Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

pinkorblue.be
pinkorblue.be
Pinkorblue.be is een webshop gespecialiseerd in baby-, peuter- en kinderproducten. Aangezien wij tot één van de grootste online baby shops uit Duitsland behoren, brengen we veel ervaring en een snel groeiend assortiment met ons mee. Met meer dan 15.000 artikelen heb je bij ons ruime keuze uit producten voor je kleine; van autostoelen, speelgoed tot aan fopspenen en mode.

Katrien B.
Snelle levering! Bestelprocedure is minder gebruiksvriendelijk. Zoekfunctie moet telkens opnieuw ingevoerd worden na het leggen van een artikel in de winkelmand. Verzendingskosten zijn aan de dure kant.
Luc R.
Super correcte service
Kalthoum E.
Jammer geen bestelling ontvangen ondanks mijn adres wel juist was ingevuld.
Sevda G
Veel keuze, overzichtelijke website, redelijke prijzen en thuis geleverd voor ***. Super.
Sanne V.
Bestellen ging makkelijk en levering was binnen de opgegeven termijn.
Ellen L.
Bestellen verliep vlot, maar levering liep wat vertraging op. We kregen eerst mail dat het sneller geleverd zou worden, dan plots dat het later zou zijn. Dit was verwarrend. Uiteindelijk wel geleverd geraakt, product was volgens de verwachtingen!
Nikola H.
Voldoen niet aan leveringsdatum en klantenservice weet ook niet wat werken is echt slechte ervaring door jullie. Had mijn zoontje zijn cadeau niet voor zijn.verjaardag terwijl.ik.deze normaal alang moest hebben slechtste service ooit !!!!
Annik H.
De levering was alleen wat later maar voor de rest alles super verlopen!
Nicky V.
Alles is duidelijk uitgelegd en makkelijk om te bestellen
vicky r.
pakketje in orde, al heeft de levering veel te lang op zich laten wachten.