voor onlineshops»

8.8 / 10

Gemiddelde van 676 beoordelingen
(afgelopen 12 maanden)
Totaal aantal beoordelingen: 679

Alle beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij nha.nl

8 / 10

Ja ik ben er erg blij mee, als ik het huiswerk ingestuurd heb krijg ik snel antwoord en met correcties. En soms ook met een persoonlijke noot. dit werkt erg prettig. Ik heb het ook het idee als ik vragen heb dat er snel een antwoord komt. tot nu toe erg prettig. Hartelijk dank hiervoor,

***

op 13.07.2017 om 20:22 uur

8 / 10

Snelle levering. Keurig mijn inschrijfgeld teruggekregen. Lesboek is duidelijk. Online leraar is snel.

op 13.07.2017 om 07:54 uur

6 / 10

De informatie pakket kwam heel snel. Heel prettig dat je online je huiswerk kan insturen, anders wordt de cursus wel heel erg duur met de post tarieven. De feedback van de eerste twee lessen (vond ik wel lang duren) heb ik terugontvangen en ik vond deze nogal standaard.Maar wachten op de volgende feedback. Het welkomstgeschenk heb ik nog steeds niet ontvangen, dit vind ik wel lang duren.
    De lesmateriaal vind ik wat compact. Om de opgaven te beantwoorden kan je niet zonder internet of naslagwerk. Ik had graag gezien dat in het starterspakket alle materiaal zat om de eerste lessen door te komen, maar dit is niet zo. Ook ontbreekt een lijst met materiaal die je moet aanschaffen, de eerste weken ben ik verschillende keren naar een speciaal zaak geweest, waardoor ik telkens parkeerkosten moest betalen.

op 02.07.2017 om 09:42 uur

10 / 10

Tot nu toe voldoet de cursus aan de verwachtingen. Het ingestuurde huiswerk wordt snel nagekeken, dit motiveert.

op 02.07.2017 om 01:26 uur

8 / 10

Door mevrouw van klantenservice correct te woord gestaan, snel geregeld. Welkomscadeau is omslachtig, moet er weer een extra handeling voor verrichten.
    Verder tevreden.

op 29.06.2017 om 14:06 uur

8 / 10

Ik ben erg blij met mijn cursus Excel.
    Het pakket werd snel en volledig bezorgd.
    De cursus informatie is helder.
    En het huiswerk wordt snel nagekeken.

op 26.06.2017 om 10:40 uur

Prima

op 26.06.2017 om 08:43 uur

10 / 10

Snelle levering van alle benodigdheden. Duidelijke uitleg. Huiswerk inleveren via internet is duidelijk en goed. Nagekeken werk weer snel terug.

op 26.06.2017 om 07:54 uur

8 / 10

Zeer snelle toezending van cursus met toelichting. Eerste ingezonden huiswerkopgave is snel nagekeken.

op 25.06.2017 om 21:20 uur

6 / 10

Ben tot nu toe tevreden, vindt het alleen jammer dat ik via internet niet kan zien waar ik examen kan doen voor de cursus die ik volg.

op 24.06.2017 om 05:42 uur

nha.nl

• De NHA is één van de grootste scholen voor thuiscursussen en -opleidingen van Nederland en erkend door het Ministerie van Onderwijs. In de afgelopen 80 jaar volgden naar schatting meer dan 2.000.000 cursisten onze gedegen cursussen en opleidingen. Zij kozen voor onze beproefde onderwijsmethode en de optimale prijs/kwaliteit-verhouding. Hoge kwaliteit tegen laag lesgeld; dát is de missie van NHA!

• Adres:

eKomi garandeert:

• Betrouwbare service
  • Veiliger online aankopen doen
  • Actualisering van de shopkwaliteit
  • 629 keer positief beoordeeld!

meer »

Zilver
Waardering tussen 8.8 en 9.5
Goud
Waardering vanaf 9.6

Heeft u nog geen beoordelingslink ontvangen of heeft u vragen over uw beoordeling?

Ik heb een vraag over mijn beoordeling
Ik heb een beoordelingslink nodig
Ik wil graag een klacht indienen
Email:
Bevestigen e-mail: