Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!
Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!
Passievoorwhisky.nl
Passievoorwhisky.nl
Webshop met een zeer groot aanbod aan speciale whisky's, rum, wijnen en champagnes. Altijd ruim 1500 whisky's online en een mooie selectie van de beste wijnen die er in de wereld verkrijgbaar zijn.

J-p S
Snelle levering en goede service!
Wel zouden de omschrijvingen van de diverse whiskey’s wat uitgebreider mogen zodat je wat in je smaak kunt uitzoeken.
Sam C
Zeer goede service!!
M B
Mooie whisky tegen een mooie prijs. Bij onvoorziene vertraging in de bezorging, direct contact met mij opgenomen. Aflevering daarna precies conform afspraak. Goede service dus!
Monique D
Ik bestel hier vaak. Ik kan zelf niet inpakken en heb dankzij deze site op tijd een leuk ingepakt cadeau. En ook nog eens voor een zeer goede prijs!
Martijn K
Deze slijter doet zijn best om een product te leveren dat precies aansluit bij je wensen. Ook voor speciale verzoeken zijn ze uiterst hulpvaardig. Naast de webshop kom ik ook graag in de winkel.
WK C
Zeer vriendelijke mensen, ruim assortiment van standaard tot niet verkrijgbare bottlelingen. Leuke events en ruime openingstijden. Ga er vaker komen.
Ben F
Snelle en correcte afhandeling.
We V
De whisky was binnen 24u binnen. Bovendien was de verpakking dusdanig dat al zou het pakketje van de 10e verdieping naar beneden vallen de flessen nog heel zouden zijn: top!
K. D
Snelle en nette afhandeling en bezorging. Sommige prijzen zijn wat/erg stevig, maar daar staat tegenover dat de verzendkosten vanaf ***,- euro al worden kwijtgescholden.
Jan D
Een duidelijke webshop waar het bestellen makkelijk gaat en ook geen problemen met het betalen.
Makkelijk zoeken op je favoriete smaak
Moet nog wel even de whisky proeven maar dat zal wel goed zijn :-)