nha.be
nha.be
NHA is één van de grootste scholen voor thuiscursussen en -opleidingen van België. In de afgelopen 80 jaar volgden naar schatting meer dan 2.000.000 cursisten met succes en plezier de gedegen cursussen van NHA. Dankzij de jarenlange ervaring hebben wij een onderwijsmethode kunnen ontwikkelen die prettig te volgen is en die garant staat voor perfecte resultaten. Hoge kwaliteit tegen laag lesgeld; dát is de missie van NHA!

Super tevreden
zelf heb ik de winkel nog niet bezocht
Bij het aankopen van het pakket heb ik gebruik gemaakt van de KMO portefeuille. Maar de procedure hiervoor staat nergens beschreven. Ik heb hiervoor gebeld en zo vernomen hoe ik de bestelling moest plaatsen om van de KMO portefeuillle gebruik te maken. Terwijl dit simpelweg kan opgelost worden door een optie aan het bestelformulier toe te voegen.
simpel en betaal termijnen zijn ook heel goed (van de betalingen) en zeker dat je zelf kan kiezen wnr je betaald
De Cursus is heel snel geleverd geweest
Alles is ok boor mij tot hiertoe.
Snelle service, overzichtelijke cursus.
Voorlopig tablet nog niet ontvangen, beter bij de start van de cursus.
Zeer vlotte bestelmogelijkheid en heel duidelijke informatie.
Snelle service