Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

NHA.BE
NHA.BE
Wil jij meer uit jezelf én je tijd halen? Stop met dromen, start met doen! Bij NHA vind je ruim 400 verschillende thuisstudies. Of je nu op zoek bent naar een beroepsopleiding, een taalcursus of een toffe hobbycursus, je vindt bij ons altijd een cursus die bij je past. Jij bepaalt zelf je eigen tempo, maar je staat er bij NHA nooit alleen voor. Veel opleidingen kun je volgen met de hulp van een docent die jou digitaal begeleidt. Zo werk je stap voor stap toe naar een waardevol diploma of getuigschrift. Met 85 jaar ervaring in het afstandsonderwijs ben je bij NHA verzekerd van een kwalitatieve opleiding. Wij helpen jou om jouw tijd zinvol te besteden en je dromen waar te maken. Dit is jouw tijd!

Momenteel heb ik geen feedback of commentaar :)
De cursus op zich is goed. Alleen jammer dat men dient te wachten tussen de verschillende delen. Hiermee wordt de studieduur onnodig verlengd en kan men niet aan een eigen, sneller, tempo de cursus doorlopen
tot nu toe enkel positief over de cursus. Duidelijke, mooie cursus met goede uitleg. Ook de lesgeeftster geeft duidelijk commentaar op je werkjes en praktische tips hoe je bepaalde dingen kunt verbeteren en toepassen.
Nha op zich is goed in alle aspecten docent klantendienst platform..
Prima in orde !
de prijzen zijn goed , enkel de tablets die aangeboden worden zijn niks waard , zijn zo plat en kunt er eigenlijk niks op doen
Eerste keer NHA, alles loop vlot. Ik denk er nu reeds over na om een tweede te starten
Mijn ervaring is positief tot hiertoe: ik heb nog maar Les 24 afgemaakt en heb nogal gesukkeld om de geluidsopname te kunnen doorsturen. Ik kreeg wel telefonische ondersteuning van nha en die heb ik heel positief ervaren.
ik heb al verschillende opleidingen gevolgt en de lessen zijn telkens zeer duidelijk geweest .
Als advies zou ik misschien geven als er gratis cadeautjes zijn bij in schrijven wat meer geëvolueerd geven. Zoals een betere tablet die je voor het studeren kan gebruiken en meer.