Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

pinkorblue.be
pinkorblue.be
Pinkorblue.be is een webshop gespecialiseerd in baby-, peuter- en kinderproducten. Aangezien wij tot één van de grootste online baby shops uit Duitsland behoren, brengen we veel ervaring en een snel groeiend assortiment met ons mee. Met meer dan 100.000 artikelen heb je bij ons ruime keuze uit producten voor je kleine; van autostoelen, speelgoed tot aan fopspenen en mode.

Myriam V.
De levering van de bestelling was niet te zien op de "traject site".Stond nog op leveringmoment nog onbekend" en plots stond iemand aan de deur met de levering,gelukkig waren we thuis...
Selien V
Prijs was zeer scherp, kwaliteit en goed verpakt product.
Levertermijn was wat langer dan 1-3 dagen. Bovendien werkte de tracking niet goed (site gaf error door het niet herkennen van opgegeven code)
Laura D
Ordered on the 6th of August, and my package has still not arrived
ann v
De babyfoon werkt goed
Melissa V
Niet duidelijk genoeg vermeld dat je zelf moet instaan voor de retourkosten. Staat in de ‘kleine’ lettertjes vermeld. Voor een pakje van *** euro, heb ik *** euro retourkosten moeten betalen. Klant zou mogelijkheid moeten hebben om pakket via jullie logistieke partner goedkoper terug te sturen. Moet daarom niet gratis zijn. Maar de service aanbieden zou al gemakkelijker en klantvriendelijker zijn. Om deze reden zal ik niet meer bestellen.
Sophie V
Alles zeer vlot verlopen en bestelling zeer snel ontvangen.
mireille n
Ik was heel tevreden
El bouzidi M
De bestelproces is heel snel. En het product is goed ingepakt.