NHA.NL
NHA.NL
NHA is één van de grootste scholen voor thuiscursussen en -opleidingen van Nederland en erkend door het Ministerie van Onderwijs. In de afgelopen 85 jaar volgden naar schatting meer dan 2.000.000 cursisten onze gedegen cursussen en opleidingen. Zij kozen voor onze beproefde onderwijsmethode en de optimale prijs/kwaliteit-verhouding. Hoge kwaliteit tegen laag lesgeld; dát is de missie van NHA!

Ik kreeg het pakket wel erg vroeg
Inmiddels mijn 3e opleiding via NHA. Duidelijk cursusmateriaal. Fijn om te studeren in eigen tijd en tempo.
Na mijn inschrijving kon ik praktisch direct aan de slag. De betaalmogelijkheden zijn flexibel. Je start direct met leren, echt top!
Prima bedrijf, had alleen van mij niet hoeven bellen met de aanbieding 'de cursus gratis inzien.' Hopelijk later geen telefoontjes meer met aanbiedingen.
Een goede praktische cursus met een goede opbouw..
Het is een leuke cursus, alleen jammer van de zeer beperkte begeleiding. Je kunt niets leren als je geen informatie kunt vragen bij je leraar. Ik ben blij dat ik niet de uitgebreide cursus heb gekozen. Voor mijn vervolg cursus zal ik opzoek gaan naar een andere aanbieder.
Toen ik een keer gecorrigeerd huiswerk niet kon openen, ben ik uitstekend geholpen door de klantenservice.
Goede duidelijk cursus. Site ook duidelijk
Ik ben blij met de positieve reacties van mijn leraar.
Zie feedback vorige vraag!