Perfectdraft/nl-nl
Perfectdraft/nl-nl

adventkalender besteld, leuk en snel geleverd alleen jammer dat het onduidelijk is waar je de beschrijving van de bieren kan vinden. Op de doos staat www.beery-christmas.com maar dan kom je gewoon in de webshop uit
Helemaal niks op aan te merken. Super snel en erg netjes verpakt.
Koop regelmatig Tripel Karmeliet op vat. Jammer is, dat de houdbaarheidsdatum niet zo lang is, ong 4 maanden Als je dan 3 vaatjes met 20% korting bestelt, moet je of flink doordrinken of andere liefhebbers mobiliseren om er 1 af te nemen.
Bij een bestelling van twee flesjes Goose Island County werd een glas beloofd dat niet meegezonden werd. Dit bleek een fout op de site; er bestaat helemaal geen glas van Goose Island. Daarnaast bleek de gratis verzending toch niet gratis te zijn. Jammer…
Deze dure perfect draft werkt niet op de app. De app koppelt met geen mogelijkheid de machine met de Bluetooth en de WiFi.
Inmiddels een mail geschreven aan help-perfectdraft.com, maar helaas geen gehoor geen reactie tot op heden.
Nu is de perfect draft nagenoeg onbruikbaar.
Goede website met veel keuze en kwsliteit en een snelle correcte professionele levering!
De helft van de bestelling is aangekomen
Snelle levering
Ik heb het "Red de bieren" pakket aangeschaft. In deze tijd is "verspilling" uit den boze. Zeker bier mag niet weggegooid worden. Ik heb een heerlijk pakket ontvangen met verschillende bieren. Ik ga een lekker decembermaand tegemoet.
Snelle levering. Elke dag een verrassing wat er in zit. Veel verschillende biertjes leer je zo kennen. Een leuke aanrader voor een keer een ander biertje.