NHA.NL
NHA.NL
NHA is één van de grootste scholen voor thuiscursussen en -opleidingen van Nederland en erkend door het Ministerie van Onderwijs. In de afgelopen 85 jaar volgden naar schatting meer dan 2.000.000 cursisten onze gedegen cursussen en opleidingen. Zij kozen voor onze beproefde onderwijsmethode en de optimale prijs/kwaliteit-verhouding. Hoge kwaliteit tegen laag lesgeld; dát is de missie van NHA!

Alles is goed uitgelegd
Ik wilde de volgende zending eerder ontvangen dan was aangegeven in de formulieren. Een mailtje en het was direct geregeld.
Gewoon duidelijk en overzichtelijk.
Wel vind ik het handig als er fouten in de tekst staan, die niet overeenkomen met eerder genoemd werd in de tekst, of de zin mis je een woord, dat er wel na gekeken wordt
In de tekst staat dat je extra water moet toe voegen, je doet dat en dat wordt als fout gerekend.
Of je spuit de blikken in zodat het brood aan het blink blijft kleven, woordje niet mis je dan. ed
Het huiswerk wordt snel nagekeken en de docent is gedreven , geeft goede feedback. Ik vind de cursus niet uitgebreid genoeg om eigen patiënten te behandelen. Daarvoor heb ik te weinig praktisch geoefend
Alles snel geregeld. Verder geen ervaringen met NHA
Ik vind de leraar nu weinig toevoegen omdat ik beperkt ben tot 1 vraag per huiswerk. Zou voor mij meer waarde hebben mocht ik bijvoorbeeld 4x een kwartier videobellen en vragen stellen gedurende de studie.
Kies voor het vak Python voor een ander boek, wat simpel te begrijpen is voor beginners. Of geef aan op de website dat de opleiding niet voor beginners is. Als er op de website staat dat de opleiding voor beginners is en het boek best moeilijk is (mijn medestudenten hebben dezelfde ervaring), dan vind ik dat misleidende informatie.
Prima cursus, duidelijke omschrijving en goede feedback van docent
De site werkt gemakkelijk en is duidelijk met het insturen van huiswerk.