Newpharma
Newpharma
Newpharma is een echte Belgische apotheek. Als Belgische apotheek biedt Newpharma u dezelfde kwaliteitswaarborgen als een "gewone" apotheek op het Belgische grondgebied! Zo zijn alle producten die op de site worden voorgesteld Belgische artikelen (geen import); ze beantwoorden dus strikt aan de kwaliteitsnormen die op de Belgische markt van kracht zijn. Kwaliteit is onze eerste zorg.

Ik ben heel tevreden over de service, ook als er iets mis gaat wordt er heel vlot naar een oplossing gezocht
Gewoon top. Zeer duidelijke website
heel goede en snelle service
Snel bestelt, handig te vinden, altijd fijn dat er nadien een mail komt van hoe je het best kan gebruiken. Enkel zou levering collishop sneller mogen gaan.
Alles prima in orde,vlugge levering!
Goede produkten, redelijke prijs
Ik hou van de vlotte en correcte service en vind de promo's van de verschillende producten altijd wel interessant.
goede service, meer kortingen
Correcte levering, zowel thuis als bij afhaalpunt.
Ik ben al jaren tevreden over Newpharma. Ik vind altijd de producten die ik nodig heb want uw assortiment is zeer ruim. Uw prijzen zijn heel aantrekkelijk en de leveringen laten niet lang op zich wachten. De producten zijn steeds correct verpakt en beveiligd. Ik zie momenteel niet dat ik u moet aan bevelen en zou niets veranderen.