Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!
Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!
nha.be
nha.be
NHA is één van de grootste scholen voor thuiscursussen en -opleidingen van België. In de afgelopen 80 jaar volgden naar schatting meer dan 2.000.000 cursisten met succes en plezier de gedegen cursussen van NHA. Dankzij de jarenlange ervaring hebben wij een onderwijsmethode kunnen ontwikkelen die prettig te volgen is en die garant staat voor perfecte resultaten. Hoge kwaliteit tegen laag lesgeld; dát is de missie van NHA!

Welke winkelervaring????
Snell service, alleen jammer dat de mediaplayer apart wordt verstuurd. Deze zou even goed mee opgestuurd kunnen worden mét de cursus, dat spaart tijd en geld uit!
alles is zeer goed opgevolgd en afgehandeld
Het omzetten van de aanschaf van de cursus op persoonlijke naam naar bedrijfsnaam heeft zo lang n beslag genomen dat de subsidie voor de KMO-portefeuille voor deze opleiding is mislopen.
Het telefoonnummer van het filiaal van nha in Mechelen (dat op de website staat vermeld) is niet meer in gebruik omdat het filiaal is opgedoekt.
Goede communicatie en correcte levering
Over het algemeen zeer tevreden - ik zou alleen suggeren om op regelmatige tijdstippen de cursussen te updaten. Ik merk dat sommige links naar websites niet meer geldig zijn, dat er statistieken/data van >5j worden gebruikt.
Geen commentaar
Correcte en snelle afhandeling van de bestelling. Duidelijke berichtgeving met betrekking tot de levering. Aandacht wordt gegeven aan nazorg.
Ik ben tot op heden tevreden over het product.
er zijn echter een paar schoonheidsfoutjes m.b.t. de correlatie tussen de schriftelijke oefeningen en de bijhorende antwoorden. (Specifiek, les 4 )
Het contact met het secretariaat kan iets beter. Ik heb via mail enveloppen besteld en enige tijd later gewoon gekregen zonder bericht ervan te hebben gekregen.