Onlinekabelshop.nl
Onlinekabelshop.nl
Onlinekabelshop.nl, de baanbrekende kabelleverancier voor particulieren en bedrijven. Ruime keuze en slechts € 3,95 verzendkosten. Met 15.000+ kabels en aanverwante artikelen kunnen we met recht zeggen dat we ons doel waarmaken: dé webshop zijn met de oplossing om uw audio, video of andere apparatuur aan te sluiten. In ons assortiment heeft u ruime keuze uit HDMI, Coax, Optische, DisplayPort, Scart, Tulp, VGA en USB kabels en nog veel meer aanverwant aansluitmateriaal. Onze fysieke winkel is gevestigd op de Flemingstraat 99 in Leiden waar u altijd terecht kunt voor uw kabels. U kunt ook 24/7 uw bestelling plaatsen in onze webshop.

Prima
Prima
Was uitstekend.
Super
Voor mijn nieuwe tv moest ik een converter hebben om mij Nintendo Wii weer te kunnen gebruiken. Verscheidenen winkels die ik bezocht voor info hadden 1 optie, een converter van ***. maar uw medewerker vertelde mij iets anders ! Voor ***was ik klaar. Dat scheelde nogal. Bestelling geplaatst en de volgende dag binnen. Super, dank voor de goede medewerking '***
Perfecte levering
super snel
goede service zeer goede mensen
Prima geholpen en netjes gecommuniceerd over vertraging wegens niet op voorraad hebben.
product dat jullie stuurde was zeker OK
Levertijd ook