NHA.BE
NHA.BE
NHA is één van de grootste scholen voor thuiscursussen en -opleidingen van België. In de afgelopen 85 jaar volgden naar schatting meer dan 2.000.000 cursisten met succes en plezier de gedegen cursussen van NHA. Dankzij de jarenlange ervaring hebben wij een onderwijsmethode kunnen ontwikkelen die prettig te volgen is en die garant staat voor perfecte resultaten. Hoge kwaliteit tegen laag lesgeld; dát is de missie van NHA!

tevreden met de service
administratie is niet up to date
Zeer fijne ervaring en zeer behulpzaam. Is reeds mijn 2 de cursus.
Super leuk en nuttig om te doen. Alles wordt goed en stap voor stap uitgelegd. Je wordt zelf ook voortdurend aan het werk gezet, dat maakt het boeiend, had dit niet verwacht van een thuiscursus. De optie met docent is echt een meerwaarde, zo heb je zicht wat je goed en fout doet en leer je eruit. Ik raad het iedereen echt aan om een cursus hier te volgen!
Ik leer heel veel over de grammatica door de vele oefeningen. Het zou goed zijn als de controles/verbeteringen van de thuistaken iets vlugger werden gemaakt. Maar ik begrijp dat de mijn begeleidster meer te doen heeft in haar leven dan alleen mijn thuistaken nazien.
Met de docent lijkt er niet meer te doen dan gewoon de antwoorden in te sturen. Ik kan ook gewoon zelf controleren welke ik niet goed had.
Een goede service, de website en studentenplaza zijn heel makkelijk in gebruik.
Ik ervaar NHA als correct, transparant, kwalitatief sterk en zeer goedkoop in verhouding met andere lesvormen. NHA is goedkoop in prijs, maar sterk in kwaliteit.
Goede communicatie
Leuke curus. Je kan leren op eigen tempo. Goede feedback.