Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

owayo  NL
owayo NL

Ik ben niet gewoon tevreden, ik ben ZEER tevreden met mijn shirt. Het ontwerpen was erg makkelijk, goede communicatie over de levering maar toen het bezorgd werd, ovetrof al mijn verwachtingen. Perfecte druk! Echt perfect. Precies zoals ik wilde. En top kwaliteit shirt ook nog. Aanrader!!!
Truitjes zijn heel mooi, ontwerpsoftware was gebruiksvriendelijk.
Iets meer info bij de maten mocht wel. Truitje dat ik voor mezelf bestelde past maar zit eerder aan de strakke kant. Had een maat groter genomen (gelukkig) omdat ik het liever wat los heb. Maar valt dus eerder klein uit.
We zijn aangenaam verrast door de nauwkeurigheid en kwaliteit van de shirts, zoals we ze zelf in jullie 3D configuratie hebben ontworpen....
Zeer tevreden over het leveringsproces. Je wordt van bestelling tot levering goed op de hoogte gehouden. Ook een compliment voor de configurator tool. Die werkt erg intuitief. Het geleverde product voldoet ook aan de verwachting.
snel, vakkundig en mooi resultaat!
Shirt is 100% zoals je hem designed hebt. De stof is aan de dikkere kant waardoor dit shirt meer voor de winter is. Zweet opname is niet ideaal waardoor het shirt aan je lichaam plakt. Al bij al vind ik de prijs te hoog voor de kwaliteit.
Vriendelijke en adequate service, mooi product.
Heel goed resultaat en behulpzaam mensen.
Zeer tevreden over de communicatie
Custom shirt besteld, werd snel geleverd en de kwaliteit is top! De configurator werkt ook fijn.