Newpharma
Newpharma
Newpharma is een echte Belgische apotheek. Als Belgische apotheek biedt Newpharma u dezelfde kwaliteitswaarborgen als een "gewone" apotheek op het Belgische grondgebied! Zo zijn alle producten die op de site worden voorgesteld Belgische artikelen (geen import); ze beantwoorden dus strikt aan de kwaliteitsnormen die op de Belgische markt van kracht zijn. Kwaliteit is onze eerste zorg.

Alles was perfect in orde.
Super snelle service!
Snel, makkelijk, goedkoop
Interessante prijzen en vlotte service
Correcte service en goede beschrijving van de producten
Alles laten zoals het is
zeer snelle service , mooie website
newpharma is effficient, correct, en superklantvriendelijk,
correctere levering met bpost dan met dpd ! En we worden verwittigd wanneer het pakje zal arriveren. En dat blijkt inderdaad altijd correct te zijn.
Prima leverancier, reeds vele bestellingen geplaatst , nog nooit teleurgesteld geweest.

Levering via Bpost is een troef voor mij in het licht van beperken van CO2 uitstoot, vermits levering gebeurt samen met de gewone post. Dus geen nog eens afzonderlijk rondrijdende betselwagen voor pakjes.