Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

NHA.NL
NHA.NL
Wil jij meer uit jezelf én je tijd halen? Stop met dromen, start met doen! Bij NHA vind je ruim 600 verschillende thuisstudies. Of je nu op zoek bent naar een beroepsopleiding, een taalcursus of een leuke hobbycursus, je vindt bij ons altijd een cursus die bij je past. Jij bepaalt zelf je eigen tempo, maar je staat er bij NHA nooit alleen voor. Veel opleidingen kun je volgen met de hulp van een docent die jou digitaal begeleidt. Zo werk je stap voor stap toe naar een waardevol diploma of getuigschrift. Met 85 jaar ervaring in het afstandsonderwijs ben je bij NHA verzekerd van een kwalitatieve opleiding. Wij helpen jou om jouw tijd zinvol te besteden en je dromen waar te maken. Dit is jouw tijd!

prima service
Prettige communicatie op het moment dat ik een vraag stel. Snelle reacties.
De opleiding is betaalbaar, iets wat tegenwoordig een uitzondering is. De levering van de boeken is vlot en netjes verlopen. Ik vind het fijn dat ik de cursus ook op papier kan lezen en niet de hele tijd op een scherm hoef te turen. De modules zijn overzichtelijk opgebouwd. Mijn docent heeft mijn huiswerk heel vlot nagekeken. Ook vind ik het prettig dat ik af en toe een motivatiemail ontvang, zodat ik dubbel gemotiveerd ben om te leren. Ik ben zeer tevreden met de NHA en heb daarom verder geen opmerkingen.
Goed bereikbaar en duidelijk antwoord op vragen
Goede manier van lesstof aanbieden zowel digitaal als op papier, alles is overzichtelijk
Ben zeer tevreden.
Ik raad NHA aan voor een thuisstudie. Materialen zijn netjes en overzichtelijk. Huiswerk wordt door docent minimaal 1x per week nagekeken en de feedback is helpend en ondersteunend.
zeer zeker doorgaan met de cursussen , ik kijk al uit naar de volgende cursus ( nog geen idee welke , keuze zat )
Verder geen advies , gaat allemaal.soepel en en duidelijk uitgelegd
Ik studeer graag bij NHA.