Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

NHA.NL
NHA.NL
NHA is één van de grootste scholen voor thuiscursussen en -opleidingen van Nederland en erkend door het Ministerie van Onderwijs. In de afgelopen 85 jaar volgden naar schatting meer dan 2.000.000 cursisten onze gedegen cursussen en opleidingen. Zij kozen voor onze beproefde onderwijsmethode en de optimale prijs/kwaliteit-verhouding. Hoge kwaliteit tegen laag lesgeld; dát is de missie van NHA!

Mijn ervaring is dat de cursus moeilijker is dan verwacht bij een ‘basiskennis’. En dan heb ik ook nog eens voor hulp gekozen. Maar die hulp krijg ik niet want dat kan alleen bij huiswerk insturen. Dat zouden jullie echt anders moeten doen. Ik wil de docent vragen kunnen stellen wanneer ik dat wil. Nu moet ik dus mijn huiswerk heel slecht insturen terwijl ik alleen maar goede cijfers wil halen. En als ik geen slecht cijfer wil moet ik dus doorwerken, terwijl ik dus niet weet of ik goed bezig ben, dus het stapelt zich alleen op en mijn motivatie is weg omdat ik bij alles niet zeker weet of ik het wel goed doe. Dit zou echt veranderd moeten worden.
Snel heid in huiswerk
Pas ongeveer anderhalve maand bezig maar de tot nu geleverde service was snel en correct.
Ik ben zeer tevreden zeker op de wijze waarop vanaf de inschrijving tot aan het ontvangst van het product of de producten die ik in de afgelopen jaren bij u besteld en afgeleverd gekregen heb . als ik kijk naar de totale omlijsting van alles wat te maken heeft met wat u aanbiedt en de organisatie rondom alles wat ik tot nu toe besteld en afgenomen heb kan ik niet anders zeggen dan dat het meer dan alleen maar een compliment mag zijn . hulde hulde hulde !
Ik ben erg tevreden over NHA, alles is precies verlopen zoals beloofd en het lesmateriaal en bijgeleverde cadeau (koptelefoon) zijn van goede kwaliteit.
Prima lesmateriaal zowel de boeken als op de computer!
Huiswerk wordt vlug nagekeken . Zeer tevreden
Goede begeleiding en snelle reactie
Nha bevalt mij, tot nu toe prima. Veel uitleg op papier en digitaal.
De ervaring is goed
Ik ben zeer tevreden over NHA. Het is gebruiksvriendelijk, duidelijk beschreven hoe je te werk moet gaan en je bepaald zelf je tempo.