ALPINRESORTS.com
ALPINRESORTS.com

Ik had Platinum ski's gehuurd via Alpinresorts bij Hervis in St. Anton. Men bleek echter (per ongeluk) gewone ski's te hebben uitgeleend. Toen ik daar ter plaatse (maar achteraf) een melding van maakte kreeg ik het verschil niet teruggestuurd. Echter, na een mailtje aan Alpinresorts is de kwestie met Hervis besproken. Daarna was het snel opgelost. Ik heb een meer dan riante compensatie gekregen. Dat had echt niet gehoeven. Super service! Echt een hart voor de klant. Ik kan het iedereen aanbevelen.
Afgelopen zaterdag aangekomen in het skigebied en meteen mijn ski's opgehaald. Echter werd de volgende dag het skigebied gesloten i.v.m. het coronavirus. Nadat ik contact hierover had opgenomen met AlpinResorts hebben ze netjes mijn geld teruggestort, top service! Dit verdient een dikke pluim!
Zeer tevreden.
snelle afhandeling, tot nu toe tevreden
Alles prima geregeld
Ik wil graag annuleren en heb daarover gemaild. Daarna niets gehoord. Ook op de site niets te vinden hoe dat moet
Prima site. Overzichtelijk en snel
Duidelijke website. Goede informatie
Vlotte boeking via website, perfecte service bij lokale skiverhuurder, prijs/kwaliteit onklopbaar en veel goedkoper dan terp laatse
Duidelijke website en eenvoudig om een bestelling te plaatsen.