owayo  NL
owayo NL

Zeer fijne en snelle communicatie.
Mooie truitjes.
Heel tevreden van!
Goede designtool op de website, en blijkt ook echt zo geleverd!

Klantenservice is perfect bereikbaar en behulpzaam. Echt een aanrader!! En ik kom zeker terug als ik nog eens een bedrukt shirt nodig heb.

Aan pakketdienst Fedex: de Express optie blijkt toch zomaar een dag langer te kunnen duren.
Ik ben heel tevreden met het product. Ik heb ook twee keer met jullie gebeld en ben toen prima geholpen. Dus ja ik ben een tevreden klant
Dit betrof een nabestelling waardoor een nader contact over ontwerp, kleur etc. niet nodig was. Maar het werd snel en servicegericht opgepikt en afgehandeld, met een prettige en persoonlijke wijze van communicatie!
Perfect gedaan en op tijd!
Algemeen tevreden over levering en kwaliteit. De rugnummers bij de voetbaltruitjes vond ik wel niet duidelijk en fout (allemaal hetzelfde nummer) werd ook niet opgemerkt bij de eindcontrole.
Top!
Makkelijk ontwerpen en goede kwaliteit.
Het enige min punt is dat het 3 dagen later was geleverd dan was gezegd. Verder was alles prima
- Zeer goed service.
- Shirt komen redelijk groot uit, maar dit staat correct aangegeven op de website.
- Bij was instructies misschien nog noteren om truitjes binnenstebuiten te wassen zodat bedrukking langer goed blijft (als dit klopt wat ik zeg).