Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!

Onemeeting.com Meeting Experts reviews
Onemeeting.com Meeting Experts reviews

Vriendelijke gasten, enorm behulpzaam en doen meer dan je mag verwachten! En een toplocatie.
Lastig was dat er zoveel mailwisseling is voordat de meeting definitief is en ook dat ik niet gewoon per mail akkoord kon geven maar dat een handtekening gezet moest worden. Daarnaast wel fijn dat jullie alles verder voor mij regelden. Dus hartelijk dank!
***
leuk
De ruimte voor verbetering die ik zie is dat mijn contactpersonen erg slecht bereikbaar zijn om laatste details voor facturatie mee te bespreken.
Ik heb 4 keer contact moeten hebben om een passende offerte te krijgen. Gewenste veranderingen werden niet doorgevoerd, ergo er werd ingegaan op mijn opmerkingen. Steeds behandelde iemand anders weer de offerte met wachttijden van 1-2 dagen tussen elke offerte.Kortom waardeloos
onze ervaring is dat we enige tijd moeten wachten tot er een offerte gestuurd wordt en bij het afhandelen van de financiƫn wordt er een factuur verstuurd terwijl het voorschot bedrag tweemaal was overgemaakt.

Nav dat laatste gemaild naar de financiƫn, maar daar tot op heden nog geen reactie op ontvangen.
Reactie snelheid en vriendelijkheid zijn erg goed. Helaas heb ik 3x om een aanpassing moeten vragen. Bij de derde keer werd deze, met excuses, doorgevoerd. Verder prima en vriendelijke communicatie.
Super bedrijf/medewerkers heel tevreden over!
Er is haast, soms moeilijk te verstaan, doordat er, zo lijkt het tenminste, handsfree wordt gebeld.
Luisteren naar de klant. En niet een optie boeken als hier niet om gevraagd is.