NHA.NL
NHA.NL
NHA is één van de grootste scholen voor thuiscursussen en -opleidingen van Nederland en erkend door het Ministerie van Onderwijs. In de afgelopen 85 jaar volgden naar schatting meer dan 2.000.000 cursisten onze gedegen cursussen en opleidingen. Zij kozen voor onze beproefde onderwijsmethode en de optimale prijs/kwaliteit-verhouding. Hoge kwaliteit tegen laag lesgeld; dát is de missie van NHA!

Zoals ik in het vorige onderdeel al aangaf: ik vind dat de cursus goed in elkaar zit: er zit een opbouw in en alle technieken komen aan bod. De docent is kundig en neemt de begeleiding serieus. Ze geeft goede aanwijzingen.
het contact met de persoonlijke begeleider gaat goed.
De site is redelijk goed, alle antwoorden op mijn vragen waren snel gevonden en de 'motivatiecoach' service is handig. Ook fijn dat de docenten het huiswerk nakijken, zou alleen fijn zijn als ze meer deden dan alleen de foute antwoorden doorkruizen...
Studiemateriaal ziet er goed uit. Snelle verzending van het materiaal en snelle nakijkservice.
Dit is trouwens mijn tweede studie via NHA.
Wat ik mis een een soort "forum" per studie voor de studenten (zie bijv. de online opleidingen van Coursera). Nu zie je wel wie je medecursisten zijn, maar de drempel voor onderling contact is hoog. Een forum zou dan fijn zijn. Daar kun je dan ook eventuele vragen/opmerkingen over de leerstof kwijt en meningen van anderen horen.
Zie eerdere reactie
Bevalt heel goed. Met name fijn dat docent nog extra praktische tips geeft.
Mijn ervaring is heel positief.
De lesstof is duidelijk en het huiswerk is snel nagekeken.
Het lesmateriaal is duidelijk en helder. Fijn om zo te studeren.
Ben netjes en vriendelijk geholpen hartelijk dank NHA🥰
Zoals eerder aangegeven, het zou een toegevoegde waarde kunnen zijn om de leraar af en toe eens een vraag te kunnen stellen. Los van het moment dat je al het huiswerk instuurt.