Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!
Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!
nha.nl
nha.nl
De NHA is één van de grootste scholen voor thuiscursussen en -opleidingen van Nederland en erkend door het Ministerie van Onderwijs. In de afgelopen 80 jaar volgden naar schatting meer dan 2.000.000 cursisten onze gedegen cursussen en opleidingen. Zij kozen voor onze beproefde onderwijsmethode en de optimale prijs/kwaliteit-verhouding. Hoge kwaliteit tegen laag lesgeld; dát is de missie van NHA!

De studie gewichtsconsulent heb ik vrij snel binnengekregen, en de tablet kwam op mijn aandringen (want ik zou hem pas 2 maanden na begin studie ontvangen) na ongeveer 2 weken. Er wordt mee reclame gemaakt dat je hem voor je studie kan gebruiken maar als ik hem pas na 2 maanden krijg.... De tablet heeft een productiefout en ook het toetsenbord, dus niet te gebruiken. Na enig gemail heen en weer moest ik de tablet naar de fabrikant retourneren. Dan krijg je dus of een gerepareerde of een neiuwe retour. Een gerepareerd cadeau dus waarvan ik werk heb, want Nha doet niets voor je. Tevens heb ik vandaag een mail ontvangen dat de portokosten van het retourneren voor eigen rekening zijn, nou ja zeg! het is een cadeau en nou moet ik volgens Nha er ook nog portokosten zelf over betalen. Ongelofelijk! gelukkig heeft de fabrikant mij toegezegd dat ik de portokosten retour krijg.ik ben heel erg teleurgesteld in Nha en dan ben ik nog niet eens met de studie begonnen! Erg erg jammer.
Cursus was zeer snel in huis, huiswerk wordt meteen goed nagekeken en de cursus is netjes en duidelijk. Ook goede opbouw.
Eventueel meer oefenopgaven verstrekken
Momenteel ben ik erg te vreden over het les matriaal en voor al over de snelheid van het naar gekeken huiswerk! Top!
binnen een dag had ik het studie materiaal al binnen. Ik ben super tevreden over de afhandeling van het huiswerk.
Leuke cursus die makkelijk te volgen is. Huiswerk werd altijd snel nagekeken.
Ik geloof dat een groot succes zou komen als je de cursussen interactief en online maakt. Mijn bestelling werd snel behandeld en geleverd met goede service.
U moet een applicatie voor Android of IOS vrijlaten en dan meer gebruikersvriendelijk zijn.
Goed
Zeer leuke cursus. na het aanmelden kon ik direct beginnen met studeren in het plaza. fijn dat er een filmpje is wat uitleg geeft over dit plaza. na 2 dagen pakket al thuis ontvangen via de post. nu lekker in de zon leren.
Toen ik aan mijn cursus begon, kreeg ik slechts een strandhanddoek. Laatste maanden zie ik 50% korting acties voorbij komen en acties met een tablet.

Als ik dit had geweten was ik toen nog niet gestart met een cursus bij NHA.
De lesstof is goed, maar zit vol spelfouten.
Als ik vragen opstuur naar mijn docent, krijg ik zeer minimale antwoorden terug.

NHA geeft een erkend diploma en de lesstof is goed in elkaar gezet, zodoende een goed.