Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

nha.nl
nha.nl
De NHA is één van de grootste scholen voor thuiscursussen en -opleidingen van Nederland en erkend door het Ministerie van Onderwijs. In de afgelopen 80 jaar volgden naar schatting meer dan 2.000.000 cursisten onze gedegen cursussen en opleidingen. Zij kozen voor onze beproefde onderwijsmethode en de optimale prijs/kwaliteit-verhouding. Hoge kwaliteit tegen laag lesgeld; dát is de missie van NHA!

***
Oke
Oke
Als er vragen zijn wordt je prettig te woord gestaan. En er wordt, als er iets is ,wat aan gedaan.
Docent is onduidelijk en veel te beknopt in haar verbeteringen, in lesmateriaal staan vele fouten dus het is gewoon best onprofessioneel
***
'Winkelervaring'....het woord alleen al geeft mij een zeer negatieve impuls. Hoe is dit van toepassing op een aanbod van kennis en vaardigeheden? Waarom deze typering? Ik vind dit buitengewoon vreemd.
Ik wil wel iets kwijt over de tablet. Daar moeten jullie je voor schamen. Je maakt je instituut volkomen ongeloofwaardig met iets aan te bieden van een dergelijke abominabele kwaliteit. Het is iets dat je op de kermis kunt winnen bij het vissen.
Is dat wat jullie willen uitstralen? Dat je je potentiele leerlingen ziet als winkelend kermis publiek?
Prima
Ik zou nog een keer een opleiding via nha doen
bij gezondheidsproblemen worden er oplossingen gegeven. maar voor 2 dezelfde problemen worden er andere adviezen gegeven. Daar kan ik dus geen link in maken.