voor onlineshops»

8.8 / 10

Gemiddelde van 143 beoordelingen
(afgelopen 12 maanden)
Totaal aantal beoordelingen: 143

Alle beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij nha.be

10 / 10

Goede uitgebalanceerde cursus : spreek- en luisteroefeningen. De spraakkunst is vlot verweven in de teksten en tenslotte wordt de huiswerkopgave accuraat opgevolgd door de leraar. Het concept dat het bedrijf uitwerkte is plezierig om volgen en realistisch. Uit contacten met de administratie blijkt een klantgericht werken wat aanzet tot nog meer gemotiveerd studeren.
    Vriendelijke groet,
    ***

op 28.06.2017 om 20:19 uur

10 / 10

Goeie cursussen en goeie begeleiding.

op 25.06.2017 om 15:22 uur

Alles verloopt prima.
    Snelle feedback van de digitale coach. Cursus zit goed in elkaar. Ik ben alvast gemotiveerd en tevreden.

op 25.06.2017 om 08:29 uur

Goed

op 23.06.2017 om 19:26 uur

10 / 10

Ik ben zeer tevreden over de levertijd en afhandeling van bestelling, alsook gevraagde info over insturen huiswerk.
    Het nakijken en beoordelen van de huistaken gebeurt snel en beoordeling is positief en bemoedigend.

op 23.06.2017 om 17:53 uur

8 / 10

Goede cursus 'Schrijven Korte Verhalen' hoewel de lat bij de feedback van de docent wel iets hoger mag liggen. De cursus zou ook aangepast moeten worden aan de noden van deze tijd, vooral wat leestekens betreft. Er gaat te weinig aandacht naar structuur, vertelstandpunt, alwetende verteller, details, goede dialogen. Intussen werd mijn manuscript weerhouden door een Belgische uitgeverij, mee dankzij de mooie commentaat van de begeleider. Een job die ik ook wel zou ambiëren.
    Mvg ***

op 23.06.2017 om 14:55 uur

10 / 10

Alles loopt op een makkelijke manier waardoor het makkelijk is om te starten met een cursus waardoor er minder drempelvrees is om een cursus te beginnen.

Zowel de uitleg over de cursus als het on-line platform om huiswerk in te sturen enzovoort zijn een pluspunt.

De vormgeving van de cursus is heel mooi en aantrekkelijk.

De kostprijs en de tijdstippen voor examens zou ik graag anders zien, maar dat zal wel zijn redenen hebben denk ik?

Ik ben in het algemeen zeer tevreden over hoe alles verloopt, en ik denk eraan om in de toekomst me op nog vlakken bij te scholen via NHA!

op 23.06.2017 om 14:36 uur

10 / 10

Ik ben over het algemeen tevreden. De uitleg is kort en bondig. De begeleiding is goed. Ik leer effectief iets bij.

op 23.06.2017 om 11:16 uur

10 / 10

bij nha vind ik een heel goed aanbod van diverse lessen die men op eigen tempo thuis kan volgen.
    Ik ben zeer tevreden over de afhandeling van mijn bestelling. Alles is heel vlot verlopen.

Wat ik wel zou willen verbeterd zien is dat de cursussen die al een hele tijd gegeven worden ook worden aangepast en ge-update. zo volg ik momenteel 'kinderverhalen schrijven' en bij de negende les heb ik de instructies van de les gevolgd maar de lerares gaf aan dat die methode nu niet meer gangbaar is en verouderd. Dit zou ik dan ook graag willen dat zoiets aangepast wordt in het lessenpakket.

op 23.06.2017 om 08:48 uur

8 / 10

Leuke cursus tekenen en schilderen. Duidelijke voorbeelden en uitleg. Misschien voor elk hoofdstuk een duidelijke materiaallijst opgeven zodat je alles ineens kan halen.

op 22.06.2017 om 22:00 uur

nha.be

• NHA is één van de grootste scholen voor thuiscursussen en -opleidingen van België. In de afgelopen 80 jaar volgden naar schatting meer dan 2.000.000 cursisten met succes en plezier de gedegen cursussen van NHA. Dankzij de jarenlange ervaring hebben wij een onderwijsmethode kunnen ontwikkelen die prettig te volgen is en die garant staat voor perfecte resultaten. Hoge kwaliteit tegen laag lesgeld; dát is de missie van NHA!

• Adres:

eKomi garandeert:

• Betrouwbare service
  • Veiliger online aankopen doen
  • Actualisering van de shopkwaliteit
  • 136 keer positief beoordeeld!

meer »

Zilver
Waardering tussen 8.8 en 9.5
Goud
Waardering vanaf 9.6

Heeft u nog geen beoordelingslink ontvangen of heeft u vragen over uw beoordeling?

Ik heb een vraag over mijn beoordeling
Ik heb een beoordelingslink nodig
Ik wil graag een klacht indienen
Email:
Bevestigen e-mail: