Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

pinkorblue.be
pinkorblue.be
Pinkorblue.be is een webshop gespecialiseerd in baby-, peuter- en kinderproducten. Aangezien wij tot één van de grootste online baby shops uit Duitsland behoren, brengen we veel ervaring en een snel groeiend assortiment met ons mee. Met meer dan 15.000 artikelen heb je bij ons ruime keuze uit producten voor je kleine; van autostoelen, speelgoed tot aan fopspenen en mode.

Els V.
goed
Marc W.
Goed :Voordelige prijs
Héél slecht: levertijd : besteld op 26/11 - verzendbevestiging op 28/11 geleverd op 7/12 ... dus te laat voor Sinterklaas waardoor ik een kleinkind heb moeten teleurstellen.
Hugo B.
Het duurde erg lang alvorens er bericht van verzending kwam, en traceercode maar uiteindelijk is alles goe en wel toegekomen. Prijs was lager dan elders.
Erlinde V.
Veel te lang moeten wachten op mijn pakje. Had bij andere winkels ook gekocht en alles is binnen de 3 dagen geleverd geweest. Hier duurde het wel super lang.
Ann D.
Webside kan beter
Jarl C
***
Wim V
Er stak een briefje in de bus dat we er niet waren, maar er was de hele dag iemand thuis
Sonia Q
ik kocht mijn producten voor een goede prijs. De levering is snel en correct verlopen.
Guy V
correcte service, goede prijs
Laurens M
Alles zeer goed en vlot verlopen en ook een vriendelijke klantenservice