Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

nha.nl
nha.nl
De NHA is één van de grootste scholen voor thuiscursussen en -opleidingen van Nederland en erkend door het Ministerie van Onderwijs. In de afgelopen 80 jaar volgden naar schatting meer dan 2.000.000 cursisten onze gedegen cursussen en opleidingen. Zij kozen voor onze beproefde onderwijsmethode en de optimale prijs/kwaliteit-verhouding. Hoge kwaliteit tegen laag lesgeld; dát is de missie van NHA!

Alles op tijd gekregen.
Ik ben tevreden en ik heb geen opmerking. alles is goed.
Overzichtelijke website waar alle informatie makkelijk te vinden is.
Iemand anders heeft het product besteld. Ik weet dus niet precies hoe de ervaring is geweest maar wat ik ervan weet was het goed.
Duidelijk wanneer wat geleverd wordt en alles correct afgehandeld!
Geen
Ik ben blijmet het volgen van deze curcus,ook omdat het via je i-pad kan doen..alleen vind ik het lastig dat je je huiswerk via word moet doen...dat moet ik dan weer via de huis computer doen.ivm word...dat progama is voor de i-pad niet gratis...en het schijnt ook niet makkelijk te werken.....en daar mijn uv lamp kapot was,,heb ik gelijk na dat ik contact heb gehad met de Administratie gelijk een nieuwe gekregen,,,top voor de snelle levering...voor de rest reuze tevreden......
soms nog foutjes in de lectuur maar verders goed
Alles duidelijk kunnen vinden
Bestellen ging heel makkelijk. Matteriaal was ruim op tijd in huis, ook het beloofde cadeau was er snel.