NHA.NL
NHA.NL
Wil jij meer uit jezelf én je tijd halen? Stop met dromen, start met doen! Bij NHA vind je ruim 600 verschillende thuisstudies. Of je nu op zoek bent naar een beroepsopleiding, een taalcursus of een leuke hobbycursus, je vindt bij ons altijd een cursus die bij je past. Jij bepaalt zelf je eigen tempo, maar je staat er bij NHA nooit alleen voor. Veel opleidingen kun je volgen met de hulp van een docent die jou digitaal begeleidt. Zo werk je stap voor stap toe naar een waardevol diploma of getuigschrift. Met 85 jaar ervaring in het afstandsonderwijs ben je bij NHA verzekerd van een kwalitatieve opleiding. Wij helpen jou om jouw tijd zinvol te besteden en je dromen waar te maken. Dit is jouw tijd!

Persoonlijk heb ik alleen maar positieve ervaringen met NHA. Leuke, veelzijdige cursussen. Vriendelijke medewerkers waardoor ik (ook bij een telefonische vraag) snel en kundig ben geholpen. NHA heeft ook een prettige online (leer)omgeving en een leuke bibliotheek.
Tot nu toe prima tevreden, ik heb nog geen examen gedaan. Ik kan nog niet beoordeling of het inhoudelijk goed genoeg is. Het is me wel opgevallen dat in de papieren lesstof nog een paar dingen verouderd zijn en daardoor niet kloppen.
Goede en duidelijke communicatie. Snel in respons.
Zeer tevreden over de de uitleg en informatie
top service
Makkelijk aan te vragen cursus, fijn contact met NHA en met de docent.
zeer vlotte reactie na inschrijven, ik kon de volgende dag al starten. Goed om bericht te krijgen toen het iets langer duurde voordat het huiswerk was nagekeken (wat overigens ook meeviel).
Ik ben tevreden omdat het goede comunicatie is en alles is duidelijk en met betalingen heb je keus of in 1 keer of in delen
De cursus is uitgebreid en de stof interessant. Fijne manier van leren en huiswerk laten beoordelen. Alles in mijn eigen tempo.
Klantenservice is goed bereikbaar