ParfumCenter.nl
ParfumCenter.nl
ParfumCenter.nl is al sinds 2004 actief met het verkopen van parfum van alle bekende merken voor prijzen die voor iedereen in het bereik liggen. Natuurlijk allemaal 100% origineel , snel geleverd , goed verpakt en altijd gratis proefjes ! Met een zo breed mogelijk aanbod van onze producten, van eau de toilette's , eau de parfum's , huidverzorgingsproducten , aftershave's , geschenkset's , miniaturen , bodylotion's enz. vindt u bij parfumcenter.nl altijd de beste merken voor de beste prijs!

Goed te vinden op internet en gewoon in orde zoals men wil en kan verwachten. Veel succes nog.
Goed overzicht en prijzen liggen beter dan de anderen.
Top! Correcte afhandeling van de bestelling. Goede communicatie. En ook nog eens super voordelig.
verkeerde binnen gekregen
Good service fast delivery and nice samples included
Goede levering. Echter omdat ik het verkeerde heb besteld een mail gestuurd of ik kan ruilen. Nu na bijna en week nog geen berichtje terug. Apart !!
Makkelijk kunnen bestellen, duidelijke site en snelle nette levering.
Heeft het bedrijf zo weinig vertrouwen in haar personeel dat zij constant feedback willen, via een app nog wel. Wat een treurigheid ......
hervorragender verkäöufer, sehr freundlich und verlässlich
MfG
***