Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

nha.nl
nha.nl
De NHA is één van de grootste scholen voor thuiscursussen en -opleidingen van Nederland en erkend door het Ministerie van Onderwijs. In de afgelopen 80 jaar volgden naar schatting meer dan 2.000.000 cursisten onze gedegen cursussen en opleidingen. Zij kozen voor onze beproefde onderwijsmethode en de optimale prijs/kwaliteit-verhouding. Hoge kwaliteit tegen laag lesgeld; dát is de missie van NHA!

***
Tot nu toe kan ik de opleiding en de manier van communicatie enkel als positief omschrijven.
Ik heb dan ook niet zo direct iets dat anders beter zou zijn.
Heb eerste deel van de cursus snel ontvangen en verwacht dat dit met de volgende delen ook zoals medegedeeld zal gebeuren.
Geen problemen ondervonden
Aankopen zelf ging eenvoudig.
oke
Advies is om aan docenten mee te geven om niet een standaard saai mailtje te laten sturen. Vanuit de mail word je niet veel wijzer en contact met docent is heel lastig. De tablet moeten jullie veel sneller sturen, ik ben er zelf maar achteraan gegaan en uit eindelijk gekregen. De mappen en de doos zijn echt heel handig!
Aanvullen gesproken woordenlijst met de vertaling voor op de mediaplayer zou ik erg handig vinden.
Nooit gedacht dat ik zoveel plezier zou hebben in een 'praktische' cursus op afstand. Top!
Suggestie: Het is niet nodig de vele huiswerkenveloppes door te sturen, Plaza is een fantastisch leuk online platform. Het is wel goed om nog de syllabus op papier te ontvangen. (Op papier is het voor mij nog altijd makkelijker te studeren dan via m'n pc scherm. Voor de generatie van m'n kids (20-ers) zal een papieren syllabus zelfs niet meer nodig zijn, zij zijn gewend om via scherm te lezen en te studeren)
Prima service en snelle reacties. De beloofde tablet is echter een domper, daar kun je niet zoveel mee. Nu voel ik me schuldig dat ik heb meegewerkt aan extra milieuvervuiling. Jammer want voor de rest heeft de NHA kwaliteit volgens mij hoog in het vaandel staan.
It was easy to choose from courses because there was sufficient info on the website. I called though the customer service line for some specific info and they could help me wel. I am satisfied with the service.