Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

pinkorblue.be
pinkorblue.be
Pinkorblue.be is een webshop gespecialiseerd in baby-, peuter- en kinderproducten. Aangezien wij tot één van de grootste online baby shops uit Duitsland behoren, brengen we veel ervaring en een snel groeiend assortiment met ons mee. Met meer dan 100.000 artikelen heb je bij ons ruime keuze uit producten voor je kleine; van autostoelen, speelgoed tot aan fopspenen en mode.

Jasper R.
Verkeerd adres, pakket uiteraard verdwenen. Bij PP hulp gevraagd, werd verwezen naar PostNL. Bij PostNL hulp gevraagd, werd verwezen naar PP. Pakket is nu waarschijnlijk terug naar afzender, maar nog steeds niets van gehoord,
Mieke V
Goede service, makkelijk te bestellen. Kwaliteitsvol product.
Kateryna M
I got a good product with a good price and fast delivery!) Dank u)
Ans S.
Gratis retour vind ik eigenlijk wel een must, ik had over het hoofd gezien dat Pink of Blue deze service niet aanbiedt.
Bo S
Enige zand- en watertafel die praktisch en mooi was, konden we hier vinden. Levering was snel en zonder schade.
Stijn D
Vlotte en juiste bediening!!
Ann D
Juiste informatie en goede foto! Vlug antwoord bij een inlichting..
Natacha G
***
Rolf C
product geleverd dat een lager model was. het juiste model kon noet geleverd worden aan die prijs. De klant moest dus de nadelen van de fout van pinkorblue dragen. Enkel korting van *** euro gekregen op volgende aankoop. Teleurstellende tegemoetkoming die weinig duid op engagement naar de klant toe.
hannelore o
leuke site, overzichtelijk, mooi aanbod