NHA.NL
NHA.NL
NHA is één van de grootste scholen voor thuiscursussen en -opleidingen van Nederland en erkend door het Ministerie van Onderwijs. In de afgelopen 85 jaar volgden naar schatting meer dan 2.000.000 cursisten onze gedegen cursussen en opleidingen. Zij kozen voor onze beproefde onderwijsmethode en de optimale prijs/kwaliteit-verhouding. Hoge kwaliteit tegen laag lesgeld; dát is de missie van NHA!

***
Goede ervaring tot nu toe (twee cursussen). Het cursusgeld is heel betaalbaar, maar toen ik vorig jaar zomer door een ongeluk een poos niet kon studeren, bleek dat ik maar vier maanden uitstel kon krijgen. Door het ongeluk heb ik echter veel meer vertraging opgelopen dan vier maanden. Nu ben ik bang dat ik de cursus niet binnen de tijd kan afronden. Ik vind dat wel stressvol en vervelend. Eigenlijk vind ik dat er per geval een passende oplossing zou moeten zijn voor zulke situaties en dat er echt wordt gekeken naar wat qua tijd nodig is voor voldoende herstel om weer te kunnen studeren.
Zie eigenlijk vorige vraag.
In het begin waren er voor mij nog een paar onduidelijkheden wat betreft de studie. Ben toen telefonisch snel en duidelijk geholpen en doorverwezen. Dat was een prettige ervaring.
krijg de lessen snel terug.
bevalt prima
Ben heel tevreden, verschillende opleidingen gevolgd maar NHA steekt er bovenuit. Qua service en administratie, cursusmateriaal is prima en de de ict plaza, dashboard ed) goed op orde. Goede communicatie en fijn dat je een praktijkdag kunt volgen. Zal niet de laatste cursus zijn die ik ga volgen!
Ik ben net 2 maanden bezig, maar het bevalt goed. Mede omdat ik mijn eigen leertijd kan indelen.
Wel had ik graag vanaf het begin willen weten wat voor gereedschap ik moest hebben voor de praktijk opdrachten. Nu kom ik er gaande weg achter
huiswerk is snel nagekeken.
service is goed en snel had alles snel binnen en kon gelijk aan de slag.
Te lang wachten op een vraag.