Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Onemeeting.com Meeting Experts reviews
Onemeeting.com Meeting Experts reviews

Erg enthousiast contact aan de telefoon, heel plezierig. Volgens mij intern ook afstemming onderling gezocht om dat telefoontje en online aanvraag elkaar kruisten. Beter de vraag neerleggen bij info@sportengemeenten.nl omdat onze backoffice verder e.e.a. afhandelt.
Ik ben steeds tevreden omdat ik snel en correct antwoord ontvang, en er eigenlijk altijd vergaderruimte beschikbaar is zodat ik niet verder hoef te zoeken.
Heeft me erg veel tijd gekost. Tekst in de begeleidende mail bij de eerste offerte klopte niet met hoe het online ging. Wijzigingen die ik online - kennelijk - niet op de precies juiste manier aanbracht, kwamen niet door, uploaden van handtekening ging niet etc. etc. Uiteindelijk moest een en ander toch allemaal telefonisch. En ook een deel vd wijzigingen die ik op de getekende/gescande bevestiging had aangebracht stond niet op de definitieve versie.
Snelle reactie en vakkundig advies
Goeie, snelle en vooral ontzorgende service. Toplocatie geregeld voor een goede prijs.
Ik vond de snelheid van reactie erg fijn, wat mij alleen bevreemd dat wanneer je een offerte aanvraagd een bevesting van annuleren moet geven.
Als ik een offerte aanvraag, reserveer ik nog niets.
Heel summier contact maar en offerte onduidelijk
Ben wel tevreden over klanten contact. Wat ik wel vreemd vind mbt locatie: er kan geen koffie/thee in de vergaderzaal geserveerd worden. Bij ons is het gebruikelijk in ons pand om koffie/thee juist in de vergaderzaal te reserveren/brengen. Wellicht ga ik op zoek naar een andere locatie.
Goede offerte en snelle reactie
Er werd zeer kordaat en vriendelijk gereageerd.