nha.be
nha.be
NHA is één van de grootste scholen voor thuiscursussen en -opleidingen van België. In de afgelopen 80 jaar volgden naar schatting meer dan 2.000.000 cursisten met succes en plezier de gedegen cursussen van NHA. Dankzij de jarenlange ervaring hebben wij een onderwijsmethode kunnen ontwikkelen die prettig te volgen is en die garant staat voor perfecte resultaten. Hoge kwaliteit tegen laag lesgeld; dát is de missie van NHA!

Het contact met NHA verloopt steeds correct. Dat is fijn.
Ik ben zeer tevreden van de snelle service,goede kwaliteit van het lesmateriaal en de kans om met docent te leren,dit geeft toch een extra boost om me te willen inzetten en niet te denken "Zal het morgen ofzo wel leren" wil echt bewijzen aan *** dat ik hier 200% voor ga,wil echt Grieks kunnen praten en schrijven,bedankt dat ik deze kans krijg door jullie professionele hulp
Ik kreeg het materiaal snel opgestuurd. De facturatie is ook heel handig te volgen in mijn persoonlijke ruimte. Ik koos als welkomsgeschenk de tablet. Die werkte aanvankelijk niet goed maar het contact met de hersteldienst verliep vlot en uiteindelijk lijkt het probleem zich vanzelf te hebben opgelost.
Alles word duidelijk uitgelegd waarover de lessen gaan.
Mooi uitgelegd. Ook na het vragen van meer info mooie overzichtelijke info en heen pusherige mails of telefoontjes hierover. Je kan in alle rust beslissen of je wel of niet de cursus aankoopt
🤔Ben nog niet gaan winkelen eerst genoeg oefenen met de starters paketten .
je leert ermee bij
hele goeie ervaring voor de eerste keer.
voorlopig tevreden wacht nog op mijn volledig pakket
Mijn winkel ervaring was goed, enkel had ik een probleem met het ontvangen van de cursus wat niet aan jullie lag.