Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Onemeeting.com Meeting Experts reviews
Onemeeting.com Meeting Experts reviews

Persoonlijke en tijdige informatie is naar volle tevredenheid verlopen
Via de mail een verzoek ingediend voor een ruimte. Ik werd gebeld dat er ruimte beschikbaar is maar tot vandaag en de meeting ruimte woensdag aangevraagd geen bevestiging via mail ontvangen omdat de offerte nog niet binnen is. Ik vind dat een slechte service. De meeting gaat donderdag plaatst vinden en mijn collega moet de agenda versturen waar de genodigden worden verwacht.
Ik had een vraag over mijn online offerte en werd via de online chat direct en goed geholpen. Heel fijn. Goede service.
Very easy and fast in communicating. Our team was very happy of the service provided.
snelle reactie.
Op zich prima contact, maar ik heb nog geen verdere informatie ontvangen helaas.
De medewerkers zijn zeer vriendelijk en meedenkend, qua punctualiteit in offerte en begeleidend schrijven is nog veel verbetering mogelijk.
Vlot geholpen met de reservering van een vergaderruimte
er werd goed doorgevraagd waar we naar op zoek zijn. Echter, offerte nog niet ontvangen en nu op andere manier opgelost .
Snel en correct telefonisch en mailcontact. Goed ontvangst. duidelijke uitleg hoe bij de zaal te komen.