Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!
Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!
pinkorblue.be
pinkorblue.be
Pinkorblue.be is een webshop gespecialiseerd in baby-, peuter- en kinderproducten. Aangezien wij tot één van de grootste online baby shops uit Duitsland behoren, brengen we veel ervaring en een snel groeiend assortiment met ons mee. Met meer dan 15.000 artikelen heb je bij ons ruime keuze uit producten voor je kleine; van autostoelen, speelgoed tot aan fopspenen en mode.

Top product
Snelle en correcte afhandeling
Mijn bestelling na 4 werkdagen al ontvangen. Alles in orde. Goede service.
Niets op aan te merken correct en goed!
Beste.

Ik ben niet tevreden. Ik was niet content van mijn bestelling. Ik heb het terug moeten opsturen. Maar dat kost mij wel over de ***euro. Ik vind dit niet kunnen. Mvg ***
Mooie korting en snelle levering !
test, bitte löschen
Ik heb onmiddellijk na mijn bestelling een mail gestuurd om ze te annuleren. Ik kreeg een mail terug dat ik het pakje niet mocht aannemen maar het is hier aan de deur afgezet toen ik niet thuis was.
Ik kreeg een mail dat ik het pakje gratis mocht terug sturen maar de barcode kan niet gelezen orden in het verzend punt.
Ik heb dit doorgegeven via mail maar krijg geen antwoord meer
Competitieve prijzen maar zwakke klantenservice. Communicatie zeer traag, minstens 3 dagen tussen elke mail. Verzendtijd ook trager dan op meeste websites, gemiddeld 4 werkdagen.
super service, goede prijs zal terugkomen!