Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

nha.nl
nha.nl
De NHA is één van de grootste scholen voor thuiscursussen en -opleidingen van Nederland en erkend door het Ministerie van Onderwijs. In de afgelopen 80 jaar volgden naar schatting meer dan 2.000.000 cursisten onze gedegen cursussen en opleidingen. Zij kozen voor onze beproefde onderwijsmethode en de optimale prijs/kwaliteit-verhouding. Hoge kwaliteit tegen laag lesgeld; dát is de missie van NHA!

Geen opmerkingen
Het inloggen op plaza ging moeizaam. Is uiteindelijk wel gelukt.
Om een opleiding te beginnen, kost veel telefonisch en mail contact omdat 5 verschillend personeel, 1 persoon een cursus probeert aan te bieden. Er wordt met 1 iemand van het personeel wat afgesproken waar de andere 4 niets van af weten. Dit zorgt voor veel miscommunicatie. Probeer 1, hooguit 2 personen op een klant te richten en zeker niet meer. Je staat ook erg lang in de wachtrij als je iemand probeert te bereiken... Verder is het fijn opgelost.
De gewenste opleiding is goed te vinden.
Prima
-heb ik niet
snellere reactie vanaf de klantenservice