NHA.BE
NHA.BE
NHA is één van de grootste scholen voor thuiscursussen en -opleidingen van België. In de afgelopen 85 jaar volgden naar schatting meer dan 2.000.000 cursisten met succes en plezier de gedegen cursussen van NHA. Dankzij de jarenlange ervaring hebben wij een onderwijsmethode kunnen ontwikkelen die prettig te volgen is en die garant staat voor perfecte resultaten. Hoge kwaliteit tegen laag lesgeld; dát is de missie van NHA!

de cursus psychologie voor hoogbegaafdheid vond ik super, erg interessant en voldoende uitdagend. In de cursus NLP ben ik nog niet ver genoeg gevorderd om een algemeen oordeel te geven maar vind het interessant om meteen de theorie in praktijk te kunnen brengen voor persoonlijke doeleinden. Hopelijk verlies ik hierdoor echter niet te veel het overzicht. je moet ook kris kras doorheen het boek (hfdst 5 voor hfdst 2 bvb en dit betekent wel wat loslaten). Het feit dat je er meteen 2 boeken bijkrijgt vind ik eveneens fantastisch zodat je niet de cursus dient na te slagen om iets op te zoeken. Heb ook nog wat vragen ivm waarde van het diploma: conformiteit in België.
Goede opvolging, duidelijke communicatie.
Zeer content
Goede opvolging.
Het is helaas voor mij niet mogelijk om op vaste momenten te studeren, daarom koos ik voor deze manier van studeren
Super!
Wanneer ik naar de servivedesk mail, krijg is steeds snel reactie. De mensen zijn hier ook zeer vriendelijk. Ik koos voor de optie met tablet als welkoms geschenk maar deze was helaas beschadigd. Je ontvangt hem ook maar pas wanneer je 2e termijn betaald is en nu moet ik opnieuw langer wachten. Dit is jammer omdat ik hem graag zou gebruiken voor mijn taken en ik nu andere hulpmiddelen moet zoeken.
Zeer tevreden
Verlopig ga het heel goed . Maar er zouden wel misschien meer filmpjes mogen zijn
ik raad het iedereen aan die fotobewerking wil doen
Een top docent die snel feedback geeft. De cursus is ook heel duidelijk uitgeschreven