ALPINRESORTS.com
ALPINRESORTS.com

Gewoon tevreden
Vlotte website. We hebben voor het tweede jaar skiuitrusting met korting geregeld.
Eenvoudig snel geregeld.
prima
Al een paar keer ski gehuurd via deze site bij verschillende bedrijven. Prima.
Site werkte niet helemaal goed, bij doorklikken bij een paar bedrijven gaf de site een foutmelding. Dus nu wel naar een andere winkel...iets verder van het appartement ligt geboekt.
A big wauw
Tot nog toe goed.
Had graag 1 bestelling geplaats i.p.v. 3.
Moest nu 1 x ski les kinderen, 1x ski les volwassen en 1 x keer de huur van de ski's enz. Beetje omslachtig.
Over de afhandeling kan ik nog niks zeggen. Hebben al wel alles betaald of we straks (feb. 2020) ook krijgen wat we besteld hadden is nog maar afwachten.
Zie het wel met vertrouwen tegemoet.
De app op mijn telefoon werkte prima, maar de site die ik eerst probeerde via de computer werkte niet goed.Scherm formaat was niet goed waardoor bepaalde opties niet beschikbaar waren.
Handige site. Naam alpinresorts.com wellicht niet direct logisch als je aan verhuur skimateriaal denkt. Maar al vele jrn klant, dan weet je het. verder zoeken hoeft niet!
Alles is vlot verlopen.