nha.nl
nha.nl
De NHA is één van de grootste scholen voor thuiscursussen en -opleidingen van Nederland en erkend door het Ministerie van Onderwijs. In de afgelopen 80 jaar volgden naar schatting meer dan 2.000.000 cursisten onze gedegen cursussen en opleidingen. Zij kozen voor onze beproefde onderwijsmethode en de optimale prijs/kwaliteit-verhouding. Hoge kwaliteit tegen laag lesgeld; dát is de missie van NHA!

Er wordt géén rekening gehouden met persoonlijke omstandigheden. Door de kinderkanker ben ik gewend om door te gaan met leren, zo doe ik dat nu nog. Nu ontving ik vorige week een bericht waar ik behoorlijk in disbalans kwam. Toch heb ik huiswerk ingeleverd op die bewuste dag. In mijn trance een deel van het huiswerk vergeten. Zonder enkele vorm van empathie kreeg ik het bericht dat ik het volledige huiswerk opnieuw kan insturen. En nu blijkt niet het geval. Waar ik op wil attenderen: besef dat NHA een 'van computer tot computer' opleiding is waar de mens wordt vergeten!
ik ben erg tevreden goede service
De beoordeling van huiswerk ging erg vlot, en vaak zelfs in het weekend nagekeken. De beloofde tablet zou pas geleverd worden bij betaling van de tweede termijn, terwijl ik de cursus al bijna afgerond had. Er moet zeker meer worden gelet op spelfouten.
Ik ben zeer tevreden over de cursus Italiaans van NHA. Prima materiaal, duidelijk, overzichtelijk en met een goede opbouw. Didactiek is uitstekend. Naast noodzakelijk leerwerk ook leuke informatie over het land en de cultuur. Huiswerk is te doen. Lessen worden snel en punctueel nagekeken. Kortom, een stimulerende, activerende methode om een nieuwe taal te leren!
Mijn winkel ervaring was goed. Geen opmerkingen.
****
beschikbaar
De docent reageert erg snel op vragen en geeft goede en duidelijke uitleg.
Wat verbeterd zou kunnen worden is dat je meer dan één vraag per les mag stellen. Soms loop ik in een les tegen deze beperking aan. Ook is het bij een vraag stellen niet mogelijk om een afbeelding/screenshot te gebruiken, erg jammer. Verder zou het goed zijn als er per les een inzendmoment komt i.p.v. meerdere lessen in één keer te verzenden. Hierdoor zou je van de fouten uit een vorige les kunnen leren.
Verder een hele fijne en leerzame cursus.
****
De tablet die je er gratis bij kreeg is echt schandalig slecht! Zo slecht/oud dat hij eigenlijk niet te gebruiken is. Dat vond ik echt een flinke tegenvaller.