Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

OneMeeting.com
OneMeeting.com
OneMeeting is een onafhankelijke, internationale intermediair voor alle soorten bijeenkomsten in binnen- en buitenland. Denk bijvoorbeeld aan meetings, incentives, conventions en exhibitions. OneMeeting heeft toegang tot een groot aanbod aan locaties wereldwijd.

Na wat opstartproblemen werkt het nu perfect.
Boeking is nogal erg omslachtig.
Personen toevoegen lukte niet. Scherm kon niet verplaats worden.
Netjes, overzichtelijk, duidelijk
Ik vind de nieuwe systeem / website echt perfect maar de namenlijst zat vast
Om in lijst de gastheer/gastvrouw te vinden is veel zoeken. Zou dit niet aangepast kunnen worden b.v. achternaam op alfabet?
Veel velden werken niet goed (kan niets ingetypt worden).
soms werkt de onlineomgeving niet.
De lijst met contactpersonen op locatie op alfabetische volgorde, zou een hoop zoekwerk besparen. Ik heb dat al een aantal keren voorgesteld in een feedback maar er wordt niets mee gedaan. Om die reden is dit de laatste keer dat ik een feedback invul.
De manier waarop de voorzitter/gastheer gezocht moet worden, is nogal onoverzichtelijk. Wellicht zou dit op een andere manier ingeregeld kunnen worden?
Na een aantal keren de reservering gebruikt te hebben is deze snel en eenvoudig te vullen.
Voor nieuw gebruikers kan ik mij voorstellen dat het even wennen is. Daar valt zeker nog winst te behalen.