Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!
Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!
pinkorblue.be
pinkorblue.be
Pinkorblue.be is een webshop gespecialiseerd in baby-, peuter- en kinderproducten. Aangezien wij tot één van de grootste online baby shops uit Duitsland behoren, brengen we veel ervaring en een snel groeiend assortiment met ons mee. Met meer dan 15.000 artikelen heb je bij ons ruime keuze uit producten voor je kleine; van autostoelen, speelgoed tot aan fopspenen en mode.

Snelle en correcte afhandeling.
pinkorblue.be Beste klant. Bedankt voor je feedback. Fijn om te horen dat je tevreden bent!
We zien je graag nog eens terug in onze webshop. Groeten, jouw pinkorblue-team Uw pinkorblue.be team
Geleverd volgens afspraak: super!
Het was de 2de keer, maar zeker niet de laatste keer!
pinkorblue.be Beste klant. We zijn blij te horen dat je tevreden bent over jouw bestelling. Bedankt voor de positieve feedback. We zien je graag nog eens terug in onze webshop! Groetjes, jouw pinkorblue-team Uw pinkorblue.be team
Snel en correct afgehandeld!
We zien je graag nog eens terug in onze webshop. Groeten, jouw pinkorblue-team
Uw pinkorblue.be team
Ik heb mijn bestelling moeten terugsturen wegens verkeerde kleuren, blijkbaar was de aangegeven kleur niet de kleur die verkocht werd en getoond op de website.
Ik was ontgoocheld al van de erste keer dat ik koop op de site. Ik kreeg een label voor gratis retour, dat wel maar nu moet ik nog mijn geld terugkrijgen en dat duurt meer dan 14 dagen?????? Kan dit echt niet sneller? Is niet mijn fout dat er verkeerde kleuren worden geleverd. Het is misleiding van de klant. Is er niet wat ik bestelde?W ie kijkt dat na en geeft feedback???
pinkorblue.be Beste klant, bedankt voor je feedback. Wat vervelend, dat je de verkeerde kleur producten had ontvangen. Dit is zeker niet de bedoeling en zal intern ook nagekeken worden. Het terugboeken van het bedrag is een automatisch proces, dat gebeurt zodra de retourzending bij ons terug is aangekomen. Mocht dat lang duren, kan je graag nog even contact opnemen met mijn collega's van de klantenservice. Zij kunnen even nakijken waar het pakketje is en eventueel voor een uitzondering en snellere betaling zorgen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Groeten, jouw pinkorblue-team Uw pinkorblue.be team
pinkorblue.be Beste klant, bedankt voor deze feedback! Uw pinkorblue.be team
zeer tevreden over samenwerking
Uitstekende service. Leveringstermijn gerespecteerd. Aantrekkelijke prijs. Jammer dat betaling via Paypal moet gebeuren. Voor de rest geen negatieve opmerking. Ben absoluut tevreden over mijn bestelling, het produkt, de levering : een 9,5 op 10 voor het geheel. Een 10 op 10 zou wel gegeven kunnen worden maar ge weet maar nooit, bestaat de perfectie wel echt ?
pinkorblue.be Beste klant, bedankt voor je positieve feedback. We hebben eigenlijk ook andere betaalmethoders op onze website. Als je niet op paypal klikt maar ernaast op de button 'verder', vind je de andere betaalmethodes. Fijn dat je desondanks tevreden bent met de bestelling. We zien je graag nog eens terug in de webshop! Groeten, jouw pinkorblue-team Uw pinkorblue.be team
Zie mjjn mals.
pinkorblue.be Beste klant, bedankt voor je feedback. Ik zie dat jouw pakketje helaas een vertraging heeft opgelopen in de verzending, hiervoor onze oprechte excuses. Zoals besproken met de klantenservice, is het natuurlijk mogelijk om het pakketje kostenloos te retourneren. Mocht je dat willen, kan je dat graag nog even laten weten. We zien je graag nog eens terug in onze webshop, zodat we je kunnen laten zien dat dit niet de normale gang van zaken is. Groeten, jouw pinkorblue-team Uw pinkorblue.be team
Snelle service - geen enkel probleem gehad!
Competitieve prijzen op de website en ruime keuze
Wie weet, tot snel in onze webshop. Groetjes, jouw pinkorblue-team
Op tijd geleverd. Pakket netjes. Inwendig geen schade. Zo hoort t
We zien je graag nog eens terug in onze webshop. Groeten, jouw pinkorblue-team