Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!
Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!
nha.nl
nha.nl
De NHA is één van de grootste scholen voor thuiscursussen en -opleidingen van Nederland en erkend door het Ministerie van Onderwijs. In de afgelopen 80 jaar volgden naar schatting meer dan 2.000.000 cursisten onze gedegen cursussen en opleidingen. Zij kozen voor onze beproefde onderwijsmethode en de optimale prijs/kwaliteit-verhouding. Hoge kwaliteit tegen laag lesgeld; dát is de missie van NHA!

Tot nu toe nog weinig ervaring mee. Telefonisch goed te woord gestaan. Nu net begonnen met mijn "echte" bestelde opleiding
Er is toegezegd dat ik een tablet zou krijgen bij aankoop van mijn cursus. Daar heb ik tot op heden niets meer van gehoord. Ook is het mogelijk om nóg een tablet te winnen als ik deze feedback geef. Aangezien ik nog steeds op mijn tablet wacht, voel ik daar de noodzaak niet toe. (Ik ben aan het verhuizen, dus heb even slecht bereik betreft internet en kon eerder niet emailen)
Top website, begeleiding en digitale leeromgeving.
Mooie website en praktische leeromgeving.
ToP!
snelle website
Via een kennis kreeg ik deze gratis opleiding aangeboden.
Mooie website en zeer gebruiksvriendelijk
Hi allemaal, in mijn situatie( werk, moeder van een kind van *** en studeren) vind ik deze cursus echt ideal vanwege dat het een zelfstudie is. Grammatica, beluisteren, speek ofeningen vindt ik prima. Subliem dat je de aparaat ook derbij krijgt om te oefenen, nooit gehoort dat andere competentie dat service ook geeft. Echt pluimpje voor jullie. Hoop wel dat het contact met docent interactieve kan worden. Jammer dat ik even moest stoppen met de cursus vanwege dat mijn laptop doet het niet meer. Dus super ideal als ik een tablet kan winnen, zodat ik per direct kan beginnen. Groetjes en ga zo door!!!
ja snel met lessen versturen en huiswer nakijken