Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

pinkorblue.be
pinkorblue.be
Pinkorblue.be is een webshop gespecialiseerd in baby-, peuter- en kinderproducten. Aangezien wij tot één van de grootste online baby shops uit Duitsland behoren, brengen we veel ervaring en een snel groeiend assortiment met ons mee. Met meer dan 100.000 artikelen heb je bij ons ruime keuze uit producten voor je kleine; van autostoelen, speelgoed tot aan fopspenen en mode.

Marlon G
Zeer snelle verzending. Overzichtelijke site met veel keuze.
Lien V
Lage prijzen en snelle levering!
Mel S
Mooie producten, overzichtelijk.
Anne D
Snel bezorgd op een verschillende datum. Gelukkig was de courrier supervriendelijk en kwam terug!
Verder ben ik heel tevreden mijn mijn autostoel
Katrijn D.
Niet zo overzichtelijke website.
Ann-Sofie R
Enkel klachten over het transportbedrijf. Levering was eerst gepland voor donderdag, werd verlaat naar vrijdag, dan stond er opeens te lezen dat het de maandag na het weekend ging geleverd worden en uiteindelijk is het de zaterdag geleverd. Wij waren thuis maar hebben niemand gezien of gehoord, ik zag toevallig via de online tracker dat het enkele uren eerder afgeleverd was. Even gaan aanbellen bij de buren en daar stond het pakket onder de carport, volledig natgeregend. Onze buren wisten van niets, hadden ook niemand aan de deur gehad. Online was het wel afgetekend maar wie zijn handtekening was dat dan...?
Verder zijn we heel tevreden over de aankoop en de webshop maar misschien even overwegen een andere koerier te nemen :-)
Heidi V.
Leuke webshop, veel aanbod. Levertijd f werd niet gerespecteerd rn de communicatie rond levering vooral het doorgeven aan PostNL is zeer misleidend en niet ok. De 3 sterren zijn dankzij prijs en aanbod.
Rebecca V
Alles was zeer duidelijk, en voordeliger als elders. Favoriete shop !
Kevin W
***
Lynn D
Heel goede service en binnen de 4 dagen geleverd.