Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Onlinekabelshop.nl
Onlinekabelshop.nl
Onlinekabelshop.nl, de baanbrekende kabelleverancier voor particulieren en bedrijven. Ruime keuze en slechts € 4,99 verzendkosten. Met 17.000+ kabels en aanverwante artikelen kunnen we met recht zeggen dat we ons doel waarmaken: dé webshop zijn met de oplossing om uw audio, video of andere apparatuur aan te sluiten. In ons assortiment heeft u ruime keuze uit HDMI, Coax, Optische, DisplayPort, Scart, Tulp, VGA en USB kabels en nog veel meer aanverwant aansluitmateriaal. Onze fysieke winkel is gevestigd op de Flemingstraat 99 in Leiden waar u altijd terecht kunt voor uw kabels. U kunt ook 24/7 uw bestelling plaatsen in onze webshop. Op werkdagen voor 22:00 uur besteld, de volgende dag in huis!

Uit de web site kabels gekocht. helaaas de verkeerde... Geholpen door uiterst vakkundige medewerker(s) van de winkel. Zelden zo'n goede informatie gekregen. Zeer deskundig en uiterst vriendelijk. Dat heb ik niet vaak meegemaakt.
Deze webshop en fysieke winkel is niet alleen klantvriendelijk maar ook zeer deskundig. Je wordt snel geholpen zowel bij bestelling als bij afhalen in de winkel. De medewerkers zijn erg goed en op de inhoud. Ik ben elke keer aangenaam verrast dat een item zo snel beschikbaar kan komen, zelfs voor meer gedateerde koppelstukken. Ook bij een eventueel defect, krijg je snel zonder poespas een goede vervanging. Onlinekabelshop is een norm voor hun conculega's
Dominique d.
Klantvriendelijk en helpen je goed bij vragen.
paul b.
prima produkt en snelle levering
Charon O.
Goed advies gekregen en tevreden met de kabels
Michael R.
Prima service, kon de producten makkelijk vinden en de levering was perfect.
Carola P.
Geweldig, nergens te koop. Bij online kabelshop wel
Remco L.
Rene v.
Na bestellen bleek dat het product niet meer leverbaar is en ben ik netjes geholpen met het vinden van een alternatief.
Cornelis S.
Dik te vreden en alles goed .