nha.be
nha.be
NHA is één van de grootste scholen voor thuiscursussen en -opleidingen van België. In de afgelopen 80 jaar volgden naar schatting meer dan 2.000.000 cursisten met succes en plezier de gedegen cursussen van NHA. Dankzij de jarenlange ervaring hebben wij een onderwijsmethode kunnen ontwikkelen die prettig te volgen is en die garant staat voor perfecte resultaten. Hoge kwaliteit tegen laag lesgeld; dát is de missie van NHA!

gemakkelijk bestellen online en prima verwerking qua leerplatvorm..
verzending en terug ontvangst uit Nederland, duren lang.
Studeren op afstand is zeer toegankelijk. Afhankelijk welke cursus je volgt, is de opvolging beter of niet. Het is mijn tweede cursus en de tweede ervaar ik als minder ondersteunend, meer op een zeer zelfstandige manier.
Ik ben nog niet ver genoeg in de cursus om een beoordeling te geven. Maar op de site was de informatie zeer goed en het was een gemakkelijk proces om mij in te schrijven. Ook was het geen probleem dat ik de cursus in het buitenland doe.
Geen opmerkingen, alles correct en vlot verlopen.
Ik ben zeer tevreden over de levering, de cursusinhoud en de feedback.
Vlot ontvangen, en betaald met overschrijving na ontvangst van de eerste hoofdstukken.
Goeie cursus zo leren we nog iets bi
Het vraagt wel wat studie.
Toch bedankt voor de cursus
Met vriendelijke groeten***
de aankoop en ontvangst van de cursus verliep heel vlot.
Zie het niet als een winkel