waardering vanaf 9.6

Heeft u nog geen beoordelingslink ontvangen of heeft u vragen over uw beoordeling?

Ik heb een vraag over mijn beoordeling
Ik heb een beoordelingslink nodig
Ik wil graag een klacht indienen
Email:
Bevestigen e-mail: