owayo  NL
owayo NL

Drukwerk ziet er heel goed uit. Ontwerptool op site werkt erg prettig, en er kan veel. Heel tevreden alles bij elkaar. Enige puntje is de wat trage reactie op e-mails.
Uitgebreide mogelijkheden en uitstekende service
over alles tevreden , alleen zitten de meeste truitjes wat te los; vooral aan de nek en de borst. Misschien beter om ook de tussenmaten te bezorgen voor het passen....
Hardloop shirt zelf ontworpen en het geleverde shirt voldeed volledig aan onze verwachting. Persoonlijk vind ik de prijs nog iets aan de hoge kant, maar verder dik tevreden.
Goed geholpen, snel, vakkundig, en snelle levering
De ontwerpmodule werkt heel eenvoudig. Erg leuk. In werkelijkheid ziet het er altijd wel iets anders uit maar ik ben zeker tevreden. De berichtgeving van FedEx was niet helemaal accuraat: eerst zou het vrijdag komen maar het werd uiteindelijk dinsdag. Bezorgen op een afhaal punt zou pluspunt zijn.
Beste,
Erg mooi geworden, de broekjes. Wij vinden wel dat de zeem in de broek net iets dikker had gemogen.
Prima service en duidelijke communicatie. Heel mooi afgewerkt product.
ben zeer tevreden met het meedenken en de service van owayo
en idd. binnen 3 weken in huis
goede kwaliteit en mooie kleuren
volgende keer bestel ik er weer
Super tool op de website in combinatie met specifiek persoonlijk advies nadat order gegeven was. Helemaal tevreden!!