Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

nha.nl
nha.nl
De NHA is één van de grootste scholen voor thuiscursussen en -opleidingen van Nederland en erkend door het Ministerie van Onderwijs. In de afgelopen 80 jaar volgden naar schatting meer dan 2.000.000 cursisten onze gedegen cursussen en opleidingen. Zij kozen voor onze beproefde onderwijsmethode en de optimale prijs/kwaliteit-verhouding. Hoge kwaliteit tegen laag lesgeld; dát is de missie van NHA!

De service van de NHA klantenservice is erg goed. Doorgaans snelle reactie, altijd te bereiken en laten je nooit in onzekerheid! Mijn huiswerk is tot nu toe altijd binnen 2 (!) dagen nagekeken en krijg altijd duidelijk antwoord op mijn vragen + feedback op het ingestuurde huiswerk. Dit maakt het voor mij erg prettig.
Nvt
Overzichtelijke informatie en fijn dat er de mogelijkheid is om een proefhoofdstuk in te kijken. Dit is voor mij doorslaggevend geweest bij mijn keuze voor organisatie
Alles staat overzichtelijk op de site
Alles is netjes gegaan en goed geregeld.
Goede, duidelijke lesstof. Snelle terugkoppeling van de docent inzake het huiswerk.
Tevreden over de snelheid waarop alles is opgestuurd, snelheid van reageren van docent. Lesmateriaal is overzichtelijk maar ik merk dat ik toch nog wel wat dingen op ga zoeken op internet voor meer verduidelijking zoals bij tekeningen/plaatjes van onderdelen van het lichaam.
Duidelijke site en snel geregeld
tevreden
****