nha.be
nha.be
NHA is één van de grootste scholen voor thuiscursussen en -opleidingen van België. In de afgelopen 80 jaar volgden naar schatting meer dan 2.000.000 cursisten met succes en plezier de gedegen cursussen van NHA. Dankzij de jarenlange ervaring hebben wij een onderwijsmethode kunnen ontwikkelen die prettig te volgen is en die garant staat voor perfecte resultaten. Hoge kwaliteit tegen laag lesgeld; dát is de missie van NHA!

Cursus is zeer volledig
Spijtig dat alles vrij lang duurt vooraleer ik de gehele cursus thuis heb, alsook de tablet die na bijna 2 mnd nog niet in mijn bezit is
Afgezien van de vorige punten vrij tevreden
Het lessenpakket gitaar is praktisch opgesteld. Het bijgeleverd 'dictafoontje' is een handig ding om af te spelen en op te nemen. Het lessenpakket is top! ... Ik ben wel nog steeds in blijde verwachting naar de tablet toe. Van deze heb ik tot op heden nog niets vernomen. Ook de facturatie loopt niet zo vlot (ICT probleempjes blijkbaar). Maar het wordt wel steeds opgelost. Dus zeker Oke voor mij.
Ik ben zeker te vrede van NHA...
Miss dat er een mogelijkheid is om nog andere cursusen aan te bieden zoals tarot en kaartleggen, pendelen,... viool leren spelen, noten leer, hondentrainer, pc technicus ofzo... ik zou zeker mij inschrijven want ben geïnteresseerd in deze thema's.

voorlopig tevreden maar veel kan ik nog niet zeggen omdat ik nog niet lang gestart bentmet de cursus
Heel goede curcus om ge leren en direct antwoord op een vraag echt heel tof om zo een toekomst op te bouwen
Groetjes ***
I.v.m. de audio audioopnamen cursus Frans voor beginners en gevorderden. Het betreffen soms oude teksten. Bijvoorbeeld: men spreekt nog van Franse frank ipv Euro's en 1999 wordt benoemt als vorig jaar.
Pas ingeschreven, en tot nog toe uitermate tevreden over snelle en correcte service alsook over de vriendelijkheid van de medewerkers aan de telefoon.
Ik vind het super dat je nu via jullie bedrijf
De mensen kunnen iets opbouwen en een nieuwe
Wending in hun job of leven te geven een beter toekomst , of zoals ik nu een eigen kmo kan opstarten met dank van nha

Mvg ,
***
Zeer duidelijke en professionele opvolging.
cursus ziet er echt goed uit,echt wat je in het dagelijks leven gebruikt en dat is nodig.Als er iets is via mail onmiddelijk antwoord.