Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Onemeeting.com Meeting Experts reviews
Onemeeting.com Meeting Experts reviews

er werd goed doorgevraagd waar we naar op zoek zijn. Echter, offerte nog niet ontvangen en nu op andere manier opgelost .
Snel en correct telefonisch en mailcontact. Goed ontvangst. duidelijke uitleg hoe bij de zaal te komen.
Er was wat verwarring over tijdstip van de vergadering, aanname werd gedaan dat het om overdag zou gaan. En de datum werd verkeerd benoemd. Al met al had het geheel wat professioneler afgehandeld kunnen worden. Wel tevreden over de ontvangen offerte!
Het was best een proces om uiteindelijk tot een boeking te kunnen komen. Bellen, doorverbinden, opnieuw bellen. Reservering krijgen, on-line bevestigen, teruggebeld worden dat er geen bevestiging is. Slechte verbinding, niet even opnieuw bellen. Weer formulieren invullen, uiteindelijk bevestigd.
Ik moest meerdere malen bellen voordat ik een offerte kreeg opgestuurd en had geen vaste contactpersoon dus ik moest telkens alle wensen opnieuw uitleggen. Koek en bar voor 16 personen was veel te weinig en toen ik vooraf de meeting vroeg of er zakjes groentehips als extra's kunnen worden toegevoegd deed men moeilijk omdat ik dit blijkbaar vooraf had moeten aanvragen + betaald (het gaat over een paar euro's terwijl er 1254 Eur is vooruit betaald. All in all prijzige arrangement en dienstverlening (virtueel) maar ter plekke valt het allemaal tegen. Service op locatie moet echt verbeterd worden.
Prima ontvangst en service. Wel prijzig.
De boeking ging eenvoudig, op mijn vragen kwam een snel en accuraat antwoord.
Grag zou ik bij het boeken een contactpersoon on site willen hebben om de puntjes op de i te kunnen zetten
Alles is heel vlot verlopen, snel, alle vragen onmiddellijk beantwoord.
vriendelijk contacten aan de telefoon en geduld met alles en het meedenken aan oplossingen.