Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!
Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!
Passievoorwhisky.nl
Passievoorwhisky.nl
Webshop met een zeer groot aanbod aan speciale whisky's, rum, wijnen en champagnes. Altijd ruim 1500 whisky's online en een mooie selectie van de beste wijnen die er in de wereld verkrijgbaar zijn.

leon v
We zijn zeer te vreden
Freddy B
Super bedankt voor de fles ***, was al een jaar niet te krijgen
Rob L
Gezocht wat ik zou willen en boven verwachting ga het zeker weer bestellen,compliment voor het verpakken en uiteraard bezorgd op het aangegeven adres wat is opgegeven en een ruime keus wat uiteraard ook belangrijk is
Compliment en ga zo door mvr gr
Willem B
Snel geleverd en zeer goed verpakt!
Rolf H
Goed verpakt. Snel verzonden. Lekkere whisky!
Richard F
Jammer dat op de website de fles die ik heb besteld afgebeeld stond met een achteraf gezien verkeerde koker. Het is jammer dat wanneer je een fles Millstone whisky van ongeveer €***,- koopt er geen koker bij zit maar dat die wel bij een fles van €***,- zit en dat de duurdere nu dus in een papieren zal zit.
Passievoorwhisky.nl Het is inderdaad slordig dat er een verkeerde koker stond afgebeeld. Wij maken alle foto's zelf en een vergissing is menselijk. Dat er officieel geen koker bij zit, kunt u ons niet kwalijk nemen. Gezien de gemiddelde score van 9.8/10 komt het gelukkig niet vaak voor dat er een vergissing gemaakt wordt. Zoals wij u telefonisch ook gemeld hebben, wilden wij deze vergissing graag oplossen door de fles in een geschenkdoos te verpakken of de fles terug te nemen. Helaas kunnen we geen koker leveren als er officieel geen koker bij de fles geleverd wordt.Graag verneem ik wat wij hadden kunnen doen om toch de 5 sterren als beoordeling te ontvangen. Wij leren graag van onze vergissingen. Uw passievoorwhisky.nl/nl team
Wil S
Juiste (goed verpakt) en snelle levering . Een aanrader .
Maaik J
De naam van de zaak klopt zo ontzettend bij de mensen die er werken. En waar het heel verleidelijk is om de meest dure en zeldzame exemplaren te presenteren, lukt het ze ook om in het goedkope- en middensegment een breed scala aan whisky’s aan te bieden.
En dan hebben ze ook nog iets van wijn, maar dat snap ik niet😉
Jelle W
Snelle levering en mooi aanbod.
Esther L
Makkelijke website, snelle service en heel goed verpakt, kortom: voor herhaling vatbaar.