Parfumcenter.nl
Parfumcenter.nl
ParfumCenter.nl is al sinds 2004 actief met het verkopen van parfum van alle bekende merken voor prijzen die voor iedereen in het bereik liggen. Natuurlijk allemaal 100% origineel , snel geleverd , goed verpakt en altijd gratis proefjes ! Met een zo breed mogelijk aanbod van onze producten, van eau de toilette's , eau de parfum's , huidverzorgingsproducten , aftershave's , geschenkset's , miniaturen , bodylotion's enz. vindt u bij parfumcenter.nl altijd de beste merken voor de beste prijs!

aankoop en levering was probleemloos
Goede, snelle service. Prijs / Qualiteit.
snelle levering met veel gratis samples!!
Zeer goede prijs en supersnelle levering van het product
Goede service snelle levering
Altijd snel geleverd voor de voordeligste prijs. Tot volgende x
Duidelijke website, lage prijzen, snelle levering...wat wil een mens nog meer. Ik ben zeer tevreden!
Vlugge levering en een perfecte kwaliteit. 100% echtheid en top
Geleverd zoals afgesproken, goede ervaring.
Mijn bijzondere en erg moeilijk verkrijgbare parfummetje van vroeger teruggevonden bij ParfumCenter... en tegen een heel mooie, lage prijs!
Snelle service, goed verpakt en nog gratis monstertjes gekregen ook. Perfect! Ik geef normaal de voorkeur aan 'echt' winkelen, maar voor mjin parfum ga ik nooit meer ergens anders naar toe. :)