Newpharma
Newpharma
Newpharma is een echte Belgische apotheek. Als Belgische apotheek biedt Newpharma u dezelfde kwaliteitswaarborgen als een "gewone" apotheek op het Belgische grondgebied! Zo zijn alle producten die op de site worden voorgesteld Belgische artikelen (geen import); ze beantwoorden dus strikt aan de kwaliteitsnormen die op de Belgische markt van kracht zijn. Kwaliteit is onze eerste zorg.

snelle service
Snelle service
goed
Super
Ik ben tevreden
Bestelprocedure gemakkelijk en levering in een ophaalpunt mogelijk
Een van de gewenste producten voorlopig niet voorradig, Jammer dat geen termijn gegeven wordt of geen mogelijkheid verwittigd te worden als het weer beschikbaar is.
👌bonne
goede service
alles verliep vlekkeloos
Hoe ik newpharma beoordeel ? elke bestelling is uitgevoerd zoals men mij liet weten .Ik heb nog niets fout kunnen beoordelen en de producten die ik bestel voldoen ook perfect ,natuurlijk is het voor de verbruiker soms zoeken welke producten samen kunnen worden genomen om betere resultaten te bereiken .Zo merk ik als diabeticus dat ik betere resultaten behaal dan voordien .Ik heb werkelijk geen enkel negatief gegeven .