Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

NHA.NL
NHA.NL
Wil jij meer uit jezelf én je tijd halen? Stop met dromen, start met doen! Bij NHA vind je ruim 600 verschillende thuisstudies. Of je nu op zoek bent naar een beroepsopleiding, een taalcursus of een leuke hobbycursus, je vindt bij ons altijd een cursus die bij je past. Jij bepaalt zelf je eigen tempo, maar je staat er bij NHA nooit alleen voor. Veel opleidingen kun je volgen met de hulp van een docent die jou digitaal begeleidt. Zo werk je stap voor stap toe naar een waardevol diploma of getuigschrift. Met 85 jaar ervaring in het afstandsonderwijs ben je bij NHA verzekerd van een kwalitatieve opleiding. Wij helpen jou om jouw tijd zinvol te besteden en je dromen waar te maken. Dit is jouw tijd!

De begeleidende map is fijn om ernaast te hebben. De teksten zijn duidelijk. Er waren ook onderwerpen, die voor mij ontbraken. En het zou fijn zijn als er aangegeven werd, als je deze cursus hebt gevolgd welke cursussen daar dan een aanvulling op zijn.
ik vond het top, dat ik de boeken al opgestuurd kreeg om in te bladeren, zonder dat ik verplicht was de cursus te kopen, dat voelt zo goed.
Alleen het kado, de gratis tablet, was niet wat mensen er van verwachten, zo'n kleine tablet, ik denk
dat mensen liever zouden willen kiezen, bv *** euro korting of een tablet, want dit mini tabletje ligt nu bij mij in een lade, en dat vind ik eigenlijk zonde, omdat het te klein voor mij is om te gebruiken.
verder alles goed en ik ga lekker op weg om mijn diploma te halen.
Ik ben zeer tevreden over NHA. Ik had wat vragen en deze zijn goed en helder beantwoord.
Geen opmerkingen, tevreden met de service en de online omgeving.
NHA reageert snel en klantvriendelijk, biedt enorm veel leuke opleidingen en is vernieuwend, gaat met de tijd mee
Is de vierde cursus die ik bij NHA vol dus dat zegt wel wat. Mijn vriendin heeft inmiddels ook meerdere cursussen gevolgd bij NHA dik tevreden. Prijzen zijn ook gunstig.
Plaza is duidelijk. Docent geeft duidelijke feedback
Snelle reactie en er wordt goed meegedacht.
Wanneer ik een vraag stel en krijg een antwoord waar ik niks aan heb, dan heb ik nog steeds geen uitleg over een vraag. erg frustrerend. Zou zeker vaker een vraag willen stellen of een beter antwoord willen krijgen.

mvg ***
Gemakkelijk studeren vanuit het buitenland waar ik woon