NHA.BE
NHA.BE
NHA is één van de grootste scholen voor thuiscursussen en -opleidingen van België. In de afgelopen 85 jaar volgden naar schatting meer dan 2.000.000 cursisten met succes en plezier de gedegen cursussen van NHA. Dankzij de jarenlange ervaring hebben wij een onderwijsmethode kunnen ontwikkelen die prettig te volgen is en die garant staat voor perfecte resultaten. Hoge kwaliteit tegen laag lesgeld; dát is de missie van NHA!

Gemakkelijk, overzichtelijk en snel
Vragen worden snel en correct opgenomen, informatie op de website is duidelijk.
Alles loopt heel vlot.
Ik word goed geholpen, vind het enkel beetje raar dat men bij de online hulp soms langer moet wachten.
Er is een goede uitleg over alles. Je hebt bijstand indien je dit wenst. Zeer duidelijke voorbeelden.
Vlugge respons
De keren dat ik vragen had gesteld via mail, heb ik snel antwoord gekregen en werden er snel oplossingen voorzien. Het emailadres voor contact moet duidelijker worden weergegeven op de site. Ik heb ook enkele keren geprobeerd telefonisch contact op te nemen, maar telkens nam er niemand op (binnen de opgegeven uren).
Zeer znel cursus ontvangen. Ontvangen materialen heel content van.
Goede service, in ieder geval snelle reactie.
Ik volg de cursus life-coach sedert 4 oktober. De en de tools die worden aangeboden vind ik geweldig. Je kan studeren op een eigen tempo met een gepaste feedback . De lessen zijn duidelijk en overzichtelijk. Je krijgt de mogelijkheid te studeren op eigen tempo , in je eigen omgeving met een gepast financieel plan.
Kortom ik ben een tevreden student .
Er is niet veel contact.