Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!

Onemeeting.com Meeting Experts reviews
Onemeeting.com Meeting Experts reviews

In eerste instantie was ik tevreden. Helaas was er een wijziging in onze boeking. Die heb ik netjes doorgegeven maar ik moest drie keer bellen om de factuur goed te krijgen. Verder vriendelijke mensen, vooral ***.
Boeking werd telefonisch en per mail goed ondersteund door de medewerker. Ik kreeg telefonisch de indruk dat ze wist waar ze het over had.

Ik moest een glutenvrije lunch bestellen. Bij Regus kreeg ik als antwoord "dat kan vast wel" terwijl ik bij jullie te horen kreeg "ja zeker". Dat stond overigens ook goed op jullie website vermeld. Uiteindelijk is dit de reden geweest dat ik bij jullie gereserveerd heb.
1e contact onder kantoortijd (zat in vergadering en moest doorduwen met de mededeling dat t me niet uitkwam). Na volgend contact kwam offerte voor hele dag, had een dagdeel aangevraagd. Toen een aangepaste offerte voor een dagdeel die zelfs hoger was dan een dag huren en ook weer op een tijdstip begon dat ik niet had gevraagd, plus 2 uur lunch terwijl ik om eenvoudige broodjes heb verzocht. Werd nagebeld (2x), wederom onder kantoortijd en wederom op ongeschikt moment. En daar komt bij: hier heb je echt geen tussenpersoon voor nodig en hoef je niet zo vaak gebeld te worden. Beetje organisator kan en doet dit zelf wel
Ik werd op mijn verzoek teruggebeld en zeer vriendelijk bevraagd wat de wensen zijn met betrekking tot het reserveren van een locatie. De volgende dag had ik al een offerte in mijn mail. Deze zag er keurig netjes uit, tot in detail gespecificeerd zodat er geen misverstand over kon bestaan. Al met al een zeer goede ervaring.
de medewerkers zijn allemaal klantvriendelijk, maar het duurt lang voor je antwoord krijgt op een aanvraag.
Vriendelijke gasten, enorm behulpzaam en doen meer dan je mag verwachten! En een toplocatie.
Lastig was dat er zoveel mailwisseling is voordat de meeting definitief is en ook dat ik niet gewoon per mail akkoord kon geven maar dat een handtekening gezet moest worden. Daarnaast wel fijn dat jullie alles verder voor mij regelden. Dus hartelijk dank!
***
leuk
De ruimte voor verbetering die ik zie is dat mijn contactpersonen erg slecht bereikbaar zijn om laatste details voor facturatie mee te bespreken.