Newpharma
Newpharma
Newpharma is een echte Belgische apotheek. Als Belgische apotheek biedt Newpharma u dezelfde kwaliteitswaarborgen als een "gewone" apotheek op het Belgische grondgebied! Zo zijn alle producten die op de site worden voorgesteld Belgische artikelen (geen import); ze beantwoorden dus strikt aan de kwaliteitsnormen die op de Belgische markt van kracht zijn. Kwaliteit is onze eerste zorg.

Ruim assortiment, zeer scherp prijzen, mooie en vlot hanteerbare website / bestelomgeving, vlotte en duidelijke communicatie en levering. Een echte aanrader.
Laatste levering - Heel goed maar heeft even 6 dagen geduurd vooraleer ze bij ons was, ik denk de levering dienst.
***
snelle service en een zeer competitieve prijs
Goede website en vlotte levering.
Bestelling is op 12.01 geplaatst (Berkensap) met duidelijke boodschap dat flessen beschikbaar waren. We zijn nu 11 dagen later en levering is nog steeds niet gebeurd. Vanuit Newpharma is er tussentijds ook geen enkele communicatie meer gebeurd.
Knappe website, het vertrouwen waard!
Alles was netjes ingepakt en kwam in goede staat aan. Wel een dagje langer op mijn bestelling moeten wachten.
alles 100%
Vlotte en correcte levering.
beste,

steeds correct en vlugge bediening , goede produkten en voordeling in prijs
meer moet dat niet zijn
ben een tevreden klant