nha.be
nha.be
NHA is één van de grootste scholen voor thuiscursussen en -opleidingen van België. In de afgelopen 80 jaar volgden naar schatting meer dan 2.000.000 cursisten met succes en plezier de gedegen cursussen van NHA. Dankzij de jarenlange ervaring hebben wij een onderwijsmethode kunnen ontwikkelen die prettig te volgen is en die garant staat voor perfecte resultaten. Hoge kwaliteit tegen laag lesgeld; dát is de missie van NHA!

Ik vond het cursusaanbod heel duidelijk en je kon ook voordelen doen bij de inschrijving
Duidelijke cursus met goede begeleiding van docent
Voor het moment ben ik tevredene over de service van Nha
Cursus lijkt OK.
Van zodra een cursus besteld is, wordt deze op de gevraagde datum geleverd. Netjes verpakt.
Overzichtelijke website met voldoende uitleg.
Ik veronderstel dat met "winkelervaring" wordt bedoeld : het vinden en gebruik van de cursus op internet ? Voor mij zeker voldoende.
Eenvoudig te aan te vragen. Cursus komt gewoon bij jou thuis afgeleverd worden. Correct en op de dag dat is afgesproken
De tablet is niet gebruiksvriendelijk
Vol lof. Alles naar wens - ben nog maar met enkele lessen gestart. Alleen maar goede resultaten dus op naar de top.