Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!
Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!
nha.nl
nha.nl
De NHA is één van de grootste scholen voor thuiscursussen en -opleidingen van Nederland en erkend door het Ministerie van Onderwijs. In de afgelopen 80 jaar volgden naar schatting meer dan 2.000.000 cursisten onze gedegen cursussen en opleidingen. Zij kozen voor onze beproefde onderwijsmethode en de optimale prijs/kwaliteit-verhouding. Hoge kwaliteit tegen laag lesgeld; dát is de missie van NHA!

Tevreden, geen advies
nog steeds duidelijk, alleen ook jammer van de onduidelijkheid bij de gratis hotelovernachting voucher in het begin.
Prima geholpen door de telefoon.
Was ok.
De informatievoorziening is goed. Bij vragen word er werd snel gereageerd op de mail.
Gewoon prima!!
Inschrijven en de daarop volgende acties waren snel en duidelijk gecommuniceerd.
Voor het verkrijgen van de tablet dient een formulier binnen enkele weken opgestuurd te worden. Doordat mijn dochter en vrouw beide waterpokken kregen heb ik dit te laat opgestuurd. Ik hoop dat er niet te streng gekeken wordt naar de in zend datum.
Inhoudelijke duidelijke en goede opleiding. Goede en snelle service van de klantenservice en leraren.
ik heb super goede ervaringen met nah.!