Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

nha.be
nha.be
NHA is één van de grootste scholen voor thuiscursussen en -opleidingen van België. In de afgelopen 80 jaar volgden naar schatting meer dan 2.000.000 cursisten met succes en plezier de gedegen cursussen van NHA. Dankzij de jarenlange ervaring hebben wij een onderwijsmethode kunnen ontwikkelen die prettig te volgen is en die garant staat voor perfecte resultaten. Hoge kwaliteit tegen laag lesgeld; dát is de missie van NHA!

Ik ben tevreden dat ik thuis kan studeren en niet veel benzine kosten...
Correcte en snelle afhandeling van de correspondentie tussen cursist en NHA.
Cursus is goed op maat. Eigen tempo is belangrijk gezien ik weinig tijd heb.
Positief is de controle door leraar en mogelijkheid tot vragen stellen.
Goe bezig
verliep vlot
Heel vriendelijke en begripvolle klantendienst.
Ben zeer tevreden altijd op tijd de curcus geleverd en de huiswerk taken gecontroleerd door docent geen negatieve commentaar
Super tevreden, alles is snel toegekomen via de post. Geen problemen of minpuntjes.
Prachtige telefonische service
In het begin van de cursus krijg je veel info en hierdoor wil je al zaken aankopen. Sommige dingen zijn dan niet nodig.... Maar het zou handig zijn in het begin van de cursus bv te noteren wat je zelf nog dient aan te kopen als aanvulling, waarop je moet letten. Niet alle producten zikn even goed. Anders Ok!
Geen opmerkingen.
geen, ik doe alles online