ALPINRESORTS.com
ALPINRESORTS.com

De app op mijn telefoon werkte prima, maar de site die ik eerst probeerde via de computer werkte niet goed.Scherm formaat was niet goed waardoor bepaalde opties niet beschikbaar waren.
Handige site. Naam alpinresorts.com wellicht niet direct logisch als je aan verhuur skimateriaal denkt. Maar al vele jrn klant, dan weet je het. verder zoeken hoeft niet!
Alles is vlot verlopen.
Zeer duidelijk en overzichtelijk systeem.
Ben blij dat ik mijn boeking via jullie service heb afgerond
Zeer gebruiksvriendelijk
Zeer duidelijke informatie. Site is goed opgebouwd en de stappen tot het reserveren zijn gemakkelijk te volgen
jammer dat jullie skilessen bevestigingen in de voormiddag terwijl er helemaal geen plaats niet meer is in de voormiddag enkel in de namiddag en dat moeten wij te weten komen door dat wij zelf initiatief genomen hebben om esf te contacteren met de vraag of alles in orde was.
Super in orde
Hele slechte site. Problemen met het boeken en kreeg de informatie om later opnieuw te proberen. Ook kreeg ik geen betalingsbevestiging.
Dus heb ik later opnieuw geprobeerd met als gevolg 2 reservaties en hopen dat ik nu mijn geld terugkrijg voor 1 van de 2 reservaties.
Overzichtelijk en duidelijke website. Makkelijk bestellen en betalen.