Onlinekabelshop.nl
Onlinekabelshop.nl
Onlinekabelshop.nl, de baanbrekende kabelleverancier voor particulieren en bedrijven. Ruime keuze en slechts € 3,95 verzendkosten. Met 15.000+ kabels en aanverwante artikelen kunnen we met recht zeggen dat we ons doel waarmaken: dé webshop zijn met de oplossing om uw audio, video of andere apparatuur aan te sluiten. In ons assortiment heeft u ruime keuze uit HDMI, Coax, Optische, DisplayPort, Scart, Tulp, VGA en USB kabels en nog veel meer aanverwant aansluitmateriaal. Onze fysieke winkel is gevestigd op de Flemingstraat 99 in Leiden waar u altijd terecht kunt voor uw kabels. U kunt ook 24/7 uw bestelling plaatsen in onze webshop. Op werkdagen voor 17:30 uur besteld, de volgende dag in huis!

Snelle levering!
Snelle levering
Na telefonisch uitstekend geinformeerd te zijn, heb ik per omgaande mijn bestelling ontvangen.
ik wil een compliment maken aan uw medewerker Simon die mij telefonisch goed ondersteunt heeft bij de installatie van de Easycap.
helaas geeft dit apparaat schokkerig beeld op de laptop maar daar kan hij niets aan doen.
***
gewenste artikel snel geleverd, wat wil je meer?
Besteld en volgende dag al binnen! Top service!
Snel geleverd
alles vlot verlopen
ga zo door
Snelle levering. Degelijke producten.