voor onlineshops»
Certificaat voor:
Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!
Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Beoordeling voor: pinkorblue.be

8.6 / 10

Gemiddelde van 299 beoordelingen
(afgelopen 12 maanden)
Totaal aantal beoordelingen: 726

Alle beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij pinkorblue.be

10 / 10

Tout est parfait - livraison très rapide - article 100% conforme à la description - très vaste choix. Merci !

op 18.01.2018 om 19:13 uur

8 / 10

Mooi, gebruiksvriendelijk over zes maanden. Degelijk.
    Commentaar van pinkorblue.be:
    Beste klant, bedankt voor jouw positieve feedback. Veel plezier van je bestelling gewenst! Groeten, jouw pinkorblue-team

op 14.01.2018 om 17:53 uur

2 / 10

pakket verloren bij de post
    wel telkens reactie via de klantendienst,
    maar 1,5 maand later nog steeds niet terugbetaald ondanks meerdere beloftes
    Commentaar van pinkorblue.be:
    Beste klant, bedankt voor je feedback. Mocht een pakketje verloren raken, proberen we dit altijd zo snel mogelijk op te lossen. In dit geval hebben we een terugbetaling ingeboekt, zoals gewenst. Door een technische fout bij de bank, heeft het helaas even geduurd voor dit bedrag ook bij jou op de bank stond. Inmiddels zijn de problemen opgelost. Nogmaals onze excuses hiervoor. Groeten, jouw pinkorblue-team

op 13.01.2018 om 10:29 uur

Prima service!
    Commentaar van pinkorblue.be:
    Beste klant, bedankt voor je feedback. Fijn om dit te horen. Wij zien je graag nog een keer in onze webshop. Groeten, jouw pinkorblue-team

op 11.01.2018 om 13:24 uur

8 / 10

Goed product, prima service, goed afgehandeld..

heb 2 producten gekocht, heb een faktuur ontvangen van slechts 1 product. Groeten michel
    Commentaar van pinkorblue.be:
    Beste Michel, bedankt voor de feedback. Fijn dat je tevreden bent met onze service en met de bestelling. Onze collega´s van de klantenservice lieten weten dat er volgens ons systeem te zien is dat er wel degelijk twee betalingen zijn binnengekomen.
    Mocht jij dit anders zien kan je altijd even contact met de klantendienst opnemen. Wij zien jou graag terug in onze webshop!
    Groeten jouw pinkorblue-team

op 11.01.2018 om 10:55 uur

All liked it.
    Fast shipping.
    Commentaar van pinkorblue.be:
    Thank you very much for your review. Happy that everything is as wished. We look forward to see you back in our webshop. Your pinkorblue-team

op 10.01.2018 om 12:04 uur

Heel tevreden.
    Commentaar van pinkorblue.be:
    Beste klant. Bedankt voor deze feedback! Wie weet, tot snel in onze webshop. Groetjes, jouw pinkorblue-team

op 09.01.2018 om 16:08 uur

6 / 10

Ik ben tevreden over het bedrijf. De bestelling is verlopen zoals aangegeven.

op 06.01.2018 om 18:25 uur

Zeer gemakkelijk 👍

op 04.01.2018 om 16:28 uur

8 / 10

Vlotte bestelling en vlotte levering. Niets op aan te merken.

op 02.01.2018 om 08:13 uur

pinkorblue.be

• Pinkorblue.be is een webshop gespecialiseerd in baby-, peuter- en kinderproducten. Aangezien wij tot één van de grootste online baby shops uit Duitsland behoren, brengen we veel ervaring en een snel groeiend assortiment met ons mee. Met meer dan 15.000 artikelen heb je bij ons ruime keuze uit producten voor je kleine; van autostoelen, speelgoed tot aan fopspenen en mode.

• Adres:

www.pinkorblue.be [babymarkt.de GmbH]
    Wulfshofstraße 22 - Indupark
    44149, Dortmund, Duitsland

• Beveel ons aan:
  • Website:
  • Contact:
    Tel: 0800 – 490 06 (Gratis)
    E-mail:

eKomi garandeert:

• Betrouwbare service
  • Veiliger online aankopen doen
  • Actualisering van de shopkwaliteit
  • 635 keer positief beoordeeld!

meer »

Zilver
Waardering tussen 8.8 en 9.5
Goud
Waardering vanaf 9.6

Heeft u nog geen beoordelingslink ontvangen of heeft u vragen over uw beoordeling?

Ik heb een vraag over mijn beoordeling
Ik heb een beoordelingslink nodig
Ik wil graag een klacht indienen
Email:
Bevestigen e-mail: