Onlinekabelshop.nl
Onlinekabelshop.nl
Onlinekabelshop.nl, de baanbrekende kabelleverancier voor particulieren en bedrijven. Ruime keuze en slechts € 4,99 verzendkosten. Met 17.000+ kabels en aanverwante artikelen kunnen we met recht zeggen dat we ons doel waarmaken: dé webshop zijn met de oplossing om uw audio, video of andere apparatuur aan te sluiten. In ons assortiment heeft u ruime keuze uit HDMI, Coax, Optische, DisplayPort, Scart, Tulp, VGA en USB kabels en nog veel meer aanverwant aansluitmateriaal. Onze fysieke winkel is gevestigd op de Flemingstraat 99 in Leiden waar u altijd terecht kunt voor uw kabels. U kunt ook 24/7 uw bestelling plaatsen in onze webshop. Op werkdagen voor 22:00 uur besteld, de volgende dag in huis!

Snelle levering en voldoet geheel aan de verwachtingen
Goede kabels tegen heel scherpe lage prijzen en goede en snelle service. Koop zeker hier terug.
Snel!
Snel levering
Prima en snel verzonden
Snelle service. Tevreden klant
Hoge verzendkosten , had om advies gevraagd kreeg niet het gewenste resultaat van de medewerker terwijl ik een foto had gestuurd om wat voor kabel ik nodig had toen maat zelf gezocht en gevonden.
Alles prima verlopen
niks ontvangen ..........................????????????????????waar is het pakje ...................?????
alles prima