Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Passievoorwhisky.nl
Passievoorwhisky.nl
Webshop met een zeer groot aanbod aan speciale whisky's, rum, wijnen en champagnes. Altijd ruim 1500 whisky's online en een mooie selectie van de beste wijnen die er in de wereld verkrijgbaar zijn.

Goed
Groot aanbod, leuke aanbiedingen.
Meer dan fijne, klantvriendelijke zorg. Ik ben helemaal happy.
Grt Arthur
Duidelijke beschrijving,goed verpakt, en snel verzonden. Bovendien milieubewust
Top service en snelle levering.
Een paar zeer mooie whisky’s gekocht. Prima assortiment. Perfect ingepakt en snel verzonden. Heel blij met mijn aankoop.
Prima
Top service! En goede prijs-kwaliteit whisky’s.
Niet alleen een prachtige winkel met een iets te groot assortiment waardoor de keuze wat lastiger wordt. Maar ook een prettige website/shop waar alles goed te vinden is, en per product ook veel informatie te vinden omtrent smaak etc. Het personeel heft ook een grote passie en weten je goed te helpen met alle producten, maar hebben ook een ruime kennis van zaken.
De bestelling werd snel verzonden en was netjes ingepakt met beschermend materiaal (bubbelplastic en piepschuim krullen). De bestelde fles was in prima conditie. Contact met de klantenservice was ook prettig en ook daar werd weer snel gereageerd. Ik zal hier zeker in de toekomst nog eens bestellen en de site in de gaten houden voor meer moois/lekkers.