NHA.BE
NHA.BE
Wil jij meer uit jezelf én je tijd halen? Stop met dromen, start met doen! Bij NHA vind je ruim 400 verschillende thuisstudies. Of je nu op zoek bent naar een beroepsopleiding, een taalcursus of een toffe hobbycursus, je vindt bij ons altijd een cursus die bij je past. Jij bepaalt zelf je eigen tempo, maar je staat er bij NHA nooit alleen voor. Veel opleidingen kun je volgen met de hulp van een docent die jou digitaal begeleidt. Zo werk je stap voor stap toe naar een waardevol diploma of getuigschrift. Met 85 jaar ervaring in het afstandsonderwijs ben je bij NHA verzekerd van een kwalitatieve opleiding. Wij helpen jou om jouw tijd zinvol te besteden en je dromen waar te maken. Dit is jouw tijd!

Heel klant vriendelijk
Vlotte service, vroeger leveren van lesmateriaal was geen probleem
Duidelijke website, snelle afhandeling, praktisch
Dit is niet de eerste cursus die ik doe ,ben heel tevreden
Studeren op je eigen tempo. Voor de cursus die ik momenteel volg (Full Stack Developer) kan je vragen stellen aan de docent tijdens het studeren. Dat is niet bij alle cursussen, want ik volg nog een andere (meer hobbycursus) waar dat niet kan. Het zou fijn zijn mocht dit bij elke cursus kunnen en ook veel uitgebreider. 500 karakters voor verschillende vragen is soms toch wat weinig. Misschien een mogelijkheid om meerdere vragen te stellen tijdens de cursus ?
Ik studeer met begeleiding en toch vind ik niet waar ik deze kan vinden. Dit aanpassen gaat ook niet meer. Voor de rest word je heel snel zowel telefonisch als via mail geholpen wanneer je een vraag hebt en is alles duidelijk.
correcte afhandeling van de bestelling
De huiswerkvragen zijn soms lastig terug te vinden, maar is te doen. Het is een fijne opleiding waarbij verschillende factoren omtrent gedrag in besproken wordt.
Al hoewel Turks voor ons die geboren en getogen zijn in de Nederlandse taal Is het niet simpel om deze onder de knie te krijgen.
Maar met jullie systeem en op mijn eigen tempo lukt dat heel goed.
*****