Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!

Onemeeting.com
Onemeeting.com
Onemeeting.com is een onafhankelijke, internationale intermediair voor alle soorten bijeenkomsten in binnen- en buitenland. Denk bijvoorbeeld aan meetings, incentives, conventions en exhibitions. OneMeeting heeft toegang tot een groot aanbod aan locaties wereldwijd.

Dit is de eerste keer dat ik met One Meeting werk. Ik vind het niet soepel verlopen. Steeds verschillende contactpersonen. Veel afwezigheid. Lang wachten op reactie. En veel slordigheden muv Lucie.
Vriendelijke en snelle communicatie
Er werd bij het regelen van de bijeenkomst prettig meegedacht en veranderingen/verzoeken werden snel doorgevoerd. Accommodatie prima.
Er stond boeken, maar het bleek een offerte. Ik zou graag direct een offerte willen ontvangen en dan gelijk kunnen boeken. Nu lijkt de offerte nogal willekeur
Ik heb niet online geboekt, maar telefonisch bij de betreffende locatie; alleen de bevestiging heb ik later van Onemeeting.com ontvangen.
Vriendelijke en goede service
het was allemaal netjes en zakelijk.
Alles tot onze beschikking wat we nodig hadden, goede lunch en vriendelijke service.
Duurde lang voordat ik een voorstel ontving. 2 x over gebeld voordat ik het voorstel kreeg. Tussentijds niet op de hoogte gehouden. Locatie was prima.
Middelmatig