Onlinekabelshop.nl
Onlinekabelshop.nl
Onlinekabelshop.nl, de baanbrekende kabelleverancier voor particulieren en bedrijven. Ruime keuze en slechts € 3,95 verzendkosten. Met 15.000+ kabels en aanverwante artikelen kunnen we met recht zeggen dat we ons doel waarmaken: dé webshop zijn met de oplossing om uw audio, video of andere apparatuur aan te sluiten. In ons assortiment heeft u ruime keuze uit HDMI, Coax, Optische, DisplayPort, Scart, Tulp, VGA en USB kabels en nog veel meer aanverwant aansluitmateriaal. Onze fysieke winkel is gevestigd op de Flemingstraat 99 in Leiden waar u altijd terecht kunt voor uw kabels. U kunt ook 24/7 uw bestelling plaatsen in onze webshop. Op werkdagen voor 17:30 uur besteld, de volgende dag in huis!

Aan de telefoon uitstekend geholpen. Product werkt perfect.
top
top
Top kabels, precies wat ik nodig had, snel geleverd.
Snelle levering
snel en goed
Goed apparaat en levering binnen 1 dag, perfect!
Accu zou compatible zijn met de Beocom 6000. Dit is niet het geval, draadjes zijn 2cm langer dan het origineel waardoor accu niet goed in behuizing past. Daarnaast had de accu maar 25% vermogen en moest de telefoon gelijk op de oplader. Zelfs na uren laden: melding dat de accu moest worden opgeladen. Per telefoon doorgegeven, maar de info staat nog steeds op de website. Afhandeling retour ging vlot, heeft me toch *** te veel gekost. Jammer, voor beide partijen.
Snel geleverd en product is goed 🍰
Order was not delivered as agreed. I had to call the shop twice before the order was finally shipped.