ALPINRESORTS.com
ALPINRESORTS.com

Duidelijke site! Al diverse keren het materiaal hier geregeld. Altijd prima!
Ski huur besteld. Zeer tevreden! De website is duidelijk en liet mij de beste deal zien. Ik ben blij met de uitkomst/reservering! Ook fijn dat het in het Nederlands was. Geen negatieve punten
Goede service
Snelle reactie op mail.
Telefonisch ook goed geholpen met vragen.
na skischool geboekt wordt, zou het handig zijn als de leerlingen kunnen automatisch ingetragen worden bij de skiverhuur en omgekert

Er is geen echte korting aangeboten. Op de website van de school bijvoorbild is er de zelfde korting
Kort, duidelijke informatie en snelle afhandeling. Top !
Beste,

Ik bestel al jaren de gehele skiuitrusting van mijn 2 kinderen via jullie site. Ik ga altijd voor goede materialen, waarvoor ik dus veel meer betaal. Echter aangekomen op locatie is het echt armoede (er zijn geen goede, maar alleen slecht materialen te huur, oud en uit de tijd) met wat er wordt aangeboden. Echt ouwe zooi, anders kan ik het niet noemen. Helmen die stinken.

Ik zou een hele goede verbetering zien als jullie mij het bestede geld van dit jaar eens uit coulance terug zouden betalen, dan heb ik ook weer eens een leuke skivakantie zonder het gevoel te hebben dat ik weer word genaaid.

***
Boeking van de verhuur is prima verlopen.
Ik heb een kortingscode ingevoerd, maar achteraf met betalen zag ik dat deze niet verwerkt is. Jammer want dat was niet terug te draaien omdat de betaling via de creditcard al was afgehandeld. Ik mag toch verwachten als de code in het eerste scherm is gereactiveerd dat dit in de gehele boeking wordt meegenomen.

***
Via de site Ski's huren op de juiste locatie is erg eenvoudig. Nu maar hopen dat deze ook ter plaatse klaar staan..
Geen opmerkingen.
Duidelijke site.