pinkorblue.be
pinkorblue.be
Pinkorblue.be is een webshop gespecialiseerd in baby-, peuter- en kinderproducten. Aangezien wij tot één van de grootste online baby shops uit Duitsland behoren, brengen we veel ervaring en een snel groeiend assortiment met ons mee. Met meer dan 100.000 artikelen heb je bij ons ruime keuze uit producten voor je kleine; van autostoelen, speelgoed tot aan fopspenen en mode.

Pieter N
Zeer snelle levering en goede prijs
Kim V
Alles snel gevonden, mooie korting, snelle levering! Super ervaring!
Bart L
Alles was zeer duidelijk en snel terug te vinden. Ook wat niet beschikbaar is wordt goed vermeld!
Gwenn G
Gemakkelijke en overzichtelijke site met een mooi assortiment. Onze keuze was snel gemaakt. Bestellen ging heel snel en vlot. Levering was ook sneller dan verwacht. Kwaliteit van de producten die we tot nu toe besteld hebben is helemaal in orde. Wij bestellen zeker nog meer binnenkort!
Sven R
Snelle goede service en kind weer gerust gestelt. Mijn kind heeft zijn beer weer om te slapen. Verzending duurde 4 dagen in corona tijdperk. Die 4 dagen waren even tanden bijten, maar hij slaapt nu als een roos. Dank je wel!
Nadzhie E
İk ben super tevreden met mijn aankoop en jullie snelle service. Hartelijk bedankt!
Hanne S
Duidelijke site, producten stipt geleverd.
Miguel S
Snelle levering, product prima in orde.
SYLWIA S
Prima service, snelle levering, alles in orde
Mireille V
De bestelling was heel vlug, en de site heel interessant