owayo  NL
owayo NL

Shirt ziet er uit zoals verwacht, alleen de maat is wat groot. Dus dat vind ik wel een beetje jammer omdat ik de juiste afmetingen heb ingevoerd, maar het shirt toch groter uitvalt
Alles goed geregeld
Levering zelfs sneller dan gepland
Goede communicatie, hulp bij het ontwerp. Kanttekening: Bij een zelf ontworpen shirt in meerdere maten krijgen kleinere maten een kleinere schaal van de bedrukking
Helder en snelle communicatie over de mail
Prima site om een gepersonaliseerd shirt te maken. Goed advies en een tijdige levering. Ronduit top!
alles naar wens verlopen
ik ben tevreden omdat de afspreken allemaal nagekomen zijn ,ook de duidelijke manier van afspreken
Shirt geheel conform bedoeling, fraai resultaat, prettige service.
De algehele ervaring was positief. Dit is omdat de online ontwerpstudio het ontwerpen makkelijk maakt. Het zou fijn zijn als er een optie is om de owayo branding weg te laten op de fietskleding, misschien tegen meerprijs. Contact met de medewerkers was snel en professioneel.
Ontwerp is eenvoudig te maken en wordt gecheckt of alles correct is. Heel fijn.