NHA.BE
NHA.BE
NHA is één van de grootste scholen voor thuiscursussen en -opleidingen van België. In de afgelopen 85 jaar volgden naar schatting meer dan 2.000.000 cursisten met succes en plezier de gedegen cursussen van NHA. Dankzij de jarenlange ervaring hebben wij een onderwijsmethode kunnen ontwikkelen die prettig te volgen is en die garant staat voor perfecte resultaten. Hoge kwaliteit tegen laag lesgeld; dát is de missie van NHA!

Lessen zijn ok al heb ik nu wel wat problemen om huiswerk les 4 te maken maar zal uiteindelijk wel lukken en de beloofde tablet nog altijd niet ontvangen
Ik ervaar het tot nu toe goed want het is echt zeer interessant voor iemand die echt leergierig is in dit vak. Het zou wel handig zijn moest men ook kunnen zeggen of we met een nha diploma ook vrijstellingen hebben in voltijds en/of dagonderwijs hebben.
Zeer interessante en leerrijke cursus!!!
Handig en op ieders maat van studeren gemaakt.
Goede cursussen en ervaren docenten.
Ik heb eigenlijk nog geen problemen ervaren, vind het soms enkel jammer dat je enkel vragen kan stellen aan de leerkracht in een vorig document en er geen enkele andere mogelijkheid is. moest het ooit toch niet lukken om verder te geraken in de les is dit erg jammer
Zeer tevreden, snelle verbetering van het huiswerk, concrete uitleg, motivatiecoach is top !
Ik ben blij met dit cursus , maar wat er aangepast kan worden dat je wel contact kan maken met je docent via studentenplaza dat zou vele makkelijker zijn in plaats van eerst je huistaak af te maken en dan pas als laatste je antwoord , liefst contact via studentenplaza leerkrachten en studenten dan kan iedereen uitleg krijgen en is het vele makkelijker ..
Zie voorgaande.
- telefoongesprek gehad met een medewerker over betaling waarbij ik een heel duidelijk antwoord kreeg en een heel vriendelijke medewerker.
- gratis gadget (tablet) : er werd heel duidelijk gecommuniceerd wanneer je die ging ontvangen.
- Cursus met extra uitleg over andere opleidingen zaten bijna onmiddellijk in de brievenbus.