Newpharma
Newpharma
Newpharma is een echte Belgische apotheek. Als Belgische apotheek biedt Newpharma u dezelfde kwaliteitswaarborgen als een "gewone" apotheek op het Belgische grondgebied! Zo zijn alle producten die op de site worden voorgesteld Belgische artikelen (geen import); ze beantwoorden dus strikt aan de kwaliteitsnormen die op de Belgische markt van kracht zijn. Kwaliteit is onze eerste zorg.

Heel tevreden.
Graag meer promotie
Over het algemeen tevreden, maar in het geval van ontbrekende producten in voorraad zou de communicatie wel nog beter kunnen en zou je als klant de keuze moeten krijgen wat er gebeurt: wachten of niet.
makkelijk online te bestellen voor vele producten
Snelle afhandeling, prima levering.
Snelle orderverwerking en levering
Stuurt artikel "G.U.M. opzet tanden borstel" op in verkeerde kleur die niet vermeld wordt op de site. New Pharma weigert de juiste op te sturen met als argument dat de foto op de website een "illustratie" is! Zo kun je alles wel wegstoppen.
Alles vlot verlopen zoals het hoort.
Wacht al bijna 2 weken op mijn bestelling en nog steeds niks ontvangen. Al meerdere pogingen gedaan om in contact te komen met hun, maar allemaal tevergeefs.
Perfect! Heel goede service en fijne producten
Ondanks de coronatijd, kan de levertijd sneller zijn dan wat ik ervaar. Het is nu 10 dagen geleden dat ik de produkten besteld heb en nog steeds heb ik deze niet ontvangen.