Onlinekabelshop.nl
Onlinekabelshop.nl
Onlinekabelshop.nl, de baanbrekende kabelleverancier voor particulieren en bedrijven. Ruime keuze en slechts € 3,95 verzendkosten. Met 15.000+ kabels en aanverwante artikelen kunnen we met recht zeggen dat we ons doel waarmaken: dé webshop zijn met de oplossing om uw audio, video of andere apparatuur aan te sluiten. In ons assortiment heeft u ruime keuze uit HDMI, Coax, Optische, DisplayPort, Scart, Tulp, VGA en USB kabels en nog veel meer aanverwant aansluitmateriaal. Onze fysieke winkel is gevestigd op de Flemingstraat 99 in Leiden waar u altijd terecht kunt voor uw kabels. U kunt ook 24/7 uw bestelling plaatsen in onze webshop. Op werkdagen voor 17:30 uur besteld, de volgende dag in huis!

altijd goed top
snel en accuraat
Goede tv beugel zwaar en stevig nette handlieding
Zeer deskundig, efficiënt en vriendelijk
Tevreden
Snel geleverd goed product
snelle goede reaktie op mijn vraag en bestelling direkt geleverd👍
Het bestelde artikel snel in huis
Lijkt kwalitatief goede koop. Prima!
-De online bestelling werd onmiddellijk de volgende dag geleverd.
-Prijzen zijn enorm laag en ik was een paar weken eerder in hun winkel in Leiden voor een andere kabel; ze waren bijzonder behulpzaam, tekeningetje gemaakt met uitleg en de juiste kabel en omvormer meegekregen. Dat terwijl ik elders in de grootste shop van NL (mag geen namen noemen denk ik) verkeerd advies had gekregen.
Ik beveel deze winkel van harte aan.
Ga zo door!
Geweldig mooi product. Alleen jammer dat er niet echt een beschrijving bij zat hoe precies op te hangen is wel gelukt maar dit vond ik een min puntje!
Goed adres voor als je kabels of verloopjes nodig hebt die elders lastig verkrijgbaar zijn.