pinkorblue.be
pinkorblue.be
Pinkorblue.be is een webshop gespecialiseerd in baby-, peuter- en kinderproducten. Aangezien wij tot één van de grootste online baby shops uit Duitsland behoren, brengen we veel ervaring en een snel groeiend assortiment met ons mee. Met meer dan 100.000 artikelen heb je bij ons ruime keuze uit producten voor je kleine; van autostoelen, speelgoed tot aan fopspenen en mode.

Nadine V
De shopper is zoals beschreven van degelijke kwaliteit en maakt mijn leven veel aangenamer dus ik ben gelukkiger 😁
Ann D
Ik ben in het algemeen heel tevreden over de bestelling die ik gedaan heb. Het was relatief snel bij ons.
Gisele S
Online shoppen ging vlot enkel levering duurde wat langer dan verwacht voor de rest geen opmerkingen
Nele G
Snelle levering, goed ingepakt. Fijne autostoel met mooi spaar-korting.
Rina n
Verzorgde levering en de pop was heel mooi verpakt zonder honderdduizenden ijzerdraadjes en andere middelen die speelgoed vast ankeren
Sylvie V
Snel geleverd en prachtige kwaliteit!!!!
Michele D
Vlug gevonden wat ik nodig had. Goeie prijs
CHRISTINE V
Alles ok. Alleen online kopen is niet mijn ding. Maar vlotte service en levering 🙂
Christine E
Ik werd ervan verwittigd dat mijn pakje mogelijk vertraging kon oplopen bij de koerierdienst, maar kort daarna werd mijn pakje toch geleverd. De Sint was ruim op tijd ;-)
Gina I.
Perfect