Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

NHA.BE
NHA.BE
NHA is één van de grootste scholen voor thuiscursussen en -opleidingen van België. In de afgelopen 85 jaar volgden naar schatting meer dan 2.000.000 cursisten met succes en plezier de gedegen cursussen van NHA. Dankzij de jarenlange ervaring hebben wij een onderwijsmethode kunnen ontwikkelen die prettig te volgen is en die garant staat voor perfecte resultaten. Hoge kwaliteit tegen laag lesgeld; dát is de missie van NHA!

****
Ik ben heel erg tevreden over de werkwijze en de studiebegeleiding van NHA. Huiswerk wordt snel nagekeken, de digitale leeromgeving is erg duidelijk en praktisch ingedeeld en de daarnaast papieren cursus is makkelijk en compleet.
Als ik dan een verbeterpunt zou moeten geven is het dat we de docenten ook kunnen bereiken via mail of een rechtstreeks contactformulier met een vraag. Als we namelijk het laatste huiswerk van die docent hebben ingeleverd kunnen we die docent niet meer bereiken. En geen terugkoppeling meer vragen.
eenvoudige webshop/afrekening
alles was op tijd. De betaling en bestelling ging vlot. Enkel stond er bij dat je een tablet met toetsenbord erbij kreeg. Deze heb ik jammer genoeg niet ontvangen. Ik heb het strookje ingevuld en binnen de 3 weken opgestuurd.
Geen opmerkingen.
De aankoop van de cursus is vlot verlopen. Alleen wacht ik na anderhalve maand nog altijd op de activity tracker.
Snel en efficiënt.
Mijn ervaring voor het uitzoeken van een opleiding/cursus is goed. Er wordt goed uitgelegd wat het product inhoudt
Handig website met duidelijke omschrijving
Ben niet tevreden