nha.be
nha.be
NHA is één van de grootste scholen voor thuiscursussen en -opleidingen van België. In de afgelopen 80 jaar volgden naar schatting meer dan 2.000.000 cursisten met succes en plezier de gedegen cursussen van NHA. Dankzij de jarenlange ervaring hebben wij een onderwijsmethode kunnen ontwikkelen die prettig te volgen is en die garant staat voor perfecte resultaten. Hoge kwaliteit tegen laag lesgeld; dát is de missie van NHA!

Snelle en eenvoudige afhandeling. Correcte opvolging van mijn bestelling.
Zoals ik eerder zei ... binnen korte tijd krijg je antwoord. Vriendelijke mensen. Van docent tot de dames van de klantendienst.
Fijn!
Het cursus aanbod is enorm uitgebreid, moeilijk om de de juiste cursus te vinden.
***
Ik heb mijn eerste deel van mijn cursus heel snel aangekregen, fijn! De andere delen heb ik nog niet, ik hoop dat dit normaal is. Voor de Ipad heb ik mijn bestelling opgestuurd via de post deze bestelling heb ik enkele geleden terug gekregen omdat ik niet voldoende postzegels geplakt had. Dit was na 3 weken, op het document stond dat ik de bestelling moest opsturen binnen de 3 weken, dus ik heb geen gratis Ipad.
Het toesturen van het cursuspakket gebeurde met ernstige vertraging.
Het pakket werd niet bezorgd op het afgesproken tijdstip. Na een week nam ik telefonisch
contact op met NHA en kreeg ik het pakket alsnog toegestuurd op de datum dat toen werd medegedeeld
tevreden
heel tevreden zo weet je als je het juist doet met dat huiswerk.
Voor mij is dit een hobby
Heel tevreden over de service. Vlotte en snelle behandeling van de inschrijving en opsturen van de cursus.
Vriendelijke verkopers.