Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Onemeeting.com Meeting Experts reviews
Onemeeting.com Meeting Experts reviews

Vorige week aanvraag gedaan , goed geholpen wat de vraag is.
Al met al nog geen opties / offertes binnen.
Ik begrijp dat dat natuurlijk ook aan de ander e partijen ligt , maar omdat de enquĂȘte eerder komt is dat mijn ervaring
Jammer !
Prettig contact en er wordt goed meegedacht.
Tot nu toe heel erg tevreden over het contact met OneMeeting.
Ik moest een herinnering sturen voor ik een aanbieding kreeg (die was prima). Ik moet nu weer gaan mailen omdat ik nog geen bevestiging heb over mijn keuze
Prettig telefonisch contact, vlotte toezending van offerte. Door omstandigheden toch voor een andere locatie/aanbieder gekozen. Een volgende keer neem ik zeker weer contact op met jullie.
werd gebeld door een vriendelijke kordate jongedame...Het door mij getekende contract stuurde zij overigens met gecorrigeerde taal/schrijffouten weer ongetekend retour. Dus dat is een beetje apart. Nog een tip: jullie mogen zelf wel wat duidelijker maken dat OneMeeting de organisatie is de reserveringen doet. Zelf had ik contact gezocht met de Buitensoos en verwacht dan ook dat zij het contact doen. Bij mij ligt niet de relatie buitensoos---Onemeeting voor de hand..
Verder prima en vlotte acties, fijn !
Vriendelijk, meedenkend.
Erg enthousiast contact aan de telefoon, heel plezierig. Volgens mij intern ook afstemming onderling gezocht om dat telefoontje en online aanvraag elkaar kruisten. Beter de vraag neerleggen bij info@sportengemeenten.nl omdat onze backoffice verder e.e.a. afhandelt.
Ik ben steeds tevreden omdat ik snel en correct antwoord ontvang, en er eigenlijk altijd vergaderruimte beschikbaar is zodat ik niet verder hoef te zoeken.
Heeft me erg veel tijd gekost. Tekst in de begeleidende mail bij de eerste offerte klopte niet met hoe het online ging. Wijzigingen die ik online - kennelijk - niet op de precies juiste manier aanbracht, kwamen niet door, uploaden van handtekening ging niet etc. etc. Uiteindelijk moest een en ander toch allemaal telefonisch. En ook een deel vd wijzigingen die ik op de getekende/gescande bevestiging had aangebracht stond niet op de definitieve versie.