owayo  NL
owayo NL

Goede, duidelijke communicatie en mooie producten!
De site is overzichtelijk en het ontwerpen van het shirt is zeer gemakkelijk. Er werd snel gereageerd op mijn vraag over het ontwerp waardoor het eindontwerp tijdig af was en besteld kon worden.
De website werkt heel fijn om zelf een ontwerp te maken. Het proces daarna is ook heel prettig, waarbij Owaya perfecte begeleiding geeft zoals bij het controleren en optimaliseren van je ontwerp. Heel goed dat daarvoor een optie wordt geboden!
Verder verloopt alles heel correct bij de bestelling.
Tweede keer besteld bij Owayo, top service en top kwaliteit! Bij de eerste bestelling heeft Owayo mijn bedrijfslogo her ontworpen zodat deze passend op de kleding kan worden geprint. Deze kon ik eenvoudig uit de 3D configurator halen voor de tweede bestelling. Kleding is ook van goede kwaliteit.
Goede service,prima kwaliteit/prijsverhouding.
Super tevreden .
Communicatie, kwaliteit en op tijd geleverd .
Meteen de volgende bestelling ook geplaatst , ook weer heel benieuwd naar de kleuren e.d. , maar vol vertrouwen dat het goed komt .
Super , is aan te bevelen .
Top, !!!!!
Maat is wat groter dan de andere kledij, maar voor de rest een zeer mooi en sober ontwerp 👌
Ik zou graag ook fitnesskledij op dezelfde manier laten bedrukken ( lees, meer sexy dan de e sport of loperskledij.) Hebben jullie daarvoor een adres die je kan aanraden?
Zeer goed product.
Verzending zou wel gratis mogen zijn. Zekerbij aankoop van11 shirts.
Goed contact gehad over het door mij gemaakt concept ontwerp. Er werd goed meegedacht en snel gereageerd. Het bestelde shirt was een afscheidscadeau voor een collega die er erg blij mee was. Wat ook erg handig is: de maattabel op de website!