NHA.NL
NHA.NL
Wil jij meer uit jezelf én je tijd halen? Stop met dromen, start met doen! Bij NHA vind je ruim 600 verschillende thuisstudies. Of je nu op zoek bent naar een beroepsopleiding, een taalcursus of een leuke hobbycursus, je vindt bij ons altijd een cursus die bij je past. Jij bepaalt zelf je eigen tempo, maar je staat er bij NHA nooit alleen voor. Veel opleidingen kun je volgen met de hulp van een docent die jou digitaal begeleidt. Zo werk je stap voor stap toe naar een waardevol diploma of getuigschrift. Met 85 jaar ervaring in het afstandsonderwijs ben je bij NHA verzekerd van een kwalitatieve opleiding. Wij helpen jou om jouw tijd zinvol te besteden en je dromen waar te maken. Dit is jouw tijd!

Ik raad dringend aan de opleiding zsm te herschrijven. Het juridisch deel is verouderd (meerdere malen werd recht beschreven dat sinds 1 juli 2015 niet meer geldt). Ook de vragen kloppen niet altijd. Ik heb de docent daarop gewezen.
Fijn contact. Goede hulp van online coach
Ik vind het een erg fijne cursus met goede begeleiding ( deze is overigens optioneel..
Je kunt zelf je tempo bepalen en mijn ervaring is dat snel niet beter is en dat je door herhaling het meeste leert.
De inhoud is niet altijd modern: zo wordt in de eerste les over het versturen van ansichtkaarten gesproken: dat doet niemand meer.
Er zijn veel oefeningen gemaakt om de woordjes te leren van het Portugees naar het Nederlands en omgekeerd. Dat is fijn. De spatie-gevoeligheid in de antwoorden stoort me een beetje. Of als het antwoord "leuk, mooi" moet zijn en je vult "mooi, leuk" in, dan wordt het ook fout gerekend.
De geluidsbestanden vind ik erg fijn, daarmee kun je eindeloos oefenen met de uitspraak. Wat mij betreft mogen de geluidsbestanden óók op het idioom toegepast worden.
De cursus en het platform werken goed. Ik zou graag extra opties voor praktijkervaring opdoen ook verkrijgen van andere opleiders, zodat ik de theoretische kennis ook kan proberen toe te passen. (Of bijvoorbeeld pakketten waarmee ik thuis zou kunnen oefenen.
Mijn ervaring met de NHA is erg fijn, want mijn huiswerk wordt snel nagekeken en alles is overzichtelijk!
De opleiding is goed te betalen echter ben ik wel wat geschrokken van de examenkosten. Daarom twijfel ik nog of ik de examens ga doen..
Ik ben erg tevreden over de snelle service vanuit NHA. Inschrijven ging vlot en pakket met de cursus was snel thuis. Huiswerk wordt vaak de volgende dag al nagekeken en beoordeeld door de docent.
Zoals gezegd een zeer toeganklijke en interessante cursus die eigenlijk handelt over zeer moeilijke materie.
De opleiding is goed; het heeft me echt een eyeopener gegeven. Crypto vond ik een hele waanzinnige opleiding, terwijl ik beleggen wat minder vond. Crypto is eigenlijk van deze tijd en dat ligt mij beter. Maar op zich is de opleiding in zijn geheel goed.NHA, ik ben blij dat jullie deze opleiding geven. Het heeft mij echt heel erg geholpen om te begrijpen hoe beleggen nu echt in elkaar zit, zowel voor beleggen als voor crypto. Het is veel beter dan het kijken naar YouTube-filmpjes, waar vaak veel onzin wordt verteld, vooral over het onderwerp daytraden. Daar zit te veel onzin van mensen die zogenaamd doen alsof ze alles weten. Daarnaast ben ik blij dat jullie deze opleiding aanbieden, zodat ik weet hoe het in de praktijk werkt en waar ik op moet letten.
Heel tevreden vind alleen dat de berekeningen wel wat meer aan het bod mogen komen kwa uitleg