Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

nha.nl
nha.nl
De NHA is één van de grootste scholen voor thuiscursussen en -opleidingen van Nederland en erkend door het Ministerie van Onderwijs. In de afgelopen 80 jaar volgden naar schatting meer dan 2.000.000 cursisten onze gedegen cursussen en opleidingen. Zij kozen voor onze beproefde onderwijsmethode en de optimale prijs/kwaliteit-verhouding. Hoge kwaliteit tegen laag lesgeld; dát is de missie van NHA!

Cursus is heel duidelijk, huiswerk wordt snel nagekeken, ook direct antwoord op gestelde vragen.
Prettige begeleider.
Voor mij is de cursus net wat ik wil (illustratief tekenen). Mijn bedoeling is om een prettige hobby te hebben die ik rustig en thuis uit kan voeren. Ik hoe het niet professioneel te gebruiken.
Werd goed geholpen.
Prettig geholpen toen ik niet in kon loggen op plaza. Gaat nu helemaal goed
****
****
ben zeer tevreden ,
eigenlijk geen min punten of veranderingen .
vriendelijke groet,
***
De scholing was snel geregeld. De online leeromgeving ziet er ook netjes uit. Betreffende de gekozen korting denk ik dat jullie NIET meer het tablet aan moeten aanbieden. Sorry maar dat ding is het simpelweg niet waard, je kunt er nog niet eens normaal mee internetten. Je kunt niet veel verwachten van een cadeau van *** euro. Maar dit slaat nergens op, achteraf had ik liever de korting gehad.
*****