Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

NHA.BE
NHA.BE
NHA is één van de grootste scholen voor thuiscursussen en -opleidingen van België. In de afgelopen 85 jaar volgden naar schatting meer dan 2.000.000 cursisten met succes en plezier de gedegen cursussen van NHA. Dankzij de jarenlange ervaring hebben wij een onderwijsmethode kunnen ontwikkelen die prettig te volgen is en die garant staat voor perfecte resultaten. Hoge kwaliteit tegen laag lesgeld; dát is de missie van NHA!

Zeer leuke om van thuis uit te leren
Super leuke opleidingen, en vind het super dat ze ook zeggen wat je juist fout doet, leuke mensen ook!!
Dankuwel hiervoor
Geen commentaar
goed
Alles zoals het moet zijn, al vind ik het spijtig dat je niet kan kiezen bij de aankoop of je je huiswerk digitaal of per post wil maken. Hierdoor krijg je onnodig nogal veel papier opgestuurd. Voor de rest zeer tevreden.
Geen
Ik was heel enthousiast om te beginnen maar ging net op verlof vertrekken dus ik zou niet thuis zijn wanneer de cursus geleverd werd.

Na telefonisch contact hebben jullie ervoor gezorgd dat ik de cursus al online kon volgen en jullie zouden mij dan de materialen later zouden opsturen. Was heel fijn! Een vriendelijke kerel aan de lijn deed mij dat voorstel.

Toen ik op verlof was kreeg ik een mail dat de cursus naar mij onderweg was per post maar ik was dus niet thuis. Er was blijkbaar iets misgelopen met de afspraak om het later op te sturen blijkbaar.
Maar ook dat werd fijn via mail opgelost.
Er werd gevraagd om jullie op de hoogte te houden of het pakket uiteindelijk goed was aangekomen. Fijn dat het zo goed werd opgevolgd en ook het emailverkeer hierover verliep heel vlot. (kort en duidelijk)

Fijne service!
Alles is zeer duidelijk en de begleiding is zeer goed.
Goede service en snelle levertijden van cursussen etc.
Heel goed