ParfumCenter.nl
ParfumCenter.nl
ParfumCenter.nl is al sinds 2004 actief met het verkopen van parfum van alle bekende merken voor prijzen die voor iedereen in het bereik liggen. Natuurlijk allemaal 100% origineel , snel geleverd , goed verpakt en altijd gratis proefjes ! Met een zo breed mogelijk aanbod van onze producten, van eau de toilette's , eau de parfum's , huidverzorgingsproducten , aftershave's , geschenkset's , miniaturen , bodylotion's enz. vindt u bij parfumcenter.nl altijd de beste merken voor de beste prijs!

Goede Webpagina en vlotte levering van het gevraagde. Zeer tevreden. ***
Super goede service en super vlug geleverd !!! Bedankt en aanrader voor iedereen
Ben zeer tevreden over parfumcenter , mijn aankoop was vergeten opgestuurd te worden door administratieve fout , na een belletje is mijn aankoop de volgende dag nogmaals opgestuurd en excuus gekregen .
Parfumcenter is aan te raden.
Zeer karig met proefmonsters!
Zeer snelle en correcte verwerking; goed verpakt incl. sample bij bestelling damesparfum. prijzen ok.
Snel en correct geleverd, alles aan een interessante prijs.
De bestelling was niet goed gegaan, ik had de eau de toilette gekregen ipv de parfum. Maar ik kreeg meteen een retourlabel gemaild en de juiste parfum werd al opgestuurd voor men het retourpakket met de eau de toilette omtvangen had.
Dus kwam helemaal goed en maar 1 dag later dan de oorspronkelijke bestelling.
Prima berichtgeving. Netjes ingepakt
snel geleverd
goede kwaliteit
uitstekende service
6 woordjes zeggen genoeg
Goede levering en prijzen !
Toen ik 1 van de producten uitpakte zat de verpakking aan de onderkant los en viel de flacon op de grond in stukken. Misschien al eens eerder opengemaakt?