NHA.NL
NHA.NL
NHA is één van de grootste scholen voor thuiscursussen en -opleidingen van Nederland en erkend door het Ministerie van Onderwijs. In de afgelopen 85 jaar volgden naar schatting meer dan 2.000.000 cursisten onze gedegen cursussen en opleidingen. Zij kozen voor onze beproefde onderwijsmethode en de optimale prijs/kwaliteit-verhouding. Hoge kwaliteit tegen laag lesgeld; dát is de missie van NHA!

Snelle levering en de afspraken worden nagekomen. Het enige wat van mij wel iets sneller mag is het huiswerk nakijken. Ze adviseren dat je pas verder zou mogen gaan als je het huiswerk van het vorige hoofdstuk terug hebt gekregen. Dat duurt soms vijf tot zes dagen en dan zou ik het niet binnen de gestelde termijn kunnen halen.
Ik zal als advies alleen meegeven dat er tijdens het afsluiten van de deal meer informatie gegeven moet worden. Zo wist ik niet dat ik alle boeken kreeg nadat ik alles had betaald. Dit voorkomt verwarring.
Voor mijn laatste vak heb ik ineens geen docent, dit gaat niet automatisch en moest ik zelf achteraan en dit duurt dan weer een aantal dagen. Je wordt wel geholpen maar moet er wel zelf achteraan.
Handig dat je zowel digitaal als met een cursusmap kunt werken. Zo kun je altijd en overal studeren.
Ik ben pas geleden gestart met de opleiding bedrijfspsychologie, tot nu toe heb ik het gevoel dat het voor mij wat te makkelijk is en ik me heb verkeken op het niveau van de opleiding, het is volgens mij toch HBO niveau? Wel erg interessant!

Verder vind ik de terugkoppeling die ik van mijn mentor, (Karen) krijg erg positief, en vooral zeer snel.
nakijken van de les is prima.
Tevreden
Meer vraag momenten(of ongelimiteerd), voor de rest; ga zo door!
Ik had gedacht meer te kunnen vragen aan de docenten
Nog weinig van te zeggen.