Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!

PickupBox
PickupBox

Ga je verhuizen of verbouwen? Begin hier! De oplossing Pick-upBox is al briljant, maar als je weer eens service wilt ervaren anno 2017 moet je echt bij ***, *** en *** zijn. W퀌çt een toppers. Ik kan met recht zeggen dat *** m\'n leven heeft gered door vlak voor oplevertijd van m\'n oude huis zelf ook zijn handen uit de mouwen te steken en *** is een magician met de heftruck: zet de box gewoon neer in een ogenschijnlijk onmogelijke hoek. Tilt trouwens ook zonder blikken of blozen een wasmachine naar binnen. No problem. Stoere mannen met een mooi bedrijf
Een prima concept met goede service. 6 boxen 5 maanden in opslag. Keurig op tijd op het nieuwe adres afgeleverd.
Goede service. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Zeer vriendelijke eigenaar, telefonist en chauffeur!
Perfecte service en concept. Houden zich aan afspraken en zijn zeer klantvriendelijk. Box werd netjes op tijd op het nieuwe adres bezorgd en chauffeur hielp zelfs met uitladen !! Zeker aan te raden !!
Ruime boxen Afspraak=afspraak Vriendelijke chauffeur Tot nu top!!
Als ik dit eerder had geweten..te relaxt en veel goedkoper dan de 3 verhuisoffertes die we hadden opgevraagd. Binnen 1,5 uur tijd 3 pickup-boxen ingeladen en na 3 maanden overbrugging kwamen de boxen netjes terug bij onze nieuwe woning. BEDANKT alle medewerkers en vriendelijke chauffeur.
De chauffeur was ruim op tijd om de boxen te leveren. Eerst lijkt er niet zoveel in te kunnen, maar met een beetje puzzelen hebben we er toch heel veel in gekregen. Echt een aanrader!
Wij hadden 4 boxen nodig. Het inladen ging snel, de boxen stonden op 1 meter van de deur. Het uitladen gng nog sneller, de eerste box was al leeg voordat de chauffeur box 3 had gelost. Ook werden de boxen nog eenkeer verplaatst om nog dichter bij de deur te komrn. Alle lof, een zeer werkbare en goedkope oplossing als je gaat verhuizen.
Wonderful, quick and uncomplicated service. Really saved me a lot of troubles in having to store my belongings and having them sent back to another address later. I am deeply satisfied!
Mensen zijn top. Concept is top. Organisatorisch nog groeipijntjes. Ga ze zeker weer gebruiken wanneer nodig.