nha.be
nha.be
NHA is één van de grootste scholen voor thuiscursussen en -opleidingen van België. In de afgelopen 80 jaar volgden naar schatting meer dan 2.000.000 cursisten met succes en plezier de gedegen cursussen van NHA. Dankzij de jarenlange ervaring hebben wij een onderwijsmethode kunnen ontwikkelen die prettig te volgen is en die garant staat voor perfecte resultaten. Hoge kwaliteit tegen laag lesgeld; dát is de missie van NHA!

Directe servies
Betaling can administratiekosten stond slecht vermeld.
No comment
hett verliep allemaal volgens planning. Wel vond ik het spijtig dat ik wat lang moest wachten op de I-pad.
Leuke en leerrijke cursus
Na betaling zou het voldoende moeten zijn alle producten te ontvangen, maar voor de tablet moet men een document gaan invullen en zelf verzenden naar een postadres. Daarna duurt het aanzienlijk lang alvorens deze te ontvangen.
Betalingen vlot verlopen en cursus snel thuis aangekregen. Wat niet snel aankomt is het cadeau'tje dat men erbij krijgt (Activity Tracker) wat al meer dan een maand onderweg ergens en al een tijdje aangekomen zou moeten zijn.
De bestelling en de levering waren een prima service.
Snelle respons op vragen.
Er zijn weinig mogelijkheden om vragen te stellen