Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

NHA.NL
NHA.NL
NHA is één van de grootste scholen voor thuiscursussen en -opleidingen van Nederland en erkend door het Ministerie van Onderwijs. In de afgelopen 85 jaar volgden naar schatting meer dan 2.000.000 cursisten onze gedegen cursussen en opleidingen. Zij kozen voor onze beproefde onderwijsmethode en de optimale prijs/kwaliteit-verhouding. Hoge kwaliteit tegen laag lesgeld; dát is de missie van NHA!

Zeer goede ervaring. Prettige leerstof, vlotte reactie begeleider.
ik ben zelf begonnen met de studie web-design bij nha. Nu blijkt het dat de downloads die voor de studie nodig zijn niet eens te downloaden zijn op mijn macbook. Het studiepakket is niet actueel maar daar blijkt nha niet veel om te geven. Ik ben hierdoor vast gelopen met mijn studie. Ik werd na vele e-mails, waarna ik vaak ook nog eens een week op een reactie moest wachten, slecht geholpen met vage antwoorden die voor mij niks opleverden. Ook voor het bellen met de nha klantenservice sta je zo ruim 20 minuten in de telefonische wachtrij voordat je 'geholpen' wordt. Belachelijk! Voor persoonlijke fysieke hulp staat nha niet open. Kortom, een studie waar je niks aan hebt omdat de vereiste software niet actueel is en dus niet werkt en daarnaast een waardeloze klantenservice.
Erg tevreden met NHA, duidelijke communicatie en volledig verschaffing van informatie.
Cursus kopen ging heel makkelijk, de informatie kwam gelijk via de mail binnen en het materiaal binnen 2 dagen.
Niks op aan te merken.
Ik heb 2 cursussen gedaan, Office 365 en Windows 10, het is me opgevallen dat de cursussen niet helemaal actueel zijn.
***
Ik ben helemaal tevreden. Snelle en gemakkelijke afwikkeling. Ik heb zo echt geen verbeterpunten.
Mijn ervaring met Nha is top is al mijn 4 opleiding die ik bij hun volg
Mijn winkelervaring is niet heel relevant, aangezien ik het product in de opleidingscatalogus van mijn werkgever heb aangeschaft