Onlinekabelshop.nl
Onlinekabelshop.nl
Onlinekabelshop.nl, de baanbrekende kabelleverancier voor particulieren en bedrijven. Ruime keuze en slechts € 3,95 verzendkosten. Met 15.000+ kabels en aanverwante artikelen kunnen we met recht zeggen dat we ons doel waarmaken: dé webshop zijn met de oplossing om uw audio, video of andere apparatuur aan te sluiten. In ons assortiment heeft u ruime keuze uit HDMI, Coax, Optische, DisplayPort, Scart, Tulp, VGA en USB kabels en nog veel meer aanverwant aansluitmateriaal. Onze fysieke winkel is gevestigd op de Flemingstraat 99 in Leiden waar u altijd terecht kunt voor uw kabels. U kunt ook 24/7 uw bestelling plaatsen in onze webshop.

snelle levering
prima, snel en volgens afspraak geleverd
Uitstekende 4K HDMI kabels voor een nette prijs. Absoluut een aanrader.
geen klachten; goed ontvangen
Snel en goed.
Deze site heeft een uitstekende service, bij uitpakken bleek verkeerde kabel geleverd, na 1 belletje naar helpdesk had ik de juiste kabel de volgende dag al in huis
Ben zeer tevreden.
Snelle levering en product zoals beloofd
Perfect geregeld. Zoals men op site vertelt komen alles na.
Makkelijk besteld, betaald en volgende dag binnen. Gewoon super.
Bestelproces verliep overzichtelijk. De bestelling geplaatst en alle gegevens ingevuld en verzonden. Ontving direct de volgende dag een bericht retour dat het artikel niet direct kon worden verzonden omdat de voorraad op was maar dat ik deze zeer waarschijnlijk enkele dagen later zou ontvangen. Het is precies gegaan zoals gezegd. Bericht gehad via track and tracé dat het artikel onderweg was en in de middag zou worden afgeleverd.
De kwaliteit/prijs verhouding is zeer goed voor bestelde artikel Easy-Use RJ45 krimp connectoren. Heb geen betere kwaliteit gevonden voor de prijs.
Ik ben ook zeer tevreden met de communicatie en service. Ik beveel onlinekabelshop.nl van harte aan!