NHA.BE
NHA.BE
Wil jij meer uit jezelf én je tijd halen? Stop met dromen, start met doen! Bij NHA vind je ruim 400 verschillende thuisstudies. Of je nu op zoek bent naar een beroepsopleiding, een taalcursus of een toffe hobbycursus, je vindt bij ons altijd een cursus die bij je past. Jij bepaalt zelf je eigen tempo, maar je staat er bij NHA nooit alleen voor. Veel opleidingen kun je volgen met de hulp van een docent die jou digitaal begeleidt. Zo werk je stap voor stap toe naar een waardevol diploma of getuigschrift. Met 85 jaar ervaring in het afstandsonderwijs ben je bij NHA verzekerd van een kwalitatieve opleiding. Wij helpen jou om jouw tijd zinvol te besteden en je dromen waar te maken. Dit is jouw tijd!

Een zeer ruim aanbod om een cursus te volgen en de mogelijkheid om een hoofdstuk gratis te proberen. De cursus wordt de volgende dag al afgeleverd en de zelfde dag al online aangeboden.
De mogelijkheid om maandelijks af te betalen maakt het ook mogelijk voor iedereen om zo een cursus te kunnen volgen, super!
Heel vriendelijke mensen aan de andere kant van de lijn
Momenteel ben ik nog niet ver gevorderd, wegens tijdelijk tijdsgebrek.
Alles is vlot verlopen
Vooral de snelle responses zijn een pluspunt.
Op dit moment heb ik geen ideeën over wat beter zou kunnen want alles verloopt heel correct.
De service is altijd snel en zeer goed. Dit is mijn derde cursus die ik volg en weer zeer tevreden.
Ik ben zeer tevreden van de cursus en ook van de docent , ze moedigt je ook echt aan wanneer het goed is. Dus dat is een extra drijfveer om te blijven doorgaan. Voor iemand wat nog niks kent van astrologie zou ik de cursus zeker aanraden met een docent.
Ik heb eigenlijk niet toe te voegen aan mijn voorgaande beoordeling...
Heel goede manier om te kunnen leren. Oefeningen maken en bijna spelenderwijs leren
Alles top