ParfumCenter.nl
ParfumCenter.nl
ParfumCenter.nl is al sinds 2004 actief met het verkopen van parfum van alle bekende merken voor prijzen die voor iedereen in het bereik liggen. Natuurlijk allemaal 100% origineel , snel geleverd , goed verpakt en altijd gratis proefjes ! Met een zo breed mogelijk aanbod van onze producten, van eau de toilette's , eau de parfum's , huidverzorgingsproducten , aftershave's , geschenkset's , miniaturen , bodylotion's enz. vindt u bij parfumcenter.nl altijd de beste merken voor de beste prijs!

Zeer tevreden, snel geleverd. Hadden voor mij wel een paar proefmonsterjes bij gemogen. Maar verder oké. Kom zekers terug bij jullie.
Zeer tevreden!!
Vlotte levering, goede prijs, en nog een staaltje bijgekregen!
Zeer blijde klant.
zeer vlotte en correcte afhandeling van de bestelling
Mooie prijzen en goede service.
Delivery took too long.
Snelle bezorging zelf als je 1 minuut voor 1800 besteld
Eerste bestelling bij jullie en alles heel.vlot en op de gekozen dag geleverd !
Bestellen geplaatst, volgende dag binnen. Goed verpakt alleen was er een probleem. Parfumeries had intern geen buisje en er kwam dus geen parfum uit de fles. Gemaild met foto’s en filmpje, dezelfde dag een reactie terug en de dag erna een nieuwe fels is huis. Klacht keurig en snel opgelost, tevreden!
Snelle levering. Prima service
mooie site goede service ik blijf klant. gertjs.***