Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

ParfumCenter.nl
ParfumCenter.nl
ParfumCenter.nl is al sinds 2004 actief met het verkopen van parfum van alle bekende merken voor prijzen die voor iedereen in het bereik liggen. Natuurlijk allemaal 100% origineel , snel geleverd , goed verpakt en altijd gratis proefjes ! Met een zo breed mogelijk aanbod van onze producten, van eau de toilette's , eau de parfum's , huidverzorgingsproducten , aftershave's , geschenkset's , miniaturen , bodylotion's enz. vindt u bij parfumcenter.nl altijd de beste merken voor de beste prijs!

Goede service en alles netjes op tijd. Heel tevreden!
Veel keuze goede service en snelle levering
Snelle en correcte levering en goede informatie over wanneer er geleverd zou worden. Er zaten ook nog drie testertjes in de verpakking.
Snelle levering, maar wel erg kleine flesjes. Site suggereert meer zeg maar
Heel erg tevreden, snelle levering, en vooral de prijs is zeer aantrekkelijk, heb er al vaker gebruik van gemaakt, en ga het zeer zeker vaker doen, groetjes ***.
Super goed. , snelle levering , chapeau
Zeer tevreden over alles
Ik heb het gewoon niet ontvangen!, dus heel ontevreden
Bestellingen zijn keurig en in goede staat bezorgd en met extra's dus ben ik tevreden. Ik had ook nog contact gehad met de klantenservice en dat is ook naar tevredenheid afgehandeld. Dus al met al geen klachten over Parfum Center.
De sterren spreken voor zich...