Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!
Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!
nha.nl
nha.nl
De NHA is één van de grootste scholen voor thuiscursussen en -opleidingen van Nederland en erkend door het Ministerie van Onderwijs. In de afgelopen 80 jaar volgden naar schatting meer dan 2.000.000 cursisten onze gedegen cursussen en opleidingen. Zij kozen voor onze beproefde onderwijsmethode en de optimale prijs/kwaliteit-verhouding. Hoge kwaliteit tegen laag lesgeld; dát is de missie van NHA!

Prima geregeld. Eerst een proefpakket ontvangen om de materie te kunnen bekijken en toen dat beviel vrij snel de rest ontvangen.
Zou het fijn vinden om telefonisch contact te kunnen hebben met mijn docente .
Heb net een cursus afgerond en ben nu met de volgende cursus bezig. goede service bij vragen en snel antwoord, zowel bij vragen aan de NHA als antwoord van de docent. Erg fijn!
Zeer tevreden. Na aanmelding en telefonisch overleg nog een wijziging doorgevoerd. Zeer goed advies. Kort nadien certificaat vorige opleiding ontvangen met daarbij kortingsbon. Na telefonisch contact alsnog ook deze korting ontvangen. Ook nog enkele tips t.a.v. het insturen van huiswerk en eventuele vragen over de lesstof ontvangen.
Super tevreden. Snel antwoord bij vragen en huiswerk wordt snel nagekeken. De lesstof is heel duidelijk.
Mijn NHA opleing bestaat uit nagelstylisten met acryl en gel. Ik vind het een fijne opleiding bij NHA. Lekker vanaf huis alles leren en oefenen. contact met medestudenten als je dat wil, je hebt een persoonlijke mentor. Die kun je alles vragen. huiswerk opsturen en je hebt binnen een paar dagen je cijfer al weer terug. Alles wijst zich vanzelf op de NHA site. Als ik nog een opleiding zou willen doen, doe ik het via NHA !!
Ik zou graag de (externe) examenkosten vermeld zien. Daarnaast zou uitleg over het bedrag "incl contact" en het standaardbedrag een telefoontje schelen, want nu lijkt het (door de wervende uitleg bij de opleiding) in eerste instantie of je bij het basisbedrag ook huiswerk instuurt en contact hebt met je docent.
Leuke cursus, goed opgebouwd. Nadeel dat voor photoshop elements veel intern geheugen nodig heb. Dat wordt nergens aangeven
Heb al meerdere cursussen/opleidingen gevolgd en ben zeer tevreden. Heb geen klachten.
Heel tevreden. Alleen misschien even naar 2018 updaten. Zitten wel een paar dingen in die wat gemoderniseerd mogen worden.

Hoef trouwens geen tablet mocht ik iets winnen. Liever een tegoedbon voor een opleiding uit jullie assortiment opleidingen 😄