Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

nha.nl
nha.nl
De NHA is één van de grootste scholen voor thuiscursussen en -opleidingen van Nederland en erkend door het Ministerie van Onderwijs. In de afgelopen 80 jaar volgden naar schatting meer dan 2.000.000 cursisten onze gedegen cursussen en opleidingen. Zij kozen voor onze beproefde onderwijsmethode en de optimale prijs/kwaliteit-verhouding. Hoge kwaliteit tegen laag lesgeld; dát is de missie van NHA!

De docent reageert erg snel op vragen en geeft goede en duidelijke uitleg.
Wat verbeterd zou kunnen worden is dat je meer dan één vraag per les mag stellen. Soms loop ik in een les tegen deze beperking aan. Ook is het bij een vraag stellen niet mogelijk om een afbeelding/screenshot te gebruiken, erg jammer. Verder zou het goed zijn als er per les een inzendmoment komt i.p.v. meerdere lessen in één keer te verzenden. Hierdoor zou je van de fouten uit een vorige les kunnen leren.
Verder een hele fijne en leerzame cursus.
****
De tablet die je er gratis bij kreeg is echt schandalig slecht! Zo slecht/oud dat hij eigenlijk niet te gebruiken is. Dat vond ik echt een flinke tegenvaller.
Lespakket is erg leerzaam. Mogelijk wanneer een docent afwezig is dat een stand-in het nakijken overneemt voor een snellere beoordeling per les. In dit geval na les 5, drie weken moeten wachten op les beoordelingen terwijl ik inmiddels in les 16 zat.
De cursus werd snel opgestuurd.
Cursussen zijn duidelijk weergegeven en de keuze is zeer uitgebreid. De korting die ze geven is een prima lokkertje maar op het geheel maakt het niet zoveel uit. Of die Tablet nu een toegevoegde waarde heeft weet ik niet. Zelf heb ik aanspraak gemaakt op het kortingsbedrag van ***,-.
geen bijzonderheden
De huiswerkopdrachten worden heel snel nagekeken.
Zeer fijne en duidelijke cursus. Is ook fijn om te volgen. Wel raad ik aan om het cursusmateriaal te update zodat het gelijk loopt met het programma.
Was duidelijk