NHA.BE
NHA.BE
NHA is één van de grootste scholen voor thuiscursussen en -opleidingen van België. In de afgelopen 85 jaar volgden naar schatting meer dan 2.000.000 cursisten met succes en plezier de gedegen cursussen van NHA. Dankzij de jarenlange ervaring hebben wij een onderwijsmethode kunnen ontwikkelen die prettig te volgen is en die garant staat voor perfecte resultaten. Hoge kwaliteit tegen laag lesgeld; dát is de missie van NHA!

Het contact met NHA verloopt vlot, wanneer het huiswerk verbeterd is wordt het aantal punten vlug doorgemaild. Een minder puntje was dat het cadeautje redelijk lang op zich liet wachten. Na een telefoontje werd het wel dadelijk gestuurd. Ik ben tevreden
Top
De website is niet altijd even duidelijk. Zo vond ik het moeilijk terug te vinden waar ik de hoofdtelefoon diende te bestellen. Deze kon toch gewoon rechtstreeks opgestuurd worden na de wachttijd.
Super dat we dit kunnen doen
Service is prima. Snelle reacties en alles in orde!
Alles verloopt tot nu toe vlotjes.
Vervolg van cursus aangevraagd en werd onmiddellijk opgestuurd dus moest niet wachten op mijn tweede deel van mijn opleiding.
Persoonlijk vind ik het een leuke opleiding.
Blij van mijn keuze
Goeie en volledige cursus! Super begeleiding door de leerkracht!
nog niet echt een mening gevormd omdat ik nog niet zo ver zit met de cursus
Feedback op lessen duurt heel lang.
Persoonlijk had ik de cursus ook niet 'Engels voor gevorderden' genoemd, maar 'Engels voor mensen met basiskennis".
Enkel dat de tablet niet aanging dat was een min punt maar voor de rest niks op te merken.