voor onlineshops»

9 / 10

Gemiddelde van 139 beoordelingen
(afgelopen 12 maanden)
Totaal aantal beoordelingen: 172

Alle beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij nha.be

Cursus is zeer volledig
    Spijtig dat alles vrij lang duurt vooraleer ik de gehele cursus thuis heb, alsook de tablet die na bijna 2 mnd nog niet in mijn bezit is
    Afgezien van de vorige punten vrij tevreden

op 16.09.2017 om 11:51 uur

8 / 10

Het lessenpakket gitaar is praktisch opgesteld. Het bijgeleverd 'dictafoontje' is een handig ding om af te spelen en op te nemen. Het lessenpakket is top! ... Ik ben wel nog steeds in blijde verwachting naar de tablet toe. Van deze heb ik tot op heden nog niets vernomen. Ook de facturatie loopt niet zo vlot (ICT probleempjes blijkbaar). Maar het wordt wel steeds opgelost. Dus zeker Oke voor mij.

op 06.09.2017 om 12:12 uur

10 / 10

Ik ben zeker te vrede van NHA...
    Miss dat er een mogelijkheid is om nog andere cursusen aan te bieden zoals tarot en kaartleggen, pendelen,... viool leren spelen, noten leer, hondentrainer, pc technicus ofzo... ik zou zeker mij inschrijven want ben geïnteresseerd in deze thema's.

op 05.09.2017 om 22:05 uur

8 / 10

voorlopig tevreden maar veel kan ik nog niet zeggen omdat ik nog niet lang gestart bentmet de cursus

op 04.09.2017 om 16:31 uur

10 / 10

Heel goede curcus om ge leren en direct antwoord op een vraag echt heel tof om zo een toekomst op te bouwen
    Groetjes ***

op 04.09.2017 om 08:05 uur

8 / 10

I.v.m. de audio audioopnamen cursus Frans voor beginners en gevorderden. Het betreffen soms oude teksten. Bijvoorbeeld: men spreekt nog van Franse frank ipv Euro's en 1999 wordt benoemt als vorig jaar.

op 03.09.2017 om 15:42 uur

10 / 10

Pas ingeschreven, en tot nog toe uitermate tevreden over snelle en correcte service alsook over de vriendelijkheid van de medewerkers aan de telefoon.

op 03.09.2017 om 14:45 uur

10 / 10

Ik vind het super dat je nu via jullie bedrijf
    De mensen kunnen iets opbouwen en een nieuwe
    Wending in hun job of leven te geven een beter toekomst , of zoals ik nu een eigen kmo kan opstarten met dank van nha

Mvg ,
    ***

op 02.09.2017 om 12:47 uur

10 / 10

Zeer duidelijke en professionele opvolging.

op 02.09.2017 om 12:17 uur

8 / 10

cursus ziet er echt goed uit,echt wat je in het dagelijks leven gebruikt en dat is nodig.Als er iets is via mail onmiddelijk antwoord.

op 01.09.2017 om 18:38 uur

nha.be

• NHA is één van de grootste scholen voor thuiscursussen en -opleidingen van België. In de afgelopen 80 jaar volgden naar schatting meer dan 2.000.000 cursisten met succes en plezier de gedegen cursussen van NHA. Dankzij de jarenlange ervaring hebben wij een onderwijsmethode kunnen ontwikkelen die prettig te volgen is en die garant staat voor perfecte resultaten. Hoge kwaliteit tegen laag lesgeld; dát is de missie van NHA!

• Adres:

eKomi garandeert:

• Betrouwbare service
  • Veiliger online aankopen doen
  • Actualisering van de shopkwaliteit
  • 164 keer positief beoordeeld!

meer »

Zilver
Waardering tussen 8.8 en 9.5
Goud
Waardering vanaf 9.6

Heeft u nog geen beoordelingslink ontvangen of heeft u vragen over uw beoordeling?

Ik heb een vraag over mijn beoordeling
Ik heb een beoordelingslink nodig
Ik wil graag een klacht indienen
Email:
Bevestigen e-mail: