Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

NHA.BE
NHA.BE
Wil jij meer uit jezelf én je tijd halen? Stop met dromen, start met doen! Bij NHA vind je ruim 400 verschillende thuisstudies. Of je nu op zoek bent naar een beroepsopleiding, een taalcursus of een toffe hobbycursus, je vindt bij ons altijd een cursus die bij je past. Jij bepaalt zelf je eigen tempo, maar je staat er bij NHA nooit alleen voor. Veel opleidingen kun je volgen met de hulp van een docent die jou digitaal begeleidt. Zo werk je stap voor stap toe naar een waardevol diploma of getuigschrift. Met 85 jaar ervaring in het afstandsonderwijs ben je bij NHA verzekerd van een kwalitatieve opleiding. Wij helpen jou om jouw tijd zinvol te besteden en je dromen waar te maken. Dit is jouw tijd!

top cursus
Ik ben heel tevreden over hoe de opleiding tot nu toe verloopt, zowel de docent als de klantendienst antwoordt tijdig op mijn vragen.
Ik vraag mij enkel af hoe het komt dat ik niet het volledige lessenpakket heb ontvangen.
Meer praktische tools op het einde van de opleiding zodat je er direct mee aan de slag kan thuis.
Zeer blij dat er persoonlijke opvolging is. Je voelt je niet als een soort nummer en ik heb niet het gevoel dat een computer mijn testen controleert.
De lessen heb ik telkens goed op tijd ontvangen. de tablet heb ik nog steeds niet ontvangen.
Profiel verkrijgen en info ging heel vlot
De opvolging van de docent verloopt heel vlot. Ook de motivatiecoach is leuk meegenomen. Ik heb nog altijd de volle goesting om het verder te leren.
Boeiende cursus
Een update is wenselijk
Ik koop 2 cursussen en moet blijven betalen ondanks ik de cursus slecht vond.Ik ben voor het eerste deel niet binnen de 15dagen geweest, maar ik kon het 2e deel nog niet starten zolang het eerste deel niet afgewerkt was. Het 2e deel was ook helemaal niet leerrijk voor mij en dit heb ik binnen de 15 dagen laten weten, toch moet ik blijven betalen...dit systeem is pure afzetterij en ik zou het niemand aanraden.
Hele duidelijke en makkelijk te gebruiken website. Als je met vragen zit kan je makkelijk contact leggen met NHA en krijg je altijd snel een antwoord terug.