owayo  NL
owayo NL

Top product!
Heldere communicatie en goede service.
Wielren t-shirt is prima qua maatvoering.

Wielrenbroek is qua maatvoering erg uit balans. Een XL is bij de eindeinde van de been stukken veel te wijd en in het kruisgedeelte de stof niet elastisch genoeg. helaas is de pasvorm dusdanig "niet goed" dat deze helaas niet draagbaar meer is.
Goede service
Snel en persoonlijk contact, waarna de shirts netjes werden bezorgd. Goede kwaliteit.
Mooi shirt, echter de kleur die we kozen zou petrol moeten zijn maar is in het echt felblauw.
Misschien is het handig als jullie .psd bestanden kunnen openen, zodat aanleveren in dat format mogelijk is (logo's bleken corrupt in png en tiff)

Verder heb ik 1 maat groter dan de confectiemaat besteld en dit was perfect. Als ik de werkelijke confectiemaat had besteld was dit te klein uitgevallen
De print komt overeen met de print die ik koos op de site, leuk zo!
Contact is goed verlopen, duidelijk en behulpzaam. De 3d configurator is makkelijk en super om mee te werken. Het shirt wat ik had ontworpen is precies zoals het digitale ontwerp. De Hero shirts zijn ook na testen goed van stof, ademend en zit lekker. Kortom, ik ga binnenkort meer bestellen in 1x.
Goede kwaliteit, enkel de vorm van de shirts (zomer wielershirt) mag wat moderner. Bij de meeste merken (kalas-castelle-vermarck) werken ze met iets langere mouwen +2cm en de rek aan de arm is breder onderaan, wat resulteert in een modernere look en zit ook iets beter.