NHA.BE
NHA.BE
NHA is één van de grootste scholen voor thuiscursussen en -opleidingen van België. In de afgelopen 85 jaar volgden naar schatting meer dan 2.000.000 cursisten met succes en plezier de gedegen cursussen van NHA. Dankzij de jarenlange ervaring hebben wij een onderwijsmethode kunnen ontwikkelen die prettig te volgen is en die garant staat voor perfecte resultaten. Hoge kwaliteit tegen laag lesgeld; dát is de missie van NHA!

De beloofde headset heb ik nog niet ontvangen, na 2 maand, en bij de inschrijving is er een en ander misgelopen.
...daarom 2 sterretjes minder.
Voorlopig heb ik al positieve ervaring ook omdat je mooi wordt opgevolgd door de docent.
Vlotte service, vriendelijke klantendienst, goede opvolging
Zeer duidelijke website en eigen portaal per student
Interssante leerstof.
mijn welkomstgeschenk had vertraging opgelopen, echter kreeg ik hier geen bericht over. Dus na de termijn was verstreken en zelf contact had opgenomen, kreeg ik deze info te horen. een tweetal weken later was het geleverd.
Er staat opleiding met begeleiding, ik ging er vanuit dat ik dan met de leerkracht kon mailen over vragen , blijkbaar niet. Ik heb geluk dat een vriendin toevallig een soortgelijke cursus volgde dus heb ik haar maar gemaild.
Tot nu toe is mijn ervaring positief. Op mails krijg ik snel antwoord. De cursus heb ik vlot aangekregen. Op dit moment heb ik weinig opmerkingen. Er wordt steeds op een vriendelijke en opbouwende manier gereageerd.
Zowel telefonisch als via mail wordt je goed en snel geholpen
De nha klantenservice is echt goed en de bijstand ook.
Ik ben tevreden, tot nu toe nog niet op jullie klantenservice moeten dienst doen.